Nisa 4/171 - Ya ehlel kitabi la tağlu fı dıniküm ve la tekulu alellahi illel hakk innemel mesıhu ıysebnü meryeme rasulüllahi ve kelimetüh elkaha ila meryeme ve ruhun minhü fe aminu billahi ve rusülih ve la tekulu selaseh intehu hayral leküm innemellahü ilahün vahid sübhanehu en yekune lehu veled lehu ma fis semavati ve ma fil ard ve kefa billahi vekıla
( Ey kitap sahipleri, dininizde azgınlık etmeyin ve Allah üzerine gerçek haricindekini söylemeyin. Meryem oğlu İsa Mesih, kesinlikle Allah' ın resulü, Meryem'e atmış olduğu kelimesi ve O’ndan ruhtur. O halde, Allah' a ve O’nun resullerine inanın ve üçtür demeyin. Kendi hayrınıza bundan imtina edin, vazgeçin. Kesinlikle ki Allah tek ilahtır. O, çocuk sahibi olmaktan yücedir. Göklerde ne varsa ve yerde ne varsa O’nadır. Vekil olarak Allah kafidir. )
Maide 5/73 - Lekad keferallezıne kalu innellahe salisü selaseh ve ma min ilahin illa ilahün vahid ve in lem yentehu an ma yekulune le yemessennellezine keferu minhüm azabün elım
( O "Kesinlikle Allah, üçün üçüncüsüdür." diyenler inkar etmişlerdir. Tek ilahtan başka ilah yoktur. Eğer o söylediklerinden vazgeçmezlerse, kesinlikle onlardan o inkar edenlere elim azap dokunacaktır. )
* 666 sayısı, ortak koşanların ( müşriklerin ) "şirklerini" sembolize ettikleri sayıdır. Yukarıdaki ayetlerde de belirtildiği üzere müşrikler Şeytan'ın aldatması sonucunda "üç ilah" yanılgısı içine girmiş olduklarından Allahü Teala onları bu konuda uyarmaktadır. Ancak, müşrikler, Allahü Teala'nın bir tezahürü olarak addedilen 6 rakamını üç kez yanyana tekrarlamak suretiyle oluşturdukları 666 rakamını "şirk" sembolü olarak kullanmaktadırlar. "Şirk" bir Şeytan aldatması olduğundan 666 sayısı Şeytan'ın bir ifadesi olarak da tanımlanmaktadır.
Yalanlayanların ( Mükezzibun ), İnkarcıların ( Kafirun ) ve Ortak koşanların ( Müşrikun ) karşılıklarının "Zakkum" ve "İrin" olduğunu ifade eden aşağıdaki ayetler nümerolojik açıdan dikkat çekmektedir.
Saffat 37/62 - E zalike hayrun nüzülen em şeceratüz zekkum
Saffat 37/62 - E zalike hayrun nüzülen em şeceratüz zekkum
( Ağırlama, ikram olarak bu mu daha hayırlı? Yoksa zakkum ağacı mı? )
Duhan 44/43 - İnne şeceratez zekkum
( Kesinlikle zakkum ağacı. )
Vakia 56/52 - Le akilune min şecerin min zekkum
( Zakkum ağacından yiyeceksiniz. )
..............
Sad 38/57 - Haza fel yezukuhu hamımün ve ğassak
..............
Sad 38/57 - Haza fel yezukuhu hamımün ve ğassak
( Budur.
O halde onu tatsınlar. Kaynar suyu ve içilemez olan soğuk irini. )
Hakka 69/36 - Ve la ta'amun
illa min ğıslin
( Ve irin haricinde
yiyecek yoktur. )
( Kaynar
su ve irin hariç. )
Yukarıdaki ayetler kelime ayrışımı bazında ve nümerolojik olarak incelendiğinde 666 sayısı tespit edilmektedir.
* "Zekkum" ( Zakkum ) ve "Ğassak / Ğıslin" ( İrin ) kelimeleri toplam 6 ayette geçmektedir.
Yukarıdaki ayetler kelime ayrışımı bazında ve nümerolojik olarak incelendiğinde 666 sayısı tespit edilmektedir.
* "Zekkum" ( Zakkum ) ve "Ğassak / Ğıslin" ( İrin ) kelimelerinin geçtiği ayetlerdeki toplam kelime adedi 18 ...6+6+6 = 18
* "Zekkum" ( Zakkum ) ve "Ğassak / Ğıslin" ( İrin ) kelimelerinin geçtiği 6 ayette toplam 36 kelime var. 6 x 6 = 36 veya 3 tane 6 yani 6 6 6
* Zakkum bitkisinin özünde yer alan "Oleandrin" maddesinin molekül ağırlığı ( Molecular Weight MW ) 576 g / mol'dur. Bu sayıyı oluşturan rakamlar nümerolojik olarak toplandığında;
5 + 7 + 6 = 18 …. 6 + 6 + 6 = 18 ( Yine 18 rakamından hareketle 666 sayısına ulaşılmaktadır. )
* 6 ve 9 sayılarındaki Yin Yang etkisi düşünüldüğünde, aşağıdaki durumda da 666 formu göze çarpmaktadır.
576 = 6 x 96
Zakkum ağacı dünyaya ait bir bitki olup, Saffat suresinin aşağıdaki ayetlerinde zakkum ağacının kökünün cehennemde olduğu bildirilmektedir. Bu durum, dünyanın cehennem olduğu anlamını ortaya çıkarmaktadır.
37/62 - E zalike hayrun nüzülen em şeceratüz zekkum
( Ağırlama, ikram olarak bu mu daha hayırlı? Yoksa zakkum ağacı mı? )
37/63 - İnna cealnaha fitneten liz zalimın
( Kesinlikle biz onu zalimler için sınav kıldık. )
37/64 - İnneha şeceratün tahrucü fı aslil cehı
m
( Kesinlikle o cehennemin kökünde, temelinde çıkan ağaçtır. )
No comments:
Post a Comment