6 Temmuz 2020 Pazartesi

Quantum Dot Tattoo ( Kuantum Nokta Dövme )

COVID19 süreci kapsamında gündemde olan konulardan biri de hakkında birçok teori üretilen "Aşı" konusudur. Ancak ortaya atılanlar teori midir yoksa planların ifşası mıdır?

Aralık 2019 ayında, tam da COVID19 salgını öncesinde, internette "Quantum Dot Tattoo" ( Kuantum Nokta Dövme ) konusunda haberler yayımlanmıştır. Haberde, MIT mühendislerinin aşılanan çocukların veri takibinin yapılabilmesini sağlayacak olan Quantum Dot Tattoo ( QDT ) geliştirdikleri bildirilmektedir. QDT aşıyla birlikte deri altına yerleştirilebilecek olan ve veri depolayan  yarı iletken kristal nanoparçacıklardan oluşmaktadır.

                                     

Aşı ile birlikte deri altına yerleştirilebilen Quantum Dot Tattoo

Yıllardır süren "İnsanları Mikroçipleme" terorilerinin yerini Quantum Dot Tattoo almış görünmektedir. Kızılötesi ışınlar altında parlayabilen QDT, İncil'deki "İşaret" kavramını akla getirmektedir.

Ayrıca Bkz.




66-Vahiy-13-15 Canavarın heykeline yaşam soluğu vermesi için kendisine güç verildi. Öyle ki, heykel konuşabilsin ve kendisine tapmayan herkesi öldürebilsin.

66-Vahiy-13-16 Küçük büyük, zengin yoksul, özgür köle, herkesin SAĞ ELİNE ya da ALNINA bir İŞARET VURDURUYORDU.

66-Vahiy-13-17 Öyle ki, bu İŞARETİ, yani canavarın adını ya da adını simgeleyen sayıyı taşımayan ne bir şey satın alabilsin, ne de satabilsin.

66-Vahiy-14-9 Onları üçüncü bir melek izledi. Yüksek sesle şöyle diyordu: "Bir kimse canavara ve heykeline taparsa, alnına ya da eline canavarın İŞARETİNİ KOYDURURSA,

66-Vahiy-14-10 Tanrı gazabının kâsesinde saf olarak hazırlanmış Tanrı öfkesinin şarabından içecektir. Böylelerine kutsal meleklerin ve Kuzu'nun önünde ateş ve kükürtle işkence edilecek.

66-Vahiy-14-11 Çektikleri işkencenin dumanı sonsuzlara dek tütecek. Canavara ve heykeline tapıp onun adının İŞARETİNİ ALANLAR gece gündüz rahat yüzü görmeyecekler.

66-Vahiy-16-2 Birinci melek gidip tasını yeryüzüne boşalttı. CANAVARIN İŞARETİNİ TAŞIYIP heykeline tapanların üzerinde acı veren iğrenç yaralar oluştu.

66-Vahiy-19-20 Canavarla onun önünde doğaüstü belirtiler gerçekleştiren sahte peygamber yakalandı. Sahte peygamber, canavarın işaretini alıp heykeline tapanları bu belirtilerle saptırmıştı. Her ikisi de kükürtle yanan ateş gölüne diri diri atıldı.

66-Vahiy-20-4 Bazı tahtlar ve bunlara oturanları gördüm. Onlara yargılama yetkisi verilmişti. İsa'ya tanıklık ve Tanrı'nın sözü uğruna başı kesilenlerin canlarını da gördüm. Bunlar, canavara ve heykeline tapmamış, ALINLARINA ve ELLERİNE ONUN İŞARETİNİ ALMAMIŞ olanlardı. Hepsi dirilip Mesih'le birlikte bin yıl egemenlik sürdüler.

Evvelki bölümlerde incelendiği üzere yeni dünya düzeninde iki tip insanın varlığı söz konusu olacak gibi görünmektedir. İşaretliler ve İşaretsizler....( "İşaretin" ne anlama geldiğini bu bölüm kendi içinde açıklamaktadır. )






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder