Çeviri

Wednesday, June 16, 2021

Sanhedrin

"Sanhedrin" kelimesi kaynaklarda Yunanca kökenli "Synedrion" ( Syn = Birlikte, Hedra = Oturmak ) kelimesinden türediği belirtilen bir kelime olup, Yahudi haham ( rabbi ) meclisine verilen isimdir.

"Sanhedrin" kelimesi aynı zamanda Arapça'daki "San'" ( Tertip, Birleştirme, Sağlamlaştırma ) ve "Hadir / Hadirun"* ( Hazır olma, Yerde bulunma, Oturma / Hazır olanlar, Yerde bulunanlar ) kelimelerinden oluşan "Sanhadirun" ( Birlikte oturanlar ) kelimesinin bir tezahürüdür. ( * Kurul toplantılarına katılanlara Türkçe'de de "Hazirun" adı verilir. )

"Sanhedrin", halen siyonist küresel aile üyelerinden oluşan 70 kişilik bir konsey olup, devletler üstü örgütleri ( CFR, Bilderberg vb. ) yönlendirmektedir. Kutsal kitaplarda "Sanhedrin" kavramı Hz. Musa'nın seçtiği "Yetmiş kişi" ifadesiyle, 7 ve 11 nümerolojisi eşliğinde zikredilmektedir.

A'raf suresinin 155. ayetinde Hz. Musa'nın, kavmindeki akılsızların yaptıklarından dolayı helâk edilmemek için Allah'a yalvarışı yer almaktadır. Söz konusu yetmiş kişi halkın ileri gelenlerinden seçilmiş kişilerdir. 

7/155 Ve (1) ahtara (2) musa (3) kavme (4) hu (5) SEB'İNE (6) RACULEN (7) li mikatina fe lemma ehazethumur racfetu kale rabbi lev şi'te ehlektehum min kablu ve iyyay e tuhlikuna bima feales sufehau minna in hiye illa fitnetuk tudillu biha men teşau ve tehdi men teşa' ente veliyyuna fağfir lena verhamna ve ente hayrul ğafirin

( Ve Musa, belirlediğimiz zamanımız için kavminden YETMİŞ ERKEK seçti. Onları sarsıntı yakaladığında, Musa "Rab’bim, dileseydin onları ve de beni daha önce helak ederdin. Bizi, bizden o akılsızların yaptıklarından dolayı mı helak edeceksin? Kesinlikle o ancak senin sınavındı. Sen onunla dilediğin kimseyi saptırırsın ve dilediğin kimseyi de yönlendirirsin. Sen bizim dostumuzsun. O halde bize af eyle ve bize merhamet et. Sen affedenlerin en hayırlısısın." dedi. )

- Ayetin sure numarası 7'dir.

- Ayet numarasının ( 155 ) nümerolojik değeri 11'dir. ( 1+5+5 = 11 )

- Ayette "Seb'ine raculen" ( Yetmiş erkek ) ile biten bölümde 7 kelime bulunmaktadır. Tevrat'taki ilgili ayetler ise şöyledir.

2 Çıkış 24-1 RAB Musa'ya, "Sen, Harun, Nadav, Avihu ve İsrail ileri gelenlerinden YETMİŞ KİŞİ bana gelin" dedi, "Bana uzaktan tapın.

- Ayet numarasını oluşturan sayıların toplamı 7 sayısını vermektedir. ( 2+4+1 = 7 ) 

4 Sayılar 11-16 RAB Musa'ya, "Halk arasında önder ve yönetici bildiğin İsrail ileri gelenlerinden YETMİŞ KİŞİ topla" dedi, "Onları Buluşma Çadırı'na getir, yanında dursunlar.

- Ayet numarasında ( 11-16 ) 11 ve 7 ( 1+6 = 7 ) nümerolojisi bulunmaktadır.

4 Sayılar 11- 25 Sonra RAB bulutun içinde inip Musa'yla konuştu. Musa'nın üzerindeki Ruh'tan alıp YETMİŞ İLERİ GELENE verdi. Ruh'u alınca peygamberlik ettilerse de, daha sonra hiç peygamberlik etmediler.

- Ayet numarasında ( 11-25 ) 11 ve 7 ( 2+5 = 7 ) nümerolojisi bulunmaktadır.

Tevrat'ın aşağıdaki ayetlerinde ise "İsrail kavminden yetmiş ileri gelenin" inkârcı, putperest ve satanik eğilimlerine dikkat çekilmektedir. Ayetlerde reptilianlara ( sürüngenlere ) tapınma kavramı da yer almaktadır.

26 Ezekiel 8- 10 Böylece içeriye girip baktım. Duvarın her yanına çeşit çeşit sürüngen, iğrenç hayvan şekilleri ve İsrail halkının bütün putları oyulmuştu.

26 Ezekiel 8-11 İsrail ileri gelenlerinden YETMİŞ KİŞİYLE Şafan oğlu Yaazanya orada, PUTLARINönünde duruyordu. Her birinin elinde bir buhurdan vardı; buhurun kokusu bulut gibi yükseliyordu.

26 Ezekiel 8-12 "İnsanoğlu, İsrail halkının ileri gelenlerinin kendi putlarının odalarında, karanlıkta neler yaptıklarını gördün mü?" dedi, "Onlar, 'RAB bizi görmüyor, RAB ülkeyi bıraktı diyorlar." 

Ayetlerdeki "Yetmiş kişi" kavramı, bugün dünyayı tam tahakküm altına almak isteyen küreselcileri yönlendiren, yöneten "Sanhedrin" konseyini işaret etmekte gibidir. Zira küreselciler düşünce, tutum, söylem, eylem ve sembolizmlerini daima kutsal kitaplardaki ayetlere göre düzenlemektedirler.

Aşağıda yer alan Sanhedrin konseyi ilüstrasyonunda, düaliteyi ve farklı iki boyutu simgeleyen ve ezoterik bir sembol damalı zemin dikkat çekmektedir.





No comments:

Post a Comment