10 Mart 2020 Salı

Yıldız tesiri

Yıldızların manyetik alanlarının kainattaki varlıklar üzerindeki maddi ve manevi tesirlerini inceleyen bir bilim olan Astroloji veya İlmin Nücum ( Yıldızbilim ) esas itibarıyla tüm bilimlere yön veren bir özelliğinin olduğu yeni yeni idrak edilmeye başlanmıştır.

Yıldız, aslında kaba maddenin göksel ( süptil ) projeksiyonu olan ve bilgi akışını, yönlendirmeyi ve ilahi kozmik tesiri ( vahiy, tebliğ vb. ) temsil eden bir olgudur.

40-Matthew-2-1 İsa'nın Kral Hirodes devrinde Yahudiye'nin Beytlehem Kenti'nde doğmasından sonra bazı bilge adamlar doğudan Yeruşalim'e gelip,

40-Matthew-2-2 şöyle dediler: "Yahudiler'in Kralı olarak doğan çocuk nerede? Doğuda O'nun YILDIZINI* gördük ve O'na tapınmaya geldik."

* "Yıldızını görmek" kavramı, kaba madde alemindeki bir varlığın üst süptil alemdeki ( boyut ) astral projeksiyonu ile kurulan etkileşimi tanımlamaktadır. Matta suresinin bu ayetindeki söz "Bilge Adamlar" tarafından söylenmiştir. Bilge Adamlar, astroloji konusunda derin bilgiye sahip olan ve medyumsal yüksek frekans oluşturabilme yeteneklerinden dolayı üst frekanslar ile temas kurabilen müneccimlerdir. ( Astrologlar / Yıldızbilimci )  

12/4 - İz kale yusüfü li ebıhi ya ebeti innı raeytü ehade aşera KEVKEBEN veş şemse vel kamera raeytühüm li sacidın
( Zamanında Yusuf babasına "Ey babam, kesinlikle ben onbir YILDIZ, Güneş ve Ay gördüm. Onları benim için yere kapanırlarken gördüm." dedi. )

Yusuf'a yıldızlar ( Vazifeli Varlıklar / Melekler ) kanalıyla ilahi kozmik bilgiler aktarılmıştır.

16/16 - Ve alamat** ve bin NECMİ hüm yehtedun
( Ve alametler. Onlar YILDIZ ile yönlenirler. )

** Alamat kelimesi "Bilgilenme sağlayan unsur, İşaret" anlamına gelmektedir. Dolayısıyla ayette "Bilgiler yıldızdan iletilecek tesirler ile yönlendirilirler." anlamı bulunmaktadır.

Necm ( Yıldız ) suresinin aşağıdaki ayetleri Yıldız'ın ilahi kozmik bilgi akışının ( vahiy, tebliğ ) kaynağı ve vahiy vesilesi olan Vazifeli Varlık ( Melek ) olduğu mesajını vermektedir.

53/1 - Ven NECMİ iza heva
( Ve YILDIZ aşağı indiğinde. )
....
53/8 - Sümme dena fe tedella
( Sonra yaklaştı da sarktı. )

53/9 - Fe kane kabe kavseyni ev edna
( Artık mesafesi iki yay kadar veya daha yakındı. )

53/10 - Fe EVHA ila abdihi ma EVHA
( Böylece kuluna o VAHYETTİĞİNİ VAHYETTİ. )

Hicr ve Cinn surelerinin aşağıdaki ayetlerinde de "Yıldız" kelimesi "Vazifeli Varlık ( Melek )" kavramı ile özdeşleştirilmiştir.

72/8 - Ve enna lemesnes semae fe vecednaha muliet HARESEN şediden ve ŞÜHÜBEN
( Ve kesinlikle biz göğe dokunduk da onu şiddetli BEKÇİLER ve KIVILCIMLARLA doldurulmuş bulduk. )

72/9 - Ve enna künna nak'udü minha meka'ıde lis sem'ı fe men yestemi'ıl ane yecid lehu ŞİHABEN RESADEN
( Ve kesinlikle biz orada oturma yerlerinde duymak için oturmaktaydık. Artık şimdi kim duyarsa, ona GÖZETLEYEN KIVILCIM bulur. )

Ayetlerde yıldızlar, "Bekçi" ve "Gözetleyen kıvılcım" olarak tanımlanmakta ve idrakli varlık nitelemesi yapılmaktadır. 

15/16 - Ve lekad cealna fis semai BÜRUCEN ve zeyyennaha lin nazırın
( Ve gökte YILDIZ KÜMELERİ oluşturduk ve onu bakanlar için süsledik. )

15/17 - Ve hafıznaha min külli şeytanir racım 
( Ve onu tüm kovulmuş şeytanlardan koruduk. )

15/18 - İlla men isterekas sem'a fe etbeahu ŞİHABÜN mübın
( O kulak hırsızlığı yapan kimse hariç. Artık onu apaçık KIVILCIM takip eder. )

Ayetlerde üst süptil boyutlardan, nefsani ve şeytani emellerle bilgi hırsızlığı yapan cinlerin* ( düşük dirak seviyeli, nefsaniyet yoğun negatif tesirli süptil obsedör varlık ) "Yıldız" ve "Kıvılcım" olarak tanımlanan Vazifeli Varlıklar ( Melekler ) tarafından takip ve kontrol edildiği bildirilmektedir.

* Cinn kelimesi "Görünmeyen, Korunan, Gizli olan" anlamına gelmekte olup, "Cünnet" ( Kalkan ), "Cenin" ( Rahimde olup görünmeyen ) kelimeleri de aynı köktendir. )

"DISASTER" ( İng. ) ve "DESASTRE" ( Fra. ) kelimeleri "Yıldız Tesiri" kavramını batıni olarak içlerinde saklamaktadırlar.

Zahiri ;

Disaster = Felaket

Batıni ;

Dis ( Olumsuz, Negatif ) + Aster ( Yıldız ) = Disaster ( Negatif Tesirli Yıldız )
inde tutan

Haberci İbrahim'in "Yıldıza bakmak suretiyle hasta olduğunu teyid etmesi." hususunu içeren ayet de konu bağlamında önem arzetmektedir.

37/88 - Fe nezara nazraten fin NÜCUM
( YILDIZLARA bakışlarla baktı. )

37/89 - Fe kale innı SEKIM
( "Kesinlikle ben HASTAYIM." dedi. )

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder