YUNUS 10/1 - Elif (1) lam (2) ra (3) tilke (4) ayat (5) el (6) kitab (7) el (8) hakım (9)
( Elif lam ra. Bunlar hakim kitabın ayetleridir. )
"Allah görür."" anlamına gelen "Elif Lam Ra" seti ilk kez 10. surenin 1. ayetinde ( 10+1 = 11 ) geçmekte olup, bu ayette 9 kelime bulunmaktadır. "Elif Lam Ra" kelimelerinin seslendirilebilmesi için "9" latin alfabe harfine ihtiyaç duyulmaktadır. 11 ve 9 ilişkisi bağlamında 9/11 vakasının, ilahi nümeroloji kullanılarak ve Allah'a ortak koşularak gerçekleştirilmiş bir eylem olma ihtimali hasıl olmaktadır.
Bilindiği üzere ilahi nümerolojide, "9" sayısı ilahi mühür olan "6" sayısının tersi olmayı yani Allah'a karşı gelmeyi ve aynı zamanda 2 ve 7 sayılarının toplamına eşit olması açısından "Düalite"'yi, "11" sayısı da ilahi mühür olan "10" sayısının üstünde olmayı ( haşa ) ve yine iki adet "1" tezahürü ile Düalite'yi temsil etmektedir.
Bilindiği üzere ilahi nümerolojide, "9" sayısı ilahi mühür olan "6" sayısının tersi olmayı yani Allah'a karşı gelmeyi ve aynı zamanda 2 ve 7 sayılarının toplamına eşit olması açısından "Düalite"'yi, "11" sayısı da ilahi mühür olan "10" sayısının üstünde olmayı ( haşa ) ve yine iki adet "1" tezahürü ile Düalite'yi temsil etmektedir.
Ayrıca Yunus suresinin 10. sure olması ve 109 ayetten oluşması da 9 ve 11 sayılarının tezahürü vesilesiyle 9/11 nümerolojisini çağrıştırmaktadır.
Eski Roma'da JANUS ( Yanus / YUNUS! ) okunur ), "Başlangıç", "Kapılar", "Geçişler", "Düalite" ve "Kapı Yolları" ve "Sonlanma" Tanrısı olarak kabul edilmekteydi. ( Kur'an'da Yunus'u bir balığın yuttuğu yani başka bir yere geçiş yaptığından bahsedilir. )
Janus, özdeş iki kafa ile sembolize edilmekte olup, bu sembolizasyon "Düalite"yi temsil etmektedir. 11 sayısı da düalitenin nümerik sembolizasyonudur.
Janus
İkiz Kuleler'in nümerik olarak 11 sayısını ve semantik olarak da Düalite'yi ve Kapı'yı sembolize ettiği düşünüldüğünde, okült ve ezoterik bir durum ortaya çıkmaktadır.
37. sure olan ( 3+7 = 10 ) Saffat suresinin 139. ve 148. ayetleri arasındaki "9" ayette Haberci Yunus'dan, O'nun Allah yolunda yaptığı hatadan, cezalandırılmasından ve daha sonra da bağışlanmasından bahsedilmektedir. Saffat suresi 182 ayetten oluşmaktadır. ( 1+8+2 = "11" )
37/139 – Ve (1) inne (2) yunüse (3) le (4) min (5) el (6) murselın (7)
37. sure olan ( 3+7 = 10 ) Saffat suresinin 139. ve 148. ayetleri arasındaki "9" ayette Haberci Yunus'dan, O'nun Allah yolunda yaptığı hatadan, cezalandırılmasından ve daha sonra da bağışlanmasından bahsedilmektedir. Saffat suresi 182 ayetten oluşmaktadır. ( 1+8+2 = "11" )
37/139 – Ve (1) inne (2) yunüse (3) le (4) min (5) el (6) murselın (7)
( Ve kesinlikle
Yunus gönderilenlerdendi. )
37/140 - İz ebeka ilel fülkil meşhun
( Zamanında dolu gemiye kaçmıştı. )
37/141 - Fe saheme fe kane minel müdhadın
( Ok çekti de kaydırılanlardan oldu. )
37/142 - Feltekamehül hutü ve hüve mülım
( Böylece onu balık yuttu. O kınayandı. )
37/143 - Fe lev la ennehu kane minel müsebbihın
( Şayet kesinlikle o övgü sözleri söyleyenlerden olmasaydı. )
37/144 - Le lebise fı batnihı ila yevmi yüb'asun
( Onun karnında diriltilecekleri güne kadar kalacaktı. )
37/145 - Fe nebeznahü bil arai ve hüve sekım
( Böylece onu açık alana, avluya bıraktık, kaçırdık. O hastaydı. )
37/146 - Ve enbetna aleyhi şeceraten min yaktın
( Ve ona kabak cinsinden ağaçlar bitirip yetiştirdik. )
37/147 - Ve erselnahü ila MİETİ ELFİN ev yezıdün
( Ve onu YÜZBİNE veya daha fazla olana gönderdik. )
37/148
- Fe (1) amenu (2) fe (3) metta'na (4) hüm (5) ila (6) hıyn (7)
( İnandılar
da onları belirli zamana kadar faydalandırdık. )
Ayrıca
Saffat suresinde Yunus’tan bahseden 9 ayetlik bölümün ilk ve son ayetlerinde “7”’şer
kelime olması da düalitenin sembollerinden olan “İkili Yedi” kavramına dikkat
çekmektedir.
"İKİYÜZLÜLER*" anlamına gelen Münafikun suresinin 63. sure ( 6+3 = "9" ) olması ve "11" ayetten oluşması da 9/11 nümerolojisi ve düalite * açısından önem arzetmektedir.
"İKİYÜZLÜLER*" anlamına gelen Münafikun suresinin 63. sure ( 6+3 = "9" ) olması ve "11" ayetten oluşması da 9/11 nümerolojisi ve düalite * açısından önem arzetmektedir.
No comments:
Post a Comment