Çeviri

Tuesday, May 19, 2020

Eğitim sistemi hakkında....

Eğitim sistemi, yeni dünya düzeninin toplumunu oluşturması planlanan cahil, merhametsiz ve tek tip insanların yaratılabilmesi amacıyla küresel anlamda bilinçli ve sistematik olarak dejenere edilmektedir. Yeni dönemde genç nesile sunulan eğitim konuları esas itibarıyla eğitmek yerine ezberletmek, doktrine etmek, zihinleri belirli kavramlara şartlamak ve programlamak için kullanılmaktadır. Ayrıca mevcut eğitim sistemi, "Kodlama", "Robotik" vb gibi süslü terminolojilerin ardında sadece  mantık, matematik, hesaplama, analitik düşünce, sıralama, sayma vb. gibi sayısal ve mekanik işlevlerin merkezi olan Sol Beyini aktive eden unsurlara odaklanmış durumdadır. Bu yaklaşım duygusuz, merhametsiz ve tek tip robot misali bir neslin ortaya çıkmasına sebebiyet vermektedir. Ve bunun sonucunda da "eğitimli" sıfatı verilmiş ancak aslında "cahil" olan bir kitle tezahür etmektedir. 

İlk AI şehri olması planlanan Neom City'nin ilk vatandaşının Sophia isimli bir robot olması da bu bağlamda çok manidardır. Ayrıca bazı internet sitelerine girişte beliren "Ben robot değilim." onay penceresi de aslında bir süredir insanların bilinçaltına "Sen bu sistemin robotsun." mesajını sübliminal olarak vermektedir.

Olması gerek eğitim sistemi ise antik çağlarda bazı kavimlerde uygulanan ancak küresel şeytanlar tarafından genelleşmesinin önü kesilmiş olan ezoterik eğitim sistemidir. Bu eğitim sisteminde, Sol Beyin ile, imajinasyonun ( hayal gücünün ), sezginin, yaratıcılığın, bütüncül düşüncenin, ahlakın, merhametin ve sevginin merkezi olan Sağ Beyin dengesi korunmuş ve ana bilgi kaynağı olarak da multidisipliner veri hazinesi olan kutsal yazılar baz alınmıştır.


                                                         
               Sağ ve Sol Beyin özellikleri


Antik Yunan'da "Suggestology" ( Telkinbilim ) olarak bilinen eğitim sisteminde insanların bol oksijen alan mağaralarda yüksek konsantrasyon ve odaklanma yoluyla transa geçip beyin frekanslarını Alfa seviyesinden Beta seviyesine yükselttikleri ve böylelikle çok daha kısa sürede çok daha fazla miktarda bilgiyi öğrenebildikleri bilinmektedir. ( Örneğin bir saatlik bir trans sonucunda yeni bir dil öğrenmek mümkün olmaktaydı. ) Bugün "Dijital Dönüşüm" kisvesi altında yürütülen küresel projelerin ana amacı insanların beyin frekanslarının kontrol altına alınması ve idraki yükselişlerinin engellenmesidir. 

                              
Beyin dalgası frekanslarının yönetimi eğitim sisteminin temelidir.

Bu konuya örnek Kehf suresinin aşağıdaki ayetlerinde verilmektedir. Ayetlerde mağara ortamında bulunan bir grup insanın trans haline geçerek deri levhalarda yazılı olan ilmi özümsedikleri anlatılmaktadır. 

18/9 - Em hasibte enne ASHABEL KEHFİ ver RAKIMİ kanu min ayatina aceba ( Sen MAĞARA SAHİPLERİNİN ve DERİ LEVHALARIN kesinlikle şaşılacak ayetlerimizden olduklarını mı sandın? )

18/10 - İz evel fityetü ilel KEHFİ fe kalu rabbena atina min ledünke rahmeten ve heyyi' lena min emrina raşeda ( Zamanında genç adamlar MAĞARAYA sığındılar da "Rab’bimiz bize indinden rahmet ve işimizden doğruluğa kolaylık ver." dediler. )

18/11 - Fe DARABNA ALA AZANİHİM FİL KEHFİ sinıne adeda ( Böylece MAĞARANIN İÇİNDE seneler adediyle KULAKLARINA VURGULAYIP BEYAN ETTİK. )

18/18 - Ve TAHSEBUHÜM EYKAZAN VE HÜM RUKUDÜN ve nükallibühüm zatel yemıni ve zateş şimali ve kelbühüm basitun ziraayhi bil vesıyd lev ittala'te aleyhim le velleyte minhüm firaran ve le müli'te minhüm ru'ba
( Ve ONLARI UYANIK SANIRDIN AMA ONLAR UYKUDAYDILAR*. Onları sağa ve sola çevirirdik. Köpekleri ön ayaklarını kapı eşiğine uzatıp yaymıştı. Şayet onları görseydin firar ederek onlardan yüz çevirirdin ve onlardan korku ile doldurulurdun. )

* Ayette mağara içindeki insanların ilim öğrenmek için trans haline girdikleri bildirilmektedir.

Yaratılışın kodlarını içeren, tüm bilimlerin ve teorilerin kaynağı olan Kur'an'ın multidisipliner ( matematik, astronomi, psikoloji, tıp, fizik, kimya, astroloji, sosyoloji vb. ) bir eğitim sisteminin temel kitabı olması gerekmektedir. Ancak bu ifade güncel anlamdaki "Kur'an kursları" ile asla karıştırılmamalıdır. İcatları ve teorileriyle bilinen birçok biliminsanı aslında başarılarını kutsal kitaplardaki ezoterik ilme, okült kelime ve kodlama sistemine vakıf olmalarına borçludurlar. Bu konudaki en bilinen örnek fizikçi olarak bilinen ama aslında bir okültist ve alşimist olan Isaac Newton'dur. Newton'un "Kutsal Kitabın Yorumu" isimli kitabı bu bağlamda dikkat çekmektedir.

Temel eğitimin Kur'an ilmi olduğunu bildiren ayetler şöyledir.

2/31 - Ve alleme ademel esmae külleha sümme aradahüm alel melaiketi fe kale enbiunı bi esmai haülai in küntüm sadikın
( Ve Adem’e isimlerin hepsini öğretti. Sonra onları meleklere gösterdi. "O halde, eğer doğrular iseniz, bunları bana isimleriyle haber verin." dedi. )

2/32 - Kalu sübhaneke la ilme lena illa ma alemtena inneke entel alimül hakim
( "Yücesin sen. O bize öğrettiğinin haricinde bize ilim yoktur. Kesinlikle sen bilensin hakimsin." dediler. )

3/79 - Ma kane li beşerin en yü'tiyehüllahül kitabe vel hukme ven nübüvvete sümme yekule lin nasi kun ıbadel lı min dunillahi ve lakin kunu rabbaniyyıne bima KÜNTÜM TÜALLİMUNEL KİTABE ve BİMA KÜNTÜM TEDRUSUN
( Allah'ın, kitabı, hükmü ve haberciliği verdiği insanın, insanlar için "Allah’tan başkasına kul olun." demesi olmaz. Lakin O ÖĞRETMİŞ OLDUĞUNUZ ve DERS ALDIĞINIZ KİTAPTAN dolayı Rab’be adanmış olun. )

6/105 - Ve kezalike nüsarrifül ayati ve li yekulu DERASTE ve li nübeyyinehu li kavmin ya'lemun
( Ve işte ayetleri, "SEN DERS ALMIŞSIN." demeleri ve bilen kavim için onu iyice beyan etmemiz için böyle sarfediyoruz. )

34/44 - Ve ma ateynahüm min KÜTÜBİN YEDRUSUNEHA ve ma erselna ileyhim kableke min nezır
( Ve onlara DERS ALACAKLARI KİTAPLARDAN vermedik. Onlara senden önce uyarıcıdan da göndermedik. )

68/37 - Em leküm KİTABÜN fihi TEDRUSUN ( Yoksa size KİTAP var da, ondan mı DERS ALIYORSUNUZ? )**

** İnkarcıların Kur'an'ı reddetmeleri ve nefsani olarak hüküm vermeleri üzerine inmiş ayettir.






No comments:

Post a Comment