"Güçlü zayıfı ezer."
"Büyük balık küçük balığı yer."
"Doğanın kanunu böyle."
"Ezilme ez."
......
Bu söylemler kapitalist emperyalist zihniyetin ürünü olan bilinçaltı şartlama telkinleridir. Yapılan zulme, zorbalığa ve gaspa "doğanın kanunu" diyerek kılıf bulmak küresel şeytanların kadim yaklaşımlarıdır.
Bu konuda daha da ileri gidilmiş ve 1859 yılında Charles Darwin tarafından "On the Origin Of Species By Means Of Natural Selection Or The Preservation Of Favoured Races In Struggle For Life " ( Doğal Seçilim Yoluyla Türlerin Kökeni Üzerine veya Hayat Mücadelesinde Kayırılmış Irkların Korunması ) isimli "bilimsel"! kitap yayımlanmıştır.
"Evrim Teorisi"ni de ortaya atan kitapta özetle şu mesajlar verilmektedir.
"Doğada kıt kaynaklar söz konusudur. Doğal seçilim ( Natural Selection?! ) sonucunda sadece kayırılmış türler hayatta kalır ve nesillerini devam ettirir. Kıt doğal kaynaklar da bu kayırılmış türler tarafından tüketilir."
Kitaptaki ifadeler kasıtlı, planlı, sübjektif ve telkinle şartlamaya yöneliktir. Yaratıcıdan bahsedilmeden "Doğal seçilim" ( Natural selection ) kavramının ortaya atılması düşündürücüdür. Kitapta "Doğal" kelimesi sanki herşeyi açıklayan bir sıfatmış gibi vurgulanmaktadır. "Kıt kaynaklar" ( Limited natural resources ) ifadesi ise küreselcilerin ekonominin tanımında kullandıkları ifadenin aynısıdır. "Kıt kaynaklar" ifadesinin ardındaki gizil amaç "her halükârda dünyada bir kitlenin yoksul, mağdur ve mazlum olacağı" savını kitlelere telkin edebilmektir. Zira bu sav ile gaspa, hırsızlığa ve sömürüye dayalı kapitalist emperyalist düzen haklı çıkarılmaya çalışılmaktadır.
Kitapta yer alan diğer bir ifade de "Kayırılmış türler" ( Favored species ) ifadesidir. Kitapta hangi türün neden kayırıldığı, kayırmanın hangi güç tarafından ve hangi prensibe göre yapıldığı hususunda da bilimsel açıklama bulunmamaktadır. Zira, Darwin'in kendisinin dahi açıklamakta zorlandığı "Evrim Teorisi" tamamen bu mesnetsiz savlara dayanmaktadır.
Özünde üst plan ( boyut, frekans ) varlığı olan insan nefsaniyet yoğun kaba madde planı dünyaya sınav amacıyla indirilmiştir. İnsanın amacı, içinde bulunduğu alt boyuttaki yoğun nefsaniyete ve maddiyata dayalı düzene kapılıp bu düzene adapte olmak değil, kendisini üst süptil plana ve gerçeğe taşıyacak olan ruhsal tekâmüle erişebilmektir. Bunun yolu da, ayetlerde belirtildiği üzere, dünya hayatının aldatıcı olduğunu ve gerçeği yansıtmadığını idrak etmekten ve gerçeğin tezahürü uğrunda mücadele etmekten geçmektedir. En basit seviyede ve daha ilk safhada idrak edilmesi gereken "bir varlığın yaşayabilmek için diğer bir varlığı öldürmesindeki" gerçek dışılıktır.
İnsanın bu mücadelesi elbetteki bir okul olan dünyadaki kaba madde ve yoğun nefsaniyet düzenini değiştirmeyecektir. Ancak insanın vazifesi, olması gereken uğrunda gayret sergilemek, gerçeğin bilgisini yaymak uğrunda zorluklarla mücadele etmek ve yılmamaktır. Zira sonuçları belirlemek daima Allah'a aittir.
22/41 ... ve lillahi akıbetül ümur ( ... İşlerin sonu, sonucu Allah içindir. )
Allahü Teala'nın yaratılışta insanlara adil ve eşit paylaşıma vesile olacak bir yaşam planı bahşettiği ancak alt boyutun düşük frekans tesirlerine kapılan inkarcı insanın bu ortamı bozduğu bildirilmektedir.
107/1 - E raeytellezi yükezzibü bid din ( O dini yalanlayanı gördün mü? )
107/2 - Fe zalikellezi yedu'ul yetim ( Böylece işte o yetimi iter kakar. )
107/3 - Ve LA YEHUDDU ALA TAAMİL MİSKİN ( Ve YOKSULUN YEDİRİLMESİNE TEŞVİK ETMEZ. )
107/4 - Fe veylün lil müsallin ( O halde vay dua edenler için. )
107/5 - Ellezine hüm an salatihim sahun ( Onlar dualarında habersizdirler. )
107/6 - Ellezine hüm yüraun ( Onlar gösteriş yaparlar. )
107/7 - Ve yemneunel maun ( Ve ihtiyaçlığı, yardımı engelleyip menederler. )
16/71 Vallahü faddale ba'daküm ala ba'dın fir rızk fe mellezine füddılu bi raddı rizkıhim ala ma meleket eymanühüm fe hüm fıhi SEVA' e fe bi nı'metillahi yechadun ( Ve Allah, rızıklarda bazınızı bazınıza üstün kıldı. Ancak o üstün olanlar rızıklarını o ellerinin malik olduklarına vermezler ki onda EŞİT OLSUNLAR. Yani Allah' ın nimeti ile cihad mı ediyorlar? )
41/10 - Ve ceale fıha ravasiye min fevkıha ve barake fıha ve kaddera fıha akvateha fı erbeati eyyam SEVAEN lis sailın ( Ve "Orada, onun üstünde dağlar oluşturdu. Orada bereket verdi. Orada, gıdaları azıkları, araştıranlar için dört günde EŞİT OLARAK düzenleyerek ölçülendirdi." )
No comments:
Post a Comment