7 Temmuz 2021 Çarşamba

Bir tripod bir kamera!

Son günlerde internette malum bir şahsın seri halinde yayımladığı, gündem yaratan videolarda sıkça kullandığı bir ifade bulunmaktadır. "Bir tripod bir kamera*". Hatta bu ifadeyi üzerinde "dürbün" olan bir "tripod ( üç ayaklı )" ile de sembolize etmektedir. Bu ifade ve tasvir sadece zahiri anlamı mı içermektedir yoksa farklı güç odaklarına işaret etmek üzere batini bir anlam da mı içermektedir? Yoksa şahıs tarafından sadece kutsal addedildiği ve ilahi desteğe atıf yapmak istediği için mi kullanılmaktadır?

* Gözleme işlevi gören "Kamera" kelimesinin kökeni Arapca'daki "Kamer" ( Ay ) kelimesidir. Ve "Ay" kelimesi de Arapça'daki "Ayn" ( Göz ) ve İngilizce'deki "Eye" ( Ay okunur ) kelimelerinin bir tezahürüdür. Dünyanın uydusu olan Ay da zaten yeri gözleyen bir kamera gibi gökte durmaktadır. Şahsın videolarında kullandığı dürbün de bir gözleme aracı yani bir nevi gözdür.

"Üç çatal üzerindeki göz" veya "Üçgen üzerindeki göz" sembolü "Fatima Ana'nın Eli", "Illuminati Üçgeni", "Herşeyi Gören Göz" gibi isimlerle de anılan, gizli cemiyetler ve tarikatlar tarafından da negatif frekans salınımı için kullanılan okült ezoterik bir semboldür.

Bu sembol şeytani frekanslara hizmet eden zümrelerce şeytani açıdan kutsal addedilmekte, toplum tahakkümünün ve kitlesel büyünün simgesi olarak kullanılmaktadır. Bu sembol bazı meşhur şirketlerin logolarında da açık veya gizli olarak yer almaktadır. Aşagıda dünya çapındaki bir şirketin logosuna yerleştirilmiş "üç çatal ve göz" figürü yer almaktadır.

Ancak evvelki bölümlerde değinildiği üzere bu sembolün Teslis ( Üçleme ) yani şirk sembolü olması kuvvetle muhtemeldir. Zira semboldeki "üç" ve "göz" bileşenleri "üç ilahı" simgelemektedir. Üç ilah olgusu satanik pagan kültürlerde "Isis, Osiris, Horus", "Nimrod, Samiramis, Tammuz", "Brahma, Vişnu, Şiva" gibi isimlerle ifade edilmektedir.

Kur'an'da "Teslis" ( Ücleme ) konusuna özellikle değinilmekte ve şirk tuzağına karşı uyarı yapılmaktadır.

4/171 Ya ehlel kitabi la tağlu fi dinikum ve la tekulu alellahi illel hakk innemel mesihu iysebnu meryeme rasulullahi ve kelimetuh elkaha ila meryeme ve ruhun minhu fe aminu billahi ve rusulih ve LA TEKULU SELASEH intehu hayran lekum innemELLAHU İLAHUN VAHİD subhanehu en yekune lehu veled lehu ma fis semavati ve ma fil ard ve kefa billahi vekila

( Ey kitap sahipleri, dininizde azgınlık etmeyin ve Allah üzerine gerçek haricindekini söylemeyin. Meryem oğlu Mesih İsa, kesinlikle Allah' ın resulü, Meryem'e atmış olduğu kelimesi ve O’ndan ruhtur. O halde, Allah’a ve O’nun resullerine inanın ve ÜÇTÜR DEMEYİN. Kendi hayrınıza bundan imtina edin, vazgeçin. Kesinlikle ki ALLAH TEK İLAHTIR. O, çocuk sahibi olmaktan yücedir. Göklerde ne varsa ve yerde ne varsa O’nadır. Vekil olarak Allah kafidir. )

5/73 Lekad keferallezine kalu İNNELLAHE SALİSU SELASEH ve MA MİN İLAHİN İLLA VAHİD ve in lem yentehu an ma yekulune le yemessennellezine keferu minhum azabun elim

( O "Kesinlikle ALLAH, ÜÇÜN ÜÇÜNCÜSÜDÜR." diyenler inkar etmişlerdir. TEK İLAHTAN BAŞKA İLAH YOKTUR. Eğer o söylediklerinden vazgeçmezlerse, kesinlikle onlardan o inkar edenlere elim azap dokunacaktır. )

Ayrıca Kur'an'da geçen ve ateş azabını simgeleyen "Üç çatallı gölge" ifadesi de bu çerçevede önem arzetmektedir.

77/29 İntaliku ila ma kuntum bihi tukezzebun

( O yalanlamış olduğunuza gidin. )

77/30 İntaliku ila ZİLLİN ZİY SELASİ ŞU'ABİN ( ÜÇ ÇATALLI GÖLGEye gidin. )

77/31 La zalilin ve la yuğniy minel lehebi ( Gölgelendiren değildir ve alevden koruyup fayda vermez. )

77/32 İnneha termi bi şererin kel kasri

( Kesinlikle o saray gibi kıvılcımlar atar. ) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder