Çeviri

Sunday, October 21, 2018

Evrensel Veri Tabanı “Su”

Hayatın kaynağı olarak anılan su, kainattaki bilgilerin depolandığı bir veri tabanı işlevi mi görmektedir? Suyun, bulunduğu alanı bir düzlem, bir plan, bir levha gibi kapladığı düşünüldüğünde Kur’an’daki bazı ayetlerin anlamları netleşmektedir.

11/7 - Ve hüvellezi halekas semavati vel erda fı sitteti eyyamin ve kane arşühu alel mai li yeblüveküm eyyüküm ahsenü amela ve le in kulte inneküm meb'usune min ba'dil mevti le yekulennellezine keferu in haza illa sıhrun mübın

( Ve gökleri ve yeri altı günde yaratan O'dur. Hanginiz daha güzel iş yapacaksınız diye sınamak için arşı su üstündedir. Eğer "Kesinlikle siz ölümün ardından dirileceksiniz." dersen, kesinlikle o inkarcılar "Kesinlikle bu apaçık sihirdir." diyeceklerdir. )

1 Tekvin 1-2 Yer şekilsizdi ve boştu ve karanlık, derinliğin üzerini kaplamıştı. Ve Tanrı'nın Ruhu SULARIN üzerinde hareket ediyordu.

“Rab’bin arşı su üstündedir.” ve Tanrı'nın Ruhu SULARIN üzerinde hareket ediyordu." ifadeleri, Rab’bin yaratmış olduğu kainattan münezzeh olduğu mesajını vermektedir. Ancak bu noktada “su” kelimesi tüm yaratışı tanımlar niteliktedir. Tüm yaratılışın esas itibarıyla bir bilgi haznesi olduğu düşünüldüğünde suyun bir veri depolama platformu olduğu ortaya çıkmaktadır. Bu çerçevede, “gökler” olarak tanımlanan evrenin de boş olmadığı, esas itibarıyla su ile kaplı olduğu gerçeği açığa çıkmaktadır. ( İlahi Nizam ve Kainat kitabında da kainat “Hidrojen Alemi” olarak tanımlanmaktadır. )

85/21 - Bel hüve kur'anün mecid ( Bilakis o şerefli, büyük Kur'an' dır. )
85/22 - Fi levhın mahfuz ( Korunmuş levhanın içindedir. )

Buruc suresinin yukarıdaki ayetlerinde “Levhi Mahfuz” ( Korunmuş Levha ) ifadesi yer almaktadır. “Levh” kelimesi tekil haldedir. Zira çoğul olduğunda “Elvah” halini almaktadır. Ayetteki Levh kelimesi Kur’an’ın sayfalarını temsil ediyor olsaydı “Elvah” ( Levhalar ) ifadesinin kullanılması gerekirdi. Ancak ayette tek bir büyük levhadan bahis var gibidir.

21/32 - Ve cealnes semae sakfen mahfuza ve hüm an ayatiha mu'ridun

( Ve göğü korunmuş tavan kıldık. Onlar O’nun ayetlerinden yüz çevirip dönenlerdir. )

Enbiya suresinin bu ayetinde “Göğün korunmuş bir tavan” yani “Sakfen Mahfuz” olduğu bildirilmektedir. “Levhi Mahfuz” ve “Sakfen Mahfuz” kavramları birbirleriyle ilintili gibidir.

72/16 - Ve en levistekamu alet tarikati le eskaynahüm maen ğadekan

( Ve şayet yol üzerinde doğru gitselerdi onları bol su ile sulardık. )

Cin suresinin bu ayetinde geçen “Bol su ile sulanmak” kavramı ilmin artırılması amacıyla “Bilgilendirmek”, “Bilgi akışı sağlamak” anlamına mı gelmektedir?

18/109 - Kul lev kanel bahru midaden li kelimati rabbi le nefidel bahru kable en tenfede kelimatü rabbi ve lev ci'na bi mislihı mededa

( De ki: "Şayet deniz Rab’bimin kelimeleri için mürekkep olsa, Rab’bimin kelimeleri tükenmeden önce deniz tükenecektir. Şayet onun aynısını yardımcı olarak getirsek bile." )

31/27 - Ve lev enne ma fil erdı min şeceratin aklamün vel bahru yemüddühu min ba'dihı seb'atü ebhurin ma nefidet kelematüllah innellahe azızün hakım

( Ve şayet kesinlikle o yerdeki ağaçlar kalemler olsa ve deniz de ona destek olsa, ondan sonra da yedi deniz, Allah' ın kelimeleri tükenmez. Kesinlikle Allah yücedir hakimdir. )


Kehf ve Lokman surelerinin yukarıdaki ayetlerinde de suyun ( ayetlerde Bahr ( Deniz ) olarak geçiyor ) Allah’ın kelimeleri için yani kainat bilgisi için bir kayıtlama platformu, bir veri tabanı olduğu bildirilmektedir. 31/27 kodlu ayetteki “Seb’atü Ebhar”

( Yedi Deniz ) ifadesi ise evreni oluşturan yedi gökleri temsil etmektedir. Göklerin deniz kelimesiyle temsil edilmesi de tüm evrenin öz yapısının aslında su olduğunu ortaya koymaktadır.

21/30 - E ve lem yerallezıne keferu ennes semavati vel erda kaneta ratkan fe fetaknahüma ve cealna minel mai külle şey'in hayy e fe la yü'minun

( O inkar edenler, gökler ve yer kesinlikle bitişiklerken onları ayırdığımızı ve diri olan herşeyi sudan oluşturduğumuzu görmüyorlar mı? Artık inanmazlar mı? )

36/40 - Leş şemsü yembeğıy leha en tüdrikel kamera ve lel leylü sabikun nehar ve küllün fı felekin yesbehun

( Aya erişip çatması Güneş’e yaraşmaz. Ve gece gündüzü geçemez. Hepsi dairede yüzerler. )

Ayette gök cisimlerinin içinde bulundukları ve hareket ettikleri ortamın yani evrenin sudan müteşekkil olduğu bilgisi verilmektedir.

Suyun kimyasal formülü de ilahi mühür olan 10 ve 1 sayıları açısından önemlidir.

Hidrojenin atom numarası 1’dir.
Oksijenin atom numarası 8’dir.

Suyun formülü H2O olduğundan ortaya 1+1+8 = 10 ... 1 işlemi çıkmaktadır. Allahü Teala mutlak birliğinin bir temsili olarak yaratılışa nümerolojik mühürünü vurmuştur.

Kur'an'da dua öncesinde vücudnn belirli bölgelerinin "su" ile yıkanması hususu bildirilmektedir.

5/6 - Ya eyyühellezine amenu iza kuntüm iles salati fağsilu vücuheküm ve eydiyeküm ilel merafikı vemsehu bi ruusiküm ve ercüleküm ilel ka'beyn ve in küntüm cünüben fettahheru ve in küntüm merda ev ala seferin ev cae ehadün minküm minel ğaitı ev lamestümün nisae fe lem tecidu maen fe teyemmemu saıydan tayyiben femsehu bi vücuhiküm ve eydıküm minh ma yürıdüllahü li yec'ale aleyküm min haracin ve lakin yürıdü li yütahhiraküm ve li yütimme nı'metehu aleyküm lealleküm teşkürun

( Ey o inananlar, dua edecek olduğunuzda, yüzlerinizi ve dirseklere kadar ellerinizi yıkayın. Başlarınızı ve iki topuğa kadar da ayaklarınızı meshedin. Eğer pis iseniz temizlenin. Eğer hasta iseniz veya seferde, yolculukta iseniz veya sizden biriniz dışkısını getirdiyse veya kadınlara dokunmuş da su bulamamışsanız, o halde temiz toprağa niyet edin. Böylece yüzlerinizi ve ellerinizi ondan meshedin. Allah üzerinize güçlüğü istemez ve lakin sizi temizlemeyi ve üzerinize olan nimetini tamamlamayı ister. Umulur ki şükredersiniz. )

Su, ruhsal ve fiziksel anlamda kirlenmeye sebebiyet veren dünyevi unsurlardan arınmayı sağlamakta ve üst planlar ( boyut, frekans ) ile etkin şekilde temas kurularak "veri / bilgi" alınmasına vesile olmaktadır.

İncil ayetlerinde ise "Suyla Vaftiz Edilme" kavramı yer almaktadır.

40 Matta 3-11 Gerçi ben sizi tövbe için suyla vaftiz ediyorum, ama benden sonra gelen benden daha güçlüdür. Ben O'nun çarıklarını çıkarmaya bile layık değilim. O sizi Kutsal Ruh'la ve ateşle vaftiz edecek.

41 Mark 1-8 Ben sizi suyla vaftiz ettim, ama O sizi Kutsal Ruh'la vaftiz edecektir."

43 Yuhanna 1-31 Ben O'nu tanımıyordum, ama İsrail'in O'nu tanıması için ben suyla vaftiz ederek geldim."

Kainattaki tüm düşüncelerin, olguların ve olayların ( geçmiş, şimdiki ve gelecek ) kainattaki su maddesine kayıtlı olduğuna inanılan kevni ( evrensel ) veri tabanına da "Akaşik Kayıtlar" adı verilmektedir. ( "Akmak" ve "Akış" kelimelerinin sanskritçe kökenli olduğu bilinen "Akaşik" ( Göksel ) kelimesiyle ilintisi olması kuvvetle muhtemeldir.

İncil'de "Suyun", sonsuz yaşamın kaynağı ve gıdası olan ilahi kozmik bilgi olduğu Mesih İsa'nın şu sözleriyle bildirilmektedir.

43 John 4-13 İsa şöyle yanıt verdi: "Bu SUdan her içen yine susayacak.

43 John 4-14 Oysa benim vereceğim sudan içen sonsuza dek susamaz. Benim vereceğim SU, içende SONSUZ YAŞAM için fışkıran bir pınar olacak."

43 John 4-31 Bu arada öğrencileriO'na, "Rabbî, YEMEK YE!" diye rica ediyorlardı.

43 John 4-32 Ama İsa, "Benim, sizin BİLMEDİĞİNİZ BİR YİYECEĞİM var" dedi.

43 John 4-33 Öğrenciler birbirlerine, "Acaba biri O'na yiyecek mi getirdi?" diye sordular.

43 John 4-34 İsa, "BENİM YEMEĞİM, beni gönderenin isteğini yerine getirmek ve O'NUN İŞİNİ TAMAMLAMAKTIR"* dedi.

( * Ayetteki "Tamamlamak" kelimesi, Kur'an'ın Hud suresinin 11/119 kodlu ayetinde de bildirilen, varlıklar arasındaki hükmün yani Rab'bin kelimesinin tamamlanmasıdır. Mesih İsa, Rab'bin kelimesiyle doyduğunu bu vesileyle ifade etmiştir.

11/119 - İlla men rahıme rabbük ve li zalike halekahüm ve TEMMET KELİMETÜ RABBİKE le emleenne cehenneme minel cinneti ven nasi ecmeın ( Rab’binin merhamet ettikleri hariç. Onları bunun için yarattı. RAB'BİNİN "Ben cehennemi cinlerden ve insanlardan topluca, tamamen dolduracağım." KELİMESİ TAMAMLANDI. ) )

Madde alemi olan kainatın ( evrenin ) suyla kaplı olduğu bilgisi Tevrat'ın Mezmurlar suresinde de yer almaktadır.

19 Mezmurlar 148-4 Ey göklerin gökleri Ve göklerin üstündeki SULAR, O'na övgüler sunun!

Varlıkların, yaşam için muhtaç oldukları yegane gıdanın* “ilahi ve yönlendirici kozmik bilgiler” yani “kelimeler” olduğunu “SU” sembolizmi ( teşbihi ) ile teyid eden Kur’an ayetleri Bakara suresinin 60. Ve 61. ayetleridir. ( *Suyun varlıklar için temel gıda olması ayetlerdeki zahiri anlamın, suyun ilahi ve kozmik bilgiler olması ise batıni anlamın tezahürüdür. )

2/60 - Ve izisteska musa li kavmihı fe kulnadrib bi asakel hacer fenfecerat minhüsneta aşrate ayna kad alime küllü ünasin meşrabehüm külu veşrabu min rizkıllahi ve la ta'sev fil erdı müfsidın

( Ve zamanında MUSA KAVMİ İÇİN SU İSTEDİ de "ASAN İLE TAŞA VUR." dedik. BÖYLECE ONDAN ONİKİ PINAR FIŞKIRIP AKTI. Tüm insanlar içecekleri yeri bildiler. Allah' ın rızıklarından yiyin ve için. Yerde bozgun yaparak asileşmeyin. )

2/61 - Ve iz kultüm YA MUSA LEN NASBİRU ALA TAAMİN VAHIDİN fed'u lena rabbeke yuhric lena min ma tünbitül erdu min bakliha ve kıssaiha ve fumiha ve adesiha ve besaliha kale E TESTEBDİLUNELLEZİ HÜVE EDNA BİLLEZİ HÜVE HAYR ihbitu mısran fe inne leküm ma seeltüm ve duribet aleyhimüz zilletü vel meskenetü ve bau bi ğadabin minellah zalike bi ennehüm kanu yekfürune bi ayatillahi ve yaktülunen nebiyyıne bi ğayril hakk zalike bima asav ve kanu ya'tedun

( Ve zamanında "EY MUSA TEK YİYECEĞE ASLA SABRETMEYECEĞİZ. Haydi bize Rab’bini çağır ki bize o yerin bitirip yetiştirdiği bakliyatından ve kabağından ve sarmısağından ve mercimeğinden ve soğanından versin." dediniz. "O ALÇAK OLANI O HAYIRLI OLANLA DEĞİŞMEYİ Mİ İSTERSİNİZ? Ülkede konaklayın. O sual ettiğiniz kesinlikle sizedir." dedi. Üzerlerine zillet ve yoksulluk vuruldu. Allah’tan öfkeye maruz kaldılar. Bu, kesinlikle onların Allah’ ın ayetlerini inkar etmiş olmalarından ve habercileri haksızca öldürmelerindendir. Bu, o asiliklerinden ve hududu aşmış olmalarındandır. )

Tamamen sembolik kelimelerden oluşan bu ayetlerde Hz. Musa’nın, halkını / kavmini yönlendirmek için su ( ilahi ve yönlendirici kozmik bilgiler ) talep ettiği, bunun üzerine asa ile taşa vurunca suların aktığı ( bir portalın açılması ve kozmik bilgi akışı ) bildirilmektedir. Kavminin “Tek yiyeceğe ( ilahi ve yönlendirici kozmik bilgiler ) sabretmeyeceğiz.” Şeklindeki isyan cümlesi ise “Biz bu bilgileri istemiyoruz. Bize maddi menfaat sağlayacak olan maddeleri getir.” anlamını taşımaktadır. 2/61 kodlu ayette geçen bakliyat, kabak, soğan vb. kelimeleri maddi ve dünyevi menfaatleri sembolize etmektedir.

Asa ile portalın açılması ve kozmik bilgilerin ( su ) akışının konu edildiği ayetin kodunun ( 2/60 ) nümerolojik değeri “8” ( 2+6+0 = 8 ) olmaktadır. Bilindiği üzere 8 sayısı yeni döngü başlangıcının nümerolojik sembolüdür.

Hz. Musa’nın kavminin isyan etmesini konu alan ayetin kodunun ( 2/61 ) nümerolojik değeri ise “9” ( 2+6+1 = 9 ) olmaktadır. Bilindiği üzere 9 sayısı okült satanizmde 6 sayısının tersi olmak üzere negatif enerjiyi yani Allah’ı, O’nun nimetlerini, doğruluğu ve iyiliği reddetmeyi sembolize etmektedir.

İlahi ve yönlendirici kozmik bilgiler ile doymak yani "Kelimeler ile doymak" / "Kelimeleri YEMEK" teşbihi Tevrat'ın aşağıdaki ayetlerinde de yer almaktadır. Ayetlerin ait olduğu Ezekiel suresinin numarasının 26 olması da "8" ( 2+6 = 8 ) nümerolojisi açısından dikkat çekmektedir. )

26 Ezekiel 3-1 Bana, "EY İNSANOĞLU, SANA VERİLENİ YE. BU TOMARI YEDİKTEN sonra git, İsrail halkına seslen" dedi.

26 Ezekiel 3-2 Böylece ağzımı açtım, YEMEM için tomarı bana verdi.

26 Ezekiel 3-3 Bana, "EY İNSANOĞLU, SANA VERDİĞİM TOMARI YE, mideni onunla doldur" dedi. Bunun üzerine TOMARI YEDİM. Bal gibi tatlı geldi bana.

26 Ezekiel 3-4 Sonra şöyle dedi: "Ey insanoğlu, İsrail halkına git, onlara SÖZLERİMİ ilet.





No comments:

Post a Comment