Çeviri

Sunday, December 26, 2021

"Don't Look Up" ( Yukarı Bakma )

24.12.2021 tarihinde "Don't Look Up" ( Yukarı Bakma ) isimli bir film yayına girmiştir.


Bu film, yine her zaman olduğu gibi küresel değişim süreçlerine paralel ve eşzamanlı olarak vizyona sokulmuş olup, ana hedef toplumun algısal ve düşünsel dönüşümünü sözde eleştirel açıdan ele almak suretiyle kitlelere kabul ettirmektir.

Filmde, gerçeklerden kopmuş, dijital platformlar ( sosyal medya, dijital oyunlar vb. ) vasıtasıyla zihinsel ve algısal refleksleri bloke edilmiş bir toplum tasvir edilmektedir. Sistem toplumu öylesine hipnotize etmiştir ki Dünya'ya çarpması kesin olan bir kuyrukluyıldızın yaklaşmakta olması dahi büyük bir kesimin umurunda olmamaktadır. Filmin isminin "Yukarı Bakma" olması da zaten "Kafanı kaldırıp neler oluyor diye bakma, sorgulama" anlamını yansıtmaktadır. 

Filmle ilgili bazı tespitler söz konusudur.

- Filmin vizyona giriş günü ve ayını temsil eden sayıların toplamı "9" sayısını vermektedir. ( 2+4+1+2 = 9 )

- Filmin ismi "Don't Look Up" ( Yukarı Bakma ) 11 karakterden oluşmaktadır.

- "BASH" şirketinin ürünü olan cep telefonu reklamında yer alan telefonun ekranındaki saat 12:35'i göstermektedir. 1+2+3+5 = "11" 


Ayrıca telefonun ekranında "Let There Be Liif" ( Liif Olsun ) yazmaktadır. Bu slogan Tevrat'ın ilk ayetlerindeki Rab'bin "Let there be light" ( Işık olsun! ) sözünün benzeri olup, sübliminal olarak şirk mesajı yani bir şirket sahibinin ilâh addedilmesi mesajı verilmektedir. Zira aşağıdaki karede de haşa Rab'bin sembolik eli ile cep telefonunun teması resmedilmektedir.


- Flmin 30dk 51sn'lik ( 3+0+5+1 = 9 ) anında üzerinde "Secretly Poor" ( Gizliden Yoksul ) yazan bir poster görüntüye girmektedir. Bu ifade toplumun "farkettirilmeden yoksullaştırıldığı" mesajını içermektedir. ( 9 sayısı, 9/11 nümerolojisinde de yer alan, okültizmde sihiri ve negatif frekansı sembolize eden sayıdır. ayrıca 666 sayısının nihai nümerolojik değeri de 9 sayısını vermektedir. )

- Aşağıdaki sahnelerdeki replikler sadece üst zengin zümrenin ve onlara kulluk eden alt fakir kitlenin olacağı, "Onlar" diye ifade edilen orta gelirli sınıfın olmayacağı bir dünya düzeninin dolaylı mesajı verilmektedir. Hatta orta gelirli sınıfa "savaş açıldığı" ifade edilmektedir ki küreselcilerin şu an en öncelikli gündemi orta gelir sınıfını fakirleştirilerek yokedilmesidir. Pandemi, savaş, ekonomik kriz, kıtlık, iklim krizi vb. hep bu nihai amaca yönelik kurgusal senaryolardır.

“Üç tip Amerikalı vardır.”


“Sizin gibi işçi sınıfı”


“Bizim gibi havalı zenginler ve son olarak onlar.”


“Üzgünüm ama onlara ihtiyacımız var.”


“İhtiyacımız var. Siz bizi güçlendirin de onlarla savaşalım diye.”


“İşçi sınıfı, altta.”


“Hani koridorda size eşlik edenler.”

- Filmin 11dk 11sn'lik anında "Yaşam türlerinin yok olacağı" repliği ekrana yansımaktadır. ( 11 sayısı döngünün ve halden hale geçişin sembolüdür. )


- Filmin son bölümünde, kuyrukluyıldızın Dünya'ya çarpmasından önce şirket sahibi küresel elitlerin kendileri için önceden hazırlanmış 12* adet kapsülü taşıyan uzay gemisi ile Dünya'dan ayrılmaları görüntüye gelmektedir. ( 12 adet kapsül ile kutsal kitaplarda geçen "12 kabile" kavramına atıfta bulunulmaktadır. )



-  Şirket sahibi küresel elitlerin Dünya benzeri yeni bir gezegene inmeleri anındaki son repliklerde "9" ve "47" sayıları ile 9/11 nümerolojisi yansıtılmaktadır.






28. Gün ....

28 sayısı da 11 sayısı gibi COVID19 sürecinde dikkat çeken sayılardan biri olmuştur.

Aşağıdaki basın manşetlerinde "COVID19 virüsünün 28 gün boyunca yüzeylerde yaşadığı" bildirilmektedir ki bu beyan Coronavirus'ün niteliği ile çelişmektedir. Zira Coronavirus'ün, ancak konak bedende ( organizma ) yaşayabilen bir varlık olduğu ve muhtelif yollarla ( öksürme, hapşırma vb. ) beden dışına çıkan virüsün çok kısa süre yaşayabildiği bilinmektedir.




İngiliz hükümetinin yayınladığı soru cevap dökümanında da "28 gün" ile ilgili şu bölüm yer almaktadır.

Quest 12 : Why do you only include deaths within 28 days of a positive test? Why stop at 28 days?

( Soru 12: Neden sadece pozitif test sonucundan sonraki 28 gün içindeki ölümleri dahil ediyorsunuz? )

Reply : The methodology for counting deaths was agreed by the four Chief Medical Officers of the UK.

( Cevap: Ölüm sayıları için kullanılan bu metodoloji İngiltere'nin dört tepe tıbbi yetkilisinin mutabakatıyla belirlenmiştir. )

https://www.gov.uk/government/news/new-uk-wide-methodology-agreed-to-record-covid-19-deaths. This measure is used consistently across the UK.

Bir başka dökümanda ise şu ifadeler yer almaktadır.

"Suspect deaths are natural deaths that do not include the COVID or COVID-like terms listed above on the death certificate. A suspect death must also have a positive COVID-19 test within 28 days of death."

( Şüpheli ölümler, yukarıdaki ölüm sertifikasında listelenen COVID veya COVID benzeri durumları içermeyen doğal ölümlerdir. Şüpheli ölüm, ölümden önceki 28 gün içerisindeki pozitif COVID-19 test sonucunu da içermelidir. )

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.doh.wa.gov/Portals/1/Documents/1600/coronavirus/data-tables/422-225-DeathCategories.pdf&ved=2ahUKEwimhLfh_YD1AhUTSfEDHYWOBrEQFnoECBQQAQ&usg=AOvVaw33h8xsfB0WqvXItJCdX2b7

Aşağıdaki linkte ise "Pandeminin 28. gün değerlendirmesi" başlıklı bilgiler yer almaktadır.

https://korona.hasuder.org.tr/pandeminin-28-gun-degerlendirmesi/

21.07.2021* tarihinde basında yer alan şu manşet de 28 sayısını içermektedir. ( 21+7 = 28 )


Ve 2002 yılı yapımı olan "28 Days Later" ( 28 Gün Sonra ) isimli filmin konusu da virüs pandemisidir. ( Filmin ismi 11 harften oluşmaktadır. Evvelki bölümlerde defaatle incelendiği üzere 11 sayısı Coronavirus operasyonunun temel nümerolojisidir. "Coronavirus" kelimesi zaten 11 harflidir. )


Filmin afişinde "Toksik" ( Zehirli ) kavramının sembolü de yer almaktadır. Tur suresinin 27. ayetinde "Semum" ( İçe işleyen zehir ) kavramı yer almaktadır.

52/27 Fe (1) menne (2) allahu (3) aley (4) na (5) ve (6) veka (7) na (8) azab (9) es (10) SEMUM (11)

( Böylece Allah üzerimize nimet verdi ve bizi içe işleyen ZEHİRLİ ateş azabından korudu. )

Ayette 11 kelime bulunmakta olup, "Semum" kelimesi 11  kelimedir. "Semum" kelimesinin Coronavirus veya benzerlerini temsil ettiğine evvelki bölümlerde değinilmiştir. 

Ayrıca bkz.

https://kuranilmi.blogspot.com/2021/03/hastalk-aslamak.html

https://kuranilmi.blogspot.com/2021/01/naris-semum-ve-ikili-yedi.html

Friday, December 24, 2021

Omicron aldatmacası?!

"Omicron (B.1.1.529) varyantı ilk olarak 11 Kasım 2021’de Güney Afrika’da bir ülke olan Botsvana’da toplanan örneklerde tespit edilmiştir."

( Basından )

"Dünya Sağlık Örgütü, Güney Afrika'da ortaya çıkan ve kısa süre içerisinde dünyaya yayılan yeni corona virüsü varyantını "endişe verici", "daha bulaşıcı" olarak tanımladı ve yeni B.1.1.529 varyantına "Omicron" ismini verdi."

( Basından 26.11.2021 )

Dünyayı yeniden korku frekansına kilitlemek isteyen şeytanların Grek alfabesindeki 15. harf olan "Omicron" ile isimlendirdikleri varyantın Coronavirus sürecindeki 11 nümerolojisiyle uyumlu olarak ilk kez 11.11.2021 tarihinde ortaya çıkmış! olması ve bu varyantın kodunda yine 11 nümerolojisi bulunması dikkat çekmektedir. 

B = 2

1.1 529 = 18

2+1+8 = "11"

FDA ( Food and Drug Administration / Gıda ve İlaç Yönetimi ), 29*.10.2021 tarihinde mRNA aşısının 5-11 yaş grubunda acil kullanımına onay verdikten çok kısa bir süre sonra 11.11.2021 tarihinde Guney Afrika'da Omicron isimli varyantın ortaya çıktığının duyurulması ve bu varyantın 5 yaş altını etkilediğinin tüm medyada vurgulanması oldukça düşündürücüdür. 5 yaş altı çocuklara da mRNA enjeksiyonu yapılmasına vesile yaratılmış izlenimi oluşabilmektedir. Zira Omicron varyantının etkisinin düşük olduğu, hafif belirtilerle veya hissedilmeden geçirildiği ifade edilmektedir. ( * 29 ... 2+9 = 11 )

"İngiltere’de kullanılan Zoe Covid isimli Covid-19 takip uygulamasında toplanan verileri inceleyen ve projenin de lideri olan Profesör Tim Spector, corona virüsü ile ilgili açıklamalarda bulundu. Uygulamayı kullananlar Covid-19 semptomlarını platform ile paylaşırken bu verileri inceleyen Spector, “Grip hastalığı gibi belirtiler gösteren insanların yarısında Covid-19 tespit edildi. Boğazda ağrı, burun akıntısı ve baş ağrısı en öne çıkan semptomlardan biri” dedi.

Zoe Covid’in verilerini King’s College London ile inceleyen uzmanlar, Omicron varyantıyla birlikte vaka sayılarının arttığına dikkat çekti. Spector, “Yeni semptom gösteren vaka sayısı son bir haftada patlama yaşadı. Omicron sonucu pozitif çıkan çok sayıda insanda görülen belirtiler sıradan grip gibi aynı boğaz ağrısı, burun akıntısı ve baş ağrısı var” dedi.

Spector, “Zoe verileri bize açıkça corona virüsüne yakalanan kişilerin gösterdiği en önemli semptomların artık sürekli öksürük, yüksek ateş, koku ve tat kaybı olmadığını gösteriyor. Daha çok insanın hayatını kurtarmak için bu bilgilendirme mesajını değiştirmek gerekiyor” dedi."

( Basından 24.12.2021 )

Yukarıdaki haberde Omicron varyantının grip benzeri çok hafif semptomlar gösterdiği belirtiliyor. Ayrıca Omicron varyantının öldürücülük etkisinin de düşük olduğu belirtilmektedir.


Bazı sorular:

- Yoksa Omicron varyantı diye adeta pazarlama lansmanı yapılan esasen her yıl görünen sıradan "Grip" virüsü müdür? Yani sıradan grip virüsü Omicron diye mi algılatılmaya çalışılmaktadır?

- Neden tüm Dünya'da bir panik ve korku havası yaratılmaya çalışılmaktadır?

- Yoksa çok önceden planlanan küresel aşılama operasyonunun 2023 yılı başında tamamlanabilmesi için korku yaymanın ve kapanmaların Omicron uydurmasıyla devam ettirilmesi mi amaçlanmaktadır?

Thursday, December 23, 2021

Gani ve Kâni

"Kanaât" kelimesi "Kan" ( Kanmak, İnanmak, İknâ olmak ) kökünden olan ve "Yetinme, İknâ" anlamına gelmektedir. Kanaât, Allah'ın bahşettiği nimetlere şükretmeyi, ilâhi nizamın sunduğu ferdi imkânlardan memnuniyet ve huzur duymayı sağlayan yüksek frekanslı bir olgudur.

"Kanaâtkâr" insan yani "Kâni" insan toplumda genellikle pasif, âtil, hırssız, beceriksiz ve hatta aptal gibi sıfatlarla nitelendirilebilmektedir. Oysa ki "Kanaât" frekansı farkındalığı ve idrak seviyesi yüksek olan kâmil ve akıl sahibi insanların en büyük tatmini ve mutluluk vesilesidir. Zira "Kâni" olanlar, "Gani" olma ihtirasının diğer insanları "Fakir" kılma ihtirası ile eş anlama geldiğinin idrakindedirler.

Yaratılış sistemi gereği "Gani" ( Çokluğu olan, Bolluğu olan ) ve "Kâni" ( Yetinen, Tatmin olan ) kelimeleri bir birim düalitenin bileşenleri durumundadırlar. Bu husus Necm suresinin 48. ayetinde bildirilmektedir.

53/48 Ve ennehu huve AĞNA ve AKNA

( Ve kesinlikle O, GANI KILAN da KANAAT ETTİREN de O'dur. )

"Gani" olma arzusu ve ihtirası, insanı düşük negatif frekanslı maddi ve dünyevi ortama ( kaba madde planı ) hapsetmekte, insanı esas faaliyeti olması gereken ilim arayışından uzak tutmakta ve nihayetinde ruhsal helâk vasıtası olan aldatıcı metaya ( madde, fayda ) bağımlı hale getirmektedir.

57/20 .... ve mel hayatud dunya illa meta'ul ğurur 

( ... Dünya hayatı aldatıcı fayda haricindeki değildir. )

102/1 Elhakumut tekasur

( Çokla övünme sizi alıkoydu, oyaladı. )

102/2 Hatta zurtumul mekabir

( Kabirlere varıncaya kadar. )

Oysa "Kâni" olan ruhunu maddenin kirinden arındırır, kendini ıstırap vesilesi olan dünyevi ihtiraslar yerine sonsuz huzur, mutluluk ve tatmin vesilesi olan ilme ve ruhi tekâmüle yönlendirir.

13/28 Ellezine amenu ve tatmeinu kulubuhum bi zikrillah e la bi zikrillahi tatmeinul kulub

( Onlar inanırlar ve kalpleri, Allah' ın hatırlanması ile tatmin olur. İyi bilin ki, kalpler Allah' ın hatırlanması ile tatmin olur. )

Yukarıdaki ayette yer alan "Zikrillah" ( Allah'ı hatırlama ) kavramı insanın ilimle, bilgiyle gelişmesi, iyiyi ve doğruyu bulması ve böylelikle huzura, tatmine ermesini ifade etmektedir. Zira "Allah" kelimesinin idrakine giden yol bu süreçtir.

Wednesday, December 22, 2021

Doğrudan, Açık ve Zorla değilki...

7/16 Kale fe bima ağveyteni le ak'udenne lehum siratakel mustekim

( "Öyleyse, beni azdırmandan dolayı, onlara karşı, senin doğru yolunun üstüne oturacağım." dedi. )

Cin şeytanı İblis yukarıdaki ayette çok açık ve net bir hedef tanımlamaktadır. "İnsanı Allah yolundan saptırmak" ... yani insanı iyilikten, doğruluktan, mutluluktan uzak tutup onu kötülüğün, günahın, ıstırabın içine hapsetmek...

Peki İblis neferi şeytanlar yukarıda tanımlanan hedef doğrultusundaki eylemlerini "Doğrudan, Açık, Zorla" mı uygulamaktadırlar? Elbette ki hayır. Şeytanın kadim zulüm metodu "Dolaylı, Gizli, Rızayla" modelidir. Şeytan, kurguya dayalı koşullar oluşturur ve bu koşullarda insanın nefsini cezbedecek karar seçeneği sunarak telkinle onu vesveseye ve yanlış karar almaya sevkeder. Dolayısıyla nihayetinde aldanan insan yanlış, günah ve kötü olanı kendi "rızasıyla" yapmış olur. 

Tevrat'ın aşağıdaki ayetlerinde yaratılıştaki ilk "telkinle oluşan rıza ile yanlış karar alma" misali yer almaktadır.

1 Genesis 3-1 RAB Tanrı'nın yarattığı yabanıl hayvanların en kurnazı yılandı. Yılan kadına, "Tanrı gerçekten, 'Bahçedeki ağaçların hiçbirinin meyvesini yemeyin' dedi mi?" diye sordu.

1 Genesis 3-2 Kadın, "Bahçedeki ağaçların meyvelerinden yiyebiliriz" diye yanıtladı,

1 Genesis 3-3 "Ama Tanrı, 'Bahçenin ortasındaki ağacın meyvesini yemeyin, ona dokunmayın; yoksa ölürsünüz' dedi."

1 Genesis 3-4 Yılan, "Kesinlikle ölmezsiniz" dedi,

1 Genesis 3-5 "Çünkü Tanrı biliyor ki, o ağacın meyvesini yediğinizde gözleriniz açılacak, iyiyle kötüyü bilerek Tanrı gibi olacaksınız."

1 Genesis 3-6 Kadın ağacın güzel, meyvesinin yemek için uygun ve bilgelik kazanmak için çekici olduğunu gördü. Meyveyi koparıp yedi. Yanındaki kocasına verdi, o da yedi.

Şeytan, insanı yönlendirdiği seçenekle esasen ona helâki "vaad eder". Aldatma kurgusunu algılayamayan insan da yanlış karar vererek ama nihayetinde kendi "rızasıyla" seytanın hedefini gerçekleştirir. "Vaad" hususu aşağıdaki ayetlerde zikredilmektedir.

2/268 Eş şeytanu yeidukumul fakra ve ye'murukum bil fahşa vallahu yeidukum mağfiraten minhu ve fadla vallahu vasiun alim

( Şeytan size fakirliği, yoksulluğu vaad eder ve size ahlaksızlığı emreder. Allah size kendisinden ve üstünlüğünden affı vaad eder. Allah geniştir bilendir. )

4/120 Yeiduhum ve yumennihim ve ma yeiduhumuş şeytanu illa ğurura

( Onlara vaad eder ve onları saplantılara, kuruntulara sokar. Şeytan onlara aldatma haricindekini vaad etmez. )

Yanlış karara vasıta olan "Vesvese" hususu ise aşağıdaki ayetlerde bildirilmektedir.

114/4 Min şerril vesvasil hannas

( Sinsi vesvesecinin kötülüğünden, )

114/5 Ellezi yuvesvisu fi sudurin nas

( O insanların göğüslerine vesvese veren, )

114/6 Minel cinneti ven nas

( “Cinlerden ve insanlardan ." ) 

Sad suresinin 23. ayetinde "99 koyunu olmasına rağmen kardeşinin 1 koyununa da göz diktiği" bildirilen şeytanların "Dolaylı, Gizli, Rızayla" saptırma ve gasp etme kurgusuna en güncel örnek yaşanan son döviz hareketi olayıdır. Kurgusal olarak oluşturulan ortam insanları belirli bir beklentiyle belirli bir yöne kendi rızalarıyla olacak şekilde sevketmiş ancak nihayetinde beklentinin tam tersi bir sonuç oluşturularak insanlar zarara uğratılmışlardır. Daha açık bir ifadeyle halkın parasına halkın rızasıyla el konmuş ve finansal sistemin kadim kuralı olan "Fakirden alınıp zengine verme" sistemi işlemiştir. Uygulanan bu kurgu ayetlerde mekruh olduğu belirtilen "Riba" ( Prim, Haksız Kazanç ) kavramının tam tezahürüdür. Ayrıca dolar kurunun manipülatif şekilde 18 TL seviyesine kadar çıkartılıp aniden 11 TL seviyesine indirilmesi de yapılan operasyondaki 9/11 nümerolojisine işaret etmektedir. ( 18 ... 1+8 = 9 ve 11 )

Halkın sağlığına el konulması ( çökülmesi ) olarak nitelenebilecek "Pandemi ve Aşılama" sürecine de "Dolaylı, Gizli, Rızayla" modeli açısından bakılabilir.

Halk arasında yaygın olan ancak yine aynı halk tarafından gereği yapılmayan "Şeytan detayda gizlidir." sözü oldukça ilginçtir. Zira şeytanın "detaylarını" ifşa edenler ve insanları uyarmaya çalışanlar maalesef toplumun çoğunluğu tarafından hep "komplo teorisyeni" olarak nitelendirilip alaya alındıklarından şeytanlar asırlardır "komplolarını" başarıyla yürütmektedirler. Yani herşey yine "rızayla" gerçekleşmektedir.

Sunday, December 19, 2021

Monas Hieroglyphica

John Dee ortaçağda yaşamış bir matematikçi, alşimist, kabalist, majisyen ve okültisttir. Kraliçe 1. Elizabeth'e danışmanlık da yapmış olan John Dee 1564'te "Monas Hieroglyphica" isimli bir kitap yazmıştır. Kendi oluşturduğu ezoterik sembolün de ismi olan "Monas Hieroglyphica" tüm yaratılışın mistik birliğini ifade etmektedir.  


Resimde Süleyman Tapınağı'nın iki kolonu arasında bir boyut portalı ve ortasında da "Monas" sembolü yer almaktadır.


Monas sembolü ( Lvna ( Ay ), Sol ( Toprak ), Elementler ( Elementa ), Ignis ( Ateş ) )

"Monas"* kelimesi "Tek" anlamına gelmekte ve tüm maddi olguların tek bir metafizik antiteden türediği anlamını da taşımaktadır.( * "Mono = Tek )



Bir başka "Monas" sembolü. "Yılan" figürleri dikkat çekmektedir.

John Dee'yi anlatan "Seeing the Word" ( Kelimeyi Görmek ) isimli kitabın kapağında da "Monas" sembolü bulunmaktadır. Kitabın ismi, yaratılışın kaynağının "kelime", "Allah'ın kelimeleri" olduğu gerçeğini ve kelimelerin yaratma gücünü, majik gücünü ifade etmesi açısından dikkat çekmektedir. 

 Ayrıca bkz. 

https://kuranilmi.blogspot.com/2021/12/ilk-vahiy-kelimeler.html



Kitabın kapağındaki portal, farklı boyut varlıkları olan cinlerin kaba madde boyutunda materiyelize olabilmelerini veya bu boyutla temas halinde olabilmelerini sağlamak için yapılan ritüellerde kullanılan "Black Mirror"'u ( Siyah Ayna ) temsil etmektedir.

Friday, December 17, 2021

Asli Tesir, Tâli Tesir ve Rabıta

76/30 Ve ma teşaune illa en yeşaallahu innallahe kane alimen hakimen

( Ve Allah' ın dilemesi haricinde dileyemezsiniz. Kesinlikle Allah bilendir hakimdir. )

"Allah' ın dilemesi haricinde dileyemezsiniz." ... 

Bu cümle, ruh veya madde alemindeki ruhi veya maddi her varlığın eyleminin Allah'ın indinden yani vahdet ( ünite ) seviyesinden iletilen ve kader mekanizmasının temelini oluşturan "Asli Tesirler" vasıtasıyla vuku bulduğunu ifade etmektedir. Bir başka deyişle her varlık vahdet ( ünite ) olarak anılan mekeze bağlı "robotlar" konumundadır. "Robot" kelimesi ilk anda olumsuz bir algı yaratsa ve "O halde varlıklar iradesiz, idraksiz robotlar mıdır?" sorusunu akla getirse de ilahi nizamın insan algısından münezzeh olduğu daima hatırlanmalıdır. Öte yandan batı dillerindeki "Robot" kelimesinin kökeni zaten "RBT" kökünden olan ve "Bağlılık" anlamına gelen "Rabıta" kelimesidir ki bu kelime islami bağlamda tüm yaratılmış varlıkların Allah'a "Rabit" ( Bağlı ) oldukları gerçeğini ifade etmektedir. ( Bazı cemiyetlerde, maalesef çoğu özünde şirk unsuru barındıran, "rabıta" ritüelleri yapıldığı bilinmektedir. ) 

Spiritüalizmde "Asli Tesir" olarak tanımlanan frekanslara ( kelimeler, kodlar ) en açık örnek insan vücudunun işleyiş mekanizması gösterilebilir. İnsan idrakli bir varlık, düşüncelerini, söylemlerini ve eylemlerini "kontrol edebilen" bir varlık olarak tanımlansa da iç beden hareketleri ve fonksiyonları ( kalp atışı, kan dolaşımı, hücresel hareketler, sindirim sistemi, enzim salınımları, vücuttaki kimyasal reaksiyonlar vb. ) üzerinde kontrolü söz konusu değildir. ( Bu noktada bazı özel ruhsal fenomenler istisna teşkil etmektedir. ) İşte tüm bu vücut fonksiyonları tıpkı evrendeki galaksilerin hareketlerinde olduğu gibi Asli Tesirler vasıtasıyla vuku bulmaktadır. Örneğin hücre çekirdeğinde bulunan DNA'dan RNA'ya iletilen mesajlar ( bir nevi Asli Tesir ) RNA tarafından ribozomlara iletilmekte ve hücre bu mesajlara istinaden hareketlerini ve fonksiyonlarını icra etmektedir. Dolayısıyla aynı şekilde insan bedeninin bir hücre, beynin de çekirdek olduğu düşünüldüğünde beyinden bedene iletilen mesajlar vasıtasıyla insan dışsal hareketlerini ve fonksiyonlarını icra etmektedir. Peki beyin bedene ileteceği mesajları nereden almaktadır? Tüm varlıkların rabıta esasına göre üniteye bağlı olması gerçeği ışığında beynin kendiliğinden mesaj ( kod ) üretemeyeceği açıktır. Peki beyin, dışsal hareket ve fonksiyonlar için bedene ileteceği mesajları nereden almaktadır.?

Bu sorunun cevabı Tâli Tesirler yani Ruhsal Tesirlerdir. Varlıklarını Asli Tesirler vasıtasıyla sürdüren ruhların kaba maddeye ( örnek: insan bedeni ) ilettikleri tesirlere spiritüalizmde Tâli Tesirler denmektedir ki bu tesirler varlığa ilişkin "idrak" ve "karar" kavramlarını yani düşünceyi, söylemi ve eylemi temsil etmektedirler. Ruhun esasen "bilinç, bilgi, kod, kelime" olduğuna evvelki bölümlerde defaatle değinilmiştir. "Vahiy" olarak anılan kavram da Ruhsal Tesirler kapsamında yer almaktadır.

Aşağıdaki ayetlerde, Asli ve Tâli Tesirlere ilişkin dolaylı olarak bilgi vermektedir.

8/17 Fe lem taktuluhum ve lakinnellahe katelehum ve ma rameyte iz rameyte ve lakinnellahe rama ve li yubliyel mu'minine minhu belaen hasena innellahe semiun alim

( Onları siz öldürmediniz ve lakin onları Allah öldürdü. Attığın zaman da sen atmadın ve lakin Allah attı. İnananları güzel sınavla sınamak içindi. Kesinlikle Allah duyandır, bilendir.  )

18/23 Ve la tekulenne li şey'in inni failun zalike ğada
( Ve şey için "Kesinlikle ben bunu yarın yapacağım." deme. )

18/24 İlla en yeşaellahu vezkur rabbeke iza nesite ve kul asa en yehdiyeni rabbi li akrabe min haza raşeda
( Ancak Allah dilerse. Unuttuğunda Rab’bini hatırla. De ki: "Rab’bimin beni bu doğru yollardan en yakınına yönlendirmesini umarım." )

16/68 Ve evha rabbuke ilen nahli en ittehizi minel cibali buyuten ve mineş şeceri ve min ma ya'rişun

( Ve Rab’bin bal arısına dağlardan, ağaçlardan ve o kurduklarından evler edinmesini vahyetti. )



Maraz ve Şifa

"Hastalık" anlamına gelen Türkçe'deki "Maraz" kelimesi esasen Arapça'daki "Merad" ( Hastalık ) kelimesinin farklı telaffuz edilmiş halidir. Hastalık, negatif niteliğe sahip düşük frekans tesirlerinin sebebiyet verdiği bozulma durumudur. Esasen "hastalık", tıpkı "sağlık" gibi ilahi nizamın düalite ilkesinin kusursuz işleyişinin bir bileşenidir. Ancak elbetteki tekamül sınavına tabi olan varlıklar tarafından bu olgu sıkıntı ve ıstırap olarak algılanmaktadır. 

Kur'an ayetlerinde "Merad" kelimesi "Fi kalbi merad" ( Kaplteki hastalık ) ifadesinin içinde yer almaktadır. Kalp, ruhun kaba madde planındaki maddi temsili olup, kalpteki hastalık ifadesi esasen "ruh hastalığı" anlamını yansıtmaktadır. "Kaplteki hastalık" ifadesi aşağıdaki ayetlerde geçmektedir.

2/10 Fİ KULUBİHİM MERADUN fe zadehumullahu MERADA ve lehum azabun elimun bima kanu yekzibun

( KALPLERİNDE HASTALIK vardır. Böylece Allah onlara HASTALIĞI artırır ve yalanlamış olduklarından dolayı elim azap onlaradır. )

5/52 Fe terallezine Fİ KULUBİHİM MERADUN yusariune fihim yekulune nahşa en tusibena dairah fe asellahu en ye'tiye bil fethi ev emrin min indihi fe yusbihu ala ma eserru fi enfusihim nadimin

( KALPLERİNDE HASTALIK olanların "Bize devir isabet etmesinden korkuyoruz." diyerek, onların arasına koşuştuklarını görürsün. Umulur ki Allah açılış veya indinden emir getirir de o nefislerinde gizlediklerine pişman olanlar olurlar. )

8/49 İz yekulul munafikune vellezine Fİ KULUBİHİM MERADUN ğarra haulai dinuhum ve men yetevekkel alellahi fe innellahe azizun hakim 

( Zamanında ikiyüzlüler ve o KALPLERİNDE HASTALIK bulunanlar,"Şunları dinleri aldattı." diyorlardı. Kim Allah’a dayanıp sığınırsa, kesinlikle Allah yücedir hakimdir. )

9/125 Ve emmellezine Fİ KULUBİHİM MERADUN fe zadethum ricsen ila ricsihim ve matu ve hum kafirun

( Ve ama KALPLERİNDE HASTALIK olanlar. Onları, onların pisliklerine azablarına, pislik azab olarak artırdı. İnkarcı olarak öldüler. )

22/53 Li yec'ale ma yulkiş şeytanu fitneten lillezine Fİ KULUBİHİM MERADUN vel kasiyeti kulubuhum ve innez zalimine le fi şikakin beiyd ( O şeytanın attığını, KALPLERİNDE HASTALIK olanlara ve kalpleri katılaşanlara sınav kılmak içindir. Kesinlikle zalimler uzak, derin bir ayrılık, kopukluk içindedirler. )

24/50 E Fİ KULUBİHİM MERADUN em irtabu em yehafune en yehiyfellahu aleyhim ve rasuluh bel ulaike humuz zalimun
( KALPLERİNDE HASTALIK mı var?Şüphe mi ediyorlar? Allah ve O’nun resulü onlara zulmeder diye mi korkuyorlar? Bilakis, işte onlar zalimlerdir. )

33/12 Ve iz yekulul munafikune vellezine Fİ KULUBİHİM MERADUN ma veaddenellahu ve rasuluhu
illa ğurura
( Ve zamanında ikiyüzlüler ve o KALPLERİNDE HASTALIK olanlar "Allah ve resulü bize aldanışın
haricindekini vaad etmemiş." diyorlardı. )

33/32 Ya nisaen nebiyyi lestunne ke ehadin minen nisai in ittekaytunne fe la tahda'ne bil kavli fe yatmeallezi Fİ KALBİHİ MERADUN ve kulne kavlen ma'rufa
( Ey habercinin kadınları, kadınlardan herhangi biri gibi değilsiniz. Eğer sakınıyorsanız, o halde sözde kırıtmayın da o KALBİNDE HASTALIK olan ümitlenmesin. İyi, bilinen söz söyleyin. )

33/60 Le in lem yentehil munafikune vellezine Fİ KULUBİHİM MERADUN vel murcifune fil medineti le nuğriyenneke bihim summe la yucaviruneke fiha illa kalila

( Eğer ikiyüzlüler, o KALPLERİNDE HASTALIK olanlar ve şehirde yalan haber yayanlar vazgeçmezlerse, kesinlikle seni onlara musallat ederiz. Sonra, az bir zaman haricinde, orada senin civarında olamazlar. )

47/20 Ve yekulullezine amenu lev la nuzzilet surah fe iza unzilet suratun muhkemetun ve zukira fihel kitalu raeytellezine Fİ KULUBİHİM MERADUN yenzurune ileyke nazaral mağşiyyi aleyhi minel mevti fe evla lehum

( Ve o inananlar "Sure indirilmeli değil miydi?" derler. Böylece açık anlamlı sağlam sure indirildiğinde ve onda savaş hatırlatıldığında, o KALPLERİNDE HASTALIK olanları, üzeri ölümden perdelenmiş bakış ile sana bakarlarken görürsün. Zaten o onlara daha yakındır, uygundur. )

47/29 Em hasibellezine Fİ KULUBİHİM MERADUN en len yuhricellahu adğanehum

( KALPLERİNDE HASTALIK olanlar, Allah' ın öfkelerini, kinlerini çıkarmayacağını mı sandılar? )

74/31 Ve ma cealna ashaben nari illa melaiketen ve ma cealna iddetehum illa fitneten lillezine keferu li 
yesteykinellezine utul kitabe ve yezdadellezine amenu imanen ve la yertabellezine utul kitabe vel mu'minune ve li yekulellezine Fİ KULUBİHİM MERADUN vel kafirune maza eradallahu bi haza meselen kezalike yudillullahu men yeşa'u ve yehdi men yeşa ma ya'lemu cunude rabbike illa huve ve ma hiye illa zikra lil beşeri

( Ateşin sahiplerini melekler haricindekiler yapmadık. Onların adetlerini o kitap verilenlerin doğru bilgi edinmeleri, o inananların inançlarının artması, o kitap verilenlerin ve inananların şüphe etmemeleri, o
KALPLERİNDE HASTALIK olanların ve inkarcıların "Allah bu misal ile ne istedi?" demeleri için, o inkar edenler için sınav haricindeki kılmadık. Allah dilediği kimseyi işte böyle saptırır ve dilediği kimseyi yönlendirir. O’nun haricinde Rab’binin ordularını, askerlerini kimse bilmez. O insanlar için hatırlamanın haricindeki değildir. )

"Kaplteki hastalık" olarak tanımlanan düşük negatif frekansı yani "ruhsal hastalığı" temsil eden ve  binlerce yıldır dünyandaki kan ve gözyaşının, hastalığın sebebi olan negatif olguların başlıcaları aşağıda karşıtları ( pozitif frekansları ) ile birlikte düal olarak yer almaktadır.

Kötülük - İyilik 
Çirkinlik - Güzellik
Yanlışlık / Sapıklık - Doğruluk
Nefret - Sevgi 
Kin - Af
Öfke - Sükunet
Bencillik - Özveri 
İhanet - Sadakat 
Adaletsizlik - Adalet
Gizlilik - Açıklık 
Yalan - Gerçek 
Ölüm - Olum ( Yaşam )
Hüzün - Mutluluk 
Endişe / Şüphe - Güven 
İnkâr - İnanç 
Stres - Huzur 
Yıkım - Oluşum 
Harcama - Koruma 
Kibir - Tevazu 
Yergi / Hakaret - Övgü 
Kabalık - Saygı 
Gasp - Paylaşım 
Tembellik - Çalışkanlık 
Cehalet - İlim 
Ahlâksızlık - Ahlâk 
Kıskançlık, Hırs - Kanaât
Zulüm - Merhamet
Vurdumduymazlık - Yardımseverlik
Karanlık - Aydınlık 
Hastalık - Şifa, Sağlık
Suç - Masumiyet 
Sahtekârlık - Dürüstlük 
Cimrilik - Cömertlik 
Ruhsallık ( Spiritüalizm ) - Maddesellik ( Materyalizm )
......
......

Ayetlerde yer alan "Kur'an'ın kalbe indirilmesi" ve "Kur'an'ın şifa olması" ifadeleri, Kur'an ayetlerinin ruhsal bozulmaya yani ruh hastalığına sebep olan her türlü düşük negatif frekansın giderilmesi için yegane şifa kaynağı olduğunu ispatlar niteliktedir.

26/192 Ve innehu le tenzilu rabbil alemin ( Ve kesinlikle o alemlerin Rab’binin indirmesidir. )

26/193 Nezele bihir ruhul emin ( Onu güvenilir ruh indirdi. )

26/194 ALA KALBİKE li tekune minel munzirin ( Uyarıcılardan olman için SENİN KALBİNE, )

26/195 Bi lisanin arabiyyin mubin ( Apaçık Arapça lisanı ile, )

26/196 Ve innehu lefi zuburil evvelin ( Ve kesinlikle o evvelkilerin kitaplarında da vardı. )

Kur'an'ın şifa olduğunu bildiren ayetler ise şöyledir.

10/57 Ya eyyuhen nasu kad caetkum mev'izatun min rabbikum ve ŞİFAUN li ma fis suduri ve huden ve rahmetun lil mu'minin

( Ey insanlar size Rab’binizden öğüt ve o GÖĞÜSLERİN İÇİNDEKİLER İÇİN ŞİFA, yönlendirme ve inananlar için rahmet geldi. )

17/82 Ve nunezzilu minel KUR'ANİ ma huve ŞİFAUN ve rahmetun lil mu'minine ve la yeziduz zalimine illa hasara

( Ve KUR'AN' dan inananlar için ŞİFA ve rahmet olanları indiririz. Zalimlere hasar haricindekini artırmayız. )

41/44 Ve lev cealnahu KUR'ANEN a’cemiyyen le kalu lev la fussilet ayatuh a'cemiyyun ve arabiyy kul HUVE lillezine amenu huden ve ŞİFA vellezine la yu'minune fi azanihim vakrun ve huve aleyhim ama ulaike yunadevne min mekanin beiyd

( Ve şayet onu yabancı KUR'AN kılsaydık, "Ayetlerini ayrıntılandırmalı değil miydi?" derlerdi. Yabancı ve Araplara? De ki: "O, inananlar için yönlendirmedir ve ŞİFADIR. O inanmayanlar, onların kulaklarının içinde ağırlık vardır. O onlara körlüktür. İşte onlara uzak mekandan seslenilir.” )

Monday, December 13, 2021

Dua mekanizması ve Dua ayetleri

"Dua" kelimesi "Davet" kelimesinin de kökünde yer alan ve "Çağrı" anlamına gelen "Da'" kelimesidir. Dua anlamında kullanılan bir başka kelime olan "Salât" kelimesi ise özünde "Selâm, Kurtuluş" anlamları bulunan bir kelime olup batı dillerindeki karşılığı da ortak "Sal" kökünden olan "Salute" ( Selâm ), "Salvation" ( Kurtuluş ) kelimeleridir.

İlahi nizâmın temel işleyiş prensiplerinden olan ve inananların Allahu Teâlâ'ya niyâzını ifade eden Dua aynı zamanda insanlar için bir sınav vesilesidir. Zira duanın içeriği,  amacı, duayı edenin niyeti ve beklentisi bu sınavın en önemli unsurlarını oluşturmaktadır. Yaratıcı Allah ile yaratılan arasındaki ilahi iletişim mekanizması olan “Dua”nın içeriği büyük önem ve hassasiyet arzetmektedir. Zira bilinçli bir duanın içeriğinin maddi, dünyevi ve nefsani menfaat beklentisini yansıtan ifadelerden arınmış olması ve kolektif ruhsal tekamül arzusunu yansıtır nitelikte olması gerekmektedir. Yani Rab'den neyin talep edildiği başlıbaşına bir sınavdır. Yoğun nefsâni, dünyevi ve maddi beklentilere dayalı olarak yapılan bilinçsiz ve sanimiyetsiz dua seanslarının batıl olma, boşa gitme ihtimâli oldukça yüksektir. Bu yaklaşım içinde olanların durumu Maun suresinin 5. ayetinde tanımlanmaktadır.

107/5 Ellezine hum an salatihim sahun

( Onlar dualarında habersizdirler. )

Ayetteki "Sahun" ( Gafiller, Habersizler, Yanılanlar ) kelimesi, Türkçe'de kullanılan "Sehv /Sehven" ( Yanlış, Habersiz / Yanlışlıkla, Habersizce ) kelimesinin kökündeki "Seh, Sah" kelimesinin çoğuludur.

Ayrıca, zahiren hayırlı gibi görünen bir talebin batinen şer vesilesi olabileceği, şer gibi görünen bir durumun ise hayırlara vesile olabileceği Bakara suresinin 216. ayetinde bildirilmektedir.

2/216 Kutibe aleykumul kitalu ve huve kurhun lekum ve asa en tekrahu şey'en ve huve hayrun lekum ve asa en tuhibbu şey'en ve huve şerrun lekum vallahu ya'lemu ve entum la ta'lemun

( Savaş üzerinize yazıldı. O size hoş olmayandır, zorlanmadır. Ve ola ki siz bir şeyi istemezsiniz, bir şeyden hoşlanmazsınız, o size hayırlı olabilir. Ola ki siz bir şeyi seversiniz, o size kötü olabilir. Allah bilir de sizler bilmezsiniz. )

Dolayısıyla gerçek duanın özünü, Allah'tan sadece "hayırlı olanın vuku bulmasının talebi" oluşturmaktadır.

Piyasada "dua" adı altında neşredilen türlü kitapların da varlığı malûmdur. Ancak dualar, birilerinin veya belirli bir zümrenin yazdıklarından ibaret metinler değildir. Dua, kişinin düşünceleriyle Kur'an ayetlerinin birleşiminden oluşan ilahi bir sentez niteliği taşımalıdır.

Yunus suresinin 10. ayetinde duanın nihai içeriği misal yoluyla bildirilmektedir.

10/10 Da'vahum fiha subhanekellahumme ve tehiyyetuhum fiha selam ve ahiru da'vahum enil hamdu lillahi rabbil alemin

( Onların orada duaları, çağrıları "Allahım, sen yücesin.", orada dilekleri duaları "Selam." ve çağrılarının sonu da "Övgü alemlerin Rab’bi Allah içindir." diye olur. )

Kur'an'da özellikle dua formatında olan ayetler bulunmakta olup, tüm olası dua metinleri zaten ayetlerde bahşedilmiştir. Bu dua ayetleri, majik operasyonlar kapsamında da olumlu veya olumsuz amaçlı olarak kullanılabilmektedir. İlgili ayetler bu bölümün sonuna eklenmiştir.

Dua seansının esasen bir zikir celsesi olması, Tevbe suresinin 80. ayetinin önemini ortaya koymaktadır. Zira ayette olumsuz bir misal üzerinden dolaylı olarak, bir talebin 70 kere tekrarlanmasının Allah'ın izni koşuluyla gerçekleşme vesilesi olabileceği bildirilmektedir.

9/80 İstağfir lehum ev la testağfir lehum in TESTAĞFİR LEHUM SEB'İNE MERRATEN fe lenyağfirallahu lehum zalike bi ennehum keferu billahi ve rasulih vallahu la yehdil kavmel fasikin

( Onlara af iste veya onlara af isteme. Onlar için YETMİŞ KERE AF İSTESEN DE Allah onlara af eylemeyecektir. Bu, kesinlikle onların Allah' ı ve resulünü inkar etmelerinden dolayıdır. Allah günahkarlar kavmini yönlendirmez. )

Ayette verilen bilgiye göre duanın / dua ayetinin samimiyetle ve temiz kalp ile 70 kere tekrarlanmasının sonuç verme potansiyeli olduğu görülmektedir. 7 sayısının bir anahtar niteliği taşıdığına, ilk sure olan Fatiha ( Açılış, Anahtar ) suresinin 7 sayısı ile bezenmiş olduğuna evvelki bölümlerde değinilmişti.

Dua cümlesi olarak bahşedilmiş 96 ayet şöyledir. 

1/1 - Bismillahir rahmanir rahim

(  Şefkatli, merhametli Allah'ın ismi ile, ) 

1/2 - El hamdu lillahi rabbil alemin

(  Övgü alemlerin Rab’bi Allah içindir. ) 

1/3 - Er rahmanir rahim

(  Şefkatli, merhametli, ) 

1/4 - Maliki yevmid din

(  Din gününün maliki, ) 

1/5 - İyyake na’budu ve iyyake nestein

(  Ancak sana kulluk ederiz ve ancak sana istekte bulunuruz. ) 

1/6 - İhdinas siratel mustakim

(  Bizi doğru yola yönlendir. ) 

1/7 - Siratallezine en’amte aleyhim gayril magdubi aleyhim ve lad dallin

( O üzerlerine nimet verdiklerinin yoluna, üzerlerine öfke inmemişlerinkine ve sapmamışlarınkine. ) 

2/104 – Unzurna

( Bize bak. ) 

2/127 - Rabbena tekabbel minna inneke entes semiul alim

( "Rab'bimiz bizden kabul et. Kesinlikle sen duyansın bilensin." ) 

2/128 - Rabbena vec'alna muslimeyni leke ve min zurriyyetina ummeten muslimeten leke ve erina menasikena ve tub aleyna inneke entet tevvabur rahim

( Rab'bimiz bizi sana iki teslim olan ve soyumuzdan topluluğu da sana teslim olanlardan kıl. İbadet usülümüzü bize göster. Üzerimize tevbe eyle. Kesinlikle sen tevbeyi kabul edensin merhametlisin. ) 

2/129 - Rabbena veb'as fihim rasulen minhum yetlu aleyhim ayatike ve yuallimuhumul kitabe vel hikmete ve yuzekkihim inneke entel azizul hakim

( Rab'bimiz onların içlerine onlardan resul gönder ki senin ayetlerini onlara okusun, onlara kitabı, sırrı öğretsin, onları temizlesin. Kesinlikle sen yücesin hakimsin. ) 

2/136 - Amenna billahi ve ma unzile ileyna ve ma unzile ila ibrahime ve ismaiyle ve ishaka ve ya'kube vel esbati ve ma utiye musa ve iysa ve ma utiyen nebiyyune min rabbihim la nuferriku beyne ehadin minhum ve nahnu lehu muslimun

( "Allah’a ve o bize indirdiğine ve o İbrahim’e ve İsmail’e ve İshak’a ve Yakub’a ve torunlarına indirdiğine, o Musa’ ya ve İsa’ya verilene ve Rabb' lerinden o habercilere verilene inandık. Aralarında onlardan hiçbirini ayırmayız ve bizler O'na teslim olanlarız." ) 

2/201 - Rabbena atina fid dunya haseneten ve fil ahirati haseneten ve kina azaben nar

( "Rab’bimiz bize dünyada güzellik ve ahirette güzellik ver ve bizi azabın ateşinden koru." )  

2/250 - Rabbena efriğ aleyna sabran ve sebbit akdamena vensurna alel kavmil kafirin

( "Rab'bimiz, üzerimize sabır dök, ayaklarımızı, adımlarımızı sabitle ve inkarcılar kavmine karşı bize yardım et." ) 

2/255 Allahu la ilahe illa huvel hayyul kayyum la te'huzuhu sinetun ve la nevm lehu ma fis semavati ve ma fil ard men zellezi yeşfeu indehu illa bi iznih ya'lemu ma beyne eydihim ve ma halfehum ve la yuhiytune bi şey'in min ilmihi illa bima şa vesia kursiyyuhus semavati vel ard ve la yeuduhu hifzuhuma ve huvel aliyyul azim

( Haricinde ilah olmayan Allah diridir daimdir. O'nu uyuklama ve uyku almaz. Göklerde ne varsa ve yerde ne varsa O’nadır. O’nun izni haricinde O’nun indinde af için vesile olacak kimdir? Onların önlerinde ve arkalarında ne varsa bilir. O diledikleri dışındakiler, O’nun ilminden bir şeyi kuşatıp kavrayamamışlardır. Kürsüsünün genişliği yeri ve gökleri kapsamıştır. Onların korunması, gözetimi O’nu zora sokmaz. O uludur yücedir. )

2/285 - La nuferriku beyne ehadin min rusulih ve kalu semi'na ve eta'na ğufraneke rabbena ve ileykel masir

( "Resullerinden hiçbirini aralarında ayırmayız. Duyduk ve itaat ettik. Rab'bimiz senin affını dileriz ve varış yeri sanadır." ) 

2/286 - Rabbena la tuahizna in nesina ev ahta'na rabbena ve la tahmil aleyna iran kema hameltehu alellezine min kablina rabbena ve la tuhammilna ma la takate lena bih va'fu anna vağfir lena verhamna ente mevlane fensurna alel kavmil kafirin

( "Rab'bimiz eğer unutursak veya hata edersek Rabb' imiz bizi sorumlu tutup sorgulama. O bizden öncekilerin üzerine yükleyip taşıttığın gibi, üzerimize ağırlık yükleme Rabb' imiz. O takatımız olmayanı bize yükleme. Bizi affet ve bize af ve bize rahmet eyle. Sen dostumuzsun. İnkarcılar kavmine karşı bize yardım et." ) 

3/8 - Rabbena la tuziğ kulubena ba'de iz hedeytena ve heb lena min ledunke rahmeh inneke entel vehhab

( Rab'bimiz, bizi yönlendirdikten sonra kalplerimizi saptırma. Bize indinden rahmet bahşet. Kesinlikle sen, sen bahşedensin. ) 

3/9 - Rabbena inneke camiun nasi li yevmin la raybe fih innellahe la yuhliful miad

( Rab’bimiz, kesinlikle sen insanları hakkında şüphe olmayan günde toplayansın. Allah vaade, vadeye kesinlikle ihtilaf etmez. ) 

3/16 - Rabbena innena amenna fağfir lena zunubena vekina azaben nar

( "Rab’bimiz kesinlikle biz inandık, o halde bize günahlarımızı affet ve bizi ateşin azabından koru." ) 

3/38 - Rabbi heb li min ledunke zurriyyeten tayyibeh inneke semiud dua' 

( "Rab’bim bana indinden temiz soy bağışla. Kesinlikle sen duayı, çağrıyı duyansın." ) 

3/147 - Rabbenağfir lena zunubena ve israfena fi emrina ve sevvit akdamena vensurna alel kavmil kafirin

( "Rab'bimiz bize günahlarımızı ve işimizde israfımızı affet ve ayaklarımızı, adımlarımızı düzelt ve inkarcılar kavmine karşı bize yardım et." ) 

3/84 - Amenna billahi ve ma unzile aleyna ve ma unzile ala ibrahime ve ismaiyle ve ishaka ve ya'kube vel esbati ve ma utiy musa ve iysa ven nebiyyune min rabbihim la nuferriku beyne ehadin minhum ve nahnu lehu muslimun

( "Allah’a ve bize indirilene, o İbrahim’ e ve İsmail’e , İshak’ a , Yakub’ a ve torunlarına indirilene, o Musa’ ya, İsa’ ya ve habercilere Rab'lerinden verilene inandık. Aralarında onlardan hiçbirini ayırmayız ve bizler O’na teslim olanlarız." ) 

3/193 - Rabbena innena semi'na munadiyen yunadi lil imani en aminu bi rabbikum fe amenna rabbena fağfir lena zunubena ve keffir anna seyyiatina ve teveffena meal ebrar

( Rab'bimiz kesinlikle biz, Rabb' inize inanın." diyerek inanç için seslenen sesleniciyi duyduk. Rab'bimiz inandık. Bize günahlarımızı affet ve kötülüklerimizi ört. Bizi iyilerle birlikte vefat ettir." ) 

3/194 - Rabbena ve atina ma veadtena ala rusulike ve la tuhzina yevmel kiyameh inneke la tuhliful miad

( Rab'bimiz, resullerin üzerine o bize vaad ettiğini bize ver. Ayağa kalkış gününde bizi rezil etme. Kesinlikle sen vaade, vadeye ihtilaf etmezsin. ) 

7/47 - Rabbena la tec'alna meal kavmiz zalimin

( "Rab'bimiz bizi zalimler kavmiyle beraber kılma." ) 

7/126 - Rabbina lemma caetna rabbena efriğ aleyna sabran ve teveffena muslimin

( Rab’bimiz, üzerimize sabır yağdır ve bizi teslim olanlar olarak vefat ettir. ) 

7/151 - Rabbiğfir li ve li ehiy ve edhilna fi rahmetike ve ente erhamur rahimin

( "Ey Rab’bim, benim ve kardeşim için af eyle ve bizi rahmetinin içine sok. Sen merhametlilerin en merhametlisisin." ) 

10/85 - Tevekkelna rabbena la tec'alna fitneten lil kavmiz zalimin

( "Allah’a dayanıp sığındık. Rab’bimiz. Bizi zalimler kavmi için sınav kılma." ) 

10/86 - Ve neccina bi rahmetike minel kavmil kafirun

( Bizi rahmetinle inkarcılar kavminden kurtar. ) 

12/33 - Rabbis sicnu ehabbu ileyye min ma yed'uneni ileyh ve in la tasrif anni keydehunne asbu ileyhinne ve ekun minel cahilin

( "Rab’bim, zindan bana o beni çağırdıklarından daha sevimlidir. Eğer hilelerini, tuzaklarını benden uzak tutmazsan, onlara kalırım meylederim ve cahillerden olurum." ) 

14/35 - Rabbic'al hazel belede aminen vecnubni ve beniyye en na'budel asnam

( "Rab'bim işte şu beldeyi güvenli kıl. Beni ve oğullarımı putlara kulluk etmekten uzak tut." ) 

14/40 - Rabbic'alni mukimes salati ve min zurriyyeti rabbena ve tekabbel dua

( "Rab'bim beni ve soyumdan olanları duaya kalkan kıl. Rabb' imiz çağrıyı kabul et." ) 

14/41 - Rabbenağfir li ve li valideyye ve lil mu'minine yevme yekumul hisab

( Rab'bimiz bana, anama babama ve inananlara hesabın yapılıp meydana çıkacağı günde af eyle. ) 

18/10 - Rabbena atina min ledunke rahmeten ve heyyi' lena min emrina raşeda

( "Rab'bimiz bize indinden rahmet ve işimizden doğruluğa kolaylık ver." ) 

20/25 - Rabbişrah li sadri

( "Rab'bim bana göğsümü genişlet." ) 

20/26 - Ve yessir li emri

( Ve bana işimi kolaylaştır. ) 

20/27 - Vahlul ukdeten min lisani

( Ve dilimden düğümü çöz. ) 

20/73 - İnna amenna bi rabbina li yağfira lena hatayana ve ma ekrahtena aleyhi mines sihr vallahu hayrun ve ebka

( Kesinlikle biz, hatalarımıza ve sihirden o bizi ona zorladığına karşı bize af eylemesi için Rab'bimize inandık. Allah daha hayırlıdır ve bakidir. ) 

20/114 - Rabbi zidni ilma

( "Rab'bim bana ilmi artır." ) 

21/4 - Rabbi ya'lemul kavle fis semai vel erdi ve huves semiul alim

( "Gökteki ve yerdeki sözü Rabb' im bilir. O duyandır, bilendir." ) 

21/89 - Rabbi la tezerni farden ve ente hayrul varisin

( "Rab'bim beni tek başıma bırakma. Sen varislerin en hayırlısısın." ) 

21/112 - Rabbihkum bil hakk ve rabbuner rahmanul musteanu ala ma tesifu

( "Rab'bim, gerçekle hükmet. O vasfettikleriniz üzerine yardım istenilen Rabb' imiz Rahman' dır." ) 

23/26 - Rabbinsurni bima kezzebun

( "Rab'bim, o yalanlamalarından dolayı bana yardım et." ) 

23/29 - Rabbi enzilni munzelen mubaraken ve ente hayrul munzilin

( "Rab'bim beni inilecek yerin bereketlisine indir. Sen indirenlerin en hayırlısısın" ) 

23/39 - Rabbinsurni bima kezzebun

( "Rab'bim, o yalanlamalarından dolayı bana yardım et." ) 

23/94 - Rabbi fe la tec'alni fil kavmiz zalimin

( Rab'bim o halde beni zalimler kavmi içinde kılma. ) 

23/97 - Rabbi euzu bike min hemezatiş şeyatin

( "Rab'bim şeytanların dürtüklemesinden, çekiştirmesinden sana sığınırım." ) 

23/98 - Ve euzu bike rabbi en yahdurun

( Ve Rab'bim, bana hazırlanmış olmalarından da sana sığınırım. ) 

25/74 - Rabbena heb lena min ezvacina ve zurriyyatina kurrate a'yunin vec'alna lil muttekine imama

( "Rab'bimiz, bize eşlerimizden ve soylarımızdan bağışla ki gözlerimiz aydınlansın. Bizi sakınanlar için deliller, önderler kıl." ) 

26/78 - Ellezi halekani fe huve yehdin

( Beni yaratan O'dur. Artık beni O yönlendirir, ) 

26/79 - Vellezi huve yut'imuni ve yeskin

( Ve O'dur, O'dur beni yediren ve beni içiren. ) 

26/80 - Ve iza meridtu fe huve yeşfin

( Ve hastalandığımda O bana şifa verir. ) 

26/81 - Vellezi yumituni summe yuhyin

( Ve beni öldüren sonra beni dirilten O'dur. ) 

26/82 - Vellezi at'meu en yağfira li hatiy'eti yevmed din

( Ve din gününde hatalarım için af eylemesini ümit ettiğim O' dur. ) 

26/83 - Rabbi heb li hukmen ve elhikni bis salihin

( Rab'bim bana hüküm bahşet ve beni iyilere kat. ) 

26/84 - Vec'al li lisane sidkin fil ahirin

( Ve benim için sonrakiler içinde doğru lisan kıl. ) 

26/85 - Vec'alni min veraseti cennetin neim

( Ve beni bolluk bahçesinin varislerinden kıl. ) 

26/87 - Ve la tuhzini yevme yub'asun

( Diriltilecekleri gün beni hüzünlendirme. ) 

26/118 - Feftah beyni ve beynehum fethan ve neccini ve men meiye minel mu'minin

( Artık benim ve onların arasını açılışla iyice aç. Beni ve inananlardan benimle birlikte olan kimseleri kurtar. ) 

26/169 - Rabbi neccini ve ehli min ma ya'melun

( Rab’bim beni ve ailemi o yaptıklarından kurtar. ) 

27/19 - Rabbi evzi'ni en eşkura ni'metekelleti en'amte aleyye ve ala valideyye ve en a'mele salihan terdahu ve edhilni bi rahmetike fi ibadikes salihin

( "Rab’bim bana, o üzerime ve ana babamın üzerine nimet olarak verdiğin nimetine şükretmeyi ve hoşnut olacağın iyilikler yapmayı yerleştir. Rahmetinle, beni iyi olan kullarının içine sok." ) 

28/16 - Rabbi inni zalemtu nefsi fağfir li fe ğafera leh innehu huvel ğafurun rahim

( "Rab'bim, kesinlikle ben nefsime zulmettim. O halde, bana af eyle." ) 

28/21 - Rabbi neccini minel kavmiz zalimin

( Rab’bim beni zalimler kavminden kurtar." ) 

29/30 - Rabbinsurni alel kavmil mufsidin

( "Rab'bim, bozguncular kavmine karşı bana yardım et." ) 

33/68 - Rabbena atihim di'feyni minel azabi vel'anhum la'nen kebira

( Rabb' imiz onlara iki kat azap ver. Onları büyük lanetle lanetle. ) 

37/100 - Rabbi heb li mines salihin

( Rab'bim bana iyilerden bağışla. ) 

38/35 - Rabbiğfir li ve heb li mulken la yembeğiy li ehadin min ba'di inneke entel vehhab

( "Rab’bim, bana af eyle. Bana, benden sonra kimseye yaraşmayan mülk bağışla. Kesinlikle sen, sen hibe edip bağışlayansın." ) 

39/46 - Allahumme fatiras semavati vel erdi alimel ğaybi veş şehadeti ente tahkumu beyne ibadike fima kanu fihi yahtelifun

( "Gökleri ve yeri yoktan yaratan, gaybı ve şahit olunanı bilen Allah' ım. O hakkında ihtilaf etmiş oldukları hakkında, kulların arasında sen hüküm verirsin." ) 

40/7 - Rabbena vesi'te kulle şey'in rahmeten ve ilmen fağfir lillezine tabu vettebeu sebileke vekihim azabel cehim

( Rab'bimiz, herşeyi rahmet olarak ve ilim olarak kapsamışsındır. O halde, o tevbe edenler için ve senin yoluna tabi olanlar için af eyle. Onları cehennem azabından koru. ) 

40/27 - İnni uztu bi rabbi ve rabbikum min kulli mutekebbirin la yu'minu bi yevmil hisab

( "Kesinlikle ben, hesap gününe inanmayan her kibirliden Rabb' ime ve Rabb' inize sığınırım." ) 

42/10 - Rabbi aleyhi tevekkeltu ve ileyhi unib

( Rab'bim Allah' tır. O’na dayanıp sığınırım ve O’na yönelirim. ) 

46/15 - Rabbi evzi’ni en eşkure ni’metekelleti en’amte aleyye ve ala valideyye ve en a’mele salihan terdahu ve aslih li fi zurriyyeti inni tubtu ileyke ve inni minel muslimin

( "Rab'bim, o bana ve anne babama bol bol verdiğin nimetine şükredeyim ve razı olduğun, hoşlandığın iyilik yapayım diye bana öğüt ver. Benim için, soyumdan olanları iyileştir. Kesinlikle ben sana tabi oldum. Kesinlikle ben teslim olanlardanım." ) 

54/10 - Enni mağlubun fentesir

( "Kesinlikle ben mağlubum. Artık yardım et." ) 

59/10 - Rabbenağfir lena ve li ihvaninellezine sebekuna bil imani ve la tec'al fi kulubina ğullen lillezine amenu rabbena inneke raufun rahim

( "Rab'bimiz bize ve bizi inançta geçen kardeşlerimize af eyle. O inananlar için kalplerimizin içinde kin oluşturma. Rab'bimiz kesinlikle sen esirgeyensin merhametlisin." ) 

60/5 - Rabbena la tec'alna fitneten lillezine keferu vağfir lena rabbena inneke entel azizul hakim

( Rab'bimiz, bizi o inkar edenler için sınav kılma. Rabb' imiz bize af eyle. Kesinlikle sen, sen büyüksün hakimsin. ) 

66/8 - Rabbena etmin lena nurena vağfir lena inneke ala kulli şey'in kadirun

( "Rab'bimiz bize aydınlığımızı tamamla ve bize af eyle. Kesinlikle sen herşeye gücü yetensin." ) 

71/26 - Rabbi la tezer alel ardi minel kafirine deyyaren

( "Rab'bim yer üzerinde inkarcılardan dolaşan kimse bırakma." ) 

71/28 - Rabbiğfirli ve li valideyye ve li men dehale beytiye mu'minen ve lil mu'minine vel mu'minati ve la tezidiz zalimine illa tebaren

( Rab'bim bana, ana babama, evime inanan olarak giren kimselere, inanan erkeklere ve inanan kadınlara af eyle. Zalimlere helak edilmeleri haricindekini artırma. ) 

72/2 - Yehdiy iler ruşdi fe amenna bihi ve len nuşrike bi rabbina ehaden

( Doğruya yönlendiriyor. Böylece ona inandık ve Rab'bimize hiçbir kimseyi ortak koşmayız. ) 

72/3 - Ve ennehu teala ceddu rabbina mettehaze sahibeten ve la veleden 

( Ve kesinlikle o, Rab'bimizin azameti yücedir. Ne arkadaş, ne de çocuk edinmemiştir. ) 

72/20 - İnnema ed'u rabbi ve la uşriku bihi ehaden

( "Kesinlikle Rab'bimi çağırırım ve O’na hiçbir kimseyi ortak koşmam." ) 

112/1 - Kul huvallahu ehad

( De ki: "O Allah birdir." )

112/2 - Allahus samed

( Allah muhtaç olmayan kuvvettir. ) 

112/3 - Lem yelid ve lem yuled

( Doğurmamıştır ve doğurulmamıştır. ) 

112/4 - Ve lem yekun lehu kufuven ehad

( Ve O'na kafi, denk olan biri olamaz. ) 

113/1 - Kul e'uzu bi rabbil felak

( "Gün ağarmasının Rab'bine sığınırım." ) 

113/2 - Min şerri ma halak

( “O yarattıklarının kötülüklerinden." ) 

113/3 - Ve min şerri ğasikin iza vekab

( Ve çöktüğünde, gecenin karanlığının kötülüğünden. ) 

113/4 - Ve min şerrin neffasati fil ukad

( Ve düğümlerin içine üfleyenlerin kötülüklerinden. ) 

113/5 - Ve min şerri hasidin iza hased

( Ve kıskandıklarında, kıskananların kötülüklerinden. ) 

114/1 - Kul e'uzu bi rab'bin nas

( "İnsanların Rab'bine sığınırım." ) 

114/2 - Melikin nas

( İnsanların malikine. ) 

114/3 - İlahin nas

( İnsanların ilahına. ) 

114/4 - Min şerril vesvasil hannas

( Sinsi vesvesecinin kötülüğünden, ) 

Nas 114/5 - Ellezi yuvesvisu fi sudurin nas

( O insanların göğüslerine vesvese veren, )

Nas 114/6 - Minel cinneti ven nas

( “Cinlerden ve insanlardan." )


Sunday, December 12, 2021

TV'de "Yapay Et" telkini...

Küresel şeytanların, insanın genetiğini değiştirerek,  bağışıklık sistemini zayıflatarak insanları sisteme daha bağımlı hale getirmek ve böylelikle planlanan tam tahakküm sistemini daha da güçlendirmeye yönelik aksiyonları aşamalı olarak devreye sokulmaktadır. 

Bu çerçevede "sentetik yapay gıdalar" konusunda medya kanalıyla algı ve telkin operasyonları bir süredir yoğunlaşmış durumdadır. Süreçteki önemli gündem maddesi "Yapay Et" konusudur. Çiftlik hayvanlarının çıkardığı metan gazını, küresel ısınmanın kök sebebi gibi algılatmaya dayalı bu süreçte yapay ete alternatif olarak "insan etinin" yenebileceğini beyan eden sistem sözcüleri ve bu konuyu işleyen filmler dahi ortaya çıkmıştır.

Bu konuda bir TV kanalı reklâm ve kitlesel telkin girişiminde bulunmuştur.



Virüsler, mRNA enjeksiyonu, Ekonomik Kriz, İklim Krizi, Gıda Krizi, Kıtlık, Yapay Gıda gibi insanlığı sıfırlamaya ( Great Reset - Büyük Sıfırlama ) yönelik büyük kurgunun bileşenleri, nümerolojik metodlarla evvelce belirlenmiş zaman planı çerçevesinde aşamalı olarak uygulamaya konmaktadır.   

Özetle küresel şeytanların niyeti şu şekilde cümlelendirilebilir.

"Dünya nimetlerinin ve insan varlığının dünyaya zarar verdiği algısını oluşturarak sizi nimetlerden men edecek, tüm nimetlere ve habitatınıza biz çökeceğiz. Sizi de sentetik yapay gıdalarla, virüslerle, aşılarla hasta edecek, Metaverse gibi sanal platformlarla oyalayacak ve bu arada dünya nüfusunu azaltma planımızı da gerçekleştireceğiz."

İnsanlığın, şu anda deneyimlenmekte olduğu süreçleri ve haberdar olduğu her gelişmeyi bu geniş açıdan değerlendirmesinde kendi selâmeti açısından büyük fayda bulunmaktadır. Noktalar birleştirilince maalesef çirkin bir resim ortaya çıkmaktadır.

İnsan neslinin tarihteki helâk süreçleri de hep aynı döngüsel formatı arzetmektedir. Bu döngünün tanımı ise gaspla, adaletsizlikle, zulümle zenginleşmiş şeytani muktedirlerin azgınlıklarını maksimize ederek "Tanrısal Ego" sendromuna ( Hubris Sendromu ) kapılmaları, bilimi negatif amaçlar doğrultusunda kullanmaları, zâlim, nefsâni ve sınır tanımayan teşebbüsleriyle hem kendilerini hem de kavimlerini helâk etmeleridir.

2/205 Ve iza tevella sea fil erdi li yufside fiha ve yuhlikel harse ven nesl vallahu la yuhibbul fesada

( Ve yüz çevirip başa geçtiğinde, yerde bozgun yapmak, ekini ve nesli helak etmek için çabalar. Allah bozgunu sevmez. )

Allahu Teâlâ, insanlara hayrı da şerri de yine insanlar kanalıyla bir sınav olarak vermekte ancak insan bir türlü akıllanmamaktadır. Bu akılsızlığın kaçınılmaz sonucu olarak da aynı ıstıraplı döngüleri binlerce yıldır deneyimlemektedir.

İlk vahiy ... "Kelimeler"

Madde âleminin yaratılışı sonrasında maddi olguları insanın isimlendirdiğine ilişkin yaklaşım zahiren doğru gibi görünse de batinen doğru değildir. Zira "kelime", önce ve sonra kavramlarından münezzeh olan, Allah'ın indinde daimi varlığını sürdüren ve yaratılışın özü olan temel kavramdır. Bir başka deyişle ruh ve madde alemlerinin yaratılışlarının kaynak kodları kelimelerdir.

Ruh ve madde, kelimelerin yaratılıştaki farklı haller arzeden tezahürleridir. Bu husus kutsal kitap ayetlerinde defaatle ifade edilmektedir.

Tevrat'ın aşağıdaki ayetleri incelendiğinde insanın "ışık" olarak algıladığı maddi varlığın, daha yaratılmadan önce Allah'ın indinde, anlamı ve işlevi belirlenmiş bir kelime ( "Işık" kelimesi ) olarak var olduğu anlaşılmaktadır.

1 Genesis 1-3 Ve Tanrı, "IŞIK OLSUN" dedi ve ışık oldu.

1 Genesis 1-4 Ve Tanrı ışığın iyi olduğunu gördü ve Tanrı ışığı karanlıktan ayırdı.

İncil'in aşağıdaki ayetlerinde yaratılış öncesindeki tek varlığın "kelime" olduğu bildirilmektedir.

43 John 1-1 Başlangıçta KELİME vardı. KELİME Tanrı'yla birlikteydi ve KELİME Tanrı'ydı.

43 John 1-2 Başlangıçta O, Tanrı'yla birlikteydi.

43 John 1-3 Her şey O'nun aracılığıyla var oldu, var olan hiçbir şey O'nsuz olmadı.

43 John 1-4 Yaşam O'ndaydı ve yaşam insanların ışığıydı.

Bakara suresinin 117. ayetinde "oluşumun, yaratılışın" Allah'ın kelimeleri ile gerçekleştiği bildirilmektedir. 

2/117 Bedius semavati vel ard ve iza kada emran fe innema YEKULU lehu KUN FE YEKUN

( O gökleri ve yeri yaratandır. Bir işe hükmettiğinde, kesinlikle ona "OL." DER DE O OLUR. )

Bakara suresinin aşağıdaki ayet setinde ise ilk vahyin, ilk insan olan Adem'e iletilen kelimeler olduğu, Adem'in de algıladığı soyut ve somut varlıklara bu kelimelerden isimler verdiği bildirilmektedir.

2/31 Ve ALLEME ADEMEL ESMAE kulleha summe aradahum alel melaiketi fe kale enbiuni bi esmai haulai in kuntum sadikin

( Ve ADEM'E İSİMLERİN HEPSİNİ ÖĞRETTİ. Sonra onları meleklere gösterdi. "O halde, eğer doğrular iseniz, bunları bana isimleriyle haber verin." dedi. )

2/32 Kalu subhaneke la ilme lena illa ma alemtena inneke entel alimul hakim

( "Yücesin sen. O bize öğrettiğinin haricinde bize ilim yoktur. Kesinlikle sen bilensin hakimsin." dediler. )

2/33 Kale YA ADEMU ENBİ'HUM Bİ ESMAİHİM fe lemma enbeehum bi esmaihim kale e lem ekul lekum inni a'lemu ğaybes semavati vel erdi ve a'lemu ma tubdune ve ma kuntum tektumun

( "Ey ADEM, ONLARI ONLARA İSİMLERİ İLE HABER VER." dedi. Böylece onlara onları isimleri ile haber verdiğinde "Size göklerin ve yerin gaybını kesinlikle ben bilirim demedim mi? O açıkladığınızı ve o gizlemiş olduğunuzu da bilirim." dedi. )

Bakara suresinin 37. ayetinde de "Adem'in Rab'den ilk vahyi yani kelimeleri aldığı bildirilmektedir.

2/37 Fe TELEKKA ADEMU min rabbihi KELİMATİN fe tabe aleyh innehu huvet tevvabur rahim

( Böylece ADEM Rab’binden KELİMELER ALDI da onun üzerine tevbe eyledi. Kesinlikle O, O tevbeyi kabul edendir merhametlidir. )

Bakara suresinin 124. ayetinde de kelimelerin, Hz. İbrahim için bir sınav vesilesi olduğu bildirilmektedir.

2/124 Ve iz İBTELA ibrahime rabbuhu Bİ KELİMATİN fe etemmehunn kale inni cailuke lin nasi imama kale ve min zurriyyeti kale la yenalu ahdiz zalimin

( Ve zamanında Rab’bi İbrahim’ i KELİMELER İLE SINADI. Böylece onları tamamladı. "Kesinlikle ben seni insanlar için önder kıldım." dedi. "Ve soyumdan da." dedi. "Zalimler ahdime erişemezler." dedi. )

Wednesday, December 8, 2021

Maya Takvimi'ndeki nümeroloji

Maya Takvimi'ne göre son iki döngü sonu yani "sıfırlanma" tarihi M.Ö. 11.08.3114 ve M.S. 21.12.2021 tarihleridir.



Döngü sonlarını gösteren Maya Takvimi

Yukarıda anılan döngü sonu tarihlerinde nümerolojik bir durum dikkat çekmektedir. 

Bir önceki "döngü sonu / sıfırlama" tarihi M.Ö. "11".08.3114  

- Tarihte 11. günün yer alması "halden hale geçişin" sembolü olan 11 sayısı açısından önemlidir.

- Tarihte 8. ayın yer alması "yeni döngü başlangıcı ve sonsuz döngünün" sembolü olan 8 sayısı açısından önemlidir.

- Tarihi oluşturan rakamların toplamı ise 19 sayısını ( 1+1+0+8+3+1+1+4 = 19 ) vermektedir. 19 sayısının nihai nümerolojik değeri ise ünitenin ( vahdet ) sembolü olan "1" sayısını vermektedir.

M.S. 

Bir sonraki "döngü sonu / sıfırlama" tarihi M.S. 21.12.2021  

Tarihte 21. günün yer alması "ruhun nümerik sembolü" olan 21 sayısı açısından önemlidir.

- Tarihi oluşturan rakamların toplamı 11 sayısını vermektedir. 

İki döngü sonu tarihi arasında 5126 ( 3114+2012 ) yıllık bir büyük döngü söz konusu olup, 5126 sayısını oluşturan rakamların toplamı ise 14 sayısını vermektedir ki bu sayı yaratılıştaki düalitenin ve döngüsel yapının sembollerinden olan "İkili Yedi" kavramına işaret etmektedir.

Son Adam!!

01.01.2019 tarihinde ( 01.01. ... 11 ) yani Coronavirus pandemisinden 1 yıl önce vizyona girmiş olan "The Last Man " ( Son Adam ) isimli sinema filminin ilk dakikalarında görüntüye gelen sahneler oldukça düşündürücüdür. Zira bu sahnelerde şu anda gündemde olan iki ana konu, "Aşılama" ve "İklim Değişikliği" mesajları yer almaktadır.

Filmin tam 02:45'lik ( 11 ) anında, "Artık hayatta kalmanın bir garantisi yok." repliği eşliğinde gazete kupürlerindeki "VACCINATIONS are still needed" ( AŞILAMALARA hala ihtiyaç var. ) yazısı görüntüye gelmekte ve onu "Climate Change" ( İklim Değişikliği ) yazısı izlemektedir.



Filmin isminin "The Last Man" ( Son Adam ) olması da küresel şeytanların, yukarıda anılan ve benzeri kurgusal projeler ile gerçekleştirmeye çalıştıkları "insanlığı sonlandırma" daha doğrusu "insanı insan yapan frekansları bloklayarak insan niteliğini sonlandırma" hedefini temsil etmekte gibidir.



Monday, December 6, 2021

Araba modeli reklamı mı bu?!

Bugün ( 06.12.2021 ) basında yer alan aşağıdaki manşet oldukça düşündürücüdür.


Yukarıdaki görselde bir "Ötenazi" makinesi yer almaktadır. Yani "insan öldürme makinesi" ... Makinenin hangi amaçla kullanılacağı elbette malum olup, bu noktada bir sorun bulunmamaktadır. Ancak bu makinenin adeta yeni bir araba modelinin reklamı yapılıyormuş gibi medya kanalıyla tanıtılması dikkat çekmektedir. Görselde yer alan "Tek tuşla hayatı sonlandırıyor." cümlesi de sanki tüketicilere satışa sunulacak her eve lâzım bir ürünün avantajlarından bahsediliyormuş algısı yaratmaktadır. 

Bir ötenazi makinesinin medya kanalıyla adeta kitlesel pazarlamasının yapılması, küreselcilerin insanlık için ilginç planlar içinde olduğunun bir delili niteliğindedir. Konu bağlamında bazı tuhaf sorular da ortaya çıkmaktadır.

Virüs ile başlatılan ve mRNA enjeksiyonları ile devam eden süreç içinde insanın immün sistemi ( bağışıklık sistemi ) mi hedeflenmektedir?

Zaman içinde bağışıklık sistemi zayıflaması nedeniyle oluşan hastalıklara dayalı ölümlerin artması mı öngörülmektedir?

Son dönemde gündeme oturan ve nihai hedefi tüm insanlığı gerçek yaşamdan koparıp sanal bir platforma hapsetmek olan "Metaverse" projesinin konuyla ilintisi bulunmakta mıdır?

Zira "İnsan 2.0",  "Transhümanizm", "Project Avatar", "Chat Bot" ( Ölüler ile konuşma botları ) gibi projeler insanların öldükten sonra bilinçlerinin dijital platforma ( Metaverse, siber bedenler )  aktarılmasını ve yaşamın sözde dijital ortamda devam etmesini öngören projelerdir. AI ( Artificial Intelligence / Yapay Zeka ) kontrolündeki dijital Metaverse platformunu hızlıca devreye sokmak isteyen küreselciler, dijital teknolojiye dayalı sözde "ölümsüzlüğü" vadederken bir yandan da virüs pandemileri ve enjeksiyonlar vasıtasıyla insan nüfusunu mu azaltmaktadırlar? 

Meşhur bir sistem sözcüsü birkaç yıl önce uluslararası bir toplantıda "İnsanın hacklenebilir bir kodlar algoritması" olduğunu dile getirmiştir. Gerçekten de yıllardır toplumlara yapılan çok tekrara dayalı yoğun telkinler ve iletilen özel kodlamalı açık veya sübliminal mesajlar insanların zihin kontrolü altına alınmalarını ve istenen şekilde yönlendirilebilmelerini sağlayagelmiştir. Şimdi ise bu metodun yanına genetik müdahale teknikleri de eklenmiştir.

Sonuç olarak, Metaverse vasıtasıyla "sonsuz ve özgür yaşam"a kavuşulabileceği yönündeki yoğun iletişim ve zihinsel şartlama vasıtasıyla bir çok insan "ölmeye" dahi ikna edilebilir. İşte bu noktada yukarıdaki ötenazi makinesi için insanların kuyruğa girdiklerine de şahit olunabilir.