12/10 Kale kailun minhum la taktulu yusufe ve ELKUHU Fİ ĞAYABETİL CUBBİ yeltekithu ba'dus seyyarati in kuntum failin
( Onlardan söz sahibi "Yusuf' u öldürmeyin. ONU KUYUNUN BİLİNMEZLİĞİNE ATIN. Onu bazı seyyarlar bulsun. Eğer yapanlar olursanız." dedi. )
12/13 Kale inni le yahzununi en tezhebu bihi ve ehafu en YE'KULEHUZ Zİ'BU ve entum anhu ğafilun
( "Onunla gitmeniz kesinlikle beni hüzünlendirir. Sizler ondan habersizler iken ONU KURT YER diye korkarım." dedi. )
12/14 Kalu le in EKELEHUZ Zİ'BU ve nahnu usbetun inna izen le hasirun
( "Eğer, bizler grupken ONU KURT YERSE, o zaman kesinlikle biz hasarlananlar oluruz." dediler. )
12/15 Fe lemma zehebu bihi ve ecmeu en yec'aluhu fi ğayabetil cubb ve evhayna ileyhi le tunebbiennehum bi emrihim haza ve hum la yeş'urun
( Onunla gittiklerinde, onu KUYUNUN BİLİNMEZLİĞİNDE kılmaya toplandılar. Ona "Sen, kesinlikle onlara bu işlerini farketmedikleri bir zamanda haber vereceksin." diye vahyettik. )
12/17 Kalu ya ebana inna zehebna nestebiku ve terakna yusufe inde metaina fe EKELEHUZ Zİ'B ve ma ente bi mu'minin lena ve lev kunna sadikin
( Ey babamız, biz ayrıldık yarışıyorduk. Yusuf' u mallarımızın yanında bırakmıştık da ONU KURT YEDİ. Şayet doğrular bile olsak sen bize inanan olmazsın." dediler. )
Yusuf suresinin yukarıdaki ayetlerinde "Yusuf'un kuyuya atıldığı ancak babasına O'nu kurtun yediğinin" söylendiği" bildirilmektedir.
"Zi'b" ( Kurt ) = "Cubbi" ( Kuyu )
yani
"Zi'b = Boru = Börü = Kurt = Cubbi = Kuyu = Kozmik Solucan Deliği = Boyut Portalı"
Türkçede "Solucan türü" varlıklar da "Kurt" veya "Kurtçuk" olarak isimlendirilmişlerdir.
"Zi'b" kökü "Zıvana / Zibana / Zibin / Zıbın ( İki ucu açık BORU ) kelimelerinin de kökü olup, "Zıvanadan çıkmak" ve "Bebek zıbını" ifadelerindeki "Zibin" de BORU şeklinde olan ve içine girilen nesneyi tanımlamaktadır. ( 70'li yıllarda trafik polislerinin içinde durdukları BORUMSU ünitelere "Zıbana" denirdi. Polisin "zıbana"dan çıkması da sorun oluşması / ceza kesilmesi anlamına geldiğinden "Zıvanadan çıkmak" deyimi oluşmuştur. )
"Börü" kelimesi ise Türkleri Ergenekon'dan ( Ergene ( Geçit ) + Kon ( Yer ) = Ergenekon ( Geçit Yeri ) çıkaran Kurt'a verilen isim olup esasen Türkçe'deki "Boru" kelimesinin bir tezahürüdür. Kurt = Zi'b = Zibin = Börü = Boru = Kozmik Solucan Deliği
Dolayısıyla "Kurt Yusuf'u yedi" ifadesi batinen "Yusuf kuyuya atıldı." veya "Yusuf kozmik sokucan deliğinden / portalden geçti " anlamına gelmektedir.
"Zi'b" ( Kurt ) kelimesinin son kez, "O'nu kurt yedi." cümlesini içeren 12/17 kodlu ayette geçmektedir. Ayet kodunda 11 nümerolojisi ( 1+2+1+7 = 11 ) bulunması, "boyutlar arası portalden / kozmik solucan deliğinden geçiş" kavramının nümerolojik sembolizmi niteliğindedir.
Ayrıca Hz. Yusuf'un rüyasında 11 yıldız görmesi de ( 12/4 kodlu ayet ) yine boyutlar arası geçiş / halden hale geçiş kavramına işaret eder niteliktedir. Zira Hz. Yusuf'un rüya yorumlama yeteneği yani kozmik planlardan bilgi alma yeteneği bulunmaktadır.
12/19 Ve caet SEYYARATUN fe erselu varidehum fe edla DELVEH kale ya buşra haza ğulam ve eserruhu bidaah vallahu alimun bima ya'melun
( Ve SEYYARLAR geldi de sucularını gönderdiler. KOVASINI sarkıttı. "Ey müjde, bu oğlan." dedi. Onu sermaye olarak gizlediler. Allah o yaptıklarını biliyordu. )
Hz. Yusuf'u "Kuyudan" "Kova" ile çıkaranların "Seyyarlar / Gezginler" olması da batini bilgi içermektedir. Zira spiritüalizmde üst boyutlardaki vazifeli süptil varlıklar "Gezginler" olarak anılmakta, ilahi kozmik bilgi akışı ise "Kova" ve "Su" ile sembolize edilmektedir. Yani ayetteki batini mesaj, kozmik solucan deliği kanalıyla boyutlar arası geçiş yapan Hz. Yusuf'a vazifeli varlıklar tarafından ilahi kozmik bilgiler verilmesidir. ( Kova Burcu çağının "Bilgi" çağı olması da konu ile ilintilidir. )
Ek bilgi : "Fermuar" ( Kapatıcı ) olarak bilinen İngilizcedeki "Zip" kelimesi de kökende "Zi'b" ( Boru, Yutan, İçine alan, Kurt, Canavar ) kelimesiyle ilintili gibidir. Zira "Zip", boru gibi uzun ve içine alıp kapatan niteliğe sahiptir.
"Zip" kelimesi bilgisayar yazılımı terminolojisinde "Sıkıştırma" anlamında da kullanılmaktadır "Boru" da içine alıp sıkıştıran nitelikte bir obje niteliğindedir.
Etkileyici bir bakış açısı. Tebrikler dost
ReplyDelete