4 Mart 2023 Cumartesi

Karyokinez ve Kuantum Diriliş teorisi

Çok hücreli canlılarda hücre çekirdeğinin yarılıp bölünerek iki uçta toplanması ve bu her iki uçta yeni birer çekirdek oluştuktan sonra hücrenin ortadan ikiye bölünerek iki yeni hücrenin ortaya çıkması ve bu oluşumun döngüsel olarak devam etmesine karyokinez veya mitoz bölünme adı verilmektedir. 

Karyokinez ( Mitoz Bölünme ) fazları

Hücre çekirdeğinin yarılıp bölünmesi fenomeni esasen çekirdekteki DNA kodlarının kopyalanması suretiyle yeni bir çekirdek oluşmasıdır.

Kuantum fiziği, atom altı parçacıkları inceleyen bilim dalı olup, Kuantum Bilgisayar ise veri depolama için atom altı parçacıkların kuantum hallerini kullanan bilgisayardır. 

Transhumanism, Project Avatar, Human 2.0, Singularity vb. isimler ile gündeme getirilen "üstün insan", "ölümsüz insan", "tanrı indan" konseptli projelerin özünde kuantum bilgisayar teknolojisi vasıtasıyla insan bilincinin ( ruhunun ) kopyalanması yani tıpkı karyokinez fenomeninde olduğu gibi bir insandan, dijital platformda veya sentetik bedende ikinci bir insanın oluşturulması hedefi bulunmaktadır. Bu nedenledir ki küreselciler ölmüş bir insanın bilincinin ( ruhunun ) dijital platforma veya sentetik host bedene aktarılması yoluyla yaşamının devam ettirilebileceğini yani "diriltilebileceğini" ve böylelikle ölümsüzlüğün de gerçekleşeceğini savunmaktadırlar.

Yukarıdaki belirtilenlerin de yine Kur'an ilmine istinaden ortaya çıkan hususlar olduğu görülmektedir. En'am suresinin 95. ayeti, hem karyokinez fenomenini tanımlamakta hem de kuantum fiziği kavramına ve "kuantum diriliş teorisine" referans kaynağı teşkil ermektedir.

6/95 İnnellahe FALİKUL HABBİ VEN NEVA YUHRICUL HAYYE MİNEL MEYYİTİ VE MUHRİCUL MEYYİTİ MİNEL HAYY zalikumullahu fe enna tu'fekun 

( TOHUM TANELERİNİ VE ÇEKİRDEKLERİ YARIP AÇAN kesinlikle Allah' tır. O ÖLÜDEN DİRİYİ ÇIKARIR VE DİRİDEN DE ÖLÜYÜ ÇIKARIR. İşte Allah budur. O halde nasıl döndürülürsünüz? ) 

Ayrıca bkz. 

https://kuranilmi.blogspot.com/2023/02/dubai-future-forum-2022.html

https://kuranilmi.blogspot.com/2023/01/sura-uflendigi-gun.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder