23 Ekim 2020 Cuma

Değişim meselesi 

"Değişime açık olmak." ... bu söz emperyalist küreselcilerin şirketler ve medya kanalıyla toplumlara telkin etmeye çalıştıkları bir ifadedir. Bu ifade öyle kalıplaşmış bir hale getirilmiştir ki özellikle toplumu ve toplumsal yaşamı sömüren şirketlerde değişime karşı tepkisel görüş beyan eden çalışanlar statükocu, monoton, çağdışı, kalıplarının ve tabularının dışına çıkamayan, konfor alanını terk edemeyen zavallılar olarak nitelendirilmekte ve dışlanmaktadırlar.

"Değişim" nötr bir kavramdır. Bu noktada kritik olan husus değişimin ne yönde olacağı, sonuçlarının topluma faydalı olup olmayacağı ve gerçekten gerekli olup olmadığıdır. Bu süreç sübjektif ve göreceli değerlendirmeleri de gündeme getirebilmektedir. Örneğin bugün insanlarda  "olumlu bilimsel değişimlerin olumsuz toplumsal değişimlere vasıta kılınmaya çalışıldığı" izlenimi yaygınlaşmaya başlamıştır. Bu duruma tepki verenler ise toplumsal düzeni bozmaya çalışan, değişimi engelleyen suçlular olarak nitelendirilmektedirler.

Küresel bazda şirketler sistemini kurmuş olan müşriklerin tarih boyunca değişim ve iyilik kisvesi altındaki eylemleri incelendiğinde nihai amaçlarının daima kendi nefsani menfaatleri doğrultusunda yani kötülük amacıyla Allahü Teala'nın ilahi nizamını bozmak ve değiştirmek olduğu görülmektedir. Özellikle içinde bulunulan döngü sonunda bu fenomen eğitim, gıda, doğa, toplumsal yaşam, üretim, sağlık gibi alanlarda makro ve mikro düzeyde olmak üzere daha da belirgin şekilde gözlemlenmektedir.

"Bozgun" ve negatif frekanslı "Değişim" konusu ayetlerde muhtelif misallerle vurgulanmıştır. 

2/11 - Ve iza kıle lehüm LA TUFSİDU fil ardı kalu innema nahnü müslihun ( Ve onlara "Yerde BOZGUN YAPMAYIN." denildiğinde, "Kesinlikle bizler iyileştirenleriz." derler. ) 

2/12 - E la innehüm hümül MÜFSİDUNE ve lakin la yeş’urun ( İyi bilin ki kesinlikle onlar BOZGUNCULARDIR ve lakin farketmezler. ) 

2/205 - Ve iza tevella sea fil erdı li YÜFSİDE fıha ve yühlikel harse ven nesl vallahü la yühıbbül fesada ( Ve yüz çevirip başa geçtiğinde, yerde BOZGUN YAPMAK, ekini ve nesli helak etmek için çabalar. Allah bozgunu sevmez. )

2/211 - Sel benı israıle kem ateynahüm min ayetin beyyineh ve men YÜBEDDİL Nİ'METELLAHİ min ba'di ma caethü fe innellahe şedıdül ıkab ( İsrailoğullarına, onlara açık delil olarak ayetlerden ne kadar verdiğimizi sual et. Kim, ona o getirilenlerden sonra, ALLAH'IN NİMETİNİ DEĞİŞTİRİRSEl, kesinlikle Allah azabı şiddetli olandır. ) 

4/46 Minellezine hadu YÜHARRİFUNEL KELİME AN MEVADIIHI ve yekulune semı'na ve asayna vesma' ğayra müsmeın ve raına leyyen bi elsinetihim ve ta'nen fid dın ve lev ennehüm kalu semı'na ve eta'na vesma' venzurna le kane hayran lehüm ve akveme ve lakin leanehümüllahü bi küfrihim fe la yü'minune illa kalıla ( O Yahudilerden KELİMEYİ YERİNDEN DEĞİŞTİRENLER, dillerini dürüp eğerek ve din hakkında saldırganlaşarak "Duyduk ve isyan ettik, duy duymaz olası ve bizi gör." derler. Şayet kesinlikle onlar "Duyduk ve itaat ettik, duy ve bize bak." deselerdi onlara daha hayırlı ve daha kuvvetli, sağlam olurdu. Lakin Allah onları inkarları ile lanetler de azı hariç inanmazlar. )

4/119 - Ve le üdıllennehüm ve le ümenniyennehüm ve le amürrannehüm fe le yübettikünne azanel en'ami ve le amürannehüm fe le YÜĞAYYİRUNE HALKALLAH ve men yettehıziş şeytane veliyyen min dunillahi fe kad hasira husranen mübına ( Ve kesinlikle onları saptıracağım, kesinlikle onları saplantılara, kuruntulara sokacağım. Kesinlikle onlara emredeceğim de hayvanların kulaklarını kesecekler. Kesinlikle onlara emredeceğim de ALLAH'IN YARATIŞINI DEĞİŞTİRECEKLER. Kim Allah' ın haricinde şeytanı dost edinirse, apaçık hüsran ile hasarlanmış olur. ) 

Ayette genetik teknolojisine ve transhumanism projesine işaret edilmekte gibidir.

5/13 - Fe bima nakdıhim mısakahüm leannahüm ve cealna kulubehüm kasiyeh YÜHARRİFUNEL KELİME AN MEVADIIHI ve nesu hazzan min ma zükkiru bih ve la tezalü tettaliu ala hainetin minhüm illa kalılen minhüm fa'fü anhüm vasfah innellahe yühıbbül muhsinın ( Sözlerini bozdukları için onları lanetledik ve kalplerini katılaştırdık. KELİMEYİ TAHRİF EDİP YERİNDEN DEĞİŞTİRİRLER. O hatırlatıldıklarından paylanmayı, nasiplenmeyi unuttular. Onlardan azı hariç, onlardan hainlik görmeyi gideremezsin. Ancak yine de onları affet ve hoşgör. Kesinlikle Allah iyilik yapanları sever. )

8/53 - Zalike bi ennellahe lem yekü MÜĞAYYİRAN Nİ'METEN en'ameha ala kavmin hatta YÜĞAYYİRU ma bi enfüsihim ve ennellahe semıun alim ( Bu, Allah' ın kesinlikle bir kavime verdiği NİMETİ, onlar nefislerindekini DEĞİŞTİRMEDİKÇE DEĞİŞTİREN olmamasından dolayıdır. Kesinlikle Allah duyandır, bilendir. )

33/62 - Sünnetellahi fillezıne halev min kabl ve len tecide li SÜNNETİLLAHİ TEBDİLA ( O öncekilerin halleri hakkında Allah' ın adeti budur. ALLAH'IN ADETİNİ DEĞİŞTİRMEYE yol bulamazsın. ) 

İncil;

66 Vahiy 22-19 Her kim bu peygamberlik kitabının sözlerinden bir şey çıkarırsa, Tanrı da bu kitapta yazılı yaşam ağacından ve kutsal kentten ona düşen payı çıkaracaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder