Çeviri

Monday, October 28, 2019

Nuh'un Gemisi ve 11

Döngü sonundaki tufandan kurtuluşun sembolik tasviri olan ve Rab'bin vahyi, Haberci Nuh'un emeği ile inşa edildiği ayetlere konu olan "Gemi"'ye ilişkin olarak yine, farklı boyuta geçiş kapısının ( portal, Star Gate ) ve geçişin nümerolojik sembolü olan 11 sayısı dikkat çekmektedir.

1 Genesis "6-14" Kendine gofer ağacından bir gemi yap. İçini dışını ziftle, içeriye kamaralar yap. 

1 Genesis 6-15 Gemiyi şöyle yapacaksın: Uzunluğu ÜÇ YÜZ, genişliği ELLİ, yüksekliği OTUZ arşın olacak.

Tevrat'ta "Gemi" konusunun ilk kez geçtiği ayetin numarasının ( 6-14 ) nümerolojik değeri 11 olmaktadır.

"Gemi"'nin boyutlarının nümerolojik toplamı da 11 sayısını vermektedir.

Uzunluk 300 arşın
Genişlik    50 arşın
Yükseklik 30 arşın

3+5+3 = "11"

Kur'an'da "Fülk" ( Gemi ) kelimesinin ilk kez geçtiği ayetin numarası 164 olup bu sayının nümerolojik değeri "11" olmaktadır.

2/"164" İnne fı halkıs semavati vel erdı vahtilafil leyli ven nehari vel FÜLKilletı tecrı fil bahri bima yenfeun nase .... ( Göklerin ve yerin yaratılışında, gecenin ve gündüzün ihtilafında, insanlara faydalı olmalarından dolayı denizde akan o GEMİLERDE, .... )

"Fülk" ( Gemi ) kelimesinin geçtiği aşağıdaki diğer ayetlerin kodlarında da "11" ve "111" nümerolojisi bulunmaktadır. 

"10/73" - Fe kezzebuhü fe necceynahü ve men mea hu fil FÜLKİ ve cealnahüm halaife ve ağraknellezine kezzebu bi ayatina fenzur keyfe kane akıbetül münzerın ( Böylece onu yalanladılar da onu ve GEMİNİN içinde onunla birlikte olanları kurtardık. Onları halifeler kıldık. O ayetlerimizi yalanlayanları boğduk. Artık uyarılanların sonu nasıl oldu bak. )

Ayet kodu 10/73 ... 1+0+7+3 = "11"

11/37 - Vasneıl FÜLKE bi a'yünina ve vahyina ve la tühatıbnı fillezıne zalemu innehüm muğrakun ( Ve GEMİYİ gözetimimizle ve vahyimizle üret. Bana o zulmedenler hakkında söylemde bulunma. Kesinlikle onlar boğulacaklar. )

Sure numarası "11", ayet numarası 37 ... 3+7 = 10  ... "1" ... "111"

11/38 - Ve yasneul FÜLKE ve küllema merra aleyhi meleün min kavmihı sehıru minh kale in tesharu minna fe inna nesharu minküm kema tesharun ( Ve GEMİYİ üretiyordu. Onun kavminden ileri gelenler ona her rasgeldiklerinde onunla alay ediyorlardı. "Eğer bizimle alay ederseniz, kesinlikle biz de sizinle o alay ettiğiniz gibi alay ederiz." dedi. )

Sure numarası "11", ayet numarası 38 ... 3+8 = "11"

26/119 - Fe enceynahü ve men mea hu fil FÜLKil meşhun ( Böylece onu ve onunla birlikte olan kimseleri, dopdolu GEMİ  içinde kurtardık. )

Sure numarası 26 ... 2+6 = "8" ( 8 sayısı da yeni döngü başlangıcının nümerolojik sembolüdür. Ayette kurtuluştan yani yeni döngü başlangıcından bahsedilmektedir. )

Ayet numarası 119 ... 1+1+9 = "11" 

Yüksek binalarla göklere erişme gayreti

"Kibir" duygusu insana her türlü kötülüğün, günahın ve en başta da "Allah'a ortak koşma" ( Şirk ) günahının kapılarını açan en temel negatif tesirdir. Bu öyle bir tesirdir ki insanı, bir sınav ortamı olan kaba madde alemini ( dünya ) terketmeden göklere yani üst boyutlara erişebileceği hatta ilah olabileceği ( haşa ) yanılgısına sürükler.

Kibir olgusunun en göze çarpan maddesel tezahürü inşa edilmekte olan "dev binalar"dır. Bugün dünyanın her yerinde "yeni yaşam ortamı" olarak telkin edilmeye çalışılan yüksek binaların yapılmakta olduğu görülmektedir. Bu binaların böylesine yüksek inşa edilmesindeki temel sebep onları inşa eden / ettiren küresel satanistlerin büyüklük, üstünlük, yücelik obsesyonu yani kibir saplantısıdır. Bu saplantı kendini ilah olarak görmeye kadar uzanan şeytani bir yoldur. 

Kur'an ve Tevrat ayetlerinde "yüksek yapı inşa etme arzusu", "şirk" kavramı ve "Allah yolundan sapmış tek bir dünya topluluğu tesis etme" gayesi ile birlikte bildirilmiştir. Bugün de açıkça görülmektedir ki "Tek Dünya Devleti" adı altında, dinin ortadan kalktığı, tüm ahlaki değerlerin ve sınırların yok olduğu, tüm insanların köleleştirildiği bir küresel sistemin hazırlıkları yapılmaktadır. Ancak bu hedef insanlara "birlik, beraberlik ve eşitlik" söylemleriyle benimsetilmeye çalışılmaktadır. 

28/38 - Ve kale fir'avnü ya eyyühel meleü ma alemtü leküm min ilahin ğayrı fe evkıd li ya hamanü alet tıyni fec'al lı SARHAN LEALLİ ETTALİU İLA İLAHİ MUSA ve inni le ezunnühu minel kazibın

( Ve Firavun "Ey ileri gelenler, ben size başka ilah bilmem. Haydi bana çamurun üzerine ateş yak ey Haman. Bana YÜKSEK KÖŞK oluştur. UMULUR Kİ BEN MUSA'NIN İLAHINA YÜKSELİRİM. Kesinlikle ben onu yalancılardan zannederim." dedi. )

28/38 kodlu ayette, kibir ateşiyle yanmakta olan ancak bu elim durumunun farkında olmayan sapık Firavun, Haman'dan yüksek bir bina ( Piramit ? ) inşa etmesini istiyor ve hedefinin Allah'a erişmek ( haşa ) olduğunu açıkça beyan ediyor.

38/37 - Veş ŞEYATINE küllü BENNAİN ve ĞAVVAS

( Ve ŞEYTANLAR ki hepsi BİNA YAPICI VE DALGIÇ. )

43/33 - Ve lev la en YEKUNEN NASÜ ÜMMETEN VAHİDETEN le cealna Lİ MEN YEKFÜRU BİR RAHMANİ li büyutihim sukufen min fiddatin ve MEARİCE aleyha yazherun

( Ve ŞAYET İNSANLARIN TEK TOPLULUK OLMA DURUMU OLMASAYDI, RAHMAN'I İNKAR EDEN KİMSELERİN evleri için gümüş çatılar, tavanlar ve onun üzerine çıkmaya MERDİVENLER oluştururduk. )

48/33 kodlu ayette, aslında kavram olarak çok pozitif, ideal ve hümanist görünen "tek topluluk olma" gayesinin esasında ne denli şeytani bir plan olduğu dolaylı ve misale dayalı olarak bildirilmektedir.

52/37 - Em ındehüm hazainu rabbike em hümül musaytırun

( Rab’binin hazineleri onların indinde midir? Onlar zorlayıcılar, zorbalar mıdır? )

52/38 - Em lehüm SÜLLEMUN yestemiune fih fel yeti müstemiuhüm bi sultanin mübin

( Onun hakkında duysunlar diye onlara MERDİVEN mi var? O halde onların duyanları apaçık kuvveti, delili getirsinler. )

52/37-38 kodlu ayetlerde göklere ve kozmik bilgilere maddesel vesilelerle erişme saplantısı satirik bir anlatımla bildirilmektedir.

17/37 - Ve la temşi fil erdı merah inneke len tahrikal erda ve LEN TEBLÜĞAL CİBALE TULA 

( Ve yerde gösteriş yaparak yürüme. Kesinlikle sen yeri yaramazsın ve DĞA DA BOYCA ERİŞEMEZSİN. )

17/37 kodlu ayette de "gösterişin" ve "kibirin" hiçbir açıdan hiçbir fayda sağlamayacağı net bir şekilde ifade edilmektedir.

6/35 - Ve in kane kebüra aleyke ı'raduhüm fe in isteta'te en tebteğıye nefekan fil erdı ev SÜLLEMEN FİS SEMAİ fe te'tiyehüm bi ayeh ve lev şaellahü le cemeahüm alel hüda fe la tekunenne minel cahilın

( Ve eğer onların dönmeleri sana büyük sıkıntı olduysa, o halde yerin içinde delik veya GÖĞE MERDİVEN aramaya istidatın varsa, haydi onlara ayet getir. Şayet Allah dileseydi, onları yönlendirme üzerinde toplardı. O halde kesinlikle cahillerden olma. )

Tevrat 

1-Genesis-11-1 Başlangıçta dünyadaki bütün insanlar aynı dili konuşur, aynı sözleri kullanırlardı.
1-Genesis-11-2 Doğuya göçerlerken Şinar bölgesinde bir ova bulup oraya yerleştiler.
1-Genesis-11-3 Birbirlerine, "Gelin, tuğla yapıp iyice pişirelim" dediler. Taş yerine tuğla, harç yerine zift kullandılar.
1-Genesis-11-4 Sonra, "Kendimize bir kent kuralım" dediler, "GÖKLERE ERİŞECEK BİR KULE DİKİP ÜN SALALIM. BÖYLECE YERYÜZÜNE DAĞILMAYIZ."
1-Genesis-11-5 RAB insanların yaptığı kentle KULEYİ görmek için aşağıya indi.
1-Genesis-11-6 "Tek bir halk olup aynı dili konuşarak bunu yapmaya başladıklarına göre, düşündüklerini gerçekleştirecek, hiçbir engel tanımayacaklar" dedi,
1-Genesis-11-7 "Gelin, aşağı inip dillerini karıştıralım ki, birbirlerini anlamasınlar." 
1-Genesis-11-8 Böylece RAB onları yeryüzüne dağıtarak KENTİN YAPIMINI DURDURDU.
1-Genesis-11-9 Bu nedenle kente BABİL adı verildi. Çünkü RAB bütün insanların dilini orada karıştırmış ve onları yeryüzünün dört bucağına dağıtmıştı.

Yukarıdaki Tevrat ayetlerinde Allah'ın kader planına karşı durmak yani "Yeryüzüne dağılmamak" ve "Göklere erişebilmek" ( Kendilerini O'na ortak koşabilmek ve ilahlaştırabilmek ) için "Babil Kulesi'nin" inşa edilmek istendiği bildirilmektedir.


Babil Kulesi tasviri


Kabe'nin hemen yanına dikilmiş olan Royal Clock Tower ( 601 m )



Dünyanın en yüksek yapısı ünvanına sahip Dubai'deki Burj Khalifa ( 829.8 m )











Sunday, October 27, 2019

İkiden biri

Yaklaşmakta olan Nibiru gezegeninin dünyaya en yakın konuma gelmesiyle birlikte manyetik tesirinin maksimize olacağı ve buna bağlı olarak da döngü sonundaki tufanın vuku bulacağı evvelki bölümlerde defaatle incelenmişti. Tufan süreci, tekamül safhasına erişerek üst boyuta ( Cennet, Sirius, Sevgi Planı ) geçme liyakati bahşedilmiş olanlar ile tekamülünü tamamlayamamış ve bu nedenle mevcut 3. boyutta ( kaba madde alemi dünya ) tekrar 70,000 yıllık reenkarnasyon sürecini deneyimlemek durumunda bırakılmış olanların ayrışım süreci olacaktır.

Söz konusu ayrışım kapsamında üst boyuta geçecek olanlar ile 3. boyutta kalacak olanların adedine ilişkin Kur'an ve İncil ayetlerinde bilgi verilmekte gibidir.

Kur'an'daki ilgili ayet seti aşağıdaki gibi olup, özetle o gün dünyada yaşam bulmuş tüm insanların ilgili döngü kapsamında son kez reenkarne olacağı, cehennemin yani dünyanın devre sonunun tufan ile gerçekleşmesine şahit olacakları ve aralarında yapılacak ayrışımla / seçimle bir sonraki aşamalarına ( Cennet ( Sirius ) veya Cehennem ( Dünya ) ) intikal ettirilecekleri bildirilmektedir. 

19/68 - Fe ve rabbike le nahşürannehüm veş şeyatıne sümme le nuhdırannehüm havle cehenneme cisiyya ( Böylece ve Rab’bin, onları ve şeytanları kesinlikle toplayacağız. Sonra kesinlikle onları cehennemin etrafında diz çökmüş olarak hazır edeceğiz. )

19/69 - Sümme lenenzianne min külli şıatin eyyühüm eşeddü aler rahmani ıtiyya ( Sonra her gruptan, Rahman' a isyankarlıkta en şiddetlileri hangileriyse ayıracağız. )

19/70 - Sümme le nahnü a'lemü billezıne hüm evla biha sıliyya ( Sonra, ona salınmaya, atılmaya layık olmada önce, başta gelenleri, daha yakın olanları biz biliriz. )

19/71 - Ve in minküm illa varidüha kane ala rabbike hatmen makdıyya ( Ve kesinlikle sizlerden olanlar illa ki oraya varırlar. Rab’binin üzerine akdedilmiş hükümdür. )

"19/72" - Sümme (1) nünecci (2) ellezıne (3) İTTEKAV (4) ve (5) nezeru (6) ez (7) ZALİMINE (8) fı (9) ha (10) cisiyya (11) ( Sonra o sakınanları kurtaracağız. Zalimleri de orada diz çökmüş olarak bırakacağız. )

Ayet setinin son ayetinde 11 kelime bulunmakta olup, ayrışımın 1'e 1 esasına göre yapılacağı bilgisi mim verilmektedir? Yani 1 kişi cennete, 1 kişi cehenneme ( dünyaya gelmeye devam etmeye ) şeklinde midir? Ayetteki, "Sakınma" ( İttekav ) ve "Zalimler" ( Zalimıne ) kelimeleri söz konusu ayrışımın iki kriterini ifade etmektedir. "Sakınma" ( İttekav ) kelimesinin 4., "Zalimler" ( Zalimıne ) kelimesinin de bu kelimeden sonraki 4. kelime olması yani ayetin 8. kelimesi olması yarı yarıya bir ayrışım oranın olduğunu mu bildirmektedir ?

Ayrıca ayet kodunun ( 19/72 ) nümerolojik değeri olan "1" sayısı ( 1+9+7+2 = 19 ... 1+9 = 1 ) ayetteki kelime adediyle yanyana yazıldığında 111 sayısı oluşmaktadır. 111 sayısı da fazdan faza, boyuttan boyuta geçişin nümerolojik sembolüdür. 

Benzer ifadeler İncil'in aşağıdaki ayetlerinde daha açık bir şekilde yer almaktadır.

40-Matthew-24-39 TUFAN gelinceye, hepsini süpürüp götürünceye dek başlarına geleceklerden habersizdiler. İnsanoğlu'nun gelişi de öyle olacak.

40-Matthew-24-40 O gün tarlada bulunan İKİ KİŞİDEN BİRİ ALINACAK, BİRİ BIRAKILACAK.

40-Matthew-"24-41" Değirmende buğday öğüten İKİ KADINDAN BİRİ ALINACAK, BİRİ BIRAKILACAK. 

Yukarıdaki son İncil ayetinin numarasının ( 24-41 ) nümerolojik değeri de "11" sayısını vermektedir.

Bu ayetlerdeki 11 nümerolojisi, 11 sayısının bir başka batıni anlamına yani sembolize ettiği bir başka kavrama ışık tutmakta gibidir.

42 Luke 17-34 Size şunu söyleyeyim, o gece aynı yatakta olan İKİ KİŞİDEN BİRİ alınacak, öbürü bırakılacak.

42 Luke 17-35 Birlikte buğday öğüten İKİ KADINDAN BİRİ alınacak, öbürü bırakılacak."

42 Luke 17-36 İKİ ADAM tarlada olacak; BİRİ ALINACAK DİĞERİ BIRAKILACAK. 

İncil'deki benzer bir başka ayet setinde de aynı bilgi "Beşi akıllı, beşi akılsız olan on kız" sembolizmi ile verilmektedir.

40-Matthew-25-1 "O zaman Göklerin Egemenliği, kandillerini alıp güveyi karşılamaya çıkan on kıza benzeyecek.
40-Matthew-25-2 Bunların beşi akıllı, beşi akılsızdı.
40-Matthew-25-3 Akılsızlar yanlarına kandillerini aldılar, ama yağ almadılar.
40-Matthew-25-4 Akıllılar ise, kandilleriyle birlikte kaplar içinde yağ da aldılar.
40-Matthew-25-5 Güvey gecikince hepsini uyku bastı, dalıp uyudular.
40-Matthew-25-6 "Gece yarısı bir ses yankılandı: 'İşte güvey geliyor, onu karşılamaya çıkın!'
40-Matthew-25-7 Bunun üzerine kızların hepsi kalkıp kandillerini tazelediler.
40-Matthew-25-8 "Akılsızlar akıllılara, 'Kandillerimiz sönüyor, bize yağ verin!' dediler.
40-Matthew-25-9 "Akıllılar, 'Olmaz! Hem bize hem size yetmeyebilir. En iyisi satıcılara gidin, kendinize yağ alın' dediler.
40-Matthew-25-10 "Ne var ki, onlar yağ satın almaya giderlerken güvey geldi. Hazırlıklı olan kızlar, onunla birlikte düğün şölenine girdiler ve kapı kapandı.
40-Matthew-25-11 "Daha sonra gelen öbür kızlar, 'Efendimiz, efendimiz, aç kapıyı bize!' dediler.
40-Matthew-25-12 "Güvey ise, 'Size doğrusunu söyleyeyim, sizi tanımıyorum' dedi.













Halk Fobisi ... Cumhuriyet Karşıtlığı

İstibdadın yani herhangi bir ünvana sahip tek bir kişinin salt tahakkümüne dayalı bir yönetim sistemi yerine heyete, meclise dayalı bir yönetim sisteminin olması gerektiği "Şura" ( Heyet, Fanışma Meclisi ) suresinde açıkça yer almasına rağmen Cumhuriyet'in kurulmasının planlandığı yıllarda özellikle diyanet ile ilgili kesimden karşıt reaksiyonlar gelmesi oldukça düşündürücüdür.

Aşağıdaki cümleler Atatürk'ün yazmış olduğu Nutuk'ta alınmışlardır.

"Ali Rıza Paşa, bir gün Ahmet İzzet Paşa'yı ziyaret eder. Sohbet sırasında, aleyhimde olur olmaz bazı şeyler söyler ve bu dedikodulara önemli bir keşfini de ekler : "Cumhuriyet kuracaklar, Cumhuriyet! " diye bağırır." ( Nutuk - Sayfa 123 )

"Sarıkamış'ta bulunan Kâzım Karabekir Paşa ile Erzurum'da bulunan Hoca Raif Efendi arasında bazı yazışmalar olduktan sonra Raif Hoca, bizzat Paşa'nın karargâhına gitmiş, oradaMuhafaza-i Mukaddesat adının kullanılmasındaki sebepleri açıklarkendemiş ki : "Maksat halifelik ve padişahlık haklarını korumak, memleketin ve İslâm dünyasının bugünkü ve gelecekteki hayatı için büyük uyuşmazlık ve sakıncalar doğuracak olan Cumhuriyet idaresinden kesinlikle sakınmaktır." ( Nutuk - Sayfa 298 )

"Efendiler, kesin zaferden sonra İkinci Büyük Millet Meclisi, Cumhuriyet'i ilân ettiği zaman bile, Kâzım Karabekir Paşa, İstanbulgazetelerine verdiği demeçte, öteden beri süre gelen duygularını ve şikayetlerini "Cumhuriyet ilanını bize sormadılar." şeklinde özetlemekteydi." ( Nutuk - Sayfa 298 )

42/"38" - Vellezinestecabu li rabbihim ve ekamus salate ve emruhüm ŞURA beynehüm ve min ma razaknahüm yünfikun

( Ve Rab’lerini kabul edenler ve duaya kalkanlar, onların işleri aralarında HEYETTİR, DANIŞMA MECLİSİDİR. O rızıklandırdıklarımızdan harcarlar. )

Kur'an'ın 42. suresinin isminin "Şura" ( Meclis, Heyet" olması da önem arzetmektedir.

"Cumhuriyet" kelimesi "Halk Topluluğunun Bir Arada Olması" anlamına gelmekte olup, cumhuriyet adı verilen yönetim şeklinin özünde halkı, toplumu ilgilendiren tüm kararların halka ve halk içinden gelenlerle oluşturulmuş heyete, meclise danışılması suretiyle alınması esası yatmaktadır.

Atatürk'ün Cumhuriyet'i ilan etme günü olan 29 Ekim ile Şura suresinin ilgili ayetinin numarası ( 38  ) arasında "11" nümerolojisi ilintisi görülmektedir. ( 29 ... 2+9 = 11 ; 38 ... 3+8 = 11 )

Saturday, October 26, 2019

Rab'bin ismiyle gelene övgüler olsun.

Kur'an'da Mesih İsa'nın, Haberci Muhammed'in gelişini haber mesinden bahsedilen ayet Saff suresinin 61/6 kodlu ayetidir.

61/6 - Ve iz kale ıysebnü meryeme ya beni israile inni resulullahi ileyküm musaddikan li ma beyne yedeyye minet tevratı ve mübeşşiren bi resulin ye'ti min ba'di İSMÜHU AHMEDU fe lemma caehüm bil beyyinati kalu haza sihrun mübin ( Ve zamanında Meryem oğlu İsa "Ey İsrailoğulları, kesinlikle ben size, Tevrat' tan o benden öncekini doğrulayıcı ve benden sonra İSMİ AHMED olarak gelecek olan resulü müjdeleyici olarak Allah' ın resulüyüm. Böylece onlara açık deliller ile geldiğinde "Bu apaçık sihirdir." dediler. )

Ahmed ( En Övülmüş ), Muhammed ( Övülmüş ) kelimeleri "Hamd" ( Övgü ) kökünden türemiş kelimelerdir. "Hamid" ( Övülen, Övülesi ) kelimesi aynı zamanda Allahü Teala'nın isimlerinden ( Esmaül Hüsna / Güzel İsimler ) biridir. ( Esmaül Hüsna'nın bilinegeldiği üzere 99 isimle sınırlı olmadığı, Kur'an'da yer alması itibarıyla tespit edilmiş 263 isim olduğu evvelce "Esmaül Hüsna" başlıklı bölümde incelenmişti. 263 sayısının nümerolojik değeri 11 ( 2+6+3 = 11 ) olmaktadır. 11 sayısı, farklı boyuta, yeni bir frekansa açılan portalı ( kapı ) ve geçişi sembolize etmektedir. Bu bağlamda Esmaül Hüsna, tekâmül ve idraki boyut atlama vesilesi olması açısından önem arzetmektedir. )

Kur'an'ın ilk suresi olan Fatiha ( Açılış ) suresinin ilk ayetleri de "Allah'ın ismi", "Övgü" ve "Rab" ifadelerini içermektedir.

1/1 - BiSMİLLAHirrahmanirrahim ( Rahman ve rahim olan ALLAH'IN İSMİYLE )

Kur'an'ın "Allah'ın ismi" ifadesini içeren bir ayetle başlaması ve bu ilk ayetin kodunun 1/1 yani sembolik 11 olması, farklı, yeni ve üst boyuta geçiş kapısı AÇILIŞI ve geçiş sembolizmi açısından dikkat çekmektedir. Ayrıca "Bismillahirrahmanirrahim" kelimesi 19 harften oluşmakta olup, 19 sayısının nümerolojik değeri de "Üniteyi" yani Allah'ın Birliği'ni, tekliğini sembolize eden "1" ( 19 ... 1+9 = 10 ... "1" ) sayısını vermektedir. Sure kodu, ayet numarası ve ayetteki harf adedi yanyana yazıldığında ise 111 sayısı elde edilmektedir. Bu sayı da 11 sayısı ile benzer anlam ve enerji içermektedir.

1/2 - El HAMDU lillahi RABBil alemin ( ÖVGÜ alemlerin RAB’bi Allah içindir. )

Mesih İsa'nın, Haberci Muhammed'in gelişini haber vermesine ilişkin cümlelerin İncil'de yer alıp almadığı hep bir araştırma konusu olmuştur. Mesih İsa bu haberi, Fatiha suresinin ilk iki ayetindeki kelimeler ile İncil'de vermektedir.

40-Matthew-23-39 Size şunu söyleyeyim: 'RAB'BİN İSMİYLE GELENE ÖVGÜLER OLSUN!' DİYECEĞİNİZ ZAMANA DEK BENİ BUNDAN BÖYLE GÖREMEYECEKSİNİZ." 

Haberci Muhammed, Rab'bin isimlerinden olan "Hamid" ( Övülesi ) kelimesinden türemiş olan "Ahmed / Muhammed" ( En Övülmüş / Övülmüş ) ismiyle gelmiştir. Batıni anlam olarak ayette Mesih İsa, "İkinci Gelişi" olarak sembolize edilen "Kolektif bilincin uyanışının ve birliğin tesisinin" yani kıyametin ( ayağa kalkışın ) ancak ve ancak "Haberci Muhammed'in Allah'ın resulü olarak kabul edilmesi yani Kur'an'ın kabulü durumunda gerçekleşebileceğini bildirmektedir. Bir 70,000 yıllık döngünün daha sonlanması ( devre sonu / dünya kapanışı / tufan ) "İkinci Geliş" olarak sembolize edilen kolektif bilincin uyanışı akabinde vuku bulacaktır. ( 11 nümerolojisi işte bu yeni devreye, yeni boyuta geçişi sembolize etmektedir. )

Muhammed suresinin 47. sure olması ve 38 ayetten oluşması yine 11 nümerolojisi açısından önemlidir. ( 47 ... 4+7 = 11 ; 38 ... 3+8 = 11 )

40-Matthew-24-2 İsa onlara, "Bütün bunları görüyor musunuz?" dedi. "Size doğrusunu söyleyeyim, BURADA TAŞ TAŞ ÜSTÜNDE KALMAYACAK, HEPSİ YIKILACAK!"

40-Matthew-24-3 İsa, Zeytin Dağı'nda otururken öğrencileri yalnız olarak yanına geldiler. "Söyle bize" dediler, "Bu dediklerin ne zaman olacak, SENİN GELİŞİNİ VE ÇAĞIN BİTİMİNİ GÖSTEREN BELİRTİ NE OLACAK?"

40-Matthew-24-37 Nuh'un günlerinde nasıl olduysa, İnsanoğlu'nun gelişinde de öyle olacak.

Zira takip eden Matta 24-2/3 ve 24-37 kodlu ayetlerde "Taş taş üstünde kalmayacak" ve "Nuh'un günlerinde nasıl olduysa İnsanoğlu'nun gelişinde de öyle olacak." ifadeleriyle döngü sonundaki "Tufan", "Senin gelişin" ifadesiyle "Kolektif bilincin tesisi" bildirilmektedir. Son cümledeki "Çağın bitimi" ise zaten gayet açık bir ifade olarak tezahür etmektedir.

İncil'de Mesih İsa'nın ikinci gelişinin bir maddesel enkarnasyon olmadığı, tüm insanları kapsamına alacak bilinç uyandırıcı ilahi ve kozmik bir tesir olduğu, "şimşek" sembolizmi kullanılarak şu ayetler ile bildirilmektedir. ( 24-27 numaralı ayetteki "İnsanoğlu" kelimesi "Mesih İsa tesiriyle insanlar arasında tesis edilen kolektif bilinci temsil etmektedir. )

40 Matthew 24-25 İşte size önceden söylüyorum.

40 Matthew 24-26 "Bunun için size, 'İşte Mesih çölde' derlerse gitmeyin. 'Bakın, iç odalarda' derlerse inanmayın.

40 Matthew 24-27 Çünkü İnsanoğlu'nun gelişi, doğuda çakıp batıya kadar her taraftan görülen şimşek gibi olacaktır.





Friday, October 25, 2019

9/11 İkiz Kuleler Vakası

Bilindiği üzere, Amerika'nın New York şehrinin Lower Manhattan olarak bilinen bölgesinde yer alan Dünya Ticaret Merkezi'nin İkiz Kuleleri, 11.09.2001 tarihinde, "verilen bilgiye göre", "Arap teröristlerin kontrolündeki iki uçağın çarpması" sonucunda yıkılmış ve bu olay kayıtlara "9/11 vakası" olarak geçmiştir. Olaylar kapsamında Pentagon'a da uçak çarptığı bilgisi verilmiş ancak uçağa ait bir enkaza veya ize rastlanmamıştır.



Olaydan bir süre sonra, 9/11 vakasının bir komplo olduğu, aslında kulelerin içten patlatılarak yıkıldığı, uçak çarpmalarının ise o zaman sahip olunan bugünkü dijital teknolojinin kullanılması suretiyle sahte görüntülerle* belgelendiği yönünde iddialar ortaya atılmıştır. Ayrıca, olaydan belirli bir süre önce bazı şirketlerin ofislerini binadan taşıdıkları bilgisi de edinilmiştir. ( * Video görüntüsünde olduğu gibi uçağın kanatlarıyla birlikte komple binanın içine girmesinin mümkün olmadığı kanatların mutlaka kırılacağı belirtilmiştir. )

Olayın muhtelif boyutları ve tartışılabilir bir çok nokta bulunsa da bu olaydaki 11 nümerolojisi esas dikkat çeken noktadır. Bu blogu takip edenlerin bildikleri üzere "11" sayısı farklı boyuta açılan portalın ( kapının ) ( Star Gate ) ve yeni döngü başlangıcının sembolü olan sayıdır. ( İkiz Kuleler hem 11 sayısını sembolize etmekteydi hem de kulelerin giriş kapısına “Gate” adı verilmekteydi. Ayrıca beş köşeli "yıldız" sembolü olan "Pentagon"'da da patlama olması "Star Gate" ( Yıldız Kapısı ) kavramını tamamlamıştır. )

Pentagon

- İkiz Kuleler 1973 yılında inşa edilmiştir. 19 ve 73 sayılarının nümerolojik değerleri 10 sayısını vermektedir. Yani 10 ve 10 veya 1 ve 1 ... "11"

- Olayın günü ve ayı 11 ve 9 sayılarından oluşmaktadır. Gün, ayın 11. günüdür. Gün ve ay toplamı ise "11" sayısını vermektedir. ( 1+1+9 = 11 )

- İkiz Kuleler, görünüm itibarıyla 11 sayısını sembolize etmektedir.

- İkiz Kulelerin her birinde 110 kat bulunmaktaydı.

- İkiz Kuleler ile birlikte 47 ( 4+7 = 11 ) katlı olan "7 Numaralı Bina" da yıkılmıştır.

- İkiz Kulelere ilk çarpan uçağın kodu "American Airlines Flight 11"'dir.

- Birinci kulenin yıkılmasının ardından ikinci kulenin yıkılma saati kayıtlara 10:28 am olarak geçmiştir. ( 1+0+2+8 = 11 )

- Uçakların uçuş kodu “Q33NY” olup, bu kodun “Wingdings” formatında yazılmış hali aşağıdaki gibi olmaktadır.

- Dönemin Başkanı George Bush’un olay esnasında Emma E. Booker Elementary School isimli ilkokulda öğretmen ve çocuklarla bir sınıfta okuma yapmaktaydı. George Bush’un elinde “The Pet Goat” ( Evcil hayvan Keçi ) isimli kitap bulunmaktaydı. Keçi, okült sembolizmde Baphomet'i yani cin şeytanı İblis'i sembolize etmektedir.



( * “Notre Dame Kilisesi Yangını” başlıklı bölümde bahsi geçen “I Pet Goat” isimli animasyon filmi hatırlanmalıdır. İkiz Kuleler formunda inşa edilmiş Notre Dame Kilisesi'nde 15.04.2019 tarihinde yangın çıkmış ve ikiz kulelerin arkasındaki 3. ahşap kule yanarak yıkılmıştı. Bu olay 2012 yılı yapmı olan ve Hz. İsa'nın dönüşü temasını işleyen "I Pet Goat" isimli animatik filmde konu edilmişti. Filmde ikiz kulelere sahip bir kilisenin yıkılma görüntüsü yer alıyordu. )




Notre Dame Kilisesi'nin ikiz kulelerinin arkasındaki 3. ahşap kulenin yıkılışı

- Sınıf öğretmeni çocuklara, seçilmiş bazı kelimelerin telafuzlarını tekrarlatma yöntemiyle öğretmekteydi.


Tekrarlatılan kelimeler şöyleydi.

Kite = Uçurtma
Kit = Kit / Set
Steal = Çalmak
Playing = Oynama
Must = Mecbur / -meli / -malı

Ancak bu kelimeler telafuz açısından aşağıdaki kelimeler ile benzeşiktir.

Kite = Uçurtma / İnsansız uçan nesne
Hit = Vurmak / Çarpmak
Steel = Çelik
Plane = Uçak
Must = Mecbur / -meli / -malı

Yani ortaya çıkan cümle ; “Kite Plane Must Hit Steel” ( İnsansız Uçak Çeliğe Çarpmalı ) *

* İkiz Kuleler tamamen çelik konstrüksiyon sistemiyle inşa edilmişlerdi.

Çocuk enerjisi kullanılmak suretiyle, planlanan eylemin istenen sonucu vermesi için bir zikir ritüeli mi yapılmaktaydı? İkiz Kuleler’in yıkılması, üst boyutlara açılan tekamül kapısının ( portal ) insanlara kapatılmasını ancak cinlere açılmasını mı sembolize etmekteydi?

Kur'an'daki ilk sure olan "Fatiha" ( Açılış ) suresinin ilk ayeti 9 heceden, ikinci ayeti ise 11 heceden oluşmaktadır. "Hack"leme yani "Hece"leme metodu majik operasyonların temel yapısını oluşturmaktadır. "Açılış" anlamına gelen "Fatiha" kelimesinin ilk surenin ismi olması ve ilk iki ayetinde 9/11 nümerolojisi bulunması bir "portal açılışı ritüeli" yapıldığına işaret etmekte gibidir. 

1/1 Bis (1) mil (2) la (3) hir (4) rah (5) ma (6) nir (7) ra (8) him (9)

2/1 El (1) ham (2) du (3) lil (4) la (5) hi (6) rab (7) bil (8) a (9) le (10) min (11)

Kur'an'daki ilk "11" numaralı ayet, Bakara suresinin 11. ayeti olup, ayette "Yerde bozgunculuktan" bahsedilmektedir. ( Bilindiği üzere 11 sayısı okült satanizmde Rab'be eş koşmak ( haşa ) anlamına gelmektedir. 1 ve 1 yani 1 = 1 yaklaşımıyla )

2/"11" - Ve iza kıle lehüm la tufsidu fil ardı kalu innema nahnü müslihun

( Ve onlara "Yerde bozgun yapmayın." denildiğinde, "Kesinlikle bizler iyileştirenleriz." derler. )

"İkiz Kuleler" ( İki Sütun ) 11 kavramının kökeni Tevrat'ta bahsediken "Süleyman Tapınağı"'nın ikiz sütunlarına dayanmaktadır.

14 2 Chronicles 3-15 Süleyman otuz beşer arşın yüksekliğinde İKİ SÜTUN yaptırıp tapınağın önüne diktirdi. Sütun başlıkları beşer arşın yüksekliğindeydi.

Ayetin numarasının ( 2 3-15 ) nümerolojik değeri 11 olmaktadır. ( 2+3+1+5 = 11 )

"İki Sütun" kavramı Tevrat'ta ilk kez 11. sure olan Krallar suresinde geçmektedir.

11 1 Kings 7-15 Hiram her birinin yüksekliği on sekiz arşın ve çevresi on iki arşın olan İKİ TUNÇ SÜTUN döktü.

Ayrıca olay tarihinden çok önce bu zalim eylemin muhtelif mecralarda iletişimi yapılmıştır.

1994 yılına ait bir dergiden


PIA reklamı 1979



Asi Sufre Latino America 1983


Simpsons çizgi filmi 1997


Marvel Comic Book 1983

Ayrıca İkiz Kulelerin ortasında bulunan ve Koenig Sphere olarak adlandırılan küre anıtın ön yüzünde 245 sayısının görülmesi de "11" nümerolojisi açısından dikkat çekmektedir. ( 2+4+5 = 11 )


Kur'an'da yer alan hurufu mukattanın "Kitabın işaretleri / ayetleri" ( Ayatül kitab ) oldukları ilk kez Yunus suresinin 1. ayetinde bildirilir. ( Bilindiği üzere harf zikriyle pozitif veya negatif enerji ( büyü ) tesirleri oluşturulabilmektedir. )

10/1 - Elif (1) lam (2) ra (3) tilke (4) ayatü (5) el (6) kitabi (7) el (8) hakım (9)

( Elif lam ra. Bunlar hakim kitabın ayetleridir. )

Ayetin kodunun ( 10 /1 ) nümerolojik değerinin 11 olması ve ayetin toplam 9 kelimeden oluşması farklı boyuta geçiş kapısının sembolü olan 9/11 ve 11 nümerolojisine ve hurufu mukattanın bu işlevi görmekte olduğuna dikkat çekmektedir. ( 1+1+9 = 11 ) Öte yandan "Elif Lam Ra" olarak seslendirilen harf setinin telaffuzunda 9 harf bulunmaktadır.

Ayrıca bu ayette, en önemli huruf seti olan ve toplam 6 kere tekrarlanan "Elif Lam Ra" setinin ilki yer almaktadır. Elif Lam Ra seti El ve Ra kelimelerini de ifade etmekte olup, "Allah Görür" anlamını içermektedir.

A'raf suresinin 4. ayetinde de "Ebvabüs Sema" ( Göğün Kapıları ) ifadesi Kur'an'da ilk kez geçmekte olup, bu ayetin kodunun ( 7/40 ) nümerolojik değeri 11 olmaktadır. ( 7+4+0 = 11 )

7/40 - İnnellezine kezzebu bi ayatina vestekberu anha la tüfettehu lehüm ebvabüs semai ve la yedhulunel cennete hatta yelicel cemelü fı semmil hıyad ve kezalike neczil mücrimın

( O ayetlerimizi yalanlayanlara ve onlara kibirlenenlere, onlara göğün kapıları kesinlikle açılmaz. Deve iğne deliğinden geçene kadar cennete giremezler. İşte suçluları böyle karşılıklandırırız. )

"Göğün kapıları" ifadesinin geçtiği diğer bir ayet de Kamer suresinin 11. ayetidir. Ayet kodunun nümerolojik değeri 11 olup ayrıca 9/11 sembolizmi de tezahür etmektedir. ( 54 ... 5+4 = 9 ve 11 )

54/11 Fe fetahna ebvabes semai bi main munhemir

( Böylece akıp dökülen su ile göğün kapılarını açtık. )

Hakka suresinin aşağıdaki ayeti semantik ve nümerolojik açıdan 9/11 vakası ile ezoterik uyum arzetmektedir. Ayette "çarpma" kavramı yer almaktadır.

69/14 Ve (1) humileti (2) el (3) ardu (4) ve (5) el (6) cibalu (7) fe (8) DUKKETA (9) dekketen (10) VAHİDET (11)

( Ve yer ve dağlar yükletilip de tek çarpma ile çarpıldığında, )

- Ayetin kodunun nümerolojik değeri 11 sayısını vermektedir. ( 69 ... 6+9 = 15 ... 1+5 = "6" ve 14 ... 1+4 = "5" ... 6+5 = 11 )

- Ayette 11 kelime bulunmaktadır.

- Ayetteki "Dukketa" ( Çarpıldı ) kelimesi 9., "Vahidet" ( Tek ) kelimesi ise sonuncu ve 11. kelimedir. ( 9 ve 11 ... 9/11 )

Fecr suresinin aşağıdaki ayeti de benzer uyum arzetmektedir.

89/21 Kella iza dukketil ardu dekken dekken

( Hayır yer çarpılıp parçalandığında, )

- Ayetin kodunun nümerolojik değeri 11 sayısını vermektedir. ( 89 ... 8+9 = 17 ... 1+7 = "8" ve 21 ... 2+1 = "3" ... 8+3 = 11 )

Dolayısıyla tüm bu nümerolojik durumlar 9/11 sayısal ifadesinin, cinler için yapılan negatif enerjili boyut portalı açma ve yeni süreç başlatma ritüellerini sembolize ettiğini teyid etmektedir.

Yokluk makamı

"Kibir" ve "Ben" duygusunun esaretinden henüz kurtulamamış olan insanların, diğer insanlara üstünlük kurabilmek ve onları tahakküm altına alabilmek arzusu ve hırsıyla makam ve ünvan arayışları her gün şahit olunan bir gerçektir.

Oysa ki Kur'an, insan ve diğer tüm varlıklar için en yüksek makamın "Yokluk", en yüksek ünvanın da "Hiçlik" olduğunu bildirmektedir. Zira, tekamül etme cehdi ve gayreti içinde olan varlıkların en büyük hedefleri "düalite" olgusundan kurtulup "üniteye" erişmek olmalıdır. Düalite, yaratılış ile başlamıştır. Yani yokluktan varlığa geçiş olmuştur. Öncesi ve sonrası olmayan, daimi mevcudiyeti söz konusu olan Allahü Teala, "yaratılış" nimetini varlıkların tekamül etmeleri için bahşetmiştir. Sonsuz bir süreç ve döngü olan tekamül yolculuğunun tahayyülü mümkün olmayan nihai durağının, döngüsel yaklaşım ile "Yokluk" olacağı ancak sezgisel olarak idrak edilebilmektedir. "Yokluk" kavramı Kur'an' da "Gayb" kelimesiyle temsil edilmekte ve Bakara suresinin 3. ayetinde "Yokluğa inanç" kavramı zikredilmektedir.

2/3 ELLEZİNE YU'MİNUNE BİL GAYBİ ve yukimunes salate ve min ma razaknahum yunfikun

( O GAYBA İNANANLAR, duaya kalkanlar ve o rızıklandırdıklarımızdan harcayanlar. )

İnsan suresinin aşağıdaki ayetinde, insanın döngü başında "Hatırlanacak bir şey dahi olmadığı" yani "Hiç" olduğu vurgulanmaktadır.

İNSAN 76/1 - Hel eta alel insani hıynün mined dehri LEM YEKUN ŞEY'EN MEZKURA

( İnsana uzun zamandan HATIRLANACAK BİR ŞEY OLMADIĞI zaman gelmedi mi? )

Meryem suresinin aşağıdaki ayetinde de yaratılış öncesinde insanın "Hiçlik" mertebesinde olduğu bildirilmektedir.

19/9 - Kale kezalik kale rabbüke hüve aleyye heyyinün ve kad halaktüke min kablü ve LEM TEKÜ ŞEY'A

( "İşte böyle." dedi. Rab’bin "O bana kolaydır. SEN HİÇBİR ŞEY DEĞİLKEN seni önceden yarattım." dedi. )

İnsanın yaratılışının Rab'bin "ruhundan üflemesiyle" gerçekleştiği hatırlandığında, insanın en yüksek makamının yaratılış öncesinde sadece ve sadece "Kelime" olduğu "Yokluk" makamı olduğu idrak edilebilmektedir.

32/9 - Sümme sevvahü ve NEFEHA FIHİ MİN RUHIHI ve ceale lekümüs sem'a vel ebsara vel efideh kalilen ma teşkürun

( Sonra onu düzenleyip şekillendirdi ve İÇİNE RUHUNDAN ÜFLEDİ. Size kulaklar, gözler ve gönüller oluşturdu. Ne az şükrediyorsunuz. )

Bakara suresinin 2/155 kodlu ayetinde insanların "Eksilmeler, Noksanlıklar" ile yani "Yokluklar" ile sınanacakları, bu durumun sabır gerektiren ancak müjde niteliğinde bir durum olduğu yani tekamül kapısını açtığı bildirilmektedir. Ayetin numarasının ( 155 ) nümerolojik değerinin "11" ( 1+5+5 = 11 ) olması da dikkat çekmektedir. ( 11 sayısı farklı boyuta geçiş portalının / kapısının nümerolojik sembolüdür. )

2/155 - Ve le neblüvenneküm bi şey'in minel havfi vel cuı ve NAKSIN minel emvali vel enfüsi ves semerat ve beşşiris sabirın

( Ve kesinlikle sizi, korkudan, açlıktan, malların, nefislerin ve meyvelerin, ürünlerin NOKSANLIĞINDAN gibi şeylerle sınayacağız. Sabredenleri müjdele. )

İncil'de "İnsanoğlu" olarak anılan Mesih İsa'nın "Kelime" ve "Ruh" olduğunu bildiren 4/71 kodlu ayet te bu bağlamda önem arzetmektedir.

4/171 - Ya ehlel kitabi la tağlu fı dıniküm ve la tekulu alellahi illel hakk innemel mesıhu ıysebnü meryeme rasulüllahi ve KELİMETÜH elkaha ila meryeme ve RUHUN minhü fe aminu billahi ve rusülih ve la tekulu selaseh intehu hayran leküm innemellahü ilahün vahid sübhanehu en yekune lehu veled lehu ma fis semavati ve ma fil ard ve kefa billahi vekıla

( Ey kitap sahipleri, dininizde azgınlık etmeyin ve Allah üzerine gerçek haricindekini söylemeyin. Meryem oğlu İsa Mesih, kesinlikle Allah' ın resulü, Meryem'e atmış olduğu KELİMESİ ve O’ndan RUHTUR. O halde, Allah’a ve O’nun resullerine inanın ve üçtür demeyin. Kendi hayrınıza bundan imtina edin, vazgeçin. Kesinlikle ki Allah tek ilahtır. O, çocuk sahibi olmaktan yücedir. Göklerde ne varsa ve yerde ne varsa O’nadır. Vekil olarak Allah kafidir. )





Thursday, October 24, 2019

Eşcinsellik fenomeni

İnsan zihni, bedenin fizyolojik ve psikolojik durumunu etkileme ve değiştirme potansiyeline sahiptir. Zihni odaklanma, zihni şartlanma veya zihinsel telkin sonucunda fizyolojik ve psikolojik yapıda değişimler tezahür etmesi mümkündür. 

Bu çerçevede, fizyolojik bir anomali olarak bilinen "Eşcinsellik" olgusunun, telkin veya şartlanma / şartlandırma yoluyla da tezahür ettiği bir gerçektir. Örneğin insan bedeninin temel anlamda hiçbir ihtiyaç duymadığı, aksine onun için bir zarar unsuru olan sigara, dış ( çevresel ) faktörlerin tesirleri altında özenme ve taklit etme arzusu uyandırıp, daha sonra vazgeçilmez bir alışkanlığa hatta biyolojik temel ihtiyaca ( psikosomatik bir fenomene ) dönüşebilmektedir. Bu durumun ortaya çıkmasındaki en büyük etken medya yoluyla yapılmakta olan kitle iletişimidir. Bu yoğun kitle iletişimine maruz kalan birçok insan iletişimi ( telkini ) yapılan unsuru zamanla benimsemekte, kabullenmekte ve hatta onun savunucusu ve uygulayıcısı haline dönüşebilmektedir. Bugün medyada ( filmler, müzik klipleri, çizgi filmler, tv programları vb. ) "eşcinsellik" olgusunun oldukça yoğun şekilde iletişiminin yapıldığı gözlemlenmektedir.

Dolayısıyla, eşcinsellik konusuna sadece bir "doğa olayı" ve "mağduriyet" olarak bakılması ve kabullenilmesi doğru bir yaklaşım olmayacaktır. İnsanların ve özellikle çocukların konuya ilişkin bilinçlendirilmeleri, dış tesirlere ve telkinlere karşı bir kalkan işlevi görecek ve onları koruyacaktır. 

Kutsal kitaplarda "eşcinsellik" konusu uzak durulması gereken kötü bir unsur olarak vurgulanmaktadır. Eşcinselliğin, cinlerin insan soyunu yok etmek için kurguladıkları zihin kontrol komplolarından biri olduğu düşüncesi de ortaya çıkmaktadır. 

7/81 - İnneküm le te'tuner ricale şehveten min dunin nisa' bel entüm kavmün müsrifun 

( Kesinlikle siz kadınların dışında şehvetle erkeklere yetiyorsunuz. Bilakis siz müsrifler kavmisiniz. )

26/165 - E te'tunez zükrane minel alemın

( Alemlerden erkeklere mi gidiyorsunuz? )

27/55 - E inneküm le te'tuner ricale şehveten min dunin nisa' bel entüm kavmün techelun

( Kesinlikle siz kadınların dışında, şehvetle erkeklere mi yetiyorsunuz? Bilakis sizler cahillik eden kavimsiniz. )

29/29 - E inneküm le ta'tuner ricale ve taktaunes sebıle ve te'tune fı nadıkümül münker fe ma kane cevabe kavmihı illa en kalu'tina bi azabillahi in künte mines sadikın

( Kesinlikle siz erkeklere mi yeteceksiniz? Ve yol mu keseceksiniz? Ve toplantılarınızda inkarı, kötüyü mü getireceksiniz? Böylece, kavminin cevabı Eğer doğrulardan isen, bize Allah' ın azabını getir." demelerinin haricindeki olmadı. )

72/6 - Ve ennehu kane ricalun minel insi ye'uzune bi ricalin minel cinni fe zaduhüm rehekan

( Ve kesinlikle ki insanlardan o erkekler cinlerden erkeklere sığınmaktaydılar da onlara kötülüklerini artırdı. )

3-Leviticus-18-22 Kadınla yatar gibi bir erkekle yatma. Bu iğrençtir.

45-Romans-1-26 İşte böylece Tanrı onları utanç verici tutkulara teslim etti. Kadınları bile doğal ilişki yerine doğal olmayanı yeğlediler.

45-Romans-1-27 Aynı şekilde erkekler de kadınla doğal ilişkilerini bırakıp birbirleri için şehvetle yanıp tutuştular. Erkekler erkeklerle utanç verici ilişkilere girdiler ve kendi bedenlerinde sapıklıklarına yaraşan karşılığı aldılar.

Kur'an'da yer alan "Ebter" ( Soyu kesik ) kelimesi de bu bağlamda anlamlı görünmektedir. Soyun kesilmiş olabilmesi için üremenin ve buna bağlı olarak kadın - erkek arası cinsel* ilişkinin durmuş olması gerekir. ( * "Cinsel ilişki" kelime ikilisindeki "Cinsel" kelimesinin kök olan "Cin" ve ek olan "sel" kelimelerinden oluşması evvelki bölümlerde incelenmişti. )

108/3 - İnne şanieke hüvel'ebter

( Kesinlikle sana kini olan, o soyu kesiktir. )

Saturday, October 19, 2019

Evrensel Boyutlar ( Planlar )

Spiritüel kaynaklar madde âlemi olan ve maddenin kaba, yarı süptil ve süptil hallerini içeren kâinatta 11 boyut / plan olduğunu belirtmektedirler. 

Bkz.


Boyutlar aşağıdaki gibi tanımlanmakta ve 8. boyuttan sonra boyutların benzeşik özellik arzettikleri belirtilmektedir. ( 8 sayısının, boyut bazında da yeni döngü başlangıcı anlamını taşıdığı görülmektedir. )

"3. boyutta en yoğun olarak hissedilen bireysellik kavramı, 4’e çıkıldığında biraz hafifler, 5. boyutun alt tabakalarında da seçime bağlı olarak deneyimlenebilir. Ama 5. boyutun orta tabakalarına gelindiğinde, bireysellik sadece düşük boyutlardaki yaşamlar olarak algılanmaya başlar. 6. Boyut, olasılık dalgalarının bulunduğu yerdir. 7. boyut, oversoulsun, evrensel ruhun ( manevi birliğin ) mekânıdır. Bunların hiçbirinde bireysellik deneyimlenmez. 6. boyut, var olabilecek tüm olasılık dalgalarını kapsadığı gibi, 7. boyut yaratılmış tüm ruhları kapsayan oversoulsdur, manevi birliktir. 8. boyuttan sonra artık boyutların bile bireyselliği kalmaz ve birbirlerine karışmaya ve ayırd edilememeye başlarlar."

https://www.kosulsuz-sevgi.com/kanal-mesajlari/arkturus-mesajlari/daha-yuksek-boyutlar-2/

Yukarıdaki alıntıda 8 ana boyuttan bahsedilmekte ve dünya olarak bilinen boyutun 3. boyut olduğu belirtilmektedir. Söz konusu boyut kavramı temel olarak varlıkların "idrak seviyesi" kriterini esas almaktadır.

Evvelki bölümlerde değinildiği üzere Kur'an'daki "Kehf" ( Mağara ) kelimesinin batıni anlamının "Farklı boyuta geçiş kapısı ( portalı ) / Star Gate olduğu dikkate alındığında surenin 18/22 kodlu ayetinde "boyutlardan" bahsediliyor olması kuvvetle muhtemeldir. ( Kehf suresinde 110 ayet bulunması ve sure numarası ile ayet adedinin birlikte nümerolojik değerinin 11 olması farklı boyuta geçiş portalının nümerolojik sembolü olan“11” sayısı açısından dikkat çekmektedir. )

18/22 - Se (1) yekulune (2) SELASETÜN (3) RABİU (4) hüm (5) kelbü (6) hüm (7) ve (8) yekulune (9) HAMSETÜN (10) SADİSÜ (11) hüm (12) kelbü (13) hüm (14) racmen (15) bi (16) el (17) ğayb (18) ve (19) yekulune (20) SEB'ATÜN (21) ve (22) SAMİNÜ (23) hüm (24) kelbü (25) hüm (26) kul rabbi a'lemü bi ıddetihim ma ya'lemühüm illa kalılün fe la tümari fıhim illa miraen zahiran ve la testefti fıhim minhüm ehada 

( "ÜÇTÜRLER DÖRDÜNCÜLERİ  köpekleridir." diyecekler. "BEŞTİRLER ALTINCILARI köpekleridir." diyecekler. Gayba tahmin yürüterek. "YEDİDİRLER ve SEKİZİNCİLERİ köpekleridir." derler. De ki: "Onların adetlerini Rab’bim bilir." Onları azın haricindekiler bilmezler. O halde açıkça görünenlerin haricinde onlar hakkında tartışma. Onlardan hiçbirine de onlar hakkında soru sorma. )

Ayetin adetlerden / boyutlardan bahsedilen cümlelerinin son kelimesine kadar 26 kelime bulunmaktadır. ( 2+6 = "8" )

Evvelki bölümlerde değinildiği üzere, ayetteki "Kelb" ( Köpek ) kelimesi de Canis Majoris ( Büyük Köpek ) takımyıldızına ait olan Sirius yıldızını sembolize etmektedir.

Friday, October 18, 2019

Babil’in sihiri


“Babil” kelimesi “Tanrı Kapısı” anlamına gelmekte olup aşağıdaki kelimelerden oluşmaktadır.

Bab = Kapı
El * = İlah / Tanrı

*Yaratıcıyı ifade eden ”EL” kelimesi “Büyük, Yüce” anlamlarını taşımaktadır. Evvelki bölümlerde incelendiği üzere batı dillerinde “Yükseltmek” anlamına gelen “Elever” ( Fra. ) ve “Elevate” ( İng. ) kelimelerinin kökünde ve Arapça’da “Büyük” anlamına gelen “Ali” ve “Ala” kelimelerinin kökünde de “El” kelimesi bulunmaktadır. ( İstanbul’daki “Bab-ı Ali”  “Büyük Kapı” anlamına gelmektedir. )

Babil, Kur’an ve İncil’de “Sihirin” ve buna bağlı faaliyetlerin merkezi ve yayılma noktası olarak bildirilmektedir. Diğer bir deyişle Babil, ilahi kozmik bilgilerin kötü amaçlı kullanımının doğum ve yayılma noktası olarak bildirilmektedir.

Babil ile 111 sayısı arasında ilinti olduğu Kur’an, İncil ve Tevrat ayetlerinde ortaya çıkmaktadır. Bilindiği üzere 11 ve 111 sayıları farklı boyuta geçiş portalının ( kapısının / Star Gate ) nümerolojik sembolüdür. Ancak okült satanizmde farklı anlam yüklenmek suretiyle 11 sayısı Allah’a eş koşma, ortak koşma ( haşa ) anlamı içermektedir. 1 ve 1 yazımıyla elde edilen 11 sayısının İngilizce’deki kelime karşılığının “Eleven” olması ve bu kelimenin kök ayrışımı yapıldığında ortaya “El” ( İlah ) ve “Even” ( Eşit ) yani “İlaha Eş” anlamının çıkması dikkat çekmektedir. 111 sayısı ise teslisin yani üçlemenin okült satanik sembolüdür. Yani üç adet 1 sayısının yanyana yazımıyla 3 ilah mesajı verilmektedir. Oysa Kur’an’da 4/171 kodlu ayette yer alan “La tekulü selaseh” ( Üçtür demeyin ) ifadesiyle asla Allah’a ortak koşulmaması gerektiği bildirilmektedir.

2/102 – Ve (1) ittebeu (2) ma (3) tetlü (4) eş (5) şeyatınü (6) ala (7) mülki (8) süleyman (9) ve (10) ma (11) kefera (12) süleymanü (13) ve (14) lakinne (15) eş (16) şeyatıne (17) keferu (18) yüallimune (19) en (20) nas (21) es (22) sıhra (23) ve (24) ma (25) ünzile (26) ala (27) el (28) melek (29) eyni (30) bi (31) BABİLE (32) harute (33) ve (34) marut (35) ve (36) ma (37) yüallim (38) ani (39) min (40) ehadin (41) hatta (42) yekula (43) inne (44) ma (45) nahnü (46) fitnetün (47) fe (48) la (49) tekfur (50) fe (51) yeteallemune (52) min (53) hüma (54) ma (55) yüferrikune (56) bi (57) hı (58) beyne (59) el (60) mer'i (61) ve (62) zevci (63) h (64) ve (65) ma (66) hüm (67) bi (68) darrıne (69) bi (70) hı (71) min (72) ehadin (73) illa (74) bi (75) izni (76) allah (77) ve (78) yeteallemune (79) ma (80) yedurru (81) hüm (82) ve (83) la (84) yenfeu (85) hüm (86) ve (87) lekad (88) alimu (89) men (90) iştera (91) hü (92) ma (93) lehu (94) fi (95) el (96) ahırati (97) min (98) halakın (99) ve (100) le (101) bi'se (102) ma (103) şerav (104) bi (105) hı (106) enfüse (107) hüm (108) lev (109) kanu (110) ya'lemun “(111)       

( Ve o Süleymanın mülkünün ve hükümdarlığının üzerine o şeytanların okuduğuna tabi oldular. Süleyman inkar etmedi ve lakin şeytanlar inkar ettiler. İnsanlara sihiri ve BABİL’ de iki melek olan Harut ve Marut’ un üzerine indirileni öğretiyorlardı. "Kesinlikle biz sınavız. O halde inkar etmeyin." diyene kadar ikisi kimseye öğretmezlerdi. Onlardan erkeğin ve eşinin arasını neyin ayırdığını öğrenirlerdi. Onlar onunla Allah’ ın izni olmadıkça kimseye zarar veremezlerdi. Onlara ne zarar verebilir ne fayda vermez öğrenirlerdi. Onu satana ahirette nasip olmadığını bilirlerdi. O nefislerini sattıkları ne kötüdür. Keşke bilmiş olsalardı.

İncil

40-Matta-1-11 Yoşiya, BABİL sürgünü sırasında doğan Yehoyakin'le kardeşlerinin babasıydı,

Tevrat

1-Tekvin-10-10 İlkin Şinar topraklarında, BABİL, Erek, Akat, Kalne kentlerinde krallık yaptı.

Babil’in coğrafi konumunun, bugün Irak’ta Hillah olarak bilinen şehirin konumu olduğu belirtilmektedir. “Hu ( O ) ve “Allah” kelimelerinden oluşan ve “O Allah” anlamına gelen şehrin coğrafi koordinatları Enlem 32 derece Boylam 44 derecedir. Bir yerin coğrafi konumu bildirilirken önce enlem belirtilmektedir. Bakara suresinin 2/102 kodlu ayetinde ilk ve son kez geçen “Babil” kelimesinin ayetteki 32. kelime olması bu açıdan dikkat çekmektedir.

İncil’de yer alan ve Babil ile ilgili aşağıdaki ayetler “Sihir” kavramı ve buna bağlı olarak kötülüklerin tezahür etmesi mesajı açısından önem arzetmektedir.

66-Revelations-14-8 Ardından gelen ikinci bir melek, "Yıkıldı! Kendi azgın fuhuş şarabını bütün uluslara içiren büyük BABİL yıkıldı!" diyordu.

66-Revelations-16-19 Büyük kent üçe bölündü. Ulusların kentleri yerle bir oldu. Tanrı büyük BABİL'i anımsadı, ona ateşli gazabının şarabını içeren kâseyi verdi.

66-Revelations-17-5 Alnına şu gizemli ad yazılmıştı: GİZEMLİ BÜYÜK BABİL, FAHİŞELERİN VE DÜNYA İĞRENÇLİKLERİNİN ANASI.

66-Revelations-18-2 Melek gür bir sesle bağırdı: "Yıkıldı! Büyük BABİL yıkıldı! Cinlerin barınağı, Her kötü ruhun uğrağı, Her murdar ve iğrenç kuşun sığınağı oldu.

66-Revelations-18-6 BABİL nasıl davrandıysa, karşılığını ona aynen verin, Yaptıklarının iki katını ödeyin. Hazırladığı kâsedeki içkinin İki katını hazırlayıp ona içirin.

66-Revelations-18-10 Çektiği ıstıraptan dehşete düşecek, uzakta durup, 'Vay başına koca kent, Vay başına güçlü kent BABİL! Bir saat içinde cezanı buldun' diyecekler.

66-Revelations-18-15 BABİL'de bu malları satarak zenginleşen tüccarlar, kentin çektiği ıstıraptan dehşete düşecekler. Uzakta durup ağlayacak, yas tutacaklar.

66-Revelations-18-21 Sonra güçlü bir melek değirmen taşına benzer büyük bir taşı kaldırıp denize atarak şöyle dedi: "Koca kent BABİL de İşte böyle şiddetle atılacak Ve bir daha görülmeyecek.

Wednesday, October 16, 2019

Kova Burcu çağı, Su ve Kozmik Bilgi Akışı

Kova Burcu'nun Latince karşılığı "AQuaris" ( Su Taşıyıcı / Sucu / Kovacı ) kelimesidir. Aşağıdaki kelimelerdeki "AK" kökü anlamsal açıdan dikkat çekmektedir.

AQua ( Su )
AKaşa ( Kozmik bilgiler bütünü )
AKmak

Suyun "Evrensel / Kozmik bir veri tabanı " olduğu ve tüm kâinatın H atomuyla yani suyun özü ile kaplı olduğu evvelce "Evrensel Veri Tabanı Su"* başlıklı bölümde incelenmişti.

* Bkz. 


İçinde bulunduğumuz döngü sonunda yani kıyamet ( ayağa kalkış ) döneminde Kova Burcu'nun tesiriyle kova ile boşanan su gibi kozmik bilgi akmakta ve insanlar artan bir ivmeyle tekâmüle yönlendirilmektedirler.

Yusuf suresinin 19. ayeti, su kavramı ve son dönemde yoğun şekilde tezahür eden 11 fenomeni açısından dikkat çekmektedir. Ayetin "Delveh" ( Kovası ) kelimesine kadar olan bölümünde 11 kelime bulunmaktadır.

12/19 - Ve (1) caet (2) seyyaratün (3) fe (4) erselu (5) varide (6) hüm (7) fe (8) edla (9) DELVE (10) h ( 11 ) ( Ve seyyarlar geldi de sucularını gönderdiler. KOVAsını sarkıttı. .... )

Batıni manâda "Seyyarlar" vazifeli varlıklar yani melekler mi? "Sucu" haberci mi? "Kova" "Gökten indirilen su" yani ilahi kozmik bilgi akışı mı?

Ayet Yusuf suresinde yer almakta olup, Haberci Yusuf’un özelliği rüya yorumu yapabilmesi ve gelecekte vuku bulacak olaylara ilişkin bilgi verebilmesidir. Bir başka deyişle Hz. Yusuf’un Akaşa Kayıtlarına / Levhi Mahfuz erişebilme yeteneği bulunmaktadır. Ayette henüz genç yaşta olan Hz. Yusuf, “Seyyarlar” ( Vazifeli Varlıklar / Melekler ) tarafından “Kuyuda” ( Solucan Deliği / Wormhole ) bulunur. Seyyarların “Sucusu” ( Bilgi sağlayacı vazifeli varlık ) “Kovasını” ( Su ile tasvir edilen Bilgileri ) Hz. Yusuf ile temas ettirerek O’na ilahi kozmik bilgi akışını sağlamış ve gerekli yetenekleri kazandırmıştır.

Yusuf suresinin 111 ayetten oluşması da 11 nümerolojisi açısından dikkat çekmektedir.

Ayetlerde geçen "Göğün kapılarının "SU" ile açılması" ifadesi de 11 nümerolojisi vesilesiyle kozmik bilgi akışının yoğunlaşmasına işaret etmekte gibidir.

54/11 - Fe (1) fetahna (2) ebvabe (3) es (4) semai (5) bi (6) main (7) münhemir (8) ( Böylece akıp dökülen su ile göğün kapılarını açtık. )

Ayet kodu 54/11 ... "11"
Ayet numarası "11"

11 sayısı farklı boyuta geçiş portalının ( Star Gate / Yıldız Kapısı ) nümerolojik sembolüdür. Star Gate, sudan bir yüzeyi olan çember ile sembolize edilmektedir.



Kadının doğum yapması da bir portal açılışı olup dogum anında vajinadan yani portalden su gelmektedir. Doğum öncesi oluşan bu durum "Suyu gelmek" olarak tanımlanır. Bu fenomen Meryem suresinin aşağıdak ayetlerinde yer alır.

19/23 - Fe ecaehel mehadu ila ciz'ın nahleh kalet ya leytenı mittü kable haza ve küntü nesyen mensiyya

( Doğum sancısı onu hurmalığın kütüğüne dayanmaya zorladı. "Ey keşke bundan önce ölseydim de unutulup terkedilenlerden olsaydım." dedi. )

19/24 - Fe nadaha min tahtiha en la tahzenı kad ceale rabbüki tahteki seriyya
( Ona onun altından "Hüzünlenme. Rab’bin senin altında su yolu nehir oluşturdu." diye seslendi. )

Aquarius veya Kova Burcu, burçlar* çemberindeki ( Horoscope ) 11. burçtur.

* Burç = Yıldız kümesi



Kova Burcu, horoskopta su dalgası ve kovadan dökülen su ile sembolize edilir.



Kıyamet sürecindeki kozmik bilgi akışı, bilgeleşen ve bilgiyi yayan insanlar İncil'de şu ayetlerde bildirilmektedir.

44 Acts 2-17 `Son günlerde, diyor Tanrı,tüm İNSANLARIN ÜZERİNE RUHUMDAN DÖKECEĞİM. Oğullarınız ve kızlarınız PEYGAMBERLİK EDECEKLER. Gençleriniz görümler, yaşlılarınız da düşler görecek.

44 Acts 2-18* O günlerde gerek erkek gerek kadın, kullarımın üzerine de RUHUMDAN DÖKECEĞİM, onlar da PEYGAMBERLİK EDECEKLER.

* Ayetin sure numarasında 8, ayet numarasında ise 11 nümerolojisi bulunmaktadır. ( 8 ve 11 sayıları yeni döngü başlangıcı, sonsuz döngü, düalite ve üst boyuta geçiş portalinin nümerolojik sembolleridir. 8 ve 11 sayılarının birleşimi de 8+1+1 = 10 ... 1+0 = 1 olmak üzere Ünite'yi / Birliği / Kolektif Bilinci sembolize etmektedir. )

Kozmik bilgi akışının "Su dökülmesi, Sulama" kavramları ile sembolize edildiği Kur'an ayetleri;

72/16 - Ve en levistekamu alet tarikati le ESKAYNAHÜM MAEN ĞADEKAN ( Ve şayet yol üzerinde doğru gitselerdi onları BOL SU İLE SULARDIK. )

54/11 - Fe (1) fetahna (2) ebvabe (3) es (4) semai (5) bi (6) main (7) münhemir (8) ( Böylece akıp dökülen su ile göğün kapılarını açtık. ) *

* Ayet kodunda yine 11 nümerolojisi bulunmaktadır. ( 5+4+1+1 = 11 ) Ayrıca ayette 8 kelime bulunmaktadır. ( 8 sayısı yeni döngü başlangıcını sembolize etmektedir. )

Aşağıdaki İncil ayetinde ise "Ruh" ve "Su" kelimeleri akıp dökülen "İlahi Kozmik Bilgilere" işaret etmektedir.

43 John 3-5 İsa şöyle yanıt verdi: "Sana doğrusunu söyleyeyim, bir kimse SUDAN ve RUH'tan DOĞMADIKÇA Tanrı'nın Egemenliği'ne giremez.

Ayette "Doğmak" kelimesi yer almakta olup, ayet numarasının ( 3-5 ) nümerolojik değeri de 8 sayısını vermektedir. ( 8 = Yeni döngü başlangıcı )

8. Enfal suresinin 11. ayetinde "Uyku" esnasında gökten indirilen "Su" ( Kozmik bilgi akışı ) vesilesiyle sağlanam ilahi destekten bahsedilmektedir. Ayette uykunun bir veri aktarım süreci olduğuna işaret edilmektedir.

8/11 - İz yüğaşşikümün NÜASE emeneten minhü ve yünezzilü aleyküm mines semai MAEN li yütahhiraküm bihı ve yüzhibe anküm riczeş şeytani ve li yerbita ala kulubiküm ve yüsebbite bihil akdam

( Zamanında, kendinden güvenlik olarak size UYKU örtüyordu. Sizi onunla temizlemek, şeytanın pisliğini sizden gidermek, kalplerinize kuvvet vermek ve ayaklarınızı, adımlarınızı onunla sabitlemek için gökten üzerinize SU indiriyordu. )

Konu bağlamındaki önemli bir kelime de "Ayna" kelimesidir ki bu kelimenin "Su" ve "Görmek" kelimeleriye ilintisi bulunmaktadır. Ayna, boyut portalının da sembolüdür. ( Okültizmde "Black Mirror" ( Siyah Ayna ) kavramı cinlerin* geçişini ve cinler ile teması sağlayan boyut portalının sembolüdür. )

"Ayn" kökü aşağıdaki anlamları içermektedir.

* Kaba madde plani dünyada görülemeyen süptil varlıklar

Ayn ( Göz ) ( İngilizcede "Eye" )
Ayn ( Su pınarı )
Ay ( Ay ) ( Göz seklindeki uydu gezegen )
Ayna ( Gördüren )
Ayin ( Görenek, Görülmüş olan ) Ayni ( Görülen )

İnsan suresinin 76/6 kodlu ayetinde ilahi kozmik bilgi bahşedilen cennet ehlinden bahsedilmektedir.

76/6 AYNen yeşrebu biha ibadullahi yufecciruneha tefcira

( PINAR ki Allah’ın kulları onu akıtıp fışkırtarak ondan içerler. )

Tekasur suresinin 102/7 kodlu ayetindeki "Aynel yakin" ( Kesin ve doğru görüş ) kelimesi de ilahi kozmik bilginin algılanmasını ve öğrenilmesini ifade etmektedir. 

102/7 Summe le teravunneha AYN el yakin

( Sonra onu kesin doğru GÖZLE, GÖRÜŞLE göreceksiniz. )




Sunday, October 13, 2019

Sabit sayılardaki 8 nümerolojisi

Fen bilimlerinde kullanılan temel "değişmezlerde / sabitlerde" "8" nümerolojisi olduğu görülmektedir.

Planck sabiti : h= 6.3x10^-34  ( 6+3+1+0+3+4 = 17 ... "8" ) 
Avogadro Sabiti : 6.023×10^23 6+0+2+3+1+0+2+3 = 17 ... "8" 
Yerçekimi İvmesi ( Gravite ) sabiti 9.8 m/s^2 9+8 = 17 ... "8"
Pi sayısı 3,14 ... 3+1+4 = "8

 Kur'an'da "Değişmezlik" kavramı "Âdetimizde / Allah'ın âdetinde değişim bulamazsın." ifadesi vesilesiyle İsra ve Fatir surelerinin ayetlerinde yer almaktadır.

"17"/77 ... ve la tecidü li sünnetina TAHVILA ( ... Adetimizde DEĞİŞİM, DÖNÜŞÜM bulamazsın. )

"35"/43 ... fe len tecide li sünnetillahi TEBDILA ve len tecide li sünnetillahi TAHVILA... ( ... Allah' ın adetinde DEĞİŞİM bulamazsın. Allah' ın adetinde DÖNÜŞÜM bulamazsın. ) 

Her iki surenin de numaralarının nümerolojik değerleri "8" sayısını vermektedir. ( 17 ...1+7= "8" ; 35 ... 3+5 = "8" )

Dini O'na halis kılmak

Kur'an ayetlerinde yer alan "Muhlisine lehüd din" ( Dini O'na halis kılarak ) ifadesi, yaşam nimetini ve sonsuzluğu bahşeden Allahü Teala'ya olan "Borcun" ( Deyn / Din ) ifa edilmesi sürecinde daima O'nun "Birlenmesi", daima merkezde ve odak noktasında O'nun addedilmesi ve Allah'ın kulu olmaktan, ilahi nizam içinde O'na hizmet etmekten öte hiçbir işlevi olamayacak herhangi bir yaratılmışın, varlığın dinin merkezi ve odak noktası haline getirilmemesi yani bir başka deyişle şirkten uzak durulması gerektiğini bildirmektedir.

"Muhlisine lehüd din" ( Dini O'na halis kılarak ) ifadesinin Kur'an'da 10 ( 1+0 = 1 ) kere tekrarlanması, "Allah'ın Birliği" ve varlıklar arasında kolektif bilincin tesisi ile hasıl olacak "Ünite" ( Birlik )   kavramları açısından nümerolojik bir mesaj niteliğindedir.

İlgili ayetler;

7/29 - Kul emera rabbi bil kıstı ve ekımu vücuheküm ınde külli  mescidin ved’uhü MUHLİSINE LEHÜD DİN kema bedeeküm teudun 

( De ki: "Rab’bim bana adaleti emretti. Her mescidde yüzünüzü O’na doğrultun ve DİNİ O'NA HALİS KILARAK O'nu çağırın. O sizi yarattığı gibi dönersiniz." )

10/22 - Hüvellezi yüseyyiruküm fil berri vel bahr hatta iza küntüm fil fülk ve cerayne bihim bi rıyhın tayyibetin ve ferihu biha caetha rıhun asıfün ve caehümül mevcü min külli mekanin ve zannu ennehüm ühıyta bihim deavüllahe MUHLİSINE LEHÜD DİN lein enceytena min hazihı le nekunenne mineş şakirın 

( Sizi karada ve denizde gezdiren O' dur. Nihayet siz gemide olduğunuzda ve o onlarla temiz rüzgarla akarken ve onunla ferahlarken, oraya kuvvetli esen rüzgar geldi. Onlara tüm yerlerden dalgalar gelir. Kesinlikle onlar onlarla kuşatıldıklarını zannederler. DİNİ O'NA HALİS KILARAK Allah' ı çağırırlar. "Eğer bizi bundan kurtarırsan şükredenlerden oluruz."

29/65 - Fe iza rakibu fil fülki deavüllahe MUHLİSINE LEHÜD DİN fe lemma neccahüm ilel berri iza hüm yüşrikun

( Böylece, gemiye bindiklerinde, DİNİ O'NA HALİS KILARAK  Allah' ı çağırdılar. Onları karaya doğru kurtardığımızda, o zaman onlar ortak koştular. )

31/32 - Ve iza ğaşiyehüm mevcün kez zuleli deavüllahe MUHLİSINE LEHÜD DİN fe lemma neccahüm ilel berri fe minhüm muktesıd ve ma yechadü bi ayatina illa küllü hattarin kefur

( Ve dalga onları gölge gibi örttüğünde, Allah' ı, DİNİ O'NA HALİS KILARAK çağırırlar. Onları karaya doğru kurtardığımızda, onlardan doğru olanlar vardır. Tüm gaddar inkarcıların haricindekiler ayetlerimizle cihad etmezler. )

39/2 - İnna enzelna ileykel kitabe bil hakkı fa'büdillahe MUHLİSAN LEHÜD DİN

 ( Kesinlikle kitabı sana gerçek ile biz indirdik. O halde DİNİ O'NA HALİS KILARAK Allah’a  kulluk et.

39/11 - Kul innı ümirtü en a'büdellahe MUHLİSAN LEHÜD DİN

( De ki: "Kesinlikle ben, DİNİ O'NA HALİS KILARAK Allah’a  kulluk etmeye emrolundum." )

39/14 - Kulillahe a'büdü MUHLİSAN LEHÜD DİNI

( De ki: "DİNİMİ O'NA HALİS KILARAK, Allah’a  kulluk ederim." )

40/14 - Fed'ullahe MUHLİSINE LEHÜD DİNE ve lev kerihel kafirun

( O halde Allah' ı, DİNİ O'NA HALİD KILARAK çağırın. Şayet inkarcılar hoşlanmasalar bile. )

40/65 - Hüvel hayyü la ilahe illa hüve fed'uhü MUHLİSINE LEHÜD DİN el hamdü lillahi rabbil alemın

( O diridir. O’nun haricinde ilah yoktur. O halde, DİNİ O'NA HALİS KILARAK onu çağırın. Övgü, alemlerin Rab’bi Allah içindir. )

98/5 - Ve ma ümiru illa li ya'büdüllahe MUHLİSINE LEHÜD DİN hunefae ve yükımus salate ve yü'tüzzekate ve zalike dinül kayyimeh

( Ve DİNİ ALLAH'A HALİS KILARAK, O'nu doğrulayıp birleyerek, duaya kalkarak, zekat vererek kulluk etmelerinin haricinde emrolunmadılar. Bu doğru ve daim dindir. )