Çeviri

Sunday, October 31, 2021

Ankh sembolü ( Hayat Anahtarı ve Hayat portalı )

Mısır mitolojisinin önemli sembollerinden olan "Ankh" sembolü "Hayat Anahtarı"  / "Hayat Portalı" olarak da bilinmektedir. "Ankh" kelimesinin kökeni Farsça'da "Kapı" anlamına gelen "Ank" kelimesidir. Bu çerçevede "Ankh" işareti, "Kapı" ve "Kapı Açılması"nı sembolize etmektedir. Bir başka deyişle "Ankh", farklı ve yeni boyutlara ( alemlere, planlara, frekanslara ) portal ( kapı ) açılmasını da simgelemektedir.  


Rölyefte kraliçe Nefertiti'ye Ankh sembolünü sunan sözde ilah Horus görülmektedir. Bu komposizyon, bir insan olan Nefertiti'ye ilahi yetenek bahşedilmesini sembolize etmektedir. 


Tapınak girişindeki obeliskte yer alan Ankh sembolü

"Ankh" sembolünün üst kısmındaki ters damla şekli vajinayı, alttaki dikit ise penisi sembolize etmektedir. Bu iki şeklin birleştiği noktadan yatay çizgi geçmesi ile oluşan şekil ise hayat bulmuş ve kollarını iki yana açmış insanı simgelemektedir. Bu durumda damla baş, dikit beden, yatay çizgi de kollar olmaktadır.

Mitolojide "İlahi varlık" olarak anılan karakterler esasen pozitif veya negatif frekanslı üst süptil boyut varlıklarıdır. Yani melekler veya cinlerdir. Horus, Set, Osiris, Isis vb. karakterlerin ellerinde "Ankh" sembolünü tutarken resmedilmeleri, onların sözde "diriltme ve öldürme" yetileri olduğuna işaret etmektedir. Sembole yüklenen bu anlam çerçevesinde Allah'a şirk koşulmakta olup, O'nun yarattığı varlıklar ilahlaştırılmaktadır.

Luxor tapınağında yer alan aşağıdaki rölyef ise ilginç bir sembolizm içermektedir.


Yukarıdaki rölyefte Horus ve Set'in ellerindeki kaplardan "Ankh" sembolü dökerek bir portal oluşturmaları ve açılan portalden de tanımlanamayan bir varlığın geldiği resmedilmiştir. Bu kompozisyon "cinlere portal açmak için insan kurban edilmesi" temalı satanik ritüeli tanımlamakta gibidir.

"Ankh" sembolü aynı zamanda Yunan alfabesindeki ilk harf olan "Alfa" ( Elif ) ile son harf olan "Omega"'nın birleşmesini de simgelemektedir. "Alfa" harfi erkekliğin, "Omega" harfi kadınlığın ikisinin birleşmesi ise "Yaşam"ın ifadesidir. Dolayısıyla "Ankh" sembolü bir düalite oluşturan eril ve dişil enerjinin birleşimini yani yaratışı simgelemektedir. "A" şekli eril, "Ω" şekli dişil enerjiyi temsil etmektedir. Yani şekil itibarıyla da "Phallus" ve "Uterus" tezahür etmektedir. Arapçadaki "Elif" harfi de sekil itibarıyla Phallus'a ve aynı zamanda da "1" rakamına benzemektedir ki bu da "ilk" kavramına işaret etmektedir. "Ankh" sembolü aynı zamanda "İlk" ve "Son" düalitesini de ( Alfa - Omega ) simgelemektedir.


Grek alfabesinin ilk harfi Ankh sembolünün alt kısmındaki şekile benzeyen "A" ( Alfa ) harfi, son harfi ise Ankh sembolünün üst kısmındaki şekile benzeyen "Ω" ( Omega ) harfidir.

İncil'in aşağıdaki ayetlerinde Rab, "Alfa" ve "Omega" harfleri ile teşbihen temsil edilmektedir. 

66 Vahiy 1-"8" VAR OLAN, VAR OLMUŞ* ve GELECEK OLAN, Her Şeye Gücü Yeten Rab Tanrı, "ALFA VE OMEGA BEN'İM" diyor.

66 Vahiy 21-6 Bana, "Tamam!" dedi, "ALFA VE OMEGA, İLK VE SON BEN'İM. Susayana YAŞAM SUYUNUN PINARINDAN karşılıksız SU VERECEĞİM.

Dolayısıyla "Ankh" sembolünün "Alfa" ve "Omega"yı simgelediği düşünüldüğünde, bu sembolü elinde tutma kompoziyonu ile üst süptil boyut varlıklarının açık bir şekilde Rab'be ortak koşulduğu müşahade edilebilmektedir. 

Omega harfi minüskül olarak ω şeklinde yazılmaktadır. Bu karakter yan yatmış 3 sayısına benzemektedir. Alfa ( Elif ) harfinin şekli olan "1" ve Omega harfinin şekli olan "3" düşünüldüğünde, Alfa ve Omega harfleriyle Allah kelimesinin Arapça yazılışının ortaya çıktığı görülür.


"Ankebut" ( Örümcek ) kelimesi de "Ank" ( Kapı ) ve "Bud / But"** ( Var Olan, Var Eden ) kelimelerinin birleşmesinden oluşmaktadır. "Ank-i Bud" ( Var Olan / Edilen Kapı ). Zira örümceğin ördüğü "ağ" bir "kapı" işlevi görmektedir. Haberci Muhammed mağarada iken mağaranın girişine ağ ören örümcek esas itibarıyla bir "kapı" inşa etmiştir.

** İngilizcedeki "Boot" ( Açmak, Başlatmak, Oluşturmak ) kelimesi de "Bud / But" kelimesi ile ortak kökene sahiptir.

Elektrik akımına ilişkin iki nokta arasındaki "Potansiyel Farkı"'nın birimi "Volt", formülü ise ;

V = I x R

olarak gösterilir. Formülde ;

V = Potansiyel Farkını ifade eden "Voltage" kelimesinin baş harfi
R = Direnci ifade eden "Resistance" kelimesinin baş harfi
I = Akımın şiddetini ifade eden "Intensity" kelimesinin baş harfi

Potansiyel Farkı'nın dolayısıyla elektrik akımının tezahürünü sağlayan iki değişken olan I ve R'nin birimleri sırasıyla Amper ve Ohm'dur. Amper "A" harfi ile Ohm ise "Ω" harfi ile sembolize edilir. Her iki harf te Grek alfabesinde yer almakta olup, "A" ( Alfa ) 1. harf, "Ω" ise 24. ve son harftir.

İncil'in aşağıdaki ayetinde

66 Vahiy 21-6 Bana, "Tamam!" dedi, "ALFA VE OMEGA, ilk ve son benim. Susayana YAŞAM suyunun "PINARINDAN" karşılıksız su vereceğim.

"PINAR" kelimesi bir "Akışı / AKIMI" ifade eder. Bu noktada "Elektrik Akımı", "Alfa" ve "Omega" harfleri ve "Yaşam" kelimesi ilginç bir kompozisyon oluşturmaktadır. Madde alemi olan kainatın özünde "Düalite" ( İkilik ) yani "Değer Farklanması" prensibi bulunmaktadır. ( Bu kavramın sembolü de son yazılarda sıklıkla değinilen "11" sayısıdır. ) Bir başka deyişle "Yaşam Vibrasyonlarının / Titreşimlerinin" oluşabilmesi için ikili bir yapı gerekmektedir. Söz konusu ikili yapıyı oluşturan unsurlardan birinde hasıl olan ve diğerine göre farklılık arzeden durum, nötrlüğü ortadan kaldırarak titreşime ve bu da yaşamın  tezahürüne sebebiyet vermektedir. Bu çerçevede, "Potansiyel Farkı" ve "Değer Farklanması" ifadeleri "Yaşam Vibrasyonlarının / Titreşimlerinin" oluşması veya "Yaşam Veren Akımın" oluşması anlamları açısından özdeşlik arzetmektedir.

Nikola Tesla'nın geliştirdiği "Elektrik Osilatörü"'nün formu da Alfa ve Omega harflerinin birleşmesinden oluşan "Ankh" sembolü açısından dikkat çekicidir.



Ayrıca bkz.







Bir Mavi Surat

Bilindiği üzere, "Mavi" renk okültizmde "Üst boyutu, Farklılığı, Üstünlüğü, Gökselliği" sembolize eden bir renktir. Mavi renk üst boyut varlıklarını sembolize etmek amacıyla da kullanılmaktadır. Küresel elit zümre de kendilerini "Mavi Kanlılar" olarak ayrıştırmaktadır. Bunun sebebi, kendilerinin üst boyut varlıklarının ( cinler ) soyundan geldiklerine ve insanlığı tam tahakküm altına alma gibi kadim ve ilahi bir görevleri olduğuna inanmalarıdır. 

34/41 Kalu subhaneke ente veliyyuna min dunihim bel kanu ya'budunel cinn ekseruhum bihim mu'minun

( "Sen yücesin. Sen onlardan başka dostumuzsun. Bilakis cinlere kulluk etmekteydiler. Onların çoğunluğu onlara inanmışlardı." derler. )

"Avatar" isimli 2009 yılı yapımı filmdeki varlıkların "dev"*, "mavi renkli" ve "sivri kulaklı" olarak tasvir edilmesi cin sembolizminin bir yansımasıdır. ( "Avatar" kelimesi Hinduizmde bedenlenmiş ruh, bedenlenmiş üst süptil boyut varlığını ifade etmektedir. )


Mavi renkli uzun boylu ve sivri kulaklı Avatar

* "Dev" tasviri Tevrat'ta "Sakit melekler" ( Düşmüş melekler ) olarak tanımlanan ve "Nefiller" olarak anılan cinler için kullanılmaktadır. Nefillerin ( Cinlerin ), insan soyundan kızları dölledikleri de ayetlerde bildirilmektedir. Avatar esasen Nefil sembolizmidir.

1 Yaratılış 6-4 İlahi varlıkların insan kızlarıyla evlenip çocuk sahibi oldukları günlerde ve daha sonra yeryüzünde Nefiller vardı. ....

4 Sayılar 13-33 Nefiller'i, Nefiller'in soyundan gelen Anaklılar'ı gördük. Onların yanında kendimizi çekirge gibi hissettik, onlara da öyle göründük."

Rahman suresinin 15. ayetinde cinlerin "dumansız ateş alevinden" yaratıldıkları bildirilir. 

55/15 Ve halekal canne min maricin min nar 

( Ve cini dumansız ateş alevinden yarattı. )

Çoklu anlamı olan "Maricin min nar" ( Dumansız ateş alevi ) kelimesi bir anlamı ile yoğun oksijenli yanma esnasında oluşan dumansız ve "sivri"  formlu aleve işaret etmektedir.


4. ateş tipi sivri ve dumansızdır. 

Avatar'ın kulakların sivriliği de bu fenomen ile ilintilidir. Aynı şekilde 60'lı yıllarda çekilen "Star Trek" ( Uzay Yolu ) dizisindeki karakterlerden biri olan "Vulkanlı Mr. Spock" da mavi üniformalı ve sivri kulaklı olarak resmedilmiştir.


Taha suresinin 102. ayetinde "Suçluların masmavi toplanması" hususundan bahsedilmektedir. Yine çoklu anlamı olan bu ayetin anlamlarından biri de cinleri işaret etmektedir. 

20/102 Yevme yunfehu fis suri ve nahşurul mucrimine yevmeizin ZURKA 

( Borunun içine üflendiği gün. O gün suçluları MASMAVİ toplarız. )

Tüm mecralarda cinler hep mavi renk ile sembolize edilmektedirler.

Mavi renkli bir cin sembolizmi. "Dileklerin cinlere iletilmesi" kavramı ile özellikle çocuklara cinlerin herşeyi yapabilecekleri, tüm dilekleri gerçekleştirebilecekleri mesajı verilmeye ve Allah inancı daha küçük yaşta bloke edilmeye çalışılmaktadır.




Eski resimlerde cinlerin mavi renk ile tasvir edildikleri de görülmektedir.

2019 yılı yapımı "Aladdin" isimli filmdeki maci renkli cin sembolizmi


X Men film serisindeki cin sembolü mavi renkli karakterler... "X Men" kelimesi de batinen "Ölü İnsanlar" mesajını yani "cinlerin insanları öldürmesi" mesajını vermektedir. 

İnsan görünümündeki üstün varlık konulu filmlerin en ünlüsü olan "Superman" film serisinde de ana karakterin giysisi mavi renktedir. 


Hinduizmdeki mitolojik varlıklar da ( Brahma, Vishnu, Shiva ) mavi renk ile tasvir edilmektedir. İndigo mavisi denen çivit rengi, Hindistan'daki Indigofera Tinctoria isimli bitkinin fermantasyonu yoluyla elde edilmektedir.




Mısır firavunlarının tasvirlerinde de koyu mavi renk dikkat çekmektedir.






Nazar Boncuğu ( Bakış Boncuğu ) olarak anılan ve "kem gözden" koruduğuna inanılan, "göz sembolünün" koyu mavi renk olması da dikkat çekmektedir.



Son dönemde yoğun olarak gündemde olan küresel şirket sahibi bir şahsın insanlı uzay yolculuğu  için ürettiği uzay kapsülünün isminin "Blue Origin" ( Mavi Köken ) olması da küresel elitlerin kendilerini cin soyundan addetmeleri ile ilgildir. 



"Phallus" ( Penis ) şeklindeki uzay kapsülü de ayrıca "Pindar" ( Pinnacle of Dragon / Ejderin Penisi* ) mesajı vermektedir. ( * İnsan soyunun cin tarafından döllenmesi konusu... )

Ve son olarak bu bölüme vesile olan tespit ise 29 Ekim'de, en üst makam binasındaki resepsiyon alanına yerleştirilen dev boyutlu "Mavi Suratlı Çocuk" resmidir. Fotoda "tek göz" sembolizmi de yer almakta olup, sağ göz farklılaştırılmış ve gözbebeği olarak da "Reptil" ( Sürüngen ) / "Horus" figürü kullanılmıştır. Ayrıca resimde görülen "İki Ağız" ile 11 sembolizmi de yapılmıştır. Suratın sağ tarafında da "ONE" ( Bir ) yazısı yer almaktadır. Bu sembolizm, "küreselcilerin kontrolünü" ve "tek dünya devleti" projesini mi simgelemektedir?

                                               

Suratın altında bir ağız daha bulunmakta olup, iki ağız ile 11 sembolizmi yapılmaktadır.


Suratın sağ tarafında "One" ( Bir ) yazmaktadır.



Gözbebeğinin yerinde "Reptil" ( Sürüngen ) / "Horus" figürü

Halloween Kills filmi ve 11 ritüeli

İlki 1978 yılında vizyona giren "Halloween" isimli "slasher & horror" kategorisindeki film serisinin sonuncusu 2021 yılında vizyona girmiştir. Film kısaca üstün fiziksel özelliklere sahip bir seri katilin bir kasabaya korku salmasını konu almaktadır.

"Halloween Kills" isimli son film incelendiğinde 11 nümerolojisine yine hassasiyet gösterildiği dikkat çekmektedir. Zira, düalite, döngü ve halden hale geçiş kavramlarının nümerik sembolü olan 11 sayısına okült ezoterik bazda farklı anlamlar ( Yaratıcının üzerinde olma ( haşa ), Ölüm vb. ) da yüklenmektedir. Bu filmde de 11 sayısının "ölüm" kavramı ile ilintilendirildiği görülmektedir.


Film 2021 yılı yapımı olmasına rağmen, filmdeki yıl 2018 yılıdır. 2+0+1+8 = 1

Haber kanalının isminde "11" sayısı yer almaktadır.




Hastanedeki adam sağlık durumunu 10 üzerinden "11" ile tanımlamaktadır.


"11" cesetten bahsedilmektedir.



Bir sahnede arka planda "Pervane Kelebeği"* figürü yer almaktadır.


"Pervane Kelebeği", Kur'an'da "Feraş" kelimesi ile ifade edilmekte olup, sadece 101. sure ( 1 ve 1 ... 11 ) olan Karia ( Ansızın Gelen Bela ) suresinde geçmektedir. Küresel şeytanlar tüm eylemlerini Kur'an ilmini ( kelimeler ve nümeroloji ) kötü yönde kullanmak suretiyle gerçekleştirdiklerini bu ince detayla da ispatlamaktadırlar. 











Friday, October 29, 2021

Cehennemin 7 kapısı ve Tomardaki 7 mühür

Kitaplarda "Cehennem" olarak ifade edilen kavramın esasen varlıkların ruhsal tekamüle erşebilmek ve cennete ( yarı süptil üst plan ) amacıyla reenkarnasyon döngülerini deneyimledikleri kaba madde planı dünya olduğu evvelki bölümlerde defaatle incelenmişti. 

Bakara suresinin 155. ayetinde, kaba madde planındaki reenkarnasyon döngüleri esnasında karşılaşılacak olan zorluk ve sıkıntıların sabredenler ( iyilik yapanlar, doğru olanlar ve şükredenler ) için müjde niteliğinde olduğu bildirilmektedir. Ayet numarasının ( 155 ) nümerolojik değerinin "11" ( 1+5+5 = 11 ) olması da üst boyuta geçiş kavramı ile uyumludur.

2/155 Ve le NEBLUVENNEKUM bi şey'in minel HAVFİ vel CUİ ve NAKSİN minel emvali vel enfusi ves semerat ve beşşiris sabirin

( Ve kesinlikle SİZİ, KORKUDAN, AÇLIKTAN, malların, nefislerin ve meyvelerin, ürünlerin NOKSANLIĞINDAN gibi şeylerle SINAYACAĞIZ. Sabredenleri müjdele. )

Nahl suresinin 112. ayetinde de inkarcıların açlık ve korku ile sınanacakları bildirilmektedir. ( Ayetteki "Nimetleri inkar edenler" ifadesi esasen tüm insanları ve onların ortak günah eylemini ifade etmektedir. Bu noktada günahsız insan bulunmadığının tekrar hatırlanması büyük önem arzetmektedir. ) Ayetin kodunda ( 16/112 ) yine "11" nümerolojisi bulunmaktadır. ( 1+6+1+1+2 = 11 )

16/112 Ve darabellahu meselen karyeten kanet amineten mutmeinneten ye'tiha rizkuha rağaden min kulli mekanin fe keferat bi en'umillahi fe EZAKahallahu LİBASEL CUİ vel HAVFİ bima kanu yasneun

( Ve Allah, güvenli, tatmin olmuş, rızıkları ona her yerden bolca gelen şehirin misalini beyan eder. Ama Allah' ın nimetlerini inkar ettiler de Allah, o üretmiş olduklarından dolayı AÇLIK ve KORKU ELBİSESİNİ TATTIRDI. )

İnsan suresinin 7. ayetinde ise tüm insanlığın yakinen deneyimlediği "Salgın" konusu yer almaktadır. Ayetin 11 kelimeden oluşması ve "Salgın" kelimesinin 11. kelime olması, Coronavirus pandemisi sürecindeki yoğun 11 nümerolojisi açısından dikkat çekmektedir. )

76/7 Yufune (1) bi (2) en (3) nezri (4) ve (5) yehafune (6) yevmen (7) kane (8) şerru (9) hu (10) MUSTETİREN (11)

( Yapılacak işlerini, adaklarını ifa ederler ve kötülüğü SALGIN olan o günden korkarlar. ) 

Büyük reenkarnasyon döngüsü sonundaki olaylar kitaplarda "7" sayısı eşliğindeki sembolizm ve tasvirler ile bildirilmektedir. 

Hicr suresinin 43. ve 44. ayetlerinde cehennemin 7 kapısı olduğundan bahsedilmektedir. ( Ayet ikilisinin ilk ayetinin numarasının nümerolojik değeri de 7 ( 4+3 = 7 ) sayısını vermektedir. ) Bu teşbihi ifade vasıtasıyla büyük döngü sonu olaylarının 7 kategori altında toplandığı bildirimektedir ki bu olaylar İncil'de yine 7 nümerolojisi ve sembolizm ile bildirilmektedir.

15/43 Ve inne CEHENNEME le mev'iduhum ecmein

( Ve kesinlikle vadeleri, mekanları topluca CEHENNEMDİR. )

15/44 Leha SEB'ATU EBVAB li kulli babin minhum cuz'un maksum

( Orada YEDİ KAPI vardır. Her kapı için onlardan kısımlar bölüştürülmüştür. )

İncil'de döngü sonu olayları "7 Mühür", "7 Tas" ve "7 Borazan" tasvirleriyle yer almaktadır. Ayetlerdeki kelimeler ve ifadeler detaylı incelendiğinde, tasvirlerde şu anda dünyanın içinde bulunduğu ve ileride maruz kalacağı durumların ( Pandemi, İklim Krizi, Yangınlar, Güneşteki Patlamalar, Ekonomik Kriz, Kıtlık, Açlık, Savaş vb. ) bildirildiği sezilebilmektedir. İsra suresinin 16. ayetinde bildirildiği üzere, ilahi nizam, kaderi daima insanların birbirlerine olan söylem ve eylemleri vasıtasıyla gerçekleştirmektedir. ( 17/16 Ve iza eradna en nuhlike karyeten emarna mutrafiha fe fesku fiha fe hakka aleyhel kavlu fe demmernaha tedmira ( Ve şehri helak etmeyi istersek, oradaki refah şımarıklarına emrederiz de orada kan döküp öldürürler. Artık onların üzerine söz gerçek olur da orayı yıkıp mahvederiz. ) )

İncil'de "Yedi Mühür" ile tanımlanmış döngü sonu ayetleri şöyledir.

66 Vahiy 5-1 Tahtta oturanın sağ elinde iki yanı da yazılı, YEDİ MÜHÜRLE mühürlenmiş bir tomar gördüm.

1. Mühür 

66 Vahiy 6-2 Bakınca beyaz bir at gördüm. Binicisinin yayı vardı. Kendisine bir TAÇ* verildi ve galip gelen biri olarak zafer kazanmaya çıktı.

* Pandemideki virüsün ismi olan "Corona" kelimesi "Taç" anlamına gelmekte olup, ayetteki "Taç" kelimesiyle tasviri olarak ilintili olma ihtimali bulunmaktadır.

2. Mühür

66 Vahiy 6-4 O zaman kızıl renkte başka bir at çıktı ortaya. Binicisine dünyadan BARIŞI KALDIRMA yetkisi verildi. Bunun sonucu olarak İNSANLAR BİRBİRLERİNİ BOĞAZLAYACAKLAR. Atlıya ayrıca büyük bir KILIÇ verildi.

Halihazırda "savaş" konusunun sürekli olarak dünya gündeminde tutulduğu görülmektedir.

3. Mühür

66 Revelations 6-5 Kuzu üçüncü mührü açınca, üçüncü yaratığın "Gel!" dediğini işittim. Bakınca siyah bir at gördüm. Binicisinin elinde bir TERAZİ vardı.

66 Revelations 6-6 Dört yaratığın ortasında sanki bir sesin şöyle dediğini işittim: "Bir ölçek buğday bir dinara, üç ölçek arpa bir dinara. Ama zeytinyağına, şaraba zarar verme!"

"Kıtlık" konusu da küresel şeytanların gündeminde yer almakta olup, medya kanalıyla yoğun algı operasyonu yapılmaktadır.

4. Mühür

66 Revelations 6-8 Bakınca soluk renkli bir at gördüm. Binicisinin adı Ölüm'dü. Ölüler diyarı onun ardınca geliyordu. Bunlara KILIÇLA, KITLIKLA, SALGIN HASTALIKLA, yeryüzünün YABANIL HAYVANLARIYLA ölüm saçmak için yeryüzünün dörtte biri üzerinde yetki verildi.

Küreselcilerin aksiyon planları kapsamında yer alan üç önemli husus ( Savaş, Kıtlık, Salgın ) ayette zikredilmektedir.

5. Mühür

66 Vahiy 6-9 Kuzu beşinci mührü açınca, sunağın altında, Tanrı'nın sözü ve sürdürdükleri TANIKLIK NEDENİYLE ÖLDÜRÜLENLERİN canlarını gördüm.

6. Mühür

66 Vahiy 6-12 Kuzu altıncı mührü açınca, büyük bir DEPREM olduğunu gördüm. Güneş keçi kılından yapılmış siyah bir çul gibi karardı. Ay baştan aşağı kan rengine döndü.

İlk 4 mühür "Mahşerin Dört Atlısı" olarak bilinmektedir.

7. Mühür ( 7 Mühür, meleklere verilen 7 Borazan ile tanımlanmaktadır. )

66 Vahiy 8-1 Kuzu yedinci mührü açınca, gökte yarım saat kadar sessizlik oldu.

66 Vahiy 8-2 Tanrı'nın önünde duran yedi meleği gördüm. Onlara yedi borazan verildi.

1. Borazan

66 Revelations 8-7 Birinci melek borazanını çaldı. Kanla karışık dolu ve ateş oluştu, yeryüzüne yağdı. Yerin üçte biri, ağaçların üçte biri ve bütün yeşil otlar yandı.

2. Borazan 66 Revelations 8-8 İkinci melek borazanını çaldı. Alev alev yanan, dağ gibi büyük bir kütle denize atıldı. Denizin üçte biri kana dönüştü.

66 Revelations 8-9 Denizdeki yaratıkların üçte biri öldü, gemilerin üçte biri yok oldu.

3. Borazan

66 Revelations 8-10 Üçüncü melek borazanını çaldı. Gökten meşale gibi yanan büyük bir yıldız ırmakların üçte biri üzerine ve su pınarlarının üzerine düştü.

66 Revelations 8-11 Bu yıldızın adı Pelin'dir. Suların üçte biri pelin gibi acılaştı. Acılaşan sulardan içen birçok insan öldü.

4. Borazan

66 Vahiy 8- 12 Dördüncü melek borazanını çaldı. Güneşin üçte biri, ayın üçte biri, yıldızların üçte biri vuruldu. Sonuç olarak ışıklarının üçte biri söndü, gündüzün ve gecenin üçte biri ışıksız kaldı.

66 Vahiy 8-13 Sonra göğün ortasında uçan bir kartal gördüm. Yüksek sesle şöyle bağırdığını işittim: "Borazanlarını çalacak olan öbür üç meleğin borazan seslerinden yeryüzünde yaşayanların vay, vay, vay haline!"

5. Borazan

66 Vahiy 9-1 Beşinci melek borazanını çaldı. Gökten yere düşmüş bir yıldız gördüm. Dipsiz derinliklere açılan kuyunun anahtarı ona verildi.

66 Vahiy 9-2 Dipsiz derinliklerin kuyusunu açınca, kuyudan büyük bir ocağın dumanı gibi bir duman çıktı. Kuyunun dumanından güneş ve hava karardı.

66 Vahiy 9-3 Dumanın içinden yeryüzüne çekirgeler yağdı. Bunlara yeryüzündeki akreplerin gücüne benzer bir güç verilmişti.

6. Borazan

66 Vahiy 9-13 Altıncı melek borazanını çaldı. Tanrı'nın önündeki altın sunağın dört boynuzundan gelen bir ses işittim.

66 Revelations 9-14 Ses, elinde borazan olan altıncı meleğe, "Büyük Fırat Irmağı'nın yanında bağlı duran dört meleği çöz" dedi.

66 Revelations 9-15 Tam o saat, o gün, o ay, o yıl için hazır tutulan dört melek, insanların üçte birini öldürmek üzere çözüldü.

7. Borazan

66 Revelations 10-7 Yedinci melek borazanını çaldığı zaman, Tanrı'nın sır olan tasarısı tamamlanacak. Nitekim Tanrı bunu, kulları peygamberlere müjdelemişti." 

7. borazan, 7 olaya vesile olacak "Yedi Tas" ile sembolize edilmektedir. 

1. Tas

66 Revelations 16-2 Birinci melek gidip tasını yeryüzüne boşalttı. Canavarın işaretini taşıyıp heykeline tapanların üzerinde acı veren iğrenç yaralar oluştu.

2. Tas 

66 Vahiy 16-3 İkinci melek tasını denize boşalttı. Deniz ölü kanına benzer kana dönüştü, içindeki bütün canlılar öldü.

3. Tas

66 Vahiy 16-4 Üçüncü melek tasını ırmaklara, su pınarlarına boşalttı; bunlar da kana dönüştü.

4. Tas 

66 Vahiy 16-8 Dördüncü melek tasını güneşe boşalttı. Bununla güneşe insanları yakma gücü verildi.

66 Vahiy 16-9 İnsanlar korkunç bir ısıyla kavruldular. Tövbe edip bu belalara egemen olan Tanrı'yı yücelteceklerine, O'nun adına küfrettiler.

5. Tas

66 Vahiy 16-10 Beşinci melek tasını canavarın tahtına boşalttı. Canavarın* egemenliği karanlığa gömüldü. İnsanlar ıstıraptan dillerini ısırdılar.

66 Vahiy 16-11 Istırap ve yaralarından ötürü Göğün Tanrısı'na küfrettiler. Yaptıklarından tövbe etmediler.

* "Canavar" kelimesi düalitenin negatif tarafını ifade eden İblis'in negatif frekansını tanımlamaktadır.

6. Tas

66 Vahiy 16-12 Altıncı melek tasını büyük Fırat Irmağı'na boşalttı. Gündoğusundan gelen kralların yolu açılsın diye ırmağın suları kurudu.

66 Vahiy 16-13 Bundan sonra ejderhanın ağzından, canavarın ağzından ve sahte peygamberin ağzından kurbağaya benzer üç kötü ruhun çıktığını gördüm.

66 Vahiy 16-14 Bunlar doğaüstü belirtiler gerçekleştiren cinlerin ruhlarıdır. Her Şeye Gücü Yeten Tanrı'nın büyük gününde olacak savaş için bütün dünyanın krallarını toplamaya gidiyorlar.

7. Tas

66 Vahiy 16-17 Yedinci melek tasını havaya boşalttı. Tapınaktaki tahttan yükselen gür bir ses, "Tamam!" dedi.

66 Vahiy 16-18 O anda şimşekler çaktı, uğultular, gök gürlemeleri işitildi. Öyle büyük bir deprem oldu ki, yeryüzünde insan oldu olalı bu kadar büyük bir deprem olmamıştı.

Thursday, October 28, 2021

Bengi Su ... Yaratıcı su darbesi

Öztürkçe bir kelime olan "Bengi" kelimesi "Beng" ( Sonsuzluk ) ve "-i" ( Gibi olan ) kelimelerinden oluşmakta olup "Sonsuz, Ebedi" anlamına gelmektedir. "Bengi" kelimesi Balıkesir'de hızlı ritmli Zeybek oyunlarına da verilen genel isimdir. Oyunlarda "Diz Vurma" ve çökme hareketleri ön plandadır.

Orhun kitabelerinde "Bengü" olarak geçen kelimeler de bulunmaktadır. "Bengi"nin, "Mengi, Bengü" şeklinde ifade edilen "Ayak yapısı, Ayak darbesi" olarak Balıkesir oyunlarına benzeyen çeşitleri de vardır. 

"Bengi su" kelimesi ise "Sonsuzluk Suyu, Dirilik Suyu ( Ayn-ul Hayat ), Hayat Suyu ( Ab-ı hayat )" anlamına gelmekte olup hikâyelerde "İçene ölümsüzlük veren su" olarak geçmektedir. Ancak kelimenin batini kökeninde "Su Darbesi, Su Vuruşu, Darbe Suyu, Vuruş Suyu" anlamlarının bulunduğu da görülmektedir. 


İngilizcedeki "Bang" kelimesi de "Beng" kelimesinin bir yansıması olup olup "Vurma, Darbe, Çarpma, Patlama" anlamına gelmektedir. Evrenin oluşumunu ifade eden teoriye de "Big Bang" ( Büyük Darbe, Büyük Patlama ) isminin verilmesi konuyla ilintilidir. Zira "Bengi Su" kelimesi "Yaratıcı başlangıç suyu" olarak da bilinmektedir. Evrenin boş olmadığı aksine su ile yani H ( Hidrojen ) kaplı olduğu da bilimsel bir gerçektir.  

Enbiya suresinin 30. ayetinde "Big Bang" kavramı "Göklerin ve yerin bitişiklerken ayrılması" ifadesiyle bildirilmiştir. Ayrıca ayette "Yaşayan her şeyin sudan oluştuğu" da bildirilmektedir.

21/30 E ve lem yerallezine keferu ennes SEMAVATİ vel ERDA KANETA RATKAN fe FETAKNAHUMA ve CEALNA MİNEL MAİ KULLE ŞEY'İN HAYY e fe la yu'minun

( O inkar edenler, GÖKLER VE YER kesinlikle BİTİŞİKLERKEN ONLARI AYIRDIĞIMIZI ve DİRİ OLAN HERŞEYİ SUDAN OLUŞTURDUĞUMUZU görmüyorlar mı? Artık inanmazlar mı? )

Kur'an'da "Vurma" ve "Su" kelimelerinin anlamsal olarak ilintilendirilmiş ve birlikte kullanılmış olması konu bağlamında dikkat çekmektedir.

2/60 Ve iz İSTESKA musa li kavmihi fe kulnADRİB bi asakel hacer FENFECERAT minhusneta aşrate AYNA kad alime kulli unasin meşrabehum kulu veşrabu min rizkillahi ve la ta'sev fil erdi mufsidin

( Ve zamanında Musa kavmi için SU İSTEDİ de "Asan ile taşa VUR." dedik. Böylece ondan oniki PINAR FIŞKIRIP AKTI. Tüm insanlar içecekleri yeri bildiler. Allah' ın rızıklarından yiyin ve için. Yerde bozgun yaparak asileşmeyin. )

Sad suresinin 42. ayetinde de Hz. Eyüb'ün "Ayağın yere vurulması" ile "Su oluşması" kavramları ilintilendirilmiştir.

38/42 URKUD bi riclik haza MUĞTESELUN baridun ve ŞERAB

( Ayağınla yere VUR. Bu YIKANILASI, soğuk ve İÇİLESİ. )

Şuara suresinin 63. ayetinde "Darbe" vasıtasıyla "Suda" boyut portalı açılması konu edilmektedir.

26/63 Fe evhayna ila musa en İDRİB bi asakel BAHR fenfeleka fe kane kulli firkin ket tavdil azim

( Böylece Musa' ya "Asan ile DENİZE VUR." diye vahyettik de patlayıp yarıldı. Her bölük büyük dağ gibi oldu. )

Bakara suresinin 73. ayetinde de "Vurmak" ve "Diriltmek" kelimeleri birlikte ve ilintili olarak yer almaktadır. 2/73 Fe kulna İDRİBU hu bi ba'diha kezalike YUHYİllahul mevta ve yurikum ayatihi leallekum ta'kilun ( Böylece "Ona onun bir parçasıyla VURUN." dedik. İşte Allah ölüleri böyle DİRİLTİR ve ayetlerini gösterir. Umulur ki akıl edersiniz. )

Monday, October 25, 2021

"Bilgi" her şeyin özü, bilginin özü de "Kelime"dir.

"Bilgi Çağı" olarak isimlendirilen son dönemde "Bilginin her şeyin özü olduğu." ifadesi bilim insanları tarafından sıkça dile getirilmekte, "Bilgi"'nin maddeden, enerjiden, uzaydan ve zamandan daha temel bir olgu olduğunu belirtmektedir.

2019 yılında yazılmış olan "At the Beginning of Everything is the Word" ( Her Şeyin Başlangıcında Kelime Vardır ) isimli kitap ta bu bağlamda dikkat çekmektedir. 

Bilimsel yayınlarda yer alan bazı bölümler şöyledir.

"Physicist Vlatko Vedral explains to Aleks Krotoski why he believes the fundamental stuff of the universe is information and how he hopes that one day everything will be explained in this way." 

( Fizikçi Vlatko Vedral, evrenin temel unsurunun bilgi olduğuna neden inandığını açıklıyor ve bir gün her şeyin bilgi ile açıklanacağını ifade ediyor." ( Guardian 2010 )

"Is information the only thing that exists? Physics suggests information is more fundamental than matter, energy, space and time."

( Var olan tek şey bilgi mi? Fizik, bilginin maddeden, enerjiden, uzaydan ve zamandan daha temel olduğunu önesürüyor. ) ( New Scientist 29.03.2017 )

"Forget Space-Time: Information May Create the Cosmos" 

( Uzay - Zamanı unutun: Bilgi kozmosu yaratmış olabilir. ) ( Space.com 23.05.2015 )

Yukarıda yer alan bilimsel yazılarda bahsedilen "Bilgi" kelimesinin özü de "Kelime"dir. Zira her türlü bilgi, anlamları içeren "kelimeler" ile ifade edilmektedir. Bilim dünyasının "yeni teori" niteliğinde gündeme getirdiği bu hususun, Kur'an'da çok açık ve net ayetler ile bildirildiği görülmektedir.

Bakara suresinin 117. ayetinde her türlü "yaratılışın, varoluşun gerçekleşebilmesi" için Rab'bin "Ol." kelimesinin vuku bulmasının gerektiği bildirilmektedir. 

2/117 Bedius semavati vel ard ve İZA KADA EMRAN FE İNNEMA YEKULU LEHU KUN FE YEKUN

( O gökleri ve yeri yaratandır. BİR İŞE HÜKMETTİĞİNDE, KESİNLİKLE ONA "OL." DER DE O OLUR. )

Yunus suresinin 82. ayetinde de "gerçeğin yani gerçek varoluşun" Rab'bin bahşettiği kelimelerden ibaret olduğu bildirilmektedir.

10/82 Ve YUHİKKALLAHUL HAKKA Bİ KELİMATİHİ ve lev kerihel mucrimun

( Ve suçlular hoşlanmasalar da, Allah GERÇEĞİ KELİMELERİ İLE GERÇEKLEŞTİRİR. )

"Ol" emri ve "Kelime" ile yaratılışın ilk kez zikredildiği ayetlerin kodlarındaki "11" nümerolojisi de dikkat çekmektedir. Hatırlanacağı üzere 11 sayısı düalitenin, döngünün ve halden hale geçişin nümerik sembolüdür. Temel düalite tezahürü olan "Yok" halinden "Var" haline geçiş spiritüalizmde "Değer Farklanması" olarak anılmaktadır. Halden hale geçişi, ani değişimi ifade eden "BİRden BİRe" sözü de içeriğinde 11 sayısını barındırmaktadır. 

Allahu Teala'nın "kelimelerinin" yaratılışın kaynak kodları olduğu Kehf suresinin 109. ve Fatir suresinin 27. ayetlerinde teşbihi ifadelerle bildirilmektedir.

18/109 Kul lev kanel bahru midaden li KELİMATİ rabbi le nefidel bahru kable en tenfede kelimatu rabbi ve lev ci'na bi mislihi mededa

( De ki: "Şayet deniz Rab’bimin KELİMELERİ için mürekkep olsa, Rab’bimin kelimeleri tükenmeden önce deniz tükenecektir. Şayet onun aynısını yardımcı olarak getirsek bile." )

31/27 Ve lev enne ma fil erdi min şeceratin aklamun vel bahru yemudduhu min ba'dihi seb'atu ebhurin ma nefidet KELEMATULLAHinnellahe azizun hakim

( Ve şayet kesinlikle o yerdeki ağaçlar kalemler olsa ve deniz de ona destek olsa, ondan sonra da yedi deniz, ALLAH'IN KELİMELERİ tükenmez. Kesinlikle Allah yücedir hakimdir.  )

Yaratılışın özünde "Kelime" olduğu, İncil'in aşağıdaki ayetlerinde de şöyle bildirilmektedir. Konuya ilişkin ilk ayetin numarasında da ( 1 - 1 ) 11 nümerolojisi bulunmaktadır.

43 John 1-1 BAŞLANGIÇTA KELİME VARDI. KELİME Tanrı'yla birlikteydi ve KELİME TANRI'YDI.
43 John 1-2 Başlangıçta O, Tanrı'yla birlikteydi.
43 John 1-3 Her şey O'nun aracılığıyla var oldu, var olan hiçbir şey O'nsuz olmadı.

Tüm yaratılmışlara verilen genel isim olan "Âlem" kelimesi de "İlm" ( Bilgi ) kökünden olup  "Bilinen, Bilinmeye aracı olan" anlamına gelmekte ve tüm yaratılışın esasen bir "bilgiler topluluğu, kelimeler topluluğu" olduğunu ortaya koymaktadır. 

Kur'an'daki "Onbir" kelimesi

"11" sayısının düalitenin, döngünün ve farklı hale geçişin ( boyut portalının ) nümerik sembolü olduğu bu blogda muhtelif örnekler vasıtasıyla defaatle belirtilmiştir. 

Kur'an'da "Onbir" kelimesi "Ehadeaşera" olarak sadece Yusuf suresinin 4. ayetinde geçmektedir.

12/4 İz (1) kale (2) yusufu (3) li (4) ebi (5) hi (6) ya (7) ebet (8) i (9) in (10) ni (11) raeytu (12) EHADEAŞERA (13) kevkeben (14) ve (15) eş (16) şemse (17) ve (18) el (19) kamera (20) raeytu (21) hum (22) li (23) i (24) sacidin (25)

( Zamanında Yusuf babasına "Ey babam, kesinlikle ben ONBİR yıldız, Güneş ve Ay gördüm. Onları benim için yere kapanırlarken gördüm." dedi. )

Sure numarası (12), ayet numarası (4) ve "Ehadeaşera" kelimesinin sıra numarası (13) toplamlarının nümerolojik değeri "11" sayısını vermektedir. ( 1+2+4+1+3 = 11 )



Saturday, October 23, 2021

QWERTY klavyedeki 666 nümerolojisi

Yaygın olarak kullanılan QWERTY tip klavyedeki harfler 3 sıra halinde yer almaktadır.

Bu harflerin alfabetik sıra numaraları toplamlarının nümerolojik değerleri şöyle olmaktadır.

QWERTYUIOP = 169 ... "7"

ASDFGHJKL = 78 ... "6"

ZXCVBNM = 104 ... "5"

7+6+5 = 18 

18 sayısı "6+6+6" işlemi ile elde edilebilmekte olup, işlem sonucu "9" sayısını vermektedir. 666 sayısı ve dolayısıyla 9 sayısı okültizmde, yaratılıştaki pozitif frekansın sembolü olan 6 sayısının tersi yani negatif frekansın sembolü addedilmektedir. 9 sayısı majik ( sihirsel, büyüsel ) operasyonların da sembolik sayısıdır.

Bilgisayar klavyesinin ismi olarak anılan QWERTY harflerinin alfabetik sıra numaraları toplamlarının nümerolojik değeri de "108" sayısını vermektedir. Bu sayıda da 1 ve 8 rakamları yani 18 bulunmakta olup, sayının nümerolojik değeri de yine "9" sayısını vermektedir. 

Ayrı olarak konumlandırımış hesaplama klavyesindeki sayılar ise üçlü gruplar halinde dizilmiştir.


Bu sayıların dizilimlerinde de 666 nümerolojisi bulunmaktadır.

7+8+9 = 24 ... 2+4 = "6"
4+5+6 = 15 ... 1+5 = "6"
1+2+3 = "6" 

Ayrıca iki diagonal, bir orta dikey üçlüsünde de yine 666 nümerolojisi bulunmaktadır.

7+5+3 = 15 ... 1+5 = "6"
9+5+1 = 15 ... 1+5 = "6"
8+5+2 = 15 ... 1+5 = "6"


İki diagonal, bir orta dikey çizgiden oluşan çizgü üçlüsü okültizmde "Ölüm"ün sembolüdür. 666  saysı da aynı kavramı yani negatif frekansı sembolize eden bir sayıdır. 

Dolayısıyla "Q Klavye" olarak da anılan QWERTY klavyede gizli bir 666 sembolizmi bulunmakta gibidir. Benzer durum internet sitesi adreslerinin başında yer alan "WWW" harfleri için de geçerlidir. Zira "Vav" sesini veren "W" harfi İbrani alfabesindeki 6. harf olan "Vav" harfinin muadilidir. Dolayısıyla üç adet "W" harfi ile "666" sayısı oluşmaktadır.


666 sayısına ilişkin bilgi İncil'in Vahiy suresindeki "18" ( 6+6+6 = 18 ... "9" ) numaralı ayette yer almaktadır. 

66 Vahiy13-"18" Bu konu bilgelik gerektirir. Anlayabilen, canavara ait sayıyı hesaplasın. Çünkü bu sayı insanı simgeler. Sayısı ALTIYÜZALTMIŞALTIdır.

Kur'an'ın "66/6" kodlu ayetinde "Cehennem ateşi" olarak sembolize edilen negatif frekanstan bahsedilmesi de dikkat çekmektedir.

66/6 Ya eyyuhellezine amenu ku enfusekum ve ehlikum naren vekuduhen nasu vel hicaretu aleyha melaiketun ğulazin şidadin la ya'sunallahe ma emerehum ve yef'alune ma yu'merun

( Ey o inananlar, nefislerinizi ve ailenizi yakıtı insanlar ve taşlar olan ateşten koruyun. Onun üzerinde kaba şiddetli melekler vardır. Allah’a, onlara emrettiğine isyan etmezler. Ne emredildilirse yaparlar. )

Bu bölümdeki tespitlerden çıkarılması gereken sonuç, bilgiyi kötü amaçla kullanarak kitlelere egemen olmuş küresel elitin, negatif frekans yayacak ve insanları bir anlamda büyüleyecek ( zihin kontrolüne alacak ) her türlü kelimesel veya sayısal sembolü tüm mecralara entegre etmeye çalışmakta olduğudur.

Ayrıca bkz. 





Friday, October 22, 2021

Coronavirus ve 11 ritüeli ( devam 9 )

"mRNA moleküllerinin 5 yaşından "11" yaşına kadar olan çocuklarla yapılan klinik deneylerle corona virüsüne karşı %90.7 etkili olduğu görüldü." 



( Basından 22.10.2021 )

Özellikle 11 yaşın üst sınır olması dikkat çekmektedir.

Çocukların "denek" olarak kullanıldıkları da açıkça beyan edilmektedir. Coronavirus'ün çocuklardaki öldürücülük oranı sıfır seviyesinde olmasına rağmen 5 yaşındaki çocukların dahi ısrarla mRNA enjeksiyonuna tabi tutulmak istenmesi sorgulanması gereken bir husustur.

Ayrıca evvelce "Pandemi ve Aşı meselesi" başlıklı bölümde değinildiği üzere, "Koruma Oranı" olarak belirtilen değer RRR ( Relative Risk Reduction / Göreceli Risk Azaltma ) oranı olup, esas baz alınması gereken ARR ( Absolute Risk Reduction / Mutlak Risk Azaltma ) oranıdır. ARR oranı RRR oranından çok daha düşüktür.