Çeviri

Thursday, October 24, 2019

Eşcinsellik fenomeni

İnsan zihni, bedenin fizyolojik ve psikolojik durumunu etkileme ve değiştirme potansiyeline sahiptir. Zihni odaklanma, zihni şartlanma veya zihinsel telkin sonucunda fizyolojik ve psikolojik yapıda değişimler tezahür etmesi mümkündür. 

Bu çerçevede, fizyolojik bir anomali olarak bilinen "Eşcinsellik" olgusunun, telkin veya şartlanma / şartlandırma yoluyla da tezahür ettiği bir gerçektir. Örneğin insan bedeninin temel anlamda hiçbir ihtiyaç duymadığı, aksine onun için bir zarar unsuru olan sigara, dış ( çevresel ) faktörlerin tesirleri altında özenme ve taklit etme arzusu uyandırıp, daha sonra vazgeçilmez bir alışkanlığa hatta biyolojik temel ihtiyaca ( psikosomatik bir fenomene ) dönüşebilmektedir. Bu durumun ortaya çıkmasındaki en büyük etken medya yoluyla yapılmakta olan kitle iletişimidir. Bu yoğun kitle iletişimine maruz kalan birçok insan iletişimi ( telkini ) yapılan unsuru zamanla benimsemekte, kabullenmekte ve hatta onun savunucusu ve uygulayıcısı haline dönüşebilmektedir. Bugün medyada ( filmler, müzik klipleri, çizgi filmler, tv programları vb. ) "eşcinsellik" olgusunun oldukça yoğun şekilde iletişiminin yapıldığı gözlemlenmektedir.

Dolayısıyla, eşcinsellik konusuna sadece bir "doğa olayı" ve "mağduriyet" olarak bakılması ve kabullenilmesi doğru bir yaklaşım olmayacaktır. İnsanların ve özellikle çocukların konuya ilişkin bilinçlendirilmeleri, dış tesirlere ve telkinlere karşı bir kalkan işlevi görecek ve onları koruyacaktır. 

Kutsal kitaplarda "eşcinsellik" konusu uzak durulması gereken kötü bir unsur olarak vurgulanmaktadır. Eşcinselliğin, cinlerin insan soyunu yok etmek için kurguladıkları zihin kontrol komplolarından biri olduğu düşüncesi de ortaya çıkmaktadır. 

7/81 - İnneküm le te'tuner ricale şehveten min dunin nisa' bel entüm kavmün müsrifun 

( Kesinlikle siz kadınların dışında şehvetle erkeklere yetiyorsunuz. Bilakis siz müsrifler kavmisiniz. )

26/165 - E te'tunez zükrane minel alemın

( Alemlerden erkeklere mi gidiyorsunuz? )

27/55 - E inneküm le te'tuner ricale şehveten min dunin nisa' bel entüm kavmün techelun

( Kesinlikle siz kadınların dışında, şehvetle erkeklere mi yetiyorsunuz? Bilakis sizler cahillik eden kavimsiniz. )

29/29 - E inneküm le ta'tuner ricale ve taktaunes sebıle ve te'tune fı nadıkümül münker fe ma kane cevabe kavmihı illa en kalu'tina bi azabillahi in künte mines sadikın

( Kesinlikle siz erkeklere mi yeteceksiniz? Ve yol mu keseceksiniz? Ve toplantılarınızda inkarı, kötüyü mü getireceksiniz? Böylece, kavminin cevabı Eğer doğrulardan isen, bize Allah' ın azabını getir." demelerinin haricindeki olmadı. )

72/6 - Ve ennehu kane ricalun minel insi ye'uzune bi ricalin minel cinni fe zaduhüm rehekan

( Ve kesinlikle ki insanlardan o erkekler cinlerden erkeklere sığınmaktaydılar da onlara kötülüklerini artırdı. )

3-Leviticus-18-22 Kadınla yatar gibi bir erkekle yatma. Bu iğrençtir.

45-Romans-1-26 İşte böylece Tanrı onları utanç verici tutkulara teslim etti. Kadınları bile doğal ilişki yerine doğal olmayanı yeğlediler.

45-Romans-1-27 Aynı şekilde erkekler de kadınla doğal ilişkilerini bırakıp birbirleri için şehvetle yanıp tutuştular. Erkekler erkeklerle utanç verici ilişkilere girdiler ve kendi bedenlerinde sapıklıklarına yaraşan karşılığı aldılar.

Kur'an'da yer alan "Ebter" ( Soyu kesik ) kelimesi de bu bağlamda anlamlı görünmektedir. Soyun kesilmiş olabilmesi için üremenin ve buna bağlı olarak kadın - erkek arası cinsel* ilişkinin durmuş olması gerekir. ( * "Cinsel ilişki" kelime ikilisindeki "Cinsel" kelimesinin kök olan "Cin" ve ek olan "sel" kelimelerinden oluşması evvelki bölümlerde incelenmişti. )

108/3 - İnne şanieke hüvel'ebter

( Kesinlikle sana kini olan, o soyu kesiktir. )

No comments:

Post a Comment