Necm ( Yıldız ) suresinin aşağıdaki ayetleri "Yıldızdan gelen vahiy" kavramı açısından önem arzetmektedir.
53/1 - Ven NECMİ iza heva ( Ve YILDIZ aşağı indiğinde. )
........
53/4 - İn huve illa VAHYUN YUHA ( Kesinlikle o ancak VAHYEDİLMİŞ VAHİYDİR. )
.......
53/7 - Ve hüve bil ufukıl a'la ( Ve o en yüksek ufuktadır. )
53/8 - Sümme dena fe tedella ( Sonra yaklaştı da sarktı. )
53/9 - Fe kane kabe kavseyni ev edna ( Artık mesafesi iki yay kadar veya daha yakındı. )
53/10 - Fe EVHA ila abdihi ma EVHA ( Böylece kuluna o VAHYETTİĞİNİ VAHYETTİ. )
.......
53/13 - Ve lekad raahu nezleten uhra ( Ve onu başka sefer de inerken görmüştü. )
53/14 - INDE SIDRATİ EL MÜNTEHA* ( En son varış noktası Sidre' nin indinde. )
* "Sidratil münteha" kainattaki en üst süptil madde planı olarak tanımlanmaktadır. Ayet kodu ve ayetteki kelime adedi olan sayıların toplamı "8" sayısını vermektedir. ( 5+3+1+4+4 = 17 ... "8" )
Cinn suresinin aşağıdaki ayetinde de "Gökte KIVILCIM formundaki bekçilerden" ve kulak hırsızlığı yapan cinleri "Takip eden Kıvılcım"dan bahsedilmektedir. "Şıhab" ( Kıvılcım ) kelimesi "Yıldız"ı tanımlamakta gibidir. Vazifeli Varlıklar'ın göksel tezahürleri Kaba Madde Alemi'nden ( dünya ) "Yıldız" veya "Kıvılcım" / "Işık Kaynağı" olarak mı algılanmaktadır?
72/8 - Ve enna lemesnes semae fe vecednaha muliet haresen şediden ve ŞÜHÜBEN ( Ve kesinlikle biz göğe dokunduk da onu şiddetli bekçiler ve KIVILVIMLARLA doldurulmuş bulduk. )
72/9 - Ve enna künna nak'udü minha meka'ıde lis sem'ı fe men yestemi'ıl ane yecid lehu ŞİHABEN RESADEN ( Ve kesinlikle biz orada oturma yerlerinde duymak için oturmaktaydık. Artık şimdi kim duyarsa, ona GÖZETLEYEN KIVILCIM bulur. )
Haberci Nuh'un üç oğlundan ( Ham, Sam, Yafet ) üçüncüsü olan Yafet'in 7. oğlu olan TİRAS'ın kelime kökü olarak SİRİUS / TÜRK anlamları taşıdığı bilinmektedir. Bu çerçevede haberci veya melek olarak tezahür eden Vazifeli Varlıkların özlerinde ışık kaynağı yıldız formundaki varlıklar olduğu düşüncesi oluşmaktadır.
İncil'in Matta suresinin aşağıdaki ayetlerinde Haberci İsa'nın "Yıldız" ile tanımlanması yer almaktadır. Bu tanımlama astral bedenin / esiri varlığın fiziksel ( kaba maddesel ) planda algılanmasını ifade etmektedir.
40 Matta 1-24 Yusuf uykusundan kalkınca Rab'bin meleğinin buyruğuna uydu ve Meryem'i eşi olarak yanına aldı.
40 Matta 1-25 Ama oğlunu doğuruncaya dek Yusuf ona dokunmadı. Ve ona İSA adını verdi.
40 Matta 2-1 İsa'nın Kral Hirodes devrinde Yahudiye'nin Beytlehem Kenti'nde doğmasından sonra bazı bilge adamlar doğudan Yeruşalim'e gelip,
40 Matta 2-2 şöyle dediler: "Yahudiler'in Kralı olarak doğan çocuk nerede? Doğuda O'NUN YILDIZINI GÖRDÜK ve O'na tapınmaya geldik."
İncil'in Matta suresinin aşağıdaki ayetlerinde Haberci İsa'nın "Yıldız" ile tanımlanması yer almaktadır. Bu tanımlama astral bedenin / esiri varlığın fiziksel ( kaba maddesel ) planda algılanmasını ifade etmektedir.
40 Matta 1-24 Yusuf uykusundan kalkınca Rab'bin meleğinin buyruğuna uydu ve Meryem'i eşi olarak yanına aldı.
40 Matta 1-25 Ama oğlunu doğuruncaya dek Yusuf ona dokunmadı. Ve ona İSA adını verdi.
40 Matta 2-1 İsa'nın Kral Hirodes devrinde Yahudiye'nin Beytlehem Kenti'nde doğmasından sonra bazı bilge adamlar doğudan Yeruşalim'e gelip,
40 Matta 2-2 şöyle dediler: "Yahudiler'in Kralı olarak doğan çocuk nerede? Doğuda O'NUN YILDIZINI GÖRDÜK ve O'na tapınmaya geldik."
No comments:
Post a Comment