Kur'an'da yer alan "Yevm" ( Bir gün ) kavramının, insanın zaman algısıyla "Bin yıllık" bir dönemi ifade ettiği kutsal kitaplarda belirtilmektedir.
İncil 61-2 Peter-3-8 Sevgili kardeşlerim, şunu unutmayın ki, RAB'BİN GÖZÜNDE BİR GÜN BİN YIL, BİN YIL BİR GÜN GİBİDİR.
Kur'an 22/47 - Ve yesta'ciluneke bil azabi ve len yuhlifellahü va'deh ve inne yevmen ınde rabbike ke elfi senetin min ma teuddun
( Ve azabı senden acele isterler. Allah vaadine ihtilaf etmez. Kesinlikle RAB'BİNİN İNDİNDE BİR GÜN, o sizin saydıklarınızdan BİN SENE GİBİDİR. )
Kur'an 32/5 - Yüdebbirul emra mines semai ilel erdı sümme ya'rucü ileyhi fı YEVMİN KANE MIKDARİHU ELFE SENETİN min ma teuddun
( Gökten yere işleri düzenleyip yönetir. Sonra, o sizin saydığınızdan MİKTARI BİN SENE OLAN BİR GÜNde O'na yükselir. )
Söz konusu "Bin yıllık" dönem, 70,000 yıllık reenkarnasyon döngüsünün sonunda tezahür edecek olan ve ayetlerde Yevmel Kıyameh ( Ayağa Kalkış Günü ), Yevmel Hısab ( Hesap Günü ), Yevmel Fasl ( Ayrışım Günü ), Yevmed Din ( Din Günü ), Yevmel Ba"s ( Diriliş Günü )* gibi kavramlarla nitelenen "Yevm" ( Gün )'dir. Bu dönem, ilahi kozmik bilgi akışının arttığı, insanların ruhsal frekans enerjilerinin ve idrak seviyelerinin yükseldiği, insanlar arasında kolektif bilincin tesis edildiği, aynı zamanda Kova Burcu Çağı olarak da adlandırılan dönemdir.
Bkz.
Aşağıda yer alan "Devre Şeması"'nda yer alan "Kıyamet ( Uyanış)" ve "Sembolik dini Eğitim Sisteminin Bitişi" bölümleri, "Bin Yıllık" dönem olan ve "Diriliş" olarak tanımlanan ruhsal ayağa kalkışı ruhsal yükselişi deneyimleyen insanın, çağlar boyunca yozlaştırılmış, pagan ritüellerle satanizm uygulamasına dönüştürülmüş ve saptırılmış sembolik din anlayışını terkedeceğini, gerçeğe ve kitap ilmine döneceğini ifade etmektedir.
* A'raf suresinin aşağıdaki ayetlerinde şeytanların kideri İblis'in dünyevi hakimiyet süresinin "Diriliş Günü"'ne kadar yani idraki yükselişin ve tekâmülün zuhur edeceği "Kıyamet Günü"'ne ( Ayağa Kalkış ) kadar olduğu dolaylı olarak bildirilmektedir. Dirilişe yani Ayağa Kalkış'a kadar geçen süreç insanlığın şeytanın zihin kontrolü ve hipnozu altında geçirdiği süredir.
7/14 - Kale enzırnı ila YEVMİ YÜB'ASUN ( "Bana, DİRİLTİLECEKLERİ GÜNE kadar bak." dedi. )
7/15 - Kale inneke minel münzarın ( "Kesinlikle sen gözlenip bakılanlardansın." dedi. )
( Not: Devre şemasında "Devrenin Sonu"'nda yer alan "Tanrısallaşmış Ruhların Geri Dönüşü" ifadesi, döngüsel olarak tekrarlanan büyük devrenin yeniden başlaması için yarı süptil frekans olan cennetteki insanın kaba madde frekansı olan dünyaya intikalini ( inişi ) tanımlamaktadır. Ancak ilk döngüde tekamül ederek üst frekansı deneyimleme liyakatine erişen ruhlar tekamül süreçlerine üst planlarda ( frekans, boyut ) süptil madde yapısında devam etmektedirler.
* A'raf suresinin aşağıdaki ayetlerinde şeytanların kideri İblis'in dünyevi hakimiyet süresinin "Diriliş Günü"'ne kadar yani idraki yükselişin ve tekâmülün zuhur edeceği "Kıyamet Günü"'ne ( Ayağa Kalkış ) kadar olduğu dolaylı olarak bildirilmektedir. Dirilişe yani Ayağa Kalkış'a kadar geçen süreç insanlığın şeytanın zihin kontrolü ve hipnozu altında geçirdiği süredir.
7/14 - Kale enzırnı ila YEVMİ YÜB'ASUN ( "Bana, DİRİLTİLECEKLERİ GÜNE kadar bak." dedi. )
7/15 - Kale inneke minel münzarın ( "Kesinlikle sen gözlenip bakılanlardansın." dedi. )
Konuya ilişkin İncil ve Kur'an ayetleri aşağıda yer almaktadır.
İncil 66-Vahiy-20-2 Melek ejderhayı -İblis ya da Şeytan denen o eski yılanı- yakalayıp BİN YIL için bağladı.
İncil 66-Vahiy-20-2 Melek ejderhayı -İblis ya da Şeytan denen o eski yılanı- yakalayıp BİN YIL için bağladı.
İncil 66-Vahiy-20-3 BİN YIL tamamlanıncaya dek ulusları bir daha saptırmasın diye onu dipsiz derinliklere attı, oraya kapayıp girişi mühürledi. BİN YIL geçtikten sonra kısa bir süre için serbest bırakılması gerekiyor.
İncil 66-Vahiy-20-4 Bazı tahtlar ve bunlara oturanları gördüm. Onlara yargılama yetkisi verilmişti. İsa'ya tanıklık ve Tanrı'nın sözü uğruna başı kesilenlerin canlarını da gördüm. Bunlar, canavara ve heykeline tapmamış, alınlarına ve ellerine onun işaretini almamış olanlardı. Hepsi dirilip Mesih'le birlikte BİN YIL egemenlik sürdüler.
İncil 66-Vahiy-20-5 İLK DİRİLİŞ budur. Ölülerin geri kalanı BİN YIL tamamlanmadan dirilmedi.
İncil 66-Vahiy-20-6 İLK DİRİLİŞE dahil olanlar mutlu ve kutsaldır. İKİNCİ ÖLÜMÜN bunların üzerinde yetkisi yoktur. Onlar Tanrı'nın ve Mesih'in kâhinleri olacak, O'nunla birlikte BİN YIL egemenlik sürecekler.
66-Vahiy-20-7 BİN YIL tamamlanınca Şeytan atıldığı zindandan serbest bırakılacak.
39/30 - İnneke MEYYİTÜN ve innehüm MEYYİTUN ( Kesinlikle sen ÖLÜSÜN ve kesinlikle onlar da ÖLÜLER. )
Bakara suresinin aşağıdaki ayetlerinde ise müşrik satanistlerin, inananların tekamül ederek deneyimleyecekleri "Bin yıllık" dönemi hırsla arzulamalarından bahsedilmektedir.
Kur'an 2/96 - Ve le tecidennehüm ahrasan nasi ala hayah ve minellezine eşraku yeveddü ehadühüm lev yüammeru ELFE SENEH ve ma hüve bi müzahzihıhı minel azabi en yüammer vallahü besırun bima ya'melun
( Ve kesinlikle onları hayatta insanların en hırslıları olarak bulacaksın. O ortak koşanlardan her biri BİN SENE ömür sürmeyi arzular. Onlar uzun ömür sürerek o azaptan uzaklaşacak değillerdir. Allah o yaptıklarını görendir. )
Kur'an 44/56 - LA YEZUKUNE FİHA MEVTE İLLEL MEVTETEL ULA ve vekahüm azabel cehım ( Orada İLK ÖLÜM HARİCİNDE ÖLÜM TATMAZLAR. ONLARI CEHENNEM AZABINDAN KORUMUŞTUR. )
Kur'an'ın 44/56 kodlu ayetinde yer alan "İlk Ölüm" kavramı ile İncil'de yer alan "İlk Diriliş" kavramları konu bağlamında ilintilidir. "İlk Ölüm" kavramı insanın cennetteki ebedi yaşamını yitirip dünyaya intikal etmesini yani "Ölümünü" tanımlamaktadır. Ancak tekâmül eden insan için gerçek anlamda ölüm tekerrür etmeyecek sadece halde hale geçiş yani "Olum" gerçekleşecektir.
Ayrıca ayette yer alan "Cehennem azabından korunmak" kavramı da tekamül eden inananların, kaba madde alemi dünyadaki ( cehennem ) "azap" addedilebilecek reenkarnasyon sürecinden muhaf olacaklarını bildirmekte gibidir.
Kur'an'ın 44/56 kodlu ayetinde yer alan "İlk Ölüm" kavramı ile İncil'de yer alan "İlk Diriliş" kavramları konu bağlamında ilintilidir. "İlk Ölüm" kavramı insanın cennetteki ebedi yaşamını yitirip dünyaya intikal etmesini yani "Ölümünü" tanımlamaktadır. Ancak tekâmül eden insan için gerçek anlamda ölüm tekerrür etmeyecek sadece halde hale geçiş yani "Olum" gerçekleşecektir.
Ayrıca ayette yer alan "Cehennem azabından korunmak" kavramı da tekamül eden inananların, kaba madde alemi dünyadaki ( cehennem ) "azap" addedilebilecek reenkarnasyon sürecinden muhaf olacaklarını bildirmekte gibidir.
No comments:
Post a Comment