4 Temmuz 2017 Salı

İman ( İnanç )

İman ( İnanç ) kavramını kısaca, bir olgunun, bir olayın veya bir sözün var olduğunu, gerçek olduğunu kabul etmek olarak tanımlayabiliriz.
 
İnsanlardan bir çoğunun Allah inancı konusunda şu söylemini duyarız. "Ben sadece Allah'a inanırım. Kitapmış, peygambermiş gerisi beni alakadar etmez." Bu söylem şu ironik cümle örneğine benzemektedir. "Ben yerçekimine inanırım. Elma ağaçtan düşmüş vesaire beni alakadar etmez."
 
İnanç sisteminin çalışabilmesi için, inanca konu olan ana kavram ile onun sonuçları olan ve onun etki alanında olan parametrelerin de sistem içinde konumlandırılmaları gerekir. Allah inancı konusundan örnek verecek olursak, bir insan Allah'a inandığını söyleyip, O'nun kitabı olan Kur'an'daki ilme itibar etmiyorsa inançtan söz edilebilir mi? "Allah" kelimesini Kur'an sayesinde bilen bir insanın Kur'an'a itibar etmemesi çelişkili bir durumdur. Diğer bir deyişle, "Varlığı Kabul" ancak "Varlığın Etkilerini ve Sonuçlarını" red olabilir mi?
 
Kur'an ayetlerinde bu konu detaylı bir şekilde bildirilmiştir. "Allah'ın varlığına inanç" ile "Allah'ın kelamına inanç" arasında anlamsal farklılık bulunmaktadır. Zira, "varlığı kabul" ancak "varlığın etkilerini ve sonuçlarını" red hususu şeytani yaklaşımın yani "isyanın" kapılarını açar. Şeytan'da Allah'a inanmaktadır. Ancak kelamına itirazı ve isyanı söz konusudur. Bu durumda gerçek ve samimi bir inançtan söz etmek mümkün olabilir mi?
 
Kur'an'da "Allah'a inanmak" ifadesinin mutlak surette "Ahirete inanmak" ifadesiyle birlikte "amene billahi ve yevmel ahıri" ( Allah'a ve ahiret gününe inanan ) olarak yer aldığı görülmektedir. Bu iki ifadeyi birlikte, yanyana içeren ayet adedinin 21 olması da, "Ruh" kavramıyla olan ilintiyi ortaya koymaktadır. ( Ruh kelimesi kitapta 21 kere tekrarlanmaktadır. )
 
"Amene billahi ve yevmel ahıri" ( Allah'a ve ahiret gününe inanan ) ifadesini içeren 21 ayet olması ve bu ayetlerin 8 farklı surede yer alması da 21 ve 8 ilintisini tekrar gündeme getirmektedir. Ayetler aşağıdadır. 
 
1- Bakara 2/8, 2/62, 2/126, 2/228, 2/232, 2/264
2- Al'i İmran 3/114
3- Nisa 4/38, 4/39, 4/59, 4/162
4- Maide 5/69
5- Tevbe 9/18, 9/19, 9/29, 9/44, 9/45, 9/99
6- Nur 24/2
7- Mücadele 58/22
8- Talak 65/2
 
Ayrıca "İyilik" kavramının tanımının yapıldığı Bakara 2/177 kodlu ayette de inanç kavramının ahiret, kitap, melek ve haberci kavramlarını da içeren bütünleşik bir sistem olduğu vurgulanmaktadır.
 
Bakara 2/177 - Leysel birra en tüvellu vücuheküm kıbelel meşrikı vel mağribi ve lakinnel birra men amene billahi vel yevmil ahıri vel melaiketi vel kitabi ven nebiyyın ve atel male ala hubbihı zevil kurba vel yetama vel mesakıne vebnes sebıli ves sailıne ve fir rikab ve ekames salate ve atez zekah vel mufune bi ahdihim iza ahedu ves sabirıne fil be'sai ved darrai ve hıynel be's ülaikellezine sadeku ve ülaike hümül müttekun ( Yüzünüzü doğu tarafına ve batı tarafına çevirmenizde iyilik yoktur. Lakin iyilik, o Allah’a , sonraki güne, meleklere, kitaba, habercilere inananlara, sevdiklerine, yakınlarına, yetimlere, yoksula, yolda kalmışa, dilenenlere, boyunduruk içindekilere sevgiyle mal verenlere, duaya kalkanlara, zekatı verenlere, ahdettiklerinde ahdlerini ifa edenlere, zorlukta, sıkıntıda, darlıkta ve zor savaş zamanında sabredenleredir. İşte onlar doğrudurlar ve işte onlar sakınırlar.  )
 
 
 
 
 
 
 
 

3 Temmuz 2017 Pazartesi

Zina ve 9

Kur'an'da geçen "Zina" kelimesinin anlamı "Nikahsız cinsel ilişki" olarak bilinmektedir. Bu anlamı korumakla birlikte Zina kelimesinin daha derin bir anlamı olabilir mi?

Zinanın "İnsan ile cin arasındaki cinsel ilişki" olarak tanımlanması ve bu ilişkinin "ortak koşmak" suretiyle Allah'ı inkar etmek olarak addedilerek haram kılınması gibi....Ortak koşmanın "cinlere kulluk etmek" olduğu düşünüldüğünde onlarla kurulan cinsel ilişki de onlara kulluk etmek, hizmet etmek, Allah'ı inkar etmek ve Allah yerine cinlere inanmak anlamına gelmektedir. Zina kelimesi Arapça "Zny" kökünden gelmekte olup, bu kök İngilizcedeki "Deny" ( İnkar etmek ) kelimesine de kaynak oluşturmuş gibi görünmektedir.

İsra suresinin 17/64 kodlu ayetinde Allahü Teala'nın şeytana hitaben ;

İsra 17/64 - Vestefziz men isteta'te minhüm bi savtike ve eclib aleyhim bi haylike ve racilike ve şarikhüm fil emvali vel evladi veıdhüm ve ma yeıdühümüş şeytanü illa ğurura ( Ve onlardan kime istidatın olursa bağırman ile yerinden oynat, kımıldat. Atlarınla ve yayalarınla üzerlerine yönel. Onlara malda ve çocuklarda ortak ol. Onlara vaad et. Ve şeytan onlara aldatmanın haricinde vaad etmez. ) buyurulmaktadır.

Ortak olma / koşma durumu karşılıklı olarak düşünüldüğünde insan da evlatta yani nesilde şeytanla ortaklık yapmakta, ortak koşmaktadır. 

* "Zina" kelimesi Kur'an'da 9 kere tekrarlanmaktadır.
* "Zina" kelimesinin son kez geçtiği ayetin kod numarası ise 60/12'dir. ( 6+0+1+2 = 9 )
* Zina eden erkeğin ve kadının ancak zina eden kadın ve erkeği nikahlayabileceğini belirten ayetin kodu 24/3'tür. ( 2+4+3 = 9 ) Bu ayette cinlerle cinsel ilişkiye giren yani zina eden insanların zina etmeyenlerle yani saf insanlarla cinsel ilişkiye girmeleri yasaklanmıştır.

İsra 17/32 - Ve la takrabüz zina innehu kane fahışeh ve sae sebıla ( Ve zinaya yaklaşmayın. Kesinlikle o ahlaksızcadır ve kötü yoldur. )

Nur 24/2 - Ez zaniyetü vez zanı feclidu külle vahıdin minhüma miete celdetin ve la te'huzküm bihima ra'fetün fı dınillahi in küntüm tü'minune billahi vel yevmil ahır vel yeşhed azabehüma taifetün minel mü'minın ( Zina eden kadın ve zina eden erkek, onlardan her birinin derisine yüz kez vurun. Eğer Allah’a ve sonraki güne inananlar iseniz, Allah' ın dini hakkında, onlardan dolayı sizi merhamet, acıma almasın. İnananlardan bir grup da onların azaplarına şahitlik etsinler. )

Nur 24/3 - Ez zanı la yenkihu illa zaniyeten ev müşriketen vez zaniyetü la yenkihuha illa zanin ev müşrik ve hurrime zalike alel mü'minın ( Zina eden erkek, zina eden veya ortak koşan kadından başkasını nikahlayamaz. Zina eden kadın, zina eden veya ortak koşan erkekten başkasını nikahlayamaz. Bu inananlara haram kılınmıştır. )

Furkan 25/68 - Vellezine la yed'une meallahi ilahen ahara ve la yaktülunen nefselletı harramellahü illa bil hakkı ve la yeznun ve men yef'al zalike yelka esama ( Ve onlar Allah ile birlikte başka ilahı çağırmazlar ve haksızca, gerçek sebep dışında, Allah' ın haram kıldığı o nefisleri öldürmezler ve zina etmezler. Kim bunları yaparsa günahı karşılar, tutar. )

Mümtehine 60/12 - Ya eyyühen nebiyyu iza caekel mü'minatü yubayi'neke ala en la yuşrikne billahi şey'en ve la yesrıkne ve la yeznine ve la yaktülne evladehünne ve la yet'ine bi bühtanin yefterinehu beyne eydihinne ve erculihinne ve la ya'sıyneke fi ma'rufin fe bayi'hünne vestağfir lehünnallahe innallahe ğafurun rahiım ( Ey haberci, inanan kadınlar, Allah’a  hiçbir şeyi ortak koşmayacaklarını, hırsızlık yapmayacaklarını, zina etmeyeceklerini, çocuklarını öldürmeyeceklerini, elleri ve ayakları arasında uydurdukları iftirayı getirmeyeceklerini ve sana iyilikte isyan etmeyeceklerini beyan ederek sana geldiklerinde beyanlarını al. Onlara Allah' tan af iste. Kesinlikle Allah affedendir merhametlidir. ) ( Sure ismi olan "Mümtehine" kelimesi "Sınav edilen kadınlar" anlamına gelmektedir. )


Ortak koşmanın "cinlere kulluk etmek" olduğu düşünüldüğünde onlarla kurulan cinsel ilişki de onlara kulluk etmek ( hizmet etmek ) ve Allah yerine "cinlere inanmak" anlamına gelmektedir. Aşağıdaki ayetler bu açıdan önemlidir.

Sebe 34/41 - Kalu sübhaneke ente veliyyüna min dunihim bel kanu ya'büdunel cinn ekseruhüm bihim mü'minun ( "Sen yücesin. Sen onlardan başka dostumuzsun. Bilakis cinlere kulluk etmekteydiler. Onların çoğunluğu onlara inanmışlardı." derler. )

Zina edenlerin karşılıklandırılması esnasında "inananlardan" bir grubun şahitliği istenmektedir.

Nur 24/2 - Ez zaniyetü vez zanı feclidu külle vahıdin minhüma miete celdetin ve la te'huzküm bihima ra'fetün fı dınillahi in küntüm tü'minune billahi vel yevmil ahır vel yeşhed azabehüma taifetün minel mü'minın ( Zina eden kadın ve zina eden erkek, onlardan her birinin derisine yüz kez vurun. Eğer Allah’a ve sonraki güne inananlar iseniz, Allah' ın dini hakkında, onlardan dolayı sizi merhamet, acıma almasın. İnananlardan bir grup da onların azaplarına şahitlik etsinler. )

Kur'an'da ve İncil'de geçen ve ortak koşarak cinlere kulluk eden satanistlerden bahseden aşağıdaki ayetlerdeki 9 nümerolojisi de anlamlıdır.

41 Mark 15/25 İsa'yı çarmıha gerdiklerinde saat dokuzdu.

Neml 27/48 - Ve kane fil medıneti tis'atü rahtın yüfsidune fil erdı ve la yuslihun ( Ve şehirin içinde, yerde bozgun yapan ve iyileştirmeyen, iyileşmeyen dokuz çete vardı. )

İsra 17/101 - Ve lekad ateyna musa tis'a ayatin beyyinatin fes'el benı israıle iz caehüm fe kale lehu fir'avnü innı le ezunnüke ya musa meşhura ( Ve Musa' ya delil olarak dokuz ayeti verdik. O halde İsrailoğulları' na sual et. Zamanında onlara geldi de Firavun ona "Kesinlikle ben zannederim ki sen ey Musa,  sihirlenmişsin." dedi. ) * Cinlere kulluk eden Firavun ile ilgili ayette 9 ayetten bahis.

Sad 38/23 - İnne haza ehıy lehu tis'un ve tis'une na'ceten ve liye na'cetün vahıdetün fe kale ekfilnıha ve azzenı fil hıtab ( Kesinlikle bu benim kardeşim. Ona doksandokuz dişi koyun ve bana bir dişi koyun. "Onu bana ver." dedi. Beni söylemde yendi. ) * Mütekebbir müşrik satanistin koyun adedi 99.

9 rakamı, yukarıda yer alan tesbitler çerçevesinde Allah'ın ilahi mühürü ve yaratışın sembolü olan 6 rakamının tersi olarak düşünüldüğünde daha da anlam kazanmaktadır.

Ayrıca 9 rakamının satanik nümerolojide anlam taşıdığı bilinmekte olup, aşağıdaki nümerolojik hesaplama tablosu da dikkat çekicidir.

"THE TABLE OF NINE

9x1=9
9x2=18/1+8=9
9x3=27/2+7=9
9x4=36/3+6=9
9x5=45/4+5=9
9x6=54/5+4=9
9x7=63/6+3=9
9x8=72/7+2=9
9x9=81/8+1=9

TABLE OF THE BEAST

666x1=666/6+6+6=18/1+8=9
666x2=1332/1+3+3+2=9
666x3=1998/1+9+9+8=27/2+7=9
666x4=2664/2+6+6+4=18/1+8=9
666x5=3330/3+3+3+0=9
666x6=3996/3+9+9+6=27/2+7=9
666x7=4662/4+6+6+2=18/1+8=9
666x8=5328/5+3+2+8=18/1+8=9
666x9=5994/5+9+9+4=27/2+7=9
666x10=6660

THE NINE BIO-SYSTEMS ( Kaynakta şeytanın biyolojik sistemi 9 bileşenle tanımladığından bahis söz konusudur.

I. Skeletal
II. Muscle
III. Nervous
IV. Digestive
V. Repiratory
VI. Circulatory
VII. Lymphatic
VIII. Endocrine
IX. Reproductive"


* Kur'an'da cinlerden olan İblis'in "soyağacı" anlamında da kullanılan "Şecer" ( Ağaç ) kelimesi 27 ( 2+7 = 9 ) kere tekrarlanmaktadır.


* İsra suresinin 17/60 kodlu ayetinde "Lanetlenmiş Ağaç" ifadesi yer almaktadır. Yani lanetlenmiş cin soyu tanımlanmaktadır. Bu ayette "Şecer" kelimesi 27. kelime olarak ilk kez 9 nümerolojisiyle ilintili frekansa sahip olarak geçmektedir.

İsra 17/60 - Ve (1) iz (2) kulna (3) leke (4) inne (5) rabbe (6) ke (7) ehata (8) bi (9) en (10) nas (11) ve (12) ma (13) cealna (14) er (15) ru'ya (16) elletı (17) erayna (18) ke (19) illa (20) fitneten (21) li (22) en (23) nasi (24) ve (25) eş (26) şecerate (27) el (28) mel'unete (29) fi (30) el (31) kur'an (32) ve (33) nühavvifü (34 hüm (35) fe (36) ma (37) yezıdü (38) hüm (39) illa (40) tuğyanen (41) kebira (42) ( Ve zamanında sana "Kesinlikle Rabb' in insanları kuşatmıştır." dedik. Sana gösterdiğimiz o rüyayı ve o Kur'an' da lanetlenmiş ağacı insanlar için sınav olması haricinde oluşturmadık. Onları korkuturuz da onlara büyük azgınlık haricindekini artırmaz. )

* "Şecer" kelimesi son kez Vakia suresinin 56/72 kodlu ayetinde geçmektedir. ( 72 ... 7+2 = 9 ) Bu ayet 9 kelimeden oluşmaktadır. Ayette ateşten yaratılmış olan İblis / Cin soyunun Allah tarafından inşa edildiği vurgulanmakta ve insanın cin soyu ile cinsel ilişkiye girmesi de "ateşin yakılması" olarak teşbih edilmektedir. 

Vakia 56/71 - E fe reeytümun nar elletiy turun ( Yaktığınız ateşi gördünüz mü? )
Vakia 56/72 - E (1) entüm (2) enşe'tüm (3) şecerete (4) ha (5) em (6) nahnü (7) el (8) munşiun (9) ( Onun ağacını siz mi inşa ettiniz? Biz miyiz inşa eden? ) *

( * Cinlerle zina ederek yakmamanız gereken ateşi yaktınız. Oysa cinlerin soylarını da biz oluşturduk. Sizin onlarla birleşerek melez bir soy oluşturmanız sizi helaka sürükleyecek. )

9 rakamının satanizmde ilahi mühür olan 6 rakamının tersi olarak kullanıldığı varsayıldığında "Kur'an" kelimesiyle ilgili ilginç bir durum ortaya çıkmaktadır. "Okuma" anlamına gelen "Kur'an" kelimesi Latin alfabesi itibarıyla 6 karakterden oluşmaktadır. Kur'an kelimesinin tersi ise "Senin Ateşin" anlamına gelen ve konu kapsamında da oldukça anlamlı olan "Na'ruk" kelimesini ortaya çıkarmaktadır. “Na’ruk” kelimesinin de 6 rakamının tersi olan 9 rakamını temsil ettiği düşünülebilir.

Kur'an'da 9 kere tekrarlanan 34 kelime bulunmaktadır. 34 x 9 işleminin sonucunun 306 olup, bu sayı üç adet 6 rakamının yanyana yazılmasıyla oluşan 666 rakamına yani Allah'a isyanı ve ortak koşmayı işaret eden sayıya işaret eder gibidir. Ayrıca 306 sayısının nümerolojik değeri de 3+0+6 = 9 olmaktadır.

Kur'an'da 9 kere tekrarlanan kelimeler aşağıda olup, olumsuz anlam içeren kırmızı ile işaretlenmiş kelimelerin anlamları dikkat çekicidir.


Arapça Kök Türkçe Frekans
aduazmak/hududu aşmak 9
ame yıl/bir yıl/sene 9
ane şimdi 9
bekara sığır/yarma 9
cenah kanat/koyun/taraf 9
daim daim 9
eynema nerede/hani nerede/her nerede/nereye 9
ferc yarık/çatlak/ayıp/kusur 9
haidboş lafa dalan 9
hedy hediye/kurbanlık 9
hünalike burada/orada/şurada 9
hür hür 9
irtabşüphe etme 9
ivecaeğrilik 9
kazef atış/bırakış/koyuş/sokuş/ortaya atış 9
kenz hazine 9
levn renk 9
meab dönüş yeri/varış yeri 9
mübaya alışveriş/satın alma 9
müdafa defetme/savma/savunma/kovma 9
mütteki yaslanıp oturan 9
nevm uyku 9
nüzl ağırlama/ikram/karşılık/misafirlik 9
ravasiye dağlar 9
sari koşma/yarışma 9
sebeb sebep/vasıta 9
sehab bulut 9
sirkatçalma/hırsızlık 9
te yüce 9
tuğyanazgınlık 9
tüahız sorgulama/sorumlu tutma/cezalandırma 9
unuk boyun 9
zıbh boğazlama/kesme/kesilecek hayvan 9
zinazina 9

ALLAH kelimesini oluşturan harflerin Türk alfabesindeki sıra değerleri toplamı "42" , bu toplamın nümerolojik değeri ise"6"'dır. ŞEYTAN kelimesini oluşturan harflerin sıra değerleri toplamı "99" !!; 99 sayısının nümerolojik değeri ise 9+9 = 18 ... 1+8 = "9"'dur. Bu durum 6 ve 9 rakamlarının simgelediği zıtlık olgusunun ( Ying Yang ) ispatı niteliğindedir.

“9” rakamı filmlerde de satanizm ile ilintili olarak kullanılmaktadır. Aşağıda 2009 yılı yapımı olan ve Alien’lerin ( Şeytanlar ) Dünya’ya gelişini konu alan “District 9” isimli filmin afişi yer almaktadır.














29 Haziran 2017 Perşembe

Cennet mi? Cennetler mi? Paralel Evrenler mi?

“Cennet” kelimesi “Bahçe” anlamında kullanılmakta olup, kök anlam itibarıyla “örten, bürüyen, kaplayan” anlamına gelmektedir. Zira bahçe kelimesi de “bitkilerle örtülmüş” bir mekanı betimlemektedir. “Cin” ( Cin ), “Cünnet” ( Kalkan ), Ecinnet ( Cenin, Örtülmüş Olan ) gibi kelimeler de köklerinde “gizli, örten, örtülmüş”  anlamlarını taşımaktadırlar.
 
Allahü Teala ayetlerinde 7 gökten ve farklı sıfatlarla eşleştirilmiş 7 farklı “Cennet”ten bahsetmektedir. Anılan “Gökler” ile “Cennetler” arasında ilinti bulunmakta mıdır? Paralel Evrenler ve  farklı boyutta eş zamanlı tezahür fenomeni konuyla bağlantılı mıdır?
Kur’an’da "7" farklı “cennet” tanımlaması yer almaktadır. Bu tanımlamalar, ayet kodları ve Kur’an’daki tekrar adetleri aşağıda yer almaktadır.
Tanımlama - Ayet Kodları - Tekrar Adedi                              

1-      Cenneti Adn ( İkamet Cenneti )  - 9/72, 13/23, 16/31, 18/31, 19/61, 20/76, 35/33, 38/50, 40/8, 61/12, 98/8 - 11
2-      Cenneti Me’va  *( Mekan Cenneti ) – 53/15 - 1
3-      Cenneti Huld ( Ebediyet Cenneti ) - 25/15 - 1
4-      Cenneti Neım ( Nimet/Bolluk Cenneti ) - 5/65, 10/9, 22/56, 37/43 - 4
5-      Cenneti Aliyet ( Yüksek Cennet ) - 69/22, 88/10 - 2
6-      Cenneti Firdevs ( Bostan Cenneti ) - 18/107 - 1
7-   Cenneti Ğuraf ( Köşk Cenneti ) - 29/58 - 1

Allahü Teala'nın varlığını bildirdiği 7 gökler yukarıda anılan 7 cennet midir? 7 farklı cennet tanımının toplam tekrar adedinin 21 olması, "Cennet/Evren" kelimesiyle, kitaptaki tekrar adedi 21 olan "Ruh"  kelimesi arasındaki ilişkiyi ortaya koyar gibidir.

Ayetlerde geçen "Cennati tecri min tahtiel enhar" ( Altlarından NEHİRLER akan cennetler/bahçeler/GÖKLER/EVRENLER insanların dünya hayatındaki amellerine göre derecelendirilip yerleştirilecekleri cennetleri/evrenleri mi tanımlamaktadır? Cennetler paralel evrenler midir? Gökler arası frekans geçiş kapıları ( Star Gate ) daima SU ile temsil edilir. Ayetlerdeki "nehirler" kelimesi evrenler/gökler arasındaki su katmanlarını temsil eder gibidir. Zira "nehirlerin cennetlerin altında" yer aldığı bildirilmektedir.

Allah'ın arşının su üstünde yani en yüksek gökte, en üst evrende olduğu teşbihi yapılan Hud suresinin 11/7 kodlu ayeti hem içerik hem de ayet kodu itibarıyla 7 nümerolojisi açısından dikkat çekicidir.

Hud 11/7 - Ve hüvellezi halekas semavati vel erda fı sitteti eyyamin ve kane arşühu alel mai li yeblüveküm eyyüküm ahsenü amela ve le in kulte inneküm meb'usune min ba'dil mevti le yekulennellezine keferu in haza illa sıhrun mübın ( Ve gökleri ve yeri altı günde yaratan O'dur. Hanginiz daha güzel iş yapacaksınız diye sınamak için arşı, tahtı su üstündedir. Eğer "Kesinlikle siz ölümün ardından dirileceksiniz." dersen, kesinlikle o inkarcılar "Kesinlikle bu apaçık sihirdir." diyeceklerdir. )

* Cennetül Mev’a ile ilgili aşağıdaki ayetler Conjunction / Deja Vu gibi fenomenlere ışık tutar gibidir. Ayrıca “Cennetül Me’va” ile “Sidratil Münteha” ( Son Varış Yeri Sidre ) kavramları eşleştirilmiştir. 

Necm 53/1 - Ven necmi iza heva (Ve yıldız aşağı indiğinde. )
.....…..
……...
Necm 53/7 - Ve hüve bil ufukıl a'la ( Ve o en yüksek ufuktadır. )
Necm 53/8 - Sümme dena fe tedella ( Sonra yaklaştı da sarktı. )
Necm 53/9 - Fe kane kabe kavseyni ev edna ( Artık mesafesi iki yay kadar veya daha yakındı. )
Necm 53/10 - Fe evha ila abdihi ma evha ( Böylece kuluna o vahyettiğini vahyetti. )
Necm 53/11 - Ma kezebel fuadu ma raa ( Kalp o gördüğünü yalanlamadı. )
Necm 53/12 - E fe tümarunehu ala ma yera ( O halde o gördükleri üzerine onunla uğraşacak mısınız? )
Necm 53/13 - Ve lekad raahu nezleten uhra  ( Ve onu başka sefer de inerken görmüştü. ) **
Necm 53/14 - Inde sidratil münteha ( En son varış noktası Sidre' nin indinde. )
Necm 53/15 - Indeha cennetül me'va ( Mekan bahçesi onun indindedir. )

** Aynı olay farklı bir boyutta tekrar mı veya eşzamanlı mı yaşanıyor?

28 Haziran 2017 Çarşamba

İsa ( 21 ve 8 )

Haberci İsa’dan ve “Ruh”tan aynı anda bahsedilen 3 ayet bulunmakta olup, bu ayetlerde yine 8 ve 21 nümerolojisi dikkat çekmektedir. Evvelki yayınlarda detaylı olarak değinildiği üzere 21 sayısı “Ruh” kelimesiyle, 8 sayısı “Melek” kelimesiyle ilintilidir.

Kur’an’da İsa kelimesinin ilk kez geçtiği ayet;
Bakara 2/87 - Ve (1) lekad (2) ateyna (3) musa (4) el (5) kitabe (6) ve (7) kaffeyna (8) min (9) ba'di (10) hı (11) bi (12) er (13) rusüli (14) ve (15) ateyna (16) ıys (17) ebne (18) Meryem (19) el (20) beyyinati (21) ve (22) eyyedna (23) hü (24) bi (25) ruh (26) el (27) kudüs (28) e (29) fe (30) küllema (31) cae (32) küm (33) rasulün (34) bi (35) ma (36) la (37) tehva (38) enfüsü (39) küm (40) istekbartüm (41) fe (42) ferıkan (43) kezzebtüm (44) ve (45) ferıkan (46) taktülun (47) (Musa’ ya kitabı verdik ve ondan sonra resuller gönderdik. Meryem oğlu İsa’ya deliller verdik ve onu kutsal ruh ile destekleyip kuvvetlendirdik. O halde resul size o nefislerinizin hoşlanmadığı ile her geldiğinde kibirlenecek de bir kısmını yalanlayacak ve bir kısmını da öldürecek misiniz? )

- Ayet kodunu oluşturan rakamların toplamı 2+8+7 = 17 … 1+7 = 8
- Ayetteki "İsa" kelimesinin sıra numarası 17… 1+7 = 8

- Ayetteki "Ruh" kelimesinin sıra numarası 26 … 2+6 = 8

İSA kelimesini oluşturan harflerin Türkçe alfabesindeki alfabetik sıra değerleri toplamının nümerolojik değeri "8"'dir.

İ =  12
S = 22
A =   1
       35 ( 3+5 = "8" )

Bakara 2/253 – Tilke (1) er (2) rusülü (3) faddalna (4) ba'da (5) hüm (6) ala (7) ba'd (8) min (9) hüm (10) men (11) kelleme (12) allahe (13) ve (14) rafea (15) ba'da (16) hüm (17)  deracat (18) ve (19) ateyna (20) ıys (21) ebne (22) meryem (23) el (24) beyyinati (25) ve (26) eyyedna (27) hü (28) bi (29) ruh (30) el (31) kudüs (32) ve (33) lev (34) şae (35) allahü (36) ma (37) iktetel (38) ellezine (39) min (40) ba'di (41) him (42) min (43) ba'di (44) ma (45) caet (46) hüm (47) el (48) beyyinatü (49) ve (50) lakin (51) ıhtelefu (52) fe (53) min (54) hüm (55) men (56) amene (57) ve (58) min (59) hüm (60) men (61) kefar (62) ve (63) lev (64) şae (65) allahü (66) ma (67) iktetelu (68) ve (69) lakin (70) allahe (71) yef'alü (72) ma (73) yürıd (74) ( İşte o resulleri, bazılarını bazılarına üstün kıldık. Allah onlardan kimiyle konuştu ve bazılarını derecelerle yükseltti. Meryem oğlu İsa’ ya açık deliller verdik. Onu kutsal ruh ile destekleyip kuvvetlendirdik. Şayet Allah dileseydi, o bazıları, onlara getirdiğimiz açık delillerden sonra savaşmazlardı. Lakin ihtilafa düştüler. Böylece onlardan kimi inandı, kimi de inkar etti. Şayet Allah dileseydi savaşmazlardı. Lakin kesinlikle Allah ne isterse yapar. )

Nisa 4/171 - Ya (1) ehl (2) el (3) kitabi (4) la (5) tağlu (6) fı (7) dıni (8) küm (9) ve (10) la (11) tekulu (12) ala (13) allahi (14) illa (15) el (16) hakk (17) innema (18) el (19) mesıhu (20) ıys (21) ebnü (22) meryeme (23) rasul (24) allahi (25) ve (26) kelimetü (27) h (28) elka (29) ha (30) ila (31) meryeme (32) ve (33) ruhun (34) min (35) hü (36) fe (37) aminu (38) bi (39) Allahi (40) ve (41) rusüli (42) h (43) ve (44) la (45) tekulu (46) selaseh (47) intehu (48) hayran (49) leküm (50) innema (51) allahü (52) ilahün (53) vahid (54) sübhane (55) hu (56) en (57) yekune (58) lehu (59) veled (60) lehu (61) ma (62) fi (63) es (64) semavati (65) ve (66) ma (67) fi (68) el (69) ard (70) ve (71) kefa (72) bi (73) allahi (74) vekıla (75) ( Ey kitap sahipleri, dininizde azgınlık etmeyin ve Allah üzerine gerçek haricindekini söylemeyin. Meryem oğlu İsa Mesih, kesinlikle Allah' ın resulü, Meryem'e atmış olduğu kelimesi ve O’ndan ruhtur. O halde, Allah’a  ve O’nun resullerine inanın ve üçtür demeyin. Kendi hayrınıza bundan imtina edin, vazgeçin. Kesinlikle ki Allah tek ilahtır. O, çocuk sahibi olmaktan yücedir. Göklerde ne varsa ve yerde ne varsa O’nadır. Vekil olarak Allah kafidir. )
2/253 ve 4/171 kodlu ayetlerde de İsa kelimesi Ruh kelimesiyle birlikte geçmekte olup, bu ayetlerde de İsa kelimesinin sıra numarası 21’dir. Ayetlerde İsa’nın Ruh olduğu vurgulanmaktadır.

Öte yandan İncil’deki İsa ile ilgili olan kritik ayetlerde 21 nümerolojisi olduğu görülmektedir.

40 Matthew1 / 21 - Ve o bir oğul doğuracak. Ve sen onun adını İsa koyacaksın. Çünkü O, halkını günahlarından kurtaracak." ( İsa’nın doğumundan bahseden ayetin numarası 21 )

40 Matthew 2 / 1        İsa'nın Kral Hirodes devrinde Yahudiye'nin Beytlehem Kenti'nde doğmasından sonra bazı bilge adamlar doğudan Yeruşalim'e gelip, ( Doğumu sonrasında ard niyetli satanistler tarafından takip ediliyor. )

66 Revelations 22 / 21 - Rab İsa'nın lütfu kutsallarla birlikte olsun! Amin. ( İncil’in son ayeti )

27 Haziran 2017 Salı

Kalplerin Birliği ... Toplu ( Kolektif ) Bilinç

“Kalb” kelimesi “Bir halden diğer bir hale çevirme. Değiştirme, Dolaştırma” anlamı taşımakta olup, “Yenkalibu” ( Dönerler, Dolaşırlar ) fiilinin de kökünü oluşturmaktadır. Kalb, vücuttaki kan dolaşımını düzenleyen, kirli kanı temiz kana dönüştürererek döngü sağlayan temel  organdır. Türkçe’deki “Kalıp” kelimesi, bir cismi bir bir başka cisim formuna dönüştürmek için kullanılan yapı anlamında olup “Kalb” kökünden gelmektedir. Bu çerçevede, “Kalb” kelimesinin özünde “Dönüştürme, Değiştirme, Döngü” anlamı bulunmaktadır. “8” rakamının “Döngüyü” simgelediği ve “Kalbin” de “8” formunda olduğu düşünüldüğünde aradaki bağ ortaya çıkmaktadır.
                           


Şuara suresinin aşağıdaki ayetleri insandaki veri depolama ünitesinin “Kalp” olduğunu, verilerin kalbe yüklendiğini ortaya koymaktadır. Veri indirme ve yükleme işlemi melek tarafından yapıldığı için ilgili ayetlerin bulunduğu sure numarasında yine 8 nümerolojisi dikkat çekmektedir. Sure numarası 26 … 2+6 = 8

Şuara 26/192 - Ve innehu le tenzılü rabbil alemın (Ve kesinlikle o alemlerin Rabb' inin indirmesidir. )
Şuara 26/193 - Nezele bihir ruhul emın (Onu güvenilir ruh indirdi. )
Şuara 26/194 - Ala kalbike li tekune minel münzirın (Uyarıcılardan olman için senin kalbine, )

“Bilginin kalpte bulunduğu” bilgisinin dolaylı olarak ilk kez verildiği Al’i İmran suresinin 3/167 kodlu ayetinde de 8 nümerolojisi bulunmaktadır. 3+1+6+7 = 17 .. 1+7 = 8

Al'i İmran 3/167 - Ve li ya'lemellezine nefeku ve kıle lehüm tealev katilu fı sebılillahi evidfeu kalu lev na'lemü kıtalen letteba'naküm hüm lil küfri yevmeizin akrabü minhüm lil ıman yekulune bi efvahihim ma leyse fı kulubihim vallahü a'lemü bima yektümun ( Ve o ikiyüzlülük yapanları bilmesi içindir. Onlara "Allah yolunda savaşa gelin veya müdafaya geçin." denildi. "Şayet savaşmayı bilseydik, size tabi olurduk." dediler. Onlar o gün, inanç yerine inkara onlardan daha yakındırlar. O kalplerinde olmayanı ağızlarıyla söylerler. Allah neyi gizlediklerini bilir. )

İlahi veriye erişemeyecek olan, kendilerine inanç sisteminin kurulumunun ve veri yüklemesinin yapılamayacağı ve bu nedenle networke bağlanamayacak ( Toplu Bilince erişemeyecek ) olan kitlenin “Kalp” ve “Kılıf” kelimeleri kullanılarak betimlemesi ise Bakara suresinin 2/88 kodlu ayetinde yer almaktadır.

Bakara 2/88 - Ve kalu kulubüna ğulf bel leanehümüllahü bi küfrihim fe kalılen ma yü'minun (Ve "Bizim kalplerimiz kılıflıdır." dediler. Bilakis Allah onları inkarlarından dolayı lanetledi. Artık çok azı inanır.

Kurulumu yapacak olan görevliler Melekler olduğu için ayet kodunda 8 nümerolojisi bulunmaktadır. Ayet kodu 88 olup, bu sayı Melek kelimesinin Kur’an’daki frekansını vermektedir.

İnsanları Allah yoluna eriştirecek, O’nun yolunda muvaffak kılacak unsurun “Toplu / Ortak / Kolektif Bilincin” ( Collective Consciousness ) tesis edilmesi olduğu, bunun gerçekleşmemesi durumunda helakın kaçınılmaz olduğu Al’i İmran suresinin 3/103 ve Haşr suresinin 59/14 kodlu ayetlerinde “Allah’ın ipine sarılıp bağlanmak” ve “Kalplerin birleştirilmesi” ifadeleriyle bildirilmektedir. Bu süreç bilgi işlem terminolojisi ile “Connection” ( Birleşme, Bağlanma ) ve “Synchronisation” ( Senkronizasyon ) olarak tanımlanmaktadır. Sure ismi olan “Haşr” kelimesi“Toplama / Toplanma”  anlamına gelmektedir.

Al'i İmran 3/103 - Va'tesumu bi hablillahi cemıan ve la teferraku vezküru nı'metellahi aleyküm iz küntüm a'daen fe ellefe beyne kulubiküm fe asbahtüm bi nı'metihı ıhvana ve küntüm ala şefahufratin minen nari fe enkazeküm minha kezalike yübeyyinüllahü leküm ayatihı lealleküm tehtedun ( Ve Allah’ ın ipine topluca sarılıp bağlanın. Kısımlara ayrılmayın ve Allah’ ın üzerinize olan nimetini hatırlayın. Zamanında düşman olmuştunuz da kalplerinizin arasını birleştirdi. O’nun nimeti ile kardeşler oldunuz. Ateşten çukurun üzerindeydiniz de sizi oradan kurtardı. İşte Allah ayetlerini size böyle açıklar. Umulur ki yönlenirsiniz. )

Haşr 59/14 - La yukatiluneküm cemian illa fi kuran muhassenetin ev min verai cüdürin be'sühüm beynehüm şedidun tahsebuhüm cemian ve kulubühüm şetta zalike bi ennehüm kavmün la ya'kılun ( Sağlam korunmuş üstün ülkelerde veya duvarların arkasında olmaları haricinde sizinle topluca savaşamazlar. Onların kendi aralarında kötülükleri zorlukları şiddetlidir. Toplanmış olduklarını sanarsın. Onların kalpleri dağınıktır. Bu kesinlikle onların akıl etmeyen kavim olmalarındandır. )

Ayrıca “Kalp”, “Kulak” ve “Göz” kelimeleri ilk kez ve birlikte olmak üzere Bakara suresinin 2/7 kodlu ayetinde ( ikili yedi vurgusu ), “mühürlenmiş olmalarından” bahisle geçmektedir. Bu üç organın şekilleri dikkate alındığında damla formunda iki yuvarlak dikkat çekmektedir. Damla şeklinde iki yuvarlak formuna sahip tek rakam meleklerin sayısal sembolü olan 8’ dir.

Bakara 2/7 – Hatem (1) allahü (2) ala (3) kulubi (4) him (5) ve (6) ala (7) sem’I (8) him (9) ve (10) ala (11) ebsari (12) him (13) ğışaveh (14) ve (15) lehüm (16) azabün (17) azim (“18”) ( Allah’ ın mühürü onların kalplerinin ve kulaklarının üzerindedir ve gözlerinde de perde vardır. Büyük azap onlaradır. )

Ayetin 18 kelimeden oluşması, ayet kodunu oluşturan rakamlar ( 2/7 ) ile ayetteki kelime adedini ifade eden sayıyı oluşturan rakamların ( 18 ) toplamının 18 ( 2+7+1+8 = 18 ) 10 ve 8 nümerolojisini öne çıkarmaktadır.

21 Haziran 2017 Çarşamba

Ruh - Melekler - Kadir Gecesi ve Yeni Döngü Başlangıcı ( 21 ve 8 )

"8" sayısı "Melek"leri ve "Döngüyü", "21" sayısı ise "Ruh"u ve ruhsal gelişimi temsil etmektedir. Maya takviminin 21.12.2012'de sona ermesi, bu tarihte galaksimzde kozmik hizalanmanın ( kuantum sıçramasının ) gerçekleşmesi, insan algısının kademe atlayarak gelişmesi ve spritüel çağın başlaması nümerolojik olarak ilintilidir.

Kur'an'ın indirilmesinden, Meleklerin ve Ruh'un inmelerinden bahseden Kadir suresi "8" ve "21" nümerolojisi açısından önem arzetmektedir. Zira, "8" sayısı Melek kavramı ile birlikte "Döngü" kavramını da sembolize etmektedir. Kur'an'ın indirilmesiyle yeni bir döngü başlamıştır. ( Melekler ile 8 nümerolojisi ilişkisi evvelki yayınlarımızda irdelenmişti. )

Ruh kelimesi Kur'an'da 21 kere geçmektedir.

Sure No. Ayet No. Ayetteki Kelime No. Arapça Frekans
2 87 26 ruhı 1
2 253 30 ruhı 2
4 171 34 ruhun 3
5 110 21 ruhı 4
15 29 10 ruh 5
16 2 6 ruhı 6
16 102 4 ruhu 7
17 85 6 ruh 8
17 85 9 ruhu 9
19 17 11 ruha 10
21 91 11 ruhı 11
26 193 5 ruhu 12
32 9 9 ruhı 13
38 72 10 ruh 14
40 15 9 ruha 15
42 52 7 ruhan 16
58 22 44 ruhın 17
66 12 14 ruhı 18
70 4 6 ruhu 19
78 38 4 ruhu 20
97 4 6 ruhu 21

97/1 İn (1) na (2) enzelna (3) hü (4) fi (5) leyleti (6) el (7) kadr (8) - Kesinlikle biz onu kadir gecesinde indirdik.

Ayet kodunu oluşturan sayıların toplamının nümerolojik değeri 9+7+1 = 17 ... 1+7 = 8

Kadir 97/2 - Ve (1) ma (2) edra (3) ke (4) ma (5) leyletü (6) el (7) kadr (8) ( Ve kadir gecesinin ne olduğunu sana ne kavratıp idrak ettirir. )
Kadir 97/3 - Leyletü (1) el (2) kadri (3) hayrün (4) min (5) elfi (6) şehr (7) ( Kadir gecesi bin aydan daha hayırlıdır. )

Kadir 97/4 - Tenezzelü (1) el (2) melaiketü (3) ve (4) er (5) ruhu (6) fi (7) ha (8) bi (9) izni (10)rabbi (11) him (12) min (13) külli (14) emr (15) ( Melekler ve ruh, Rabb' lerinin izni ile onun içinde her işten inerler. )
Ayet kodunu ve Ruh kelimesinin sıra numarasını oluşturan rakamların toplamı 9+7+4+6 = 26 ... 2+6 = 8
Kadir 97/5 - Selamün (1) hiye (2) hatta (3) matle' (4) el (5) fecr (6) ( O tanyerinin ağarmasına, şafaka kadar selamdır, emniyettir. )
Ayet kodunu oluşturan sayıların toplamının nümerolojik değeri 9+7+5 = 21
"Ruh" kelimesi Kur'an'da ilk kez Bakara suresinin 2/87 koslu ayetinde geçer.

Bakara 2/87 - Ve (1) lekad (2) ateyna (3) musa (4) el (5) kitabe (6) ve (7) kaffeyna (8) min (9) ba'di (10) hı (11) bi (12) er (13) rusüli (14) ve (15) ateyna (16) ıys (17) ebne (18) meryem (19) el (20) beyyinati (21) ve (22) eyyedna (23) hü (24) bi (25) ruh (26) el (27) kudüs (28) e (29) fe (30) küllema (31) cae (32) küm (33) rasulün (34) bi (35) ma (36) la (37) tehva (38) enfüsü (39) küm (40) istekbartüm (41) fe (42) ferıkan (43) kezzebtüm (44) ve (45) ferıkan (46) taktülun (47) ( Musa’ ya kitabı verdik ve ondan sonra resuller gönderdik. Meryem oğlu İsa’ya deliller verdik ve onu kutsal ruh ile destekleyip kuvvetlendirdik. O halde resul size o nefislerinizin hoşlanmadığı ile her geldiğinde kibirlenecek de bir kısmını yalanlayacak ve bir kısmını da öldürecek misiniz? )

- Ayet kodunu oluşturan rakamların toplamı 2+8+7 = 17 ... 1+7 = 8
- Ruh kelimesinin sıra numarası 26 ... 2+6 =8
- Iys ( İsa ) kelimesinin sıra numarası 17 ... 1+7 = 8 ( Nisa 4/71 kodlu ayette İsa'nın kelime ve ruh olduğu bildirilir. )

Enbiya 21/1 - İkterabe lin nasi hısabühüm ve hüm fı ğafletin mu'ridun ( İnsanlar için hesapları yaklaştı. Onlar habersizlik içinde yüz çevirip dönenlerdir. )
"Enbiya" ( Haberciler ) suresi 21. suredir. Surenin ilk ayetinde "insanlar için hesabın yaklaştığı" yani yeni bir dönemin başladığı bildirilmektedir. Bu ayetteki haberciler kelimesi ile melekler işaret ediliyor gibidir.
İsra 17/85 - Ve yes'eluneke anir ruh kulir ruhu min emri rabbi ve ma utıtüm minel ılmi illa kalıla ( Ve sana ruhtan sual ediyorlar. "Ruh, Rabb' imin işlerindendir. İlminden size azıcık haricinde verilmemiştir." de. )
Ruh'tan sual edildiğinde verilen cevabı içeren tek ayet olan İsra suresinin 17/85 kodlu ayetin kodunu oluşturan rakamların toplamı 1+7+8+5 = 21

Al'i İmran suresinin 124. ve 125. ayetleri de melek ve 8 nümerolojisi açısından dikkat çekicidir. Ayetlerde 3,000 ve 5,000 melek ile yani 8,000 melek ile yardımdan bahsedilmektedir.

Al'i İmran 3/124 - İz (1) tekulü (2) li (3) el (4) mü'minıne (5) e (6) len (7) yekfiye (8) küm (9) en (10) yümidde (11) küm (12) rabbü (13) küm (14) bi (15) selaseti (16) alafin (17) min (18) el (19) melaiketi (20) münzelın (21) ( Zamanında inananlara, "Rabb' inizin, indirilen üçbin melek ile size yardım etmesi size kafi değil mi?" diyordun. )
Al'i İmran 3/125 - Bela (1) in (2) tasbiru (3) ve (4) tetteku (5) ve (6) ye'tu (7) küm (8) min (9) fevri (10) him (11) haza (12) yümdid (13) küm (14) rabbü (15) küm (16) bi (17) hamseti (18) alafin (19) min (20) el (21) melaiketi (22) müsevvimın (23) ( Evet. Eğer sabrederseniz ve sakınırsanız, onlar size aniden yetip gelirler. Rabb' iniz size beşbin işaretli melek ile bu şekilde yardım eder. )

Melek adedi verilen son ayet Al’i İmran suresinin 125. ayetidir. Bu ayetin numarasını oluşturan rakamların toplamı 1+2+5 = 8’dir.
Melek adedinin verildiği 3/124 ve 3/125 kodlu ayetlerin kod numaralarını oluşturan rakamların toplamı 3+1+2+4+3+1+2+5 = 21 olmaktadır.

3,000 melekten bahsedilen 3/124 kodlu ayette 21 kelime ( 2+1 = 3 ),
5,000 melekten bahsedilen 3/125 kodlu ayette 23 kelime ( 2+3 = 5 ) bulunmaktadır.
Kelime adetlerinin nümerolojik değerlerinin toplamı da 8 olmaktadır.  ( 3+5 = 8 )

Necm 53/49 - Ve ennehu hüve rabbuş şi'ra ( Ve kesinlikle O, O Şira' nın da Rabb' idir. )

Şi'ra'dan ( Sirius ) bahsedilen 53/49 kodlu ayetin kod numarasını oluşturan rakamların toplamı da "21" olmaktadır. ( 5+3+4+9 = 21 ) ( Sirius, Ruh ve Melek ilintisi )

Aşağıdaki linkte yer alan dosyada içinde 8 kelime bulunan ayetlerin sure kodlarının ve ayet kodlarının toplamlarındaki 8 ve 21 nümerolojisi analizi tablosu yer almaktadır. 8 Kelimeli ayetlerin sure numaraları toplamı 8, ayet numaraları toplamı ise 21 sayılarını vermektedir. ( Tablonun en altında görülebilir. )

8 Kelimeli Ayetler Analizi

Horoskoptaki Yengeç Burcu'nun 21 Haziran - 21 Temmuz 2017 dönemini kapsaması da 21 ve 8 nümerolojisi açısından dikkat çekicidir. Zira Yengeç 8 ayaklı bir hayvandır. Öndeki iki adet kıskacı ile birlikte ise 10 adet ayak oluşmaktadır.