"We shall have world government, whether or not we like it. The question is only whether world government will be achieved by consent or by conquest."
( Hoşlansak da hoşlanmasak da dünya devletine sahip olmalıyız. Soru sadece dünya devletinin rıza ile mi, istila ile mi gerçekleştirileceğidir. )
Bu cümleler Federal Reserve'in kurucularından olan banker James Paul Warburg'un 17.02.1950 tarihinde Amerikan Senatosu Dış İlişkiler Komitesi'ndeki konuşmasından alıntıdır.
Pandemi ile formatlanmış dünya toplumu ve güncel sosyopolitik / sosyoekonomik gelişmeler dikkate alındığında küreselciler Tek Dünya Devleti idealine "Conquest through consent" ( Rıza yolu ile istila ) metodu ile ilerledikleri söylenebilir.
Atatürk, gençliğe hitabesindeki şu sözlerinde sanki algılanandan daha derin bir mesaj vermiş ve tek dünya devleti yoluyla küresel tam tahakküm sistemini hedefleyenlere işaret etmiş gibi görünmektedir.
"İstiklâl ve Cumhuriyetine kastedecek düşmanlar, BÜTÜN DÜNYADA EMSALİ GÖRÜLMEMİŞ BİR GALİBİYETİN MÜMESSİLİ olabilirler."
Özgürlük, eşitlik ve refah olarak telkin edilen ancak özünde küresel tam kölelik düzeni olan "Tek topluluk" idealinin yanlış olduğu Kur'an ayetlerinde bildirilmektedir.
5/48 .... lev şaellahu le cealekum UMMETEN VAHİDETEN ve lakin li yebluvekum fi ma atakum ....
( .... Şayet Allah dileseydi sizi TEK TOPLULUK kılardı. Lakin o size verdikleri hakkında sizi sınamak içindi. .... )
11/118 Ve lev şae rabbuke le cealen nase UMMETEN VAHİDETEN ve la yezalune muhtelifin
( Ve şayet Rab’bin dileseydi insanları TEK TOPLULUK kılardı da ihtilaf etmekten geri durmazlardı. )
42/8 Ve lev şaellahu le cealehum UMMETEN VAHİDETEN ve lakin yudhilu men yeşau fi rahmetih vez zalimune ma lehum min veliyyin ve la nesir
( Ve şayet Allah dileseydi, onları TEK TOPLULUK kılardı. Lakin, dilediği kimseyi rahmetine sokar. Zalimler, onlara ne dost ne de yardımcı yoktur. )
43/33 Ve lev la en yekunen nasu UMMETEN VAHİDETEN le cealna li men yekfuru bir rahmani li buyutihim sukufen min fiddatin ve mearice aleyha yazherun
( Ve şayet insanların TEK TOPLULUK olma durumu olmasaydı, Rahman' ı inkar eden kimselerin evleri için gümüş çatılar, tavanlar ve onun üzerine çıkmaya merdivenler oluştururduk. )
Siyonizmin kadim ideali olan "Tek Dünya Devleti" projesinin son aşamasında İstanbul şehrinin yer aldığı, "Siyon Liderlerinin Protokolleri" adlı kitabın özet bölümündeki şu cümlelerde ifade edilmektedir.
"Üçüncü protokolün baş taraflarında sembolik yılandan bahsedilmektedir. Protokolların îngilizce tercümesinde bu mevzuda yazılanlara göre Yahudilerce, yılanın başı Yahudilerin plânlarını tertip eden kimseleri, yılanın gövdesi ise diğer Yahudileri temsil ediyormuş. Yılanın başı bir yere girince oradaki Yahudi Olmayan güçler ile mücadele ederek onları ezmeğe çalışırmış ve yılanın başı Kudüsten hareket ederek birçok yerleri işgal edip tekrar Kudüse dönerek devrini tamamlayacakmış. İngilizce tercümede yılanın işgal hedeflerinden Kudüsten evvelki son şehrin İstanbul olduğu kaydedilmekte ve şu not ilâve edilmektedir: "Bu harita Jön Türk hareketinin yâni Türkiyedeki Yahudi ihtilâlinin vukuundan senelerce önce çizilmiştir." "
Son dönemde İstanbul'a dikilen yılan sembolizmli yapılar da ( İstanbul Havalimanı Kontrol Kulesi, Çamlıca Anten Kulesi ) bu bağlamda okült ezoterik mesaj vermektedir.
Taha suresinin 19. ayetinden 23. ayetine kadar olan bölümde, Hz. Musa'nın sihirbazlar ile olan mücadelesinden bahsedilmekte ve bazı tarihsel kodlar verilmekte gibidir. Zira ayet setinde bir yılanın tezahüründen ve etkisiz hale getirilişinden bahsedilmektedir. Ayet setinin, coronavirüs vakasının başladığı 2019 yılı ile küreselciler için önem arzeden ve ayrıca pandeminin bitiş yılı* olarak öngörülen 2023 yılına işaret ediyor olması muhtemeldir. Zira 20/23 kodlu ayette "büyük bir ayetin gösterileceği" bildirilmektedir. ( * Times dergisi pandeminin 2023 yılında bittiğine ilişkin fütüristik bir yazı yayımlamıştı. )
20/19 Kale elkiha ya musa ( "At onu ey Musa." dedi. )
20/20 Fe elkaha fe iza hiye hayyetun tes'a ( Böylece onu bıraktı da o zaman o koşan yılan oldu. )
20/21 Kale huzha ve la tehaf se nuiyduha siratehel ula ( "Onu yakala ve korkma. Onu ilk önceki haline döndüreceğiz." dedi. )
20/22 Vadmun yedeke ila cenahike tahruc beydae min ğayri suin ayeten uhra ( Ve elini koynuna koy. Diğer ayet olarak, kusursuz beyaz çıksın. )
20/23 Li nuriyeke min ayatinel kubra ( Sana ayetlerimizin en büyüklerinden göstermek için. )
...-.
ReplyDeleteSizinle tanışmak istiyorum . Adım Malik Ejder ve İstanbuldayım
ReplyDelete