Bu blogda, yaratılışın kaynak kodları olan kelimelerin ve ayetlerin semantik, nümerolojik ve etimolojik açıdan incelenmesi ve bilimsel veriler ile ilişkilendirilmesi sonucunda ortaya çıkan tespitlere yer verilmektedir.
Çeviri
Friday, September 18, 2020
Pedofili meselesi
Thursday, September 17, 2020
İblis ve askerleri yenilmeye mahkumdur.
Kendisini Allah'a ortak koşturarak aldatan ve döngü sonunda teknoloji ilmi üzerine iyice azan İblis tüm sinsi ve ilmi tuzaklarına rağmen yenilmeye mahkumdur. Zira o tuzaklara kendisi düşecektir. Ve bunu en iyi bilen de kendisidir. Çünkü kitapta bu gerçekler ayet olarak yer almaktadır.
3/54 - Ve mekeru ve mekerallah vallahü hayrul makirın
( Ve tuzak kurdular, Allah da tuzak kurdu. Allah tuzak kuranların en hayırlısıdır. )
35/43 - İstikbaran fil erdı ve mekras seyyi' ve la yehıykul mekrus seyyiü illa bi ehlih fe hel yenzurune illa sünnetel evvelın fe len tecide li sünnetillahi tebdıla ve len tecide li sünnetillahi tahvıla
( Yerde kibirlenme ve kötülük tuzağıdır. Kötülük tuzağı sahibinin haricindekinin başına geçmez. Ancak evvelkilerin adetlerini mi gözetiyorlar? Allah' ın adetinde değişim bulamazsın. Allah' ın adetinde dönüşüm, başkalaşım bulamazsın. )
İblis ve askerlerinin insanlar için tuzak olarak kurdukları dijital teknoloji hapishanesinin mahkumları kendileri olacaktır. İlim üzerine sapanları ve tuzak olarak kulladıkları ilmi Allah’a ortak koşanlar da aynı hazin kaderi paylaşacaklardır.
26/90 - Ve üzlifetil cennetü lil müttekın
( Ve cennet sakınanlar için yaklaştırılmıştır. )
26/91 - Ve bürrizetil cehımü li ğavın
( Ve cehennem azgınlar için ortaya çıkarılmıştır. )
26/92 - Ve kıle lehüm eyne ma küntüm ta'büdun
( Ve onlara "O kulluk etmiş olduğunuz hangisidir?" denilir. )
26/93 - Min dunillah hel yensuruneküm ev yentesırun
( Allah’tan başka. Size yardım edebiliyorlar mı veya kendilerine yardım edebiliyorlar mı? )
26/94 - FE KÜBKİBU* FIHA HÜM VEL ĞAVUN
( ARTIK ONLAR VE AZGINLAR ORAYA TIKILMIŞLARDIR*. )
26/95 - VE CÜNUDÜ İBLISE ECMEUN
( VE İBLİS'İN ORDULARI DA TOPLUCA. )
26/96 - Kalu ve hüm fıha yahtesımun
( Onlar orada tartışıp hasımlaşarak dediler ki, )
26/97 - Tellahi in künna le fı dalalin mübın
( Allah için, kesinlikle biz apaçık sapıklık içinde olmuşuz. )
26/98 - İZ NÜSEVVİKÜM Bİ RABBİL ALEMİN
( ZAMANINDA SİZİ ALEMLERİN RAB'BİNE DENK TUTTUK. )
26/99 - Ve ma edallena illel mücrimun
( Ve "Bizi suçluların haricindekiler saptırmadı." )
26/100 - Fe ma lena min şafiın
( Artık bize af vesilecilerinden yoktur. )
26/101 - Ve la sadıkın hamım
( Ve ne de doğru sıcak samimi arkadaş. )
26/102 - Fe lev enne lena kerraten fe nekune minel mü'minın
( Keşke kesinlikle bize bir kere daha tekrar olsaydı da inananlardan olsaydık. )
26/103 - İnne fı zalike le ayeh ve ma kane ekseruhüm mü'minın
( Kesinlikle bunda ayet vardır. Onların çoğunluğu inananlar olmazlar. )
"Keşke bir kere daha olsaydı." diyenler...
Nefsaniyetin ve kaba maddenin negatif tesirlerine kapılarak bile bile doğru yoldan sapmış ve İblis'in askeri haline gelmiş olanların hesap günündeki pişmanlık beyanlarının da batıl olduğu ayetlerle sabittir.
26/102 - FE LEV ENNE LENA KERRATEN FE NEKUNE MİNEL MÜ'MİNIN
( KEŞKE KESİNLİKLE BİZE BİR KERE DAHA TEKRAR OLSAYDI DA İNANANLARDAN OLSAYDIK. )
26/103 - İnne fı zalike le ayeh ve ma kane ekseruhüm mü'minın
( Kesinlikle bunda ayet vardır. Onların çoğunluğu inananlar olmazlar. )
6/27 - Ve lev tera iz vükıfu alen nari fe kalu YA LEYTENA NÜRADDÜ ve la nükezzibe bi ayati rabbina ve NEKUNE MİNEL MÜ'MİNUN ( Ve şayet onların, ateşe vakıf olduklarında
"EY NE OLURDU DÖNDÜRÜLSEYDİK. Rab’bimizin ayetlerini yalanlamasaydık ve İNANANLARDAN OLSAYDIK." dediklerini görsen. )
6/28 - Bel bedalehüm ma kanu yuhfune min kabl ve LEV RUDDU LE ADU Lİ MA NÜHU ANHÜ ve innehüm le kazibun
( Bilakis, o önceden gizlemiş oldukları karşılarına çıktı. ŞAYET GERİ DÖNDÜRÜLSELERDİ YİNE O MENEDİLDİKLERİNİ YAPARLARDI. Kesinlikle onlar yalancılardır. )
Ayetler açıkça göstermektedir ki bilinçli ve kasıtlı olarak negatif frekansın hizmetçisi durumunda olanların ruhsal tekâmüle erip doğru yola gelebilmeleri için defaatle reenkarne olmaları ve aşamalar halinde ıslah olmaları gerekmektedir. İnsanlar için kurdukları tuzaklara kendileri düşen şeytanlar o tuzakların azabını da kendileri çekeceklerdir.
Wednesday, September 16, 2020
İnancın bileşenleri
"Allah'a inanıyorum."
Bu cümlenin, yaratılmış varlıkların ruhsal tekamülü açısından çok önemli olduğu ancak yetersiz olduğu ve tamamlanması gerektiği Kur'an'da vurgulanmaktadır. Zira "Allah'a İnanç" kavramı bileşenlerden oluşan bir bütündür. Bunlar;
1- Allahü Teala'ya inanç
2- Kitaplara inanç
3- Meleklere inanç
4- Resullere inanç
5- Ahiret Gününe inanç ( Yani kaba madde alemi dünya dışı, üst süptil boyut yaşamı ( cennet ve üzeri ) )
6- İyilik yapmanın gerekliliğine inanç
olarak sıralanabilir.
Misalen İblis'te Allah'a yani O'nun varlığına inanmaktadır. Zaten yaratılmış hiçbir varlığın başka bir seçeneği olması mümkün değildir. Ancak kitaba göre İblis, O'nun öğretisini benimsememiş, O'na isyan etmiş ve kötülüğü seçmiştir. Bu durumda gerçek "Allah'a inanç" kavramından söz edilmesi mümkün değildir.
Kur'an'da Allah inancı daima ahiret inancı kavramı ile birlikte kullanılmıştır.
3/114 - Yü'minune billahi vel yevmil ahıri ve ye'mürune bil ma'rufi ve yenhevne anil münkeri ve yüsariune fil hayrat ve ülaike mines salihın
( Allah’a ve sonraki güne inanırlar, iyiliği emrederler, kötülükten menederler ve hayırlarda koşarak ilerlerler. İşte onlar iyilerdendirler. )
4/136 - Ya eyyühellezine amenu aminu billahi ve rasulihı vel kitabillezı nezzele ala rasulihı vel kitabillezı enzele min kabl ve men yekfür billahi ve melaiketihı ve kütübihı ve rusülihı vel yevmil ahıri fe kad dalle dalalen beıyda
( Ey o inananlar, Allah’a , O’nun resulüne, resulüne indirdiği o kitaba ve daha önce indirdiği o kitaba inanın. Allah' ı, meleklerini, kitaplarını, resullerini ve sonraki günü inkar eden kimse uzak, derin sapıklığa sapmıştır. )
"İyilik" kavramının ne olduğu da Bakara suresinin 177. ayetinde bildirilmiştir.
2/177 - Leysel birra en tüvellu vücuheküm kıbelel meşrikı vel mağribi ve lakinnel birra men amene billahi vel yevmil ahıri vel melaiketi vel kitabi ven nebiyyın ve atel male ala hubbihı zevil kurba vel yetama vel mesakıne vebnes sebıli ves sailıne ve fir rikab ve ekames salate ve atez zekah vel mufune bi ahdihim iza ahedu ves sabirıne fil be'sai ved darrai ve hıynel be's ülaikellezine sadeku ve ülaike hümül müttekun
( Yüzünüzü doğu ve batı yönüne, doğrultusuna çevirmenizde iyilik yoktur. Lakin iyilik, o Allah’a , sonraki güne, meleklere, kitaba, habercilere inananlara, sevdiklerine, yakınlarına, yetimlere, yoksula, yolda kalmışa, dilenenlere, boyunduruk içindekilere sevgiyle mal verenlere, duaya kalkanlara, zekatı verenlere, ahdettiklerinde ahdlerini ifa edenlere, zorlukta, sıkıntıda, darlıkta ve zor savaş zamanında sabredenleredir. İşte onlar doğrudurlar ve işte onlar sakınırlar. )
"Ben robot değilim." ??!! ... CAPTCHA
90'lı yılların sonunda sözde bir internet güvenlik uygulaması olarak devreye alınan CAPTCHA* uygulaması esas itibarıyla küresel planları ifşa eden niteliğe sahiptir. Herhangi bir internet sitesine girilmek istendiğinde ekrana güvenlik adımı olarak gelen bölümde karmaşık şekilde yazılmış bir yazının okunması veya görsel bir testin geçilmesi istenmektedir. Gerekli kodlar vb. girildikten sonra ayrıca böyle bir adıma neden gerek duyulmuştu? İnsanlar bir şeye mi alıştırılmaktaydı? İnsanlar kullanılarak AI için laboratuar uygulaması mı yapılmaktaydı?
* CAPTCHA = Completely Automated Public Turing test to Tell Computers and Humans Apart / İnsanlar ve bilgisayarların farklı olduğunu anlayabilmek için tamamen otomatik kamusal Turing testi
"İnsanların ve bilgisayarların farklı olduğunu anlamak" ..... anlaşılamamış mı?
2012'de yapılan bir araştırmaya göre insanlar CAPTCHA testlerinin yüzde 90'ını çözebilrken bilgisayarlar %99.8'ini çözebilmekteymişler.!!!
Bu nedenle Google, testi değiştirerek "No Captcha ReCapctha" isimli yeni bir testi uygulamaya almıştır. Yeni testte bilgisayar kullanıcılarıdan sadece "Ben robot değilim ( I am not a robot )" yazan minik bir kutucuğu tıklamaları istenmektedir.
Tuesday, September 15, 2020
Işığın spectrumu ... bir "Hayal"
Latince "Spectrum" kelimesi "Hayal" anlamına gelmekte olup, beyaz ışığın, cam piramidin bir yüzeyinden girip öbür yüzeyinden 7 renge ayrışmış olarak çıkmış haline "Işığın Spectrumu" veya "Işığın Tayfı" denmektedir. Arapça "Tayf" kelimesi de "Hayal" anlamını taşımaktadır.
Transhumanism reklamı
"Transhumanism" projesine ilişkin bir reklam BBC tarafından internette viral yapılmaya çalışılmıştır. Reklam filminde yeni ameliyattan çıkmış, hastane odasındaki yatakta yatmakta olan bir kadının kendisini ziyarete gelmiş olan annesine ve babasına geçirmiş olduğu "Transhumanism" ameliyatının detaylarını "mutlu ve neşeli" bir şekilde aktarmaktadır. Senaryo gereği "çağdışı kalmış"! anne ve baba kızlarının neden böyle bir operasyon geçirdiğini anlayamamakta ve "herkesin aklına gelecek standart soruları" sormaktadırlar.
Reklam filimden bazı kareler şöyledir.
İblis'in neferi olmuş, cin soyundan gelen küresel ailelerin medya önündeki kuklaları ( hangi isimler olduğu artık herkese malum hale gelmiştir. ) bu projeyle, Kur'an'da belirtildiği üzere insanın Allah'a yani ruhsal tekamüle giden yolunun üzerine oturmak ve onu kaba madde alemi dünyaya ebediyen hapsetmek istemektedirler.
7/16 - Kale fe bima ağveytenı le ak'udenne lehüm sıratakel müstekım
( "Öyleyse, beni azdırmandan dolayı, onlara karşı, senin doğru yolunun üstüne oturacağım." dedi. )
İnsanlar
arasındaki bu ayrışım İncil'de "alnına veya eline canavarın ( İblis'n ) işaretini
koyduranlar ve koydurmayanlar" olarak bildirilmektedir.
66-Revelations-13-16 Küçük büyük, zengin yoksul, özgür köle, herkesin sağ eline ya da alnına bir işaret vurduruyordu.
66-Revelations-13-18 Bu konu bilgelik gerektirir. Anlayabilen, canavara ait sayıyı hesaplasın. Çünkü bu sayı insanı simgeler. Sayısı altıyüzaltmışaltıdır.
66-Revelations-14-10
Tanrı gazabının kâsesinde saf olarak hazırlanmış Tanrı öfkesinin şarabından
içecektir. Böylelerine kutsal meleklerin ve Kuzu'nun önünde ateş ve kükürtle
işkence edilecek.
66-Revelations-14-11
Çektikleri işkencenin dumanı sonsuzlara dek tütecek. Canavara ve heykeline
tapıp onun adının işaretini alanlar gece gündüz rahat yüzü
görmeyecekler.
66-Revelations-20-4
Bazı tahtlar ve bunlara oturanları gördüm. Onlara yargılama yetkisi verilmişti.
İsa'ya tanıklık ve Tanrı'nın sözü uğruna başı kesilenlerin canlarını da
gördüm. Bunlar, canavara ve heykeline tapmamış, alınlarına ve ellerine
onun işaretini almamış olanlardı. Hepsi dirilip Mesih'le birlikte bin yıl
egemenlik sürdüler.
Monday, September 14, 2020
Cinleştirme operasyonu .... GENEration
Kur'an'da yer alan "Adem'in yasak ağaca yaklaşması" yani "cinlerin soyağacına yaklaşması" meselesi esasen insan soyunun cin soyuyla karışması ve "insanın cinleştirilmesi" kavramını tanımlamaktadır.
"CİNsel ilişki" kelimesindeki "Cinsel" kelimesinin kökünde bulunan "Cin" kelimesi bu kelime setine "insanın cin ile tenasül ilişkisi" anlamını kazandırmaktadır.
İngilizce'de ve Fransızca'daki "Genie / Génie" kelimeleri "Cin" kelimesinin karşılığıdır.
Gen+eration = Cinleşme / -leştirme
"Generation" kelimesinin hep "Soy" anlamını yansıttığı kabul edilegelmiştir. Ancak bu kelime açıkça bir soy dönüştürme / melezleştirme operasyonunu tanımlamaktadır.
İnsan beyninde "Reptilian Complex" ( Sürüngen Kompleksi ) adı verilen bir bölümün bulunmasının sebebinin bu birleşme olduğuna evvelki bölümlerde defaatle değinilmiştir.
İsra suresinin 64. ayetinde cin şeytanı İblis'e hitab edilmekte olup, "İnsana çocuklarda ortak ol." ifadesi "İnsanla soyunu karıştır." anlamını içermektedir.
17/64 - Vestefziz men isteta'te minhüm bi savtike ve eclib aleyhim bi haylike ve racilike ve ŞARİKHÜM FİL emvali vel EVLADİ veıdhüm ve ma yeıdühümüş şeytanü illa ğurura
( Ve onlardan kime istidatın olursa sesin ile yerinden oynat, kımıldat. Atlarınla ve yayalarınla üzerlerine yönel. ONLARA malda ve ÇOCUKLARDA ORTAK OL. Onlara vaad et. Ve şeytan onlara aldatmanın haricinde vaad etmez. )
Cinlerin insanla cinsel ilişkisi Tevrat'ın "GENEsis" ( Soylanma / Cinlenme / Yaratılış ) bölümünde "Nefiller / İlahi varlıklar" ( Kovulmuş melekler / cinler ) misaliyle bildirilir.
1 Genesis 6-4 İlahi varlıkların insan kızlarıyla evlenip çocuk sahibi oldukları günlerde ve daha sonra yeryüzünde Nefiller vardı. Bunlar eski çağ kahramanları, ünlü kişilerdi.
Türkçe’de “Yaşayan varlık” anlamına gelen “Can” kelimesinin
Arapça’da “Cin” anlamına gelmesi de ilginç bir ilintiye dikkat çekmekte
gibidir.
55/39 - Fe yevmeizin la yus'elu an zenbihi insün ve la CAN (
Artık o gün ne insana, ne de CİNE günahlarından sual edilmez. )
55/56 - Fihinne kasıratüt tarfi lem yatmishünne insün
kablehüm ve la CAN ( Onların içinde, onlardan önce kendilerine ne insan, ne de CİN
dokunmamış kısa, saklı bakışlı kadınlar. )
Ayrıca Türke’deki “Kan” ve “Kin” kelimelerinin de anlam itibarıyla “Gen”, “Can” ve “Cin” kelimeleriyle dolaylı ilintisi olabilir. “C” harfi dillerde “K” olarak da telaffuz edilebilmektedir. ( “Cin” insana “kini” olan bir varlıktır. “Kan” ile “Gen” kelimeleri de biyolojik anlam itibarıyla ilintilidirler. )
"Canavar" kelimesinin kökeni ise "Jennifer" kelimesi olup bu kelime "Jenni" ( Cin ) ve "Fer" ( Getiren ) köklerinden oluşmakta ve "Cin Getiren" anlamına gelmektedir. ( Benzer örnek "Lucifer" kelimesidir. Luci ( Işık ) ve "Fer" ( Getiren ) )
GENs ( "Jan" okunur. ( Fransızca ) kelimesi "Halk, Kişiler" anlamındadır.
Kaim-i Makam
Bu bölümde kök bileşenleri Kur'an'da da yer alan bir kelimenin, "Kaymakam" kelimesinin etimolojisine kısaca değinilmektedir. "Kaymakam" kelimesi "Kaim"* ( Duran, Ayakta duran ) ve "Makam"** ( Makam, Durulan Yer, Mevki ) kelimelerinden oluşmakta olup esasen "Kaim-i Makam" olarak yazılır ve "Makamda Duran / Makamı Tutan" anlamı taşır.
* Kıyam ( Ayağa Kalkmak ), Mukim ( İkamet eden ), İkame ( Yerine koyma ) kelimeleri de aynı ( KM ) köktendir.
** Makam kelimesi de ayrıca "Ma" ( Ne, O ) ve "Kam" ( Durmak - Kıyam kökünden ) kelimelerinden oluşmaktadır.
Bu kelimelerin Kur'an'daki kullanım örnekleri şöyledir.
3/39 - Fe nadethül melaiketü ve hüve KAİMün yüsallı fil mıhrabi ennellahe yübeşşiruke bi yahya müsaddikan bi kelimetin minellahi ve seyyiden ve hasuran ve nebiyyen mines salihın
( Böylece o mihrabın içinde AYAKTA DURUP dua ederken melekler ona seslendiler. "Kesinlikle Allah sana, Allah’tan kelimeyi doğrulayıcı, nefsine hakim, temiz ve fazilet sahibi, sır saklayıp tasa çeken ve iyilerden haberci olarak Yahya’ yı müjdeliyor." )
17/79 - Ve minel leyli fe tehecced bihı nafileten leke asa en yeb'aseke rabbüke MEKAMEN mahmuda
( Ve sana zorunlu olmasa da geceden feragat et. Rab’binin seni övülmüş MAKAMA göndermesi umulur. )
Alemler ve 10 sayısı
String Theory'ye ( İp Teorisi ) göre madde alemi olan kainat 10 boyuttan oluşmaktadır. ( Super String Theory ise 11 boyut öngörmektedir. ) "Boyut" kelimesi aynı zamanda "Plan" ve "Frekans" anlamına da gelmekte olup, Kur'an'da ise "Alem" kelimesi ile temsil edilmektedir.
"Alem" kelimesinin "Alim" ( Bilen ) kelimesiyle olan fonetik benzerliği ve tüm yaratılışın aslında tek bir bilinç ve "Bilgi"den oluştuğu dikkate alındığında "Alem" kelimesinin derin anlamı da ortaya çıkmaktadır.
"Alem" kelimesi, Kur'an'da 73 kere tekrarlanmakta olup, ilk geçtiği ayet Fatiha suresinin 2. ayetidir.
1/2 - El (1) hamdu (2) li (3) allahi (4) rabbi (5) el (6) ALEMİN (7) ( Övgü ALEMLERİN Rab’bi Allah içindir. )
Tasallut meselesi
"Tasallut" kelimesi "Salt" ( Vurmak, Darbelemek, Hükmetmek ) kökünden türeyen ve "Darbeye maruz bırakmak, Tahakkümane tesirler iletmek" anlamlarına gelmektedir. Bu kelime konuşma dilinde "Cin tasallutu" kavramıyla özdeşleşmiş olup, cinin negatif enerji frekansı tesirlerine kapılmış insan için kullanılmaktadır.
Üst süptil planda pozitif frekanslı vazifeli varlıklar ( melekler ) olduğu gibi negatif frekanslı varlıklar ( cinler ) da bulunmaktadır. Kaba madde planındaki bir varlığın bu frekanslardan birine kapılması esasen bir "tasallut" fenomenidir. Zira daimen Allahü Teala'nın hakimiyeti altında olmak yani O'nun ilettiği pozitif frekansların tasallutu altında olabilmek her inananın yegane temennisidir. Dolayısıyla "tasallut" kelimesi tek başına pozitif veya negatif anlamı temsil etmemekte yani nötr niteliğe sahip bulunmaktadır. ( Örnek : "Musibet" kelimesi olumsuz olarak algılanagelen bir kelime olmasına rağmen sadece "İsabet eden, Rastlayan" anlamına gelmektedir ve nötrdür. İsabet eden olgu pozitif de olabilir negatif de olabilir. )
4/90 - İllellezıne yesılune ila kavmin beyneküm ve beynehüm mısakun ev cauküm hasırat suduruhüm en yükatiluküm ev yükatilu kavmehüm ve lev şaellahü le SELLETAhüm aleyküm fe le kateluküm fe inı'tezeluküm fe lem yükatiluküm ve elkav ileykümüs selem fe ma cealellahü leküm aleyhim sebıla
( Sizin ve onlar arasında söz olan kavime ulaşıp sığınanlar veya sizlerle savaşmanın veya onların kavimleriyle savaşmanın göğüslerine hasar verdiği size gelenler hariç. Şayet Allah dileseydi onları üzerinize MUSALLAT ederdi de sizinle savaşırlardı. O halde sizden uzak durur da sizinle savaşmazlar ve sizlere selam atarlarsa, Allah size onların üzerine yol vermemiştir. )
Dünya'daki tüm varlıklar gibi insan da, ilahi nizamın kozmik sistemine bağlı olan Öz Varlığın kaba madde planındaki bir tezahürü olarak kozmik sistemden iletilen tesirler ile varlığını sürdürmektedir.
Zaman kavramının olmadığı, tüm kainatın esasen tek bir bilinç olduğu ve tüm olguların / varlıkların birbirlerinin temsili ve döngüsel yansıması olduğu dikkate alındığında düalitenin ve döngünün esası olan pozitif veya negatif yönde değişimlerin tek bir kaynaktan sebeplendiği ortaya çıkmaktadır.
Bir varlığın frekansının yükselmesi onun farklı planlardaki ( boyut / frekans ) pozitif veya negatif varlıklar ile senkronize olmasına ve temasa geçmesine vesile olmaktadır. Satanik ritüelllere katılmaya mecbur bırakılmış bazı zihin kontrol mağdurları ifadelerinde ritüel esnasında ritüele katılan bazı kişilerin şekil değiştirerek farklı formda bir yaratığa ( genellikle reptilian ) dönüştüklerini belirtmektedirler. Bu durum esas itibarıyla frekans değişimi nedeniyle kişinin, bulunduğu frekansın dışındaki olguları / varlıkları algılayabilmesi fenomenini yansıtmaktadır. Yani değişim kişinin kendisinde olmakta ve karşısındaki kişiye musallat olmuş cini veya meleği algılayabilir hale gelmektedir. Tıpkı Matrix filminde prodigy çocuğun Neo'ya söylediği gibi. "Kaşık yok. Eğilen sensin."
Sunday, September 13, 2020
Ateşe çağıranlar ve zannını doğrulayan İblis
"Nar" kelimesi "Ateş" anlamında kullanılmakta olup, Kur'an'da İblis'in ateşten yaratılmış olduğu bildirilir.
7/11 - Ve lekad halaknaküm sümme savvernaküm sümme kulna lil melaiketiscüdu li ademe fe secedu illa İBLİS lem yekün mines sacidın
( Ve sizi yarattık. Sonra sizi şekillendirdik. Sonra meleklere "Adem için yere kapanın." dedik de İBLİS hariç yere kapandılar. O yere kapananlardan olmadı. )
7/12 - Kale ma meneake en la tescüde iz emartük kale ENE hayrun minh halaktenı min NARİN ve halaktehu min tıyn
( “Sana emrettiğim zaman, seni yere kapanmaktan ne men etti?” dedi. “BEN, ondan daha hayırlıyım. Beni ATEŞten yarattın, onu çamurdan yarattın." dedi. )
"Nar" kelimesinin "Enerji frekansı" anlamını taşıyor olması kuvvetle muhtemeldir. Zira cinler süptil ( ince ) plan / boyut varlıkları olarak bilinmektedirler. ( Dünya kaba madde planı / boyutudur. )
7/12 kodlu ayette yer alan "halakteni min narin" ( beni ateşten yarattın ) cümlesinde "Ateş" kelimesi "Narin" olarak zikredilmiştir. Oysa bir çok ayette "Ateşten" ifadesi "Min nar" olarak ifade edilmektedir. Örnek; 22/19 ... lehüm siyabün min nar ... ( onlara ateşten elbiseler ... )
"Narin" kelimesi Farsça kökenli olup "İnce" anlamı taşımaktadır. "Süptil ( İnce ) madde varlık" kavramı dikkate alındığında 7/12 kodlu ayetteki "halakteni min narin" ifadesi "beni ince / süptil olarak yarattın" anlamını taşıyor olabilir.
İblis'e tabi olmuş cin ve insan şeytanlarının insanı negatif enerji frekansına ve dolayısıyla helake yönlendirmeleri hususu Kur'an'da "Dua ilen nar" ( Ateşe çağırmak ) olarak tasvir edilmektedir.
2/221 .... le abdün mü'minün hayrun min müşrikin ve lev a'cebeküm ülaike YED'UNE İLEN NAR ....
( .... İnanan kul, şayet hoşunuza gitse bile ortak koşandan daha hayırlıdır. İşte onlar ATEŞE ÇAĞIRIRLAR. Allah cennete, kendi izni ile affa çağırır. .... )
28/41 Ve cealnahüm eimmeten YED'UNE İLEN NAR ve yevmel kıyameti la yünsarun
( Ve onları, ATEŞE ÇAĞIRAN önderler ve ayağa kalkış gününde yardım edilmeyenler kıldık. )
28/42 - Ve etba'nahüm fı hazihid dünya la'neh ve yevmel kıyameti hüm minel makbuhın
( Ve bu dünyada onlara laneti tabi kıldık. Onlar ayağa kalkış gününde çirkinleştirilenler beğenilmeyenlerdir. )
40/41 - Ve ya kavmi ma lı ed'uküm ilen necati ve TED'UNENI İLEN NAR
( Ve ey kavmim, neden ben sizi kurtuluşa çağırırken, SİZ BENİ ATEŞE ÇAĞIRIYORSUNUZ? )
Ayetlerdeki "Ateşe çağırmak" ifadesi, "cin soyuna / boyutuna çağırmak" anlamına işaret ediyor olabilir. Aşağıda yer alan ayetlerde "ateşe çağıran" İblis'in insanların çoğunu saptıracağı bildirilmektedir.
7/16 - Kale fe bima ağveytenı le ak'udenne lehüm sıratakel müstekım
( "Öyleyse, beni azdırmandan dolayı, onlara karşı, senin doğru yolunun üstüne oturacağım." dedi. )
7/17 - Sümme le atiyennehüm min beyni eydıhim ve min halfihim ve an eymanihim ve an şemailihim ve LA TECIDÜ EKSERAHÜM ŞAKİRIN
( Sonra önlerinden arkalarından, sağlarından sollarından onlara yeteceğim. ONLARIN ÇOĞUNU ŞÜKREDENLERDEN BULMAYACAKSIN. )
34/20 - Ve lekad saddeka aleyhim iblısü zannehu fettebeuhü illa ferıkan minel mü'minın
( Ve İblis onların üzerine zannını doğruladı da inananlardan bir kısmı hariç ona tabi oldular. )
Saturday, September 12, 2020
Çaplar, Boyut geçiş portalı, Pi sayısı ve 11
Kur'an'da boyut geçiş portalını sembolize etmekte olması kuvvetle muhtemel olan "Aktar" ( Çaplar ) kelimesi ilk kez 33/14 kodlu ayette geçmektedir.
33/14 - Ve (1) lev (2) dühılet (3) aley (4) him (5) min (6) AKTARİ (7) ha (8) sümme (9) süilü (10) el (11) fitnete (12) le (13) atev (14) ha (15) ve (16) ma (17) telebbesu (18) bi (19) ha (20) illa (21) yesıra (22)
( Ve şayet onların üzerine ÇAPLARINDAN, her yandan girilse, sonra da fitne çıkarmaları sual edilse, onu yaparlardı. Onunla da azın haricinde kalmazlardı. )
"Aktar" ( Çaplar ) kelimesinin ikinci ve son kez geçtiği ayet ise 55/33 kodlu ayettir. ( Her iki ayette de boyutlar arası geçiş portalı sembolizmi bulunmaktadır. )
55/33 - Ya (1) ma'şere (2) el (3) cinni (4) ve (5) el (6) insi (7) in (8) isteta'tüm (9) en (10) tenfüzu (11) min (12) AKTARİ (13) es (14) semavati (15) ve (16) el (17) ardı (18) fe (19) enfüzu (20) la (21) tenfizune (22) illa (23) bi (24) sultan (25)
( Ey cin ve insan toplulukları, eğer göklerin ve yerin ÇAPLARINDAN nüfuz edip geçmeye istidatınız varsa, haydi ötesine geçin. Kuvvet, delil olmadan geçemezsiniz. )
- "Aktar" ( Çaplar ) kelimesinin ilk kez geçtiği ayetin kodunun ( 33/14 ) nümerolojik değeri boyutlar arası geçiş portalının sembolü olan "11" ( 3+3+1+4 ) sayısını vermektedir.
- "Aktar" ( Çaplar ) kelimesinin ilk geçtiği ayette 22 kelime bulunmakta olup "Aktar" kelimesi 7. kelimedir. 2+2+7 = "11"
Ayrıca "Çap" kelimesinin "Pi" sayısıyla doğrudan ilintili olduğu düşünüldüğünde ve ayetteki kelime adedi ( 22 ), "Çaplar" kelimesinin sıra numarasına ( 7 ) bölündüğünde Pi sayısı olan 3.14 elde edilmektedir. ( 22/7 ... Bu doğal sayı işlemi Pi sayısına en yakın sonucu veren işlemdir. )
Ayetin kodunun da 33/14 olması yine 3.14 yani Pi sayısı tezahürüne vesile olmaktadır.
- "Aktar" ( Çaplar ) kelimesi ilk geçtiği ayette 7. ikinci geçtiği ayette ise 13. kelime olup bu iki sayının nümerolojik toplamı da yine "11" sayısını vernektedir. ( 7+1+3 = 11 )
- "Çaplar" kelimesinin ilk kez geçtiği ayette 22, ikinci ve son kez geçtiği ayette ise 25 kelime bulunmaktadır. 2+2+2+5 = "11"
Kur'an'da
boyutlar arası geçiş portalının bir diğer sembolik ifadesi olan "Ebvabüs
Sema" ( Göğün Kapıları ) tamlamasının da ilk kez geçtiği ayetin kodunun (
7/4 ) nümerolojik değerinin "11" ( 7+4 = 11 ) olduğu hatırlanmalıdır.
Ayrıca ayette yer alan ve içinden “devenin geçmesinden” bahsedilen “Semmil
Hıyad” ( İğne Deliği ) kelime setinin son kelimesi de ayetin 29. kelimesine ( 2+9
= 11 ) denk gelmektedir. Bu tamlama yine boyutlar arası geçiş portalını
sembolize etmekte gibidir.
7/40
– İnne (1) ellezine (2) kezzebu (3) bi (4) ayati (5) na (6) ve (7) istekberu (8)
an (9) ha (10) la (11) tüfettehu (12) lehüm (13) EBVABÜ (14) ES (15) SEMAİ (16)
ve (17) la (18) yedhulun (19) el (20) cennete (21) hatta (22) yelice (23) el
(24) cemelü (25) fı (26) SEMMİ (27) EL (28) HIYAD (29) ve (30) ke (31) zalike (32)
neczi (33) el (34) mücrimın (35)
(
O ayetlerimizi yalanlayanlara ve onlara kibirlenenlere, onlara GÖĞÜN KAPILARI
kesinlikle açılmaz. Deve iğne deliğinden geçene kadar cennete giremezler. İşte
suçluları böyle karşılıklandırırız. )
Gizleyerek ifşa olmak veya İfşa ederek gizlemek
Negatif frekansa hizmet uğruna binlerce yıldır insanlık aleyhine kurgulanan kadim küresel planların daima bir şekilde açığa çıkmış ve çıkmakta olmasının tek sebebi yaratılışın kader mekanizmasında hiçbir şeyin gizli kalamayacağı ilkesidir. Özellikle de döngü sonunu tanımlayan Yevmed Din ( Din Günü ) veya Yevmel Kıyameh ( Ayağa Kalkış Günü ) sürecinde gizlenmeye çalışılan her sır tüm detaylarıyla ifşa olmakta ve olacaktır.
86/9 - Yevme tübles serair ( O gün sırlar ortaya çıkarılır. )
Küresel şeytanların gerçeği ve planlarını gizleme konusunda iki temel yöntemi vardır ki ilkinin tarih boyunca başarısız olması ikinci yönteme sebep olmuştur. İlk yöntem "Tam Gizleme" yöntemi olup, bilginin sadece belirli bir zümre dışına çıkmaması esasına dayanır. Ancak bunun uygulamasında şeytanlar tarih boyunca başarısız olmuşlar ve bilgi bir şekilde dışarıya sızmış ve ilahi nizam gereği ulaşması gerektiklerine ulaşmıştır.
Bu nedenle ikinci yöntem olan "İfşa Ederek Gizleme" ( aslında "Alıştırma" ) yani "Komplo Teorisi" kavramı çatısı altında konuyu tabana yayma, sıradanlaştırma, bayağılaştırma, uydurma olduğunu telkin etme ve bir alay unsuru haline getirme yöntemi kullanılmaya başlanmıştır. Bu yöntemle zalim planlar hem insanlar tarafından ciddiye alınmaz hale getirilmekte hem de insanlar bilinçaltında bu planlara hazırlanmakta ve alıştırılmaktadırlar. Zaman içinde aşamalı olarak bilinçaltına işlenen bilgiler insanda bir alışma, kanıksama, önemsememe frekansı oluşturmakta ve planlar uygulandığında normalde verilecek tepkiden çok daha az bir tepki verilmesini sağlamaktadır.
Batman film serisinin bir bölümünde Joker isimli kötücül karakter şu sözleri bu yöntemin dahi ifşası niteliğindedir. "Biliyor musun ne farkettim? Herşey plana göre ilerlediğinde kimse paniklemiyor. Plan dehşet verici olsa bile"
Esasen ikinci yönteme geçilmesinin temel sebeplerinden biri insanın algı ve idrak seviyesinin sürekli yükseliş halinde olması ve döngü sonundaki teknolojik gelişmelerin de bunu desteklemesidir. İlahi nizamda hiçbir bilginin gizli kalamayacağı ve her şeyi bilen Allah'ın izniyle ve ilgili vazifeliler kanalıyla inanan insanlara ulaştıralacağı bir gerçektir.
2/33 ... ve a'lemü ma tübdune ve ma küntüm tektümun ( O açıkladığınızı ve o gizlemiş olduğunuzu da bilirim." dedi.)
3/5 - İnnellahe la yahfa aleyhi şey'ün fil erdı ve la fis sema' ( Kesinlikle Allah’a , yerde ve gökte, ona hiçbir şey gizli kalmaz. )
14/38 - Rabbena inneke ta'lemü ma nuhfı ve ma nı'lin ve ma yahfa alellahi min şey'in fil erdı ve la fis sema' ( Rab’bimiz, kesinlikle sen ne gizlediğimizi ve ne açıkladığımızı bilirsin. Yerde ve gökte hiçbir şey Allah’a gizli kalmaz. )
69/18 - Yevmeizin tu'radune la tahfa minküm hafiyet ( O gün döndürülürsünüz. Sizden gizli olan gizli kalmaz. )
Friday, September 11, 2020
9/11 Coronavirus raporu
Bugün 11.09.2020. Yani 9/11...
Bugün yayınlanan Coronavirus raporundaki "Vefat Sayısı"'nın 56 ( 5+6 = 11 ) olması evvelce "Coronavirus ve 11 ritüeli" başlıklı bölümde yer alan tespitler ile uyumlu bir durum arzetmektedir.
Neden "Illuminati" kelimesi?
Dünya insanlarını binlerce yıldır tahakküm altında tutan küresel aileler ilim üzerine sapmış, ortak kan bağına sahip, nefsaniyetin kölesi olmuş şeytani bir zümredir.
45/23 - Fe raeyte men ittehaze ilahehu hevahü ve EDALLELLAHÜ ALA İLMİN ve hateme ala sem'ıhı ve kalbihı ve ceale ala besarihı ğışaveh fe men yehdıhi min ba'dillah e fe la tezekkerun
( Hevesini ilahı edinen kimseyi görmez misin? ALLAH ONU İLİM ÜZERİNE SAPTIRIR. Kulağının ve kalbinin üzerine mühür basar. Gözünün üzerine perde oluşturur. Artık Allah’tan sonra onu kim yönlendirebilir? O halde hatırlamaz mısınız? )
Bu zümrenin kendilerini Latince olan "Illuminati" ( Aydınlanmışlar / Münevverin ) kelimesiyle tanımlamalarının kökeninde kitapta Allah'ın "Göklerin ve yerin aydınlığı" olarak, Kur'an ilminin ve Kur'an'ın da yine "Münir" ( Aydınlatıcı ) olarak tanımlanmış olması bulunmaktadır.
Illuminati olarak anılan küresel aile zümresi Kur'an ilmini negatif frekanslı faaliyetler için kullanmaktadırlar.
3/184 - Fe in kezzebuke fe kad küzzibe rusülün min kablike cau bil beyyinati vez zübüri vel KİTABİL MÜNİR
( Eğer seni yalanlarsa, senden önce açık delillerle, yazıtlarla ve AYDINLATICI KİTAPLA gelen resulleri de yalanladılar. )
24/35 - Allahü NURUS semavati vel ard ....
( Allah göklerin ve yerin AYDINLIĞIDIR. .... )
İncil'de yer alan aşağıdaki ayette de şeytanın kendisine melek imajı vererek ve ilimle aldattığına işaret etmektedir.
47 2 Korintliler 11-14 Buna şaşmamalı. Şeytan da kendisine IŞIK MELEĞİ süsü verir.
İşte bu nedenle Illuminati, melek iken nefsaniyetine yenik düşüp, kibirlenmesinden ve isyan etmesinden dolayı cin şeytanı olan İblis'i Lucifer ( Işık getiren ) olarak anmaktadır. Illuminati'ye göre İblis insana ışığı / aydınlığı ve bilgiyi getirmiş ve onu cennet hapishanesinden kurtarıp cehenneme ( dünyaya ) yerleştirmiştir. Görüleceği üzere satanistler tüm kavramlara ters anlam yüklemektedirler.
Amerika'daki özgürlük anıtı da esasen Lucifer'in sözde ışık ve bilgi getirmesini ve insanı cennetten çıkararak özgürlüğüne kavuşturmasını sembolize etmektedir.
Heykelin kadın figürü olması da satanizmde kadın cinsinin ilahlaştırılması konseptiyle ilintilidir.
4/117 - İn yed'une min dunihı illa inasa ve in yed'une illa şeytanen merıda
( Kesinlikle onlar, O’nun haricinde ancak kadınları çağırırlar. Kesinlikle ancak asi inatçı şeytanı çağırırlar. )
Ayrıca "Illuminate" ( Aydınlatma ) kelimesiyle Arapça'daki "İlm" ( Bilgi, Bilim ) kelimelerinin fonetik benzerliği kökte bir eşanlamlılık olabileceğini düşündürmektedir. Yani "Aydınlık = Bilgi"
Illuminati, İblis'i Allah'a ortak koşmakta ve her türlü sözel, sayısal veya şekilsel sembolizmde ilah olarak İblis'e işaret etmektedir.
Bir dejenerasyon unsuru "Küfürlü konuşma"
Döngü sonundaki genel dejenerasyon sürecinin en belirgin işaretlerinden biri de özellikle kadın kesiminde daha da hızlı artan "küfürlü konuşma" sendromudur.
Küresel şeytanların planı kapsamında olan ve medya ( şarkı sözleri, sinema filmleri, dizi filmler vb. ) kanalıyla topluma pompalanan küfürlü konuşma sendromu henüz 15 yaşlarındaki kız çocuklarının dahi ağır küfürler ile konuşmalarına sebep olmaktadır. Küfürlü konuşmanın sıradanlaşması, alenileşmesi ve normalize olması negatif toplumsal dönüşümün ( dejenerasyon ) göstergesi niteliğindedir.
Oysa Kur'an'da "Kelimetit tayyib"in yani "Temiz kelime"nin ruhsal yükseliş için çok önemli bir unsur olduğu vurgulanmaktadır.
14/24 - E lem tera keyfe darabellahü meselen KELİMETEN TAYYİBETEN ke şeceratin tayyibetin aslüha sabitün ve fer'uha fis sema'
( Görmedin mi ki Allah, kökü sabit ve dalları göğün içinde olan temiz ağaç gibi olan TEMİZ KELİMENİN misalini nasıl beyan etti? )
14/25 - Tü'tı üküleha külle hıynin bi izni rabbiha ve yadribüllahül emsale lin nasi leallehüm yetezekkerun
( Rab’binin izni ile her zaman yemişini verir. Allah misalleri insanlar için beyan eder. Umulur ki hatırlarlar. )
14/26 - Ve meselü KELİMETİN HABİSETİN ke şeceratin habısetinictüsset min fevkıl erdı ma leha min karar
( Ve PİS KELİMENİN misali, yerin üstünden ayrılmış, kendisine durak yeri olmayan pis ağaç gibidir. )
35/10 - Men kane yürıdül ızzete fe lillahil ızzetü cemıa ileyhi yas'adül KELİMÜT TAYYİBÜ vel amelüs salihu yerfeuh vellezine yemkürunes seyyiati lehüm azabün şedıd ve mekru ülaike hüve yebur
( Kim üstün kudreti istiyorsa, saygınlık üstün kudret tümüyle Allah içindir. TEMİZ KELİME O’na yükselir. İyi işler de onu yükseltir. O kötülüklerle tuzak kuranlar, şiddetli azap onlaradır. İşte onların tuzağı, o batıp dağılır. )
Alenileşen şeytan sembolizmleri
Yeni Dünya Düzeni sürecini pandemi ve bunu müteakip muhtelif "problem" senaryolarıyla hızlandırmaya çalışan küreselciler, Yeni Dünya Düzeninin dini olarak benimsetmek istedikleri satanizmi telkin edebilmek için son zamanlarda şeytan sembolizmini alenileştirme ve medya iletişiminde yoğunlaştırma taktiğini uygulamaktadırlar.
"The Land Of Legends Cup kupasını kazanan Fenerbahçe’ye kupasını kırmızı makyajlı ve elbiseli şeytani bir figür teslim etti. Görüntü kısa sürede sosyal medyada en çok konuşulanlar arasına girdi."
( Basından 06.09.2020 )
"Zorlu PSM'deki 45. Pantene Altın Kelebek Ödül Töreni'nde Aleyna Tilki'nin şeytan kostümüyle sahnede ağlaması sosyal medyanın gündeminde. En iyi pop şarkıcısı seçilen Aleyna Tilki'nin konuşması ve gözyaşları törene damga vurdu."
( Basından 10.12.2018 )
İnsan üstün bir varlık mıdır? Henüz değil...
Ait olduğu üst süptil frekans ( boyut / plan / alem ) olan cennetten ( Sirius ) çıkarılarak kaba madde alemi dünayada ( cehennem ) enkarne edilen ve muhtelif reenkarnasyonlar vesilesiyle ruhsal tekamüle ererek cennete geri dönmesi beklenen insanların çoğunluğunun, mevcut halleriyle diğer varlıklara göre pek de üstünlük arzetmedikleri Kur'an'ın muhtelif ayetlerinde zikredilmektedir.
İnsan esasen kaba madde alemi dünya için yaratılmış bir varlık olup, "insan" olan ismi de sadece kaba madde alemi için geçerlidir. İnsanın varlığının sebebi, süptil Öz Varlığın ve dolayısıyla Ruhun kaba madde planında eğitimden geçmesi gerekliliğidir.
A'raf suresinin 140. ayetinde insanın "alemlerin üzerine üstün kılındığı" ancak ona bu vasfı bahşeden Allahü Teala'yı inkar etmek istediği bildirilmektedir. ( * Ayetteki "alemler" kaba madde planındaki varlıkları ifade etmektedir. )
7/140 - Kale eğayrallahi ebğıyküm ilahen ve hüve feddaleküm alel alemın
( “O sizi alemlerin üzerine üstün kılmışken, size ilah olarak Allah’tan başkasını mı arayayım?” dedi. )
İnsanın "sorunlu" bir varlık olduğu muhtelif ayetlerde bildirilir.
2/30 - Ve iz kale rabbüke lil melaiketi innı caılün fil erdı halifeh kalu e tec'alü fıha MEN YÜFSİDÜ FİHA VE YESFİKUD DİMA ve nahnü nüsebbihu bi hamdike ve nükaddisü lek kale innı a'lemü ma la ta'lemun
( Ve zamanında Rab’bin meleklere "Kesinlikle ben yerde halife oluşturacağım." dedi. "Biz seni övgünle överken ve seni kutsarken orada BOZGUN YAPAN, KAN VE GÖZYAŞI DÖKEN BİRİni mi oluşturacaksın?" dediler. "Kesinlikle ben sizin bilmediğinizi bilirim." dedi. )
20/115 - Ve lekad ahıdna ila ademe min kablü fe NESİYE ve lem necid lehu azma ( Ve önceden Adem' e ahdettik de UNUTTU. Onda azim bulamadık. )
100/6 - İnnel insane li rabbihı le KENUD ( Kesinlikle insan Rab’bine NANKÖRDÜR. )
95/4 - Lekad halaknel insane fi ahseni takvim ( İnsanı kıvama koymanın en güzeli içinde yarattık. )
95/5 - Sümme redednahü ESFELE SAFİLİN ( Sonra onu AŞAĞILARIN EN AŞAĞISINA döndürüp eriştirdik. )
7/179 - Ve lekad zera'na li cehenneme kesıran minel cinni vel insi lehüm kulubün la yefkahune biha ve lehüm a'yünün la yübsırune biha ve lehüm azanün la yesmeune biha ÜLAİKE KEL EN'AMİ bel hüm edall ülaike hümül ğafilun
( Ve cinlerden ve insanlardan çoğunu cehennem için bıraktık. Onların kalpleri vardır, onlarla anlamazlar. Onların gözleri vardır, onlarla görmezler. Onların kulakları vardır, onlarla duymazlar. BUNLAR HAYVANLAR GİBİDİRLER. Bilakis daha da sapmışlardır. İşte onlar habersizlerdir. )
Thursday, September 10, 2020
Kutsal içecekler Su, Süt, Şarap ve Bal
Kur'an'da cennet içeceği olarak tanımlanan dört içecek bulunmaktadır. Ma ( Su ), Leben ( Süt ), Hamr ( Şarap ) ve Asel ( Bal ). Ve bu dört içecek Muhammed suresinin 15. ayetinde cennette nehirler gibi akan içecekler olarak sıralanırlar.
47/15 - Meselül CENNETilletı vüıdel müttekun fıha enharun min MAİN ğayri asin ve enharun min LEBENİN lem yeteğayyer ta'müh ve enharun min HAMRİN lezzetin liş şaribın ve enharun min ASELİN musaffa ve lehüm fıha min küllis semerati ve mağfiratün min rabbihim ke men hüve halidün fin nari ve süku maen hamımen fe kattaa em'aehüm
( Sakınanlara vaad edilen, içinde bozulup pis kokmayan SULAR, lezzeti değişmeyen SÜTTEN nehirler, içenler için lezzetli ŞARAPTAN nehirler, saf BALDAN nehirler, onlara içinde tüm ürünlerden, meyvelerden ve Rab’lerinden af olan bahçenin misali, ateşin içinde ebedi olan ve bağırsaklarını kesen kaynar su içirilen kimseninki gibi midir? )
"Hamr" ( Şarap, Alkollü İçecek ) kitapta haram olarak tanımlanmamakla birlikte, "Hamr"'ın zararlarının faydalarından daha fazla olabileceği bu nedenle tüketimde kontrollü olunması ve sakınılması gerektiği Bakara suresinin 219. ayetinde bildirilmektedir.
2/219 - Yes'eluneke anil HAMRİ vel meysir kul fıhima ismün kebirun ve menafiu lin nasi ve ismühüma ekberu min nef'ıhima ve yes'eluneke maza yünfikun kulil afv kezalike yübeyyinüllahü lekümül ayati lealleküm tetefekkerun
( Sana ŞARAPTAN ve kumardan sual ederler. De ki: "Onlarda insanlar için büyük günah ve faydalar vardır. Onların günahları faydalarından daha büyüktür." Sana neyi harcayacaklarını sual ederler. De ki: "Fazlasını ve iyisini." İşte Allah ayetlerini size böyle açıklar. Umulur ki düşünürsünüz. )
Ayrıca Nisa suresinin 43. ayetinde ise "alkollü / sarhoş" olunabileceği ve böyle bir durumdayken duaya, kitaba yaklaşılmaması gerektiği öğütlenmektedir.
4/43 - Ya eyyühellezine amenu la takrabus salate ve entüm sükara hatta ta'lemu ma tekulune ve la cünüben illa abirı sebılin hatta tağtesilun ve in küntüm merda ev ala seferin ev cae ehadün minküm minel ğaitı ev lamestümün nisae fe lem tecidu maen fe teyemmemu saıyden tayyiben femsehu bi vücuhiküm ve eydıküm innellahe kane afüvven ğafura
( Ey o inananlar, sizler sarhoşken ne söylediğinizi bilene kadar ve yolcu olmanızın haricinde, pisken yıkanıncaya kadar duaya yaklaşmayın. Eğer hastaysanız veya seferdeyseniz veya sizlerden biriniz dışkısından getirirse veya kadınlara dokunup da su bulamazsanız temiz toprağa niyet edin. Böylece yüzlerinizi ve ellerinizi meshedin. Kesinlikle Allah affedendir bağışlayandır. )
Maide suresinin 90. ayetinde de şeytanın, şarap ve kumar olgularını insanın nefsini tahrik etmek için kullanabileceğine ve bu yolla onu günaha sokabileceğine dikkat çekilmektedir.
5/90 - Ya eyyühellezine amenu innemel hamru vel meysiru vel ensabü vel ezlamü ricsün min ameliş şeytani fectenibuhü lealleküm tüflihun
( Ey o inananlar, kesinlikle şarap, kumar, dikilitaşlar ve fal okları şeytan çalışmasından, işinden pisliktir. O halde onlardan kaçının. Umulur ki iflah olursunuz. )
Sureler ve Ayetler
Bilindiği üzere Kur'an'ı oluşturan kelimeler Sureler ve Ayetler halinde derlenmişlerdir. Her sure belirli adette ayetten oluşmaktadır. Kur'an'da 114 sure, 6236 ayet bulunmaktadır.
"Sure" kelimesi "Şekil, İfade, Biçim, Görünüş" anlamlarına gelmektedir. "Sure" kelimesinin çoğulu "Süver" kelimesidir. "Tasavvur" ( Şekillendirme ) ve "Tasvir" ( Betimleme ) kelimeleri de "Sur / Sure" kökünden türemiştir.
Ayrıca "Sur" kökü "Koruyucu yüksek duvar, Sağlam" anlamını da içermekte olup, İngilizce ve Fransızca'da "Emin, Güvenli" anlamında kullanılan "Sure" kelimesidir.
"Yüz, Şekil, Görünüş" anlamına gelen "Surat" ve "Suret" kelimeleri de "Sur" kökünden türemişlerdir. Sondaki "at / et" kelimesi "gibi olma" anlamı veren ektir.
"Ayet" kelimesi ise "Görünen, İşaret, Belirti" anlamına gelen ve "Ay" ( Göz ) kökünden türemiş bir kelimedir.
Kur'an'da "Sure" ve "Ayet" kelimelerinin geçtiği bazı ayetler şöyledir.
2/23 - Ve in küntüm fı raybin min ma nezzelna ala abdina fe'tu bi SURATİN min mislih ved'u şühedaeküm min dunillahi in küntüm sadikın
( Ve eğer o kulumuza indirdiğimizden şüphe içindeyseniz haydi aynısından bir SURE getirin. Eğer doğrular iseniz Allah’tan başka olan şahitlerinizi de çağırın. )
11/13 - Em yekulunefterah kul fe'tu bi aşri SÜVERİN mislihı müfterayatin ved'u men isteta'tüm min dunillahi in küntüm sadikın
( "Onu uydurdu." mu diyorlar? De ki: "O halde onun aynısından, uydurulmuşundan on SURE getirin. Eğer doğrular iseniz, o Allah’tan başka istidatı olanları da çağırın." )
40/64 - Allahüllezı ceale lekümül erda kararan ves semae binaen ve SAVVERaküm fe ahsene SUVERAküm ve razekaküm minet tayyibat zalikümüllahü rabbüküm fe tebarakellahü rabbül alemın
( Allah o size yeri durak ve göğü bina kılandır. Sizi ŞEKİLLENDİRDİ de ŞEKLİNİZİ güzelleştirdi. Sizi temizinden rızıklandırdı. Bu Rab’biniz Allah’ tır. Alemlerin Rab’bi Allah bereketlidir. )
2/39 - Vellezine keferu ve kezzebu bi AYATina ülaike ashabün nar hüm fıha halidun
( Ve o inkar edenler ve AYETlerimizi yalanlayanlar, işte onlar ateşin sahipleridir. Onlar onun içinde ebedidirler. )
3/190 - İnne fı halkıs semavati vel erdı vahtilafil leyli ven nehari le AYATİN li ülil elbab
( Göklerin ve yerin yaratılışında, gecenin ve gündüzün ihtilafında akıl sahipleri için kesinlikle AYETLER vardır. )
Kozmik hizalanma ve Kuantum sıçraması
Bilindiği üzere, Maya takvimindeki son gün olan 21.12.2012* tarihi Güneş sisteminin, ait olduğu Samanyolu Galaksisi'nin ekseniyle hizalanmasını yani "Kozmik Hizalanma"'yı ( Kuantum Sıçraması** ) belirten tarihtir. Bu kozmik fenomen sonrasında bir portal açılmış, farklı ve yeni bir döngü başlamıştır. Bu döngü Yevmel Kıyameh ( Ayağa Kalkış Günü ) olarak da isimlendirilen ve 70,000 yıllık büyük döngünün kapanışı olan süreçtir.
* 21.12.2012 tarihini oluturan rakamların toplamı, farklı boyuta geçiş portalının sembolü olan 11 sayısını vermektedir.
** Kuantum sıçraması, atom çekirdeği etrafında dönen elektronların bulundukları orbitten bir üst orbite geçmeleri fenomenidir.
Kozmik hizalanmayı müteakip insanların algı ve bilinç seviyelerinde de bir yükseliş, bir kuantum sıçraması, oluşmuştur. "Hizalanma" kavramı, insanlar arasındaki bilinç ve algı farklılıkların azalmaya başlaması, bilinç ve algının eş seviyeye gelme süreci olarak tanımlanabilir. Kur'an'da "Gün" olarak tanımlanan bu süreçte, bir ayrışım da ( Yevmel Fasl / Ayrışım Günü ) yaşanmakta olup, "İyilerin" ve "Kötülerin" algıları ve bilinçleri bir üst seviyeye yükselerek kendi aralarında eş seviyeye gelmektedir. Böylelikle, insanlar arasında çok net bir ayrışım oluşmakta, farklı iki yolda düşünsel olarak hizalanan insanlar ortaya çıkmakta, iyi olan daha iyi, kötü olan daha kötü olmaktadır.
Kur'an'da Kozmik Hizalanma ve sonrasındaki frekans yükselişi fenomeni İnşikak ( Yarılış ) suresinde bildirilmektedir. İnşikak ( Yarılış ) kelimesi de farklı boyuta, frekansa geçiş portalı açılmasını çağrıştıran bir kelimedir.
84/17 - Vel leyli ve ma veseka ( Ve gece ve o barındırdıkları, )
84/18 - Vel kameri izet teseka ( Ve Ay dizilip derlendiğinde, )
84/19 - Le terkebunne tabekan an tabekın ( Tabakadan tabakaya binip karışacaksınız. )
Surenin numarasının ( 84 ) nümerolojik değeri "12" sayısını vermektedir. Bu nümerolojik durum 21.12.2012 tarihindeki 1 ve 2 rakamlarıyla uyum sergilemektedir.
Sure numarasını ( 84 ) ve ilgili ayetlerin numaralarını ( 17,18,19 ) oluşturan rakamların toplamı da 21 sayısını vermektedir. ( 8+4+1+7+1+8+1+9 = 39 ... 3+9 = "12" )
Düalite ağacı
Evvelki bölümlerde de değinildiği üzere yaratılışın kaynak kodu, frekansı ve dolayısıyla döngüyü oluşturan "Bir birim düalite"dir. "Yok - Var", "Karanlık - Aydınlık", "Ölü - Diri", "Kötü - İyi", "Negatif - Poztif" vb. birim düalite örnekleridir. Diğer bir deyişle yaratılmış varlıklar için var olmak ve ruhsal tekamül, öncelikle düalite olgusunun idrakine ardından da düaliteyi üniteyle ikame edebilme becerisine ve derecesine bağlıdır. İşte bu da varlıkların ilahi nizamdaki sonsuz sınavlarıdır.
Düalite kavramı kutsal kitaplarda, "Bilgi", "Soy" vb. gibi anlamları sembolize eden "Ağaç" kelimesiyle temsil edilmiştir. Özellikle Tevrat'ta yer alan "Cennetteki iyiyi kötüyü bilme ağacı" ifadesiyle düalite olgusuna vurgu yapılmıştır.
Kur'an ;
2/35 - Ve kulna ya ademüskün ente ve zevcükel cennete ve küla minha rağaden haysü şi'tüma ve la takraba hazihiş şecerate fe tekuna minez zalimın
( Ve "Ey Adem, sen ve eşin cennette iskan edin. Oradan arzuladığınızca, her nereden dilerseniz bolca yiyin. İşte şu ağaca yaklaşmayın. Yoksa zalimlerden olursunuz." dedik. )
Tevrat ;
1-Tekvin-2-9 Bahçede iyi meyve veren türlü türlü güzel ağaç yetiştirdi. Bahçenin ortasında yaşam ağacıyla iyiyle kötüyü bilme ağacı vardı.
1-Tekvin-2-17 "Ama iyiyle kötüyü bilme ağacından yeme. Çünkü ondan yediğin gün kesinlikle ölürsün."
Ayetlerde "ağaca yaklaşma" yani "ağaç frekansına uyumlanma" sonucunda "Salih" iken "Zalim", "Diri" iken "Ölü" olma durumu vesilesiyle düalite kavramı zikredilmektedir.
Ayrıca Tekvin 2-9 kodlu Tevrat
ayetinde Cennet'teki düalite olgusu "Yaşam Ağacı" ve "İyiyi
Kötüyü Bilme Ağacı" kavramlarıyla belirtilmektedir. Ayet numarasının ( 2-9
) nüümerolojik değeri farklı boyuta geçişin ve düalitenin sembolü olan 11 ( 2+9
) sayısını vermektedir.
Düalite olgusuna, karşıt kavramlar vesilesiyle dikkat çekilen bir başka ayet seti ise Fatir suresinde yer almaktadır.
35/19 - Ve ma yestevil a'ma vel besır
( Ve kör ve gören eşit olmaz. )
35/20 - Ve lez zulümatü ve len nur
( Ve ne karanlıklar, ne de aydınlık. )
35/21 - Ve lez zıllü ve lel harur
( Ve ne gölge, ne de sıcaklık. )
35/22 - Ve ma yestevil ahyaü ve lel emvat innellahe yüsmiu men yeşa' ve ma ente bi müsmiın men fil kubur
( Ve diriler ve ölüler de eşit olmaz. Kesinlikle Allah dilediği kimseye duyurur. Sen o kabirlerin içindekilere duyuracak değilsin. )
Brodmann Alanları ve Prefrontal Korteks
Beyin, Brodmann Area / Orbital Area ( Brodmann Alanları ) olarak adlandırılan 47 bölümden oluşmaktadır. ( 47 ... 4+7 = 11 )
Kur'an'da "Dimağ" ( Beyin ) kelimesinin ilk ve son kez geçtiği ayetin, beyin kelimesinin yer aldığı ilk cümlesinde 11 kelime bulunmaktadır.
21/18 - Bel (1) nakzifü (2) bi (3) el (4) hakkı (5) ala (6) el (7) batıli (8) fe (9) YEDMEĞU (10) hu (11) fe iza hüve zahık ve lekümül veylü min ma tesıfun
( Bilakis, gerçeği batılın üzerine atarız da onun BEYNİNİ çıkarır. O zaman o yok olur. O vasfettiklerinizden dolayı sizlere vaylar olsun. )
İnsan kafatasındaki alın bölgesinin ardında yer alan ve 8 Brodmann Alanı içeren Prefrontal Cortex ( PFC ) karmaşık zihinsel ve bilişsel süreçlerin gerçekleştiği, davranış bileşenlerinin bağlantılarının yapıldığı, bütünleştirildiği, önemli duyu ve motor sistemlerinin arasındaki geri bildirim döngülerinin ve bağlantılarının yer aldığı alandır. Prefrontal Corex bütün kaynaklardan gelen bilgilerin düzenlendiği ve birleştirilip ortaya çıkarılacak davranışa karar verildiği bölümdür. İnsan Prefrontal Corexi bütün sinir sistemi aktivitelerinde bilgileri dikkatlice toplar, bütünleştirir, formülleştirir, uygular, denetler, değişiklikler yapar ve yargılar. PFC ahlak ve inanç ile ilgili frekansların da merkezidir.
Prefrontal Cortex hizasında bulunan "Alın" bölgesinin, tutum, düşünce ve davranış belirleme merkezi olduğu "Rab'bin varlıkları alınlarından yakalaması" kavramı ile bildirilmektedir.
11/56 - İnnı tevekkeltü alellahi rabbi ve rabbiküm ma min dabbetin illa hüve ahızün bi NASIYETİHA inne rabbi ala sıratın müstekım
( Kesinlikle ben Rab’bim ve Rab’biniz olan Allah’a dayanıp sığınırım. O’nun ALNINDAN tutup yakalamadığı debelenen yoktur. Kesinlikle Rab’bim doğru yol üzerindedir. )
"Nasiyet" ( Alın ) kelimesinin geçtiği ayetin kodunda ( 11/56 ) farklı boyuta geçiş portalının sembolü olan 11 nümerolojisi bulunmaktadır. 11 ve 56 ( 5+6 = 11 ). Alın bölgesi aynı zamanda üst frekans iletişimi sağlayan Epifizin ( Pineal Gland ) / Üçüncü Göz Çakra'nın bulunduğu bölgedir.
55/41 - Yu'rafül mücrimune bi simahüm fe yü'hazü bin NEVASIY vel akdam
( Suçlular simalarından bilinip tanınırlar. Böylece ALINLARINDAN ve ayaklarından yakalanırlar. )
Konuşma dilinde yer alan "Alın yazısı" deyiminin "Kader" ( Ölçü ) adı verilen ilahi akibet yazılımının, ilahi mekanizmanın tasviri için kullanılması da konuyla doğrudan ilintilidir.
Wednesday, September 9, 2020
Mitomani sendromu
Mitomani ( Mythomania* ) sendromu kişide oluşan sürekli yalan söyleme arzusu ve zamanla söylediği yalana kendisinin de inanması hatta bunu bazı delillerle doğrulamaya çalışması fenomenidir.
* Myth = Gerçek olmayan hikaye
Mania = Zevk ve keyif alma, Tutkunu olma
Myhomania = Gerçekdışılıktan Zevk Alma / Gerçekdışılık Tutkunu Olma
Mitomani sendromu, insanlığı tam tahakküm altına almayı hedefleyen küresel şeytanların temel niteliğidir.
Konuyla uyumlu ayetler;
58/18 Yevme yeb'asühümüllahü cemian fe yahlifune lehu kema yahlifune leküm ve yahsebune ennehüm ala şey'in e la innehüm hümül kazibun
( O gün Allah onları topluca diriltir de ona, o size yemin ettikleri gibi yemin ederler. Kesinlikle bir şeyin üzerinde olduklarını sanarlar. İyi bilin ki kesinlikle onlar, onlar yalancılardır. )
2/9 - Yuhadiunallahe vellezine amenu ve ma yahdeune illa enfüsehüm ve ma yeş’urun
( Allah’ ı ve o inananları aldatmaya çalışırlar da nefislerinden, kendilerinden başkasını aldatmazlar ve farketmezler. )
58/14 - E lem tere ilellezine tevellev kavmen ğadıballahu aleyhim ma hüm minküm ve la minhüm ve yahlifune alel kezibi ve hüm ya'lemun
( Allah' ın o üzerlerine öfke eylediği kavime yüz çevirenleri görmedin mi? Onlar sizlerden ve onlardan değildirler. Onlar bile bile yalan üzerine yemin ederler. )