Aile ve Zürriyet ( Soy ) kavramları, madde planı ( âlemi ) itibarıyla ortak kan bağı, ortak biyolojik bağ, ortak fiziksel ( bedensel ) nitelik, ortak genetik kod anlamlarını temsil etmektedir. Ancak ruhsal plan itibarıyla bu kavramlar ortak zihinsel nitelik, ortak frekans, ortak ilahi kodlama anlamlarını içermektedir ki bu anlamlar aile ve soy kavramlarının gerçek tanımını temsil etmektedirler. Bu hususun en net yansıması, Hud suresinin 45. ayetinde Rab'bin, Nuh'a, "oğlunun onun ailesinden olmadığını" bildirmesidir.
11/45 Ve nada nuhun rabbehu fe kale rabbi İNNEBNİ MİN EHLİ ve inne va'dekel hakku ve ente ahkemul hakimin
( Ve Nuh Rab’bine seslendi de "Rab’bim KESİNLİKLE OĞLUM AİLEMDENDİ. Senin vaadin kesinlikle gerçektir. Sen hakimlerin en hakimisin." dedi. )
11/46 Kale ya nuhu İNNEHU LEYSE MİN EHLİK İNNEHU AMELUN ĞAYRU SALİHİN FE LA TES'ELNİ MA LEYSE LEKE BİHİ İLM inni eizuke en tekune minel cahilin
( "Ey Nuh, KESİNLİKLE O SENİN AİLENDEN DEĞİLDİ. KESİNLİKLE O İYİ OLMAYANI YAPTI. O HALDE , O SANA İLMİ OLMAYANI BANA SUAL ETME. Kesinlikle ben seni cahillerden olursun diye öğütlerim." dedi. )
Ayetteki bir önemli ifade de Rab'bin, Nuh'un "aile kavramı hakkında ilminin olmadığını" bildirmesidir. Yani ayette aile kavramının biyolojik bağdan, ortak kan bağından ibaret olmadığına dikkat çekilmektedir.
Kutsal kitaplarda cin şeytanı İblis, kurnazlığın, aldatıcılığın, yanıltmanın yani negatif frekansın sembolü olmak üzere "Yılan" kelimesiyle temsil ve teşbih edilmektedir. Cin seytanı İblis'in, insanlığı temsil eden Adem'i aldatması kitaplarda şöyle yer almaktadır.
1 Genesis 3-1 RAB Tanrı'nın yarattığı yabanıl hayvanların en kurnazı YILANDI. YILAN kadına, "Tanrı gerçekten, 'Bahçedeki ağaçların hiçbirinin meyvesini yemeyin' dedi mi?" diye sordu.
1 Genesis 3-2 Kadın, "Bahçedeki ağaçların meyvelerinden yiyebiliriz" diye yanıtladı,
1 Genesis 3-3 "Ama Tanrı, 'Bahçenin ortasındaki ağacın meyvesini yemeyin, ona dokunmayın; yoksa ölürsünüz' dedi."
1 Genesis 3-4 YILAN, "Kesinlikle ölmezsiniz" dedi,
7/20 Fe vesvese lehumeş ŞEYTANU li yubdiye lehuma ma vuriye anhuma min sev'atihima ve kale ma nehakuma rabbukuma an hazihiş şecerati illa en tekuna melekeyni ev tekuna minel halidin
( ŞEYTAN onların ayıplarından, çirkinliklerinden o onlara gizlenmişleri, örtülmüşleri onlara açığa çıkarmak için onlara vesvese verdi. "Rab’biniz, ancak iki melek veya ebedilerden olursunuz diye sizi şu ağaçtan men etti." dedi. )
Adem'in, "yasak ağaca" yaklaşması, İblis'in "soy ağacı" ( cin şeytanlarının soy ağacı, nehatif frekans kaynağı ) ile temas ederek saf insan niteliğini bozmasını temsil etmektedir. "Ağaç" sembolizmi "düalite" anlamını da içermektedir ki Tevrat'ta "İyiyi kötüyü bilme ağacı" olarak tanımlanır. Adem ağaca yaklaşma sonucunda kaba madde planı dünyaya indirilmiş ve burada cin hibridi bir insan soyunun yayılmasına vasıta olmuştur. Ve ruhsal tekâmüle erip saflığına kavuşmasının yegâne koşulu da kendisindeki nefsani, maddi ve dünyevi frekanslardan yani düalitenin negatif yönünden sıyrılabilmesidir.
Tıbbın sembolünün "Çift Yılan" olması da ezoterik açıdan konuyla ilintili satanik bir sembolizm olup düalite kısır döngüsünü temsil etmektedir.
İnsan beyninde bulunan "Reptilian Complex" ( Sürüngen Kompleksi ) isimli organ da nefsani frekansların kaynağı niteliğindedir.
İsra suresinin aşağıdaki ayetlerinde yer alan "İblis'in insana evlatta ortak olması" ifadesi de insanlığın şeytani negatif frekansların tesiri altında olmasını ifade etmektedir. Ve görüleceği üzere ayette bu durum bir "aile bağı", "ortak soy" algısı yaratacak şekilde ifade edilmiştir.
17/61 Ve iz kulna lil melaiketiscudu li ademe fe secedu illa İBLİS kale e escudu li men halakte tiyna
( Ve zamanında meleklere "Adem için yere kapanın." dedik de İBLİS haricinde yere kapandılar. "O çamurdan yarattığın kimse için yere mi kapanayım?" dedi. )
.....
17/64 Vestefziz men isteta'te minhum bi savtike ve eclib aleyhim bi haylike ve racilike ve ŞARİKHUM FİL emvali VEL EVLADİ veidhum ve ma yeiduhumuş şeytanu illa ğurura
( Ve onlardan kime istidatın olursa sesin ile yerinden oynat, kımıldat. Atlarınla ve yayalarınla üzerlerine yönel. ONLARA malda ve ÇOCUKLARDA ORTAK OL. Onlara vaad et. Ve şeytan onlara aldatmanın haricinde vaad etmez. )
İncil'in aşağıdaki ayetlerinde yer alan "Babanız İblis", "Yılanlar, Engerekler Soyu" ifadeleri de yine konuya dikkat çekmektedir.
43 John 8-44 SİZ BABANIZ* İBLİS'TENSİNİZ ve babanızın arzularını yerine getirmek istiyorsunuz. O başlangıçtan beri katildi. Gerçeğe bağlı kalmadı. Çünkü onda gerçek yoktur. Yalan söylemesi doğaldır. Çünkü o yalancıdır ve yalanın babasıdır.
* Ayetteki "Baba" sembolizmi Mesih İsa'nın Rab'bi zikrederken "Babam" demesiyle benzerlik arzetmektedir. Yani bu ifade "tesiri altında olunan frekansları" temsil etmektedir. Bakara suresinin 2/200 kodlu ayetindeki "Allah’ ı, babalarınızı hatırladığınız gibi veya daha şiddetli hatırlayın." cümlesi de bu teşbihe bir örnektir.
40 Matthew 12-34 SİZİ ENGEREKLER SOYU! Kötü olan sizler nasıl iyi sözler söyleyebilirsiniz? Çünkü ağız yürekten taşanı söyler.
40 Matthew 23-33 "SİZİ YILANLAR, ENGEREKLER SOYU! Cehennem cezasından nasıl kaçacaksınız?
Aşağıdaki İncil ayetinde yer alan "İblis'in oğlu" ifadesi de bir büyücüyü nitelemek için kullanılmaktadır.
44 Acts 13-8 Ne var ki Baryeşu BÜYÜCÜ anlamına gelen diğer adıyla Elimas onlara karşı koyarak valiyi iman etmekten caydırmaya çalıştı.
44 Acts 13-9 Ama Kutsal Ruh'la dolan Saul, yani Pavlus, gözlerini Elimas'a dikerek,
44 Acts 13 10 "EY İBLİS'İN OĞLU İblis'in oğlu!» dedi. "Yüreğin her türlü HİLE ve SAHTEKÂRLIKLA dolu; doğru olan her şeyin düşmanısın. Rab'bin düz yollarını çarpıtmaktan vazgeçmeyecek misin?"
No comments:
Post a Comment