Cennet ( Örtülme, Korunma, Kaplanma, Gizlenme ) ve Cehennem ( Yakıcı, Sıcak ) kelimelerinin esasen "mekândan" ziyade "ruhsal hali" tasvir eden kavramlar olduğuna evvelki bölümlerde değinilmişti. Bu kavramların "mekân" olarak düşünülmesi durumunda ise Dünya olarak bilinen kaba madde planının insanlar tarafından farkedilemeyen veya "farkedilmek istenmeyen" Cehennem olduğu da en aşağıda linki bulunan bölümde incelenmişti.
Ayetlerdeki Cennet ve Cehennem tasvirleri, içerdikleri teşbih ve sembolizm vasıtasıyla esasen insanların sürekli şahit oldukları gerçeklere ışık tutarak onları, içinde bulundukları hal ve mekân konusunda farkındalığa çağırmaktadır.
Bu bağlamda, Cehennem tasvirleri arasında yer alan "cehennem içeceği" kavramını temsil eden sembolik nitelemeler olan "Main sadid" ( İrinli su ), "Hamim" ( Sıcak, Kaynar, Yakıcı ) ve "Ğassak" ( İçilemez Soğuk sıvı ) kelimeleri, küresel şeytanların Rab'be "şirk" koşma merkezleri olan "şirketleri" kanalıyla, "içecek" olarak insanlara sundukları sağlığa zararlı "sıvılara" işaret etmekte gibidirler.
14/16 Min (1) verai (2) hi (3) CEHENNEMU (4) ve (5) YUSKA (6) min (7) MAİN (8) SADİD (9)
( Onun ardından CEHENNEMDİR ve irinli SUdan SULANIR, İÇİRİLİR. )
38/57 Haza (1) fe (2) li (3) yezuku (4) hu (5) HAMİMUN (6) ve (7) ĞASSAK (8)
( Budur. O halde onu tatsınlar. KAYNAR SUYU ve İÇİLEMEZ SOĞUK İRİNİ. )
Temeli gazlı su olan söz konusu sıvılar yüksek seviyede asidik nitelik ( pH 3 ) arzetmektedir. Asidin, yukarıdaki ayetlerle uyumlu olarak "kaynatma, yakma" etkisi mevcuttur. İçeriklerindeki yüksek seviye şeker veya yüksek fruktozlu mısır şurubu, fosforik asit ve kafein ise sağlık üzerinde olumsuz etkileri olan maddelerdir. Bu etkiler obezite, diyabet ( insülin direnci ), kardiyovasküler sorunlar, kalp hastalığı, uykusuzluk, asabiyet, metabolik sendrom olarak sıralanmaktadır.
Bu kapsamda semantik ve nümerik tespitlere konu olan bazı bilgiler şöyledir.
Küresel bazda, yoğun medya telkini vasıtasıyla yapılan zihin programlama ( kodlama ) sonucunda neredeyse suya tercih edilir hale gelmiş bir içecek olan "Coca Cola"'nın ilk tanıtımı 08.05.1886'da yapılmıştır. Bu tarihi oluşturan rakamların toplamı olan 36 ( 0+8+0+5+1+8+8+6 = 36 ) sayısının nümerolojik değeri 9'dur. Ayrıca 36 sayısındaki 3 ve 6 rakamları üç adet 6 rakamına yani 666 sayısına işaret etmekte gibidir.
Logodaki iki büyük "C" harfinin uçları "ejderha kuyruğu" gibi uzatılmış olup, ikinci büyük "C" harfinin alt ve üst kısmında "6" sembolizmi yer almaktadır. Yukarıda yer alan iki ayetteki "Yuska" ( İçirilir, Sulanır ) ve "Hamim" ( Kaynar, Kaynayan, Sıcak ) kelimelerinin sıra numaraları da 6'dır.
Mısırlı müftü Hasaneyn el Mahluf 11.09.1951 yılında Coca Cola için helal fetvası vermiştir. Anılan tarihi oluşturan rakamların toplamı olan 27 ( 1+1+0+9+1+9+5+1 = 27 ) sayısının nümerolojik değeri yine 9 sayısını vermektedir. Ayrıca fetvanın günü ve ayı, küresel şeytani operasyonların sembolü olan 9/11 kodunu içermektedir.
Kur'an'da "cehennem içeceği" kavramından "Main sadid" teşbihiyle ilk kez bahsedilen yukarıdaki ilk ayette 9 kelime bulunması ve ayetin son kelimesi olan "Sadid" ( صَدِيدٍ ) ( İrin ) kelimesinin ebced değeri olan 108 sayısının nümerolojik değerinin 9 ( 1+0+8 = 9 ) olması da dikkat çekmektedir.
Ayrıca yukarıdaki ikinci ayetin son kelimesi olan "Ğassak" ( غَسَّاقٌ ) ( İçilemez ve soğuk olan, İrin ) kelimesinin ebced değeri olan 1161 sayısının nümerolojik değeri de 9 ( 1+1+6+1 = 9 )'dur.
Anılan şirketin, "Monster" ( Canavar ) isimli bir başka "içecek" şirketinde de ortaklığı bulunmaktadır. Bu şirket "Monster" ve "Burn" ( Yak, Yan ) markalı "içecekleri" piyasaya sürmüştür.
Logosu, Aramik alfabedeki üç adet "Vav" ( 𐡅 ) harfinden oluşan "Hell" ( Cehennem ) markalı sıvı da kendinden tanımlı diğer bir "cehennem içeceği"dir. "Vav" ( 𐡅 ) harfinin sıra değeri 6 olup, üç adet "Vav" harfi 666 sayısını oluşturmaktadır ki bu sayı İncil'in Vahiy bölümündeki 18 ( 6+6+6 = 18 ... 1+8 = 9 ) numaralı ayette "Canavarın sayısı" olarak tanımlanmaktadır.
66-Vahiy-13-18 Bu konu bilgelik gerektirir. Anlayabilen, CANAVARIN SAYISINI hesaplasın. Çünkü bu sayı insanı simgeler. Sayısı ALTI YÜZ ALTMIŞ ALTI'dır.
"Hell" içeceğini üreten şirketin sahiplerinin isimleri "Ernő BARABÁS Jr." ve "Zsolt BARABÁS"'tır. Yine İncil'in Matta suresinde, inkarcı zalimlerin Mesih İsa'ya tercih ettikleri azılı mahkumun isminin "Barabbas" olması da ilahi nizamın batıni bir kodlaması, bir işareti niteliğindedir.
Ayrıca bkz.
https://kuranilmi.blogspot.com/2024/03/dunyann-gercek-yuzu-cehennem.html
No comments:
Post a Comment