Çeviri

Tuesday, January 30, 2024

X harfi ... Olmayanla korkutma sembolü

2019 yılı sonundan itibaren Coronavirus ( COVID19 ) pandemisi vasıtasıyla yoğun bir kitle "korkutma" süreci başlatan ve Great Reset ( Büyük Sıfırlama ) olarak tanımladıklrı bu süreci savaş, ekonomik kriz, iklim krizi, kıtlık vb. gibi unsurlarla destekleyip devam ettiren ve böylelikle kadim planları olan dijitalleştirerek köleleştirme sürecini yürütmekte olan küresel müşriklerin son iletişim gündemi "X Hastalığı"dır. 

"Zombi virüsü" kavramıyla da ilintilendirilerek iletişimi yapılan sözde "X Hastalığı" uyarısı! çok tekrar metoduyla "Var olanı yok, yok olanı var" algılatarak kitlesel zihin kontrol ( sihir, hipnoz ) ve şartlama uygulamasının tipik bir örneğidir. Latin alfabesindeki sıra numarası 21* olan X harfi, bilinmeyen, ölüm, yasaklama, red, halden hale geçiş, dönüşüm, Mesih İsa'nın çarmıha gerilmesi vb. gibi anlamları simgelemektedir. ( * 21 sayısı Ruh'un sembolü olup halden hale geçişin sembollerinden olan 111 sayısının da bir başka tezahürüdür. )

Aşağıda, bir sağlık kurumunun web sitesinde yayımlanan bir metinden alıntı yer almaktadır.

"X hastalığı, Dünya Sağlık Örgütü (DSÖ) tarafından, henüz tanımlanmamış! ancak ciddi bir bulaşıcı hastalık potansiyeli!? olan patojenlere verilen varsayımsal bir terimdir. X hastalığı, bir salgına veya birden fazla ülkeye veya kıtaya yayılması halinde pandemiye neden olabilecek bir tehdit! olarak kabul edilmektedir."

Yani özetle bu ifadeler "Ortada bir şey yok ama siz yine de korkun." mesajından ibaret görünmektedir. Bu durum, kitlesel mRNA enjeksiyonu hedefi doğrultusunda kurgulanmış olan "Coronavirus" sürecinin "Korkuvirüs" sürecine evriltilmesi stratejisiyle de benzeşmektedir. Zira Coronavirus pandemisinden 9 yıl önce, 2011 yılında çekilmiş olan ve pandeminin kodlarını içeren "Contagion" ( Salgın ) filminin sloganı "Nothing spreads like fear" ( Hiçbir şey korku kadar hızlı yayılmaz. ) idi!

15-19 Ocak 2024 tarihinde Davos'ta düzenlenen World Economic Forum ( Dünya Ekonomi Forumu ) toplantısında X Hastalığı'nın gündem yapılması ve DSÖ başkanının konuyla ilgili konuşma yapması da küresel algı operasyonunun bir parçasını teşkil etmektedir.

Süreçteki bir başka sinsi iletişim yaklaşımı da "Henüz böyle bir virüs yok. Bu hipotetik, teorik bir kavram. Hazırlık için. Panik yapmayın. Korunun." tarzı beyanlardır ki esasen bu tip beyanların batini hedefi de tersten telkinle "korkutma"'dır. Zira her zaman olduğu gibi medya manşetleri kanalıyla korku pompalanmaya devam edilmektedir.




Öte yandan yaygın kullanımı olan "Twitter" isimli sosyal medya kanalının isminin "X" olarak değiştirilmesi de X harfi vasıtasıyla kitlesel telkin ve yoğunlaştırma taktiği olabilir. Zira neredeyse herkes tarafından kullanılan bu sosyal medya kanalının ismi olan X harfinin insanlar tarafından çokça tekrarlanması bilinç dışı bir kitlesel zikir fenomenine dönüşmektedir. ( Birbirinden ayrı, bağımsız gibi görünen olguları ve olayları bütüncül bir yaklaşımla, neden-sonuç ilişkisi içinde değerlendirmek her zaman fayda sağlamaktadır. )


No comments:

Post a Comment