Çeviri

Sunday, May 17, 2020

COVID19 Salgınının Toplumsal Sonuçları

COVID19 salgını süreci vesilesiyle küresel aileler kadim taktikleri olan "Bir aksiyonla cok sonuç elde etme" stratejilerini uygulamaya çalışmışlardır. Ancak herşey Allahü Teala'nın izniyle vuku bulduğundan ve her olgunun ve olayın mutlak surette tekâmüle vesile olmasından dolayı virüs salgını süreci de aslında birçok insanın ruhsal yükselişine ve idraki tekâmülüne vesile olmuştur.

Küreselcilerin "hedefledikleri" bazı sonuçlar aşağıda olup, hedefe ulaşılamayacaktır.

- Sosyal mesafe kavramı vesilesiyle insanların birbirlerinden uzaklaştırılmaları ve toplu hareket imkânının bloke edilmesi. Bu durumun insanların ileriki zamanlarda toplu hareket yapma eğilimlerini de olumsuz yönde etkilemesi öngörülmüştür. 

- İnsanların birbirlerini potansiyel risk unsuru olarak görmeleri ve mekruh addetmeleri. Böylelikle insanların birbirlerine olan sevgi ve saygı duygularının da hasara uğratılması,

- İnsanların, filmlerde aslında insanı sembolize eden zombilere dönüştürülmesi,

- Mecburi olarak evde kalmaya zorlanarak özgürlüğü elinden alınan insanların travmatik süreçlere maruz kalmaları ( Bilindiği üzere travma, temel zihin kontrol ve programlama metodudur. ) ve hem psikolojilerinin, hem de immün ( bağışıklık ) sistemlerinin zayıflatılması. ( İnsanların doğal hareketlerinden mahrum bırakılıp eve kapatılmaları metabolizmaları üzerinde olumsuz sonuçlar doğuracaktır. )

- İnsanlar dijital sisteme daha mecbur ve daha bağımlı kılınmaları,

- Eğitim süreçlerinin aksatılması ve eğitim sisteminin değiştirilerek tamamen dijitalleştirilmesi ( Cahil bir nesil oluşturma stratejisinin bir yansıması )

- Medya vasıtasıyla planlı ve kasıtlı olarak topluma sürekli korku telkini yapılması ve korkuyla yönlendirilen bir yeni dünya toplumu oluşturulması ( Korku duygusu kaynaklı frekanslar psikolojiyi olumsuz etkilemekte ve immün sistemi de zayıflatmaktadır. )

- Sürekli hastalanma endişesiyle yaşayan, anksiete bozukluğu, panik atak ve paranoya semptomları arzeden bir toplum oluşturulması,

- Toplumun 7/24 takibe, kontrole ve polis devleti uygulamasına alıştırılması ve halkın birbirinin polisi yapılması projesinin ilk uygulamaları,

- Virüslü bölge ve virüs pozitif insanların tespitine yönelik olarak hazırlanan cep telefonu yazılımı vesilesiyle sosyal skorlama uygulamasının ilk uygulamasının yapılması, 

- Aşılama yoluyla nanoçipleme ve dijital kimlik uygulamasının başlatılmaya çalışılması,

- Sosyalizm Görünümlü Küresel Diktatörlük uygulaması için planlanan Tek Dünya Devleti projesi kapsamında "tek toplum" algısının yaratılması ve bu kavramın telkin edilmesi, ( Aslında çok güzel olan tek toplum ve birlik kavramlarının ardına gizlenilerek küresel kölelik sisteminin tesisine yönelik zihinsel şartlama yapılması )

- Minimalist ve paylaşımcı yaşam telkini, ( Bu kavramlarda olması gerekeni yansıtmakla birlikte küreselcilerin amacı toplumların imkanlarını ellerinden alıp yoksullaştırmaktır. Bu strateji için de "minimalizm" ve "paylaşımcılık" kavramlarının ardına gizlenilmektedir. )

- Çin'in her alanda ön plana çıkarılmasıyla bu ülkedeki yönetim tarzı olan sosyalizm görünümlü diktatörlük sisteminin aşamalı olarak iletişimi ve telkini yapılmaktadır.

Sonuçları daima Allahü Teala'nın belirlediği, O'nun izni olmadan hiçbir şeyin olamayacağı gerçeği ve insanların, samimiyetle inanmak koşuluyla, korkmamaları gerektiği ayetlerde defaatle bildirilmektedir.

6/59 - Ve ındehu mefatihul ğaybi la ya'lemüha illa hu ve ya'lemü ma fil berri vel bahr ve ma teskutu min verakatin illa ya'lemüha ve la habbetin fı zulümatil erdı ve la ratbin ve la yabisin illa fı kitabin mübın
( Ve gaybın anahtarları O’nun indindedir. Onları O’ndan başkası bilmez. Karada ve denizde ne varsa bilir. Yaprak düşmez ki O onu bilmesin. Toprağın karanlıklarında ne bir tohum tanesi, ne yaş, ne de kuru bir şey yoktur ki apaçık kitabın içinde olmasın. )

22/41 - Ellezine in mekkennahüm fil erdı ekamus salate ve atevüz zekate ve emeru bil ma'rufi ve nehev anil münker ve lillahi akıbetül ümur
( Onlar ki, eğer onları yerde imkan vererek muktedir kılsak duaya kalkarlar, zekat verirler, iyiliği emrederler ve kötülükten menederler. İşlerin sonu, sonucu Allah içindir. )

2/112 - Bela men esleme vechehu lillahi ve hüve muhsinün fe lehu ecruhu inde rabbihı ve la havfün aleyhim ve la hüm yahzenun
( Bilakis. Kim yüzünü Allah’a teslim ederse ve o iyilik yapan olursa böylece Rab’binin indinde ödülü onadır ve üzerlerine korku yoktur ve onlar hüzünlenmezler. )






No comments:

Post a Comment