Bu blogda, yaratılışın kaynak kodları olan kelimelerin ve ayetlerin semantik, nümerolojik ve etimolojik açıdan incelenmesi ve bilimsel veriler ile ilişkilendirilmesi sonucunda ortaya çıkan tespitlere yer verilmektedir.
Çeviri
Sunday, January 5, 2020
Hubble Kanunu
Saturday, January 4, 2020
Küresel şeytanlar komplolarını ve planlarını neden ifşa ediyor?
3- Planların medya ve muhtelif kanallarda sık sık doğrudan ve ya dolaylı ifade edilmesi, çok tekrar ilkesine bağlı kitlesel zikir ritüeli ile gerçekleşme enrejisini aktive etmektedir. Yani belirli bir kelimenin veya kavramın belirli frekanslarla tekrarı aynen yaratılışta olduğu gibi tezahüre yani gerçekleşmeye vesile olmaktadır. ( Bu nedenle negatif frekanslı zikire karşı pozitif frekanslı zikir yapılması yegane savunma mekanizması olmaktadır. )
Friday, January 3, 2020
"Dinler" mi? "Din" mi?
3/3 - Nezzele aleykel kitabe bil hakkı müsaddikan li ma beyne yedeyhi ve enzelet tevrate vel incil ( Sana kitabı, kendinden öncekileri gerçek ile doğrulayıcı olarak indirdi. Tevrat' ı ve İncil' i indirdi. )
95/4 - Lekad halaknel insane fi ahseni takvim ( İnsanı kıvama koymanın en güzeli içinde yarattık. )
95/5 - Sümme redednahü esfele safilin ( Sonra onu aşağıların en aşağısına döndürüp eriştirdik. )
95/6 - İnnellezine amenu ve amilüs salihati fe lehüm ecrün gayru memnun ( Kesinlikle o inananlara ve iyilikler yapanlara, artık kesintisiz ödül kesinlikle onlaradır. )
95/7 - Fe ma yukezzibuke ba'du bid din ( Böylece sonra sana dini ne yalanlatır? )
95/8 - E leysallahu bi ahkemil hakimin ( Allah hakimlerin hakimi değil midir? )
Zaman ... aldatıcı bir kısır döngü
** Çember formundaki unlu yiyecek de ismini "Shemitah" kelimesinden almıştır.
Hiyerarşi obsesyonu
Askeriyede kullanılan şu söylem bile "Hiyerarşi" kavramının yani "Aşağılama"nın nasıl içselleştirildiğinin ispatı niteliğindedir.
Piramit veya Üçgen formu esas itibarıyla tabandaki varlık kitlesinin tekamül ederek tepede birliği ( ünite / vahdet ) oluşturmasını sembolize ederken, doğrunun ve iyinin tersini ilke edinmiş olan şeytanlar bu şekli "tepedeki bir azınlık kitlenin varlık toplumunu yönetmesi, köleleştirmesi" olarak tanımlamaktadırlar.
Thursday, January 2, 2020
Rüyalar
17/60 - Ve iz kulna leke inne rabbeke ehata bin nas ve ma cealner RU'Yelletı eraynake illa fitneten lin nasi veş şeceratel mel'unete fil kur'an ve nühavvifühüm fe ma yezıdühüm illa tuğyanen kebira
( Ve zamanında sana "Kesinlikle Rab’bin insanları kuşatmıştır." dedik. Sana gösterdiğimiz o RÜYAYI ve o Kur'an' da lanetlenmiş ağacı insanlar için sınav olması haricinde oluşturmadık. Onları korkuturuz da onlara büyük azgınlık haricindekini artırmaz. )
Tur suresinin 32. ayetinde ise inkârcı müşrikler misal verilerek rüya vesilesiyle farklı boyutlardan alınan negatif tesirler ve bilgilerden iletişiminden bahsedilmektedir.
52/32 - Em te'muruhüm AHLAMÜhüm bi haza em hüm kavmün tağun
( Bunu onlara RÜYALARI mı emreder? Yoksa onlar azgınlar kavmi midirler? )
42 Luke 1-22 Zekeriya ise dışarı çıktığında onlarla konuşamadı. O zaman tapınakta bir GÖRÜM gördüğünü anladılar. Kendisi onlara işaretler yapıyor, ama konuşamıyordu.
"Görüm" kelimesinin ilk kez geçtiği ayetin kodunun nümerolojik değeri de 11 sayısını vermektedir. ( 4+2+1+2+2 = 11 )
Ses frekansı ile zihin kontrolü
https://www.google.com/amp/s/www.engadget.com/amp/2015/09/16/sound-wave-brain-cell-control/
17/64 - Ve (1) istefziz (2) men (3) isteta'te (4) min (5) hüm (6) bi (7) SAVTİ (8) KE (9) ve eclib aleyhim bi haylike ve racilike ve şarikhüm fil emvali vel evladi veıdhüm ve ma yeıdühümüş şeytanü illa ğurura
( Ve onlardan kime istidatın olursa SESİN ile yerinden oynat, kımıldat. Atlarınla ve yayalarınla üzerlerine yönel. Onlara malda ve çocuklarda ortak ol. Onlara vaad et. Ve şeytan onlara aldatmanın haricinde vaad etmez. )
- Ayet kodunun ( 17/64 ) nümerolojik değeri ( 1+7+6+4 = 18 ) olan 18 sayısıyla tıp alanında kullanılan maksimum sesötesi dalga frekansı olan 18 mhz arasında uyum bulunmaktadır.
- Ayetin "Savtike" ( Sesin ) kelimesini içeren ilk cümlesinde 9 kelime bulunmakta olup, 18 sayısının nümerolojik değeri olan 9 sayısı ile uyum arzetmektedir.
9 sayısı, okültizmde Allah'ın yaratışının sembolü olan 6 sayısının tersini yani yaratılıştaki düalitenin negatif yönünü sembolize eder. 9 sayısı ayrıca sihir ( büyü ) ile de ilintilidir.
Kur'anda geçen "Bozgunculuk yapan 9 çete", "Firavun'a iletilen 9 ayet" kavramları da bu bağlamda dikkat çekmektedir.
Alaska'da bulunan H.A.A.R.P ( High Frequency Active Auroral Reasearch Programme - Yüksek Frekanslı Aktif Auroral Araştırma Programı ) üssünün, iyonosfere gönderilen "ses" frekansı yayılımı metodu vasıtasıyla zihin kontrolü, sismik ( tektonik ) hareket ve iklim kontrolü için kullanıldığı bazı kaynaklarda ifade edilmektedir.
Wednesday, January 1, 2020
Farkedememe sorunu
Spermin bileşenleri
https://www.google.com/amp/s/www.news-medical.net/amp/health/Semen-Physiology.aspx
Tüm ayetleri görseler bile ....
Ankebut suresinin aşağıdaki ayetlerinde Allah'ın kelamını, yaratılışın kodlarını içeren kitabın iletisine vesile kılınan haberciden hala bir işaret getirmesini talep eden gafillerin misali verilmektedir.
29/50 - Ve kalu lev la ünzile aleyhi ayatün min rabbih kul innemel ayatü ındellah ve innema ene nezırun mübın
( Ve "Onun üzerine Rab’binden ayetler indirilmeli değil miydi?" dediler. De ki: "Kesinlikle Ayetler Allah' ın indindedir. Kesinlikle ben apaçık uyarıcıyım." )
29/51 - E ve lem yekfihim enna enzelna aleykel kitabe yütla aleyhim inne fı zalike le rahmeten ve zikra li kavmin yü'minun
( Onlara okunan kitabı, senin üzerine nasıl indirdiğimiz onlara kafi olmadı mı? İnanan kavim için kesinlikle bunda rahmet ve hatırlatma vardır. )
7/132 - Ve kalu mehma te'tina bihı min ayetin li tesharana biha fe ma nahnü leke bi mü'minın
( Ve "Sen bizi sihirlemek için ayetten her ne getirirsen getir, biz sana inananlar olmayız." dediler. )
10/96 - İnnellezine hakkat aleyhim kelimetü rabbike la yü'minun
( Kesinlikle o üzerlerine Rab’binin kelimesi gerçekleşmiş olanlar inanmazlar. )
10/97 - Ve lev caethüm küllü ayetin hatta yeravül azabel elım
( Ve şayet onlara tüm ayetler gelse, elim azabı görene kadar. )
* Mucize olarak tanımlanan bu tezahürler aslında tekâmül ederek kaba madde âlemi dünyadan üst süptil boyutlara geçen varlıkların ( insanların ) yetenekleridir. Bu durum, insana ruhundan üfleyen Allahü Teala'nın "Ol." emrinin bir tezahürü niteliğindedir.
Bilimsel olmak ya da olmamak....
"Bilimsel olarak açıklanamayana inanmam."
3/66 - Ha entüm haülai hacectüm fima leküm bihı ılmün fe lime tühaccune fıma leyse leküm bihı ılm vallahü ya'lemü ve entüm la ta'lemun
( İşte sizler böylesiniz, size ilminden olan hakkında tartışırsınız da size ilminden olmayan hakkında neden tartışırsınız? Ve Allah bilir de sizler bilmezsiniz. )
İnsanlardan korkmayın. Allah'tan korkun.
Hadid suresinin 23. ayetinde "Yitirilen veya Elde Edilen" dünyevi unsurlar için üzüntü veya sevinç duymak yerine hepsinin Allahü Teala'nın rahmeti ve nimeti olduğunun hatırlanması öğütlenmektedir.
57/23 - Li keyla te'sev ala ma fateküm ve la tefrahu bima ataküm vallahü la yühibbu külle muhtalin fehur
( O size kaybettirdiğine, yitirttiğine üzülmeyesiniz. O size verdiğinden dolayı da ferahlayıp sevinmeyesiniz. Allah şımaranların, övünenlerin hiçbirini sevmez. )
Tuesday, December 31, 2019
Her yıl bir veya iki kere olan sınavlar ve 2020
Soldaki keçi Baphomet
Kur'an'da ;
Ashabül Meymenet = Sağın Sahipleri ( Cennet ehli )
Ashabül Meş'emet = Solun Sahipleri ( Cehennem ehli )
Sağ = Salim, İyi, Muteber, Doğru .... "Right" ( Doğru - İng. ), "Droit" ( Doğru - Fra. ), "Recht" ( Doğru - Alm. )
Sol = Ters .... "Left" ( "Leave" ( Terketmek ) fiilinin geçmiş zamanı ve Sol anlamında ), "Gauche" ( Beceriksiz, Sol )
56/8 - Fe ashabul meymeneti ma ashabul meymeneti ( O halde sağın sahipleri. Nedir sağın sahipleri? )
Ruhun reddettiklerini nefs ihtiyaç addeder.
64/16 - Fettekullahe mesteta'tüm vesme'u ve eti'u ve enfiku hayren li enfüsiküm ve men yuka şuhha nefsihi fe ülaike hümül müflihun
( O halde istidatınız olduğunca Allah’tan sakının, duyun, O’na itaat edin ve nefisleriniz için hayırlı olarak harcayın. Kim nefsinin cimriliğinden korunursa, artık işte onlar, onlar iflah olanlardır. )
İntikam ve Ceza kavramları
Mehdi meselesi
"Mehdi" kelimesi "Yönlenen, Yönlendirilen, Hidayete vesile olan, Doğru yola yönlendiren" anlamına gelen ve "Hidayet" kökünden türemiş bir sıfattır. Bu sıfat bir şahısı ifade edeceği gibi bir olguyu, bir kavramı da ifade edebilmektedir. ( Örnek: "Mani" kelimesi de "Engelleyen, geri bırakan" anlamına gelen bir sıfat olup, şahıs, olgu veya kavramı ifade edebilir. )
İslami kültürde "Mehdi", döngü sonunda tezahür etmesi ve insanların hidayete ermelerine vesile olması beklenen bir varlıktır. Bu varlık bir şahıs mıdır? Yoksa insanları doğru yola, birliğe, kolektif bilince sevkeden kozmik ilahi bir enerji midir? Hatırlanacağı üzere evvelce "Mesih İsa'nın ikinci gelişi" kavramının esas itibarıyla "insanlar arasında kolektif bilincin tesisini ve birlikte frekans yükselmesini sağlayan ilahi kozmik tesirleri" ifade ettiği üzerinde durulmuştu.
Al'i İmran suresinin 3/102 kodlu ayetinde bildirilen husus büyük önem taşımaktadır.
3/102 - Ya eyyühellezine amenüttekullahe hakka tükatihı ve la temutünne illa ve entüm müslimun
( Ey o inananlar, Allah’tan sakının, O’na gerçekten inanın ve teslim olanlar olmadan ölmeyin. )
"Teslim olmadan ölmeyin" ....
Nisa suresinin aşağıdaki ayetlerinde de kitap sahiplerinin ölümlerinden önce mutlaka "Mesih İsa'ya inanacakları" bildirilmektedir.
4/157 - Ve kavlihim inna katelnel mesıha ıysebne meryeme rasulellah ve ma kateluhü ve ma salebuhü ve lakin şübbihe lehüm ve innellezinahtelefu fıhi le fı şekkin minh ma lehüm bihı min ılmin illettibaaz zann ve ma kateluhü yekına
( Ve "Kesinlikle biz Allah' ın resulü Meryem oğlu İsa Mesih' i öldürdük." sözlerinden dolayı. Oysa onu öldürmediler ve asmadılar. Lakin onlara benzetildi. Kesinlikle onun hakkında ihtilaf edenler, ondan şüphe içindedirler. Onlara onun ilminden yoktur. Ancak zanna tabi olurlar. Doğrusu onu öldürmediler. )
4/158 - Bel rafeahüllahü ileyh ve kanellahü azızen hakima
( Bilakis Allah onu kendisine yükseltti. Allah yücedir, hakimdir. )
4/159 - Ve in min ehlil kitabi illa le yü'minenne bihı kable mevtih ve yevmel kıyameti yekunü aleyhim şehıda
( Ve kesinlikle kitap sahiplerinden olanlar ölümlerinden önce mutlaka ona inanacaklardır. Ayağa kalkış gününde o, onlara şahit olur. )
4/159 kodlu ayette kıyamet ( ayağa kalkış, idrak yükselişi) olarak anılan büyük döngü sonunda ruhsal tekâmüle ulaşmanın yegane yolunun Mesih İsa'ya iman olduğu bildirilmektedir.
Bilindiği üzere, defaatle insan olarak reenkarne olan ruhlar nihai hesaplaşma için kıyamet gününde* ( ayağa kalkış sürecinde ) son kez kaba madde alemi olan dünyada reenkarne olacaklar ve tekamül sınavındaki liyakatlerine göre ya üst süptil madde boyutuna geçecekler ya da tekrar kaba madde alemi olan dünyada ( cehennem ) kaba madde olarak reenkarne olmaya devam edeceklerdir.
Bu çerçevede Nisa suresinin yukarıdaki ayetlerinde Mesih İsa'nın, bir başka deyişle Mesih İsa ile sembolize edilen kozmik ilahi tesirlerin varlıkları ayağa kalkış gününden ( kıyamet gününden ) önce hidayete ve imana yönlendireceği yani "Mehdi" işlevi göreceği ve hesaplaşma günü olan kıyamet gününde de inananlara şehadet edeceği bilgisi açığa çıkmaktadır.
Bu husus İncil'de "İlk diriliş" ve "İkinci ölüm" olarak ifade edilmektedir.
66-Vahiy-20-6 İlk dirilişe dahil olanlar mutlu ve kutsaldır. İkinci ölümün bunların üzerinde yetkisi yoktur. Onlar Tanrı'nın ve Mesih'in kâhinleri olacak, O'nunla birlikte bin yıl egemenlik sürecekler.
* Kur'an ve İncil'de belirtildiği üzere "Gün" olarak ifade edilen kavram "Bin yıllık" bir süreci tanımlamaktadır.
Ayrıca İncil'de yer alan "İlk insan yerden" ve "İkinci insan gökten" ifadeleri de "Madde" ( Beden ) ve "Ruh" kavramları vurgusuyla ruhsal tekamüle işaret etmektedir.
46-1 Corinthians-15-47 İlk insan yerden, yani topraktandır. İkinci insan göktendir.
İslami kültüre göre ahir zamanda gelmesi beklenen ve hidayeti yayması beklenen Mehdi'ye ilişkin Kur'an'da açık ayetler bulunmamakla birlikte, Haberci İsa ile ilintili olarak 3 kez kullanılan Mehdi ( Beşikteki ) kelimesi ( Mihad ( Beşik ) kökünden ) ve İncil'de Haberci İsa'nın "geri dönüşünü" konu alan ayetler dikkat çekicidir. ( “Mehdi” kelimesi aynı zamanda “Hidayete eren, Hidayete erdiren, Hidayete vesile olan, Yönlenen, Yönlendiren” anlamına da gelmektedir. )
"Haberci Mesih İsa'nın dönüşü" kavramı ise esasen maddesel, bedensel bir kavramı temsil etmekten ziyade insanlar arasında kolektif bilinci ve ünite ( vahdet, birlik ) anlayışını tesis edecek ilahi kozmik frekansları temsil etmektedir.
40 Matta 23/39 Size şunu söyleyeyim: 'Rab'bin adıyla gelene övgüler olsun!' diyeceğiniz zamana dek beni bir daha görmeyeceksiniz."
23/39 kodlu yukarıdaki ayette Haberci Mesih İsa kendisinden sonra gelen Haberci Muhammed'i de işaret etmekte gibidir. Zira "övgüler olsun" kavramı "Övülmüş" anlamına gelen "Muhammed" kelimesi ile ilintili görünmektedir. Dolayısıyla Mesih İsa şu mesajı vermektedir. "Benim ve benden sonra gelecek olan Muhammed'in yolundan gidip Allah'a ve O'nun yüce birliğine, tekliğine iman etmedikçe beni tekrar göremeyeceksiniz yani kolektif bilince erişemeyecek, birleşik insanlığı temsil eden üniteyi ( vahdeti, birliği ) tesis edemeyecek ve tekâmül edemeyeceksiniz.
66 Vahiy 22/20 Bunlara tanıklık eden, "Evet, tez geliyorum!" diyor. Amin! Gel, ya Rab İsa!
22/20 kodlu yukarıdaki ayette de "Haberci İsa'nın geri dönüşüne" ilişkin bilgi verilmektedir. Ayetin sure numarasının 66, ayet numarasını oluşturan rakamların toplamının ise ( 2+2+2 ) 6 olması ilahi nümeroloji açısından dikkat çekicidir.
Aşağıdaki ayetlerde de "Mehdi" ( Beşikteki ) kelimesi Mesih İsa ile ilintili olarak zikredilmektedir.
Al'i İmran 3/46 - Ve yükellimun nase fil MEHDİ ve kehlen ve mines salihin
( Ve BEŞİKTE ve erişkinlikte insanlara kelam edip söz söyleyecektir. İyilerdendir. )
Maide 5/110 - İz kalellahu ya iysebne meryemezkur ni'meti aleyke ve ala validetik iza eyyedtuke bi ruhil kudusi tukellimun nase fil MEHDİ ve kehla ve iz alemtukel kitabe vel hikmete vet tevrate vel incil ve iz tahluku minet tiyni ke hey'etit tayri bi izni fe tenfuhu fıha fe tekunu tayran bi izni ve tubriul ekmehe vel ebrasa bi izni ve iz tuhricul mevta bi izni ve iz kefeftu beni israile anke iz ci'tehum bil beyyinati fe kalellezine keferu minhum in haza illa suhrun mubin
( Zamanında Allah "Ey Meryemoğlu İsa, sana ve annene olan nimetimi hatırla. Seni kutsal ruh ile desteklediğimde BEŞİKTE ve erişkinlikte insanlara kelam edip söz söylerdin. Sana yazıyı, sırrı, Tevrat' ı ve İncil' i öğrettim. İznimle çamurdan kuşun şekli gibi olanı yarattın. Onun içine üfledin de iznimle kuş oldu. Doğuştan körü ve alacalıyı iznimle iyileştirdin. Ölüleri iznimle çıkardın. Onlara ayetlerle geldiğin ve onlardan inkar edenlerin "Bu kesinlikle apaçık sihirdir." dedikleri zaman İsrailoğulları' nı üzerinden çektim.
Meryem 19/29 - Fe eşarat ileyhi kalu keyfe nukellimu men kane fil MEHDİ sabiyya
( Böylece ona işaret etti. "Çocuk olarak BEŞİKTE olan kimseyle nasıl konuşuruz?" dediler. )
İblis de "Bakılanlardan"dır.
Bakara suresinin 104. ayetinde gösteriş yapmak isteyen kibirlilerin "Raina" ( Bizi gör ) hitablarının batıl olduğu, Allahü Teala'nın rahmetini umanların "Unzurna"* ( Bize bak ) hitaplarının ise hak olduğu bildirilmektedir. ( * Kelime kökü "Nazar" ( Bakış ) kelimesidir. "Nazır" ( Bakan / Bakıcı ), "Nezaret" ( Bakış, Gözleme ) ; "Bakmak" kelimesi "Gözetmek, Korumak" anlamı ile de düşünülmelidir. )
Allahü Teala'nın "Bakması", ehemmiyet vermesi, gözetmesi, gözlemesi ve koruması anlamına gelmektedir. Bu nedenle bazı ayetlerde İblis'in saptırmasına tabi olan inkarcı müşrikler için "Ma kanu münzarin" ( Gözlenip bakılanlar olmadılar. ) ifadesi yer almaktadır.
15/8 - Ma nünezzilül melaikete illa bil hakkı ve ma kanu izen münzarin
( Melekleri gerçek dışında indirmeyiz. O zaman gözlenip bakılanlar olamazlar. )
( Gök ve yer onlar üzerine ağlamadı. Gözlenip bakılanlar da olmadılar. )
Peki Allah'ın yarattıklarından olan İblis'in durumu nedir? O "Münzarin"'dir yani "Bakılanlardan"'dır. Neden? Çünkü yaratılıştaki düalite prensibinin negatif enerji tesirlerinden sorumludur. Düalite prensibi varlıkların tekamülleri için elzem olan temel unsurdur. Varlıklar ancak ve ancak düaliteyi aşmak suretiyle üniteye ( vahdet, birlik ) doğru ilerleme liyakatine erişebilirler. Bu çerçevede İblis'e, döngü sonu olan ayağa kalkış gününe ( Yevmel Kıyameh ) kadar "gözlenip bakılma" imkanının Allahü Teala tarafından sunulması insanların tekamül sınavının bir gereğidir. İblis'e kanarak Allah yolundan sapanlar "Ma kanu münzarin" olurla yani "Bakılmayanlar olurlar."
Konuya ilişkin Kur'an ayetleri şöyledir.
7/12 - Kale ma meneake en la tescüde iz emartük kale ene hayrun minh halaktenı min narin ve halaktehu min tıyn
( “Sana emrettiğim zaman, seni yere kapanmaktan ne men etti?” dedi. “Ben, ondan daha hayırlıyım. Beni ateşten yarattın, onu çamurdan yarattın." dedi. )
7/13 - Kale fehbıt minha fe ma yekunü leke en tetekebbera fıha fahruc inneke mines sağırın
( "Öyleyse oradan in. Artık sana orada kibirlenmek olmaz. Haydi çık, kesinlikle sen alçaklardansın." dedi. )
7/14 - Kale enzırnı ila yevmi yüb'asun
"Bana, diriltilecekleri güne kadar bak." dedi.
7/15 - Kale inneke minel münzarın
"Kesinlikle sen gözlenip bakılanlardansın." dedi.
7/16 - Kale fe bima ağveytenı le ak'udenne lehüm sıratakel müstekım
"Öyleyse, beni azdırmandan dolayı*, onlara karşı, senin doğru yolunun üstüne oturacağım." dedi.
* Bu ifadede Allahü Teala'ya karşı bir azma, bir hiddetlenme ( haşa ) söz konusu olmayıp, Allahü Teala'nın, vazifesini yapması için İblis'i azdırması söz konusudur.
7/17 - Sümme le atiyennehüm min beyni eydıhim ve min halfihim ve an eymanihim ve an şemailihim ve la tecidü ekserahüm şakirın
( Sonra önlerinden arkalarından, sağlarından sollarından onlara yeteceğim. Onların çoğunu şükredenlerden bulmayacaksın. )
7/18 - Kalehruc minha mez'umen medhura le men tebiake minhüm le emleenne cehenneme minküm ecmeın
( "Yerilmiş kovulmuş olarak oradan çık. Onlardan sana kim tabi olursa, cehennemi sizden topluca, tamamen dolduracağım." dedi. )
7/17 - 18 kodlu ayetlerde de İblis görev tanımını anladığını beyan etmektedir.
İncil'de İblis, "Dünyanın egemeni", "Bu çağın ilahı", "Dünyayı denetleyen kötü" olarak tanımlanmaktadır. ( Bu ifadeler inkarcı müşriklerin tanımlamaları olarak zikredilmektedir. )
43 John 14-30 Artık sizinle uzun uzun konuşmayacağım. Çünkü bu dünyanın egemeni geliyor. Onun benim üzerimde hiçbir yetkisi yoktur.
47 2 Corinthians 4-4 Tanrı'nın görünümü olan Mesih'in yüceliğiyle ilgili Müjde'nin ışığı imansızların üzerine doğmasın diye, bu çağın ilahı onların zihinlerini kör etmiştir.
62 1 John 5-19 Biliyoruz ki, biz Tanrı'danız, bütün dünya ise kötü olanın denetimindedir.
Bu nedenle karşılaşılan tüm olumsuzlukların, tekamül sınavının bir parçası, yüce Rab'bin kader mekanizmasının olmazsa olmaz bir gereği olduğu daima hatırlanmalı akıl, sabır, dua ve inanç vasıtasıyla dünyanın kaba maddesinden arınılmak suretiyle bu sınav en başarılı bir şekilde verilmeli ve üst alemlerin kapıları aralanmaya çalışılmalıdır.
Monday, December 30, 2019
Faniden bakiye, maddeden manaya yolculuk
Yorgunluk, zahmet ve usançtan arınmış olanlar
İncil'de ise cennetin tasvir edildiği ayetlerden biri şöyledir.
66 Vahiy 21-4 Onların gözlerinden bütün yaşları silecek. Artık ölüm olmayacak. Artık ne yas, ne ağlayış, ne de ıstırap olacak. Çünkü önceki düzen ortadan kalktı."