8 Haziran 2018 Cuma

Hitit Güneşi, Oz Tamgası ( Türk Tamgası ) ve H

Oz Tamgası, Ön-Türklerde, Oz'laşarak * öbür dünyaya geçmeyi, orada şekil değiştirerek (metamorfoz) yeniden oluşumu ve Tanrıya erişme ( ÖZe dönme ) düşüncesini ifade eden bir semboldür.

OZ kelimesi, ÖZ kelimesinin esasıdır.



Okült ezoterik bir sembol olan, Hinduizmde de Swastika olarak bilinen Oz Tamgası, Adolf Hitler tarafından "Üstün Irk" sembolü olarak kullanılmıştır.

Oz Tamgası, Güneşi ve onun 4 yönünü ( mevsimler ) sembolize etmektedir. "Hitit Güneşi" olarak bilinen aşağıdaki sembolde de 3 adet Oz Tamgası göze çarpmaktadır. 


OZ kelimesi ÖZ kelimesidir. ÖZ kelimesinin nümerolojik değeri "21"'dir. 21 sayısı, "Ruhu" ve "İkinin Birlenmesi" yani düaliteden ( ikili sistemden ) singülariteye ( tekliğe ) dönüşü, bir başka deyişle "ÖZe Dönüşü" sembolize etmektedir.

"Ö" harfinin alfabe sıra numarası 19, "Z" harfinin alfabe sıra numarası ise 29'dur. 1+9+2+9 = "21"

Hitit Güneşi sembolünde "11" adet "Işın" yer almaktadır. "11" sayısı ( "8" sayısı gibi ) düaliteyi ve döngüyü sembolize etmektedir.

Kur'an'daki Şems ( Güneş ) suresinin 91. sure olması, "10" ve "1" nümerolojisi açısından önem arzetmektedir. 9+1 = 10 ... "1"

Ayrıca, 10 sayısı gibi Allahü Teala'nın ilahi mühürü olan diğer sayı da "6" sayısıdır. ( 66 sayısı ise Allah kelimesini oluşturan Arapça harflerin ( Elif, Lam, Ha ) ebced değerlerinin toplamıdır. )

Şems suresi "15" ( 1+5 = "6" ) ayetten ve "105" ( 1+0+5 = "6" ) kelimeden oluşmaktadır. ... 66

Şems suresindeki "8" kelimelik tek ayet "8". ayettir. Ve bu ayette zıt iki kavram olan "Fücur" ( Kötülük ), "Takva" ( Sakınma ) kavramlarıyla düaliteye ( ikililik ) vurgu yapılmaktadır.

91/8 - Fe (1) elheme (2) ha (3) fücure (4) ha (5) ve (6) takva (7) ha (8) ( Böylece ona kötülüğünü, günahını ve sakınmasını ilham eden. )

Şems suresinin tüm ayetlerinin son kelimeleri "Ha" sesi ile bitmektedir. Arapça alfabesinde"Ha" harfi "8". harf * , Türkçe alfabede ise "H" harfi "10." ( 1+0 = 1 ) harftir. ( * Bazı kaynaklarda "H" harfinin sıra numarası "6" olarak da yer almaktadır. ) Her üç sayı da ( 6,8, 10 ) ilahi nümeroloji açısından önem arzetmektedir.

Ayrıca Güneş, Hidrojen ve Helium gazlarından oluşmuştur. Hidrojen elementi "H" ile sembolize edilmekte olup, Hidrojenin atom numarası "1"'dir.

91/1 - Veş şemsi ve duhaHA ( Ve Güneş ve onun kuşluk vakti parlaklığı, )
91/2 - Vel kameri iza telaHA  ( Ve Ay onu izlediğinde, )
91/3 - Ven nehari iza cellaHA ( Ve gündüz açıp onu büyüttüğünde. )
91/4 - Vel leyli iza yağşaHA ( Ve gece onu örttüğünde. )
91/5 - Ves semai ve ma benaHA ( Ve gök ve onu bina eden. )
91/6 - Vel ardı ve ma tahaHA ( Ve yer ve onu döşeyen. )
91/7 - Ve nefsin ve ma sevvaHA ( Ve nefis ve onu düzenleyip şekillendiren. )
91/8 - Fe elhemeha fücureha ve takvaHA ( Böylece ona kötülüğünü, günahını ve sakınmasını ilham eden. )
91/9 - Kad efleha men zekkaHA ( Onu temizleyen kimse iflah oldu. )
91/10 - Ve kad habe men dessaHA ( Onu gizleyip örten kimse heba oldu. )
91/11 - Kezzebet semudü bi tağvaHA ( Semud onu azgınlığıyla yalanladı. )
91/12 - İzinbe'ase eşkaHA ( En kötüleri ve asileri ileri atıldığında. )
91/13 - Fe kale lehüm resulullahi nakatallahi ve sukyaHA ( Böylece Allah' ın resulü onlara "Allah' ın devesi ve onu sulayın." dedi. )
91/14 - Fe kezzebuhü fe akaruha fe demdeme aleyhim rabbühüm bi zenbihim fe sevvaHA ( Böylece onu yalanladılar da onu boğazladılar. Böylece Rab’leri onlara günahlarıyla azap verdi de orayı dümdüz etti. )
91/15 - Ve la yehafi ukbaHA ( Ve onun sonucundan korkmaz. )

Şems suresinde "Şems" ( Güneş ) kelimesinin ilk ve son kez geçtiği ayetin kodu 91/1 olup bu kodu oluşturan sayıların toplamı da düalite ve döngünün sembollerinden biri olan "11" sayısını vermektedir. ( 9+1+1 = 11 )

Kur'an'da, dua zamanları güneşin doğuş ve batış zamanlarına göre tayin edilmiştir. Dolayısıyla Ön Türk uygarlıklarının sembollerinde 8 köşeli yıldız ve güneş olması, güneşin hareketlerine göre ve güneşe doğru dua seansı ( ayin ) gerçekleştirmeleri bu uygarlıkların pagan ( Put olarak güneşe tapınan ) oldukları anlamına gelmemektedir. Bir başka deyişle, güneşin doğuşu veya batışı esnasında yapılan bir dua seansı güneşe tapınma olarak algılanmamalıdır.

20/130 - Fasbir ala ma yekulune ve sebbıh bi hamdi rabbike kable TULUIŞ ŞEMSİ ve kable ğurubiha ve min anail leyli fe sebbıh ve atrafen nehari lealleke terda ( O halde, o dediklerine sabret. GÜNEŞİN YÜKSELİP DOĞUŞU öncesinde ve batışı öncesinde Rab’bini övgü sözleriyle öv. Gecenin geç vakitlerinde ve gündüzün kenarlarında da O' nu övgü sözleriyle öv. Umulur ki razı, hoşnut olursun. )

17/78 - Ekımes salate li DÜLUKIŞ ŞEMSİ ila ĞASEKIL LEYLİ ve kur'anel FECR inne kur'anel FECRİ kane meşhudaGÜNEŞİN BATIŞINDAN GECENİN KARATISINA kadar duaya kalk. TANYERİ AĞARMASINDAKİ ŞAFAK VAKTİ okuması. Kesinlikle ŞAFAK VAKTİ okuması şahit olunandır. )

Selçukluların sembolün de güneşi ( döngüyü ) sembolize eden 8 köşeli yıldız ve düaliteyi sembolize eden çift başlı kartal bulunmaktadır.













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder