Çeviri

Thursday, April 4, 2019

13 Sayısı ve İlimde Derinleşmiş Olan Mayalar

Mu uygarlığının devamı olan Maya uygarlığının kozmik ve ilahi bilgiler açısından çok ileri bir düzeyde olduğu bilinmektedir. Maya'lar nümeroloji konusunda da derin bilgilere sahiplerdi. Sayıların dili ve sembolize ettikleri kavramlar konusunda da uzmanlaşmışlardı.

Aşağıda Maya'ların nümeroloji ilmindeki derinliğini konu alan bir yazıdan alıntı yer almaktadır. Yazıda 7 ve 33 sayılarının yanısıra "13" sayısına özel bir vurgu olduğu görülmektedir.

"Kadim Mayalar Allah’ın matematiksel doğasını keşfettiler. Yaratılışın doğası 13 ve 20 sayılarının frekanslarını içeriyordu. 13 sayısı sembolik olarak daireyle, 20 sayısı da sembolik olarak kare ile ifade ediliyordu. Mayalarda Hunab K’u’nun sembolü daire içinde kare olarak gösteriliyordu. “Hunab K’u’nun anlamı ölçüyü ve hareketi verendir.”

“Hunab “Allah” veya Yaradan ve K’u piramit demektir.”

Aslında, bununla Allah piramidin içindedir demek istiyoruz, fakat Mayalara göre bizim fiziksel bedenlerimiz de piramittir ve içinde Allah’ın gücü vardır. 13 ve 20 sayılarının gücü bizim içimizdeki Allah’ın gücünü uyandırıyor diyebiliriz.

Bedenimizde 13 ana eklem mevcuttur: Ayak bileklerimiz, dizlerimiz, kalça eklemlerimiz, dirseklerimiz, el bileklerimiz, omuz eklemlerimiz ve boynumuz. 20 tane parmağımız vardır. Döllenme esnasında daire olan yumurtayı döllemek için yumurtanın etrafında muhakkak 13 sperm olması gerektiği tespit edilmiştir.

Eğer 20 parmağımızla 13 eklem hareketini toplarsak, bu 33 eder ki bu bizim ışık bedenimizin sayısal ifadesidir. Omuriliğimiz 33 parçadan oluşur.13 sayısının tam merkezi 7’dir ve bu bizim 7 çakramızın işaretidir.

Mayalara göre 7’nin gücünü kullanabilen 33’ün gücünü de kullanabilir. 13 ve 20 frekansları ay döngüleriyle, güneşle, galaktik zamanla ve dünya zamanıyla uyumludur. Ruhumuz bedenimizi hareket ettirmek için 13 eklemimizi kullanır. Bu frekans, Dünyamızın ve Galaksimizin doğal dönemleriyle uyumlu olduğu için 13 ve 20’nin olumlu tesirlerini hem organik yapımızda hem de boyutlar arası enerji akışlarına uyumda görürüz.

Mayaların takvimine göre 13’üncü ışın, takvimdeki en yüksek titreşimdir; dönüşümü temsil eder. 20’nci işaret ,”AHAU” Solar Zihin hem fiziksel hem spiritüel olarak ışığın gizemini açığa çıkarır. Bu işaretlerin elverişli birleşmeleri gezegenimizin daha büyük bir IŞIĞA uyumlanma zamanına girdiğimizin göstergesidir.

13-20-33 sayılarının frekansları bizim içimizdeki Tanrıyı uyandırır.

13: Zeki, yeniliğe açık, araştıran keşfeden, gücü egoistçe kullanmayan demektir."

http://www.humanistakademi.com/7-13-20-33-sayilarinin-sirri-ve-yasam-cicegi/

Kur'an'da iki ayette geçen "Rasihune Fil lmi" ( İlimde Derinleşmiş Olanlar ) kavramı ile 13 sayısı arasında ilinti olduğu görülmektedir. ( 13 sayısı, Allah kelimesinin Arapça yazılışındaki Elif Lam ve Lam harflerinin dikey formunu temsil etmektedir. )

3/7 - Hüvellezi enzele aleykel kitabe minhü ayatün muhkematün hünne ümmül kitabi ve üharu müteşabihat fe emmellezine fi kulubihim zeyğun fe yettebiune ma teşabehe minhübtiğael fitneti vebtiğae te'vılih ve ma ya'lemü te'vılehu illellah ver RASİHUNE FİL İLMİ yekulune amenna bihı küllün min ındi rabbina ve ma yezzekkeru illa ülül elbab ( Kitabı sana indiren O'dur. Onda kitabın anası olan açık anlamlı, sağlam ayetler vardır. Diğerleri benzetmelidirler. Ama o kalplerinin içinde şüphe, vesvese, eğrilik, ayrılık olanlar, onlardan fitneyi aramak ve kendi yorumlarını aramak  için o benzetilmiş olanlara tabi olurlar. Onun yorumunu Allah haricinde kimse bilmez. İLİMDE DERİNLEŞMİŞ OLANLAR "Ona inandık. Hepsi Rab’bimizin indindendir." derler. Akıl sahipleri haricindekiler hatırlamaz. )

4/162 - Lakinir RASİHUNE FİL İLMİ minhüm vel mü'minune yü'minune bima ünzile ileyke ve ma ünzile min kablike vel mükımınes salate vel mü'tunez zekate vel mü'minune billahi vel yevmil ahır ülaike se nü'tıhim ecran azıma ( Lakin onlardan İLİMDE DERİNLEŞMİŞ OLANLAR ve inananlar, sana indirilene ve senden önce indirilenlere inanırlar. Onlar, duaya kalkan, zekatı veren, Allah’a ve sonraki güne inananlardir. İşte onlara büyük ödül vereceğiz. )

- 3/7 kodlu ayette 67 ( 6+7 = "13" ) kelime, 4/162 kodlu ayette ise 49 ( 4+9 = "13" ) kelime bulunmaktadır.

- "Rasihune Fil lmi" ( İlimde Derinleşmiş Olanlar )ifadesinin son kez geçtiği 4/162 kodlu ayetin kodunun nümerolojik değeri de "13" sayısını vermektedir. ( 4+1+6+2 = "13" )











Tuesday, April 2, 2019

Mi'rac ( Yükselerek Öze Dönüş )

"Mi'rac Kandili" ifadesindeki "Mi'rac" kelimesi "Rücu" kökünden gelmekte olup "Yükseliş / Dönüş" anlamını taşımaktadır. Aynı kökten olan bazı kelimeler şöyledir.

"Merci" = "Dönülecek yer"
"Mearic" = "Yükseliş, Merdiven, Dönüş" 

Bu çerçevede "Mi'rac" fenomeni aslında "Öze yani astral varlık olan bedensiz varlık haline dönüşü / yükselişi" tanımlamaktadır. Frekans yükselmesi yoluyla süptil yani astral varlık haline geçildiğinde ( “ÖZ”e * dönüldüğünde ) akaşik kayıtlara yani zamandan bağımsız olmak üzere tüm kâinatın verilerinden oluşan kozmik / ilahi bilgilere erişim imkânı doğmaktadır. ( * Türkçe’deki “ÖZlemek” kelimesi de “ÖZe dönmeyi istemek” anlamından kaynaklanmaktadır. Benzer bir başka örnek “GÖZ+lemek” fiilidir. )

Kur'an'da "Mi'rac" kelimesinin fiil olarak geçtiği ayetler aşağıdadır.

15/14 - Ve lev fetahna aleyhim baben mines semai fe zallu fıhi YA'RUCUN ( Ve şayet onların üzerine gökten kapı açsak da oradan YÜKSELMEYE başlasalar, )

32/5 - Yüdebbirul emra mines semai ilel erdı sümme YA'RUCÜ ileyhi fı yevmin kane mıkdaruhu elfe senetin min ma teuddun ( Gökten yere işleri düzenleyip yönetir. Sonra, o sizin saydığınızdan miktarı bin sene olan bir günde O'na YÜKSELİR. )

34/2 - Ya'lemü ma yelicü fil erdı ve ma yahrucü minha ve ma yenzilü mines semai ve ma YA'RUCÜ fıha ve hüver rahımül ğafur ( Yerin içine ne giriyorsa ve ondan ne çıkıyorsa, gökten ne iniyorsa ve ona ne YÜKSELİYORSA bilir. O merhametlidir affedendir. )

57/4 - Hüvellezi halekas semavati vel arda fi sitteti eyyamin sümmesteva alel arşi ya'lemu ma yelicu fil ardı ve ma yahrücu minha ve ma yenzilu mines semai ve ma YA'RUCÜ fiha ve hüve meaküm eyne ma küntüm vallahü bima ta'melune besır ( Gökleri ve yeri altı günde yaratan O'dur. Sonra arş, taht üzerine seviyelendi. Yerin içine ne girerse ve ondan ne çıkarsa ve gökten ne inerse ve onun içine ne YÜKSELİRSE O bilir. Her nerede olursanız, O sizinle birliktedir. Allah ne yaptığınızı görendir. )

Monday, April 1, 2019

Portal açıcı "Asa" ve "8"

Kur'an'da bahsi geçen Haberci Musa'nın "Asa"sı boyutlararası portal ( star gate ) açma arayüzü müydü? 

2017 yılı*, içerdiği 17 sayısının tesiri vesilesiyle "8" sayısı tezahürlerinin, idraki yükselmekte olan insanlar tarafından çok yoğun algılandığı bir yıl olmuştur.

Bilindiği üzere "8" sayısı, "11" sayısı gibi, yeni döngü başlangıcı, boyutlar arası geçiş kapısı, düalite ve sonsuz döngü gibi okült anlamlar barındırmaktadır.

Haberci Musa'nın "Asa"sından bahsedilen 20/17 kodlu ayet gerek ayet numarasındaki ( 17 ) "8" nümerolojisi, gerek ayette bulunan "8" kelime itibarıyla önem arzetmektedir.

20/17 - Ve (1) ma (2) tilke (3) bi (4) yemıni (5) ke (6) ya (7) musa (8) ( Ve bu sağ elindeki nedir ey Musa? )

Kodunun nümerolojik değeri 17'den "8" olan 26/63 ( 2+6+6+3 = 17 ) kodlu ayette ise Haberci Musa'nın "Asa"yı kullanarak "suları" yarıp ayırdığı ve İsrailoğulları için bir geçiş kapısı ( star gate / yıldız kapısı* ) oluşturduğundan mı bahsedilmektedir ? ( * Star gate daire şeklinde ve içi su dolu olarak resmedilir. )

20/18 kodlu ayette ise Musa, "Asasının işlevinden" bahsetmektedir.

20/18 - Kale hiye asay etevekkelü aleyha ve ehüşşü biha ala ğanemı ve liye fıha MEARİBÜ UHRA ( "O asamdır. Ona dayanırım ve onunla koyunlarıma yaprak silkerim. Onda bana BAŞKA İHTİYAÇLAR da vardır." dedi. ) 

Kodunun nümerolojik değeri "11" ( 2+0+1+8 = 11 ) olan ayette zikredilen, asa ile ilgili, "Mearibü uhra" ( Başka ihtiyaçlar ) ifadesi portal açma işlevine işaret ediyor gibidir.

26/63 - Fe (1) evhayna (2) ila (3) musa (4) en (5) ıdrib (6) bi (7) ASA (8) ke (9) el (10) BAHR (11) FENFELEKA fe kane küllü firkın ket tavdil azım ( Böylece Musa' ya "Asan ile DENİZE vur." diye vahyettik de AYRILIP YARILDI. Her bölük büyük dağ gibi oldu. )

Ayetteki "Asa" kelimesinin "8". kelime olması ve ayetin "Bahr" ( Deniz ) kelimesiyle biten ilk cümlesinin 11 kelimeden oluşması da ayrıca dikkat çekmektedir.

A'raf suresinin aşağıdaki ayetlerinde Haberci Musa'nın asasını atması sonrasında asanın sihirbazların sihir malzemelerini "yuttuğu" bildirilmektedir. Bu misal, asanın farklı boyuta portal açması sonucunda sihirbazların malzemelerinin boyut değiştirmesini yani kaybolmalarını tasvir etmekte gibidir.

7/116 - Kale elku fe lemma elkav seharu a'yünen nasi vesterhebuhüm ve cau bi sıhrin azım
( "Atın." dedi. Attıklarında insanların gözlerini sihirlediler ve onları şaşırttılar. Büyük sihir oluşturdular. )

7/117 - Ve evhayna ila musa en elkı asak fe iza hiye telkafü ma ye'fikın
( Ve biz Musa'ya “Asanı at." diye vahyettik de o zaman o onların uydurduklarını yuttu. )

2017 yılı yapımı olan "The Endless" isimli filmde ""Asa" vasıtasıyla boyutlar arası portalden geçiş" konsepti işlenmektedir. Filmden ilgili kareler aşağıdadır.


                                                                            
Adam sağdaki Asa formundaki dikite yaklaşıyor.

                                         
     Test için kolunu Asanın ötesine geçiriyor.

                                                                 
                  Sonra kendisi de geçiyor.

                    
Adam ve kadın Asanın iki tarafındalar ama birbirlerini göremiyorlar, algılayamıyorlar.
                      Çünkü farklı boyuttalar.

"The Endless" filminin afişlerinde birinde de Asa görüntüsü yer alıyor.


Filmin sloganı olan "Time is a prison." ( Zaman bir hapishanedir. ) cümlesi de konu bağlamında mesaj içermektedir.

Papanın elinde tuttuğu asa da sözde onun üst boyutlar ile iletişim halinde olduğunu sembolize etmektedir.



* 2017 yılında "Döngü", "Düalite", "Portal" konulu ve "8" nümerolojisi içeren filmlerin yoğunluğu da dikkat çekicidir. Bu filmlerden bazıları aşağıdadır.


2:22


Circle ( Çember )


Loop ( Döngü )


Radius ( Yarıçap )


Rings ( Halkalar )


Endless Loop ( Sonsuz Döngü ) 


The Endless ( Sonsuz )


47 Meters ( 11 nümerolojisi 4+7 = 11 ))


9/11 ( 11 nümerolojisi 9+141 = 11 )


8 Thottakals


Fast & 8 Furious






Sunday, March 31, 2019

Bulutlar

Bilimsel kaynaklara göre 17 "Bulut" tipi bulunmaktadır.

1- Cirrus - En yüksek bulutlardır. Şekilleri belirli olup ince buz iğneciklerinden meydana gelmişlerdir. Beyaz ve gölgesiz olan bu çeşit bulutlar yerden 8-12 km. yükseklikte bulunurlar. Sirüslerin görünmesi önemli hava değişikliklerinin belirtisi olarak kabul edilir.

2- Cirrostratus - Yerden 8 km. kadar yüksekte, buz pullarından meydana gelmiş bulutlardır. Süt renginde geniş bir örtü gibi havayı kaplarlar. Güneş ve ay etrafında hale meydana gelmesine sebep olurlar.

3- Cirrocumulus - Yerden yükseklikleri 6 km. kadardır. Küçük beyaz yumaklardan meydana gelmişlerdir. Birbirlerinden net olarak ayrılmış, gölgesiz bulutlardır.

4- Altostratus - Mavimtırak kurşuni renkte bulutlardır. Yerden 3 – 4 km. yükseklikte bulunurlar. Bunlarla kaplı olunca havaya kapalı denebilir.

5- Altocumulus - Yumakları daha büyüktür, yerden yükseklikleri 4 kilometreyi geçmez. Kısmen su damlacıklarından meydana gelmişlerdir.

6- Stratus - Yatay katmanlı, gri renkli, tabanı görece tekdüze ve yayılmış alçak seviye bulutlarıdır. Sis olarak da adlandırılırlar.

7- Stratocumulus - Yerden 2 km. kadar yükseklikteki bulutlardır. Geniş gölgeleri, çok açık kısımları vardır.

8- Nimbus - Su yoğunluğu yüksek koyu gri renkli yağmur bulutlarıdır.

9- Nimbostratus - Genellikle koyu gri renkteki bulut tabakasıdır. Bunlar çoğu zaman yere kadar ulaşan ve devamlılık gösteren yağmur ve karın düştüğü bulutlardır. Çok kalın olduklarından, güneş ve ayın görülmesi mümkün değildir. Nimbostratus bulutunun altında, parçalar halinde alçak bulutlar meydana gelebilir.

10- Cumulus - Bir lokomotifin bacasından çıkan su buharının havada büklümler yaparak dönmesine benziyen bulutlardır. Yerden 3 -1 km., yükseklikte bulunurlar, iyi hava habercileridir.

11- Cumulus Congestus - Alçak veya orta seviyede yoğumlaşan kule formundaki cumulus bulutlarıdır.

12- Cumulonimbus - Fırtına bulutlarıdır. Büyük kitleler halindedirler.

13- Wall - Geniş, lokalize ve persistan nitelikte olan ve cumulonimbus bulutunun çevresinin altında oluşan bulutlardır.

14- Shelf - Alçak, yatay ve yaysal takoz şeklindeki bulutlardır.

15- Fractus - Ortam bulutunun altında oluşan kirli görünümlü bulutlardır. Büyük bir bulutun kırılmış parçaları formundadırlar.

16- Mammatus - Ana bulutun altından aşağı doğru sarkan mem şeklindeki bulutlardır.

17- Fog - Atmosferin aşağı katmanlarındaki buhardan ya da küçük su taneciklerinden oluşmuş olan bulutların alçalarak yeryüzüne değin inmesiyle oluşan dumandır.


Kur'an'da "Bulut" anlamına gelen kelimeler ve kitaptaki tekrar adetleri naşağıda yer almaktadır.

1- Sayyib ( 1 )
2- Ğamam ( 4 )
3- Sehab ( 9 )
4- Aridqa ( 2 )
5- Mizn ( 1 )

Kur'an'da "Bulut" anlamına gelen kelimelerin toplam tekrar adetlerinin "17" olması doğadaki bulut çeşitlerine ilişkin bilgi verir niteliktedir.














Dillerin Çeşitliliği ( 7,000 Dil )

Kaynaklara göre bugün dünyada 7,000 farklı dil konuşulmaktadır. Konuya ilişkin kaynaklardaki bilgiler şöyledir.

"Şu an dünya üzerinde 7000’den fazla dil olduğu tahmin ediliyor. İddialara göre bu dillerin neredeyse yarısı bu yüzyılın sonuna kadar yok olmuş olacak. Bu her 14 günde bir dilin dünya üzerinden silinmesi anlamına geliyor."


"Dünya üzerinde konuşulan yaklaşık 7000 dil olduğunu ve her 2 haftada bir bunlardan birinin yok olduğunu biliyor muydunuz?"


There are thought to be more than 7,000 languages around the world, shared between almost seven billion speakers.


Kur'an'da, "Dillerin çeşitli olmasından" bahsedilen tek ayet olan 30/22 kodlu ayetteki "7" nümerolojisi, dünyada konuşulan 7,000 dil ( 7+0+0+0 = 7 ) hususu açısından bir uyum sergilemektedir. 

30/22 - Ve (1) min (2) ayati (3) hı (4) halku (5) es (6) semavati (7) ve (8) el (9) erdı (10) ve (11) ahtilafü (12) ELSİNETİ (13) küm (14) ve (15) elvani (16) küm (17) inne (18) fı (19) zalike (20) le (21) ayatin (22) li (23) el (24) alimın (25) 

( Ve göklerin, yerin yaratılışı, dillerinizin ve renklerinizin çeşitliliği O’nun ayetlerindendir. Kesinlikle bunda, bilenler için ayetler vardır. )

- Ayetin kodunun nümerolojik değeri "7" olmaktadır. ( 3+0+2+2 = "7" )
- 30/22 kodlu ayette 25 kelime bulunmaktadır. ( 2+5 = "7" )
- "Lisan" ( Dil ) kök kelimesi Kur'an'da 25 kere tekrarlanmaktadır. ( 2+5 = "7" )


Tevrat'ta insanların dillerinin farklılaştırıldığı hususu Tekvin suresinin 11. bölümünün "7". ayetinde geçmektedir.

1 Tekvin 11/7 "Gelin, aşağı inip dillerini karıştıralım ki, birbirlerini anlamasınlar."

Ayet kodunda 1,11 ve 7 sayılarının bulunması ve aşağıda yer alan kaynakta yer alan "7111 yaşayan dil" ifadesi ilginç bir uyum arzetmektedir.

The exact number of unwritten languages is hard to determine. Ethnologue (21st edition) has data to indicate that of the currently listed 7,111 living languages, 3,995 have a developed writing system.

Saturday, March 30, 2019

Menstrüasyon Döngüsü

Bilimsel kaynaklar kadınlardaki menstrüasyon periyodunun 21-35 gün, kanama süresinin ise 2-8 gün olduğunu bildirmektedirler.

"Âdet döngüsü normal olan bir kadın, âdet görmediğinde, şartlar müsaitse, öncelikle gebelik düşünülmelidir. Âdet kanaması genellikle 2 - 8 gün sürer. Bunun dışındaki süreler, doktora gitmek için bir sinyal olmalıdır. Kadınların bir ''âdet günlüğü'' tutmaları, belirtileri izlemek ve doktorlarına daha ayrıntılı bilgi verebilmek için çok faydalıdır. Duygusal sıkıntı, diyet veya egzersiz, döngüyü etkileyebilir. Bunları da doktora bildirin."


"Yani, bir kadının 21 günden, 35 güne kadar aralıklarla adet görmesi normal sınırlar içindedir. İkinci komponentimiz adet kanamasının süresidir. Bu süre de ortalama üç-beş gün kadardır. Bunun sınırı da 2 ile 8 gündür... Yani 2 günden az, 8 günden uzun görmek normalin dışına çıkar." 


"Menstrual bleeding usually lasts 2-8 days and totals 4-5 tablespoons of fluid (1/3 of which is blood). Heavy menstrual bleeding may be caused by problems with your body's normal hormonal cycle or by a variety of underlying medical problems."

https://healthcenter.indiana.edu/answers/menstrual-problems.shtml

Maksimum menstrüasyon periyodu olan 35 gün ve maksimum kanama süresi olan 8 gün, yeni döngü başlangıcının ve sonsuz döngünün nümerolojik sembolü olan "8" sayısı açısından dikkat çekmektedirler. ( 35 ... 3+5 = 8 ve 8 )

Kur'an'da "Mehıyd" ( Adet ) kelimesinin ilk kez geçtiği ayetin kod numarasının ( 2/222 ) nümerolojik değeri de "8" ( 2+2+2+2 = 8 ) sayısını vermektedir.

2/222 - Ve yes'eluneke anil MEHIYD kul hüve ezen fa'tezilün nisae fil MEHIYDI ve la takrabuhünne hatta yathurn fe iza tetahherne fe'tuhünne min haysü emerakümüllah innellahe yühıbbüt tevvabıne ve yühıbbül mütetahhirın ( Ve sana AYBAŞINDAN sual ederler. De ki: "O eziyettir." O halde AYBAŞI içindelerken kadınlardan uzaklaşın. Onlar temizleninceye kadar onlara yaklaşmayın. Temizlendiklerinde, onlara Allah’ ın size emrettiği yerden yetin. Kesinlikle Allah tevbekarları ve temizlenenleri sever. )

Friday, March 29, 2019

Gece Kalkışı

Gece, içerdiği dinginliği, sakinliği ile frekans etkileşiminin en etkin olduğu zaman dilimidir. Gece yapılan zihinsel faaliyetlerin ruhun idraki tekamülüne büyük etkisi olduğu bilinmektedir. Kur'an'da bu husus "Naşiaten Leyl" ( Gece Kalkışı ) ve "Kumil leyle" ( Gece ( dua için ) ayağa kalk ) ifadeleri ile yer almaktadır.

73/2 - KUMİL LEYLE illa kalilen ( GECE azının haricinde AYAĞA KALK. )

73/6 - İnne NAŞİETEN LEYL hiye eşeddü vat'en ve akvemu kılen ( Kesinlikle GECE KALKIŞI, o etki olarak daha şiddetlidir ve söz olarak daha sağlamdır. )

Leyl ( Gece ) suresi 92. sure olup, 92 sayısının nümerolojik değeri "11"'dir. ( 9+2 = 11 ) 11 sayısının kaba madde boyutu ( alemi ) olan dünyadan üst süptil boyuta ( cennet ) açılan geçiş kapısının ( Portal / Yıldız Kapısı / Star Gate ) sembolü olduğu evvelki bölümlerde işlenmişti.

Leyl ( Gece ) kelimesinin Kur'an'da 92 kere tekrarlanması da bu noktada ilginç biri durum arzetmektedir.

23/67 - Müstekbirıne bihı SAMİRAN tehcürun ( GECE TOPLANTILARINDA ona kibirlenerek karşı geldiniz. )

23/67 kodlu ayette inkarcı satanistlerin gece uyguladıkları adak ritüellerinden bahsedilmektedir. Bu kitle, Allahü Teala'nın ilmine haiz olmakla birlikte, bu ilmi kötü amaçla kullanmaktadır.  

51/17 - Kanu kalilen minel LEYLİ ma yehceun ( GECEDEN o uyudukları çok az oldu. )

51/17 kodlu ayette inanan ve ilim sahibi olan insanların, ruhi ve idraki tekamül yolunda, gecelerinin büyük bölümünü dua ve trans ( meditasyon ) ile geçirdikleri bildirilmektedir.

97/1 - İnna enzelnahü fi LEYLETİL KADR ( Kesinlikle biz onu KADİR GECESİNDE indirdik. )
97/2 - Ve ma edrake ma LEYLETÜL KADR ( Ve KADİR GECESİNİN ne olduğunu sana ne bildirir? )
97/3 - LEYLETÜL KADRİ hayrün min elfi şehr ( KADİR GECESİ bin aydan* daha hayırlıdır. )

Kur'an'ın "Kadir GECESİ" indirilmesinde de yukarıda bahsedilen kök sebep yer almaktadır. 

* "1 ayın 1000 aydan daha hayırlı" olması ifadesinde yine 1 ve 1 yani "11" nümerolojisi tezahürü söz konusudur.

Wednesday, March 27, 2019

Göğüslerin içinde büyüyen "Yaratık" ve "Şifa"

"Hastalık" adı verilen olgu varlıkların titreşim ( frekans, vibrasyon ) düzenine, alt boyutlardan aksettirilip yayımlanmak suretiyle olumsuz yönde tesir eden negatif tireşimlerdir. Bir başka deyişle alt tekamül seviyesi olan 2. boyutta yer alan ve 3. boyuttaki insana huzursuzluk ve düzensizlik vermeyi temel ilke edinmiş olan cinler birçok hastalığın sebebini teşkil etmektedirler. Süptil niteliğe sahip olan bu varlıklar kaba madde olan insan bedenine tesirler göndererek titreşim bozukluğuna sebebiyet verebilmektedirler. "Şifacı" olarak bilinen ve Allah'ın izni ve rızasıyla belirli yeteneklere haiz kılınmış bazı insanlar konsantrasyon ve trans vesilesiyle süptil enerjili titreşimler yayarak hastalık sahibi olan insanlardaki negatif enerjileri, kendi bünyelerine çekip nötralize etmek suretiyle hastalıkları giderebilmektedirler.

İnsanın esas itibarıyla "Kalp ile görebildiği" ( 22/46 ), "İlmin kalbe yerleşmesi gerektiği" ( 2/97 ), "İnkarcıların kalplerinde hastalık olduğu" ( 5/52, 9/125, 22/53, 33/12, 33/32, 33/60, 47/20, 47/29, 74/31 ), "Ahirete inanmayanların kalplerinin kötü olduğu" ( 16/22 ) Kur'an'da bildirilmektedir. 

17/50 - Kul kunu hıcareten ev hadıda ( De ki: "Taş veya demir olun." )

17/51 - Ev HALKAN MİN MA FI SUDURİKÜM fe seyekulune men yüıydüna kulillezı fetaraküm evvele merrah fe seyünğıdune ileyke ruusehüm ve yekulune meta hu kul asa en yekune karıba ( Veya GÖĞÜSLERİNİZİN İÇİNDE BÜYÜYENİNDEN YARATIK. "Kim döndürür, diriltir bizi?" diyecekler. De ki: "O sizi ilk keresinde yaratan." Böylece sana başlarını sallayacaklar ve "O ne zaman?" diyecekler. De ki: "Belki olması yakındır." )

17/51 kodlu ayette "Göğüslerin içinde büyüyen yaratık" ifadesi "Kalbi yani ilim haznesini ve idraki bloke eden cinleri" tanımlamaktadır. "Şifa" kelimesinin geçtiği ilk ayetlerde de "şifanın göğüslere verildiği" bildirilmektedir. "Göğüs" kelimesi teşbihi olarak "Kalbi" nitelemektedir.

9/14 - Katiluhüm yüazzibhümüllahü bi eydıküm ve yuhzihim ve yensurküm aleyhim ve YEŞFİ SUDURA kavmin mü'minın ( Onlarla savaşın ki Allah, sizin ellerinizle onlara azap versin ve onları rezil etsin ve onlara karşı size yardım etsin. İnananlar kavminin GÖĞSÜNE ŞİFA VERSİN. )

10/57 - Ya eyyühen nasü kad caetküm mev'ızatün min rabbiküm ve ŞİFAÜN Lİ MA FİS SUDURİ ve hüden ve rahmetün lil mü'minın ( Ey insanlar size Rab’binizden öğüt ve o GÖĞÜSLERİN İÇİNDEKİLER İÇİN ŞİFA, yönlendirme ve inananlar için rahmet geldi. )











Secde ... Alemler ( boyutlar ) Arası Geçiş Kapısına Yakınlaşma

"Sücud / Secde" kelimesi "Yere Kapanma" anlamına gelmektedir. İnsan vücudu için "Yere Kapanma" en etkin ve verimli şekilde nefes almayı ve beyine optimum seviyede kan intikalini sağlayan harekettir.

Kur'anda secdenin "yakınlaşma" sağladığı Alak suresinin 96/19 kodlu ayetinde bildirilmektedir.

96/19 - Kella (1) la (2) tütı' (3) hü (4) ve (5) ESCÜD (6) ve (7) AKTERİB (8) ( Ona asla itaat etme. Yere kapan ve yakınlaş. )

Ayette geçen "yakınlaşma" kavramı esas itibarıyla üst alemle ( boyutla ) temas ve karşılıklı tesirleşme anlamını taşımaktadır. Elbetteki bu tesirleşmenin vuku bulabilmesi için secde hareketinin düşünce konsantrasyonu ve Allahü Teala'nın yüceliğini hissetme gayreti eşliğinde ifa edilmesi gerekir.

Ayette "8" kelime bulunması, yakınlaşmanın üst plan ( alem , boyut ) olan Sirius / Şi'ra ile olacağına işaret etmekte gibidir. ( 8 sayısı ve Sirius ilintisi evvelki bölümlerde defaatle irdelenmişti. )

"Secde / Sücud" kelimesinin Kur'an'da 92 kere tekrarlanması da, alemler arası geçiş kapısı, düalite ve döngünün nümerolojik sembolü olan "11" sayısı açısından dikkat çekmektedir. ( 9+2 = "11" )

Kur'an'da "Secde" kelimesinin ilk kez geçtiği ayetteki "İkili Yedi", "11" ve "21" nümerolojisi de ayrıca ilginç bir durum arzetmektedir. ( Evvelce değinildiği üzere 21 sayısı Ruh kelimesinin ve "ikiyi birlemenin" yani düaliteden üniteye geçişin nümerolojik sembolüdür. Ruh kelimesi Kur'an'da 21 kere tekralanmaktadır. )

2/34 - Ve (1) iz (2) kulna (3) li (4) el (5) melaiketi (6) ESCÜDU (7) li (8) ademe (9) fe (10) SECEDU (11) illa (12) iblıs (13) eba (14) ve (15) istekbera (16) ve (17) kane (18) min (19) el (20) kafirın (21) ( Ve zamanında meleklere "Adem için YERE KAPANIN." dedik. Böylece İblis haricinde YERE KAPANDILAR. O diretti ve kibirlendi ve inkarcılardan oldu. )

- Ayetin kod numarasında ( 2/34 ) "2" ve "7" ( 34 ... 3+4 = "7" ) sayıları yani "İkili Yedi" fenomeni bulunmaktadır.
- Ayetteki ilk secde kelimesi "7". ikinci secde kelimesi ise "11". kelimedir. ( "7" ve "11" ( 2 ) İkili Yedi )
-  Ayette "21" kelime bulunmaktadır.

Yukarıda, "Secde ve yakınlaşma" kavramlarının yer aldığı 96/19 kodlu ayette "Secde" kelimesi 6., "Yakınlaşma" kelimesi ise 8. kelimedir. Her iki kelimenin sıra numaraları toplandığında "İkili Yedi" kavramının nümerolojik sembolü olan "14" sayısı ( 6+8 = 14 ) elde edilmektedir. 14 sayısı 2x7 veya 7+7 olarak da ifade edilmektedir. )

Ayrıca dua esnasındaki iki önemli hareket RÜKU ( Eğilme ) ve  SÜCUD ( Yere Kapanma / Bükülme ) hareketleridir. "Uzay-Zaman'ın bükülmesi" kavramı da "Kozmik Secde" midir? Zira Kur'an'da yaratılmış olan her varlığın Allah için "secde ettiği" bildirilmektedir. "Uzay-Zaman"'nın bükülmesi uzaydaki boyutlar arası geçiş ile ilintilendirilmektedir.

22/18 - E lem tera ennellahe yescüdü lehu men fıs semavati ve men fil erdı veş şemsü vel kameru ven nücumü vel cibalü veş şeceru ved devabbü ve kesırun minen nas ve kesırun hakka aleyhil azab ve men yühinillahü fe ma lehu min mükrim innellahe yef'alü ma yeşa'
( Görmedin mi ki, göklerdeki kimseler, yerdeki kimseler, Güneş, Ay, yıldızlar, dağlar, ağaçlar, debelenenler ve insanlardan çoğu kesinlikle Allah’a , O'na yere kapanırlar. Birçoğunun gerçekleri de üzerlerine azaptır. Allah kimi alçak, hakir kılarsa artık ona ikram eden yoktur. Kesinlikle Allah ne dilerse yapar. )






2017 yılı yapımı olan "REALMS" ( ALEMLER ) isimli filmdeki aşağıdaki kareler de "11" sayısının "Alemler Arası Geçiş Kapısı"'nın nümerik sembolü olduğunun ispatı niteliğindedir.

1. Kare : Çocuk ile kız bir odaya giriyorlar. Kız saate yaklaşıyor. Saat 11'e 5 var.


2. Kare : O sırada bir kapı açılıyor.


3. Kare : Koşarak kapıdan geçiyorlar.


4. Kare : Hemen ardından görüntüye saat geliyor. Saat "11:00"


1999 yılı yapımı olan Matrix 1 filminde, sanal alemden gerçek aleme geçiş yapan Neo’nun * evinin kapı numarası da “101” yani “11”’dir. ( * Neo = Yeni … Yeni başlangıç, Yeni alem )







Monday, March 25, 2019

Alemler Üzerine Üstün Olmak / Kılınmak

Kur'an'da "Alemler üzerine üstün kılınma / olma" ifadesi hem Allahü Teala için, hem İsrailoğulları kavmi için, hem de isimleri zikredilen bazı haberciler için kullanılmaktadır. 

"Alem" kelimesi telafuzu itibarıyla iki anlama da gelebilmektedir.

âlem = Allahü Teala haricindeki tüm yaratılmışlar. ( Çoğul : "âlemin" ) ( Ancak ayetlerde, kainat veya yıldız sistemleri gibi alt yaratılış kategorileri için de "âlem" kelimesi kullanılmış olabilir. )

alem = Büyük bilgin ( Çoğul : "a'lam" )

İlgili ayetler şöyledir.

a-Allahü Teala'nın Alemler Üzerine Üstün Olması

2/251 - Fe hezemuhüm bi iznillahi ve katele davudü calute ve atahüllahül mülke vel hıkmete ve allemehu min ma yeşa ve lev la def'ullahin nase ba'dahüm bi ba'dıl le fesedetil erdu ve lakinnELLAHE ZU FADLİN ALEL ALEMIN ( Böylece Allah’ ın izni ile onları hezimete uğrattılar. Davud Calut’ la savaştı. Allah ona mülkü, hükümdarlığı ve sırrı verdi. Ona o dilediğinden öğretti. Şayet Allah insanları birbirleriyle savmasaydı yer bozguna bulanırdı. Lakin kesinlikle ALLAH ALEMLERİN ÜZERİNE ÜSTÜNLÜK VE LÜTUF SAHİBİDİR.)

3/97 - Fıhi ayatün beyyinatün mekamü ibrahım ve men dehalehu kane amina ve lillahi alen nasi hıccül beyti men istetaa ileyhi sebıla ve men kefera fe innELLAHE ĞANİYYÜN ANİL ALEMIN ( Onun içinde açık deliller olan ayetler, İbrahim’ in makamı vardır. Kim oraya girerse güvende olur. Ona yol bulmaya istidatı olan kimseler için, evin hacedilmesi Allah için insanların üzerinedir. Kim inkar ederse, kesinlikle ALLAH ALEMLERİN ÜZERİNE GANİDİR. )

b- İsrailoğullarının Alemler Üzerine Üstün Olması

2/47 - Ya BENİ İSRAİLezküru nı'metiyelletı en'amtü aleyküm ve enni FADDALTÜKÜM ALEL ALEMİN ( Ey İSRAİLOĞULLARI, o üzerinize verdiğim nimeti ve SİZİ ALEMLERİN ÜZERİNE ÜSTÜN KILDIĞIMI HATIRLAYIN. )

2/122 - Ya BENI İSRAILezküru nı'metiyelletı en'amtü aleyküm ve ENNI FADDALTÜKÜM ALEL ALEMIN ( Ey İSRAİLOĞULLARI, üzerinize nimet verdiğim o nimeti hatırlayın. Kesinlikle BEN SİZLERİ ALEMLERİN ÜZERİNE ÜSTÜN KILDIM. )

45/16 - Ve lekad ateyna BENI İSRAIL el kitabe vel hukme ven nübüvvete ve razaknahüm minet tayyibati ve FADDALNAHÜM ALEL ALEMIN ( Ve İSRAİLOĞULLARI' na kitabı, hükmü ve haberciliği verdik. Onları temizlerinden rızıklandırdık. ONLARI ALEMLERİN ÜZERİNE ÜSTÜN KILDIK. )

c- Habercilerin Alemler Üzerine Üstün Olması

3/33 - İnnellahestafa ADEME ve NUHAN ve ALE İBRAHIME ve ALE IMRANE ALEL ALEMIN ( Kesinlikle Allah, ADEM’ i, NUH’ u ve İBRAHİM' İN AİLESİNİ ve İMRAN’ IN AİLESİNİ ALEMLERİN ÜZERİNE SEÇTİ. )

6/86 - Ve İSMAIYLE ve ELYESEA ve YUNÜSE ve LUTA ve KÜLLEN FADDALNA ALEL ALEMIN ( Ve İSMAİL, ELYESEA, YUNUS ve LUT'u da. HEPSİNİ ALEMLERİN ÜZERİNE ÜSTÜN KILDIK. )

7/140 - Kale eğayrallahi ebğıyküm ilahen ve HÜVE FEDDALEKÜM ALEL ALEMIN ( “O SİZİ ALEMLERİN ÜZERİNE ÜSTÜN KILMIŞKEN, size ilah olarak Allah’tan başkasını mı arayayım?” dedi. )

44/32 - Ve lekadIHTERNAHÜM ALA ILMİN ALEL ALEMİN ( Ve ONLARI İLİM ÜZERİNE ALEMLERE ÜSTÜN SEÇTİK. )

Alemlere üstün olabilecek tek olgunun “Rabbül Alemin” ( Alemlerin Rabbi ) olan Allahü Teala olabileceği düşünüldüğünde, Allah'ın dışındaki varlıkların nitelendiği ayetlerde geçen "Alemin" kelimesi "Kainat, Yıldız Sistemleri" gibi alt yaratılışları mı tanımlamaktadır? Bu ayetlerdeki "Alemin" kelimesi "Büyük Bilginler" anlamına geliyor olabilr mi? Yani “bilgi” açısından diğer varlıklara göre üstün kılınma durumunun vurgulanması söz konusu olabilir mi? ( "Alim" ( Bilgin ) kelimesinin çoğulu "Ulema" kelimesidir. Ancak burada üzerinde durulan kelime "Alem" ( Büyük Bilgin ) kelimesidir. )



Sunday, March 24, 2019

Neden teşbih ve sembolizm?

İnanç sistemine, ilahi nizama ve ilme karşı kalplerinde şüphe olgusunu besleyenlerin, ilim açısından henüz yolun başında olanların veya inkarcıların şu söylemlerine sıklıkla şahit olunmaktadır. 

"Yaratıcı söyleyeceğini neden açıkça ve doğrudan söylemiyor? Kitapta neden hep benzetmeli, sembolik, bilmece gibi ifadeler var? Ne söylenecekse açık açık söylenmeli değil miydi?"

İlahi nizamın ve yaratılışın temel amaçlarından biri de varlıkların, idrak seviyesi yükselmesi vesilesiyle tekamül etmeleridir. Bir varlığın, gerçek bilgilere ulaşabilmesi, kitaplardaki ayetlerin derin manalarını anlayabilmesi ve sonuçlar çıkararak idraki tekamüle erişebilmesi için mutlak surette düşünmesi, araştırması, analiz etmesi ve yorumlaması yani ilim uğrunda cehid ve gayret göstermesi gerekmektedir. Gayrete dayalı olmayan edinimler asla ve asla ruha nüfuz etmemekte, içselleştirilememekte ve tekamüle vesile olamamaktadır. 

Günümüz toplumu incelendiğinde, birçok insanın yanlış olduğu aşikar olana doğruymuş gibi itibar ettiği, bilinçsizce yanlışı savunduğu, doğruluğu açık açık beyan edilene ise şüpheci, yalanlayıcı ve inkar edici bir tavırla yaklaşarak düşmanlaştığı görülmektedir. Dolayısıyla bir bilginin açık açık ve net bir şekilde beyan edilmesi, muhatabının o bilgiyi algılayacağı ve kabulleneceği anlamına gelmemektedir. Bir başka deyişle ilahi bilgiler  veya herhangi bir bilgi doğrudan ve açık şekilde dahi verilmiş olsa yine anlayan anlayacak, anlamayan anlamayacaktır. Bu kapsamda, teşbih ve sembolizm insanları düşünmeye, araştırmaya, analiz etmeye ve veriler arasında bağlantı kurmaya sevketmek suretiyle anlayış ve idrak yolculuğunda bir yardımcı, bir rehber, bir destekçi gibi işlev görmektedirler. 

En'am ve A'raf surelerinin aşağıdaki ayetleri kalpleri kör olmuş ve ilme kapanmış cahillerin durumunu tasvir etmektedir.

6/111 - Ve lev ennena nezzelna ileyhimül melaikete ve kellemehümül mevta ve haşerna aleyhim külle şey'in kubülen ma kanu li yü'minu illa en yeşaellahü ve lakinne ekserahüm yechelun ( Ve Şayet kesinlikle biz onlara melekleri indirseydik ve ölüler de onlara kelam edip söz söyleseydi ve onlara önceki herşeyi toplasaydık, Allah' ın dilemesi haricinde inanacak değillerdi. Lakin çoğunluğu cahillik ederler. )

Ayette her türlü açık delile rağmen kalbi kapalı kılınmışların yine de inanmayacakları bildirilmektedir.

7/146 - Seasrifü an ayatiyellezine yetekebberune fil erdı bi ğayril hakk ve in yerav külle ayetin la yü'minu biha ve in yerav sebıler rüşdi la yettehızuhü sebıla ve in yerav sebılel ğayyi yettehızuhü sebıla zalike bi ennehüm kezzebu bi ayatina ve kanu anha ğafilın ( Yerde haksızca kibirlenenleri ayetlerimden men edeceğim, uzaklaştıracağım. Onlar bütün ayetleri görseler dahi onlara inanmazlar. Eğer doğru yolu görürlerse onu yol edinmezler. Eğer yanlış yolu görürlerse onu yol edinirler. Bu kesinlikle onların ayetlerimizi yalanlamalarından ve onlardan habersiz olmalarındandır. )

Ayette, evvelki bölümlerde incelenen "Delüzyon" kavramına dikkat çekilmektedir. Delüzyon, hakkında her türlü açıklayıcı ve doğrulayıcı delil bulunan bir olgunun doğruluğunun inatla reddedilmesi ve yanlış olduğu her türlü delil ile ortada olan bir olguya ise körü körüne inanılması fenomenidir.

8/22 - İnne şerrad devabbi ındellahis summül bükmüllezıne la ya'kılun ( Kesinlikle debelelenlerin en kötüleri Allah' ın indinde sağırlar ve akıl etmeyen dilsizlerdir. )

10/42 - Ve minhüm men yestemiune ileyk e fe ente tüsmius summe ve lev kanu la ya'kılun ( Ve onlardan kimileri seni dinlerler. Peki şayet akıl etmez oldularsa, sen sağırlara dinletebilir misin? )

4/83 - Ve iza caehüm emrun minel emni evil havfi ezau bih ve lev radduhü iler rasuli ve ila ülil emri minhüm le alimehüllezıne yestenbitunehu minhüm ve lev la fadlüllahi aleyküm ve rahmetühu letteba'tümüş şeytane illa kalıla ( Ve onlara güvenden veya korkudan iş geldiğinde, onu bildirirler. Şayet onu resule ve onlardan iş sahiplerine geri döndürselerdi, onlardan sonuç çıkarabilenler onu bilirlerdi. Şayet Allah üzerinize üstünlük, lütuf ve rahmetini vermezse, azınız hariç şeytana tabi olursunuz. )

Ayette vakalardan ve şahit olunan olgulardan "sonuç çıkarabilme" yeteneğinden bahsedilmektedir. Bir olaydan veya olgudan sonuç çıkarabilmek için düşünmek ve akıletmek birinci koşuldur.

"Anlayan zaten anlayacak, anlamayan ise hiç anlamayacak." gerçeği İncil'de ise şöyle yer almaktadır.

41 Mark 4-10 Onikiler'le öbür izleyicileri İsa'yla yalnız kalınca, kendisinden benzetmelerin anlamını sordular.
41 Mark 4-11 O da onlara şöyle dedi: "Tanrı'nın Egemenliği'nin sırrı sizlere açıklandı, ama dışarıda olanlara her şey benzetmelerle anlatılır.
41 Mark 4-12 Öyle ki, 'Bakıp bakıp görmesinler, Duyup duyup anlamasınlar da, Dönüp bağışlanmasınlar.'"
41 Mark 4-13 İsa sonra onlara, "Siz bu benzetmeyi anlamıyor musunuz?" dedi. "Öyleyse bütün benzetmeleri nasıl anlayacaksınız?
 







Allah'ın Yardımı ve Kapı Açılışı

Kur'an'ın 110. suresi olan Nasr ( Yardım ) suresinin nümerolojik ve semantik yapısı üst plana geçiş kavramını barındırmaktadır. Surede "11" sayısına dikkat çekilmektedir.

110/1 - İza (1) cae (2) nasru (3) allahi (4) ve (5) el (6) FETH (7) ( Allah' ın yardımı ve AÇILIŞ geldiğinde, )
110/2 - Ve (1) raeyte (2) en (3) nase (4) yedhulune (5) fi (6) dini (7) allahi (8) efvace (9) ( Ve insanların Allah' ın dinine bölükler halinde girdiklerini gördüğün zaman. )
110/3 - Fe (1) sebbih (2) bi (3) hamdi (4) rabbi (5) ke (6) ve (7) estağfir (8) h (9) inne (10) hu (11) kane (12) tevvaba (13) ( Böylece Rab’bini övgü sözleriyle öv. O’ndan af iste. Kesinlikle O tevbeyi kabul edendir. )

Surede "Feth" ( Açılış ) olduğu ( kapı açıldığı * ) ve insanların bölükler halinde buradan girdikleri belirtilmektedir. 

- Sure numarsı 110 olup, "11" nümerolojisini içermektedir.
- Surede toplam 29 kelime bulunmakta olup bu sayının nümerolojik değeri "11" sayısını vermektedir. ( 2+9 = 11 )
- "Feth" ( Açılış ) kelimesi Kur'an'da 38 kere tekrarlanmaktadır. ( 3+8 = "11" )
- 110/1 kodlu ayetteki "Feth" kelimesi 7. kelimedir. 7 sayısı döngü sonunun nümerolojik sembolüdür. Kur'an'ın ilk suresi olan Fatiha ( Feth kökünden gelen kelime olup Açılış, Başlangıç anlamındadır. ) suresi de 7 ayetten oluşmaktadır.

Hicr ( Çıkış ) suresinin 15/14 kodlu ayetinde de gökte kapı açılması ve insanların oradan yükselmelerinden bahsedilmektedir.

15/14 - Ve (1) lev (2) FETAHNA (3) aley (4) him (5) BABEN (6) MİN (7) ES (8) SEMAİ (9) fe (10) zallu (11) fı (12) hi (13) ya'rucun (14) ( Ve şayet onların üzerine GÖKTEN KAPI AÇSAK DA oradan yükselmeye başlasalar, )

Ayet kodunun nümerolojik değeri yine "11" sayısını vermektedir. ( 1+5+1+4 = "11" )

* "Kapı Açılması" kavramı Nebe ( Haber ) suresinin 78/19 kodlu ayetinde bildirilmektedir.

78/19 - Ve (1) FUTİHATİ (2) es (3) semau (4) fe (5) kanet (6) EBVABEN (7) ( Ve gök AÇILMIŞTIR da KAPI KAPI  olmuştur. )

- Ayetin kodunun nümerolojik değeri "7" olmaktadır. ( 7+8+1+9 = 25 ... 2+5 = "7" )
- Ayette "7" kelime bulunmaktadır.

Mü'minun suresinin 23/77 kodlu ayetinde de "Kapı Açılması" kavramı yer almaktadır.

23/77 - Hatta (1) iza (2) fetahna (3) aley (4) him (5) baben (6) za (7) azabin (8) şedıdin (9) iza (10) hüm (11) fı (12) hi (13) müblisun (14) ( Nihayet onlara azabı şiddetli kapı açtığımızda, o zaman onlar ona ümitsizler oldular. )

Kapı Açılması kavramından bahsedilen 15/14 ve 23/77 kodlu ayetlerin ortak özelliği, düalite ve iki alem arası geçiş sembolü olan "İkili Yedi" kavramının nümerolojik değeri olan "14" sayısını da içermeleridir. ( İkili Yedi kavramı ve 11 sayısı okült ezoterik sembolizmde benzer manaları içermektedirler. )

- Her iki ayet te 14 kelimeden oluşmaktadır. ( 2x7 veya 7+7 = 14 ... İkili Yedi )
- Her iki ayetin numarası da 14 nünmerolojisi içermektedir. 14 ve 77 ( 7+7 = 14 )

Kur'an'ın "İkili Kitap" ( Kitabı Mesani ) olduğu Zümer suresinin 39/23 kodlu ayetinde bildirilmektedir.

39/23 - Allahü nezzele ahsenel hadısi KİTABEN müteşebihen MESANİYE takşeırru minhü cüludüllezıne yahşevne rabbehüm sümme telınü cüludühüm ve kulubühüm ila zikrillah zalike hüdellahi yehdı bihı men yeşa' ve men yudlilillahü fe ma lehu min had ( En güzel sözü, benzetmeli İKİLİ KİTAP olarak Allah indirdi. O Rab’lerinden korkanların O’ndan derileri ürperir. Sonra Allah' ın hatırlamasına derileri ve kalpleri yumuşar. Bu Allah' ın yönlendirmesidir. Onunla dilediği kimseyi yönlendirir. Allah kimi saptırırsa, artık ona yönlendiriciden yoktur. )

Kur'an'da 7 ayetten oluşan iki sure bulunmakta olup, bunlar 1. sure olan Fatiha ( Açılış / Başlangıç ) suresi ve 107. sure olan Maun ( İhtiyaç, Gereksinim ) suresidir. İki surenin kodları birlikte İkili Yedi'yi oluşturmaktadır. 1 ve 107 ... "11" ve "7"

Ayrıca her iki surenin ilk ayetleri 7 kelimeden oluşmaktadır. 2 ayet 7'şer kelime....

FATİHA 1/1 - Bi (1) ismi (2) allahi (3) er (4) rahman (5) ir (6) rahim (7) ( Şefkatli, merhametli Allah'ın ismi ile, )

MAUN 107/1 - E (1) raeyte (2) ellezi (3) yükezzibü (4) bi (5) ed (6) din (7) ( O dini yalanlayanı gördün mü? )






Saturday, March 23, 2019

"Sabır" ve "İyilik" Frekansları ile Geçiş Kapısına Erişim

"8" ve "11" sayılarının düalite, döngü, yeni döngü başlangıcı, sonsuz döngü ve melek / İsa tesiri kavramlarının nümerik sembolleri olduklarına evvelki bölümlerde defaatle değinilmişti. 8 sayısı düalite kavramının ifadesi açısından 11 sayısıyla özdeştir. ( 11 sayısındaki iki adet "1" ve 8 sayısındaki iki adet "O" formu bunun tezahürüdür. )

"8" ve "11" sayıları aynı zamanda üst plana ( boyut / frekans ) erişim portalının da yani geçiş kapısının da ( Yıldız Geçidi / Yıldız Kapısı / Star Gate ) nümerik sembolleridir.

Bu nümerolojik fenomenin çarpıcı örneklerinden biri de Hud suresinin 11/11 kodlu ayetinde yer almaktadır.

11/11 - İlla (1) ellezine (2) SABERU (3) ve (4) amilu (5) es (6) SALİHAT (7) ülaike (8) lehüm (9) mağfiratün (10) ve (11) ecrun (12) kebir (13) ( Ancak o SABREDENLER ve İYİLİKLER yapanlar, işte onlar, af ve büyük ödül onlaradır.

Ayette "Sabır" ve "İyilik"* frekansları neşriyatıyla döngü sonundaki affa ve ödüle kavuşulacağı ve üst plana geçiş liyakatine erişilebileceği bildirilmektedir. ( * "İyilik" kavramı; doğru olmak, yalan söylememek, zina etmemek, sapık cinsel ilişkide bulunmamak, zekat vermek, oruç tutmak, yardım etmek, kitabı okumak, bilgiyi paylaşmak, cimrilikten kaçınmak, ihtiyacı olana sevgiyle mal vermek, duaya kalkmak, adaletli olmak, Allah'a, ahiret gününe, habercilere ve meleklere inanmak, ahdine vefa etmek, temiz ve güzel söz söylemek, kötü söz söylememek, öfkelendiğinde öfkesine hakim olabilmek, iftira etmemek, dedikodu yapmamak, muhtelif nefsani duygularının esiri olmamak, sabretmek olgularını içermektedir. )

"İyilik" kavramı Bakara suresinin 2/177 kodlu ayetinde de şöyle tanımlanır. ( Bu ayetin kodunun nümerolojik değeri de "8" sayısını vermektedir. ( 2+1+7+7 = "8" ) Ayrıca ayetteki kelime adedi ( 99 ) ile ayet kodunu oluşturan rakamların toplamının nümerolojik değeri yine "8" sayısını vermektedir. ( 2+1+7+7+9+9 = 35 ... 3+5 = "8" )

2/177 - Leysel birra en tüvellu vücuheküm kıbelel meşrikı vel mağribi ve lakinnel birra men amene billahi vel yevmil ahıri vel melaiketi vel kitabi ven nebiyyın ve atel male ala hubbihı zevil kurba vel yetama vel mesakıne vebnes sebıli ves sailıne ve fir rikab ve ekames salate ve atez zekah vel mufune bi ahdihim iza ahedu ves sabirıne fil be'sai ved darrai ve hıynel be's ülaikellezine sadeku ve ülaike hümül müttekun ( Yüzünüzü doğu tarafına ve batı tarafına çevirmenizde iyilik yoktur. Lakin iyilik, o Allah’a , sonraki güne, meleklere, kitaba, habercilere inananlara, sevdiklerine, yakınlarına, yetimlere, yoksula, yolda kalmışa, dilenenlere, boyunduruk içindekilere sevgiyle mal verenlere, duaya kalkanlara, zekatı verenlere, ahdettiklerinde ahdlerini ifa edenlere, zorlukta, sıkıntıda, darlıkta ve zor savaş zamanında sabredenleredir. İşte onlar doğrudurlar ve işte onlar sakınırlar. )

11/11 kodlu ayet incelendiğinde ise;

- Ayet kodu 11 ve 11 sayılarından oluşmaktadır.
- Ayet kodunu oluşturan rakamlar ile ayetteki kelime adedini oluşturan rakamlar toplandığında "8" sayısı elde edilmektedir. ( 1+1+1+1+1+3 = "8" )
- Ayette "iki" temel kavram olan "Sabır" ve "İyilik" kavramları yer almakta olup, böylelikle ikili ( düal ) bir kavram tezahürü ( 8 ve 11 ) oluşmaktadır.

"11" sayısı, inananlar için, düalite vesilesiyle erişilecek huzur ve mutluluk dolu döngü sonunu sembolize eden önemli bir sayıdır. Ancak satanistler "11" sayısını ve döngü sonunu insanlara "korkulacak bir olgu" olarak telkin etmeye yani her zaman olduğu gibi ilahi kelimeye ve nümerolojiye yanlış anlam yüklemeye çalışmaktadırlar. Böylelikle insanları kaba madde dünyasına daha da bağımlı, bağlı hale getirecek ve insanların kendilerine daha uzun süre kölelik yapmalarını sağlayabileceklerdir.

Aşağıda "11" sayısına "korku" anlamı yüklenmek suretiyle çekilmiş 20"11" yapımı "11-11-11" isimli korku filminin afişi yer almaktadır. Filmin sloganı sa "This day will be our last" ( Bugün bizim son günümüz olacak. ) Filmde "11" sayısının kaba madde alemi ( dünya ) ile üst süptil alem arasındaki geçiş kapısı olduğu ve cinlerin bu kapıdan geçerek dünyaya gelecekleri ve dünyanın sonunu getirecekleri mesajı vurgulanmaktadır.


"11" sayısının, liyakate erişen insanların üst plana geçişinin sağlanması için vazifeli varlıklar ( melekler ) gökte kapı açılması kavramının nümerolojik sembolü olduğunu bilen küresel elit 11.09.2001 tarihinde - ki bu tarihte 11 nümerolojisi bulunmaktadır. 11 ve 11/9 ( 1+1+9 = 11 ) - vuku bulan İkiz Kulelerin* Yıkılması faciası ile üst plana açılış kapısını kapatma ve insanların tekamül sürecini geciktirme sembolizmi ve ritüeli mi gerçekleştirmişlerdir? ( * İkiz Kuleler okült anşamda 11 sayısını sembolize etmekteydiler. İkiz Kuleler'in girişlerine "Gate" ( Kapı ) denilmekteydi. )














Allah - Kutsal Ruh - Cibril - Biz ve Kitabın İndirilişi

Kur'an'ın indirilişine ilişkin aşağıdaki ayetlerde "indirme" fiilinin öznesi olarak farklı kavramlar / kelimeler yer almaktadır. Kitabın indirilişi süreci misal verilmek suretiyle, Allah'ın yaratmış olduğu varlıkların ( Ruh, Süptil ( Eterik ) Varlıklar ( Vazifeliler / Melekler ), Yarı Süptil Varlık ( Ehli Cennet ) ) O'nun emriyle ve izniyle bir birliktelik içinde görevlerini nasıl ifa ettikleri bildirilmektedir.

1- Allah
2- Ruhül Kudüs ( Kutsal Ruh )
3- Cibril ( Cebrail )
4- Biz ( Meleül Ala / Yüksek İleri Gelenler )

2/176 - Zalike bi ENNELLAHE NEZZELEL KİTABE bil hakk ve innellezinahtelefu fil kitabi le fı şikakın beıyd ( Kesinlikle KİTABI gerçek ile ALLAH İNDİRDİ. Kitap hakkında o ihtilafa düşenler uzak derin ayrılık, kopukluk içinde olurlar. ) *

Her şeyin Allah'ın emri ve izni ile vuku bulması gerçeği çerçevesinde ayette kitabın nihai anlamda Allah tarafından indirildiği bildirilmektedir.

16/102 - Kul NEZZELEHU RUHUL KUDÜSİ MİN RABBİKE bil hakkı li yüsebbitellezine amenu ve hüden ve büşra lil müslimın ( De ki: "ONU, o inananlara sebat vermek için ve teslim olanlara YÖNLENDİRME ve MÜJDE OLARAK RAB'BİNDEN KUTSAL RUH İNDİRDİ." )

Ayette kitabın, Allah'ın ( Rab'bin ) yaratmış olduğu ve kutsal kıldığı Ruh tarafından indirildiği bildirilmektedir.

2/97 - Kul men kane adüvven li CİBRILE FE INNEHU NEZZLEHU ala kalbike bi iznillahi müsaddikan li ma beyne yedeyhi ve HÜDEN ve BÜŞRA lil mü'minın ( De ki: “Kim CİBRİL’ e düşman ise, inananlara MÜJDE, YÖNLENDİRME ve ondan öncekileri doğrulayıcı olarak onu kalbinin üzerine Allah’ ın izni ile kesinlikle O İNDİRDİ." )

15/9 - İNNA NAHNÜ NEZZELNEZ ZİKRA ve inna lehu le hafizun ( HATIRLAMAYI KESİNLİKLE BİZ İNDİRDİK ve kesinlikle biz ona koruyucular gözeticiler olacağız. )


Thursday, March 21, 2019

Fahrenheit 451 ... Ha Mim

"Fahrenheit 451" Ray Bradbury tarafından 1953 yılında yayımlanmış olan bir bilimkurgu romanı kitabıdır. Kitap, tıpkı George Orwell'ın "1984" romanında olduğu gibi, toplumun baskı yoluyla kontrol altına alındığı totaliter bir rejimde yaşananları konu almaktadır. Kitabın konusu "insanların bilgiye erişiminin engellenmesi ve sadece hükümetin istediği bilgilere haiz olabilmesi için kitapların yakılmasıdır." Romanın ismi, kitapların yakılma sıcaklığı olan "451 Fahrenheit" birimindeki sıcaklık derecesinden gelmektedir. 

451 Fahrenheit sıcaklık derecesi bilgisinin, Casiye suresinin ilk ayeti olan 45/1 kodlu ayet ile ilgisi olabilir mi? 

45/1 Ha Mim 

Zira ayette yer alan "Ha" ve "Mim" harfleri yanyana bir kelime oluşturduğunda ortaya "Sıcak, Kızgın Su, Sıcak ve Samimi Dost" anlamları çıkmaktadır. 

Kur'an'da yaratılışın tüm kodlarının ve akaşa kayıtlarının büyük bölümünün bulunduğu dikkate alındığında bahsedilen ilintinin bulunmaması için bir neden kalmamaktadır.

İNSan ve ŞEYTan

Yaratılıştaki ikin önemli kelime olan "İnsan" ve "Şeytan" kelimelerinin köklerindeki anlamlar önem arzetmektedir.

"İnsan" kelimesi "İns" ve "An" kelimelerinin birleşmesinden oluşmuştur. ( "An" kelimesi "Gibi Olan" anlamına gelen bir ektir. )

"İns" kökünün "Unutmak" anlamına gelen "İnsa" kökü ile ilintisi olması yani esas itibarıyla "İnsan" kelimesinin "Unutan" anlamına gelmesi kuvvetle muhtemeldir. ( İnsan olan varlığın "Kadını" anlamına gelen "Nisa" kelimesi de bu bağlamda ilginçtir. ) Zira Taha suresinin 20/115 kodlu ayetinde şöyle bildirilmektedir. 

20/115 - Ve lekad ahıdna ila ademe min kablü fe NESİYE ve lem necid lehu azma ( Ve önceden Adem' e ahdettik de UNUTTU. Onda azim bulamadık. )

"Nes" ( Unuttu ) kelimesi ile "İnsanlar" anlamına gelen "Nas" kelimesi arasındaki fonetik benzerlik de dikkat çekmektedir. Aslında "Nas" kelimesi "Unutanlar" anlamını barındırıyor olabilir mi? Kur'an'da geçen ve "Ey insanlar" olarak tercüme edilen "Ya eyyühen nas" ifadesi esas itibarıyla "Ey unutanlar" anlamını barındırıyor olabilir mi? Adem, Allahü Teala'ya olan ahdini ve bahşedilen nimetleri UNUTTUĞU için cennetten çıkarılmıştır. Bu vakaya istinaden, özünde cennet ehli olan bu varlık "İnsan" ( Unutan ) olarak isimlendirilmiş olabilir.

2/30 - Ve iz kale rabbüke lil melaiketi innı caılün fil erdı HALİFEH kalu e tec'alü fıha men yüfsidü fıha ve yesfiküd dima ve nahnü nüsebbihu bi hamdike ve nükaddisü lek kale innı a'lemü ma la ta'lemun ( Ve zamanında Rab’bin meleklere "Kesinlikle ben yerde HALİFE oluşturacağım." dedi. "Biz seni övgünle överken ve seni kutsarken orada bozgun yapan, kan ve gözyaşı döken birini mi oluşturacaksın?" dediler. "Kesinlikle ben sizin bilmediğinizi bilirim." dedi. )

Allahü Teala'nın, cinlerden sonra yaratacağı varlıktan bahsettiği ilk ayet olan 2/30 kodlu ayette bu varlıktan "Halife" ( Sonradan Gelen ) olarak bahsedilmektedir. 

15/28 - Ve iz kale rabbüke lil melaiketi innı halikün BEŞERAN min salsalin min hamein mesnun ( Ve zamanında Rab’bin meleklere, "Kesinlikle ben kuru balçıktan, şekillenmiş cıvık çamurdan BEŞER yaratacağım." dedi. )

15/28 kodlu ayette de yaratılacak olan varlıktan "Beşer" olarak bahsedilmektedir. Her iki ayette de "İnsan" kelimesi yer almamakta, bunun yerine "Halife" ( Sonradan Gelen ) ve "Beşer" kelimeleri kullanılmaktadır. ( "Beşer" kelimesi "İnsan" kelimesinin karşılığı olarak kullanılagelmektedir. )

"Şeytan" kelimesi ise "Şeyt" ve "An" kelimelerinin birleşmesinden oluşmuştur. "Şeyt" kelimesi "Yanmak, Kaynamak, Helak Olmak" anlamlarına gelmektedir. "Dolayısyla Şeytan" kelimesi "Yakan / Yanan, Helak Eden / Helak Olan" anlamlarını barındırmaktadır.





Wednesday, March 20, 2019

Ağaran, Parlayan Yüzler, Agartha, Sirius ve Beyaz Kardeşliği

Kur'an'da döngü sonunda "Yüzleri Ağaranlar" ve "Yüzleri Kararanlar" olarak tanımlanan gruplardan bahsedilmektedir. "Yüzleri Ağaranlar / BEYAZLANANLAR" üst plan / boyut olan cennete yani  Sirius'a intikal edecek olup, tekamül edemeyenler yani "Yüzleri Kararanlar" ise yerde ( dünyada ) tekrar reenkarnasyon döngülerine tabi olacaklardır. Kaba madde aleminde tekrar reenkarnasyon döngülerine tabi olmak durumu, Kur'an'da "Kararma / Karanlıklar" ( Esvedd / Zulümat ) ve "Azab" olarak tanımlanmaktadır. 

3/106 - Yevme TEBYADDU VÜCUHÜN ve TESVEDDÜ VÜCUH fe emmellezinesveddet vücuhühüm e kefartüm ba'de ımaniküm fe zukul azabe bima küntüm tekfurun ( O gün YÜZLERİ AĞARIR ve YÜZLERİ KARARIR. O yüzleri kararanlar, inancınız sonrasında inkar mı ettiniz ? O halde o inkar etmiş olmanızdan dolayı azabı tadın. )

3/107 - Ve emmellezinEBYADDAT VÜCUHÜHÜM fe fı rahmetillah hüm fıha halidun ( Ve o YÜZLERİ AĞARANLAR, artık Allah’ ın rahmetinin içindedirler. Onlar onun içinde ebedidirler. )

80/38 - VÜCUHÜN yevmeizin MUSFİRETUN ( O gün PARLAYAN YÜZLER vardır. ) *

88/8VÜCUHÜN yevmeizin NA'IMET ( O gün YÜZLER NİMETLENMİŞTİR. ) **

* "Parlayan Yüzler"  ifadesinin geçtiği 80/38 kodlu ayet "8" ( 80 ... 8+0 = 8 ) ve "11" ( 38 ... 3+8 = 11 ) nümerolojisi açısından önem arzetmektedir. Bilindiği üzere "8" sayısı yeni döngü başlangıcını ve sonsuz döngüyü, bir başka deyişle Sirius'a intikali sembolize etmektedir. Sirius, 8 yıldızdan oluşan ve Canis Majoris ( Büyük Köpek ) olarak bilinen takımyıldızın en parlak yıldızıdır. "11" sayısı ise düalite ve döngünün sembolüdür.

** "Yüzlerin nimetlenmesi" ifadesinin geçtiği ilk ve son ayetin kodundaki "888" sayısı da "8" nümerolojisi açısından dikkat çekmektedir. Üç adet "8"'in tezahürü, döngü sonundan bahsedilen Vakia suresinin 56/7 kodlu ayetinde geçen "Üç eş olursunuz." ifadesi ile ilintili midir? ( Vakia kelimesi Vaka / Olay anlamına gelmekte ve devre sonunu, döngü sonunu tanımlamaktadır. )

56/7 - Ve küntüm ezvacen selaseten ( Üç eş olursunuz. )

Sirius, "White Star" ( Beyaz Yıldız ) olarak da anılmaktadır. "The Greater White Brotherhood of Sirius" ( Sirius Büyük Beyaz Kardeşliği ) olarak bilinen okült ezoterik cemiyet kavramının da ilham kaynağı Sirius yıldızıdır.


Ayrıca Atlantis'in yokolması sonrasında yeraltında tezahür eden uygarlık olarak bilinen Agartha Uygarlığı da "Büyük Beyaz Kardeşlik" olarak anılmaktadır. Arapçada "Agarr" kelimesi "Beyaz" anlamını da içermektedir.