Çeviri

Saturday, November 5, 2022

Bir cin filmi ... "Üçbin Yıllık Özlem"

İlk kez 20.05.2022 tarihinde "Festival de Cannes" ( Cannes Film Festivali )'da gösterime giren "Three Thousand Years of Longing" ( Üçbin Yıllık Özlem" isimli film "Cin soyu" ve "Cin & İnsan ilişkisi", "Cinden istekte bulunma" temasını işlemesi ve ayrıca "Osmanlı" ve "Türk" odaklı olması açısından dikkat çekmektedir. 


Filmde dikkat çeken noktalar:

1- Cinden dilekte bulunma

2- Cinin mağdur gösterilmesi

3- Cin ve İnsan ( Kadın ) cinsel ilişkisi

4- İnsan & Cin ilişkisinden doğan çocukların "Kısır" oldukları

5- Bazı Osmanlı padişahlarının "cin soyundan" oldukları

Filmde, cinlerin sahtekar olduklarını düşünen bilim insanı kadının daha sonra cinden, cine aşık olmayı ve cinle ilişki yaşamayı dilemesi cin hibridi küreselcilerin insan soyunu kesme girişimlerinin sübliminal yansıması niteliğindedir. Ayrıca bu tür cin konulu filmlerde cinlerin hep masum, iyi niyetli, anlaşılamamış ve mağdur olmuş şekilde tasvir edilmesi de insanlarda cinlere karşı ilgi ve sempati oluşturma girişiminin bir parçasıdır. Dikkat edilecek olursa "insan soyunun kesilmesi" ve "nüfusun azaltılması" planı kapsamındaki unsurlardan biri olan eşcinsellik de medyada ( filmler, TV programları vb. ) yoğun olarak işlenerek telkin edilmektedir.

İnsan soyunun devamlılığının bloke edilmesi ve dünya nüfusun azaltılması planına istinaden "Cin" ve "Virüs" kelimeleri arasında okült ve sembolik bir ilinti olması muhtemeldir. Zira "Cin" kelimesi "Görünmeyen" anlamına gelmekte olup "Virüs" de insanın göremediği bir varlıktır. Ayrıca "Virus" kelimesinin "Zehir" anlamına gelmesi ve Kur'an'da cinlerin "Zehirli ateş" olarak tanımlanması bu iki kelime arasındaki sembolik ilintiyi destekler niteliktedir. 

15/27 Vel CANNE halaknahu min kablu min NARİS SEMUM

( Ve CİN, onu önceden, ZEHİRLİ ATEŞTEN yarattık. )

Bir RNA molekülü olan "Coronavirus"ün ve aşı olarak enjeksiyonu yapılan "mRNA" moleküllerinin "kısırlaştırma" projesinin bileşenleri olduğu iddiaları gündeme gelmiştir. Evvelki bölümlerde de değinildiği üzere "Corona" kelimesinin kök anlamı "Nesil, Soy" kelimesidir ki bu kelime Kur'an'da "Karn / Kurun*" ( Soy, Nesil, Soylar, Nesiller ) olarak tezahür etmektedir. ( "Corona" kelimesi "Taç" anlamıyla kullanılmakta olsa da zaten "Taç" kelimesi kraliyet "soyunu" temsil etmek üzere kullanılan dairesel takıyı tanımlamaktadır. Dolayısıyla "Coronavirus" batinen "Soy virüsü / Soy kıran virüs" anlamlarını temsil etmektedir. )

* Kur'an'da "Kurun" kelimesinin ilk kez geçtiği ayette "Nesillerin helâkinden" bahsedilmesi de ayrıca ilginçtir.

32/26 E ve lem yehdi lehum kem ehlekna min kablihim minel KURUNİ yemşune fi mesakinihim inne fi zalike le ayat e fe la yesmeun

( Meskenlerinde yürüyen, onlardan önceki nice NESİLLERDEN helak etmiş olmamız onları yönlendirmedi mi? Kesinlikle bunda ayetler vardır. Artık duymazlar mı? )

Dolayısıyla "Coronavirus" kelimesi "Nesilvirüsü" veya daha açık ifadeyle "İnsan soyunu helak eden virüs" anlamını içermekte gibidir.

Coronavirus'ün ve aşı olarak kullanılan kimyasalın RNA molekülü ( Ribonükleikasit molekülü ) olması ve RNA kelimesindeki harflerin cinlerin niteliğini tanımlayan NAR ( Ateş ) kelimesindeki harfler ile aynı olması ve ayrıca hem virüsün hem de aşının "ateşlenmeye" sebep olabilmesi konu bağlamında dikkat çekmektedir.

Filmde sembolizm ve mesaj çeren bazı sahneler aşağıdadır.


"Tek Göz" ve "Ateş" sembolizmi



IV. Murad'ın cin soyundan olduğuna ilişkin replikler...

IV. Murad'ın 11 yaşında tahta geçmiş olması da ayrıca 11 nümerolojisi vesilesi olmaktadır.



IV. Murad'ın kafasında "boynuz" benzeri miğfer... 

"Altıgen" ( Davut Yıldızı / Süleyman'ın Mühürü ) sembolizmi


Cin ile cinsel ilişkiden alınan zevkin bir insan ile asla elde edilemeyeceği söylemi...


Matematiğin yani sayıların en güçlü dil olduğu mesajı...


"Algı kapılarının açıması" ... İnsan soyunun halden hale geçmekte olmasına atfen...

"Altın Oran" ve "6" sembolizmi

Üçgen

Cin ve İnsan birleşmesinden olan "Hibrid soy"a atfen






Kadının, cin ile sevişebilmek için insanlığndan vazgeçmesi mesajı...



Cin & İnsan birleşmesi sembolizmi


Türkiye'de geçen sahnelerde başörtülü kadın görüntülerine yer verilmesi gibi, İngiltere'de geçen bu sahnelerde de bir Hintli ve Başörtülü bir kadın görüntüye giriyor.

Duvardaki resimde "boynuzlu" bir figür

Duvarda "Tek Göz"ler

Sol üstte, zihin kontrol programının sembolü olan Monarch Kelebek resimleri

Cinin ilmen insandan üstün olduğu replikleri

Ve kadının bu durumu "Cinin şanslı olması" olarak yorumlaması...


Ayrıca bkz.




Friday, November 4, 2022

Özdeş yapılar ... Yerküre ve Kafatası

Yerküreyi çevreleyen atmosferin 7 katmandan oluştuğu bilinmektedir. 

1- Troposfer
2- Stratosfer
3- Mezosfer
4- Termosfer
5- İyonosfer
6- Manyetosfer
7- Ekzosfer

Bu bilgi aşağıdaki ayetlerde bildirilmektedir. ( Ayetlerde tüm gökcisimlerini kapsayan uzayın da 7 katmandan oluştuğunun bildiriliyor olması da kuvvetle muhtemeldir. )

2/29 Huvellezi haleka lekum ma fil erdi cemian summesteva iles semai fe sevvahunne SEB'A SEMAVAT ve huve bi kulli şey'in alim

( O size yerde olanları topluca yaratandır. Sonra göğe seviyelendi ve onu YEDİ GÖKLER olarak düzenleyip seviyelendirdi. O her şeyi bilendir. )

41/12 Fe kadahunne SEB'A SEMAVATIN fi YEVMEYNİ ve evha fi kulli semain emraha ve zeyyennes semaed dunya bi mesabiha ve hifza zalike takdirul azizil alim

( Böylece onları YEDİ GÖKLER olarak İKİ GÜNDE günde koyup oturttu. Her göğe işini vahyetti. En yakın göğü kandillerle, lambalarla süsledik ve koruduk. Bu yüce bilenin ölçüdüdür, takdiridir. )

Ayetteki "Yedi gökler" ve "İki gün" ifadeleri 7 düalitesine yani "İkili Yedi"* kavramına da işaret etmektedir.

* 15/87 Ve lekad ateynake SEB'AN MİNEL MESANİ vel kur'anel azim

( Ve biz sana İKİLİLERDEN YEDİYİ ve büyük Kur'an' ı verdik. )

65/12 Allahullezi HALEKA SEB'A SEMAVATİN VE MİNEL ARDİ MİSLEHUNNE yetenezzelul emru beynehunne li ta'lemu ennallahe ala kulli şey'in kadirun ve ennallahe kad ehata bi kulli şey'in ilmen

( Allah, o YEDİ GÖKLERİ VE YERDEN DE ONLARIN AYNISINI YARATTI. Emir, kesinlikle Allah' ın her şeye gücü yeten olduğunu bilmeniz için onların arasından iner. Kesinlikle Allah her şeyi ilmen kuşatmıştır. )

67/3 Ellezi haleka SEB'A SEMAVATİN TİBAKAN ma tera fi halkir rahmani min tefavutin ferci'il basare hel tera min futur

( YEDİ GÖKLERİ TABAKALAR OLARAK O yarattı. Rahman' ın yaratışında farklılık, uygunsuzluk görmezsin. Haydi gözü döndür. Kusur, çatlak görüyor musun? )

31/27 Ve lev enne ma fil erdi min şeceratin aklamun vel bahru yemudduhu min ba'dihi SEB'ATU EBHURIN ma nefidet kelematullah innellahe azizun hakim

( Ve şayet kesinlikle o yerdeki ağaçlar kalemler olsa ve deniz de ona destek olsa, ondan sonra da YEDİ DENİZ, Allah' ın kelimeleri tükenmez. Kesinlikle Allah yücedir hakimdir. )

Yaratılıştaki her varlığın, diğer bir varlığın niteliklerini bir şekilde içeriyor olması "Büyük BİRLİK" yani "Ünite / Vahdet" kavramının bir tezahürüdür. Buna bir örnek, insanın beynini çevreleyen kafatasının, tıpkı yerküreyi çevreleyen atmosfer gibi 7 tabakadan ( katmandan ) oluşmuş olmasıdır.

1- Cerebral Cortex
2- Piameter
3- Arachnoid Mater*
4- Meningeal Dura Mater
5- Periosteal Dura Mater
6- Skull ( Kafatası )
7- Scalp ( Kafa derisi )

* Aşağıdaki şemada yer alan "Subarachnoid space" bir boşluk olup, maddesel bir katmanı tanımlamamaktadır.


Aşağıdaki şemada ise bazıları farklı isimler ile tanımlanmış 7 katman görülmektedir.



Ayrıca bilimsel kaynaklarda beynin %75'inin sudan müteşekkil olduğu bildirilmektedir. Aynı şekilde yerkürenin de %75'inin su olduğu bilgisi mevcuttur.








"Yedi" ve "İkili Yedi" kavramları için ayrıca bkz.


Friday, October 28, 2022

Kandil Gecesi ve Halloween

"Kandil* Gecesi" kavramı, kutsal bir vakanın tezahür ettiği geceyi temsil eden ve ilgili gecede minare ışıklarının yakılmasıyla sembolize edilen ritüeli tanımlamaktadır.

* Kandil ( Mum ), Candle ( Mum ) ( İng. ), Chandelier ( Işık veren ) ( Fra. )

"Kandil" kavramı Kur'an'da yer almıyor olsa da, nihayetinde her bilginin bir ilahi kozmik kökeni olduğu ve bilgiyi kullananın niyetinin önem arzettiği düşüncesinden hareketle bu bölümde yine sadece semantik ve nümerik tespitlere yer verilmiştir.

Kabul edilegelmiş olan 4 adet "Kandil Gecesi"nin isimleri ve simgeledikleri vakalar şöyledir.

Mevlid Kandili : Hz Muhammed'in doğum günü olup, Hicri** takvime göre Rebiulevvel ayının "11". gecesidir. ( Mevlid = Doğum )

Muhammed suresinin 47. sure ( 4+7 = 11 ) olması ve 38 ayet ( 3+8 = 11 ) içermesi 11 sayısı uyumu açısından dikkat çekmektedir.

** Hicri takvimde 1 yıl, 354 ya da 355 gündür. Aynı zamanda 12 kameri aydan oluşur. Miladi takvimde ise 1 yıl 365 gün 6 saattir ve 12 aydan oluşur. Dolayısıyla iki takvim arasında 11 gün fark bulunur ki bu da yine 11 sayısını öne çıkarmaktadır.

Regaib Kandili : Hz Muhammed'in annesi Hz. Amine'nin ana rahmine düştüğü gün addedilmekte olup, Hicri takvime göre Receb ayının ilk Cuma günüdür. ( Regaib = Talep etme, Rağbet etme )

Mi'rac Kandili : Hz Muhammed'in göğe yükseldiği gün addedilmekte olup, Hicri takvime göre Receb ayının 27. günüdür. ( Mi'rac = Yükseliş ) ( Kur'an'da "Rukiy" kelimesiyle ifade edilen "yükseliş"in bir astral çıkış ve üst planlardan bilgi alma vakası olması kuvvetle muhtemeldir. )

Berat Kandili : Kur'an'ın Levh-i Mahfuzdan dünya semasına toptan indirildiği*** ve günahların bağışlandığı gece addedilmekte olup, Hicri takvime göre Şaban ayının 14. günüdür. ( Berat = Temize çıkma ) 

*** İslami kültürde Kur'an'ın, Levhi Mahfuz'dan Melek Cebrail'e topluca indirilmesi ( İnzal ) ve akabinde Cebrail tarafından Hz. Muhammed'e bölüm bölüm indirilmesi ( Tenzil ) farklı vakalar olarak tanımlanmaktadır.

Yukarıda anılan 4 geceye atfen, 4 ayrı gecede cami minarelerinin ışıklarının yakılması uygulaması yani "Kandil" uygulaması 1566 tarihinde, 11. Osmanlı padişahı ve 90. islam halifesi sıfatlarıyla tahta geçen II.  Selim tarafından başlatılmıştır.

Yukarıda yer alan 1566 sayısı 666 sayısıyla ( 1+5 = 6 ve 66 ... 666 ... 6+6+6 = 18 ... 1+8 = 9 ), 11 ve 90 sayıları da hem 11 hem de 9/11 sembolizmiyle uyum arzetmektedir. Ayrıca padişah Selim'in, ismi bazda sıra nunarasının 2 ( 1+1 ) olması da 11 nümerolojisi açısından dikkat çekmektedir. 

Yeni dünya düzeninin formatı olarak planlanan küresel padişahlığın yani emperyalist tahakküm sisteminin topluma telkin edilmesi amacıyla çekilen ve maalesef Kanuni Sultan Suleyman'ın cinsel yaşamının tasvirinden ibaret olan "Muhteşem Yüzyıl" isimli dizinin 2011 yılında vizyona girmiş olması da 11 sayısı uyumu açısından önem arzetmektedir. ( II. Selim, Kanuni Sultan Süleyman ile Hürrem Sultan'ın oğludur. )

Batı kültüründe "Halloween"**** ( Kutsallar Gecesi ) ismiyle anılan ritüel gecesi de "Kandil" sembolizmi içermektedir. Zira "Halloween"'in sembolü içi oyulmuş ve "kandil" gibi yakılan bir kabaktır.

**** Halloween ... Hallow ( Kutsallar ) + een / eve / evening ( arefe, gece ) ... "Kutsallar Gecesi"

"Halloween" gecesi ritüelinin kökeninin pagan nitelik arzettiği de kaynaklarda yer almaktadır. Zira güncel haliyle "Halloween" yani "Kutsallar Gecesi" ritüeli "Cadılar Bayramı" adıyla uygulanan bir korkunç kostüm şovuna,  kan, vahşet ve dehşet sembolizmi ritüeline dönüşmüş durumdadır.

Ve Suudi Arabistan'da 2021 yılından itibaren "Cadılar Bayramı" kutlamalarının başlatılması da ayrıca dikkat çekmektedir.

Thursday, October 27, 2022

Kur'an kelimesi ve 7 -11 kodlaması

"Kur'an" kelimesi Kur'an'da 70 kere tekrarlanmakta olup, bu sayı Tevbe suresinin aşağıdaki ayetinde bir "isteğin gerçekleşebilmesi" için gerekli olan tekrar ( zikir ) adedi olarak bildirilmektedir. Ayette "gerçekleşmenin" ancak Allah'ın rızasına ve iznine bağlı olduğu da dolaylı misal ile vurgulanmaktadır.

9/80 İSTAĞFİR (1) LEHUM (2) EV (3) LA (4) TESTAĞFİR (5) LEHUM (6) İN (7) TESTAĞFİR (8) LEHUM (9) SEB'İNE (10) MERRATEN (11) fe (12) ley (13) yağfir (14) allahu (15) lehum (16) zalike (17) bi (18) enne (19) hum (20) keferu (21) bi (22) allahi (23) ve (24) rasuli (25) h (26) ve (27) allahu (28) la (29) yehdi (30) el (31) kavme (32) el (33) fasikin (34) 

( ONLARA AF İSTE VEYA ONLARA AD İSTEME. ONLAR İÇİN YETMİŞ KERE AF İSTESEN DE Allah onlara af eylemeyecektir. Bu, kesinlikle onların Allah' ı ve resulünü inkar etmelerinden dolayıdır. Allah günahkarlar kavmini yönlendirmez. )

Ayetin "Seb'ine merraten" ( Yetmiş kere ) ile biten ilk bölümünde 11 kelime bulunması da "halden hale geçiş", "gerçekleşme", "dönüşüm" kavramları açısından dikkat çekmektedir.

"7" ve "11" sayılarının "Kur'an" kelimesiyle ilintisinin "İkili Yedi" ifadesiyle vurgulandığı yegane ayet Hicr suresinin aşağıdaki ayetidir.

15/87 Ve (1) lekad (2) ateyna (3) ke (4) SEB'AN (5) MİN (6) EL (7) MESANİ (8) ve (9) el (10) KUR'ANE (11) el (12) azim (13) 

( Ve biz sana İKİLİLERDEN YEDİYİ ve büyük KUR'AN' ı verdik. )

Düalite ve döngü kavramlarını simgeleyen "İkili Yedi" ifadesinin yer aldığı Ayetteki "Kur'an" kelimesinin 11. kelime olması dikkat çekmektedir. Zira "İkili Yedi" ifadesi 11 ve 7 sayılarının etkileşiminin bir yansıması niteliğindedir. ( 11 ... 1+1 = 2 ve 7 )

Ra'd suresinin 31. ayetinde de Kur'an ayetlerinin ve kelimelerinin kudretinden bahsedilmekte ve bu kudretin tesirli olabilmesinin ise Allah'ın rızasına ve iznine bağlı olduğu tekrar vurgulanmaktadır.

13/31 Ve (1) lev (2) enne (3) kur'anen (4) suyyirat (5) bi (6) hi (7) el (8) cibalu (9) ev (10) kuttiat (11) bi (12) hi (13) el (14) erdu (15) ev (16) kullime (17) bi (18) hi (19) el (20) mevta (21) bel lillahil emru cemia ...... 

( Ve şayet kesinlikle Kur'an ki, onunla dağlar gezse veya onunla yer kesilip parçalansa veya ölüler onunla konuşturulsa. Bilakis tüm işler Allah içindir. .... )

Ayetin ilk cümlesi 21* kelimeden oluşmakta olup, ayet kodundaki ( 13/31 ) rakamlar ile 21 sayısındaki rakamların toplamı ( 1+3+3+1+2+1 = 11 ) yine 11 sayısını vermektedir.

* 21sayısı "Ruh"'un nümerik sembolü olup, "Ruh" kelimesi Kur'an'da 21 kere tekrarlanmaktadır

Kur'an kelimesinin ilk kez zikredildiği ayet ise 2/185 kodlu ayettir.

2/185 Şehru ramedanellezi unzile fihil KUR'ANU huden lin nasi ve beyyinatin minel huda vel furkan fe men şehide minkumuş şehra fel yesumh ve men kane meridan ev ala seferin fe iddetum min eyyamin uhar yuridullahu bikumul yusra ve la yuridu bikumul usr ve li tukmilul iddete ve li tukebbirullahe ala ma hedakum ve leallekum teşkurun

( KUR'AN o Ramazan ayı içinde, insanlar için yönlendirme, yönlendirmeden açık deliller ve fark yaratan olarak indirildi. Sizden kim bu aya şahit olursa oruç tutsun. Kim hasta veya seferde olursa sonraki günlerden müddeti doldursun. Allah, müddeti tamamlamanız ve sizi yönlendirmesine karşılık Allah’ ı yüceltmeniz için size kolaylık verip yardım etmeyi ister ve zorluğu istemez. Umulur ki şükredersiniz. )

Ayet kodundaki ( 2/185 ) rakamların toplamının ( 2+1+8+5 = 16 ... 1+6 = 7 ) nümerolojik değeri 7 sayısını vermektedir. 7 sayısı döngü sonunu, tamamlanmayı, kamil olmayı simgeleyen sayıdır ki bu nedenle yukarıda belirtilen ayetlerdeki anlam içeriğiyle uyumlu olarak tezahür etmektedir.

7 ve 11 sayılarının semantik ve nümerik ilintisine bir örnek de Kur'an'da "Ehadeaşera" ( Onbir ) kelimesinin ilk ve son kez geçtiği ve Hz. Yusuf'un üst planlardan ( frekanslardan ) bilgi ve tesir almasını konu eden 12/4 kodlu ayetteki 7 nümerolojisidir.

12/4 İz (1) kale (2) yusufu (3) li (4) ebi (5) hi (6) ya (7) ebet (8) i (9) in (10) ni (11) raeytu (12) EHADEAŞERA (13) kevkeben (14) ve (15) eş (16) şemse (17) ve (18) el (19) kamera (20) raeytu (21) hum (22) li (23) i (24) sacidin (25) 

( Zamanında Yusuf babasına "Ey babam, kesinlikle ben ONBİR yıldız, Güneş ve Ay gördüm. Onları benim için yere kapanırlarken gördüm." dedi. )

- Ayetin kodunun nümerolojik değeri 7 sayısını vermektedir. 1+2+4 = 7

- Ayette 25 kelime bulunmaktadır. 2+5 = 7

Yukarıdaki ayetteki iki adet 7 ve 11 sayısı tezahürü, "İkili Yedi" kavramına da işaret etmekte gibidir.




Tuesday, October 25, 2022

Halit Kıvanç'ın ardından...

Bir döneme yoğun izlerini bırakmış olan ve bugün vefat haberi bildirilen gazeteci, sunucu ve radyocu Halit Kıvanç rahmetle anılmaktadır.

Rahmetlinin şahsiyetinden bağımsız olarak yani batini anlamda ve semantik ve nümerolojik açıdan 11 sayısıyla ilgili ilginç bir durum oluşmuştur.

"Halit" kelimesinin esası Arapça "Halid" ( Ebedi, Daimi ) kelimesidir. Kur'an'da ilk "Halid" ( Ebedi ) kelimesinin geçtiği ayette 47 ( 4+7 = 11 ) kelime bulunmakta olup, "Halid" kelimesi 47. kelimedir. 

2/25 Ve (1) beşşiri (2) ellezine (3) amenu (4) ve (5) amilu (6) es (7) salihati (8) enne (9) lehum (10) CENNATİN (11) tecri (12) min (13) tahti (14) ha (15) el (16) enhar (17) kulle (18) ma (19) ruziku (20) min (21) ha (22) min (23) semeratin (24) rizkan (25) kalu (26) haza (27) ellezi (28) ruzikna (29) min (30) kablu (31) ve (32) utu (33) bi (34) hi (35) muteşabiha (36) ve (37) lehum (38) fi (39) ha (40) ezvacun (41) mutahheratun (42) ve (43) hum (44) fi (45) ha (46) HALİDUN (47)

( Ve o inananları, iyilikler yapanları altlarından nehirler akan BAHÇELERİN / CENNETLERİN kesinlikle onlara olduğu ile müjdele. Onların hepsi oranın meyvelerinden, ürünlerinden rızıklanırlar. "Bunlar o önceden rızıklandırıldıklarımızdır." derler. Benzeşenlerinden verilmişlerdir. Orada temiz eşler de onlaradır. Onlar orada EBEDİDİRLER. )

"Halid" olmak yani "ebediyete intikal", kaba madde planından daimi ve kısmi ayrılışı yani "halden hale geçiş"i ifade etmektedir ki bu fenomenin nümerik sembolü 11 sayısıdır.

Ayrıca ayet, "Cennet" ( Bahçe ) tasvirini ve "cennete geçiş" yani "halden hale geçiş" kavramını içermektedir ki bu olgunun nümerik sembolü yukarıda da zikredildiği üzere 11 sayısıdır. Ayetteki "Cennat" ( Bahçeler ) kelimesinin 11. kelime olması da bu bağlamda dikkat çekmektedir.

"Halid" kelimesinin son kez geçtiği ayette ise "Cennat" ( Bahçeler ) kelimesi 6., "Halidine" ( Ebediler ) kelimesi 14. kelimedir. Bu iki kelimenin sıra numaralarının nümerolojik toplamı da 11 sayısını vermektedir. ( 6+1+4 = 11 )

98/8 Cezau (1) hum (2) inde (3) rabbi (4) him (5) CENNATİ (6) adnin (7) tecri (8) min (9) tahti (10) ha (11) el (12) enharu (13) HALİDİNE (14) fi (15) ha (16) ebeden (17) radiya (18) allahu (19) an (20) hum (21) ve (22) radu (23) an (24) hu (25) zalike (26) li (27) men (28) haşiye (29) rabbe (30) h (31) 

( Onların karşılıkları Rab’lerinin indinde, altlarından nehirler akan, içinde ebediyen EBEDİ olacakları ikamet CENNETLERİDİR /BAHÇELERİDİR. Allah onlardan razı, hoşnut olmuştur. Onlar da O’ndan razı, hoşnut olmuşlardır. Bu, Rab’lerinden korkan, ürken, ürperen kimseler içindir. )

"Halit Kıvanç" kelimesinin 11 harften oluşması ve doğum günü ve ayının 18.02 ( 18 Şubat ) ( 1+8+0+2 = 11 ) olması da diğer dikkat çekici unsurlardır.

En başta da özellikle belirtildiği ve evvelki bölümlerde benzerleri olduğu üzere bu tespitler merhumun şahsı ile ilintilendirilme gayesi içermemekte olup sadece etimolojik ve nümerolojik uyuma dikkat çekilmektedir. Zira ilahi kozmik mesajlar, batini bilgiler ve farkında olunan veya olunmayan teyidler kelimelerin ve sayıların arzettikleri muhtelif uyumlar vasıtasıyla iletilmektedir.

Dumandaki şekiller

10.11.2018 tarihinde, içilen bir sigaradan tüten dumanların içinde oluşan "Kafa" figürleri, ilginç nitelik arzetmeleri sebebiyle bu bölümde paylaşılmaktadır. ( Not: Sigara sağlığa zararlı olup, fotolar, blog yazarının değil adı ve soyadı toplam 11 harften oluşan bir başkasının içtiği sigaradan tüten dumanların görüntülerini yansıtmaktadır. )

Fotonun çekildiği tarihin 11 nümerolojisi ( 11. ay, yıl 2018 ... 2+0+1+8 = 11 ) içermesi ve oluşan figürlerin niteliği, halden hale geçiş yapan, dönüşen, boyutlar arası geçiş yapan bir varlık / varlıklara ait frekansların kaba madde planındaki süptil ve şekilsel tezahürlerini düşündürmektedir.


Dumanlar içinde oluşmuş, sağ tarafa cepheli ve bağıran, ağzı, kaşı, gözü ve burnu belirgin bir insan yüzü profili...


Büyük kafa figürünün sol üst tarafından oluşmuş, yine sağ tarafa bakan bir insan kafatası profili...


Büyük kafa figürünün yan tarafında oluşmuş, sağ kulağı, burnu, ağzı, iki göz boşluğu ve armudi şekli belirgin bir maymun kafatası...

Yukarıdaki fenomen ile ilintilendirilebilmesi muhtemel ayet 56. ( 5+6 = 11 ) sure olan  Vakia suresinin, "Ashabuş şimal" ( Solun sahipleri )'i yani cehennemi ve cehennem ehlini ve hallerini tasvir eden ayet setindeki şu ayettir. ( Cehennem esasen kaba madde planı dünyayı, cehennem ehli ise kaba madde planında insan veya hayvan olarak enkarne olan varlıkları tanımlayan sembolik kavramlardır. )

56/43 Ve zillin min yahmumin*

( Ve kara dumandan gölgeler. )

Ayet, "Duman içindeki siluetler / figürler" mesajı da içermekte gibidir.

"Yahmum" kelimesinin "Duman" ve "TÜTÜN" anlamına gelmesi de konu bağlamında ayrıca dikkat çekmektedir. 

Yukarıdaki fotolar ve özellikle bağıran insan kafası figürü "Azap" ve "Öfke" frekansları hissiyatı uyandırmaktadır.

Dumanlarda oluşan "bağıran", "öfkeli" insan kafasının içinde bir de maymun kafatasının tezahürü negatif frekanslı bir dönüşümü, seviye düşüşlü bir reenkarnasyonu simgeliyor olabilir mi?

Yani 5/60 ( 5+6+0 = 11 ) kodlu ayet tam da dumandaki figürlerin simgelediği mesajı mı içermektedir?

5/60 De ki: "Allah' ın indinde musibet olarak bunlardan daha kötüsünü size haber vereyim mi? Allah' ın  lanetlediği ve üzerine ÖFKE EYLEDİĞİ ve onlardan MAYMUNLAR, domuzlarve azgına kulluk edenler OLUŞTURDUĞU KİMSELER, işte bunlar mekan olarak daha kötüdürler. Düz yoldan daha da sapmışlardır." 

"Bağıran" insan kafası, dönüşüm esnasında "öfkesinden" ve azabından dolayı "bağıranı" mı simgelemektedir?

79/13 Fe innema hiye ZECRETUN vahidetun

( Artık o tek BAĞIRMADIR. )

79/14 Fe iza hum BİS SAHİRETİ

( Böylece onlar YERDEDİRLER. )

37/19* Fe innema hiye ZECRATUN vahidetun fe iza hum yenzurun

( Böylece kesinlikle o tek BAĞIRMA sesidir de o zaman onlar bakarlar. )

* Sure numarası 37 ... 3+7 = 10 ... "1", ayet numarası 19 ... 1+9 = 10 ... "1" ... 1 ve 1 ... "11"

Numarası yine 11 nümerolojisi içeren 2/65 kodlu ayette de "Maymuna dönüşüm" teması yer almaktadır.

2/65 Ve lekad alimtumullezina'tedev minkum fis sebti fe kulna lehum KUNU KİRADATEN hasiin

( Ve sizlerden yedinci gün içinde hududu aşanları bildiniz. Böylece onlara, "Kovulup reddedilmiş MAYMUNLAR OLUN." dedik.  )

Güneş ve Ay toplandığında...

Kıyamet suresinin 9. ayetinde "Güneş Tutulması" fenomeni tasvir edilmektedir. ( Bilindiği üzere Güneş Tutulması, Ay'ın, yörüngesel hareket esnasında Dünya ile Güneş arasına girmesiyle oluşmaktadır. )

75/9 Ve (1) cumi'a (2) eş (3) ŞEMSU (4) ve (5) el (6) KAMERU (7) 

( Ve GÜNEŞ ve AY toplandığında, ) 

Güneş Tutulması bir "Halden hale geçiş" fenomeni olup genel olarak da aynı kavramı simgelemektedir. Güneş Tutulması, yeni döngü başlangıcının, boyutsal portalden geçişin, halden hale geçişin sembolüdür. Bu kavramların nümerolojideki karşılığı ise 11 sayısıdır.

Yukarıdaki ayet bu bağlamda hem semantik, hem de nümerolojik uyum arzetmektedir.

Ayette, Güneş kelimesi 4., Ay kelimesi ise 7. kelimedir. Ayetteki ifade olan "Ve Güneş ve Ay toplandığında" ifadesine istinaden "Güneş ve Ay TOPLANDIĞINDA" yani Güneş ve Ay kelimelerinin ayetteki sıra numaraları toplandığında ( 4+7 = 11 ) ortaya 11 sayısı çıkmaktadır.

Bugün gerçekleşecek olan Güneş Tutulması'nın 15:05'e kadar sürmesi beklenmektedir. ( 1+5+0+5 = 11 )

Bir sonraki Güneş Tutulması'nın ise 02.08.2027 tarihinde gerçekleşeceği bildirilmektedir. ( 2+8 = 10 ve 2+0+2+7 = 11 ... 1 ve 11 ... 111 )

Thursday, October 20, 2022

İlim üzerine sapanların nümeroloji taktiği

İlahi nizamda yani Rab'bin yüce yaratılış sisteminde her şeyin kodlanmış olduğu yani her türlü olgunun, onu tanımlayan belirli bir kodu olduğu Kur'an ayetlerinde açıkça bildirilmektedir. 

36/12 İnna nahnu nuhyil mevta ve nektubu ma kaddemu ve asarahum ve KULLE ŞEY'İN AHSAYNAHU Fİ İMAMİN MUBİN

( Kesinlikle biz, biz ölüleri diriltiriz ve o sunduklarını, eserlerini yazarız. HER ŞEYİ APAÇIK DELİL İÇİNDE SAYDIK. )

78/29 Ve KULLE ŞEY'İN AHSAYNAHU KİTABEN

( Ve KİTAPTA OLMAK ÜZERE HER ŞEYİ SAYDIK. )

Bu nedenledir ki Rab'bin verdiği imkan nispetinde bir çok olgu veya olayda semantik ve nümerolojik* uyum olduğu yani olgu / olaya ilişkin anlamsal içerik ile sayısallık ( adet, tarih vb. ) arasında uyum olduğu tespit edilebilmektedir.

* Sayıların nümerolojik anlamları evvelce incelenmiş olup, ayrıca bkz.

İnsanlara tuzaklar** kurarak gasp ve tahakküm sistemini sürdürmek isteyen "heveslerini ilah edinmiş" inkarcı müşriklerin "ilim üzerine sapmış" oldukları, ilahi kozmik bilgileri negatif frekans yayılımı için kullanmaya çalıştıkları ve bu yolda nümerolojiyi kullandıkları aşağıdaki ayetlerde değinilmiştir. ( ** İnkarcıların kurdukları tuzaklar esasen inananlar için sınav ve tekamül vasıtası niteliğinde olup, bu nedenledir ki 35/43 kodlu ayette "Kötülük tuzağı sahibinin haricindekinin başına geçmez." ifadesi yer almaktadır. )

45/23 FE RAEYTE MEN İTTEHAZE İLAHEHU HEVAHU VE EDALLEHULLAHU ALA İLMİN ve hateme ala sem'ihi ve kalbihi ve ceale ala besarihi ğişaveh fe men yehdihi min ba'dillah e fe la tezekkerun

( HEVESİNİ İLAHI EDİNENİ GÖRMEZ MİSİN? ALLAH ONU İLİM ÜZERİNE SAPTIRIR. Kulağının ve kalbinin üzerine mühür basar. Gözünün üzerine perde oluşturur. Artık Allah’tan sonra onu kim yönlendirebilir? O halde hatırlamaz mısınız? )

9/37 İnnemen nesiu ziyadetun fil kufri yudallu bihillezine keferu YUHİLLUNEHU AMEN VE YUHARRİMUNEHU AMEN Lİ YUVATİU İDDETE MA HARRAMELLAHU FE YUHİLLU MA HARREMELLAH zuyyine lehum suu a'malihim vallahu la yehdil kavmel kafirin

( O unutkanlık inkarda artırmadır, fazlalıktır ki inkarcılar onunla saptırılır. ALLAH'IN HARAM KILDIĞINI ADEDİNE UYDURUP DA ALLAH'IN HARAM KILDIĞINI HELAL KILABİLMEK İÇİN ONU BİR YIL HELAL, BİR YIL HARAM KILARLAR. Kötü işleri onlara süslü gösterildi. Allah inkarcılar kavmini yönlendirmez. )

Ayette yer alan "Adedine / Sayısına uydurmak" ifadesi, yapılan kötü niyetli eylemlerin özellikle "zamanlamalarının ( yıl, ay, gün, saat, dakika, süre olarak vb. )" ( ve diğer sayısal öğelerinin ) belirli bir kodlamaya, sayısal sisteme göre yapıldığına işaret etmektedir ki bu sistem sayıların nümerolojik anlamlarıyla doğrudan ilintilidir. 

Ayrıca ayette 9 nümerolojisi de dikkat çekmektedir ki bu sayı okült ezoterik nümeroloji de negatif frekansları simgelemektedir.

- Ayetin sure numarası "9"'dur. 

- Ayetin temel cümlesi olan ve yukarıda büyük harflerle yazılmış olan cümle 18 ( 1+8 = 9 ) kelimeden oluşmaktadır ki bu sayının nümerolojik değeri de "9" sayısını vermektedir. ( Yuhillune (1) hu (2) amen (3) ve (4) yuharrimune (5) hu (6) amen (7) li (8) yuvatiu (9) iddete (10) ma (11) harrame (12) allahu (13) fe (14) yuhillu (15) ma (16) harrame (17) allah (18) )

- Ayette yer alan "BİR yıl helal, BİR yıl haram" ifadesi de nümerolojik olarak 11 sayısına işaret etmekte gibidir. ( Böylelikle 9 ve 11 sayılarının tezahürleriyle ortaya 9/11 sembolizmi çıkmakta gibidir. )

- "Haram"*** kelimesi "Kötü olan", "Helal" kelimesi ise "İyi olan" anlamlarını temsil etmekte olup, ayette müşriklerin "Kötü olanı iyi gibi telkin etme" girişimlerine dikkat çekilmektedir. Aynen bugün de küreselci elit müşrik zümre, insanlık için  kötü olan uygulamalarını sanki insanlığın iyiliği için yapıyorlarmış izlenimini ve algısını oluşturmaya çabalamaktadırlar.

*** İngilizcedeki "Harm" ( Kötülük ) kelimesi de "Haram" kelimesiyle ortak dl kökenindendir.

İnkarcı müşriklerin kötülük tuzaklarının esasen, Rab'bin ilahi nizamı kapsamındaki planlı sınavlar olduğu da Tevbe suresinin 126. ayetinde bildirilmektedir. ( Unutulmamalıdır ki Allahu Teala insanlara, iyiliği de kötülüğü de yine insanları vasıta olarak kullanmak suretiyle vermektedir. )

9/126 E VE LA YERAVNE ENNEHUM YUFTENUNE Fİ KULLİ AMİN MERRATEN EV MERRATEYNİ summe la yetubune ve la hum yezzekkerun

( ONLAR HER YIL BİR VEYA İKİ KERE KENDİLERİNİN KESİNLİKLE SINANDIKLARINI GÖRMÜYORLAR MI? Sonra tevbe etmiyorlar ve onlar hatırlamıyorlar. )

Yukarıdaki ayette de "9" nümerolojisi dikkat çekmekte olup, ayetin sure numarası 9 olup, ayet numarasının ( 126 ) nümerolojik değeri de 9 ( 1+2+6 = 9 ) sayısını vermektedir. Ayrıca ayette yer alan "BİR veya İKİ kere" ifadesi vasıtasıyla yine 11 sayısına işaret edilmiş olma ihtimali mevcuttur. 

Wednesday, October 19, 2022

"Bırak onları bataklıklarında oynasınlar!"

Yaratılışın kodlarınını içeren sonsuz ilim kaynağı Kur'an ayetlerinde, gerçeği algılama yeteneği kaybolmuş olanlar tasvir vasıtasıyla net olarak tanımlanmakta ve bu kitleye nasıl davranılması gerektiğine ilişkin yönlendirme de detaylı olarak verilmektedir.

3/20 FE İN HACCUKE fe kul eslemtu vechiye lillahi ve men ittebean ve kul lillezine utul kitabe vel ummiyyine e eslemtum fe in eslemu fe kadihteden ve in tevellev FE İNNEMA ALEYKEL BELAĞ vallahu besirun bil ibad

( EĞER SENİNLE TARTIŞIP MÜCADELE EDERLERSE, De ki: "Ben yüzümü Allah’a  teslim ettim ve o bana tabi olanlar da." O kitap verilenler ve okuma yazma bilmeyenler için "Teslim oldunuz mu?" Eğer teslim olurlarsa yönlendirilmiş olurlar. EĞER YÜZ ÇEVİRİRLERSE, SENİN ÜZERİNE OLAN KESİNLİKLE TEBLİĞDİR / ULAŞTIRMADIR. Allah kullarını görendir. )

7/179 Ve lekad zera'na li cehenneme kesiran minel cinni vel insi LEHUM KULUBUN LA YEFKAHUNE BİHA VE LEHUM A'YUNUN LA YUBSİRUNE BİHA VE LEHUM AZANUN LA YESMEUNE BİHA ULAİKE KEL EN'AMİ BEL HUM EDALL ULAİKE HUMUL ĞAFİLUN

( Ve cinlerden ve insanlardan çoğunu cehennem için bıraktık. ONLARIN KALPLERİ VARDIR, ONLARLA ANLAMAZLAR. ONLARIN GÖZLERİ VARDIR, ONLARLA GÖRMEZLER. ONLARIN KULAKLARI VARDIR, ONLARLA DUYMAZLAR. BUNLAR HAYVANLAR GİBİDİRLER. BİLAKİS DAHA DA SAPMIŞLARDIR. İŞTE ONLAR HABERSİZLERDİR. )

4/88 Fe ma lekum fil munafikine fieteyni vallahu erkesehum bima kesebu e turidune en tehdu men edallellah ve MEN YUDLİLİLLAHU FE LEN TECİDE LEHU SEBİLA 

( O halde size ne oluyor da ikiyüzlüler hakkında iki topluluğa ayrılıyorsunuz. Allah o kazandıklarından dolayı onları tersine döndürür. O ALLAH'IN SAPTIRDIĞINI YÖNLENDİRMEYİ Mİ İSTERSİNİZ? VE ALLAH KİMİ SAPTIRIRSA ARTIK ONA YOL BULAMAZSIN. )

6/91 Ve ma kaderullahe hakka kadrihi iz kalu ma enzelellahu ala beşerin min şey' kul men enzelel kitabellezi cae bihi musa nuran ve huden lin nasi tec'alunehu karatiyse tubduneha ve tuhfune kesira ve ullimtum ma lem ta'lemu entum ve la abaukum KULİLLAHU SUMME ZERHUM Fİ HAVDİHUM YEL'ABUN 

( Ve onlar "Allah insanlara hiçbir şey indirmemiştir." dediklerinde, Allah' ı gerçek kudreti ile takdir edemediler. De ki: "Musa'nın insanlara aydınlık ve yönlendirme olarak getirdiği, sizin onu kağıtlara dönüştürdüğünüz, onu açıkladığınız ve çoğunu gizlediğiniz, sizin ve babalarınızın o bilmediklerinizi öğrendiğiniz o kitabı kim indirdi?" DE Kİ: "ALLAH". SONRA ONLARI BATAKLIKLARININ İÇİNDE OYNAMAYA BIRAK. )

Yukarıdaki ayetlerde de görüldüğü üzere, tebliğ sonrasında yani bilgi paylaşımı sonrasında hala yanlış olanın yanlış olduğunu idrak edemeyen veya nefsani menfaatler uğruna bilerek yanlıştan vazgeçmeyen, kendisine doğru diye anlatılanı veya doğru olarak bilegeldiğini doğru addetmekte ısrar eden, Kur'an ilmini ve ilim üzerine tefekkürü reddeden, her türlü iletişime kapalı olan kitleye karşı yapılacak yegane şeyin "Onları kendi hallerine bırakmak" olduğu bildirilmektedir. Yani Allahu Teala, inkar ve isyan içinde olanlara karşı inananların, kendilerine doğrudan saldırı ve özgürlüğü kısıtlayıcı müdahale olmadığı müddetçe, herhangi bir ısrarcı veya zorlayıcı girişimde bulunamayacakları açıkça bildirilmektedir. Hatta bu hususta Bakara suresinin 256. ayetinin ilk cümlesinde açık bir hüküm yer almaktadır.

2/256 LA İKRAHE FİD DİNİ kad tebeyyener ruşdu minel ğayy fe men yekfur bit tağuti ve yu'min billahi fe kad istemseke bil urvetil vuska lenfisame leha vallahu semiun alim

( DİNDE ZORLAMA YOKTUR. Doğru yanlıştan açığa çıkmıştır. Kim azgını inkar ederse ve Allah’a  inanırsa artık sağlam kulba tutunmuştur. O ona asla kopmaz. Allah duyandır, bilendir. )

Sunday, October 16, 2022

Uzayın bükülmesi

"Uzay-zamanın Bükülmesi" fenomeni kaynaklarda şöyle tanımlanmaktadır.

"Yerçekiminin çok güçlü olduğu alanlarda ışık çekimi ve buna bağlı olarak da  "Uzay-zaman Bükülmesi" gerçekleşir. Böylece "Uzayın Bükülmesi" ile birlikte zaman akışı yavaşlar. Bir başka ifade ile ışığın yolu uzadığında, bükülen uzayda zamanın akışı da yavaşlar. Buna istinaden kütlenin, uzay-zamanı "büktüğü" ifade edilir. Teorik olarak uzay zamanın "Bükülmesi" ( Distortion ), uzaydaki bir bölgeden diğerine, olması gerekenden daha kısa sürede erişilmesini sağlayan yani bölgeler arası mesafenin kısalmasını sağlayan fenomendir."

Dolayısıyla "Uzayın Bükülmesi", uzaydaki bir konumdan bir başka konuma geçişi yani halden hale geçişi, boyutlar arası geçişi sağlayan ve döngü oluşumuna vasıta olan bir fenomendir.

"Uzayın Bükülmesi" fenomeni Enbiya suresinin 104. ayetinde bildirilmektedir.

21/104 Yevme (1) NATVİ (2) es (3) SEMAE (4) ke (5) TAYYİ (6) es (7) sicilli (8) li (9) el (10) kutub (11) kema bede'na evvele halkin NUİYDuh va'den aleyna inna kunna failin

( O gün GÖĞÜ, yazı kütüklerini, tomarlarını BÜKER gibi DÜRERİZ. Onu, ilk yaratmaya başladığımız gibi, üzerimize vaad olarak onu DÖNDÜRÜRÜZ. Kesinlikle biz yapanlar oluruz. )

Ayette yer alan "Tav" ( Dürmek, Katlamak ), "Tayy" ( Bükmek, Sarmak ) ve "A'ade" ( Döndürmek ) fiilleri "Uzay-zamanın bükülmesi" ve "Döngü" oluşması fenomenlerini tanımlamakta gibidir.

Ayetin, "Göğün dürülüp bükülmesinden" ilk cümlesinin 11 kelimeden oluşması da halden hale geçiş, boyutlar arası geçiş ve döngü olgularının nümerik sembolizmini yansıtmaktadır.

Kehf suresinin aşağıdaki ayetlerinde ise "Uzay-zaman Bükülmesi" kaynaklı "Görecelik" ( Relativity ) fenomeni bildirilmektedir. Kehf ( Mağara ) suresinde, frekans yükselmesine ve  boyut atlamaya vasıta olan hipnotik trans* halinde "zamanın daha yavaş akması" fenomeni de vurgulanmaktadır. Kehf ( Mağara ) kelimesi de esasen uzayda bir boyut portalını, bir solucan deliğini simgelemektedir. ( * 18/18 kodlu ayette Ashabi Kehf'in ( Mağara Sahipleri ) trans halinde olduğu tasvir edilmektedir. )

18/12 Summe beasnahum li na'leme eyyul hizbeyni AHSA Lİ MA LEBİSU EMEDA

( Sonra bu iki gruptan hangisinin, KALDIKLARI SÜREYİ DAHA İYİ SAYACAĞINI bilmek için onları dirilttik. )

18/18 Ve tahsebuhum eykazan ve hum rukudun ....

( Ve onları uyanık sanırdın ama onlar uykudaydılar. ... )

18/19 ... kale kailun minhum KEM LEBİSTUM kalu LEBİSNA YEVMEN EV BA'DA YEVM ....

( .... Onlardan sözcü "NE KADAR KALDINIZ?" dedi. "BİR GÜN VEYA GÜNÜN BAZISI, BİR BÖLÜMÜ KADAR KALDIK." dediler. .... )

18/25 Ve LEBİSU fi kehfihim SELASE MİETİN SİNİNE VAZDADU TİS'A 

( Ve mağaralarının içinde ÜÇYÜZ SENE KALDILAR VE DOKUZ ARTIRDILAR. )

Aşağıdaki ayetlerde de "Time Distortion" ( Zaman Bükülmesi ) ve "Relativity" ( Görecelik ) fenomenleri misaller vasıtasıyla bildirilmektedir.

23/112 Kale KEM LEBİSTUM fil erdi adede sinin

( “Yerde sene adedi ile NE KADAR KALDINIZ?” dedi. )

23/113 Kalu LEBİSNA YEVMEN EV BA'DA YEVMİN fes'elil addin

( "BİR GÜN VEYA GÜNÜN BAZISI, BİR BÖLÜMÜ KADAR KALDIK. O halde sayanlara sual et." dediler. )

23/114 Kale İN LEBİSTUM İLLA KALİLEN lev ennekum kuntum ta'lemun

( "KESİNLİKLE ANCAK ÇOK AZ KALDINIZ. Şayet kesinlikle siz bilmiş olsaydınız." dedi. )

Ayrıca bkz.

https://kuranilmi.blogspot.com/2016/04/trans-hali-ve-ashab-kehf.html?m=1

https://kuranilmi.blogspot.com/2022/05/ashab-kehf-matrisi-ve-911-numerolojisi.html?m=1

Futbol ... bir portalden geçiş sembolizmi!?

Modern anlamda İngiltere kaynaklı olsa da kökeni antik çağlara dayanan ve Futbol olarak anılan sporun, esasen bir "Portalden geçme / geçirme" olayının nümerik ve teatral sembolizmini yansıtması amacıyla üretilmiş olması kuvvetle muhtemeldir. Oyunun 11'er kişiyle oynanıyor olması bu ihtimali kuvvetlendirmektedir. Zira bilindiği üzere 11 sayısı halden hale geçişin, boyutlar arası geçiş portalının, düalitenin ve döngünün nümerik sembolü olan çok önemli bir sayıdır. ( Ayrıca bir futbol maçının 90 dk. sürmesi, 11 sayısının yanısıra 9 sayısını da gündeme getirmektedir ki bu durum da 9/11 nümerolojisine işaret etmekte gibidir. )

"Gol" anlamında kullanılan Almanca "Tor" kelimesi esasen "Kapı, Kapıdan geçirme, Geçiş kapısı" anlamlarına haiz olan bir kelimedir. Zaten bu kelime İngilizcedeki "Door" ( Kapı ) kelimesinin de bir tezahürüdür. Türkçede "Gol" olarak telaffuz edilen kelimenin İngilizcedeki orijinal yazılışı "Goal" olup, bu kelimenin "Go" ve "El" köklerinin birleşmesinden oluşmuş olması da ihtimal dahilindedir. "Goal" ... "Go El" ... "Go" ( Git 7 Gidiş ) + "El" ( İlah ) ... "İlaha Git / İlaha Gidiş" . Futbolda top, "Kale" adı verilen kapıdan geçince "Gol" olmaktadır. 

Türkçedeki "Kale" ve Fransızcadaki "Chalet" kelimeleri de esasen ortak dili kökeninden olan Türkçedeki "Gel / Gele" ve İngilizcedeki "Goal" kelimeleriyle ilintili görünmektedir. ( K, C, G harfleri dillerde birbirlerini ikame edebilmektedirler. ) İngilizcedeki "Goalkeeper" ( Kaleci, Goaleci, Geleci ) kelimesi de kök anlam olarak "Kaleyi koruyan / Gelişi kontrol eden" anlamına gelmektedir. Almancada ise bu kelimenin karşılığı "Torwart" kelimesidir ki kök anlam itibarıyla "Kapıyı Bekleyen / Kapı Gözeticisi" anlamını içerir.

Türkçedeki "Göl" ( Sudan oluşan portal ) kelimesinin de batinen "su ile açılan portal"* anlamını temsil etmesi ve köken bazında "Goal", "Gel", "Kale", "Chalet"* kelimeleriyle ilintili olması muhtemeldir. ( * Bilindiği üzere boyut portalları daima içi su dolu dairesel yapılar olarak temsil edilmektedir. )

"Futbol"un diğer ismi olan "Soccer" kelimesi ise ortak "Sok" kökünden olan Türkçedeki "Sokar" fiilinin tezahürüdür. Yani bu kelime oyunun adını "Portalden içeri SOKucular" oyunu olarak tanımlamaktadır.

Ayağın içine SOKulduğu giysi olan Çorap'ın İngilizce karşılığı da bu nedenle "Sock" kelimesidir. Keza "Socket" ( Priz, Duy ) kelimesi de "Sokulmalık olan" anlamını içeren bir kelimedir.

Saturday, October 15, 2022

Her NE varsa SUdan ibaret...

21/30 .... ve cealna MİNEL MA'İ KULLE ŞEY* hayy ....

( .... ve diri olan HERŞEYİ SUDAN oluşturduk .... )

Enbiya suresinin yukarıdaki ayetinde "Bilinçli olan her şeyin sudan" oluştuğu, yani "Bilinçli her NE varsa SUdan yaratıldığı" bildirilmektedir.

Yaratılışın kodlarının, Rab'bin insana ilk vahyi olan kelimelerde gizli olduğu düşünüldüğünde aşağıdaki kelimeler bu anlamda mesaj içermekte gibi görünmektedirler.

Water ( İng. ), Wasser ( Alm. ), Ma ( Ara. ) = Su

What ( İng. ), Was ( Alm. ), Ma ( Ara. ) = Ne

Dillerdeki "Ne" ve "Su" kelimelerinin fonetik benzerlik arzetmesi, ortak bir semantik kökene de işaret etmekte ve "Eşya"nın ( "Şey"*in çoğulu ) özünün su olduğu bilgisinin kelimelere kodlanmış olduğunu ispatlar niteliktedir. 

Ayrıca kök anlamı "Su cinsi" anlamına gelen ve Grek kökenli olduğu bilinegelen "Hidrojen" ( Hudro ( Su ) + Gene ( Cins ) ) kelimesi esasen ortak dil kökeninin bir üyesi olup, "Hudro" kelimesi, Arapçadaki "Hudr" ( Yeşillik ), "Hidr" ( Yeşil ), "Hazir" ( Hazırda olan, Huzurda olan, Meydana gelmiş olan, Gayb olmayan ), "Hazir" ( Su şırıltısı ) kelimeleriyle aynı "HDR / HZR" kökenindendir. ( Arapçada D ve Z harfleri brbirlerini ikame etmektedirler. ) Dolayısıyla "Hazir" ( Hazırda olan, Huzurda olan ), "Hidr / Hudr" ( Yeşil / Yeşillik ) ve "Hazir" ( Su sesi, Su şırıltısı ) kelimelerinin anlamları "Var olanın sudan ibaret olduğu" mesajını vermekte gibidirler.

Yaratılışın tüm kaynak kodları ve ilahi kozmik bilgiler, her gün insanın ağzından sıradan ve rutin bir şekilde dökülen ancak gerçek değeri ve kudreti henüz tam anlaşılamamış kelimelerde gizlidir. 

Her şey kelimedir. Kelimenin ( bilginin ) maddi yansıması da SU'dur.

Friday, October 14, 2022

İblis'in vaadi ve zulüm stratejisi

Cinlerden olan İblis'in Allah'tan korktuğu, Enfal suresinin 48. ayetinde dönekliği de vurgulanmak suretiyle şöyle bildirilmektedir.

8/48 Ve şeytan, onlara çalışmalarını süslü gösterdiği zaman, "Bugün insanlardan size galip gelecek yoktur. Kesinlikle ben size yardımcıyım." dedi. İki topluluk göründüğünde topukları üzerinde döndü ve "Kesinlikle ben sizden beriyim. Kesinlikle ben sizin görmediklerinizi görüyorum ve kesinlikle ben Allah’tan korkarım. Allah azabı şiddetli olandır." dedi. 

İblis insanı, ona seçenek sunarak aldatır. Esasen o aldatmaz da insan aldanır. İblis'in insana yegane aldatıcı vaadi, daha doğrusu teşbih yaparak ilettiği söylemi "Tanrı gibi olabilirsin" cümlesinden ibarettir ki cahil ve müşrik inkarcılar bu cümleyi gerçekten Tanrı olabilecekleri şeklinde yorumlamaktadırlar. Bu husus kutsal kitaplardaki şu ayetlerde bildirilir.

7/20 Fe vesvese lehumeş şeytanu li yubdiye lehuma ma vuriye anhuma min sev'atihima ve kale ma nehakuma rabbukuma an hazihiş şecerati illa en tekuna melekeyni ev tekuna minel halidin

( Şeytan onların ayıplarından, çirkinliklerinden o onlara gizlenmişleri, örtülmüşleri onlara açığa çıkarmak için onlara vesvese verdi. "Rab’biniz, ancak iki melek veya ebedilerden olursunuz diye sizi şu ağaçtan men etti." dedi. )

1 Genesis 3-1 RAB Tanrı'nın yarattığı yabanıl hayvanların en kurnazı yılandı. Yılan kadına, "Tanrı gerçekten, 'Bahçedeki ağaçların hiçbirinin meyvesini yemeyin' dedi mi?" diye sordu.

1 Genesis 3-2 Kadın, "Bahçedeki ağaçların meyvelerinden yiyebiliriz" diye yanıtladı,

1 Genesis 3-3 "Ama Tanrı, 'Bahçenin ortasındaki ağacın meyvesini yemeyin, ona dokunmayın; yoksa ölürsünüz' dedi."

1 Genesis 3-4 Yılan, "Kesinlikle ölmezsiniz" dedi,

1 Genesis 3-5 "Çünkü Tanrı biliyor ki, o ağacın meyvesini yediğinizde gözleriniz açılacak, iyiyle kötüyü bilerek Tanrı gibi olacaksınız."

Sistemdeki esas "bug" İblis'in insana attığı "İlahlaşma, Tanrılaşma" obsesyonudur. Öyle ki müşrikler, mümķün olmayan bu sapık hedefi insanlığı tahakküm altına alıp zulmetmek olarak tanımlamaktadırlar. Zulüm onlar için bir stratejidir. Halen dünyadaki her türlü sosyal, medikal, ekonomik ve psikolojik sorunun temelinde bu sapkın zulüm obsesyonu yatmaktadır. Ve bu zulüm stratejisi mikro seviyeden makro seviyeye kadar, küresel bazda uygulanmaktadır.

Hud suresinin 101. ayetinde inkarcı ve zalim müşriklerin durumu "Zulüm" kelimesi vasıtasıyla bildirilmekte ve zulmetme gayreti içinde olanların esasen kendilerine zulmettikleri vurgulanmaktadır.

11/101 Ve ma zalemnahum ve lakin zalemu enfusehum fe ma ağnet anhum alihetuhumulleti yed'une min dunillahi min şey'in lemma cae emru rabbik ve ma zaduhum ğayra tetbib

( Ve biz onlara zulmetmedik ve lakin nefislerine zulmettiler. Böylece, Rab’binin emri geldiğinde, Allah’tan başka çağırdıkları ilahları onlara şey kadar bile fayda sağlamadılar. Onlara zararın haricindekini artırmadılar. )