Çeviri

Tuesday, May 10, 2022

Epifiz ( Üçüncü Göz ), Alın bölgesi ve 11 sayısı

Epifiz, alın bölgesine hizalı olmak üzere beynin merkezinde su içinde yer alan çam / kozalak* şeklinde küçük bir organdır. "Üçüncü Göz" adı da verilen ve birçok sinirin bağlı olduğu bu organ, uyku düzenleyici olan melatonin hormonunu ve psikedelik halüsinojenik bir madde olan DMT ( Dimetil Triptamin ) maddesini salgılamaktadır. 

* Epifiz, "Pineal Gland" ( Çamsal bez / Kozalak bezi ) olarak da anılmaktadır.

Antik Mısır'daki "Göz" sembolizmini yansıtan figür ile Epifizin konumlandığı bölgenin şekilsel benzerliği dikkat çekmektedir.

Epifiz, beyin dalgalarının frekans seviyesini değiştirerek düşük frekanslı kaba madde planının üstündeki yüksek frekanslı süptil planlarla iletişimi de sağlamaktadır. Bu yönüyle Epifiz, yüksek frekanslı üst süptil planlara açılan bir portal niteliğindedir.

Küreselci emperyalist elitlerin,  insanların yüksek frekanslara erişimini engelleyerek onları düşük frekanslı kaba madde planına hapsetme ve böylelikle tam tahakküm ortamını sağlama planları kapsamında epifizin işlevinin bloke edilmesi hamlesinin de bulunduğu, gıda ve ilaç sektöründe kullanılan kimyasalların bu amaca yönelik olarak geliştirildiği de artık bir komplo teorisi olmanın ötesine geçmiştir.

Epifizin beyinde su içinde bulunması ise spiritüel anlamda veri tabanı olan suyun boyutlar arası temasta mecazen bir yağlama görevi görmesi açısından dikkat çekicidir.

Epifiz'in, ilimde ilerlemiş kadim uygarlıklar tarafından bilindiği tarihi eserlerdeki "Alındaki üçüncü göz" tasvirlerinden anlaşılmaktadır.




DNA sarmalına benzeyen çift yılan ve Epifiz tasviri... 

Epifizin, düşük şeytani frekanslarca bloke edilmesinin "yılan saldırısıyla" resmedildiği bir obje

Alın bölgesinin insan vücudunda denge ve algı merkezi olduğu bilinmektedir. Bu bağlamda alın bölgesi, Epifizi temsil etmektedir. 

Kur'an'da "Nasiyet" ( Alın ) kelimesinin geçtiği ayetlerde, alın bölgesinin yukarıda anılan işlevine dikkat çekilmekte gibidir. Ayrıca ilgili ayetlerdeki 11 nümerolojisi de halden hale geçiş ve boyutlar arası geçiş portalı kavramlarının Epifizin işleviyle uyumu açısından dikkat çekmektedir.

Kur'an'da "Nasiyet" kelimesinin ilk kez geçtiği ayetin sure numarası 11 olup, ayet numarasının nümerolojik değeri de ( 5+6 = 11 ) 11 sayısını vermektedir.

11/56 İn (1) ni (2) tevekkeltu (3) ala (4) allahi (5) rabb (6) i (7) ve (8) rabbi (9) kum (10) ma (11) min (12) dabbetin (13) illa (14) huve (15) ahizun (16) bi (17) NASİYETİ (18) ha (19) inne (20) rabb (21) i (22) ala (23) siratin (24) mustekim (25) 

( Kesinlikle ben, Rab’bim ve Rab’biniz olan Allah’a  dayanıp sığınırım. O’nun ALNINDAN tutup yakalamadığı debelenen yoktur. Kesinlikle Rab’bim doğru yol üzerindedir. )

"Nasiyet" kelimesinin çoğul haliyle "Nevasi" olarak ikinci kez geçtiği ayetteki 11. kelimedir.

55/41 Yu'rafu (1) el (2) mucrimune (3) bi (4) sima (5) hum (6) fe (7) yu'hazu (8) bi (9) en (10) NEVASİ (11) ve (12) el (13) akdam (14) 

( Suçlular simalarından bilinip tanınırlar. Böylece ALINLARINDAN ve ayaklarından yakalanırlar. )

"Nasiyet" kelimesinin son kez geçtiği ikili ayet setindeki ilk ayette "Nasiyet" kelimesi 10. kelime, ikinci ayette ise 1. kelimedir. ( 10+1 = 11 )

96/15 Kella (1) le (2) in (3) lem (4) yentehi (5) le (6) nesfe'an (7) bi (8) en (9) NASİYEH (10) 

( Asla, imtina edip vazgeçmezse ALNINI tutup, savurarak sürükleriz. )

96/16 NASİYETİN (1) kezibetin (2) hatieh (3)

( Hatalı, yalanlamış ALINI. )

Alın bölgesinin algısal ve bilişsel işlevi İncil ayetlerinde de misalen vurgulanmaktadır.

26-Ezekiel-9-4 "Yeruşalim Kenti'nin içinden geç, orada yapılan iğrenç şeylerden ötürü dövünüp ağlayanların ALINLARINA İŞARET KOY." dedi.

66-Revelations-13-16 Küçük büyük, zengin yoksul, özgür köle, herkesin sağ eline ya da ALNINA BİR İŞARET VURDURUYORDU.

66-Revelations-13-17 Öyle ki, bu işareti, yani canavarın adını ya da adını simgeleyen sayıyı taşımayan ne bir şey satın alabilsin, ne de satabilsin.

66-Revelations-14-9 Onları üçüncü bir melek izledi. Yüksek sesle şöyle diyordu: "Bir kimse canavara ve heykeline taparsa, ALNINA ya da eline CANAVARIN İŞARETİNİ KOYDURURSA, 

66-Revelations-17-5 ALNINA ŞU GİZEMLİ AD YAZILMIŞTI: Gizemli büyük Babil, fahişelerin ve dünya iğrençliklerinin anası.

66-Revelations-20-4 Bazı tahtlar ve bunlara oturanları gördüm. Onlara yargılama yetkisi verilmişti. İsa'ya tanıklık ve Tanrı'nın sözü uğruna başı kesilenlerin canlarını da gördüm. Bunlar, canavara ve heykeline tapmamış, ALINLARINA ve ellerine ONUN İŞARETİNİ ALMAMIŞ OLANLARDI. Hepsi dirilip Mesih'le birlikte bin yıl egemenlik sürdüler.


Kozmik nümeroloji hazinesi "Fatiha" suresi

"Açılış, Başlangıç, Anahtar" anlamına gelen "Fatiha" kelimesinin Kur'an'ın ilk suresinin ismi olması ve Fatiha suresinin ilahi kozmik kodlama açısından büyük önem arzeden sayıları içinde barındırması ilim yolcuları için derin mesajlar içermektedir. Fatiha suresi ayrıca "bütünün" tek suredeki temsili niteliğindedir.

Hatırlanacağı üzere, "6" sayısı "Allahu Teala'nın ilahi nizamının, kusursuz yaratışının ve yaratışı altı günde* gerçekleştirmesinin", "7" sayısı "Yaratılıştaki bir döngülük frekansın, döngünün, döngü sonunun, tamamlanmanın, olgunlaşmanın ( tekamülün )" ve "1" sayısı da Allahu Teala'nın "tekliğinin, birliğinin, vahdetin" nümerolojik sembolleridir. 

Fatiha suresinin kelime ayrışımlı hali aşağıda yer almaktadır.

1/1 Bi (1) ismi (2) ALLAH (3) er (4) RAHMAN (5) er (6) RAHİM (7)

( Şefkatli, merhametli Allah'ın ismi ile, )

1/2 El (1) hamdu (2) li (3) ALLAH (4) RABBİ (5) el (6) alemin (7)

( Övgü alemlerin Rab’bi Allah içindir.  )

1/3 Er (1) RAHMAN (2) er (3) RAHİM (4)

( Şefkatli, merhametli, )

1/4 MALİKİ (1) yevme (2) ed (3) din (4)

( Din gününün maliki, )

1/5 İyya (1) KE (2) na'budu (3) ve (4) iyya (5) KE (6) nestein (7)

( Ancak sana kulluk ederiz ve ancak sana istekte bulunuruz. )

1/6 İhdi (1) na (2) es (3) sirata (4) el (5) mustekim (6)

( Bizi doğru yola yönlendir. )

1/7 Sirata (1) ellezine (2) en'amte (3) aley (4) him (5) ğayri (6) el (7) mağdubi (8) aley (9) him (10) ve (11) la (12) ed (13) dallin (14)

- Surenin ilk ayeti olan ve "Allah'ın ismi"ne dikkat çeken besmeledeki  "Allah", "Rahman" ve "Rahim" kelimelerinin sıra numaraları toplamının nümerolojik değeri "6" sayısını vermektedir. ( 3+5+7 = 15 ... 1+5 = 6 )

- İlk ayetten sonra, "Rahman" ve "Rahim" kelimeleriyle biten ikinci ve son ayete kadar iki ayet ( 2. ve 3. ayetler ) bulunmaktadır. Esmaül hüsna kapsamında olan Bu ayetlerdeki "Allah", "Rab", "Rahman" ve "Rahim" kelimelerinin sıra numaraları toplamının nümerolojik değeri de "6" sayısını vermektedir. ( 4+5+2+4 = 15 ... 1+5 = 6 ) Bu durumda ortaya "66" sayısı çıkmaktadır ki bu sayı Allah kelimesini oluşturan Arapça "Elif, Lam, Lam ve He" harflerinin ebced değerleri toplamını vermektedir. ( 1+30+30+5 = 66 ) 

Ayrıca "Allah", "Rahman", "Rahim" ve "Rab" kelimeleri surenin 1,2 ve 3 numaralı ayetlerinde yer almaktadır. ( 1+2+3 = 6 )

- Fatiha suresinde "Allah"'ı temsil etmek üzere yer alan isim ve zamir olmak üzere ve tekrarları hariç olmak üzere "6" kelime bulunmaktadır. ( Allah, Rahman, Rahim, Rab, Malik, Ke ( Zamir olan "Sen" ) ) 

- Yüce yaratanın isimlerinin ( Allah, Rahman, Rahim, Rab, Malik ) yer aldığı ayetlerin numaralarının toplamının ( 1+2+3+4 = 10 ) nümerolojik değeri Allah'ın birliğini, tekliğini simgeleyen "1" ( 1+0 = 1 ) sayısını vermektedir. 

- Yukarıda anılan 6 kelimenin, ayetlerdeki sıra numaralarının toplamı 39 sayısını vermektedir ki bu sayının nümerolojik değeri olan 12 sayısı, 66 sayısının da nümerolojik değeridir. ( Allah (3) + Rahman (5) + Rahim (7) + Allah (4) + Rab (5) + Rahman (2) + Rahim (4) + Malik (1) + Ke (2) + Ke (6) = 39 )

- Surenin ilk iki ayeti 7'şer kelimeden oluşmaktadır ki bu durum ayetlerde geçen ve hem Kur'an'a hem de yaratılıştaki düaliteye ve döngüye işaret eden "Seb'an minel mesani" ( İkililerden yedi / İkili yedi ) kavramının bir tezahürü niteliğindedir.

15/87 Ve lekad ateynake seb'an min el mesani vel kur'ane el azim

( Ve biz sana ikililerden yediyi / ikili yediyi ve büyük Kur'an' ı verdik. )

- Fatiha suresi 7 ayetten oluşmaktadır.

- Fatha suresinde toplam 49 kelime bulunmaktadır. ( 7 x 7 = 49 .... İkili Yedi tezahürü )

- Surede yer alan "Allah" kelimelerinin sıra numaralarının toplamı 7 sayısını vermektedir. ( 3+4 = 7 )

- Surede yer alan iki adet "Rahman" kelimesinin sıra numaralarının toplamı da 7 sayısını vermektedir. ( 5+2 = 7 )

- Surenin son ayetinde 14 kelime bulunmaktadır. ( 2 x 7 = 14 .... İkili Yedi tezahürü )

Bölüme konu olan 6 ve 7 sayılarının çarpımlarının 42 sayısını, bu sayının nümerolojik değerinin de "6" sayısını vermesi de ayrıca dikkat çekmektedir. 

* Allah'ın yaratışı 6 günde gerçekleştirdiğini bildiren 6 ayet bulunmaktadır. Bu ayetlerden ilk ikisindeki ( 7/54 ve 10/3 ) "Haleka" ( Yarattı ) kelimelerinin sıra numaraları 6'dır. ( 6 ve 6 ... 66 ) Ayrıca her iki ayette de "Allah" ve "Haleka" kelimelerinin sıra numaralarının toplamı ( 4+6 = 10 ) 10 sayısını vermektedir ki bu sayının nümerolojik değeri de Allah'ın birliğini, tekliğini simgeleyen "1" sayısını vermektedir. 

7/54 İnne (1) rabbe (2) kum (3) ALLAH (4) ellezi (5) HALEKA (6) es (7) semavati (8) ve (9) el (10) erda (11) fi (12) sitteti (13) eyyamin (14) ...... 

( Kesinlikle Rab’biniz ALLAH, gökleri ve yeri altı günde YARATTI. ..... )

10/3 İnne (1) rabbe (2) kum (3) ALLAHU (4) ellezi (5) HALEKA (6) es (7) semavati (8) ve (9) el (10) erda (11) fi (12) sitteti (13) eyyamin (14) ..... 

( Kesinlikle Rab’biniz o ALLAH'tır ki, gökleri ve yeri altı günde YARATTI . ..... )

11/7 Ve (1) huve (2) ellezi (3) haleka (4) es (5) semavati (6) ve (7) el (8) erda (9) fi (10) sitteti (11) eyyamin (12) ..... 

( Ve gökleri ve yeri altı günde yaratan O'dur. .... )

25/59 Ellezi (1) haleka (2) es (3) semavati (4) ve (5) el (6) erda (7) ve (8) ma (9) beyne (10) huma (11) fi (12) sitteti (13) eyyamin (14) .....

( Gökleri, yeri ve o onların aralarındakilerini altı günde yarattı. ........ )

32/4 Allahu (1) ellezi (2) haleka (3) es (4) semavati (5) ve (6) el (7) erda (8) ve (9) ma (10) beyne (11) huma (12) fi (13) sitteti (14) eyyamin (15) ...

( Allah o, gökleri, yeri ve o onların aralarındakilerini altı günde yaratandır.  .... )

57/4 Huve (1) ellezi (2) haleka (3) es (4) semavati (5) ve (6) el (7) arda (8) fi (9) sitteti (10) eyyamin (11) summe (12) isteva (13) ala (14) el (15) arşi (16) ....

( Gökleri ve yeri altı günde yaratan O'dur. ..... )

Not: "Altı günde yaratış" kavramı sadece bir ayette ( 50/38 ) öznesi "Allah" kelimesi veya "Ellezi / Hüve" ( O ) zamiri olmayacak şekilde "Halakna" ( Biz yarattık ) olarak yer almaktadır. Bu ayette Allah'ın emrini ifa eden meleklere işaret ediliyor olması kuvvetle muhtemeldir. 

Ayrıca bkz.


Saturday, May 7, 2022

Aden, Adn, Adeno

"Adn" kelimesi, yüksek ruhsal frekansın sembolik ifadesi olan "Cennet"* kavramının en yüksek seviyesine verilen isim olup kök anlam itibarıyla ise "İkamet yeri, Merkez, Cevher, Kaynak, Madenin Aslı veya Yatağı" anlamına gelmektedir. Grekçe'de yer alan ve  "Bez, Salgı bezi" anlamına gelen "Adeno" kelimesi de "Adn" kelimesiyle ortak kökene ve anlama sahiptir. Zira salgı bezi, salgılanan bir maddenin "Kaynağı, Aslı, Yatağı, İkâmet yeri" niteliğindedir. 

* "Cennet" kelimesi "Cinn / Cenn" ( Örtmek, Örtülü olmak, Kaplı olmak, Görünmemek ) köküne "et" ( -lik, gibi olma ) eki almış bir kelime olup "Örtülü olma, Kaplı olma, Görünmez olma" anlamını içermektedir. ( "Cunnet" ( Kalkan, Örten, Koruyan ), "Cenin" ve "Cinn" kelimeri de özde aynı anlamı barındıran "CN" kökünden türemiş kelimelerdir. )

Tevrat'ta Âdem'in, yaratılışı sonrasındaki mekânı olan süptil planın ( boyutun ) ismi de "Aden bahçesi" veya Cennet olarak sembolize edilmiştir. Bilindiği üzere daha sonra hatasından dolayı bu yüksek frekanslı süptil plandan / halden çıkarılarak düşük frekanslı kaba madde planı / hal olan dünyaya indirilmiştir. Âdemoğullarının yani insanların amacı, dünya hayatındaki aldatıcı ancak cazip görünen nefsani ve maddi tesirlere direnç göstererek hatalarından ve günahlarından sıyrılmak ve böylelikle ruhsal tekâmüle ererek tekrar "Aden bahçesi"'ne ( Cennet ) girme yani üst süptil plana geçme liyakatine erişmektir. 

Tevrat'ta ilk "Aden" kelimesinin geçtiği ayetin kodunun nümerolojik değerinin ( 1+2+8 = 11 ) 11 olması da halden hale geçiş, boyutlar arası geçiş kavramına işaret etmekte gibidir. 

1-Genesis**-2-8 RAB Tanrı doğuda, ADEN'de bir bahçe dikti. Yarattığı Adem'i oraya koydu. 

( ** "GENesis" ( Yaratılış ) kelimesinin kökü de "Cennet" kelimesindeki "Cen" köküdür. )

"Aden" kelimesinin geçtiği diğer Tevrat ayetleri şöyledir.

1-Genesis-2-10 ADEN'den BİR IRMAK DOĞUYOR, bahçeyi sulayıp orada dört kola ayrılıyordu.

Bu ayette yer alan "Aden'den bir ırmak doğuyor" cümlesi "Adeno" ( Salgı bezi ) kelimesinin anlamıyla benzerlik arzetmektedir. Zira vücuttaki iç salgılar da salgı bezlerinden ( Adenolar ) doğmaktadırlar.

1-Genesis-2-15 RAB Tanrı ADEN BAHÇESİ'ne bakması, onu işlemesi için Adem'i oraya koydu.

1-Genesis-3-23 Böylece RAB Tanrı, yaratılmış olduğu toprağı işlemek üzere Adem'i ADEN BAHÇESİ'nden çıkardı. 

1-Genesis-3-24 Onu kovdu. Yaşam ağacının yolunu denetlemek için de ADEN BAHÇESİ'nin doğusuna Keruvlar ve her yana dönen alevli bir kılıç yerleştirdi.

1-Genesis-4-16 Kayin RAB'bin huzurundan ayrıldı. ADEN BAHÇESİ'nin doğusunda, Nod topraklarına yerleşti.

26-Ezekiel-31-16 Ölüm çukuruna inenlerle birlikte onu ölüler diyarına indirdiğimde, yıkılışının gürültüsünden ulusları titrettim. O zaman ADEN BAHÇESİ'ndeki bütün ağaçlar, Lübnan'ın en seçkin, en iyi, bol sulanan ağaçları yerin derinliklerinde avunç buldu.

26-Ezekiel-36-35 Şöyle diyecekler: Viran olan bu ülke ADEN BAHÇESİ gibi oldu; yıkılıp yerle bir olmuş, kimsesiz kalmış kentler yeniden güçlendiriliyor, içinde oturuluyor.

29-Joel-2-3 Önlerini ateş kavuruyor, Artları alev alev. Önlerinde ADEN BAHÇESİ gibi uzanan topraklar Artlarında ıssız çöllere dönüyor. Hiçbir şey onlardan kurtulamıyor.

"Aden bahçesi" kavramı Kur'an'da ise "Cennatu Adn" ( Adn cennetleri / Adn bahçeleri ) olarak yer almaktadır.

13/23 CENNATU ADNin yedhuluneha ve men saleha min abaihim ve ezvacihim ve zurriyyatihim vel melaiketu yedhulune aleyhim min kulli bab

( ADN BAHÇELERİNE, oraya girerler ve babalarından, eşlerinden, soylarından iyi olan kimseler de. Melekler de tüm kapılardan üzerlerine girerler. )

16/31 CENNATU ADNin yedhuluneha tecri min tahtihel enharu lehum fiha ma yeşaun kezalike yeczillahul muttekin

( Girdikleri ADN BAHÇELERİDİR. Altlarından nehirler akar. Orada onlara ne dilerlerse vardır. Allah sakınanları işte böyle karşılıklandırır. )

18/31 Ulaike lehum CENNATU ADNin tecri min tahtihimul enharu yuhallevne fiha min esavira min zehebin ve yelbesune siyaben hudran min sundusin ve istebrakin muttekiine fiha alel eraik ni'mes sevab ve hasunet murtefeka

( İşte onlar, onlara altlarından nehirler akan ADN BAHÇELERİ vardır. Orada altından bilezikler takınacaklar, yeşil ipekten ve kalın ipek kumaştan elbiseler giyecekler. Orada koltuklara yaslanıp oturacaklar. O ne güzel sevab, o ne güzel dayanıp sığınma yeridir. )

20/76 CENNATU ADNin tecri min tahtihel enharu halidine fiha ve zalike cezau men tezekka

( İçinde ebedi olacakları, altlarından nehirler akan ADN BAHÇELERİ. Temizlenmiş kimselerin karşılığı işte böyledir. )

35/33 CENNATU ADNin yedhuluneha yuhallevne fiha min esavira min zehebin ve lu'lua ve libasuhum fiha harir

( ADN BAHÇELERİ oraya gireceklerdir. Orada altından ve inciden bilezikler takınacaklar. Orada elbiseleri ipektir. )

98/8 Cezauhum inde rabbihim CENNATU ADNin tecri min tahtihel enharu halidine fiha ebeden radiyallahu anhum ve radu anhu zalike li men haşiye rabbeh

( Onların karşılıkları Rab’lerinin indinde, altlarından nehirler akan, içinde ebediyen ebedi olacakları ADN BAHÇELERİDİR. Allah onlardan razı, hoşnut olmuştur. Onlar da O’ndan razı, hoşnut olmuşlardır. Bu, Rab’lerinden korkan, ürken, ürperen kimseler içindir. )

"İnsan kusurlu yaratılmış." diyenler....

Küreselci müşrik teknokratların insanları Allah ve ahiret bilincinden uzaklaştırabilmek için ortaya attıkları transhümanizm ve dijitalizm kavramları kapsamındaki en önde gelen kitle telkin söylemlerinden biri de "Allah'ın insanı kusurlu yarattığı." cümlesidir. İnsanın aldatıcı dünyada "hastalanabilen" ve "ölen" bir varlık olarak algılanmasına dayanarak dillendirilen bu söylemin temel amacı insanların, tek yaratıcı olan Allahu Teala'dan ve ahiret* bilincinden uzaklaşmalarının, sadece kaba madde planı dünyaya odaklanmalarının ve sözde transhümanizm projesiyle ölümsüzlük** vadeden küreselcileri ilah addetmelerinin sağlanmasıdır. 

İnsan kusurlu yaratılmamış, olması gerektiği gibi yaratılmıştır.

Esasen dünyevi plan ( kaba madde planı / boyutu ( dünya ) ) varlığı olmayıp uhrevi plan ( üst süptil plan / boyut ( cennet ) ) varlığı olan ancak malum sebep ile dünyevi plana hapsolmuş ve kendini kurtarması beklenen insan, ruhsal tekamülü için gerekli olan reenkarnasyon ( bedenlenme ) döngülerini ( 700-800 enkarnasyon ) tamamlayabilecek şekilde yaratılmıştır. Reenkarnasyon döngülerinin gerekliliğinin sebebi ise insan bedenini tekamül vasıtası olarak kullanan ruhun muhtelif yaşamları deneyimleyerek, doğrularını ve yanlışlarını idrak etmesi ve böylelikle tekamüle doğru ilerlemesidir. İşte bu yaratış, Allahu Teala'nın mükemmel işleyen ve özünde tüm varlıkların ruhsal telamülünü hedefleyen ilahi nizamının hayranlık ve huşu uyandıracak bir tezahürüdür.

* Kur'an'da "Allah'a inanç" ifadesinin daima "Allah'a ve ahirete inanç" olarak yani "ahiret inancı" ile birlikte geçtiği hatırlanmalıdır. Örnek : 2/232 .... yu'minu billahi vel yevmil ahiri ..... ( Allah'a ve ahiret gününe inanırlar....... ) 

** İnsan, ruh ve maddenin ( bedenin ) birleşimine verilen isimdir. Sonsuz bir varlık olan ruhun madde bedene tesir göndermesi sonucunda insan adı verilen varlık tezahür etmektedir. Dolayısıyla insan, özü yani ruhu itibarıyla zaten ölümsüz bir varlıktır. Küreselcilerin sözde genetik manipülasyon ile kaba madde planı dünyada vadettikleri ölümsüzlük söylemi ise insanın ruhsal tekamül döngüsünü bloke etmek için gündeme getirilen şeytani bir aldatmacadan ibarettir. 

Kur'an'da insanın "Zayıf" yaratıldığını bildiren 4/28 kodlu ayetteki "Daiyfa" ( Zayıf ) sıfatı insanın nefsine hakim olmakta zorlanmasını yani ruhsal zafiyetini ifade etmektedir ki bu ruhsal zafiyeti gidermesi ve tekamül etmesi de insanın en büyük sınavıdır.  

4/27 Vallahu yuridu en yetube aleykum ve yuridullezine yettebiuneş şehevati en temilu meylen azima

( Ve Allah üzerinize tevbe eylemeyi ister. O şehvetlere tabi olanlar büyük meyille meyletmenizi isterler. )

4/28 Yuridullahu en yuhaffife ankum ve HULİKAL İNSANU DAİYFA

( Allah sizi hafifletmeyi ister. İNSAN ZAYIF YARATILMIŞTIR. )

İnsanın ruhsal zafiyetlerinin zikredildiği diğer bazı ayetler şöyledir.

21/37 HULİKAL İNSANU MİN ACEL se urikum ayati fe la testa'cilun

( İNSAN ACELEDEN YARATILMIŞTIR. Ayetlerimi size göstereceğim. O halde acele istemeyin. )

70/19 İnnel İNSANE HULİKA HELU'AN

( İNSAN kesinlikle SABIRSIZ / HIRSLI / ŞİKAYET EDEN YARATILMIŞTIR. )

100/6 İnnel İNSANE li rabbihi le KENUD

( Kesinlikle İNSAN Rab’bine NANKÖRDÜR.  )

80/17 Kutilel İNSANU MA EKFEREHU

( Öldürülesi İNSAN . Ne İNKAR EDİCİDİR o? )

Transhümanist küreselci şeytanlar insanları, insanın yukarıdaki ayetlerde belirtilen ruhsal ( düşünsel, zihinsel ) zafiyetleri vasıtasıyla kavramsal olarak aldatmaya, yanıltmaya ve saptırmaya çalışmaktadırlar. Daima hatırlanmalıdır ki şeytanların imamı ve kibir timsali İblis esasen gerçeğin ne olduğunu çok iyi bilmekte ancak insanın cehaletini, onu saptırma yolunda bir araç olarak kullanmaktadır. Bu nedenledir ki şeytanların insanlığa karşı kullandıkları en önemli silah "cahil bırakma" ve "dezenformasyon"dur. Bu noktada "cehalet" kavramının akademik eğitim ile sınırlı olmadığı hatırlanmalıdır. Zira mevcut küresel düzendeki eğitim sisteminin temelinde de insanları gerçek ilahi kozmik bilgilerden uzak tutma yani esasen "cahil bırakma" stratejisi yatmaktadır. Bu nedenledir ki toplum, çok şey bildiğini, elit ve kültürlü olduğunu zanneden "zeki aptallar" ile doludur.

Allahu Teala'nın insanı, kaba madde planı dünyaya göre olması gereken en güzel şekilde yarattığı 40/64 kodlu ayette bildirilmektedir.

40/64 Allahullezi ceale lekumul erda kararan ves semae binaen ve SAVVERAKUM FE AHSENE SUVERAKUM ve razekakum minet tayyibat zalikumullahu rabbukum fe tebarakellahu rabbul alemin

( Allah o size yeri durak ve göğü bina kılandır. SİZİ ŞEKİLLENDİRDİ DE ŞEKİLLERİNİZİ GÜZELLEŞTİRDİ. Sizi temizinden rızıklandırdı. Bu Rab’biniz Allah’ tır. Alemlerin Rab’bi Allah bereketlidir. )

Yaratılıştaki reenkarnasyon döngülerinden bahseden bazı ayetler ise şöyledir.

10/4 İleyhi merciukum cemia va'dellahi hakka innehu YEBDEUL HALKA summe YUİYDUHU li yecziyellezine amenu ve amilus salihati bil kist vellezine keferu lehum şerabun min hamimin ve azabun elimun bima kanu yekfurun

( Dönüşünüz topluca O’nadır. Allah’ ın vaadi gerçektir. Kesinlikle YARATIŞI o ortaya çıkarıp BAŞLATIR. Sonra o inananları ve adaletle iyilik yapanları karşılıklandırmak için onu DÖNDÜRÜR. O inkar edenler, inkar etmiş olmalarından dolayı onlara kaynar sudan içecek ve elim azap vardır. )

10/34 Kul hel min şurakaikum men yebdeul halka summe yuiyduh kulillahu YEBDEUL HALKU summe YUİYDUHU fe enna tu'fekun

( De ki: "Ortaklarınızdan yaratışı ortaya çıkarıp başlatan, sonra onu döndüren, tekrarlayan kimse var mıdır?" De ki: "YARATIŞI ALLAH BAŞLATIR SONRA ONU DÖNDÜRÜR, diriltir. O halde nasıl döndürülürsünüz?" )

27/64 Em men YEBDEUL HALKA SUMME YUİYDUHU ve men yerzukukum mines semai vel ard e ilahun meallah kul hatu burhanekum in kuntum sadikin

( Yoksa o YARATIŞI ortaya çıkarıp BAŞLATAN, SONRA ONU tekrarlayıp DÖNDÜREN ve sizi gökten ve yerden rızıklandıran mı? Allah ile birlikte ilah mı var? De ki: "Eğer doğrular iseniz, delilinizi getirin." )

"Dirilmek" kelimesinin, reenkarnasyon döngüsü bağlamındaki gerçek anlamından  habersiz olan ve sadece düşük frekanslı kaba madde planı dünyaya odaklanmış inkarcıların söylemleri;

6/29 Ve kalu İN HİYE İLLA HAYATUNED DUNYA VE MA NAHNU Bİ MEB'USİ

( Ve "KESİNLİKLE O SADECE DÜNYA HAYATIDIR. BİZLER DİRİLTİLECEK DEĞİLİZ." dediler. )

17/49 Ve kalu e iza kunna izamen ve rufaten e inna le meb'usune halkan cedida

( Ve "Biz kemik ve ufalanmış çürümüş olduğumuzda mı kesinlikle yeni yaratış ile diriltileceğiz?" dediler. )

17/98 Zalike cezauhum bi ennehum keferu bi ayatina ve kalu e iza kunna izamen ve rufaten e inna le meb'usune halkan cedida

( Bu, kesinlikle onların ayetlerimizi inkar etmelerinden ve "Kemik ve ufalanmış çürümüş olduğumuzda mı? Yeni yaratışla diriltilecek miyiz?" demelerinden dolayı onların karşılığıdır. )

Ayrıca bkz.






Tuesday, May 3, 2022

Kader mekanizması ve yazılım teknolojisi

Bilindiği üzere bilgisayar yazılım teknolojisinin temeli 0 ve 1 kodlarından  oluşan ve "Binary Codes" ( İkili Kodlar ) olarak anılan ikili kodlama sistemine dayanmaktadır. Binary kodları ile oluşturulan karakterlerin genel ismi ise ASCII ( American Standard Code for Information Interchange / Bilgi Mübadelesi için Standart Amerikan Kodu ) kısaltmasıyla anılmaktadır.

Binary kodlama sisteminde "8" bitlik bir 0 ve 1 seti, 1 byte olarak anılmakta ve bir karakterlik alanı ifade etmektedir. ( Örnek : "A" karakterinin binary kodu 01000001 olmaktadır. )

Dijital teknoloji, doğal olarak Rab'bin yaratış sisteminin insani ve dünyevi taklidi, ilahi kozmik bilginin bir uyarlaması niteliğindedir. Zira tek ve yüce yaratıcı Allahu Teala'nın ilmini yansıtmayan bir tezahür söz konusu olamaz. Bilgisayar sistemlerindeki "Yazılım" ve "Donanım" ikilisi ilahi nizamdaki "Ruh" ve "Madde / Beden" ikilisinin bir taklidi, temsili niteliğindedir.

Küreselci satanik zümre, dijital teknoloji vasıtasıyla kurmak istedikleri yeni dünya düzeninin sözde ilahları olmayı yani insanlığın "kaderinin" sözde belirleyicisi olmayı arzulamaktadırlar. Bu idealleri, şirkin yani Allah'a ortak koşmanın net bir temsili durumundadır.

Dijital teknolojinin yani yazılım teknolojisinin ilahi kozmik bilgileri yansıttığını 8 nümerolojisiyle ortaya koyan bazı ayetler şöyledir.

Herşeyin "sayısal bir yazı / yazılım" olduğu Nebe suresinin aşağıdaki ayetinde bildirilmektedir. 

78/29 Ve kulle şey'in AHSAYNAHU KİTABEN*

( Ve herşeyi YAZI - kitap olarak SAYDIK. / Kitapta - YAZIDA olmak üzere herşeyi SAYDIK. )

* "Kitab" kelimesi "Yazı" anlamına gelmektedir.

Ayetin kodunun nümerolojik değeri ( 7+8+2+9 = 26 ... 2+6 = 8 ) 8 sayısını vermektedir.

Enbiya suresinin aşağıdaki ayetinde kâinatın ilahi bir yazılım olduğu "Siccilil kutub" ( Yazı tomarları ) teşbihiyle bildirilmektedir.

21/104 YEVME (1) NATVİ (2) ES (3) SEMAE (4) KE (5) TAYYİ (6) ES (7) SİCİLLİ (8) Lİ (9) EL (10) KUTUB (11) kema (12) bede'na (13) evvele (14) halkin (15) nuidu (16) h (17) va'den (18) aley (19) na (20) in (21) na (22) kunna (23) failin (24) 

( O GÜN GÖĞÜ, YAZI TOMARLARINI DÜRER GİBİ DÜRERİZ. Onu, ilk yaratmaya başladığımız gibi, üzerimize vaad olarak onu döndürürüz. Kesinlikle biz yapanlar oluruz. )

- Ayetin kodunun nümerolojik değeri 8 sayısını ( 2+1+1+0+4 = 8 ) vermektedir.

- Ayetin ilk cümlesinde 11 kelime bulunmakta olup "Sicil " ( Tomar ) kelimesi 8., "Kutub" ( Yazılar ) kelimesi ise 11. kelimedir. 8 sayısı ile "8 bit" kavramına, 11 sayısı ile de "Binary code" ( İkili kod ) kavramına işaret edilmekte gibidir. ( Ayette ayrıca astronomik bir teori olan "Big Crunch" ( Büyük Dürülüş ) kavramı da tanımlanmaktadır. )

Kamer suresinin 49. ayetinde "Kader" ( Ölçü ) ve "Halk" ( Yaratmak ) kelimeleri ilk ve son kez birlikte yer almaktadırlar.

54/49 İn (1) na (2) kulle (3) şey'in (4) HALAKNA (5) hu (6) bi (7) KADER (8)

( Kesinlikle biz herşeyi ÖLÇÜ / KADER ile YARATTIK. )

Ayette 8 kelime bulunması yazılım teknolojisinin temeli olan "8 bit" kavramıyla uyum arzetmektedir.

54/52 Ve  (1) kulli (2) şey'in (3) fealu (4) hu (5) fi (6) ez (7) ZUBUR (8)

( Ve o yaptıkları herşey KİTAPLARIN içindedir. )

Ayette, yaratılışta vuku bulan herşeyin kitaplarda yazılı olduğu yani kaderin, kodlanmış bir yazılım olduğu bildirilmektedir. Ayette yine 8 kelime bulunmaktadır.

54/53 Ve kulli sağirin ve kebirin MUSTETAR

( Ve hepsi, küçük ve büyük, SATIRLANMIŞTIR / SATIR SATIR YAZILIDIR. )

"Yazılım" ile programlama kavramına işaret edilen ayetin numarasının nümerolojik değeri ( 5+3 = 8 ) 8 sayısını vermektedir.

"Kaderin yazılması" kavramının "Gaybın ilmi / Bilinmeyenin ilmi" ve "Yazmak" kelimeleriyle zikredildiği aşağıdaki ayetlerde 8'er kelime bulunmakta olup, "Yektubun" ( Yazıyorlar ) kelimeleri 8. kelimedir.

52/41 Em (1) inde (2) hum (3) el (4) ğaybu (5) fe (6) hum (7) YEKTUBUN (8) 

( Gayb onların indinde de onlar mı YAZIYORLAR?  )

68/47 Em (1) inde (2) hum (3) el (4) ğaybu (5) fe (6) hum (7) YEKTUBUN (8) 

( Gayb onların indinde de onlar mı YAZIYORLAR? )

Dolaylı olarak Tevrat'tan ve yazıdan bahsedilen aşağıdaki ayetin kodunun nümerolojik değeri de ( 7+1+4+5 = 17 ... 1+7 = 8 ) 8 sayısını vermektedir. 

7/145 Ve (1) KETEBNA (2) lehu (3) fi (4) el (5) elvahi (6) min (7) kulli (8) şey'in (9) mev'izaten (10) ve (11) tefsilen (12) li (13) kulli (14) şey (15) fe (16) huz (17) ha (18) bi (19) kuvvetin (20) ve (21) e'mur (22) kavme (23) ke (24) ye'huz (25) ha (26) bi (27) ahseni (28) ha (29) se (30) uri (31) kum (32) dara (33) el (34) fasikin (35)

( Ve o levhalarda ona herşeyden nasihat ve herşey için ayrıntılar YAZDIK. O halde bunları kuvvetle tut ve kavmine de onu en güzeli ile tutmalarını emret. Size günahkarlar yurdunu göstereceğim.  )

Ayette 35 kelime bulunmakta olup, bu sayının nümerolojik değeri de ( 3+5 = 8 ) 8 sayısını vermektedir.

Hacc suresinin 22/4 kodlu ayetinde de "Yazılma" kavramı 8 ve 2 nümerolojisiyle yer almaktadır.

22/4 KUTİBE (1) aley (2) hi (3) enne (4) hu (5) men (6) tevella (7) hu (8) fe (9) enne (10) hu (11) yudillu (12) hu (13) ve (14) yehdi (15) hi (16) ila (17) azabi (18) es (19) seir (20) 

( Onun üzerine YAZILMIŞTIR ki, kesinlikle kim yüzünü ona doğru çevirirse, artık kesinlikle o onu saptırır. Onu ateş azabına doğru yönlendirir. )

- Ayetin kodunun nümerolojik değeri ( 2+2+4  = 8 ) 8 sayısını vermektedir. ( 8 bit )

- Ayetteki kelime adedi olan 20 sayısının nümerolojik değeri de 2 sayısını vermektedir. ( Binary codes ( İkili kodlar ) )

"Sek" kök kelimesine bakış

Kök anlamı "Ayrışma, Ayrıştırma, Ayırma" olan "Sek / Sec" kelimesi doğu ve batı dillerindeki kelimelerde yer alan ayrıca Kur'an ayetlerinde de zikredilen bir kök kelimedir. Bu kökten türemiş bazı kelime örnekleri şöyledir. 

SEC / SEChe ( Fra ) = Kuru, Sudan ayrışmış
SEK ( Tür ) = Sudan ayrışmış, Sade
SECond ( İng, Fra ) = İkinci, İkinci bölüm olan
SECretion / SEKretion ( İng, Fra, Alm ) = Salgılama, Ayrıştırma
SECret ( İng, Fra ) = Sır, Ayrışmış olan, Gizli olan
SECular / SECulier / SEKulär ( İng, Fra ) = Dönemsel, Ayrışımsal
SEClusion ( İng, Fra ) = İnziva, Ayrışım
SECt ( İng, Fra ) = Dini ayrışım, Bölünme, Mezhep, Tarikat
SECtion ( İng, Fra ) = Bölüm, İkiye bölünme, Ayrışma
SECtor ( İng, Fra ) = Sektör, Bölüm, Kesim, Ayrışım
SEQuence ( İng, Fra ) = Kesit, Sıra, Bölüm
SEQuestration ( İng ) = Haciz, Ayırma
SEX / SECs ( İng, Fra ) = İkiye bölünmüş olan, İkili olan, Seks, Cinsiyet "ayrışımı"
SEKiz ( Tür ) = İkiye bölünme ( 8 sayısı bir dairenin içe doğru katlanarak iki dairesel şekile ayrışması ile oluşur. ) 
SEKte ( Tür, Ara ) = Kesilme, Bölünme, Aksama 
SEKet ( Ara, Tür ) = Sakat, Düşmüş, Ayrışmış* 
SEKrat / SEKerat** ( Ara ) = Bilinçsel ayrışma, Kendinden geçme, Sarhoşluk, Alkollü olma 
SEKran ( Ara ) = Sarhoş, Ayrışmış

* "Melaiket-i SAKitat" ( Ayrışmış / Düşmüş melekler )

** "SEKrat" ( Sek+r+at ) kelimesinin kökü olan "Sek" kelimesi, "Şeker" anlamına gelen "ŞEKer" ( Tür., Far. ), "SUCre" ( Fra ), "SUGar", "ZÜCKer" ( Alm ) kelimelerinin de köküdür. "Şeker" adı verilen madde, mısır, buğday, patates gibi hammaddelerdeki nişastanın "ayrıştırılması" yoluyla elde edilmektedir. Ayrıca şeker, kandaki alkol oranını yükseltici etkiye de sahiptir. "Sekran" ( Sarhoş ) ve "Sukara" ( Sarhoşlar ) kelimelerinin oluşumunun kökeninde bu bilgiler bulunmaktadır. Bu bağlamda, "Şeker" ( Şek+er / Sek+er )  kelimesinin kök anlamının "Ayrış+an, Ayrış+tıran" olması kuvvetle muhtemeldir.

"Sek" kökü Kur'an'da "Sekrat" ( Ayrışmışlık, Sarhoşluk ), "Sukara" ( Ayrışmışlar, Sarhoşlar ) ve "Sekete" ( Ayrışmak, Ayrılmak, Düşmek ) kelimeleriyle tezahür etmektedir.

7/154 Ve lemma SEKETE an musel ğadabu ehazel elvah ve fi nushatiha huden ve rahmetun lillezine hum li rabbihim yerhebun

( Ve öfke Musa' nın üzerinden AYRILDIĞINDA / DÜŞTÜĞÜNDE, levhaları aldı. Onların nushalarında Rab’lerinden korkanlar için yönlendirme ve rahmet vardı. )

4/43 Ya eyyuhellezine amenu la takrabus salate ve entum SUKARA hatta ta'lemu ma tekulune ....

( Ey o inananlar, sizler SARHOŞken ne söylediğinizi bilene kadar duaya yaklaşmayın....... )

15/72 Le amruke innehum le fi SEKRATihim ya'mehun

( Ömrün için ki, kesinlikle onlar SARHOŞLUKlarının içinde bocalıyorlardı. )


Sunday, May 1, 2022

Şeytan kulağına kurşun!

Halk arasında yaygın kullanımı olan "Şeytan kulağına kurşun!" sözü, aksama olasılığı bulunan ancak düzenli bir biçimde yürüyen bir işin, bir durumun aksamaması amacıyla "nazar değmesin" anlamında söylenen sözdür.

Bu söz kelimesel anlamlar itibarıyla incelendiğinde, temel faaliyeti bozgunculuk olan şeytanın* "Yapılmakta olanı duymasının engellenmesi" anlamı oluşmaktadır. 

* "Şeytan" kelimesi "Şeyt" ( Yakmak, Helak etmek ) kökünden ve "an" ( -cı, gibi olan ) ekinden oluşan ve "Yakıcı, Helak edici" anlamına gelen bir sıfattır. "Şeytan" kelimesi negatif frekanslı tüm varlıkları niteleyen bir sıfat olsa da öncelikli olarak farklı frekanstaki varlıklar olan cinlerin ( görünmeyenler ) kötücül olanlarını nitelemektedir. 

Kur'an'da cinlerin yapısal niteliğine ilişkin tanımlamalar Hicr suresinin 27. ve Rahman suresinin 15. ayetinde yer almaktadır. 

15/27 Vel canne halaknahu min kablu min NARİS SEMUM

( Ve cin, onu önceden, içe işleyen ZEHİRLİ ATEŞTEN yarattık. )

55/15 Ve halekal canne min MARİCİN MİN NAR

( Ve cini DUMANSIZ ATEŞ ALEVİNDEN yarattı. )

"İçe işleyen, zehirli ve dumansız ateş" olarak özetlenebilecek yukarıdaki ayetlerdeki tanımlamalar insan için tehlikeli olan elektromanyetik radyasyon dalgalarını / frekanslarını tasvir etmekte gibidir. ( Ayetlerin çoklu anlamları olduğu da daima hatırlanmalıdır. Bu bölümde olası bir anlama odaklanılmıştır. )

Bir ağır metal olan Kurşun ( Pb ) elektromanyetik radyasyon frekanslarını yani radyoaktif gamma ve x ışınlarını engelleme özelliğine sahiptir. Dolayısıyla "Şeytan kulağına kurşun!" sözünün kökeninde bu bilgi yer alıyor olabilir.

Büyü olarak da anılan negatif frekansları ve kötü enerjileri tespit etmek amacıyla yapılan "Kurşun Döktürme" ritüelinde ise sıvı haldeki kurşun baş üzerinden su dolu bir tasa dökülür ve kurşunun bir anda katı hale dönüşmesi sonucu kurşunun almış olduğu şekle göre negatif frekans tespit edilir, yorumlanır ve giderilmeye çalışılır. Bu kadim ritüelin amacı, negatif frekanstan müteşekkil cinin erimiş kurşun ile temas etmesi sonucunda formunun ve niteliğinin tespit edilmesi ve yorumlanmasıdır.

Ancak kurşun dökme işlemi sırasında açığa çıkan kurşun içerikli buharın ve alaşım oluşturmak amaçlı kullanılan antimonun insan sağlığı için tehlikeli olması ve bu işlemin açık havada yapılması gerekliliği de önem arzetmektedir.

Genellikle batıl ritüeller addedilen birçok uygulamanın kökeni esasen bilimsel gerçeklere dayanmaktadır.

Saturday, April 30, 2022

Gece - Gündüz döngüsü ve 11 nümerolojisi

Bilindiği üzere 11 sayısı ezoterik nümerolojide düalitenin ve düalitenin sonucu olan döngünün ve farklı hale geçişin / geçiş portalının sembolüdür.

Kur'an'da "düalite" ve "döngü" kavramlarının "Güneş - Ay" ve "Gece - Gündüz" ikilileriyle ( düaliteleriyle ) misallendirildiği ve 11 nümerolojisi içeren ayetler şöyledir.

14/33 Ve (1) sehhare (2) lekum (3) eş (4) ŞEMSE (5) ve (6) el (7) KAMERA (8) daibe (9) EYNİ (10) ve (11) sehhara (12) lekum (13) el (14) LEYLE (15) ve (16) en (17) NEHAR (18) 

( Ve usulünde devam eden İKİLİ olan GÜNEŞ’i ve AY’ı buyruğunuza verdi. GECEYİ ve GÜNDÜZÜ de buyruğunuza verdi. )

- Ayetin kodunun ( 14/33 ) nümerolojik değeri 11 sayısını ( 1+4+3+3 = 11 ) vermektedir.

- Ayetteki "Şems" ( Güneş ), "Kamera" ( Ay ), "Eyni" ( İki ), "Leyle" ( Gece ) ve "Nehar" ( Gündüz ) kelimelerinin sıra numaralarının toplamının nümerolojik değeri 11 sayısını vermektedir. ( 5+8+10+15+18 = 56 ... 5+6 = 11 )

17/12 Ve (1) cealna (2) el (3) LEYLE (4) ve (5) en (6) NEHARA (7) ayete (8) EYNİ (9) fe (10) mehavna (11) ayete (12) el (13) leyli (14) ve (15) cealna (16) ayete (17) en (18) nehari (19) mubsiraten (20) li (21) tebteğu (22) fadlen (23) min (24) rabbi (25) kum (26) ve (27) li (28) ta'lemu (29) adede (30) es (31) sinine (32) ve (33) el (34) hisab (35) ve (36) kulle (37) şey'in (38) fassalna (39) hu (40) tefsila (41) 

( Ve GECEYİ ve GÜNDÜZÜ İKİ ayet kıldık da Rab’binizden üstünlüğü aramanız ve senelerin adedini ve hesabı bilmeniz için gecenin ayetini kararttık ve gündüzün ayetini gördüren kıldık. Herşeyi ayrıntılı olarak ayrıntılandırdık. )

- Ayetin kodunun ( 17/12 ) nümerolojik değeri 11 sayısını vernektedir. ( 1+7+1+2 = 11 )

- Ayetin ilk cümlesi olan "Ve cealnel leyle ven nehara ayeteyni " ( Ve geceyi ve gündüzü iki ayet kıldık. ) cümlesinde "Leyle" ( Gece ) kelimesi 4., "Nehara" ( Gündüz ) kelimesi ise 7. kelime olup, bu iki sayının toplamı 11 sayısını vermektedir.

- Ayetin ilk cümlesinin son kelimesi olan "Eyni" ( İki ) kelimesinin sıra numarası olan 9 sayısı, ayet kodunun ( 17/12 ) nümerolojik değeri olan 11 sayısıyla toplandığında yine 11 sayısı elde edilmektedir. ( 11+9 = 11 ) ( Ayrıca oluşan 9/11 durumu da dikkat cekmektedir. )

24/44 YUKALLİBU (1) allahu (2) el (3) LEYLE (4) ve (5) en (6) NEHAR (7) inne (8) fi (9) zalike (10) le (11) ibraten (12) li (13) uli (14) el (15) ebsar (16) 

( Allah GECEYİ ve GÜNDÜZÜ DÖNDÜRÜR. Kesinlikle bunda göz sahipleri için ibret vardır. )

- Döngü kavramının net bir şekilde "Yukallibu" ( Döndürür ) fiiliyle zikredildiği bu ayetteki "Leyle" ve "Nehar" kelimelerinin sıra numaralarının toplamı da ( 7+4 = 11 ) 11 sayısını vermektedir.

28/73 Ve (1) min (2) rahmeti (3) hi (4) ceale (5) lekum (6) el (7) LEYLE (8) ve (9) en (10) NEHARA (11) li (12) teskunu (13) fi (14) hi (15) ve (16) li (17) tebteğu (18) min (19) fadli (20) hi (21) ve (22) lealle (23) kum (24) teşkurun (25) 

( Ve size GECEYİ ve GÜNDÜZÜ, içinde sükunetle dinlenmeniz için ve O’nun üstünlüğünden, lütfundan aramanız için rahmetinden oluşturdu. Umulur ki şükredersiniz. )

- Bu ayetin sure numarası ( 28 ) ve ayet numarasının ( 73 ) toplamları da ( 28+73 = 101 ) 11 sayısının farklı bir tezahürü niteliğindedir.



Friday, April 29, 2022

Yörüngesel hareket ve Dairede yüzenler

Gezegenlerin, ait oldukları güneşleri çevresindeki yörüngesel hareketleri eliptiktir. Elipsin dışmerkezliği çok az olduğundan bu yörüngesel hareket dairesel ( çembersel ) sayılmaktadır. Astronom Johannes Kepler 1609 yılında gezegenlerin yörüngesel hareketlerinin eliptik olduğunu tanımlayan Kepler Kanunlarını ortaya atmıştır.  


Dairesel bir form arzeden Elips de 360 derecelik bir açısal hareketin tezahürü niteliğindedir. 360 sayısının nümerolojik değeri ( 3+6+0 = 9 ) matematikte ve astronomide çok önemli bir sayı olan "9" sayısını vermektedir. Nikola Tesla'nın 3,6 ve 9 sayıları ile meşhur sözü de bu bağlamda önem arzetmektedir.

"3,6 ve 9'un ihtişamını bilseydiniz evrenin anahtarına sahip olurdunuz."

"Daire" kelimesinin, Kur'an'da ilk kez "Devair" ( Daireler, Devreler ) ve "Dairat" ( Daire, Devre ) olarak geçtiği ayetin sure numarası 9, bu kelimelerin ayetteki sıra numaraları ise 15 ve 18'dir. Son iki sayının nümerolojik değerleri olan 6 ve 9 sayıları "360 derece" kavramıyla nümerolojik uyum arzetmektedir. ( 1+5 = 6 ; 1+8 = 9 ; 6x9 = 54 ... 5+4 = 9; 3x6 = 18 ; 360 ... 3+6+0 = 9 )

9/98 Ve (1) min (2) el (3) a'rabi (4) men (5) yettehizu (6) ma (7) yunfiku (8) mağramen (9) ve (10) yeterabbesu (11) bi (12) kum (13) ed (14) devair (15) aley (16) him (17) DAİRATU (18) es (19) sev (20) ve (21) allahu (22) semiun (23) alim (24) 

( Ve Araplardan kimi, o harcadığını borç, zarar addeder ve sizlere devirler gelmesini gözetip bekler. Kötülük DEVRİ onların üzerine olsun. Allah duyandır, bilendir. )

Ayetteki kelime adedi olan 24 sayısının nümerolojik değeri de 6 sayısını vermektedir. ( 2+4 = 6 )

"Dairat" kelimesinin ikinci ve son kez geçtiği ayetin kodunu ( 48/6 ) oluşturan rakamların toplamı da 18 sayısını vermektedir. ( 4+8+6 = 18 ... 1+8 = 9 )

Kur'an'da zaman döngüsünden ve gezegenlerin yörüngesel hareketlerinin dairesel olduğundan bahsedilen ilk ayet olan Enbiya suresinin  33. ayetindeki "9" nümerolojisi de dikkat çekmektedir.

21/33 Ve (1) huve (2) ellezi (3) haleka (4) el (5) leyle (6) ve (7) en (8) nehara (9) ve (10) eş (11) şemse (12) ve (13) el (14) kamer (15) kullin (16) fi (17) FELEKİN (18) yesbehun (19)

( Ve geceyi ve gündüzü, Güneş’i ve Ay’ı yaratan O'dur. Hepsi DAİREDE yüzerler.  )

- Ayet kodununun nümerolojik değeri ( 2+1+3+3 = 9 ) "9" sayısını vermektedir. 

- Ayetteki "Felek" ( Dairesel, Daire ) kelimesinin sıra numarasının ( 18 ) nümerolojik değeri de ( 1+8 = 9 ) "9" sayısını vermektedir.  Ayrıca 18 sayısının "3x6" işleminin sonucu olması da dairenin iç açıları toplamı olan 360 sayısıyla uyumludur.

"Fi felekin yesbehun" ( Dairede yüzerler. ) cümlesinin ikinci ve son kez 36. ( 3+6 = 9 ) sure olan Yasin sureainde yer alması da 360 derece ve 9 nümerolojisi açısından dikkat çekmektedir.

36/40 Leş şemsu yembeğiy leha en tudrikel kamera ve lel leylu sabikun nehar ve kullun fi FELEKİN yesbehun

( Aya erişip çatması Güneş’e yaraşmaz. Ve gece gündüzü geçemez. Hepsi DAİREDE yüzerler. )

Ayrıca bkz. 

https://kuranilmi.blogspot.com/2019/09/sihirli-9-says.html?m=1


Thursday, April 28, 2022

Sonsuz sembolü ve 8

"Sonsuz sembolü" cebirsel geometride "Lemniscate" ( Şeritle süslü ) veya "Sekiz Eğrisi" diye adlandırılan ve sonsuzluğu ifade etmek için kullanılan matematiksel bir semboldür. Bu sembol, Unicode'da U+221E, LaTeX'te ise \infty olarak kodlanmıştır. Sonsuz sembolünün ilk olarak 1655 yılında John Wallis tarafından kullanıldığı ancak kökeninin antik Yunan'a dayandığı bildirilmektedir.

Sonsuz sembolünün kökeninin antik Mısır döneminde "Uraeus" olarak anılan ve sonsuz döngüyü ifade eden sihirli yılana dayandığı bilgisi de mevcuttur. Kendi kuyruğunu yutar şekilde resmedilen "Uraeus" okült ezoterizmde "Ouroboros" ( Kuyruğunu yutan / yiyen ) olarak da anılmaktadır. ( "Ouro / Oura" ( Kuyruk ) ve "Boros" ( Yemek ) )


Ayrıca bkz.

https://kuranilmi.blogspot.com/2018/12/seytan-dongusu-ksr-dongu-cin-dongusu-ve.html

Kur'an'da "Sonsuzluk" kavramı, "Ebedi, Sonsuz" anlamına gelen "Halid" ve "Ebed" kelimeleri dışında, "Sayılamazlık" anlamı ile de bildirilmektedir. Bu anlam, matematiksel ifadeler olan "in teuddu" ( eğer sayarsanız ) ve "la tuhsuha" ( onları sayamazsınız ) fiillerinin yer aldığı aşağıdaki ayetlerde zikredilmektedir.

14/34 Ve (1) ata (2) kum (3) min (4) kulli (5) ma (6) seeltumu (7) h (8) ve (9) in (10) TEUDDU (11) ni'mete (12) allahi (13) la (14) TUHSU (15) ha (16) inne (17) el (18) insane (19) le (20) zalumun (21) keffar (22) 

( Ve O’na her sual ettiğinizden size verdi. Eğer Allah' ın nimetini SAYARSANIZ onları SAYAMAZSINIZ. Kesinlikle insan zalimdir, inkar edendir.  )

16/18 Ve in TEUDDU ni'metellahi la TUHSUha innellahe le ğafurun rahim 

( Ve eğer Allah' ın nimetini SAYARSANIZ, onları SAYAMAZSINIZ. Kesinlikle Allah affedendir merhametlidir. )

- Allah'ın nimetlerinin sonsuz olduğunun bildirildiği yukarıdaki ilk ayet olan 14/34 kodlu ayette "Saymak" anlamı "Teuddu" ( Sayarsınız ) ve "La tuhsu" ( Sayamazsınız ) olarak fiil formundaki iki farklı kelime ile yer almaktadır. Bu kelimelerin ayetteki sıra numaralarının toplamının ( 11+15 = 26 ) nümerolojik değeri ( 2+6 = 8 ) "8" sayısını vermektedir.

- Yukarıdaki iki ayette de yer alan "Ve in teuddu ni'metellahi la tuhsuha" ( Ve eğer Allah' ın nimetini sayarsanız, onları sayamazsınız. ) cümlesi "8" kelimeden oluşmaktadır.

Ve (1) in (2) teuddu (3) ni'mete (4) allahi (5) la (6) tuhsu (7) ha (8) 

Monday, April 25, 2022

Göz kırpma fenomeni

Bazı bilimsel kaynaklara göre bir insan dinlenme anında, dakikada ortalama 8 - 21 kere göz kırpmaktadır. Bu veriler kişiden kişiye değişim göstermekte olup, anılan sayılar genellemeyi ve ortalamayı yansıtmaktadır.

https://www.reviewofophthalmology.com/article/its-time-to-think-about-the-blink#:~:text=A%20resting%20blink%20rate%20is,minute%20according%20to%20another%20estimate)

https://www.quora.com/How-many-times-do-our-eyes-blink-in-1-minute

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877050920300193/pdf

"Göz kırpma" ifadesi Kur'an'da ilk kez "Lemhil besar" ( Göz kırpma ) ifadesiyle Nahl suresinin 77. ayetinde geçmektedir.

16/77 Ve (1) li (2) allahi (3) ğaybu (4) es (5) semavati (6) ve (7) el (8) ard (9) ve (10) ma (11) emru (12) es (13) saati (14) illa (15) ke (16) LEMH (17 ) EL (18) BESARİ (19) ev (20) huve (21) akrab (22) inne (23) allahe (24) ala (25) kulli (26) şey'in (27) kadir (28)

( Ve göklerin ve yerin gaybı Allah içindir. Saatin işi GÖZ KIRPMASI gibi veya daha yakındır. Kesinlikle Allah herşeye gücü yetendir. )

Ayetin kodunun ( 16/77 ) nümerolojik değeri 21 ( 1+6+7+7 = 21 ) sayısını, ayetteki "Lemh" ( Göz atma, Bir bakış, Kırpma ) kelimesinin sıra numarasının ( 17 ) nümerolojik değeri ise 8 ( 1+7 = 8 ) sayısını vermektedir. Bu sayılar bir insanın dinlenme anında, dakikadaki ortalama göz kırpma adediyle uyum arzetmektedir.

Bazı bilimsel kaynaklara göre ise bir insan ortalama olarak dakikada 15 - 20 kere göz kırpmaktadır. 

https://www.smithsonianmag.com/science-nature/why-do-we-blink-so-frequently-172334883/#:~:text=The%20average%20person%20blinks%20some,of%20our%20waking%20hours%20overall.

https://www.healthline.com/health/how-many-times-do-you-blink-a-day

https://www.quora.com/How-many-times-do-our-eyes-blink-in-1-minute

https://www.somatechnology.com/blog/thursday-thoughts/fast-average-blink/

"Göz kırpma" ifadesi Kur'an'da ikinci ve son kez "En yertedde ileyke tarfuk" ( Bakışının sana dönmesi ) ifadesiyle Neml suresinin 40. ayetinde geçmektedir. ( Bu ifade göz açıp kapamayı yani göz kırpmayı tasvir etmektedir. )

27/40 Kale (1) ellezi (2) inde (3) hu (4) ilmun (5) min (6) el (7) kitabi (8) ene (9) ati (10) ke (11) bi (12) hi (13) kable (14) EN (15) YERTEDDE (16) İLEY (17) KE (18) TARFU (19) K (20) fe (21) lemma (22) raa (23) hu (24) mustekirran (25) inde (26) hu (27) kale (28) haza (29) min (30) fadli (31) rabb (32) i (33) li (34) yebluve (35) ni (36) e (37) eşkuru (38) em (39) ekfur (40) ve (41) men (42) şekera (43) fe (44) inne (45) ma (46) yeşkuru (47) li (48) nefsi (49) h (50) ve (51) men (52) kefera (53) fe (54) inne (55) rabb (56) i (57) ğaniyyun (58) kerim (59) 

( Kitaptan o ilmi indinde olan "BAKIŞININ SANA DÖNMESİnden önce ben sana onu getiririm." dedi. Böylece onu indinde yerleşmiş olarak gördüğünde "Bu, şükür mü ederim, inkar mı ederim diye beni sınamak için Rab’bimin üstünlüğündendir, lütfundandır. Kim şükrederse, kesinlikle nefsi için şükreder. Kim inkar ederse, kesinlikle Rab’bim ganidir, faydalıdır yücedir." dedi. )

Ayette göz kırpmayı tasvir eden "En yertedde ileyke tarfuk" ( Bakışının sana geri dönmesi ) ifadesinin ilk kelimesinin sıra numarası 15, son kelimesinin sıra numarası ise 20'dir. Bu iki sayı da göz kırpmaya ilişkin diğer istatistiki veriler ile uyum arzetmektedir.

Sunday, April 24, 2022

Rakamların şekillerindeki kodlama

Yaratılışın kodlarını temsil eden kelimelerin sembolik ifadeleri olan rakamlar şekilleri itibarıyla da nümerolojik bir özellik arzetmekte midirler?


Temel sayı olarak da anılan rakamlar 10 adet olup, 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 olarak sıralanmaktadırlar. Rakamların 10 adet olması ve 10 sayısının nümerolojik değerinin "1" sayısını vermesi Allahu Teala'nın birliğinin, tekliğinin ilmi bir yansıması gibidir.

Her madde bir şekil arzeder, her şekil de bir mânâyı ( ruhu, karakteri ) temsil eder. Göz maddeyi, kalp ise mânâyı görür. Mânâ olmadan maddenin varlığı ise söz konusu değildir. Bir başka deyişle esasen harfler, kelimeler ve rakamlar yaşayan ve belki de daim olan tek âlemdir.

Dolayısıyla rakamlar şekilleri itibarıyla belirli mânâları, karakterleri yansıtırlar. Zira yazılım terminolojisinde harf, rakam ve sembollerden oluşan şekillerin "karakter" olarak anılmalarının batini sebebi de bu olabilir. Temel sayıları oluşturan ve bir aritmetik dizi niteliğinde olan rakamlar şekilleri itibarıyla incelendiğinde iki farklı kategori göze çarpmaktadır. "Köşeli" rakamlar ve "Yuvarlak Hatlı" rakamlar... Köşeli özelliğe sahip rakamlar 1,4 ve 7 olmak üzere 3 adet, yuvarlak hatlı niteliğe sahip rakamlar ise 2,3,5,6,8 ve 9 olmak üzere 7 adettir. ( 7 ve 3 sayılarının toplamları olan 10 sayısının nümerolojik değeri "1" sayısını vermektedir. ) Bu toplam 10 adet rakamın kendi şekilsel kategorileri içindeki çarpımlarının nümerolojik değerlerinin toplamı da 10 yani 1 sayısını vermektedir.

Köşeliler : 1x4x7 = 28 ... 10 ... "1"

Yuvarlakl hatlılar : 0x2x3x5x6x8x9 = "0" veya 2x3x5x6x8x9 = 12960 ... 1+2+9+6 = 18 ... 1+8 = "9"

Sonuç olarak 1+0 = "1" veya 1+0+9 = 10 ... 1+0 = "1" 

Köşeli ve Yuvarlak hatlı rakamların adetleri olan 3 ve 7 sayıları yanyana geldiklerinde asal sayı olan 37 sayısını oluşturmaktadırlar ki nümerolojik değeri "1" olan bu sayının, simetriği olan asal sayı 73 sayısı ile çarpımı "Allah"  kelimesinin Kur'an'daki tekrar adedi olan 2701 sayısını vermektedir. Bu sayının nümerolojik değeri de ( 2+7+0+1 = 10 ... 1+0 = 1 ) "1" sayısını vermektedir.  

Ayrıca 37 sayısı Saffat suresinin de numarası olup, "Saffat" kelimesi "Saf saf olanlar, Sıralananlar, Dizilenler, Diziler" anlamına gelmektedir.  Temel sayıları oluşturan rakamların bir aritmetik dizi niteliğinde olması bu noktada semantik ve nümerolojik bir uyum arzetmektedir. 

Saffat suresinin ilk dört ayeti incelendiğinde ise yine "1" sayısına ve "Allah'ın birliğine, tekliğine" işaret eden bir nümeroloji ortaya çıkmaktadır. 

37/1 Ves saffati saffa ( Sıra sıra dizilip saf tutanlar. )

37/2 Fez zacirati zecra ( Bağırıp çağıranlar. )

37/3 Fet taliyati zikra ( Hatırlamayı okuyanlar. )

37/4 İnne (1) ilahe (2) kum (4) le (5) VAHİD (6) ( Kesinlikle ilahınız BİRDİR / TEKTİR. )

Surenin ilk dört ayetinin numaralarının toplamı ( 1+2+3+4 = 10 ... 1+0 = 1 ) "1" sayısını vermektedir. 

"Allah'ın birliği"nin vurgulandığı, ayet setinin sonuncu ayetinde de "1" nümerolojisi bulunmaktadır. Sure numarasının ( 37 ) nümerolojik değeri zaten "1" olmaktadır. Ancak ayet numarasını ( 4 ) ve ayetteki kelime adedini ( 6 ) temsil eden sayıların toplamları da ( 4+6 = 10 ... 1+0 = 1 ) "1" sayısını vermektedir.

Not: Temel sayıları oluşturan rakamların "tek" olanlarının toplamının ( 1+3+5+7+9 = 25 ... 2+5 = 7  ) nümerolojik değeri "7" sayısını, "çift" olanların toplamının ( 2+4+6+8 = 20 ... 2+0 = 2 ) nümerolojik değeri ise "2" sayısını vermektedir ki bu durum yaratılıştaki düaliteyi, döngüyü, simetriyi ve Kur'an'ın sayısal niteliğni ifade eden "Seb'an minel mesani" ( İklilerden yedi / İkili yedi ) kavramına işaret etmekte gibidir. ( "Allah" kelimesinin Kur'an'daki tekrar adedi olan ve nümerolojik değeri "1" olan 2701 sayısının 2 ve 7 rakamlarını içermesi de bu bağlamda bir mesaj niteliğindedir. )

15/87 Ve lekad ateynake SEB'AN MİNEL MESANİ ve el kur'ane el azim

( Ve biz sana İKİLİLERDEN YEDİYİ / İKİLİ YEDİYİ ve büyük Kur'an' ı verdik. )

Ayrıca bkz. 

https://kuranilmi.blogspot.com/2021/03/7-says-dualite-ve-donguler.html

Saturday, April 23, 2022

Altıncı Kitlesel Yok Oluş

Sixth Mass Extinction ( Altıncı Kitlesel Yok Oluş ) veya Anthropocene* Extinction ( Antroposen Yok Oluş / Yeni İnsan Yok Oluşu ), içinde bulunulan Holosen çağında süregelen yok oluş döngülerinden henüz gerçekleşmemiş olan altıncısını tanımlamaktadır.  


Önceki 5 kitlesel yok oluşu gösteren tablo

* Grek kökenli olan "Anthropocene" kelimesi "Anthro" ( İnsan ) ve "Cene" ( Yeni )  kelimelerinden oluşmakta ve "İnsan"ı işaret etmektedir.

Kaynaklarda, 5. Kitlesel Paleocene Yok Oluş'un 66 milyon yıl önce, 10-15 km çapında bir asteroitin dünyaya çarpması sonucunda gerçekleştiği bilgisi yer almaktadır. Çarpmanın etkisiyle volkanların aktive olması, fümerollerden yayılan kükürtlü gazların güneş ışınlarını engellemesi, atmosferdeki karbondioksit ve denizlerdeki asit oranının önemli ölçüde artması nedeniyle dinozorlar da dahil olmak üzere dünya üzerindeki canlıların yüzde 80’inin soyunun tükendiği bildirilmektedir.

Altıncı Kitlesel Yok Oluş'un ( Antroposen Yok Oluş ) ise kontrolsüz sanayileşme, yeşil alanların ve tarım alanlarının yokedilerek birçok canlı türünün habitatlarının yokedilmesi gibi insanın ekolojik sistem üzerinde olumsuz etkiler yaratan zalimce ve nefsani faaliyetleri sonucunda gerçekleşeceği öngörülmektedir.

Kur'an'da "Nesillerin helâk edilmesi" kavramının ilk kez geçtiği ve iki kez tekrarlandığı tek ayet olan En'am ( Mahlukat, Yaratılmış canlılar ) suresinin 6/6 kodlu ayeti, ait olduğu surenin ismi ve numarası, ayet numarası ve içerdiği mesaj itibarıyla "Altıncı Yok Oluş" kavramıyla uyum arzetmektedir.

6/6 E lem yerav KEM EHLEKNA MİN KABLİHİM MİN KARNİN mekkennahum fil erdi ma lem numekkin lekum ve erselnes semae aleyhim midrara ve cealnel enhara tecri min tahtihim fe EHLEKNAHUM bi zunubihim ve ENŞE'NA MİN BA'DİHİM KARNEN AHARİN

( Onlardan önce, NİCE NESİLDEN HELAK ETTİĞİMİZİ görmediler mi? Size vermediğimiz imkanları yerde onlara verdik. Göğü onların üzerine yağmur olarak gönderdik. Altlarından akan nehirler oluşturduk. Fakat ONLARI GÜNAHLARINDAN DOLAYI HELAK ETTİK. Onlardan sonra DİĞER NESİLİ İNŞA ETTİK. )

Ayetin sonunda yer alan "Günahlarından dolayı helak ettik." cümlesi Antroposen Yok Oluş'un sebebini tanımlamakta gibidir. Ayette helak ( yok oluş ) sonrasında yeni bir var oluş döngüsünün başladığı da bildirilmektedir.

Bir önceki yani 5. kitlesel yok oluşun 66 milyon yıl önce gerçekleşmiş olması ile ayetin kodu ( 6/6 ) arasında da batini bir ilinti olabilir.

Friday, April 22, 2022

Davut Yıldızı'ndaki nümeroloji

Davut Yıldızı veya Süleyman'ın Mühürü olarak bilinen figür, tepe noktaları zıt yönlere bakan, içiçe geçmiş iki üçgenden oluşan bir şekil ve kadim bir semboldür.

Yahudi bayrağında da yer alan bu şekil ezoterik anlamda "düaliteyi" ve "boyutlar arası geçişi / etkileşimi" sembolize etmektedir. Üçgen, sofistike okült cemiyetlerin büyük önem verdikleri semboller arasında yer almaktadır.

Davut Yıldızı sayısal olarak incelendiğinde;

- Şekilde 2 adet büyük üçgenin ters yönlü birleşiminden oluşan 6 adet küçük üçgen ve bu üçgenlerin taban kenarlarının oluşturduğu 1 adet altıgen olmak üzere toplam 7 adet geometrik şekil bulunmaktadır.

- Şekildeki üçgenlerin toplam 18 kenarı bulunmaktadır.

- Bir üçgenin iç açıları toplamı 180 derece, bir altıgenin iç açıları toplamı ise 720 derecedir. Davut Yıldızı'nın iç açılarının toplamı ise (180x6)+720 = 1800 derece olmaktadır.

Kur'an'da "Üçgen" anlamını da temsil eden "Selâsi şuabin" ( Üç Çatal ) ifadesinin tek yer aldığı ayet olan Mürselâd suresinin 77/30 kodlu ayeti yukarıdaki veriler ışığında incelendiğinde sayısal bir ilinti, ilahi kozmik bir bir yönlendirme sezilmektedir.

77/30 İntaliku (1) ila (2) zillin (3) ziy (4) selasi (5) şu'abin (6)

( Üç çatallı gölgeye gidin. )

- Sure numarası olan 77 sayısı düalitenin ve döngünün Kur'an'daki ifadesi olan "Seb'an minel mesani" ( İkililerden yedi / İkili yedi ) ifadesinin bir tezahürüdür. Bu sayının, ayetin başında sure numarası olarak yer alması "ikili / düal" bir olguya ( üçgen ) işaret gibidir. Davut Yıldızı sembolündeki iki üçgen düaliteyi simgelemekte olup, ayrıca sembolde toplam 7 şekil bulunmaktadır. ( 6 üçgen, 1 altıgen )

- Ayetin numarası olan 30 sayısının nümerolojik değeri olan 3 sayısı üçgene işaret etmekte,  ayetteki kelime adedi olan 6 sayısı ise 6 adet üçgene ve 1 adet altıgene işaret etmekte gibidir.

- Bir üçgenin iç açılarının toplamı 180 derece olup, ayetin numarası ( 30 ) ile ayetteki kelime adedi ( 6 ) çarpıldığında 180 sayısı elde edilmektedir. Ayrıca Davut Yıldızı'nın iç açıları toplamı 1800 derecedir. ( 18 sayısı 6+6+6 işleminden de elde edilebilmekte ve batinen 666 sayısını, nihai olarak da 9 sayısını simgelemektedir. )

Not: Kur'an ayetlerindeki tanımların ve ifadelerin çoklu anlamları içerdikleri daima hatırlanmalıdır. Zira mesela, "Selâsi şuabin" ( Üç Çatal ) ifadesi, uçları ayrık üç adet çubuktan oluşan "çatal" şeklini de temsil ediyor olabilir.

Ramanujan'ın Sihirli Karesi ve 7 nümerolojisi

Bölüm incelemesi öncesi tekrar bir hatırlatma: Bu ve benzer bölümlerde yer alan bilgiler sadece "tespitlerden" ibaret olup, herhangi bir kesin bağlantı olduğuna ilişkin yönlendirme gayreti veya iddia söz konusu değildir. Farklı yaklaşım, farklı algı ve hatta yanılgı durumlarının varlığı daima muhtemeldir. Amaç, her zamanki gibi doğruyu veya yanlışı, olabilecek veya olamayacak olanı birlikte bulmaya çalışmaktır.  Ayrıca Kur'an'ın yaratılışın kodlarını içeren bir kaynak olduğu düşüncesi baz alındığında her olgu ve olayda bu kodların tezahürüne şahit olmak da esasen gayet doğaldır.

Hintli matematikçi Ramanujan'ın bir başka tespiti de "Sihirli Kare" olarak anılan aşağıdaki kare matris içindeki hesaplamadır. 


Yukarıdaki matris 4x4 bir kare matris olup 16 hücreden oluşmaktadır. Bu matristeki sayılar yatay, dikey ve diyagonal olarak toplandıklarında sonuç daima 139 sayısını vermektedir.

Bu matematiksel hesaplama formatı nümerolojik olarak incelendiğinde, ilahi kozmik sistemde nümerik bir fenomen olan "7" sayısı göze çarpmaktadır. 

- Kare matriste 16 küçük kare hücre bulunmaktadır. 1+6 = 7

- Matris içindeki sayıların toplamları 556 olmakta ve bu sayının nümerolojik değeri de 16 sayısı üzerinden "7" sayısını vermektedir. ( 5+5+6 = 16 ... 1+6 = 7 )

- Matris, içerdiği sayılar nümerolojik değerlerine göre düzenlendiğinde aşağıdaki matris oluşmakta ve matriste en çok tekrarlanan sayının "7" olduğu görülmektedir.


- Ramanujan'ın matrisindeki işlemlerin sonucu olan 139 sayısı baştan* 34. asal sayı olup bu sıra numarasının nümerolojik değeri de 7 ( 3+4 = 7 ) sayısını vermektedir.


Kur'an'ın, yaratılışın kodlarını içerdiği ve tüm sayısal sistemlerin özünü ve paternlerini içerdiği düşüncesinden hareketle aşağıdaki hususlar dikkat çekici olabilir.

- Kur'an'da 139 nuaralı "7" ayet bulunmaktadır. ( 2/139, 3/139, 4/139, 6/139, 7/139, 26/139, 37/139 )

- Bu kritere göre ilk ayet olan 2/139 kodlu ayette 25 kelime, son ayet olan 37/139 kodlu ayette ise 7 kelime bulunmaktadır. Her iki sayının da nümerolojik değerleri "7" sayısını vermektedir.

2/139* Kul (1) e (2) tuhaccune (3) na (4) fi (5) allahi (6) ve (7) huve (8) rabbu (9) na (10) ve (11) rabbu (12) kum (13) ve (14 lena (15) a'malu (16) na (17) ve (18) lekum (19) a'malu (20) kum (21) ve (22) nahnu (23) lehu (24) muhlisun (25)

( De ki: "O Rab’bimiz ve Rab’binizken Allah hakkında bizimle tartışıp mücadele mi edeceksiniz? Bize çalışmalarımız ve size çalışmalarınız ve bizler O'na samimileriz." )

* Ayet kodu da ( 2/139 ), 2 ile 139 sayısı arasındaki 34 asal sayıya işaret etmekte gibidir.

37/139 Ve (1) inne (2) yunuse (3) le (4) min (5) el (6) murselin (7) 

( Ve kesinlikle Yunus gönderilenlerdendi.  )













Thursday, April 21, 2022

Ramanujan sayısı 1729 ve 19 ilintisi

Bilindiği üzere 19 sayısı, Kur'an'ın matematiksel ve nümerolojik yapısı itibarıyla çok önemli bir sayı konumundadır. Hintli matematikçi Srinivasa Ramanujan'ın bir taksi plakasında rastladığı ve "iki küpün toplamı olarak iki farklı şekilde ifade edilebilen en küçük sayı" olarak tespit ettiği meşhur 1729 sayısı aşağıdaki işlemler ve 19 sayısı ilintisi itibarıyla dikkat çekmektedir.                                       

1729 sayısı 10 ve 1 sayılarının küplerinin toplamına ve ayrıca da 12 ve 1 sayılarının küplerinin toplamına eşit olmaktadır. 

13 + 12= 1 + 1728     = 1729 .... ( 1+7+2+9 = 19 )

93 + 10= 729 + 1000 = 1729 .... ( 1+7+2+9 = 19 )

Kur'an'da 19 sayısı sadece Müddessir suresinin 74/30 kodlu ayetinde yer almaktadır.

74/30 Aley (1) ha (2) TİS'ATEŞERE (3)

( Onun üzerinde ONDOKUZ ( vardır. ) )

Ayetin nümerolojik yapısının işaret ettiği çoklu unsurlardan biri de Ramanujan'ın 1729 sayısı ve ilgili matematiksel işlemler midir?

- 1729 sayısının nümerolojik değeri 19 sayısını vermektedir. ( 1+7+2+9 = 19 )

- 1729 sayısı 19 sayısının 91 katıdır. ( 19x91 = 1729 )

- Ramanujan'ın matematiksel işlemleri "küp" alınması ile yani "3" sayısı ile ilgilidir. Ayetin numarasının nümerolojik değeri ( 30 ... 3+0 = 3 ) "3" olup, ayette de "3" kelime bulunmaktadır. ( "Tisateaşere" ( ondokuz ) kelimesi 3. kelimedir. ) Ayet numarasının nümerolojik değeri (3) ve ayetteki kelime adedi ( 3 ) "iki" adet "3" sayısına işaret etmektedir ki Ramanujan'ın işlemi de "iki" adet "3" sayısı ( küpün sayısal ifadesi ) içermektedir.

- İşlemlere konu olan sayıların ( 1, 12, 9 ve 10 ) toplamlarının nümerolojik değeri ( 1+1+2+9+1+0 = 14 ... 1+4 = 5 ) 14 sayısı üzerinden "5" sayısını vermektedir. Ayetin kodunun nümerolojik değeri de ( 7+4+3+0 = 14 ... 1+4 = "5" ) 14 sayısı üzerinden "5" sayısını vermektedir. 

- Bir Carmichael sayısı olan 1729 sayısı 7x13x19 işlemi ile de elde edilmektedir. İşlemde 3 sayı bulunmakta ( ayette 3 kelime bulunması gibi ) olup, 19 sayısından evvelki iki sayının nümerolojik değerleri olan 7 ve 4 ( 1+3 ) sayıları ayetin ait olduğu surenin numarası olan 74 sayısını oluşturmaktadırlar. ( İşemin sayısal sıralaması ile sure kodunun ( 74) nümerolojisi ve ayetteki "ondokuz" kelimesi sıralaması benzeşiktir. )

Wednesday, April 20, 2022

"Hepsi bende olsun. Sende hiç olmasın. Sen bana muhtaç ol!"

Bölümün başlığı olan cümle, kibir obsesyonuna tutulmuş cin ve insan şeytanlarının kaba madde planı dünyada ( cehennem ) kurdukları tahakküm sisteminin özetini yansıtır niteliktedir. 

Yukarıdaki cümlenin bir tezahürü ise Sad suresinin 23. ayetinde "99 koyun ve 1 koyun" misali ile yer almaktadır.

38/23 İnne (1) haza (2) ehi (3) y (4) lehu (5) tis'un ve tis'une (6) na'ceten (7) ve (8) li (9) ye (10) na'cetun (11) vahidetun (12) fe (13) kale (14) ekfil (15) ni (16) ha (17) ve (18) azze (19) ni (20) fi (21) el (22) hitab (23)

( Kesinlikle bu benim kardeşim. Ona doksandokuz dişi koyun ve bana bir dişi koyun. "Onu bana ver." dedi. Beni söylemde yendi. )

"9" sayısının simgelediği kavramlardan birinin de "negatif frekans" olduğu dikkate alındığında ayetteki 9 nümerolojisi anlam kazanmaktadır.

- Gaspçı inkarcının koyun adedi 99 olarak bildirilmektedir. 9+9 = 18 ... 1+8 = 9

- Ayetteki "tis'un ve tis'une" ( doksandokuz ) kelimesi 6., "vahidet" ( bir ) kelimesi ise 12. kelimedir. Bu kelimelerin sıra değerlerinin toplamı da 18 sayısı üzerinden 9 sayısını vermektedir. ( 18 sayısı 6+6+6 toplamı ile de elde edilen ve batinen 666 sayısını içeren bir sayıdır. )

Ayrıca bkz. 

https://kuranilmi.blogspot.com/2019/09/sihirli-9-says.html




Tuesday, April 19, 2022

Kaprekar Sabiti'ne nümerolojik bakış

"Kaprekar Sabiti", Hintli matematikçi Kaprekar tarafından, dört basamaklı sayılara uygulanan belirli bir işlem serisi sonucunda tespit edilmiş olan 6174 sayısıdır. İşlem serisi ve koşulu aşağıdaki gibidir.

1- Seçilecek dört basamaklı sayının tüm basamaklarının aynı sayıdan oluşmaması ( örneğin 3333 gibi olmayan ) ve herhangi üç basamağındaki sayıların aynı olması durumunda diğer tek basamaktaki sayının üç basamaktaki sayılardan 1 küçük veya 1 büyük olmaması ( 1112, 5455, 7666 gibi olmaması ) gerekmektedir.

2- Dört basamaklı sayıyı oluşturan basamaklar büyükten küçüğe ve küçükte büyüğe doğru sıralanmak suretiyle iki sayı oluşturulur.

3- Elden edilen iki sayıdan büyük olanından küçük olan çıkarılır.

4- İşlemler, büyük sayı 7641 olana kadar devam ettirilir. Bu sayıdan sonra süreç kısır döngüye girmekte ve fark olarak hep 6174 sayısı elde edilmektedir.

Örnek:

9632 - 2369 = 7263
7632 - 2367 = 5265
6552 - 2556 = 3996
9963 - 3699 = 6264
6642 - 2466 = 4176
7641 - 1467 = 6174

Kaprekar'ın bu tespitinde odaklanılan sayı 6174 olsa da, durum nümerolojik olarak incelendiğinde matematiksel bir fenomen olan ve sihirli sayı olarak anılan "9" sayısının devrede olduğu ancak bu durumun, "Kaprekar sabiti" konulu kaynaklarda belirtilmediği görülmektedir. 

Yukarıdaki işlemler incelendiğinde işlem sonuçlarının nümerolojik değerlerinin hep 18 sayısı üzerinden 9 sayısını verdiği görülmektedir. ( 7263 ... 7+2+6+3 = 18 ... 1+8 = 9; 5265 ... 5+2+6+5 = 18 ... 1+8 = 9 ...... )

Ayrıca dört basamaklı sayı seçiminde 1. koşula istinaden kapsama alınmayan 1112, 5455 gibi sayılara aynı işlem uygulandığında ortaya hep "999" sayısı çıkmaktadır ki bu sayının nümerolojik değeri de ( 9+9+9 = 27 ... 2+7 = 9 ) yine "9" sayısını vermektedir.

2111 - 1112 = 999
5554 - 4555 = 999
7666 - 6667 = 999

Kaprekar sabiti olarak anılan 6174 sayısının nümerolojik değeri de "9" olmaktadır.




Ayrıca bkz.