Çeviri

Tuesday, December 12, 2017

Dua Cümlesi İçeren Ayetler

"Dua" kelimesi "Çağrı" anlamına gelmekte olup, ilmi anlamda kulların Allah'ı ismiyle çağırışları, O'na yakarışları, O'ndan dilekte bulunmaları ve O'nunla iletişime geçme girişimleri anlamına gelmektedir. ( "Davet" kelimesi de "Dua" kökünden türemiştir. )

Kur'an'da "Dua" anlamına gelen bir başka kelime de "Salat"'dır. Kur'an'da geçen "Kıyamüs salah" ifadesi, "Duaya kalkma" anlamındadır. Bu ifade Kur'an'da "46" kere tekrarlanmaktadır. ( 4+6 = 10 )

Allahü Teala, Kur'an'da dua edenin yani O'nu çağıranın çağrısına icabet ettiğini bildirmektedir.

2/186 - Ve iza seeleke ıbadı annı fe innı karıb ücıbü DA'VET ed DAI iza DEA ni fel yestecıbu lı vel yü'minu bı leallehüm yarşüdun ( Ve kullarım sana benden sual ettiklerinde kesinlikle ben yakınımdır. Beni ÇAĞIRDIKLARINDA ÇAĞIRANIN ÇAĞRISINI kabul ederim. O halde beni kabul etsinler ve bana inansınlar. Umulur ki onlar doğru olurlar. )

"Dua"'nın ve "Okuma"nın her türlü kötülükten, ahlaksızlıktan ve inkardan uzak tutacağı da Ankebut suresinin 29/45 kodlu ayetinde bildirilmektedir.

29/45 - Ütlü ma uhıye ileyke minel kitabi ve ekımıs SALAH innes SALATE tenha anil fahşai vel münker ve le zikrullahi ekber vallahü ya'lemü ma tasneun ( O sana kitaptan vahyedileni oku ve DUAYA kalk. Kesinlikle DUA ahlaksızlıktan ve kötülükten, inkardan alıkoyar. Allah' ı hatırlamak en büyüğüdür. Allah o ürettiklerinizi bilir. ) 

Kur'an'da ayrıca, Allahü Teala'ya nasıl dua edilmesi yani O'nun nasıl çağrılması, yüce isminin hangi kavramlar çerçevesinde zikredilmesi gerektiğini bildiren "dua cümleleri içeren ayetler" mevcuttur. 

1/1 - Bismillahir rahmanir rahim (  Şefkatli, merhametli Allah'ın ismi ile, )
1/2 - El hamdu lillahi rabbil alemin (  Övgü alemlerin Rab’bi Allah içindir. )
1/3 - Er rahmanir rahim (  Şefkatli, merhametli, )
1/4 - Maliki yevmid din (  Din gününün maliki, )
1/5 - İyyake na’budu ve iyyake nestein (  Ancak sana kulluk ederiz ve ancak sana istekte bulunuruz. )
1/6 - İhdinas sıratel mustakim (  Bizi doğru yola yönlendir. )
1/7 - Sıratallezine en’amte aleyhim gayril magdubi aleyhim ve lad dallin ( O üzerlerine nimet verdiklerinin yoluna, üzerlerine öfke inmemişlerinkine ve sapmamışlarınkine. )
2/104 - Ünzurna ( Bize bak. )
2/127 - Rabbena tekabbel minna inneke entes semıul alim ( "Rab'bimiz bizden kabul et. Kesinlikle sen duyansın bilensin." )
2/128 - Rabbena vec'alna müslimeyni leke ve min zürriyyetina ümmeten müslimeten leke ve erina menasikena ve tüb aleyna inneke entet tevvabür rahım ( Rab'bimiz bizi sana iki teslim olan ve soyumuzdan topluluğu da sana teslim olanlardan kıl. İbadet usülümüzü bize göster. Üzerimize tevbe eyle. Kesinlikle sen tevbeyi kabul edensin merhametlisin. )
2/129 - Rabbena veb'as fıhim rasulen minhüm yetlu aleyhim ayatike ve yüallimühümül kitabe vel hıkmete ve yüzekkıhim inneke entel azızül hakım ( Rab'bimiz onların içlerine onlardan resul gönder ki senin ayetlerini onlara okusun, onlara kitabı, sırrı öğretsin, onları temizlesin. Kesinlikle sen yücesin hakimsin. )
2/136 - Amenna billahi ve ma ünzile ileyna ve ma ünzile ila ibrahıme ve ismaıyle ve ishaka ve ya'kube vel esbatı ve ma utiye musa ve ıysa ve ma utiyen nebiyyune min rabbihim la nüferriku beyne ehadin minhüm ve nahnü lehu müslimun ( "Allah’a ve o bize indirdiğine ve o İbrahim’e ve İsmail’e ve İshak’a ve Yakub’a ve torunlarına indirdiğine, o Musa’ ya ve İsa’ya verilene ve Rabb' lerinden o habercilere verilene inandık. Aralarında onlardan hiçbirini ayırmayız ve bizler O'na teslim olanlarız." )
2/201 - Rabbena atina fid dünya haseneten ve fil ahırati haseneten ve kına azaben nar ( "Rab’bimiz bize dünyada güzellik ve ahirette güzellik ver ve bizi azabın ateşinden koru." )
2/250 - Rabbena efrığ aleyna sabran ve sebbit akdamena vensurna alel kavmil kafirın ( "Rab'bimiz, üzerimize sabır dök, ayaklarımızı, adımlarımızı sabitle ve inkarcılar kavmine karşı bize yardım et." )
2/285 - La nüferriku beyne ehadin min rusülih ve kalu semı'na ve eta'na ğufraneke rabbena ve ileykel masır ( "Resullerinden hiçbirini aralarında ayırmayız. Duyduk ve itaat ettik. Rab'bimiz senin affını dileriz ve varış yeri sanadır." )
2/286 - Rabbena la tüahızna in nesına ev ahta'na rabbena ve la tahmil aleyna ısran kema hameltehu alellezine min kablina rabbena ve la tühammilna ma la takate lena bih va'fü anna vağfir lena verhamna ente mevlane fensurna alel kavmil kafirın ( "Rab'bimiz eğer unutursak veya hata edersek Rabb' imiz bizi sorumlu tutup sorgulama. O bizden öncekilerin üzerine yükleyip taşıttığın gibi, üzerimize ağırlık yükleme Rabb' imiz. O takatımız olmayanı bize yükleme. Bizi affet ve bize af ve bize rahmet eyle. Sen dostumuzsun. İnkarcılar kavmine karşı bize yardım et." )
3/8 - Rabbena la tüzığ kulubena ba'de iz hedeytena ve heb lena min ledünke rahmeh inneke entel vehhab ( Rab'bimiz, bizi yönlendirdikten sonra kalplerimizi saptırma. Bize indinden rahmet bahşet. Kesinlikle sen, sen bahşedensin. )
3/9 - Rabbena inneke camiun nasi li yevmin la raybe fıh innellahe la yuhlifül mıad ( Rab’bimiz, kesinlikle sen insanları hakkında şüphe olmayan günde toplayansın. Allah vaade, vadeye kesinlikle ihtilaf etmez. )
3/16 - Rabbena innena amenna fağfir lena zünubena vekına azaben nar ( "Rab’bimiz kesinlikle biz inandık, o halde bize günahlarımızı affet ve bizi ateşin azabından koru." )
3/38 - Rabbi heb lı min ledünke zürriyyeten tayyibeh inneke semıud düa' ( "Rab’bim bana indinden temiz soy bağışla. Kesinlikle sen duayı, çağrıyı duyansın." )
3/147 - Rabbenağfir lena zünubena ve israfena fı emrina ve sevvit akdamena vensurna alel kavmil kafirın ( "Rab'bimiz bize günahlarımızı ve işimizde israfımızı affet ve ayaklarımızı, adımlarımızı düzelt ve inkarcılar kavmine karşı bize yardım et." )
3/84 - Amenna billahi ve ma ünzile aleyna ve ma ünzile ala ibrahıme ve ismaıyle ve ishaka ve ya'kube vel esbatı ve ma utiy musa ve ıysa ven nebiyyune min rabbihim la nüferriku beyne ehadin minhüm ve nahnü lehu müslimun ( "Allah’a ve bize indirilene, o İbrahim’ e ve İsmail’e , İshak’ a , Yakub’ a ve torunlarına indirilene, o Musa’ ya, İsa’ ya ve habercilere Rab'lerinden verilene inandık. Aralarında onlardan hiçbirini ayırmayız ve bizler O’na teslim olanlarız." )
3/193 - Rabbena innena semı'na münadiyen yünadı lil ımani en aminu bi rabbiküm fe amenna rabbena fağfir lena zünubena ve keffir anna seyyiatina ve teveffena meal ebrar ( Rab'bimiz kesinlikle biz, Rabb' inize inanın." diyerek inanç için seslenen sesleniciyi duyduk. Rab'bimiz inandık. Bize günahlarımızı affet ve kötülüklerimizi ört. Bizi iyilerle birlikte vefat ettir." )
3/194 - Rabbena ve atina ma veadtena ala rusülike ve la tuhzina yevmel kıyameh inneke la tuhlifül mıad ( Rab'bimiz, resullerin üzerine o bize vaad ettiğini bize ver. Ayağa kalkış gününde bizi rezil etme. Kesinlikle sen vaade, vadeye ihtilaf etmezsin. )
7/47 - Rabbena la tec'alna meal kavmiz zalimın ( "Rab'bimiz bizi zalimler kavmiyle beraber kılma." )
7/126 - Rabbina lemma caetna rabbena efrığ aleyna sabran ve teveffena müslimın ( Rab’bimiz, üzerimize sabır yağdır ve bizi teslim olanlar olarak vefat ettir. )
7/151 - Rabbığfir lı ve li ehıy ve edhılna fı rahmetike ve ente erhamür rahımın ( "Ey Rab’bim, benim ve kardeşim için af eyle ve bizi rahmetinin içine sok. Sen merhametlilerin en merhametlisisin." )
10/85 - Tevekkelna rabbena la tec'alna fitneten lil kavmiz zalimın ( "Allah’a dayanıp sığındık. Rab’bimiz. Bizi zalimler kavmi için sınav kılma." )
10/86 - Ve neccina bi rahmetike minel kavmil kafirun ( Bizi rahmetinle inkarcılar kavminden kurtar. )
12/33 - Rabbis sicnü ehabbü ileyye min ma yed'unenı ileyh ve in la tasrif annı keydehünne asbü ileyhinne ve ekün minel cahilın ( "Rab’bim, zindan bana o beni çağırdıklarından daha sevimlidir. Eğer hilelerini, tuzaklarını benden uzak tutmazsan, onlara kalırım meylederim ve cahillerden olurum." )
14/35 - Rabbic'al hazel belede aminen vecnübnı ve beniyye en na'büdel asnam ( "Rab'bim işte şu beldeyi güvenli kıl. Beni ve oğullarımı putlara kulluk etmekten uzak tut." )
14/40 - Rabbic'alnı mükımes salati ve min zürriyyetı rabbena ve tekabbel düa ( "Rab'bim beni ve soyumdan olanları duaya kalkan kıl. Rabb' imiz çağrıyı kabul et." )
14/41 - Rabbenağfir lı ve li valideyye ve lil mü'minıne yevme yekumül hısab ( Rab'bimiz bana, anama babama ve inananlara hesabın yapılıp meydana çıkacağı günde af eyle. )
18/10 - Rabbena atina min ledünke rahmeten ve heyyi' lena min emrina raşeda ( "Rab'bimiz bize indinden rahmet ve işimizden doğruluğa kolaylık ver." )
20/25 - Rabbişrah lı sadrı ( "Rab'bim bana göğsümü genişlet." )
20/26 - Ve yessir lı emrı ( Ve bana işimi kolaylaştır. )
20/27 - Vahlül ukdeten min lisanı ( Ve dilimden düğümü çöz. )
20/73 - İnna amenna bi rabbina li yağfira lena hatayana ve ma ekrahtena aleyhi mines sıhr vallahü hayrun ve ebka ( Kesinlikle biz, hatalarımıza ve sihirden o bizi ona zorladığına karşı bize af eylemesi için Rab'bimize inandık. Allah daha hayırlıdır ve bakidir. )
20/114 - Rabbi zidnı ılma ( "Rab'bim bana ilmi artır." )
21/4 - Rabbi ya'lemül kavle fis semai vel erdı ve hüves semiul alim ( "Gökteki ve yerdeki sözü Rabb' im bilir. O duyandır, bilendir." )
21/89 - Rabbi la tezernı farden ve ente hayrul varisın ( "Rab'bim beni tek başıma bırakma. Sen varislerin en hayırlısısın." )
21/112 - Rabbıhküm bil hakk ve rabbüner rahmanül müsteanü ala ma tesıfu ( "Rab'bim, gerçekle hükmet. O vasfettikleriniz üzerine yardım istenilen Rabb' imiz Rahman' dır." )
23/26 - Rabbinsurnı bima kezzebun ( "Rab'bim, o yalanlamalarından dolayı bana yardım et." )
23/29 - Rabbi enzilnı münzelen mübaraken ve ente hayrul münzilın ( "Rab'bim beni inilecek yerin bereketlisine indir. Sen indirenlerin en hayırlısısın" )
23/39 - Rabbinsurnı bima kezzebun ( "Rab'bim, o yalanlamalarından dolayı bana yardım et." )
23/94 - Rabbi fe la tec'alnı fil kavmiz zalimın ( Rab'bim o halde beni zalimler kavmi içinde kılma. )
23/97 - Rabbi euzü bike min hemezatiş şeyatın ( "Rab'bim şeytanların dürtüklemesinden, çekiştirmesinden sana sığınırım." )
23/98 - Ve euzü bike rabbi en yahdurun ( Ve Rab'bim, bana hazırlanmış olmalarından da sana sığınırım. )
25/74 - Rabbena heb lena min ezvacina ve zürriyyatina kurrate a'yünin vec'alna lil müttekıne imama ( "Rab'bimiz, bize eşlerimizden ve soylarımızdan bağışla ki gözlerimiz aydınlansın. Bizi sakınanlar için deliller, önderler kıl." )
26/78 - Ellezi halekanı fe hüve yehdın ( Beni yaratan O'dur. Artık beni O yönlendirir, )
26/79 - Vellezi hüve yut'ımünı ve yeskın ( Ve O'dur, O'dur beni yediren ve beni içiren. )
26/80 - Ve iza merıdtü fe hüve yeşfın ( Ve hastalandığımda O bana şifa verir. )
26/81 - Vellezi yümıtüni sümme yuhyın ( Ve beni öldüren sonra beni dirilten O'dur. )
26/82 - Vellezi at'meu en yağfira lı hatıy'etı yevmed din ( Ve din gününde hatalarım için af eylemesini ümit ettiğim O' dur. )
26/83 - Rabbi heb li hukmen ve elhıknı bis salihın ( Rab'bim bana hüküm bahşet ve beni iyilere kat. )
26/84 - Vec'al li lisane sıdkın fil ahırın ( Ve benim için sonrakiler içinde doğru lisan kıl. )
26/85 - Vec'alni min veraseti cennetin neım ( Ve beni bolluk bahçesinin varislerinden kıl. )
26/87 - Ve la tuhzinı yevme yüb'asun ( Diriltilecekleri gün beni hüzünlendirme. )
26/118 - Feftah beynı ve beynehüm fethan ve neccinı ve men meıye minel mü'minın ( Artık benim ve onların arasını açılışla iyice aç. Beni ve inananlardan benimle birlikte olan kimseleri kurtar. )
26/169 - Rabbi neccinı ve ehlı min ma ya'melun ( Rab’bim beni ve ailemi o yaptıklarından kurtar. )
27/19 - Rabbi evzı'nı en eşküra nı'metekelletı en'amte aleyye ve ala valideyye ve en a'mele salihan terdahü ve edhılnı bi rahmetike fı ıbadikes salihın ( "Rab’bim bana, o üzerime ve ana babamın üzerine nimet olarak verdiğin nimetine şükretmeyi ve hoşnut olacağın iyilikler yapmayı yerleştir. Rahmetinle, beni iyi olan kullarının içine sok." )
28/16 - Rabbi innı zalemtü nefsı fağfir lı fe ğafera leh innehu hüvel ğafurun rahım ( "Rab'bim, kesinlikle ben nefsime zulmettim. O halde, bana af eyle." )
28/21 - Rabbi neccinı minel kavmiz zalimın ( Rab’bim beni zalimler kavminden kurtar." )
29/30 - Rabbinsurnı alel kavmil müfsidın ( "Rab'bim, bozguncular kavmine karşı bana yardım et." )
33/68 - Rabbena atihim dı'feyni minel azabi vel'anhüm la'nen kebira ( Rabb' imiz onlara iki kat azap ver. Onları büyük lanetle lanetle. )
37/100 - Rabbi heb lı mines salihın ( Rab'bim bana iyilerden bağışla. )
38/35 - Rabbığfir lı ve heb li mülken la yembeğıy li ehadin min ba'di inneke entel vehhab ( "Rab’bim, bana af eyle. Bana, benden sonra kimseye yaraşmayan mülk bağışla. Kesinlikle sen, sen hibe edip bağışlayansın." )
39/46 - Allahümme fatıras semavati vel erdı alimel ğaybi veş şehadeti ente tahkümü beyne ıbadike fıma kanu fıhi yahtelifun ( "Gökleri ve yeri yoktan yaratan, gaybı ve şahit olunanı bilen Allah' ım. O hakkında ihtilaf etmiş oldukları hakkında, kulların arasında sen hüküm verirsin." )
40/7 - rabbena vesı'te külle şey'in rahmeten ve ılmen fağfir lillezıne tabu vettebeu sebıleke vekıhim azabel cehım ( Rab'bimiz, herşeyi rahmet olarak ve ilim olarak kapsamışsındır. O halde, o tevbe edenler için ve senin yoluna tabi olanlar için af eyle. Onları cehennem azabından koru. )
40/27 - İnnı uztü bi rabbi ve rabbiküm min külli mütekebbirin la yü'minü bi yevmil hısab ( "Kesinlikle ben, hesap gününe inanmayan her kibirliden Rabb' ime ve Rabb' inize sığınırım." )
42/10 - Rabbi aleyhi tevekkeltü ve ileyhi ünıb ( Rab'bim Allah' tır. O’na dayanıp sığınırım ve O’na yönelirim. )
46/15 - Rabbi evzı’ni en eşkure ni’metekelleti en’amte aleyye ve ala valideyye ve en a’mele salihan terdahu ve aslıh li fi zurriyyeti inni tubtu ileyke ve inni minel muslimin ( "Rab'bim, o bana ve anne babama bol bol verdiğin nimetine şükredeyim ve razı olduğun, hoşlandığın iyilik yapayım diye bana öğüt ver. Benim için, soyumdan olanları iyileştir. Kesinlikle ben sana tabi oldum. Kesinlikle ben teslim olanlardanım." )
54/10 - Enni mağlubun fentesır ( "Kesinlikle ben mağlubum. Artık yardım et." )
59/10 - Rabbenağfir lena ve li ıhvaninellezine sebekuna bil imani ve la tec'al fi kulübina ğullen lillezine amenu rabbena inneke raufun rahim ( "Rab'bimiz bize ve bizi inançta geçen kardeşlerimize af eyle. O inananlar için kalplerimizin içinde kin oluşturma. Rab'bimiz kesinlikle sen esirgeyensin merhametlisin." )
60/5 - Rabbena la tec'alna fitneten lillezine keferu vağfir lena rabbena inneke entel azizül hakim ( Rab'bimiz, bizi o inkar edenler için sınav kılma. Rabb' imiz bize af eyle. Kesinlikle sen, sen büyüksün hakimsin. )
66/8 - Rabbena etmin lena nurena vağfir lena inneke ala külli şey'in kadirun ( "Rab'bimiz bize aydınlığımızı tamamla ve bize af eyle. Kesinlikle sen herşeye gücü yetensin." )
71/26 - Rabbi la tezer alel ardı minel kafirine deyyaren ( "Rab'bim yer üzerinde inkarcılardan dolaşan kimse bırakma." )
71/28 - Rabbiğfirli ve li valideyye ve li men dehale beytiye mü'minen ve lil mü'minine vel mu'minati ve la tezidiz zalimine illa tebaren ( Rab'bim bana, ana babama, evime inanan olarak giren kimselere, inanan erkeklere ve inanan kadınlara af eyle. Zalimlere helak edilmeleri haricindekini artırma. )
72/2 - Yehdiy iler rüşdi fe amenna bihi ve len nüşrike bi rabbina ehaden ( Doğruya yönlendiriyor. Böylece ona inandık ve Rab'bimize hiçbir kimseyi ortak koşmayız. )
72/3 - Ve ennehu teala ceddu rabbina mettehaze sahibeten ve la veleden ( Ve kesinlikle o, Rab'bimizin azameti yücedir. Ne arkadaş, ne de çocuk edinmemiştir. )
72/20 - İnnema ed'u rabbi ve la uşriku bihi ehaden ( "Kesinlikle Rab'bimi çağırırım ve O’na hiçbir kimseyi ortak koşmam." )
112/1 - Kul hüvallahü ehad ( O Allah birdir. )
112/2 - Allahüs samed ( Allah muhtaç olmayan kuvvettir. )
112/3 - Lem yelid ve lem yüled ( Doğurmamıştır ve doğurulmamıştır. )
112/4 - Ve lem yekün lehu küfüven ehad ( Ve O'na kafi, denk olan biri olamaz. )
113/1 - Kul e'uzü bi rabbil felak ( "Gün ağarmasının Rab'bine sığınırım." )
113/2 - Min şerri ma halak ( “O yarattıklarının kötülüklerinden." )
113/3 - Ve min şerri ğasikın iza vekab ( Ve çöktüğünde, gecenin karanlığının kötülüğünden. )
113/4 - Ve min şerrin neffasati fil ukad ( Ve düğümlerin içine üfleyenlerin kötülüklerinden. )
113/5 - Ve min şerri hasidin iza hased ( Ve kıskandıklarında, kıskananların kötülüklerinden. )
114/1 - Kul e'uzü bi rab'bin nas ( "İnsanların Rab'bine sığınırım." )
114/2 - Melikin nas ( İnsanların malikine. )
114/3 - İlahin nas ( İnsanların ilahına. )
114/4 - Min şerril vesvasil hannas ( Sinsi vesvesecinin kötülüğünden, )
Nas 114/5 - Ellezi yüvesvisü fi sudurin nas ( O insanların göğüslerine vesvese veren, )
Nas 114/6 - Minel cinneti ven nas ( “Cinlerden ve insanlardan ." )

Monday, December 11, 2017

7+1 = 8

"7" ve "1" sayılarının, "8" sayısıyla ve "döngü" kavramıyla olan ilişkisine örnek teşkil eden bazı sureler ve ayetler aşağıda yer almaktadır. Hatırlanacağı üzere "7" sayısı döngüsel periyodu, "8" sayısı ise döngüyü ve yeni döngü başlangıcını simgelemektedir. "1" sayısı yeni döngünün ilk aşaması olarak 7'nin 8'e dönüşmesini sağlamaktadır. ( 7+1 = 8 )

- "Nuh" suresi 71. suredir. 71 sayısı "8" ( 7+1 = 8 ) nümerolojisi içermekte ve Haberci Nuh dönemi, bir dönemin / döngünün sonu ve yeni bir dönemin / döngünün başlangıcıdır.

- "Fecr" suresi 89. suredir. 89 sayısı "8" ( 8+9 = 17 = 1+7 = 8 ) nümerolojisi içermekte ve "Fecr" kelimesi yeni bir günün doğuşunu tanımlayan "Şafak" anlamına gelmektedir.

- "İsra" suresinin 17/17 kodlu ayetinde hem "Nuh"'tan, hem de "Reenkarnasyon"' dan, yeni nesillerin gönderilmesinden yani döngüden bahsedilmektedir.

17/17 - Ve kem ehlekna minel KURUNİ * min ba'di nuh ve kefa bi rabbike bi zünubi ıbadihı habıran besıra

( Ve Nuh' tan sonra NESİLLERDEN nicesini helak ettik. Rab’bin kullarının günahlarını haber alıp görmeye kafidir. )

Ayetteki "Kuruni" kelimesi, "ReenKARNasyon" kelimesine de kök olan "Karn" ( Nesil, Et ) kelimesinin çoğul halidir. Ayet kodunda 1 ve 7 sayılarına dayalı "8" ( 1+7 = 8 ) ve "88" ( 1+7 = 8 ve 1+7 = 8 ) nümerolojisi yer almaktadır. Ayrıca "88" sayısının nümerolojik değeri de "7" sayısını ( 8+8 = 16 ... 1+6 = 7 ) vermektedir.

- 7. sure olan "A'raf" suresinin 1. ayetinde de huruf vasıtasıyla "döngü sonu / dönem sonu" kavramı kodlanmış olarak bildirilmektedir. ( "A'raf" kelimesi yer ile cennet arasında yer alan ve vefat edenlerin farklı frekansa geçiş aşamasını deneyimledikleri "Spatyom" adı da verilen "Yüksek mevki" anlamına gelmektedir. )

7/1 - Elif lam mım sad ( Elif lam mim sad )

Ayet kodu ( 7/1 ) "8" nümerolojisi içermektedir.

Ayetteki harflerin anlamı : Elif + Lam ( Allah ) , Mim ( Sonlanma ), Sad ( Döndürme, Engelleme )

Huruf setinin anlamı "Allah sonlandırır ve döndürür."

Ayetteki huruflar ebced değerleri ve alfabedeki sıra numaraları itibarıyla incelendiğinde yine 8 nümerolojisi ortaya çıkmaktadır.

Ebced değerleri : Elif ( 1 ) + Lam ( 30 ) + Mim ( 40 ) + Sad ( 90 ) = 161 ... 1+6+1 = "8"

Sıra Dğerleri : Elif ( 1 ) + Lam ( 12 ) + Mim ( 13 ) + Sad ( 18 ) = 44 ... 4+4 = "8"

Kur'an'daki huruflar incelendiğinde;

"Elif Lam Mim" ve "Elif Lam Mim Sad" setinde harflerin ebced değerlerine göre "71" sayısına bağlı, harflerin sıra değerlerine göre ise "26" sayısına bağlı"8"nümerolojisi, "Elif Lam Mim RA" setinde ise harflerin ebced değerlerine göre "271" sayısına bağlı, harflerin sıra değerlerine göre ise "46" sayısına bağlı "10" yani "1" ( 1+0 = 1 ) nümerolojisi görülmektedir. ( 271 sayısındaki rakamlar, "Allah" kelimesinin Kur'an'daki frekansı olan 2701 sayısındaki rakamlardır. )

"Elif Lam Mim" setini içeren "8" ayet bulunmakta olup, bu ayetler “8” farklı surede yer almaktadırlar. Ayrıca söz konusu huruf seti içinde "26" ( 2+6 = "8" ) harf bulunmaktadır.

Huruf setinin yer aldığı 8 ayet içindeki 7 ayette harflerin ebced ve sıra değerlerinin toplamının nümerolojik değeri "8", 1 ayette ise "1" olmaktadır. ( 7 ve 1 ilişkisi )



"Fatiha" suresinin 1/7 kodlu ayetinde ( 1+7 = 8 ) de "Ayrışıma dayalı döngü sonu" kavramı dikkat çekmektedir.

1/7 - Sırat (1) ellezine (2) en’amte (3) aley (4) him (5) gayri (6) el (7) magdubi (8) aley (9) him (10) ve (11) la (12) ed (13) dallin (14)

( O üzerlerine nimet verdiklerinin yoluna, üzerlerine öfke inmemişlerinkine ve sapmamışlarınkine. )

Ayette "14" kelime olması da "İkili Yedi" kavramına ( 2x7 = 14 veya 7+7 = 14 ) dikkat çekmektedir.

10/7 - İnnellezine la yercune likaena ve radu bil hayatid dünya vatmeennu biha vellezine hüm an ayatina ğafilun

( Kesinlikle o bize kavuşmayı ummayanlar, dünya hayatına razı, hoşnut olanlar, onunla tatmin olanlar ve o ayetlerimizden habersiz olanlar, )

- Ayet kodunda ( 10/7 ) yine "8" ( 1+0+7 = 8 ) nümerolojisi yer almakta olup, ayette "Döngü sonuna erişimden ve Meleül Ala'ya kavuşma" kavramlarından bahsedilmektedir.

Kehf suresinin 18/22 kodlu ayetindeki “Yedinci” kelimesi dünya hayatındaki 7 birimlik döngüyü, “Sekizinci” kelimesi ise dünya hayatı sonrasındaki yeni döngü başlangıcı olacak olan Ahireti, Cenneti ( SİRİUS / Yarı Süptil Alem ) sembolize etmekte gibidir. Zira ayetteki sayma sürecinin “Sekiz” ile bitmesi ve “Sekizincileri KÖPEKLERİDİR” ifadesi dikkat çekmektedir. ( Sirius, CANIS Major ( Büyük KÖPEK ) adı verilen ve 8 yıldızdan oluşan takımyıldızın ismidir. )

Ayrıca, "Saminühüm kelbühüm" ( Sekizincileri köpekleridir ) ifafesini içeren ayetin ilk cümlesi 26 ( 2+6 = "8" ) kelimeden oluşmaktadır.

18/22 - Se (1) yekulune (2) selasetün (3) rabiu (4) hüm (5) kelbü (6) hüm (7) ve (8) yekulune (9) hamsetün (10) sadisü (11) hüm (12) kelbü (13) hüm (14) racmen (15) bi (16) el (17) ğayb (18) ve (19) yekulune (20) SEB’ATÜN (21) ve (22) SAMİNÜ (23) hüm (24) kelbü (25) hüm (26) kul rabbi a'lemü bi ıddetihim ma ya'lemühüm illa kalılün fe la tümari fıhim illa miraen zahiran ve la testefti fıhim minhüm ehada

( Üçtürler dördüncüleri köpekleridir. diyecekler. "Beştirler altıncıları köpekleridir." diyecekler. Gayba tahmin yürüterek. "YEDİDİRLER ve SEKİZİNCİLERİ KÖPEKLERİDİR." derler. De ki: "Onların adetlerini Rab’bim bilir." Onları azın haricindekiler bilmezler. O halde açıkça görünenlerin haricinde onlar hakkında tartışma. Onlardan hiçbirine de onlar hakkında soru sorma. )

Kıyamet ( Ayağa Kalkış )

"Kıyamet" kelimesi genel olarak, "Felaket, Bela" anlamında çağrışım oluştursa da esas itibarıyla "Ayağa Kalkış" anlamını taşımaktadır. "Kıyam" kelimesi kökünden oluşan bazı kelimeler aşağıdadır.

Kamu ( Ayağa kalkmış )
Kayyum ( Daimi duran )
Come ( Gelmek - İngilizce )
Kommen ( Gelmek - Almanca )

"Kıyamet", "Hesap Günü"'nde ( Yevmel Hısab ) veya "Ayağa Kalkış Günü"'nde ( Yevmel Kıyameh ) insanların ve cinlerin Allahü Teala'nın gıyabi huzurunda huşu içinde diri olarak ayağa kalkmaları anlamına gelmektedir. Söz konusu, huşu içinde ayağa kalkış, dua edilmesi esnasında da uygulanması istenen bir eylemdir. Zira Kur'an'da yer almayan ancak "Namaz" olarak bilinen süreç "Kıyamüs Salah" ( Duaya Kalkma ), "Rüku" ( Saygıyla Öne Eğilme ) ve "Secde" ( Yere Kapanma ) aşamalarından oluşmaktadır.

Döngüsel bir olguyu tasvir eden "Kıyamet" kelimesinin "7" ve "İkili Yedi" nümerolojisiyle de ilintisi bulunmaktadır.

- KIYAMET kelimesi "7" harften oluşmaktadır.
- "Kıyam" kök kelimesinin Kur'an'da ilk kez geçtiği ayet Bakara suresinin 2/3 kodlu ayetidir. "Kıyam" kelimesinin bu ayetteki sıra numarası "7"'dir.

2/3 - Ellezine (1) yu’minune (2) bi (3) el (4) gaybi (5) ve (6) YUKİMUNE (7) es (8) salate (9) ve (10) min (11) ma (12) razakna (13) hüm (14) yünfikun (15)

( O gayba inananlar, duaya kalkanlar ve o rızıklandırdıklarımızdan harcayanlar. )

- "Kıyam" kök kelimesinin Kur'an'da son kez geçtiği ayet ise Beyyine suresinin 98/5 kodlu ayetidir. "Kıyam" kök kelimesi bu ayette "2" kere geçmekte olup, ilgili kelime sıra numaraları "7" ve "25" ( 2+5 = 7 ) ' dir. ( İkili Yedi )

98/5 - Ve (1) ma (2) ümiru (3) illa (4) li (5) ya'büdü (6) allahe (7) muhlisine (8) lehü (9) ed (10) din (11) hunefae (12) ve (13) YÜKIMU (14) es (15) salate (16) ve (17) yü'tü (18) ez (19) zekate (20) ve (21) zalike (22) din (23) el (24) KAYYİMEH (25)

( Ve dini Allah’a  halis kılarak, onu doğrulayıp birleyerek, duaya kalkarak, zekat vererek kulluk etmelerinin haricinde emrolunmadılar. Bu doğru ve daim dindir. )

"Yevmel Kıyameh" ( Ayağa Kalkış Günü ) kavramı ise Kur'an'da "71" ( 7+1 = 8 ) kere tekrarlanmaktadır. Bilindiği üzere, "8" sayısı "Döngü sonunu ve yeni döngü başlangıcını" simgelemekte olup, "Kıyamet" kavramının döngü sonu ve yeni döngü başlangıcı olduğu düşünüldüğünde, Kur'an'daki tekrar sayısı olan "71 ( Nümerolojik olarak "8" ) dikkat çekici bir durum arzetmektedir.

"Kıyamus Salah" ( Duaya Kalkma ) kavramı ise Kur'an'da "46" kere tekrarlanmakta olup, 46 sayısının nümerolojik değeri de ilahi mühür sayısı olan "10"'u vermektedir. ( 4+6 = 10 )

Thursday, December 7, 2017

Fahşa, Zina ve 9 Nümerolojisi

İlahi nümeroloji sisteminde "9" sayısı, Allah'ın yaratışının ve kurduğu sistemin sembolü olan "6" sayısının tersi olup, şeytani eğilimleri simgelemektedir.

"Fahşa" ( Ahlaksızlık ) kelimesi Kur'an'da ilk kez Bakara suresinin 2/169 kodlu ayetinde,  bir önceki ayetteki "şeytan" kelimesiyle ilintili olarak geçmektedir. Bu ayet nümerolojik açıdan incelendiğinde "9" nümerolojisi ortaya çıkmaktadır.

22/168 - Ya eyyühen nasü külu min ma fil erdı halalen tayyiben ve la tettebiu hutuvatiş ŞEYTAN innehu leküm adüvvün mübın ( Ey insanlar o yerde olanlardan helal ve temiz olarak yiyin. ŞEYTANIN adımlarına tabi olmayın. Kesinlikle o size apaçık düşmandır. )

2/169 - İnnema (1) ye'müru (2) küm (3) bi (4) es (5) sui (6) ve (7) el (8) FAHŞAİ (9) ve (10) en (11) tekulu (12) ala (13) allahi (14) ma (15) la (16) ta'lemun (17) ( O size kesinlikle kötülüğü ve ahlaksızlığı ve Allah’a  o bilmediklerinizi söylemenizi emreder. )

- "Fahşa" ( Ahlaksızlık ) kavramıyla bağlantılı olarak kurgulanmış 2/168 kodlu ayetteki "Şeytan" kelimesi 18. kelime olup, 18 sayısının nümerolojik değeri "9" ( 1+8 = 9 ) olmaktadır.

- "Fahşa" ( Ahlaksızlık ) kelimesinin Kur'an'da ilk kez geçtiği 2/169 kodlu ayetin kod numarasını oluşturan rakamların toplamlarının nümerolojik değeri "9" olmaktadır. ( 2+1+6+9 = 18 ... 1+8 = 9 )

- 2/169 kodlu ayette "Fahşa" ( Ahlaksızlık ) kelimesi "9". kelimedir.

Kur'an'da geçen "Zina" kelimesinin anlamı "Nikahsız cinsel ilişki" olarak bilinmektedir. Bu anlamı korumakla birlikte Zina kelimesinin daha derin bir anlamı olabilir mi?

Zinanın "İnsan ile cin arasındaki cinsel ilişki" olarak tanımlanması ve bu ilişkinin "ortak koşmak" suretiyle Allah'ı inkar etmek olarak addedilerek haram kılınması gibi....Ortak koşmanın "cinlere kulluk etmek" olduğu düşünüldüğünde onlarla kurulan cinsel ilişki de onlara kulluk etmek, hizmet etmek, Allah'ı inkar etmek ve Allah yerine cinlere inanmak anlamına gelmektedir. Zina kelimesi Arapça "Zny" kökünden gelmekte olup, bu kök İngilizcedeki "Deny" ( İnkar etmek ) kelimesine de kaynak oluşturmuş gibi görünmektedir.

İsra suresinin 17/64 kodlu ayetinde Allahü Teala'nın şeytana hitaben ;

İsra 17/64 - Vestefziz men isteta'te minhüm bi savtike ve eclib aleyhim bi haylike ve racilike ve şarikhüm fil emvali vel evladi veıdhüm ve ma yeıdühümüş şeytanü illa ğurura ( Ve onlardan kime istidatın olursa bağırman ile yerinden oynat, kımıldat. Atlarınla ve yayalarınla üzerlerine yönel. Onlara malda ve çocuklarda ortak ol. Onlara vaad et. Ve şeytan onlara aldatmanın haricinde vaad etmez. ) buyurulmaktadır. 

Ortak olma / koşma durumu karşılıklı olarak düşünüldüğünde insan da evlatta yani nesilde şeytanla ortaklık yapmakta yani ortak koşmaktadır.  

* "Zina" kelimesi Kur'an'da 9 kere tekrarlanmaktadır.
* "Zina" kelimesinin son kez geçtiği ayetin kod numarası ise 60/12'dir. ( 6+0+1+2 = 9 )
* Zina eden erkeğin ve kadının ancak zina eden kadın ve erkeği nikahlayabileceğini belirten ayetin kodu 24/3'tür. ( 2+4+3 = 9 )

İsra 17/32 - Ve la takrabüz zina innehu kane fahışeh ve sae sebıla ( Ve zinaya yaklaşmayın. Kesinlikle o ahlaksızcadır ve kötü yoldur. )

Nur 24/2 - Ez zaniyetü vez zanı feclidu külle vahıdin minhüma miete celdetin ve la te'huzküm bihima ra'fetün fı dınillahi in küntüm tü'minune billahi vel yevmil ahır vel yeşhed azabehüma taifetün minel mü'minın ( Zina eden kadın ve zina eden erkek, onlardan her birinin derisine yüz kez vurun. Eğer Allah’a ve sonraki güne inananlar iseniz, Allah' ın dini hakkında, onlardan dolayı sizi merhamet, acıma almasın. İnananlardan bir grup da onların azaplarına şahitlik etsinler. )

Nur 24/3 - Ez zanı la yenkihu illa zaniyeten ev müşriketen vez zaniyetü la yenkihuha illa zanin ev müşrik ve hurrime zalike alel mü'minın ( Zina eden erkek, zina eden veya ortak koşan kadından başkasını nikahlayamaz. Zina eden kadın, zina eden veya ortak koşan erkekten başkasını nikahlayamaz. Bu inananlara haram kılınmıştır. )

Furkan 25/68 - Vellezine la yed'une meallahi ilahen ahara ve la yaktülunen nefselletı harramellahü illa bil hakkı ve la yeznun ve men yef'al zalike yelka esama ( Ve onlar Allah ile birlikte başka ilahı çağırmazlar ve haksızca, gerçek sebep dışında, Allah' ın haram kıldığı o nefisleri öldürmezler ve zina etmezler. Kim bunları yaparsa günahı karşılar, tutar. )


Mümtehine 60/12 - Ya eyyühen nebiyyu iza caekel mü'minatü yubayi'neke ala en la yuşrikne billahi şey'en ve la yesrıkne ve la yeznine ve la yaktülne evladehünne ve la yet'ine bi bühtanin yefterinehu beyne eydihinne ve erculihinne ve la ya'sıyneke fi ma'rufin fe bayi'hünne vestağfir lehünnallahe innallahe ğafurun rahiım

( Ey haberci, inanan kadınlar, Allah’a  hiçbir şeyi ortak koşmayacaklarını, hırsızlık yapmayacaklarını, zina etmeyeceklerini, çocuklarını öldürmeyeceklerini, elleri ve ayakları arasında uydurdukları iftirayı getirmeyeceklerini ve sana iyilikte isyan etmeyeceklerini beyan ederek sana geldiklerinde beyanlarını al. Onlara Allah' tan af iste. Kesinlikle Allah affedendir merhametlidir. )



Ortak koşmanın "cinlere kulluk etmek" olduğu düşünüldüğünde onlarla kurulan cinsel ilişki de onlara kulluk etmek ( hizmet etmek ) ve Allah yerine "cinlere inanmak" anlamına gelmektedir. Aşağıdaki ayetler bu açıdan önemlidir.

Sebe 34/41 - Kalu sübhaneke ente veliyyüna min dunihim bel kanu ya'büdunel cinn ekseruhüm bihim mü'minun

( "Sen yücesin. Sen onlardan başka dostumuzsun. Bilakis cinlere kulluk etmekteydiler. Onların çoğunluğu onlara inanmışlardı." derler. )
Zina edenlerin karşılıklandırılması esnasında "inananlardan" bir grubun şahitliği istenmektedir.

Nur 24/2 - Ez zaniyetü vez zanı feclidu külle vahıdin minhüma miete celdetin ve la te'huzküm bihima ra'fetün fı dınillahi in küntüm tü'minune billahi vel yevmil ahır vel yeşhed azabehüma taifetün minel mü'minın

( Zina eden kadın ve zina eden erkek, onlardan her birinin derisine yüz kez vurun. Eğer Allah’a ve sonraki güne inananlar iseniz, Allah' ın dini hakkında, onlardan dolayı sizi merhamet, acıma almasın. İnananlardan bir grup da onların azaplarına şahitlik etsinler. )

Kur'an'da ve İncil'de geçen ve ortak koşarak cinlere kulluk eden satanistlerden bahseden aşağıdaki ayetelerdeki 9 nümerolojisi de anlamlıdır.

41 Mark 15/25 İsa'yı çarmıha gerdiklerinde saat dokuzdu.

Neml 27/48 - Ve kane fil medıneti tis'atü rahtın yüfsidune fil erdı ve la yuslihun ( Ve şehirin içinde, yerde bozgun yapan ve iyileştirmeyen, iyileşmeyen dokuz çete vardı. )

İsra 17/101 - Ve lekad ateyna musa tis'a ayatin beyyinatin fes'el benı israıle iz caehüm fe kale lehu fir'avnü innı le ezunnüke ya musa meşhura

( Ve Musa' ya delil olarak dokuz ayeti verdik. O halde İsrailoğulları' na sual et. Zamanında onlara geldi de Firavun ona "Kesinlikle ben zannederim ki sen ey Musa,  sihirlenmişsin." dedi. ) * Cinlere kulluk eden Firavun ile ilgili ayette 9 ayetten bahis )

Sad 38/23 - İnne haza ehıy lehu tis'un ve tis'une na'ceten ve liye na'cetün vahıdetün fe kale ekfilnıha ve azzenı fil hıtab

( Kesinlikle bu benim kardeşim. Ona doksandokuz dişi koyun ve bana bir dişi koyun. "Onu bana ver." dedi. Beni söylemde yendi. ) * Mütekebbir müşrik satanistin koyun adedi 99.

9 rakamı, yukarıda yer alan tesbitler çerçevesinde Allah'ın ilahi mühürü ve yaratışın sembolü olan 6 rakamının tersi olarak düşünüldüğünde daha da anlam kazanmaktadır.

 Ayrıca 9 rakamının satanik nümerolojide anlam taşıdığı bilinmekte olup, aşağıdaki nümerolojik hesaplama tablosu da dikkat çekicidir.

"THE TABLE OF NINE

9x1=9
9x2=18/1+8=9
9x3=27/2+7=9
9x4=36/3+6=9
9x5=45/4+5=9
9x6=54/5+4=9
9x7=63/6+3=9
9x8=72/7+2=9
9x9=81/8+1=9

TABLE OF THE BEAST

666x1=666/6+6+6=18/1+8=9
666x2=1332/1+3+3+2=9
666x3=1998/1+9+9+8=27/2+7=9
666x4=2664/2+6+6+4=18/1+8=9
666x5=3330/3+3+3+0=9
666x6=3996/3+9+9+6=27/2+7=9
666x7=4662/4+6+6+2=18/1+8=9
666x8=5328/5+3+2+8=18/1+8=9
666x9=5994/5+9+9+4=27/2+7=9
666x10=6660

THE NINE BIO-SYSTEMS ( Kaynakta şeytanın biyolojik sistemi 9 bileşenle tanımladığından bahis söz konusudur.

I. Skeletal
II. Muscle
III. Nervous
IV. Digestive
V. Repiratory
VI. Circulatory
VII. Lymphatic
VIII. Endocrine
IX. Reproductive"

* Kur'an'da cinlerden olan İblis'in "soyağacı" anlamında da kullanılan "Şecer" ( Ağaç ) kelimesi 27 ( 2+7 = 9 ) kere tekrarlanmaktadır.


* İsra suresinin 17/60 kodlu ayetinde "Lanetlenmiş Ağaç" ifadesi yer almaktadır. Yani lanetlenmiş cin soyu tanımlanmaktadır. Bu ayette "Şecer" kelimesi 27. kelime olarak ilk kez 9 nümerolojisiyle ilintili frekansa sahip olarak geçmektedir.

İsra 17/60 - Ve (1) iz (2) kulna (3) leke (4) inne (5) rabbe (6) ke (7) ehata (8) bi (9) en (10) nas (11) ve (12) ma (13) cealna (14) er (15) ru'ya (16) elletı (17) erayna (18) ke (19) illa (20) fitneten (21) li (22) en (23) nasi (24) ve (25) eş (26) şecerate (27) el (28) mel'unete (29) fi (30) el (31) kur'an (32) ve (33) nühavvifü (34 hüm (35) fe (36) ma (37) yezıdü (38) hüm (39) illa (40) tuğyanen (41) kebira (42)

( Ve zamanında sana "Kesinlikle Rabb' in insanları kuşatmıştır." dedik. Sana gösterdiğimiz o rüyayı ve o Kur'an' da lanetlenmiş ağacı insanlar için sınav olması haricinde oluşturmadık. Onları korkuturuz da onlara büyük azgınlık haricindekini artırmaz. )

* "Şecer" kelimesi son kez Vakia suresinin 56/72 kodlu ayetinde geçmektedir. ( 72 ... 7+2 = 9Bu ayet 9 kelimeden oluşmaktadır. Ayette ateşten yaratılmış olan İblis / Cin soyunun Allah tarafından inşa edildiği vurgulanmakta ve insanın cin soyu ile cinsel ilişkiye girmesi de "ateşin yakılması" olarak teşbih edilmektedir. 

Vakia 56/71 - E fe reeytümun nar elletiy turun

( Yaktığınız ateşi gördünüz mü? )

Vakia 56/72 - E (1) entüm (2) enşe'tüm (3) şecerete (4) ha (5) em (6) nahnü (7) el (8) munşiun (9)

( Onun ağacını siz mi inşa ettiniz? Biz miyiz inşa eden? ) *

( * Cinlerle zina ederek yakmamanız gereken ateşi yaktınız. Oysa cinlerin soylarını da biz oluşturduk. Sizin onlarla birleşerek melez bir soy oluşturmanız sizi helaka sürükleyecek. )

9 rakamının satanizmde ilahi mühür olan 6 rakamının tersi olarak kullanıldığı varsayıldığında "Kur'an" kelimesiyle ilgili ilginç bir durum ortaya çıkmaktadır. "Okuma" anlamına gelen "Kur'an" kelimesi Latin alfabesi itibarıyla 6 karakterden oluşmaktadır. Kur'an kelimesinin tersi ise "Senin Ateşin" anlamına gelen ve konu kapsamında da oldukça anlamlı olan "Na'ruk" kelimesini ortaya çıkarmaktadır. “Na’ruk” kelimesinin de 6 rakamının tersi olan 9 rakamını temsil ettiği düşünülebilir.

Kur'an'da 9 kere tekrarlanan 34 kelime bulunmaktadır. 34 x 9 işleminin sonucunun 306 olup, bu sayı üç adet 6 rakamının yanyana yazılmasıyla oluşan 666 rakamına yani Allah'a isyanı ve ortak koşmayı işaret eden sayıya işaret eder gibidir. Ayrıca 306 sayısının nümerolojik değeri de 3+0+6 = 9 olmaktadır.

Kur'an'da 9 kere tekrarlanan kelimeler aşağıda olup, olumsuz anlam içeren kırmızı ile işaretlenmiş kelimelerin anlamları dikkat çekicidir.

Arapça Kök
Türkçe
Frekans
adu
azmak/hududu aşmak
9
ame
yıl/bir yıl/sene
9
ane
şimdi
9
bekara
sığır/yarma
9
cenah
kanat/koyun/taraf
9
daim
daim
9
eynema
nerede/hani nerede/her nerede/nereye
9
ferc
yarık/çatlak/ayıp/kusur
9
haid
boş lafa dalan
9
hedy
hediye/kurbanlık
9
hünalike
burada/orada/şurada
9
hür
hür
9
irtab
şüphe etme
9
iveca
eğrilik
9
kazef
atış/bırakış/koyuş/sokuş/ortaya atış
9
kenz
hazine
9
levn
renk
9
meab
dönüş yeri/varış yeri
9
mübaya
alışveriş/satın alma
9
müdafa
defetme/savma/savunma/kovma
9
mütteki
yaslanıp oturan
9
nevm
uyku
9
nüzl
ağırlama/ikram/karşılık/misafirlik
9
ravasiye
dağlar
9
sari
koşma/yarışma
9
sebeb
sebep/vasıta
9
sehab
bulut
9
sirkat
çalma/hırsızlık
9
te
yüce
9
tuğyan
azgınlık
9
tüahız
sorgulama/sorumlu tutma/cezalandırma
9
unuk
boyun
9
zıbh
boğazlama/kesme/kesilecek hayvan
9
zina
zina
9

ALLAH kelimesini oluşturan harflerin Türk alfabesindeki sıra değerleri toplamı "42" , bu toplamın nümerolojik değeri ise"6"'dır. ŞEYTAN kelimesini oluşturan harflerin sıra değerleri toplamı "99" !!; 99 sayısının nümerolojik değeri ise 9+9 = 18 ... 1+8 = "9"'dur. Bu durum 6 ve 9 rakamlarının simgelediği zıtlık olgusunun ( Yin Yang ) ispatı niteliğindedir.

“9” rakamı filmlerde de satanizm ile ilintili olarak kullanılmaktadır. Aşağıda 2009 yılı yapımı olan ve Alien’lerin ( Şeytanlar ) Dünya’ya gelişini konu alan “District 9” isimli filmin afişi yer almaktadır.


Okült sembolizmdeki “Yin Yang” figürü de “6” ve “9” zıtlığını simgelemektedir. Yin Yang figüründe “6” sayısını sembolize eden alan “Beyaz, Aydınlık”, “9” sayısını sembolize eden alan ise “Siyah, Karanlık”’tır.


Yin Yang’ın içerdiği kavramları gösteren bir figür aşağıda yer almaktadır.






Tuesday, December 5, 2017

Ademoğulları

"Adem" kelimesi "Yokluk" anlamına gelmekte ve esas itibarıyla ruhsal olarak tam tekamüle erişmiş varlığı ifade etmektedir. Zira, bir varlık mevcudiyetini devam ettiriyorsa tekamül süreci de devam ediyor demektir. Tekamülün tamamlanması durumunda varlık, yokluk mertebesine erişerek Allahü Teala'nın indinde özü olan "Kelime" haline dönüşür. Ancak söz konusu tekamül süreci, insani algıyla sonsuza kadar devam edecek olan bir süreç olarak algılanır.

Kur'an'da yer alan "Beni Ademe" ( Ademoğulları ) tamlaması, Allahü Teala'nın "Ruh"'undan müteşekkil olan insanları tanımlayan tamlamadır. "Beni Ademe" ( Ademoğulları ) ifadesinin geçmekte olduğu ayetler incelendiğinde "6", "7", "8", "10" sayılarına ve "İkili Yedi" kavramına ilişkin nümerolojik bir yapı ortaya çıkmaktadır. ( Bu sayıların sembolize ettiği anlamlar "Sayıların Nümerolojik Anlamları" başlıklı bölümde incelenmişti. )

- "Beni Ademe" ( Ademoğulları ) ifadesi Kur'an'da "7" kere ve "7" ayette geçmektedir. Söz konusu 7 ayetin ilk 5 tanesi sure numarası "7" olan A'raf suresindedir.   

7/26 - Ya (1) benı (2) ademe (3) kad (4) enzelna (5) aley (6) küm (7) libasen (8) yüvarı (9) sev'ati (10) küm (11) ve (12) rışen (13) ve (14 libasü (15) et (16) takva (17) zalike (18) hayr (19) zalike (20) min (21) ayati (22) allahi (23) lealle (24) hüm (25) yezzekkerun (26) ( Ey Ademoğulları, size ayıplarınızı, çirkinliklerinizi gizleyip örtecek elbise ve süslenecek elbise indirdik. Sakınma elbisesi, işte hayırlı olan budur. Bu, Allah' ın ayetlerindendir. Umulur ki hatırlarlar. )

"Beni Ademe" ( Ademoğulları ) ifadesi ilk kez "7". surenin ( A'raf ) 26. ( 2+6 = 8 ) ayetinde geçmektedir. Ayette 26 ( 2+6 = 8 ) kelime bulunmaktadır.

7/27 - Ya (1) benı (2) ademe (3) la (4) yeftin (5) enne (6) küm (7) eş (8) şeytanü (9) kema (10) ahrace (11) ebevey (12) küm (13) min (14) el (15) cenneti (16) yenziu (17) an (18) hüma (19) libase (20) hüma (21) li (22) yüriye (23) hüma (24) sev'ati (25) hima (26) inne (27) hu (28) yera (29) küm (30) hüve (31) ve (32) kabılü (33) hu (34) min (35) haysü (36) la (37) teravne (38) hüm (39) in (40) na (41) cealna (42) eş (43) şeyatıne (44) evliyae (45) li (46) ellezıne (47) la (48) yü'minun (49) ( Ey Ademoğulları, şeytan, ana babanızı, ayıplarını, çirkinliklerini onlara göstermek için onların elbiselerini soyarak onları cennetten çıkardığı gibi sizi de kesinlikle fitnelemesin. Kesinlikle o, o ve kabilesi, sizin onları göremeyeceğiniz yerden sizi görürler. Kesinlikle biz şeytanları, inanmayanların dostları kıldık. )

Ayet numarası olan 27 sayısı "İkili Yedi" kavramının tezahürüdür. Ayetin 49 ( 7x7 ) kelimeden oluşmuş olması da yine "İkili Yedi" kavramının bir başka tezahürüdür. 

7/31 - Ya benı ademe huzu zıneteküm ınde külli mescidin ve külu veşrabu ve la tüsrifu innehu la yühıbbül müsrifın ( Ey Ademoğulları, her mescid içinde süslerinizi alın. Yiyin ve için ve fakat israf etmeyin. Kesinlikle O israf edenleri sevmez. )

Ayet kodundaki 7 ve 31 sayılarının çarpımı 217 sayısını vermekte olup, bu sayı Allah kelimesinin Kur'an'daki frekansı ( tekrar adedi ) olan 2,701 sayısındaki rakamları içermekte ve nümerolojik toplamı da "10" sayısını vermektedir. ( 2+1+7 = 10 )

7/35 - Ya benı ademe imma ye'tiyenneküm rusülün minküm yekussune aleyküm ayatı fe men itteka ve asleha fe la havfün aleyhim ve la hüm yahzenun ( Ey Ademoğulları, size sizden resuller gelip size ayetlerimi anlattıklarında, kim Allah' tan sakınır ve kendini iyileştirirse, onlara korku yoktur. Onlar hüzünlenmezler. )

Ayet numarası 35 ( 3+5 = 8 ) olup, "Beni Ademe" ( Ademoğulları ) ifadesinin ilk kez geçtiği 7/26 kodlu ayetin ayet numarasında ( 26 ... 2+6 = 8 ) olduğu gibi "8" nümerolojisini içermektedir.

7/172 - Ve iz ehaze rabbüke min beni ademe min zuhurihim zürriyyetehüm ve eşhedehüm ala enfüsihim e lestü bi rabbiküm kalu bela şehidna en tekulu yevmel kıyameti inna künna an haza ğafilın ( Ve Rab’bin, Ademoğulları'ndan, bellerindeki sırtlarındaki soylarını alıp da onları nefisleri üzerine şahit kılarak "Ben sizin Rab’biniz değil miyim?" dediğinde, "Bilakis, şahidiz." dediler. Ayağa kalkış günü "Kesinlikle biz bundan habersiziz." dersiniz diye. )

Ayet numarasında yine, Allah kelimesinin Kur'an'daki frekansı ( tekrar adedi ) olan 2,701 sayısındaki rakamlar olan 1,2 ve 7 rakamları görülmektedir. ( 172 ... 1+7+2 = "10" )

17/70 - Ve lekad kerramna benı ademe ve hamelnahüm fil berri vel bahri ve razaknahüm minet tayyibati ve faddalnahüm ala kesırin min men halakna tefdıyla ( Ve Ademoğulları'nı iyi, faydalı yaptık. Onları karada ve denizde taşıdık. Onları temizlerden rızıklandırdık. Onları o yarattıklarımızdan çoğuna üstünlükle üstün kıldık. )

Ayetin sure numarası "8" ( 1+7 = 8 ), ayet numarası ise "7" ( 7+0 = 7 ) nümerolojisini içermektedir. Ayrıca "70" sayısı 7 ve 10 sayılarının çarpımı olup, insanın dünya hayatındaki yaklaşık 70,000 yıllık döngüsünü sembolize eder niteliktedir.

36/60 - E lem a'hed ileyküm ya benı ademe en la ta'büdüş şeytan innehu leküm adüvvün mübin ( “Şeytana kulluk etmeyin. Kesinlikle o size apaçık düşmandır.” diye size ahdetmedim mi ey Ademoğulları? )

Ayet kodunun nümerolojik değer "6" sayısını vermektedir. ( 3+6+6+0 = 15 ... 1+5 = "6" ). Ayrıca ayet numarasının nümerolojik değeri de "6" sayısını vermektedir. ( 60 ... 6+0 = 6 )

"Adem" kelimesinin Kur'an'da 25 ( 2+5 = 7 ) kere tekrarlanıyor olması da "7" nümerolojisi açısından önem arzetmektedir.