Çeviri

Friday, August 9, 2024

2024 Olimpiyatlarındaki satanik sembolizm

2024 Paris Olimpiyatlarının açılışı öncesinde yayınlanan ve aşağıda linki bulunan bölümde olimpiyat logosunun simgelediği okült satanik anlamlar irdelenmişti.

https://kuranilmi.blogspot.com/2024/07/2024-olimpiyatlar-ve-marianne.html?m=1

Şirketler vasıtasıyla dünyayı tahakküm altına almış olan şeytanlar, küresel organizasyonları karanlık hedeflerinin iletişim aracı olarak kullanmakta ve zihinlere satanizmi telkin etmeye çalışmaktadırlar. Bu tip organizasyonlardan biri olan Olimpiyatların açılış seremonisi de tıpkı son Eurovision şarkı yarısmasının performanslarında olduğu gibi satanik temalar ( boynuz, pentagram, ateş, kan, vahşet, eşcinsellik, transeksüellik, pedofili, aşırı müstehcenlik, dini değerlerle alay etme vb. ) içerecek, hatta satanik ritüel olacak şekilde gerçekleştirilmiştir. Zira bu durum, bilinci yükselmiş geniş kitleler tarafından farkedilmiş ve büyük tepkiler oluşmuştur. Öte yandan organizatörlerin ve performans sanatçılarının her zamanki gibi satanik mesaj ve sembolizm hususunu inkar etmeleri, böyle bir amaçlarının olmadığını söylemeleri de oldukça ironik olmuştur. Ancak "yalanın", şeytanların temel ilkesi olduğu da daima hatırlanmalıdır.

Konuyla ilgili birçok analiz yapılmış ve dijital mecralarda yayınlanmış olduğundan bu bölümde sadece sosyal medyada da yer almış olan birkaç bariz sembolizm tespitine değinilmiştir. 


Mesih İsa'nın, havarileriyle son yemeğini tasvir eden Leonardo Da Vinci'nin "The Last Supper" ( Son Yemek ) isimli tablosu, transeksüel modellerin kullanıldığı, satanik pagan sembolizm içeren bir kompozisyon ile taklit edilmiştir.



"Zafer" işareti ve eşcinsellik teması ( Kime karşı zafer?!! )

Son Yemek tablosuna atfen yapılan satanik tasvirde çıplak bir adam kullanılarak, mavi renkle resmedilen cin sembolizmine ve cinsiyetsizlik temasına yer verilmiştir. Hatırlanacağı üzere, bu yıl yapılan Eurovision şarkı yarısmasına satanik temalı  "No Rules" ( Kural Yok ) isimli şarkıyla katılan Finlandiya ekibinden bir adam da sahneye çıplak olarak çıkarılmıştı. Ve her iki koreografide de "yeni bir türün doğumu" simgeleyen "yumurtadan / kaptan çıkma" tasviri yapılmıştır.

Paris Olimpiyatları 2024 koreografisi

Eurovision 2024 Finlandiya koreografisi


Dans şovlarındaki kostümlerle yine "kadınsı erkek" figürü vasıtasıyla "Cinsiyetsizlik" ( Non Binary ) teması vurgulanmıştır.


Cehennem ateşi sembolizmi yapılmıştır.


İncil'de yer alan ve "Ölüm"ü simgeleyen "Pale Horse" ( Soluk Renkli At* ) sembolizmi yapılmıştır. Yukarıdaki görselde yer alan Eifel Kulesi'nin, Babil Kulesi'nin sembolü olduğu da hatırlanmalıdır.

* 66-Vahiy-6-8 Bakınca SOLUK RENKLİ BİR AT gördüm. BİNİCİSİNİN ADI ÖLÜM'DÜ. Ölüler diyarı onun ardınca geliyordu. Bunlara kılıçla, kıtlıkla, salgın hastalıkla, yeryüzünün yabanıl hayvanlarıyla ölüm saçmak için yeryüzünün dörtte biri üzerinde yetki verildi. 


Konser esnasında duvarda İblis'in temsillerinden biri olan çift boynuzlu "Baal" sembolizmi yer almıştır. Aşağıda, Baal'e çocuk kurban etme ritüeli ilüstrasyonu yer almaktadır. 


Elinde kesik başını tutan kırmızı elbiseli, alev saçlı sözde Marie Antoinette* kompozisyonu ile esasen şeytani pagan bir karakter olan Babil fahişesi Ishtar, ateş ve ölüm sembolize edilmiştir.

* Giyotinle ifam edilen Fransa Kraliçesi


Sözde Marie Antoinette kompozisyonu


Babil Fahişesi ilustrasyonları

İncil'in Vahiy bölümünde Babil Fahişesi'nden bahsedilmekte ve sembolik görünümü tasvir edilmektedir. Babil Fahişesi'nin kan dökme ve kutsal olanı yok etme eğilimine de vurgu yapılmaktadır.

66-Vahiy-17-4 KADIN, mor ve KIRMIZI GİYSİLERE BÜRÜNMÜŞ, altınlar, değerli taşlar, incilerle süslenmişti. Elinde iğrenç şeylerle, FUHŞUNUN çirkeflikleriyle dolu altın bir kâse vardı. 

66-Vahiy-17-5 Alnına şu gizemli ad yazılmıştı: GİZEMLİ BÜYÜK BABİL, FAHİŞELERİN VE DÜNYA İĞRENÇLİKLERİNİN ANASI. 

66-Vahiy-17-6 KADININ, KUTSALLARIN VE İSA'YA TANIKLIK ETMİŞ OLANLARIN KANIYLA sarhoş olduğunu gördüm. Onu görünce büyük bir şaşkınlığa düştüm.

Hatırlanacağı üzere 2012 yılında düzenlenen Londra Olimpiyatlarında, olimpiyat stadının çevresi "kontrol piramidini" simgeleyen, üçgen formunda ışıklandırma üniteleri ile donatılmıştı. Stadın yanına da "kırmızı" ışıklandırmalı Babil Kulesi ve "ağaca sarılan yılan" sembolizmi içeren bir kule inşa edilmişti.






Ayrıca bkz.


No comments:

Post a Comment