23 Haziran 2019 Pazar

Zülkarneyn ve 11

"Zülkarneyn" ismi "Za ( sahip ) + El ( Ön Ek ) + Karn ( Boynuz, Nesil, Zaman ) + Eyni ( İki ) ... "İki Boynuzlu" / "İki Nesilli" / "İki Zamanlı"* anlamlarına gelmektedir. Kur'an'da Zülkarneyn'in, insanları, dünyada fesad çıkarmak için alt boyuttan gelen varlıklar olan Ye'cuc ve Me'cuc'dan "SED" oluşturmak suretiyle kurtardığı bildirilmektedir. ( * Kozmik planda zaman - mekan yolculuğu yapan )

18/83 - Ve yes'eluneke an ZİL KARNEYN kul seetlu aleyküm minhü zikra ( Ve sana ZÜLKARNEYN'den, iki boynuzludan sual ediyorlar. De ki: "Size ondan hatırlatma okuyacağım." )

18/86 - Hatta iza belağa mağribeş şemsi vecedeha tağrubü fı aynin hamietin ve vecede ındeha kavma kulna ya ZEL KARNEYNİ imma en tüazzibe ve imma en tettehıze fıhim husna ( Nihayet Güneş’in battığı yere vardığında*, onu kara balçık pınarı içinde batarken buldu. Onun indinde kavim buldu. "Ey ZÜLKARNEYN, iki boynuzlu, ya azap edersin ve ya da onlar hakkında güzellik edinirsin." dedik. )

18/94 - Kalu ya ZEL KARNEYNİ inne ye'cuce ve me'cuce müfsidune fil erdı fe hel nec'alü leke harcen ala en tec'ale beynena ve beynehüm SEDDA ( Ey ZÜLKARNEYN, iki boynuzlu, Yecuc ve Mecuc kesinlikle yerde bozgunculardır. O halde, bizimle onlar arasına SED koyman üzere sana harac versek olur mu? dediler. )

Söz konusu "Sed" kuvvetle muhtemel farklı boyuta açılan bir "portali" sembolize etmektedir. ( İlahi nümerolojide portal 11 sayısı ile sembolize edilir. 11 sayısı ayrıca düalitenin ve döngünün de nümerik sembolüdür. ) Zülkarneyn vesilesiyle oluşturulan bu portal bir sınır teşkil ederek Ye'cuc ve Me'cuc'un fesad çıkarmasına imkan vermemektedir.

- Kur'an'da ilk Zülkarneyn kelimesinin geçtiği ayetin numarası 83'tür. 83 sayısının nümerolojik değeri 11 sayısını vermektedir. ( 8+3 = 11 )

- "Zülkarneyn" kelimesinin geçtiği ayetlerin numaralarının ( 83, 86, 94 ) toplamı 263 sayısını vermektedir. Bu sayının nümerolojik değeri de 11 sayısını vermektedir.

- "Zülkarneyn" kelimesi sadece 18. sure olan Kehf suresinde geçmektedir. Yukarıdaki hesaplama sure numarası da dikkate alınarak yapıldığında ise 281 sayısı elde edilmektedir. ( 263 + 18 = 281 ) Bu sayının da nümerolojik değeri 11 sayısını vermektedir.

- "Zülkarneyn" ( İki Boynuzlu ) kelimesinin kendisi de 11 sayısını sembolize eder niteliktedir. Zira "İki Boynuz" şekil itibarıyla 11 sayısına benzemektedir.

Öte yandan "Karneyn" ( İki Boynuz / İki Zaman) boyutlar arasında geçiş sağlayan, uzay zamanda açılan ve portal işlevi gören ve "Solucan Deliği" ( Worm Hole ) olarak adlandırılan "İki uçlu kara delike" de işaret etmektedir.

                                              
      İki Boynuz formundaki Solucan Deliği

* 18/86 kodlu ayette yer alan "Güneş’in battığı yer" kavramı, Orhun Türkleri'nin kitabelerindeki Bilge Kaan ile ilgili bölümde geçen "Güneşin battığı son millet" ifadesiyle ilintili gibi görünmektedir. Orhun Kitabeleri'nde de Bilge Kaan'ın milleti bozgundan kurtardığı, Tanrı bilincini ve refahı tesis ettiği yazılıdır.  

"Ben Türk Bilge Kağan; doğuda gün doğusuna, güneyde gün ortasına kadar, batıda gün batısına, kuzeyde gece ortasına kadar hep milletler bana bağlıdır. Bunca milleti hep düzene soktum, ilerlettim. Doğuya ordu sevk ettim. Bunca yerlere gittim

Tanrı (Tengri) yardım ettiği için milletime; gözle görülmeyen, kulakla işitilmeyen yerler kazandırdım. Tanrı buyruğu olduğu için, Devletli olduğum için size Kağan oldum. Tanrı yardım ettiği için dört yöndeki milleti derleyip topladım.

Ey Türk Milleti; Üstte gök çökmedikçe, altta yer delinmedikçe, ilini, töreni kim bozabilir? Ey Türk Milleti, titre ve kendine dön!
Gittiğim yerlerde güneşin kavurduğu, güneşin battığı son millete gittim. Onların arasında hüküm verdim. Sonra dünyanın öbür ucuna, güneşin doğduğu yere vardım. Orada bulduğum milleti boyunduruğum altına aldım. Birbirileriyle olan çekişmelerine son verdim. Ordumla Tengri buyruğu olarak adalet getirdim. Tengri buyruğu olarak bunları yaptım…"


Yukarıdaki bilgiler, devre sonunda dünyadaki dejenerasyonun Türk milleti sayesinde durdurulacağı ve rejenerasyonun yani Altın Çağ’ın da yine Türk milleti sayesinde başlatılacağı sezgisini oluşturur niteliktedir. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder