12 Aralık 2022 Pazartesi

Allah, Rahman, Rahim ve ilahi kaynak kodlar

Fatiha ( Açılış ) suresinin 1/1 kodlu ayeti olan ve kısaca "Besmele" ( Bismillah ) olarak anılan "Bismillahirrahmanirrahim" cümlesi daima "Rahman ve rahim olan Allah'ın ismi ile" olarak çevirilegelmiştir. Ancak bu cümle aşağıdaki şekilde de çevirilebilmektedir.

"Allah'ın, Rahman ve Rahim olan isimleriyle" 

Zira yukarıdaki Türkçe ifade Arapçada yine sadece "Bismillahirrahmanirrahim" olarak söylenebilmektedir.

Bu bağlamda boyut portalının ve portal "açılışı" ( fatiha ) vasıtasıyla halden hale geçişin nümerik sembolleri olan 11 ve 111 sayılarının kökeni Fatiha suresinin ilk ayetindedir. 

Her ismin zaten "1"'i temsil ettiği dikkate alındığında "Rahman" ve "Rahim" ikilisi 11 sayısını, "Allah", "Rahman" ve "Rahim" üçlüsü ise 111 sayısını temsil etmektedir.

"Bismillah" ifadesi de kitapta 3 kere tekrarlanmaktadır. Ayet kodları şöyledir

1/1 Bismillahirrahmanirrahim

11/41 Bismillah

27/30 Bismillahirrahmanirrahim

Ayet kodlarının nümerolojik değerleri 2, 7, 3 olmaktadır. 

2+7+3 = 12 ... 1+2 = "3" .... Yani üç isme ( Allah, Rahman, Rahim ) ve 111 sayısına işaret edilmektedir.

Bu üç ismin kitaptaki frekansları;

Allah : 2701 kere

Rahman : 57 "

Rahim : 128 "

Toplam 2886 ... 2+8+8+6 = 24 ... 2+4 = "6" ( Allah'ın yaratışının nümerik sembolü )

"Rahman" ve "Rahim" kelimelerinin ebced değerleri sırasıyla 298 ve 258 olup, bu iki sayının nümerolojik değerleri vahdetin ( ünitenin ) yaratışın nümerik sembolleri olan 10 ( 1+0 = 1 ) ve 6 sayılarını vermektedir.  ( 2+9+8 = 19 ... 1+9 = 10 ve 2+5+8 = 15 ... 1+5 = 6 )

Bu üç kelimenin "Bismillahirrahmanirrahim" ve "Bismillah" içeren ve yukarıda belirtilen üç ayetteki sıra numaraları şöyledir.

1/1 Allah 3, Rahman 5 Rahim 7

11/41 Allah 8

27/30 Allah 10, Rahman 12, Rahim 14

"Allah" kelimesinin sıra numaralarının toplamı 21 ( Ruh ) olup bu sayının nümerolojik değeri 3 ( 2+1 = 3 ) olmaktadır.

"Rahim" kelimesinin sıra numaralarının toplamı da 21 olmaktadır.

"Rahman" kelimesinin sıra numaralarının toplamı ise 8 sayısını vermektedir. 

Yukarıda elde edilen 21 ve 8 sayıları, sırasıyla Ruhun ve yeni döngü başlangıcının ve sonsuz döngünün sembolleridir. Bu iki sayının toplamının nümerolojik değeri ise 11 sayısını vermektedir.

Allah'ın, Rahman ismiyle anılmasından bahsedilen ayet İsra sutesinin 17/110 kodlu ayetidir. 

17/110 Kul (1) ud'u (2) ALLAHE (3) ev (4) ud'u (5) er (6) RAHMAN (7) eyyen (8) ma (9) ted'u (10) fe (11) lehu (12) el (13) esmau (14) el (15) husna (16) ve (17) la (18) techer (19) bi (20) salati (21) ke (22) ve (23) la (24) tuhafit (25) bi (26) ha (27) ve (28) ibteği (29) beyne (30) zalike (31) sebila (32) 

( De ki: "ALLAH diye çağırın veya RAHMAN diye çağırın. Hangisi ile çağırırsanız. Güzel isimler O’nadır. Duanla açığa çıkma, sesini yükseltme ve onunla gizlenme de. Bunların arasında bir yol ara." )

Ayetin kodundaki ( 17/110 ) sayılar Allah kelimesinin Kur'an'daki tekrar adedi olan 2701 sayısındaki rakamlarla uyumlu olup nümerolojik değer yine "1"e eşit olmaktadır.

Ayetteki "Allah" kelimesinin sıra numarası ( 3 ) ile "Rahman" kelimesinin sıra numarası ( 7 ) toplandığında 10 yani "1" sayısı elde edilmektedir. 

Ayrıca 3 ve 7 rakamları, çarpımları 2701 sayısını veren 37 ve 73 sayılarındaki rakamlardır.

11 Aralık 2022 Pazar

1899 isimli film

Hatırlanacağı üzere, 2019 yılı yapımı olan "Dark" isimli dizi film özetle, boyut portalı niteliğindeki bir mağara vasıtasıyla zamanda yolculuk yapan ve bir döngünün içinde olduklarını farkeden insanları konu ediyordu. Konu kapsamında bir "mağara"nın boyut portalı olarak yer alması Kehf ( Mağara ) suresinin konusu ile de doğrudan uyum arzetmekteydi. Zira bu surede ashabı kehfin ( mağara arkadaşları ), sembolik anlamı da olan bir mağara içinde zaman algısını yitirecek şekilde transa ( halden hale ) geçikleri ve kozmik bilgilere ulaştıkları konu edilmektedir. 

17.11.2022 tarihinde vizyona giren "1899" isimli dizi filmin temelde konusu da "Dark" disizi ve "Matrix" filmi ile benzerlik arzetmektedir. Aşağıda bu dizi filme ilişkin bazı ezoterik ve nümerolojik tespitlere yer verilmiştir.


Film "17.11".2022 tar,ihinde vizyona girmiştir. 17 sayısının nümerolojik değeri 8 olup, bu sayı yeni döngü başlangıcının ve sonsuz döngünün nümerik sembolüdür. 11 sayısı da düalite, döngü, halden hale geçişin ve geçiş portalının nümerik sembolüdür. Bu sayılar filmin konusu ile tam uyum içindedir.

Filmin 1. sezonunda "8" bölüm yer almaktdır.

1- The Ship ( Gemi ) 2- The Boy ( Çocuk ) 3- The Fog ( Sis ) 4- The Fight ( Kavga ) 5- The calling ( Çağrı ) 6- Pyramid ( Piramit ) 7- The Storm ( Fırtına ) 8- The Key ( Anahtar )

Filmin konu akışı içinde 7. bölümde bir döngü sonlanmakta ve 8. bölümde ise yeni döngü başlamaktadır.

Geminin ismi olan "Kerberos" kelimesi, mitolojide "Ölülerin bulunduğu yeraltının kapısında bekçilik yapan üç başlı bir köpeğin ismidir. "Üç Başlı Köpek" ve "Üç Başlı Yılan" okült ezoterizmde şeytani kontrol sisteminin sembolleridir.

Kerberos

Kayıp olan ancak sonra bulunan ve içinde hiç yolcu bulunmayan gizemli geminin ismi ise "Prometheus"tur.  "Kerberos" gemisi esasen "Prometheus" gemisinin döngüdeki tekrarlanan tezahürüdür. "Prometheus" mitolojide "Diğer Tanrılara başkaldırarak ateşi, teknoloji, bilgi ve uygarlık biçiminde insanlığa veren Ateş Tanrısı" olarak yer almaktadır. Tüm mitolojik hikayelerin özü aynı olup, Prometheus karakteri de esasen cin şeytanı İblis'in yani Lucifer ( Işık getiren )'in bir başka tanımlamasıdır.

Filmin başrolünde olan kadın karakterin ismi "Maura" olup, bu isim "Meryem" isminin İrlanda dilindeki tezahürüdür. Filmin bir bölümünde “Maura” kısır olduğunu söylemektedir ki bu durum kutsal kitaplarla uyum arzetmektedir. "Çocuk" karakterin ismi ise "Elliot" olup, bu isim İbranicede "Rabbim Tanrıdır" anlamına gelmektedir. Dolayısıyla filmdeki "Kadın" ve onun oğlu olan "Çocuk" karakterleri Meryem ve Mesh İsa'yı sembolize etmekte gibidir. Çocuğun gemiden denize atıldıktan sonra tekrar gemide ortaya çıkması da Mesih İsa ile ilintili bir tasvirdir.

Filmde "Kerberos" isimli gemi 19.10.1899 tarihinde sefere çıkmaktadır. Bu tarihte 9/11 ve 11 nümerolojisi bulunmaktadır.
19.10 ... 1+9+1+0 = "11"

1899 ... 1+8+9+9 = 27 ... 2+7 = "9"

Yılı ifade eden 1899 sayısına tekabül eden ayet kodu 18/99 olmaktadır ki bu ayetin ait olduğu sure "Kehf" ( Mağara ) suresidir. 

18/99 Ve (1) TERAKNA (2) ba'da (3) hum (4) yevme (5) izin (6) YEMUCU (7) fi (8) ba'din (9) ve (10) nufiha (11) fi (12) es (13) SURİ (14) fe (15) CEMA'NA (16) HUM (17) CEM'A* (18)

( Ve o gün, onların bazılarını bazılarının içinde DALGALANMAYA TERKETTİK. Ve BORUNUN içine üflenir de onların HEPSİNİ TOPLARIZ. )

* "Gemi" kelimesi, CM kökünden olan "Cem'i" ( Toplayıcı, Toplu olan, Toplama ile ilgili, Bir arada olan ) kelimesinin tezahürüdür. Zira "Gemi", içinde eşya veya insanların toplandığı bir toplu taşıma aracıdır. ( Fonetik ilinti örneği : Cünah = Günah )

Ayette toplam 18 ( 1+8 = 9 ) olması ve ayetin 9 kelimelik iki cümleden oluşması da nümerik uyum açısından dikkat çekmektedir.

Her ayet gibi, bilinmeyen çoklu anlamlara haiz olan bu ayette yer alan ifadeler ile filmin konu içeriği uyum arzetmektedir. Zira, ayetteki ( "Yemucu" ( Dalgalanırlar ) ) ifadesi ile filmde denizin ortasında "Dalgalanmaya terkedilmiş" olan gemi uyum arzetmektedir. ( "Yemucu" ( Dalgalanırlar ) ifadesi Kur'an'da sadece yukarıdaki ayette yer almaktadır. )

Ayetteki "Birbirleri içinde dalgalanırlar" ifadesi "dalga hareketi" ( sinusoidal hareket ) ile ifade edilen "Döngüleri" yani esasen "birbirlerinin hayatlarını deneyimleyen insanların yaşam döngülerini ( reenkarnasyon döngülerini )" de temsil ediyor olabileceğinden filmin konusu ile uyum daha da artmaktadır.

Ayrıca "Sur" ( Boru ) kavramının anlamlarından birinin de, astronomi de "Wormhole" ( Solucan Deliği ) olarak bilinen ve uzay - zamanda yolculuk vasıtası olan boyut portalı olması kuvvetle muhtemeldir ki filmde portallardan geçerek zamanda yolculuk yapan ve döngüleri deneyimleyen insanlar konu edilmektedir.

Filmde bir gemi içinde "toplanmış" insanların olması da ayetin son cümlesinde yer alan "Cem'anahum cem'a" ( Hepsini toplarız ) ifadesiyle uyum arzetmektedir.

Prometheus gemisindeki 1423 yolcudan hiç iz yoktur. Bu sayıya karşılık gelen ayet  İbrahim suresinin 14/23 kodlu ayetidir ve ayette “cennete intikal edenlerden” bahsedilmesi “boyutlar arası geçiş” kavramıyla uyum arzetmektedir.

14/23 Ve UDHİLELLEZİNE amenu ve amilus salihati CENNATİN tecri min tahtihel enharu halidine fiha bi izni rabbihim tehiyyetuhum fiha selam

( Ve inananlar ve iyilikler yapanlar, Rab’lerinin izni ile, içinde ebedi olacakları, altlarından nehirler akan CENNETLERE SOKULURLAR. Orada onların dilekleri, duaları selamdır. )

Ayrıca 1423 sayısının nümerolojik değeri 1 ( 1+4+2+3 = 10 ... 1+0 = "1" ) olup, bu sayı "tekliğin, birliğin" sembolüdür. Gemideki "Yolcular" esasen tüm insanları, 1 sayısı ise tüm insanların Yapay Zekaya bağlı tek tip dijital - sentetik  ünitelere ( birim ) dönüştürülmesini öngören "Singularity" ( Tekillik ) projesini simgelemektedir.

Kerberos gemisinin kaptanı olan “Eyk”, aynı zamanda Prometheus gemisinin kaptanı olduğunu da öğrenir.

Kerberos gemisinde olan ve film akışı içinde odaklanılan yolcular, eşcinsel bir adam ve rahip kılığına sokarak gemiye bindirdiği eşcinsel uşağı ( partneri ), genelev işleticisi bir kadın, cinayet işleyen eşcinsel bir genç ve cinayet işlemiş ablası, arkadaşına ihanet etmiş bir adam ve ona değer vermeyen karısı, kadınların tıp eğitimi almalarına karşı olan bir doktor gibi olumsuz özelliklere sahip günahkar ve zalim karakterlerden oluşmaktadır. Yani kaptanın “Eyk”’in yolcuları konumundadırlar. Bu bağlamda Hicr suresinin aşağıdaki ayetlerinde “zalimler” olarak tanımlanan “Ashabul Eyke” ( Eyke halkı ) konu bağlamında uyum arzetmektedir.

15/78 Ve in kane ashabul EYKETİ le ZALİMİN

( Ve kesinlikle EYKE' nin sahipleri ZALİMLERDİ. )

15/79 Fentekamna minhum ve innehuma le bi imamin mubin

( Böylece onlardan intikam aldık. Kesinlikle onlar apaçık delillerledirler. )



Beynin ( zihnin ) ve uzayı tamamen kaplamış olan suyun kainattaki tüm bilgileri içeren bir veri tabanı olduğu mesajı verilmektedir. ( Ayrıca bkz. https://kuranilmi.blogspot.com/2018/10/evrensel-veri-taban-su.html )
Kerberos isimli gemi Titanic! şeklinde ve 4 bacalı bir gemidir.

Kontrolün sembolü piramit

Maura isimli ana karakterin bileklerindeki çift çizgi ile 11 sembolizmi yani boyutlar arası geçiş, halden hale geçiş, zaman yolcusu ( gezgin ) sembolizmi yapılmaktadır.

Gazetenin manşetinde ve alt manşetinde 10'ar kelimelik iki cümle bulunmaktadır. "Steamship lost at sea - Prometheus still missing after four months" cümlesi ve alt man "Over 1400 passengers and 550 crew members assumed to be lost" .... İki adet 10 ile yine 11 nümerolojisi vurgulanmaktadır.

Mektuptaki cümlede 17 kelime bulunmakta olup bu sayının nümerolojik değeri "8" sayısını vermektedir.

Mektup zarfındaki mühürün alt kısmındaki "Arch" ( Yay ) ve üst kısmındaki tersine dönmüş piramit ile "Royal Arch" sembolizmi yapılmaktadır.




Kerberos gemisinin hareket tarihi 19.10.1899 ( 1+9+1+0 = 11 ve 1+8+9+9 = 27 ... 2+7 = 9 ... 9/11 ve 11 nümerolojisi )

Maura karakterinin kaldığı oda numarası "1011" olup, bu sayı 11 ve 111 sembolizmi içermektedir.

Filmin jeneriğinde yer alan bu görsel kıyamet ( ayağa kalkış ) günündeki "haşr" ( toplanma ) vakasını sembolize etmektedir. Yukarıda yer alan 18/99 kodlu ayette "Cem'ana hum cem'a" ( Onların hepsini toplarız" ifadesi de yer almaktadır. Ayrıca filmin her bölümü tek göz sembolizmi eşliğindeki "Wake up" ( Uyan ) dış sesi ile başlamaktadır. Kıyamet ( Ayağa Kalkış ) kavramı da "İdraki Uyanışı" temsil eden bir ifadedir.

Arka planda 6 adet lamba görülmektedir. 6 sayısı yaratışın nümerik sembolüdür.

Maura'nın karşısında oturan kadın "Her şeyi bilmemek daha iyi değil mi?" cümlesini kuruyor. Bu cümle tıpkı Matrix 1999 filmindeki "Ignorance is bliss" ( Cehalet keyiftir ) cümlesi gibi topluma "bilmemeyi, araştırmamayı, öğrenmemeyi" sübliminal olarak telkin eden bir cümledir.

Maura ( Meryem ) kısır olduğu söylüyor. Kutsal kitaplardaki "kısır kadının çocuğunun olması" hususuna atıfta bulunulmaktadır. Zira filmdeki Elliot karakteri Maura'nın oğludur.

1011 numaralı oda farklı mekanlarda tekrar tekrar görüntüye gelmektedir.

Kadın elinde "altıgen" bir metal koruyucu tutmakta olup, bu karede Süleyman'ın Mühürü veya Davut Yıldızı olarak anılan "içiçe geçmiş ters yönde iki üçgenin oluşturduğu altıgen" şekil sembolize edilmektedir. Söz konusu şekil düaliteyi, döngüyü ve boyutlar arası geçişi ve etkileşimi simgelemektedir.

Filmde 1423 sayısının "Kayıp yolcu adedini" ifade etmesinin, yukarıda yer alan 14/23 kodlu ayetteki "Cennete intikal edenler" kavramı ile ilintili olması muhtemeldir.

Elliot isimli çocuk boyut portalından gelir. Dolap ve kapağı boyut portalını sembolize etmektedir.

Elliot, Maura'ya bir piramit verir. Bu piramit, portalları açma ve simülasyon döngülerini yönetme işlevi gören kilit ve kod ünitesidir.

Gemi şirketinden gelen "Sink Ship" ( Gemiyi Batırın ) talimatı manidardır. Zira Titanic’ in kaptanı olan ve 25 yılını Atlantik Okyanusu’ nda kaptanlık yaparak geçirmiş deneyimli denizci ve Illuminati alt örgütü olan Jesuit Order ( IHS ) üyesi Edward Smith'in  aldığı «Sink it.» talimatı doğrultusunda, Titanic’ i son hızla buzdağına sürdüğü ve batmasını sağladığı iddiaları mevcuttur. ( Ayrıca bkz. https://kuranilmi.blogspot.com/2019/05/titanic-fenomeni.html ve https://kuranilmi.blogspot.com/2020/03/titanic-2.html


Geminin 4 bacası özellikle 11:11 nümerolojisini vurgulamak amacıyla pencere kadrajına alınmıştır.

"Geminin batırılması" hususu özellikle vurgulanmaktadır. Görüleceği üzere Kerberos da Prometehus da Titanic ile özdeş gemilerdir. 

Kadının küpeleri ters üçgen formundadır. Davut Yıldızı veya Süleyman'ın Mühürü olarak bilinen ve düalitenin, döngünün ve boyutlar ( planlar ) arası etkileşimin sembolü olan figür ters yönde içiçe geçmiş iki üçgenden oluşmaktadır. Tepesi yukarıda olan üçgen "yükselişi", "üst plana geçişi", tepesi aşağıda olan üçgen ise "düşüşü", "alt plana geçişi" simgelemektedir. Gemi şirketinin logosu olan ve gemideki boyut portallarının üzerinde de yer alan "Ters Üçgen" şekli "Tersine Evrim"i yani dijitalizm vasıtasıyla insan zihninin kontrol altına alınmasını, ruhsal tekamülünün bloke edilmesini ve robotlaştırılmasını simgelemektedir.

Angel ( Melek ) isimli karakter ile sahte rahip olan Ramiro karakteri eşcinsel ilişki yaşamaktadırlar. Eşcinsellik temasının "melek" ve "rahip" kavramları ile ilintilendirilerek sunulması da satanik telkin stratejisinin bir ürünüdür. Eşcinselleştirmek suretiyle insan nüfusunun azaltılması da küresel şeytanların hedefleri arasındadır.

"Şirketin talimatına karşı gelen bedel öder." cümlesi esasen yeni dünya düzeninde şirketlerin daha doğrusu şirket sahibi küresel elit ailelerin ilah addedilmesi ve talimatlarının kayıtsız şartsız uygulanması gerektiği mesajını bilinçaltına işlemektedir.

Yukarıda değinilen ve içinde simülasyon kodlarının "anahtarı" bulunan "Altıgen" metal koruyucu tekrar görüntüye gelmektedir. Bu vasıta ile "Clavicula Solomonis" ( Süleyman'ın Anahtarı ) sembolizmi de yapımaktadır.

Gemideki boyut portallarının üzerinde bulunan ve gemi şirketinin logosu olan ters üçgen sembolü kimonunun üzerinde de yer almaktadır.


Şeytani nitelik arzeden "Güçlü olanın zayıfı ezmesi, yoketmesi" ve aslı olmayan "Darwinizm" ve "Doğal Seleksiyon" uydurması mesajı verilmektedir.

Kitlesel tam tahakkümü hedefleyen küresel şeytanların oluşturmak istedikleri toplumun temel özelliği "Hayal kurmayan", sadece talimatları yerine getiren ve isteneni yapan bir toplumdur. Oysa ki gerçeklik hayal ile mümkün olan bir fenomendir.

Prometheus gemisi davetli listesinde "1011 Miss Maura Franklin" yazmaktadır. "Miss Maura Franklin" kelime seti 17 kelimeden oluşmaktadır. 1+7 = 8 ve 1+0+1+1 = 3 ... 8+3 = "11" 

25 ( 2+5 = 7 ) tuş içeren portal açıcı ve simülasyon kodlayıcı cihaz.... 7 sayısı döngü sonunun nümerolojik sembolüdür.

Gemideki boyut portalı kapağı üzerindeki Illuminati üçgeni

Malta Şövalyeleri Cemiyeti arması benzeri bir arma


Elliot gemiden denize atılıyor ancak daha sonra tekrar portaldan geri geliyor. Mesih İsa'nın dirilerek ikinci gelişi sembolizmi...

Maura ve Elliot .... Meryem ve İsa sembolizmi....

İnanç sistemini sorgulayan ve zihinsel karmaşa yaratmak amaçlı repliklerden biri....

Mesih İsa'nın Rab ile iletişimi sembolize edilmektedir. Replikteki "Yaratıcı" kelimesi bir simülasyon olan döngülerin kodlayıcısını ifade etmektedir.



,






Boyut portalları ve portallardan geçiş sahneleri


Yayılan bir sinyal frekansı sonrasında hipnotize olmak suretiyle kendilerini gemiden aşağı atan kitle.... Spiritüalizmde "Hasat" olarak anılan fenomen resmedilmiştir.



Kerberos isimli gemide ilk ölen “ADA” isimli küçük bir kızdır. "1899" yılında "elektrikli sandalye" ile ilk idam edilen "kadın" olan "Martha" Place “IDA” isimli üvey kızını öldürmek suçundan ölüme mahkum edilmiştir. Filmde ve gerçekte ölen kızların isimleri, filmdeki kadının "MAURA" olan ismi ve gerçekte idam edilen kadının "MARtha" olan ismi, yılları ifaden sayı, idam şekli ve yukarıdaki kareler uyum arzetmektedir.

"Aşı" yani mRNA enjeksiyonu mesajı da dolaylı olarak verilmektedir.


Zihin programlama, kontrol ve simülasyon döngülerini kurgulayan ve sözde kaderi belirlemeye soyunan gemi şirketinin sahibi olan karakterin ismi Henry SINGLETON'dur. ( Bu karakter Matrix filmindeki "Architect" ( Mimar ) karakterinin benzeridir. ) "Singleton" kelimesinin temsil ettiği "Tek, Bir" anlamı ile şirket sahibi bir insan Rab'be ( haşa ) ortak koşulmaktadır ki yeni dünya düzeninde hedeflenen de şirket sahiplerinin "nimet veren", "kaderi belirleyen" olarak algılanmaları ve ilah addedilmesidir. Ayrıca bu isim her şeyin Yapay Zeka kontrolünde olacağı ve "tek tip" sentetik - dijital insanı öngören "SINGULARITY" projesini de simgelemektedir.


Coronavirus pandemisi kurgusunun küresel bir deney olması ihtimalini güçlendiren ve sübliminal mesaj niteliği arzeden replikler...

"Akıl Hastanesi"nin kapılarında yılan sebolizmi... ( "Yılan" figürü tıbbın sembolü olarak da kullanılmaktadır! )


Şeytani mesaj veren ve inanç sistemini hedef alan replikler...



Filmede aklını oynatmış, saplantılı bir kişi olmakla suçlanan ve deli gibi gösterilmeye çalışılan kadının aslında gerçeği yansıtan replikleri. Ancak bu replikler deli olarak nitelenen bir karakterin söylemi olunca kitlesel etkisinin tem tersi olacağı planlanmıştır. Yani nihai amaç "Allah'a ve O'nun ilahi nizamına inancın delilik olduğu" mesajının telkin edilmesidir ki oluşturulmak istenen yeni dünya düzenindeki anlayışın da bu olması hedeflenmektedir. 

Tek Göz sembolizmi

"May your coffee kick in, before reality does" ( Kahve seni gerçeklerden önce kendine getirsin. ) cümlesi 8 kelimeden oluşmaktadır.




Gemi şirketi sahibi Henry Singleton'dan zihinsel yaklaşımları sorgulayan replikler...



Henry Singleton 9 adet ekrandan simülasyondaki döngüleri ve yolcuları "gözlüyor." 9 sayısı 666 sayısının nümerolojik değeridir. 666 sayısı İncil'deki Vahiy suresinin 18. ( 1+8 = 9 ; 6+6+6 = 18 ) ayetinde insanı simgeleyen canavarın ( şeytanın ) sayısı olarak yer almaktadır. Filmdeki tarih olan 1899 sayısının nümerolojik değeri de 9 sayısını vermektedir. Ayrıca A'raf suresinin 27. ( 2+7 = 9 ) ayetinde "Şeytan ve kabilesi sizin onları göremeyeceğiniz yerden sizi görürler." cümlesi yer almaktadır.

Dairesel camlar ve üstünde konumlanmış kapakları ile 8 sembolizmi yapılmaktadır.


Gerçeklik olgusunun insanın hayalinin, zihinsel kurgusunun bir ürünü olduğu mesajını veren replikler.

"Uyanış" mesajı....


Küreselcilerin, ruhsal tekamül için gerekli döngüsel bir süreç olan kaba madde planı dünyadaki reenkarnasyon döngülerini sonlandırma ve insanlığın tekamülünü engelleme gibi batıl hedefini yansıtan cümleler... Bu konsept evvelce muhtelif filmlerde de işlenmiştir. Bu arada yaratılış sisteminin esasının bir döngüsel kodlama sistemi olduğu mesajı da verilmektedir.

"29:26" Geri sayım ekranında 11 ve 8 nümerolojisi ( 2+9 = 11 ve 2+6 = 8 )



"Mağara alegorisi" kavramı tek yönlü, dar görüşlü ve sabit fikirli insanları, bir mağaraya hapsolmuş ve mağaradaki beyaz duvardan başka bir şey görmeyen birbirlerine zincirlenmiş insanlara benzeten kavramdır. Alegorideki bu tutsak insanlar, arkalarında yakılan bir ateşten duvara yansıyan gölgeleri de tek "gerçeklik" olarak algılamaktadırlar. Ancak zincirlerini kırıp da bakış açısını değiştiren birisi gördüklerinin sadece bir yansıma, projeksiyon olduğunu, gerçek olmadığını idrak edebilmektedir. "Mağara" kelimesi yukarıda da değinilen 18. sure olan "Kehf" ( Mağara ) suresinin ismiyle ve dolaylı olarak da içeriği ile tam uyum arzetmektedir. Ancak "Mağara alegorisi" ifadesi zıtlık arzetmektedir. Zira, Kehf suresinde, sembolik anlamı da olan bir "mağara" içindeki kişilerin ( Ashabı Kehf ( Mağara Arkadaşları ) ) yüksek frekans tesirleri ( kodları ) vasıtasıyla transa geçmeleri, uzay - zamanda boyutsal yolculuk yapmaları ve ilahi kozmik bilgilere erişmelerinden bahsedilmektedir.


Bu replikler, 20/115 kodlu ayette yer alan "Adem unuttu" ve birçok ayette yer alan "Hatırlamaz mısınız?" cümleleri ile batıni ilişki arzetmektedir.

Simülasyon döngüsünün kapanması için kalan zamanı bildiren geri sayım ekranındak süre 21:05 ( 2+1+0+5 = 8 ) 

"Clavicula Solomonis" ( Süleyman'ın Anahtarı ) sembolizmi... Altıgen koruyucu içindeki anahtar, piramit formundaki kilide girerek simülasyon döngülerini sonlandırma işlevini görüyor.

8 günlük simülasyon döngüleri...

"Simülasyon döngüsü" ifadesi ile esasen ilahi nizamdaki "Reenkarnasyon döngülerine" atıf yapılmaktadır.



İnsanı insan yapan temel unsurlar olan ve düalitenin - döngüselliğin kaynağı olan duyguların gereksiz olduğunu iddia eden replikler... Bu replikler de, küreselcilerin, yapay zekaya bağlanarak duygularını yitirmiş ve robotlaşmış insan hedefine atıf içermektedir.



Esasen insanın ruhsal tekamülü için gerekli olan reenkarnasyon döngülerini "hapis" olarak niteleyen kışkırtıcı replikler. 



Solucan deliğinden geçerek uzay - zamanda yolculuk ( boyutsal geçiş ) tasviri içeren sahneler



Yeni döngü başlangıcının konu edildiği "8". Bölümün ilk sahnelerinde gemide 8 kişinin kaldığı görülüyor.





Dünya hayatını sorgulayan ve ilmen yetersiz olan insanları yanlış yöne ve inançsızlığa yönlendirme potansiyeli de olan replikler... Zira yüce Rab'bin yaratışının ilahi nizamındaki her şey, varlıkların ruhsal tekamülü için vasıta olacak şekilde kusursuzca planlanmış olup, yine kusursuzca idare edilmektedir.


Enjeksiyon teması ısrarla işlenmektedir.















Yukarıdaki replikler bazı doğru noktalar içerseler de, şeytanın "zehiri bal kavanozunda vermesi" misali, niayetinde Allah ve yaratılış nizamı hakkında yanlış mesajlar vermektedirler. Zira bu repliklerle, dünya hayatının aslında şirket sahibi şeytanların kurguladığı bir sistem olduğu, Tanrı'nın dünyada olduğu ( haşa ) ve dolayısıyla şirket sahibi ailelerin Tanrı addedilmeleri gerektiği gibi batıl kavramlar bilinçaltına telkin edilmeye çalışılmaktadır. 


Bu repliklerde yer alan "kod ile oynama" ve "virüsü bütün programa yayma" ifadeleri vasıtasıyla, insanın genetik kodunun virüs niteliği taşıyan mRNA enjeksiyonları ile değiştirilmesi ve insanlığın bağışıklık sisteminin salgın halinde çökertilmesi planı dolaylı olarak ifşa edilmektedir.





Yukarıdaki repliklerde de cehaletin huzur, ilmin ise ıstırap vasıtası olduğu, araştırmaktan ve sorgulamaktan uzak durulması gerektiği dolaylı olarak telkin edilmekte ve cahil bir küresel toplum planına hizmet eden mesajlar verilmektedir.

Enjeksiyon ( Aşı ) temalı bir sahnelerden biri daha...







Dijital teknoloji vasıtasıyla, insanları gerçeklikten uzaklaştırmak ve tersine evrimleştirmek suretiyle Allah yolundan saptırmak amacıyla kurgulanan aldatıcı ve temelinde şirk unsuru içeren ve "Metaverse", "Transhumanism", "Human 2.0", "Human Evolution" ( İnsanın Evrimi ), "Second Life" ( İkinci Hayat ) gibi terimlerle telkin edilen tuzaklardan "Yuva" olarak bahsedilen replikler... 


Yapay Zeka vasıtasıyla, tıpkı Matrix filminde olduğu gibi ancak bu sefer "firavun tabutu" formundaki sanal gerçeklik kabinleri içerisinde simülasyon programına bağlanmış insanlar. 


Prometheus'un esasen Yapay Zeka yönetimindeki bir uzay gemisi olduğunu tasvir eden son sahneler...

"Nuh'un Gemisi" fenomeni kapsamında olan ve bu bölümün konusu ile ilgili semantik ve nümerolojik uyum arzeden hususlar için ayrıca bkz. 


Ekrandaki 2099 tarihinin, insanlığın tamamıyla Yapay Zeka'ya bağlı robotlara dönüştürülmesi sürecinin tamamlanmasının hedeflendiği yıl olması kuvvetle muhtemeldir. Zira 2045 yılında, "Project Avatar" kapsamında, sözde insan ruhunun ( bilincinin ) sentetik bedenlere aktarılması hedeflenmektedir.

Ekranda yer alan "CIARAN" kelimesi tüm sistemi yöneten Yapa Zeka'nın ismi olup, bu kelime İrlanda dilinde "Little Dark One" ( Küçük Karanlık Olan ) anlamına gelmektedir. Star Wars film serisi deyişiyle "Dark Side of the Force " ( Gücün Karanlık Yönü ) yani "ŞEYTANİ TESİRLER"....

İlim üzerine sapmış olan yani Rab'bin bahşettiği kozmik bilgileri kontrol ve tahakküm amaçlı kullanma hırsına kapılmış olan küresel şeytanların zihinsel tuzaklarından olan bu tip filmlerdeki ilmi, sofistike ve felsefi ifadelere aldanmamak, nasıl söylendiğinden ziyade ne söylendiğine, ne söylenmek istendiğine, söylenenin batıni anlamlarına ve simgelerin ne anlama geldiklerine odaklanmak, gerçek mesajları ve niyeti idrak edebilmek açısından faydalı olacaktır.