15 Temmuz 2021 Perşembe

Bir kitap basıldı, bir tesir yayıldı. 

Deneysel Ruhçuluk'un Türkiye'deki öncüsü Bedri Ruhselman üst süptil plandaki vazifeli varlıklar ile kurduğu temaslar neticesinde edindiği bilgileri "İlahi Nizam ve Kâinat" ( İNK ) isimli bir kitapta derlemiş ve kitabı, vefatından bir yıl önce 1959 yılında tamamlamıştır. Ancak Ruhselman, kitabın 2013 yılında ( 54 yıl sonra ) bastırılarak dağıtılmasını vasiyet etmiş ve üç nushayı, zamanı geldiğinde açılmak üzere saklamaları amacıyla üç kişiye teslim etmiştir.

Nushalar 54 yıl boyunca, İstanbul Karaköy’deki 5. Noter’de saklanmış, nihayet 2 Nisan 2013 tarihinde MTİAD1950 Yayınevi tarafından yayımlanarak piyasaya sürülmüştür.

Ruh ve Madde olgularını derinlemesine açıklayan, ilahi nizama ve yaratılış mekanizmasına ilişkin detaylı bilgiler içeren bu kitap Kur'an'ın daha iyi anlaşılabilmesi hususunda da bir vasıta niteliği taşıyan önemli bir kozmik kaynak niteliğindedir. 

Spiritüalizmde, üst süptil boyuttan ( plan, frekans ) kaba madde planı dünyaya tesirler ileten ve yönlenme sağlayan vazifeli süptil ( bedensiz ) varlıklar "Gezginler" olarak tanımlanmaktadır. Bu varlıkların Kur'an'daki karşılığının "Melek" ( Meleke sahibi, Beceren, İcra eden ) kelimesi olması kuvvetle muhtemeldir. Vazifeli varlıkların "Gezgin" kelimesi ile tanımlanmalarının sebebi esasen Arapça'da "Akan, Akıcı, İnce, Yer Değiştiren, Gezen" anlamlarına gelen "Seyyal" kelimesiyle de ilintilidir. "Seyyal" kelimesi "Süptil" kelimesiyle de anlam benzerliği taşımakta olup, vazifeli "Seyyal Varlıkları" yani "Gezginleri" nitelemektedir. 

İlahi Nizam ve Kâinat kitabında yer alan aşağıdaki bölüm vazifeli varlıkları, tesir iletilerini ve seyyallik kavramına ilişkin bilgileri içermektedir.

"Dünyamız etrafında kesafetten SEYYALLİĞE doğru uzaklaşan bir sürü TESİR SAHASI vardır. ... Bunların her biri VAZİFELİ VARLIKLARA AİT TESİR SAHALARIDIR. ... En kesif tesir mıntıkası dünya sathına en yakın olan sahadır. Ve nisbeten daha geri varlıklara aittir. ... Şu hâlde dünyanın etrafında kabalıktan İNCELİĞE doğru dünyadan gittikçe uzaklaşan tesir vasatları mevcuttur. " ( İlahi Nizam ve Kâinat ) 

"Seyyal" ile aynı kökten türeyen ve ortak "Gezgin" anlamı içeren "Seyyar" kelimesi de Yusuf suresinin 19. ayetinde Hz. Yusuf'u "kuyu" olarak sembolize edilen kozmik solucan deliğinden ( uzay zaman boyutundan ) çıkaran ve ona ilahi kozmik bilgiler aktaran vazifeli varlıkları ( Seyyaller, Gezginler ) tanımlamaktadır.

12/19 Ve caet SEYYARATUN fe erselu varidehum fe edla delveh kale ya buşra haza ğulam ve eserruhu bidaah vallahu alimun bima ya'melun

( Ve SEYYARLAR / GEZGİNLER geldi de sucularını gönderdiler. Kovasını sarkıttı. "Ey müjde, bu oğlan." dedi. Onu sermaye olarak gizlediler. Allah o yaptıklarını biliyordu. ) 

Ayetteki "Su" kelimesi "İlahi kozmik bilgileri", "Kova" kelimesi ise "Bilgi akışını" sembolize eden kelimelerdir. ( Kova Burcu'nun "Bilgi Çağı" olarak anılması da bu hususla ilintilidir. )

"İlahi Nizam ve Kâinat" kitabının Nisan 2013 tarihinde basılıp yayımlanması ile hemen hemen eşzamanlı olarak Mayıs 2013 tarihinde de "GEZİ Parkı"'nda ağaçların korunmasına yönelik aktivist hareketlerin başlaması arasında ruhsal frekans etkileşimi olması kuvvetle muhtemeldir. Sürece konu mekânın isminde "Gezi" kelimesinin bulunması da yukarıda değinilen "Gezginler" kavramı açısından çok önemli bir mesaj niteliğinde gibidir. Zira yüksek frekans tezahürü vesilesiyle kolektif bilinci uyandıran ve kitleleri "Ünite" ( Teklik ) olgusuna yaklaştıran bu süreçte açığa çıkan motivasyon enerjisi "Gezi Ruhu" olarak anılmıştır. Bir başka deyişle Ruhselman'a İNK kitabını yazdıran "Gezginler" yıllar sonra kitabın basılıp yayımlanmasıyla eşzamanlı olarak "Gezi" sürecini başlatan tesirleri de mi göndermişlerdir?

Yukarıda değinildiği üzere "Su" ilahi kozmik bilgileri, "Su dökülmesi" ise ilahi kozmik bilgi akışını sembolize eder. Gezi direnişi sürecinde aktivistlerin üzerine "su sıkılması" da bu fenomenin batini bir tezahürü niteliğindedir.


İlahi Nizam ve Kainat kitabının 319 sayfa ( 3+1+9 = 13 ) olması ile Gezi sürecinin 20"13" yılına denk gelmesi arasında da batini bir nümerolojik ilişki, bir senkronik mesaj olabilir. Zira Ruhselman'ın ifadesine göre kitabın sayfa adedinden, kapak rengine kadar tüm detayları vazifeli varlıklar tarafından bildirilmiştir.


1 yorum:

  1. Gezi hareketi taraflı, sosyalist, kemalist, bir hareketti, yukarısı taraf tutmaz, fakat manevi mevsim icabı bu ülkede kemalizm bitmiştir. Kemalistler bu ülkede bir daha asla tek başlarına iktidar olamayacaklardır, Tayyip Erdoğan'dan sonra çok daha güçlüsü gelecektir.

    YanıtlaSil