24 Haziran 2019 Pazartesi

"Kapı çalana açılır."


Üst boyutlardaki Vazifeli Varlıklar ( Melekler ) ile iletişime geçilmek suretiyle bilgi almaya yönelik çalışmalar yapılması, bir başka deyişle dua seansları ( celse ) yapılması Kur'an'da ve İncil'de "İkili Yedi" ve “8” nümerolojisiyle bildirilmektedir. Bilindiği üzere “İkili Yedi” ( 7 x 11, 7 x 2, 7+7 ) kavramı düalite ve üst boyutlara açılan portali, 8 sayısı da yeni döngü başlangıcı ve Melek kavramlarının nümerik sembolleridir. )

40 Matta 7-7 "Dileyin, size verilecek; arayın, bulacaksınız; kapıyı çalın, size açılacaktır.

7/7 - Fe le nekussanne aleyhim bi ılmin ve ma künna ğaibın ( Kesinlikle onlara ilimle anlatacağız. Biz görünmeyenler, gizliler değiliz. )

"İkili Yedi" ( 77 ) nümerolojisi içeren yukarıdaki ayetlerde, Vazifeli Varlıkların, insanların kendileriyle temas kurmalarını beklemekte oldukları yönünde bilgi verilmekte gibidir.

Aşağıdaki ayetlerde de yine “İnsanın iletişim kurmak ve bilgi almak için talepte bulunmasına” istinaden etkileşimin gerçekleşebileceği “8” nümerolojisiyle bildirilmektedir.

2/186 - Ve iza seeleke ıbadı annı fe innı karıb ücıbü da'veted daı iza deani fel yestecıbu lı vel yü'minu bı leallehüm yarşüdun ( Ve kullarım sana benden sual ettiklerinde kesinlikle ben yakınımdır. Beni çağırdıklarında çağıranın çağrısını kabul ederim. O halde beni kabul etsinler ve bana inansınlar. Umulur ki onlar doğru olurlar. )

8/9 - İz (1) testeğıysune (2) rabbe (3) küm (4) fe (5) istecabe (6) leküm (7) en (8) nı (9) mümiddü (10) küm (11) bi (12) elfin (13) min (14) el (15) melaiketi (16) mürdifın (17) ( Zamanında Rab’binizden yardım istediniz de size cevap verip kabul etti. "Kesinlikle ben ardarda bin melek ile size yardım ediyorum." )

-        2/186 kodlu ayetin kodunun nümerolojik değeri “8” sayısını vermektedir. ( 2+1+8+6 = 17 ... 1+7 = “8” )
-        8/9 kodlu ayetin kodunun nümerolojik değeri de “8” sayısını vermektedir. ( 8+9 = 17 ... 1+7 = “8” )
Ayrıca 8/9 kodlu ayette “17” kelime bulunmaktadır. ( 1+7 = 8 )

“17” sayısı üzerinden 8 nümerolojisi tezahürü 7 sayısna da dikkat çekmektedir.

23 Haziran 2019 Pazar

Vicdanın hesap görücün olacak.

Yevmel Kıyameh ( Kıyamet ( Ayağa Kalkış ) Günü* ) olarak bilinen süreç, evvelki bölümlerde de zikredildiği üzere, kolektif bilincin yükselmesine paralel olarak varlıklarda idrak seviyesinin de yükseldiği süreçtir.

( * Kur'an'da 1 gün = 1000 yıl olarak zikredilir. )

Yükselen idrak seviyesi, vicdan mekanizmasını da aktive etmekte ve insanların farkındalıklarının, duyarlılıklarının, kalbi hissiyatlarının artmasına vesile olmaktadır. Kıyamet Günü, Kur'an'da "Yevmel Hısab" ( Hesap Günü ), Yevmel Fasl ( Ayrışım Günü ) gibi eş kavramlarla da tanımlanmaktadır. "Ayrışım Günü" kavramı doğrunun yanlıştan, gerçeğin batıldan kesin şekilde ayrışmasını ve tüm sırların açığa çıkmasını* tanımlamaktadır. "Hesap Günü" kavramı ise vicdan** mekanizmasının aktivasyonunu en net şekilde tanımlayan kavramdır. Zira, bu dönemde bireyler o ana kadarki düşünce, tutum, davranış ve eylemlerinin niteliğini idrak edecek ve bu niteliklerin ( iyi / kötü ) yansıması olacak bir ruh hali ( psikoloji ) sürecine gireceklerdir. Bu süreçte, huzur ve ferahlık olacağı gibi, azab ve buhran da olacaktır. Bir başka deyişle bireyler kendi hesaplarını kendileri soracaklardır. Bu husus Kur'an'da İsra suresinin 14. ayetinde bildirilmektedir.

17/14 - İkra' kitabek kefa bi nefsikel yevme aleyke hasıba ( Kitabını oku. O gün nefsin, hesap görücü olarak sana yeter. )

Dikkat edilecek olursa ayet "Kitabını oku." cümlesiyle başlamaktadır. Bunun sebebi, Kıyamet Günü'nde azaptan kurtulmanın yolunun Kur'an'ı anlayarak ve içselleştirerek okumak suretiyle gerçeklerin farkına varabilmek, doğruyu yanlıştan ayırt edebilecek bir idrak seviyesine yükselerek düşünce, tutum ve davranışlarını temizleyebilmekten ve "iyi varlık" niteliğini kazanmaktan geçmesidir.

*86/9 - Yevme tübles serair ( O gün sırlar ortaya çıkarılır. )

**"Doğru ile yanlışı ayırt etmeyi ve doğruya yönlenmeyi sağlayan öz bilinç" anlamına gelen "Vicdan" kelimesi köken olarak "Vecd / Vicd" ( Bulmak ) kelimesinden türemiş olup "Bulma / Bulgu / Bulunç" anlamını taşır.

Vicdan kelimesinin batı dillerindeki karşılığı da "Bilinç" anlamını içeren aşağıdaki kelimelerdir.

Conscience ( Fra. / İng. )
Gewissen ( Alm. )

Dolayısıyla Vicdan kelimesi esas itibarıyla "Bilgi / Bulgu" anlamını taşımaktadır. 








Zülkarneyn ve 11

"Zülkarneyn" ismi "Za ( sahip ) + El ( Ön Ek ) + Karn ( Boynuz, Nesil, Zaman ) + Eyni ( İki ) ... "İki Boynuzlu" / "İki Nesilli" / "İki Zamanlı"* anlamlarına gelmektedir. Kur'an'da Zülkarneyn'in, insanları, dünyada fesad çıkarmak için alt boyuttan gelen varlıklar olan Ye'cuc ve Me'cuc'dan "SED" oluşturmak suretiyle kurtardığı bildirilmektedir. ( * Kozmik planda zaman - mekan yolculuğu yapan )

18/83 - Ve yes'eluneke an ZİL KARNEYN kul seetlu aleyküm minhü zikra ( Ve sana ZÜLKARNEYN'den, iki boynuzludan sual ediyorlar. De ki: "Size ondan hatırlatma okuyacağım." )

18/86 - Hatta iza belağa mağribeş şemsi vecedeha tağrubü fı aynin hamietin ve vecede ındeha kavma kulna ya ZEL KARNEYNİ imma en tüazzibe ve imma en tettehıze fıhim husna ( Nihayet Güneş’in battığı yere vardığında*, onu kara balçık pınarı içinde batarken buldu. Onun indinde kavim buldu. "Ey ZÜLKARNEYN, iki boynuzlu, ya azap edersin ve ya da onlar hakkında güzellik edinirsin." dedik. )

18/94 - Kalu ya ZEL KARNEYNİ inne ye'cuce ve me'cuce müfsidune fil erdı fe hel nec'alü leke harcen ala en tec'ale beynena ve beynehüm SEDDA ( Ey ZÜLKARNEYN, iki boynuzlu, Yecuc ve Mecuc kesinlikle yerde bozgunculardır. O halde, bizimle onlar arasına SED koyman üzere sana harac versek olur mu? dediler. )

Söz konusu "Sed" kuvvetle muhtemel farklı boyuta açılan bir "portali" sembolize etmektedir. ( İlahi nümerolojide portal 11 sayısı ile sembolize edilir. 11 sayısı ayrıca düalitenin ve döngünün de nümerik sembolüdür. ) Zülkarneyn vesilesiyle oluşturulan bu portal bir sınır teşkil ederek Ye'cuc ve Me'cuc'un fesad çıkarmasına imkan vermemektedir.

- Kur'an'da ilk Zülkarneyn kelimesinin geçtiği ayetin numarası 83'tür. 83 sayısının nümerolojik değeri 11 sayısını vermektedir. ( 8+3 = 11 )

- "Zülkarneyn" kelimesinin geçtiği ayetlerin numaralarının ( 83, 86, 94 ) toplamı 263 sayısını vermektedir. Bu sayının nümerolojik değeri de 11 sayısını vermektedir.

- "Zülkarneyn" kelimesi sadece 18. sure olan Kehf suresinde geçmektedir. Yukarıdaki hesaplama sure numarası da dikkate alınarak yapıldığında ise 281 sayısı elde edilmektedir. ( 263 + 18 = 281 ) Bu sayının da nümerolojik değeri 11 sayısını vermektedir.

- "Zülkarneyn" ( İki Boynuzlu ) kelimesinin kendisi de 11 sayısını sembolize eder niteliktedir. Zira "İki Boynuz" şekil itibarıyla 11 sayısına benzemektedir.

Öte yandan "Karneyn" ( İki Boynuz / İki Zaman) boyutlar arasında geçiş sağlayan, uzay zamanda açılan ve portal işlevi gören ve "Solucan Deliği" ( Worm Hole ) olarak adlandırılan "İki uçlu kara delike" de işaret etmektedir.

                                              
      İki Boynuz formundaki Solucan Deliği

* 18/86 kodlu ayette yer alan "Güneş’in battığı yer" kavramı, Orhun Türkleri'nin kitabelerindeki Bilge Kaan ile ilgili bölümde geçen "Güneşin battığı son millet" ifadesiyle ilintili gibi görünmektedir. Orhun Kitabeleri'nde de Bilge Kaan'ın milleti bozgundan kurtardığı, Tanrı bilincini ve refahı tesis ettiği yazılıdır.  

"Ben Türk Bilge Kağan; doğuda gün doğusuna, güneyde gün ortasına kadar, batıda gün batısına, kuzeyde gece ortasına kadar hep milletler bana bağlıdır. Bunca milleti hep düzene soktum, ilerlettim. Doğuya ordu sevk ettim. Bunca yerlere gittim

Tanrı (Tengri) yardım ettiği için milletime; gözle görülmeyen, kulakla işitilmeyen yerler kazandırdım. Tanrı buyruğu olduğu için, Devletli olduğum için size Kağan oldum. Tanrı yardım ettiği için dört yöndeki milleti derleyip topladım.

Ey Türk Milleti; Üstte gök çökmedikçe, altta yer delinmedikçe, ilini, töreni kim bozabilir? Ey Türk Milleti, titre ve kendine dön!
Gittiğim yerlerde güneşin kavurduğu, güneşin battığı son millete gittim. Onların arasında hüküm verdim. Sonra dünyanın öbür ucuna, güneşin doğduğu yere vardım. Orada bulduğum milleti boyunduruğum altına aldım. Birbirileriyle olan çekişmelerine son verdim. Ordumla Tengri buyruğu olarak adalet getirdim. Tengri buyruğu olarak bunları yaptım…"


Yukarıdaki bilgiler, devre sonunda dünyadaki dejenerasyonun Türk milleti sayesinde durdurulacağı ve rejenerasyonun yani Altın Çağ’ın da yine Türk milleti sayesinde başlatılacağı sezgisini oluşturur niteliktedir. 




Haberci Adedi ve Bir Döngülük Frekans 7

Adem ile başlayan ve 70,000 yıllık reenkarnasyon döngüsü içinde bir çok haberci vazifelendirilmiş olmasına rağmen Kur'an'da, aşağıda yer alan 25 adet habercinin ismi yer almaktadır.

Haberci       Frekans ( Kur'an'daki Tekrar Adedi )

Adem 25
Davud 16
Elyesa 2
Eyüp 4
Harun 20
Hud 7
İsa 25
İbrahim 69
İdris 2
İlyas 3
İshak 17
İsmail 12
Lut 27
Muhammed 4
Musa 136
Nuh 43
Salih 9
Süleyman 17
Şuayb 11
Yahya 5
Yakub 16
Yunus 4
Yusuf 27
Zekeriya 7
Zelkifl 2

Adem, Davud, Elyesa, Eyyüb, Harun, Hud, İsa, İbrahim, İdris, İlyas, İshak, İsmail, Lut, Muhammed, Musa, Nuh, Salih, Süleyman, Şüayb, Yahya, Ya'kub, Yunus, Yusuf, Zekeriyya, Zelkifl 

Kur'an'da geçen haberci ismi adedi olan 25 sayısı ( 2+5 = 7 ) ile bir döngülük frekansın nümerik sembolü olan "7" sayısı arasında doğrudan ilinti gözlemlenmektedir.

Ayrıca döngü içinde zaman açısından önemli aşamaları temsil eden habercilerin isimlerinin Kur'an'daki tekrar adetlerinde de 7 nümerolojisi gözlemlenmektedir.

Adem 25 kere ( 2+5 = 7 )
Nuh    43 kere ( 4+3 = 7 )
İsa      25 kere ( 2+5 = 7 )





21 Haziran 2019 Cuma

Zerre ve Zürriyet

“Zerre” kelimesi “Atom, Tohum” anlamına gelmekte olup, “Soy” anlamına gelen “Zürriyet” kelimesinin kökeni de “Zerre” kelimesine dayanmaktadır. “Zürriyet” kelimesi özünde “Tohumlanma / Tohumlama” anlamını taşımaktadır.

“Washington Üniversitesi mühendislerinin yapmış oldukları araştırmalara göre tipik bir insan hücresinde 10^14 adet atom yani 100,000,000,000,000 adet atom bulunmaktadır.”

https://www.thoughtco.com/how-many-atoms-in-human-cell-603882
https://www.factslides.com/i-3904


Kur’an’da ilk “Zerre” kelimesi Nisa suresinin 4/40 kodlu ayetinde 6. kelime olarak geçmektedir.

4/40 – İnne (1) allahe (2) la (3) yazlimü (4) miskale (5) ZERRAH (6) ve (7) in (8) tekü (9) haseneten (10) yüdaıf (11) ha (12) ve (13) yü'ti (14) min (15) ledün (16) hü (17) ecran (18) azıma (19) ( Kesinlikle Allah zerrelerin ağırlığı ölçüsünde dahi zulmetmez. Eğer iyilik olursa onu kat kat artırır ve indinden büyük ödül verir. )

- Ayet kodunu ( 4/40 ) oluşturan sayılar ile “Zerre” kelimesinin sıra numarasını oluşturan sayının ( 6 ) toplamı “14” sayısını vermektedir. İnsan hücresinde 10^14 adet atom bulunmaktadır.

- Ayette 19 kelime bulunmakta olup, 19 sayısının nümerolojik değeri “10” olmaktadır. ( 1+9 = 10 ) .... “10” ve “14” sayılarının bu şekilde tezahürü insan hücresindeki atom adediyle uyum sergilemektedir.

- Ayrıca ayetteki “Zerre” kelimesi 6. kelime olup, 10^14 ifadesindeki sayıların toplamı da “6” sayısını vermektedir. ( 1+1+4 = 6 )


Kur’an’da ilk “Zürriyet” kelimesi Bakara suresinin 2/124 kodlu ayetinde geçmektedir.

2/124 - Ve (1) iz (2) ibtela (3) ibrahıme (4) rabbü (5) hu (6) bi (7) kelimatin (8) fe (9) etemme (10) hünn (11) kale (12) in (13) nı (14) caılü (15) ke (16) li (17) en (18) nasi (19) imama (20) kale (21) ve (22) min (23) zürriyyet (24) ı (25) kale (26) la (27) yenalü (28) ahd (29) i (30) ez (31) zalimın (32) ( Ve zamanında Rab’bi İbrahim’ i kelimeler ile sınadı. Böylece onları tamamladı. "Kesinlikle ben seni insanlar için önder kıldım." dedi. "Ve soyumdan da." dedi. "Zalimler ahdime erişemezler." dedi. )

- Ayetin kodunu ( 2/124 ) ve ayetteki kelime adedini ( 32 ) oluşturan sayıların toplamı “14” sayısnı vermektedir. ( 2+1+2+4+3+2 = 14 )

- Ayetteki “Zürriyet” kelimesi 24. kelime olup, bu sayının nümerolojik değeri 6 sayısını vermektedir. ( 2+4 = 6 ) 10^14 ifadesindeki sayıların toplamı da “6” sayısını vermektedir.

- Zerre kelimesi Kur’an’da 6 kere tekrarlanmaktadır. 10^14 ifadesindeki sayıların toplamı da “6” sayısını vermektedir.

                         

“Altı günde yaratış” kavramı da bu kapsamda önem arzetmektedir. Zira bu kavramın ilk kez geçtiği ayette de “6” ve “14” nümerolojis bulunmaktadır.

7/54 - İNNE (1) RABBE (2) KÜM (3) ALLAHÜ (4) ELLEZI (5) HALEKA (6) ES (7) SEMAVATİ (8) VE (9) EL (10) ERDA (11) FI (12) SİTTETİ (13) EYYAMİN (14) sümme (15) isteva (16) ala (17) el (18) arşi (19) yuğşi (20) el (21) leyle (22) en (23) nehara (24) yatlübü (25) hu (26) hasısen (27) ve (28) eş (29) şemse (30) ve (31) el (32) kamera (33) ve (34) en (35) nücume (36) müsehharatin (37) bi (38) emri (39) h (40) e (41) la (42) lehü (43) el (44) halku (45) ve (46) el (47) emr (48) tebarake (49) allahü (50) rabbü (51) el (52) alemın (53)

( KESİNLİKLE RAB’BİNİZ ALLAH, GÖKLERİ VE YERİ ALTI GÜNDE YARATTI. Sonra arş, taht üzerine seviyelendi. O, geceyi onu durmadan kovalayan gündüze bürüyüp örter. Güneş, Ay ve yıldızlar emrine amadedirler. İyi bilin ki yaratma ve emir O’nundur. Alemlerin Rab’bi Allah yücedir. )

-        “Altı günde yaratış”tan bahsedilen ilk cümlede “14” kelime bulunmaktadır. Madde alemi olan kainattaki yaratılışın atomlardan oluştuğu bilinmektedir.

-        7/54 kodlu ayetin kodunu oluşturan sayılarla ayetteki kelime adedini ifade eden sayının ( 53 ) toplamının nümerolojik değeri de “6” sayısını vermektedir. ( 7+5+4+5+3 = 24 ... 2+4 = “6” )

- Zürriyet kelimesi 19 farklı surede geçmektedir. 19 sayısının nümerolojik değeri “1” ( 1+9 = 10 ...1+0 = 1 ) olup, 100,000,000,000,000 sayısının nümerolojik değerine eşittir.

20 Haziran 2019 Perşembe

Kur'an'a yaklaşım

Kur'an'ın içerdiği yaratılış kodlarını ve kevni bilgileri idrak edip yorumlayabilmek ve Kur’an’ı anlayabilmek için gerekli olan yaklaşıma ilişkin bazı önemli hususlar aşağıda belirtilmiştir.

Kur'an yani “Okuma” ;

- Bazı ilim yoksunlarının dediği gibi "1400 yıl evvel bir Arab'ın yazdığı kitap” değildir.

- Yaratılıştan itibaren, vahiy yoluyla habercilere iletilen tüm kozmik bilgilerin sayısal bir düzene göre konsolide edilmiş ve derlenmiş halidir. 

- Zamandan münezzehtir. Bir başka deyişle belirli bir zamana ilişkin bilgileri değil tüm zamanlara ilişkin bilgileri içerir. ( Zaman kavramının gerçekte olmadığının da hatırlanması gerekir. )

- Tüm yaratılışın yazılım kodlarını, kader mekanizmasının bilgilerini içeren ve Ümmül Kitab ( Ana Kitap ) veya spiritüalizmde Akaşa Kayıtları olarak bilinen kaynağın bir parçasıdır.

- Madde Alemine ( Kainat ) ve Ruh Alemine ilişkin bilgileri içerir. Ruh Alemi konusunda içerdiği bilgiler madde alemi olan kainattaki varlıklarda ancak sezgi oluşturacak seviyededir. Zira madde alemi varlıkları henüz Ruh Alemini idrak edebilecek tekamül seviyesinde değillerdir.

- Birbirini takip eden ayetler arasında anlam ilişkisi olsa da özünde her ayet kendi içinde ayrı ve derin anlam da içerir.

- Yaratılışa ilişkin her konu ayetlerde ayrıntılandırılmıştır.

- Bir hikaye, antoloji veya biyografi kitabı değildir.

- Sure, ayet numaraları ve ayetlerdeki kelime adedi bazında kodlanmış ve belirli bir nümeroloji esasına göre düzenlenmiş ilahi ve kozmik bir kaynaktır.

- Ayet kodları, ayetlerdeki kelimeler ve kelime adetleri semantik ve nümerolojik olarak bilimsel verileri içerir, bilimsel teorilere kaynak teşkil eder.

- Her kelimenin ve ayetin birden çok anlamı, mesajı ve sembolize ettiği kavramlar bulunmaktadır.

- Arapça metin üzerinden anlayarak okunmalıdır. Bu kapsamda daha kolay olabilmesi için Latin alfabesi ile yazılmış Arapça metin kullanılabilir. Osmanlıca sözlük vasıtasıyla Kur’an kelimeleri çok kısa sürede öğrenilebilir. Zira çoğu kelime zaten Türkçe’de kullanılmaktadır.

- Bir adetler ve ritüeller kitabı değildir.

- Habercinin hayatının özeti veya biyografisi kitabı değildir.

- Allahü Teala’nın izniyle Vazifeli Varlıklar ( Melekler ) tarafından gönderilen tesirler vesilesiyle zihinde / kalpte beliren bilgi tireşimleri doğrultusunda oluşturulmuştur. Tıpkı Mozart’a, Einstein’a, Tesla’ya vb. gönderilen ve yaratış ve buluş yapma imkanı veren tesirler gibi...

- Mucizeler kitabı değil, gerçek kozmik bilgiler kitabıdır. ( Mucize yoktur, gerçek vardır. Varlıklar gerçekliğinden, varlığından haberdar olmadıkları olgular veya olaylar ile karşılaştıklarında onları “mucize” olarak tanımlarlar. )

- Açık anlamlı anlatımlar olduğu gibi, sembolik yani müteşabih ( benzetmeli ) anlatımlar da vardır. Sembolik anlam da içeren anlatımlardaki amaç, okuyanı düşündürmek, tespitler ve çıkarsamalar yapmasını sağlamak ve böylelikle bilgileri daha iyi özümsemesine vesile olmaktır. Kur’an başlı başına bir “okuma sınavıdır.”

- Bir çok kelime, kendi öz anlamının yanısıra farklı başka bir kelimeyi ve anlamı temsil edebilmektedir.

- Kitabın daha derinden anlaşılabilmesi için matematik, fen bilimleri, tıp, spiritüalizm, astroloji, astronomi gibi konularda temel bilgilere sahip olmak fayda sağlamaktadır.

- Doğruluk, iyilik, feragat, hayır, birlik ve sevgi rehberidir. Kısacası tekamül liyakatine erişebilmek için benimsenmesi gereken yaşam modeline yönlendiren öğretici bir kaynaktır.

- Zemmile sarılıp put gibi duvara asılmak için değil, sevgiyle kalbe sarılıp sürekli okunmak için indirilmiştir.

- Roman veya hikaye kitabı yaklaşımıyla okunamaz. Her ayet ve her kelime, üzerinde derin düşünme, odaklanma ve yorumlama gerektirir. Kelimeler ve ayetler arasında sayısal ve anlamsal ilişkiler kurabilmeyi gerektirir. 

- Tek seferde değil, iyice anlaşılabilmesi ve kalbe yerleşebilmesi için aşamalı olarak indirilmiştir. Dolayısıyla ayet ayet, sure sure, aşamalı ve yavaş yavaş okunmalıdır. "Ben Kur'an'ı x kere okudum." cümlesi ilimden ve farkındalıktan uzak cahilce bir söylemdir. Kur'an'daki ilmi tamamen anlamaya kainattaki hiçbir varlığın var oluş süresi yetmez.

- Kur'an'da, bazı bilgilerin teşbih ve sembolizm vasıtasıyla verilmesinin sebebi de insanların akletmelerinin, düşünmelerinin ve anlamak için çaba sarfetmelerinin sağlanması ve bu sürecin de bir sınav niteliğinde olmasının temini içindir. Bu durum tıpkı bir okuldaki öğrencilerin eğitim sürecine benzetilebilir. 

- Sabah gün doğumu saatleri, dirilik ve dinginlik sebebiyle okuma için en uygun saatlerdir.

- Kur'an'da yaratılışa ilişkin her şey misallerle ve açık anlamlı ifadelerle anlatılmıştır.

- Her okumada yeni açılım sağlar, yeni anlamlar sezdirir ve yeni kapılar açar.

- Fiziksel ve ruhsal şifa enerjisi kaynağıdır. İlimde derinleşmiş olanlar, Allah’ın izni olması durumunda bu yönde uygulamalar dahi yapmaktadırlar.

- Madde bağlantısının kesilmesini ( madde prangasından kurtulmayı ) yani madde üzerinde hakimiyeti ve kontrolü sağlayacak olan kodları içerir.

- Haberciye ( Nebi ) özel indirilmemiş olup, tüm insanlığa indirilmiştir. Haberci sadece aktarma işlevi gören vazifeli bir varlık, bir kuldur.

- Kitaptaki “Ente” ( Sen ) zamiri tüm insanlığı, “Na / Nahnü” ( Biz ) zamiri de Vazifeli Varlıkları ( Yüksek İleri Gelenler / Meleül Ala ( Melekler Yüce Konseyi ) ifade etmektedir.

- Tevrat ve İncil’deki ve daha önceki kitaplardaki bilgileri de içeren tamamlayıcı, düzenleyici ve doğrulayıcı ilahi bir konsolidasyondur.

Kur'an'ın özellikleri Kur'an'da aşağıdaki ayetlerle bildirilmektedir.

2/2 - Zalikel kitabu la raybe fih hüden lil müttekin
( Bu, o hakkında şüphe olmayan, sakınanlar için yönlendirme olan kitaptır. )

7/145 - Ve ketebna lehu fil elvahı min külli şey'in mev'ızaten ve tefsıylen li külli şey' fe huzha bi kuvvetin ve'mür kavmeke ye'huzha bi ahseniha seürıküm daral fasikın
( Ve o levhalarda ona herşeyden nasihat ve herşey için ayrıntılar yazdık. O halde bunları kuvvetle tut ve kavmine de onu en güzeli ile tutmalarını emret. Size günahkarlar yurdunu göstereceğim. )

17/89 - Ve lekad sarrafna lin nasi fı hazel kur'ani min külli meselin fe eba ekserun nasi illa küfura
( Ve bu Kur'an' da insanlar için tüm misallerden, sözlerden sarfettik de insanların çoğunluğu ancak inkarda direttiler. )

78/29 - Ve külle şey'in ahsaynahü kitaben
( Ve kitapta olmak üzere herşeyi saydık.)

76/23 - İnna nahnü nezzelna aleykel kur'ane tenzilen
( Kesinlikle biz, Kur'an' ı senin üzerine bölüm  ölüm biz indirdik. )

44/58 - Fe innema yessernahü bi lisanike leallehüm yetezekkerun ( Böylece kesinlikle onu lisanınla kolaylaştırdık. Umulur ki hatırlarlar. )

73/20 - .......... fakreu ma teyessere minel kur'ani ......... ( .............. O halde size Kur'an' dan ne kolay gelirse okuyun. ........... )

17/78 - Ekımes salate li düluküş şemsi ila ğasekıl leyli ve kur'anel fecr inne kur'anel fecri kane meşhuda ( Güneş’in batışından gecenin karartısına kadar duaya kalk. Tanyeri ağarmasındaki şafak vakti okuması. Kesinlikle şafak vakti okuması şahit olunandır. )

6/7 - Ve lev nezzelna aleyke kitaben fı kırtasin fe lemessuhü bi eydıhim le kalellezine keferu in haza illa sıhrun mübın ( Ve şayet sana kağıtta yazı indirmiş olsak da ona elleriyle dokunsalar, o inkarcılar "Bu kesinlikle apaçık sihirdir." diyeceklerdir. )

11/1 - Elif lam ra kitabün uhkimet ayatühu sümme füssılet min ledün hakımin habır ( Elif lam ra. Ayetleri açık anlamlı kılınmış kitap. Sonra hakim ve haberdar olanın indinden ayrıntılandırılmıştır. )

3/7 - Hüvellezi enzele aleykel kitabe minhü ayatün muhkematün hünne ümmül kitabi ve üharu müteşabihat fe emmellezine fi kulubihim zeyğun fe yettebiune ma teşabehe minhübtiğael fitneti vebtiğae te'vılih ve ma ya'lemü te'vılehu illellah ver rasihune fil ılmi yekulune amenna bihı küllün min ındi rabbina ve ma yezzekkeru illa ülül elbab
( Kitabı sana indiren O'dur. Onda kitabın anası olan açık anlamlı, sağlam ayetler vardır. Diğerleri benzetmelidirler. Ama o kalplerinin içinde şüphe, vesvese, eğrilik, ayrılık olanlar, onlardan fitneyi aramak ve kendi yorumlarını aramak için o benzetilmiş olanlara tabi olurlar. Onun yorumunu Allah haricinde kimse bilmez. İlimde derinleşmiş olanlar "Ona inandık. Hepsi Rab’bimizin indindendir." derler. Akıl sahipleri haricindekiler hatırlamaz. )

35/31 - Vellezi evhayna ileyke minel kitabi hüvel hakku müsaddikan li ma beyne yedeyh innellahe bi ıbadihı le habırun besır
( Ve sana o kitaptan vahyettiğimiz, ondan öncekileri doğrulayıcı olarak gerçektir. Kesinlikle Allah kullarından haberdardır görendir. )

2/97 - Kul men kane adüvven li cibrıle fe innehu nezzelehu ala kalbike bi iznillahi müsaddikan li ma beyne yedeyhi ve hüden ve büşra lil mü'minın
( De ki: “Kim Cibril’ e düşman ise, inananlara müjde, yönlendirme ve ondan öncekileri doğrulayıcı olarak onu kalbinin üzerine Allah’ ın izni ile kesinlikle O indirdi." )

25/32 - Ve kalellezine keferu lev la nüzzile aleyhil kur'anü cümleten vahıdeh kezalike li nüsebbite bihı füadeke ve rattelnahü tertıla
( Ve o inkar edenler "Kur'an ona topluca, tek olarak indirilmeli değil miydi?" derler. Onu gönlüne işte böyle sabitlemek için, onu dura dura yavaş yavaş okuduk. )

26/192 - Ve innehu le tenzılü rabbil alemın ( Ve kesinlikle o alemlerin Rab’binin indirmesidir. )
26/193 - Nezele bihir ruhul emın ( Onu güvenilir ruh indirdi. )
26/194 - Ala kalbike li tekune minel münzirın ( Uyarıcılardan olman için senin kalbine, )
26/195 - Bi lisanin arabiyyin mübın ( Apaçık Arapça lisanı ile, )
26/196 - Ve innehu lefı zübüril evvelın ( Ve kesinlikle o evvelkilerin kitaplarında da vardı. )

41/3 - Kitabün fussılet ayatühu kur'anen arabiyyen li kavmin ya'lemun
( Bilen kavim için, ayetleri Arapça Kur'an olarak ayrıntılandırılmış kitap. )

6/126 - Ve haza sıratu rabbike müstekıma kad fessalnel ayati li kavmin yezzekkerun
( Ve bu Rab’binin doğru yoludur. Biz hatırlayan kavim için ayetleri ayrıntılandırdık. )








































































Down Sendromu ... Gerilik mi? Uyumsuzluk mu?

İnsan DNA'sında 23 kromozom çiftinden oluşan toplam 46 kromozom bulunmaktadır. 


21. sıradaki kromozom çifti yerine kromozom üçlüsü ( Triploid ) olması yani toplamda 47 kromozom olması durumunda "Down Sendromu" adı verilen bir fenomen tezahür etmektedir. Belirtilerini zihinsel olarak IQ ( Zeka ) seviyesi düşüklüğü, fiziksel olarak da çekik göz yapısı ile gösteren Down Sendromu'nun esas itibarıyla bir hastalık olmadığı belirtilmektedir. Zira mantıksal olarak bir geriliğin oluşabilmesi için bir eksikliğin olması beklenir. Kromozom adedinin fazla olması aslında daha gelişmiş olmayı gerektirirken neden “gerilik” oluşturmaktadır? Yoksa kromozom fazlalığı ( Poliploid ) sendromu üst boyuta ait süptil varlıkların kaba madde alemi olan Dünya’ya uyumsuzlukları nedeniyle oluşabilen bir durum mudur?

            
Down Sendromu arzeden DNA yapısında 21. sırada üç çift kromozom bulunur.

                                        
Çekik gözlere sahip Down Sendromlu bir çocuk

Yapılan araştırmalar bugüne kadar rastlanan en yüksek kromozom fazlalığı vakasının 92 kromozomun söz konusu olduğu Tetraploid ( Dörtlü Kromozom ) fenomeni olduğunu göstermektedir. Bu fenomenin, düşük vakalarındaki ceninlerin %1-2’sinde görüldüğü bildirilmektedir.

Yukarıdaki bilgiler incelendiğinde, portal açılmasıyla üst boyuta geçişin sembolü olan “11” nümerolojisinin tezahür ettiği görülmektedir. Down Sendromundaki 47 kromozom ve Tetraploid fenomenindeki 92 kromozom. ( 47 ... 4+7 = 11 ; 92 ... 9+2 = 11 ) ....

56. sure olan ( 5+6 = “11” ) ve döngü sonu ve sonrasındaki süreçte vuku bulacak olaylara ilişkin bilgi veren Vakia suresinin 7. ayeti, döngü sonunda yani Yarı Süptil boyuta geçiş öncesindeki Altın Çağ’da insanın DNA’sında gerçekleşecek bir değişimi 11 nümerolojisi destekli olarak haber mi vermektedir? Altın Çağ insanının gelişmiş metapsişik yeteneklere ( Telekinezi, Telepati, Çift Bedenleme, Durugörü, Levitasyon, Medyumluk, Şifacılık, Çok Dille Konuşma vb. ) haiz olacağı spiritüel kaynaklarda ve kitaplarda bildirilmektedir.

11 sayısnın portal açılmasıyla üst boyuta geçişi sembolize etmesi kapsamında Müzemmil suresinin 73/19 kodlu ayeti dikkat çekmektedir.

73/19 - İnne (1) hazi (2) hi (3) tezkiretun (4) fe (5) men (6) şae (7) ittehaze (8) ila (9) rabbi (10) hı (10) SEBİLEN (11) ( Kesinlikle işte o hatırlamadır. O halde dileyen kimse Rab’bine yol edinir. )

-        “Rab’be giden yol” kavramının yer aldığı 73/19 kodlu ayetin kodunda “11” nümerolojisi bulunmaktadır. 73 ... 7+3 = 10 ... “1” ; 19 ... 1+9 = 10 ... “1” ..... “11” )


-        73/19 kodlu ayette “11” kelime bulunmaktadır.





19 Haziran 2019 Çarşamba

Yedilerle verilen döngü sonu mesajları...

Sure ve ayet numaraları "7" nümerolojisi içeren aşağıdaki ayetlerin tümünde "Döngü sonuna" işaret edilmekte olması dikkat çekmektedir. ( Bilindiği üzere 7 sayısı bir döngülük frekansı ifade etmektedir. )

7/7 - Fe le nekussanne aleyhim bi ılmin ve ma künna ğaibın ( Kesinlikle onlara ilimle anlatacağız. Biz görünmeyenler, gizliler değiliz. ) *

*Ayetten önceki ayetlerde "Azabın gelişinden" bahsedilmekte olup, 7/7 kodlu ayette de döngü sonunda sırların açığa çıkması ve ilmin yayılması mesajı verilmektedir.

7/70 - Kalu e ci'tena li na'büdellahe vahdehu ve nezera ma kane ya'büdü abaüna FE'TİNA BİMA TEIDUNA in künte mines sadikın ( "Sen tek Allah’a  kulluk etmemiz ve babalarımızın kulluk ettiklerini bırakmamız için mi geldin? O halde, doğrulardan isen o BİZİ TEHDİT ETTİĞİNİ, BİZE VADD ETTİĞİNİ BİZE GETİR." dediler. )

7/77 - Fe akarun nakate ve atev an emri rabbihim ve kalu ya salihU'TİNA BİMA TEIDUNA in künte minel murselın ( Böylece dişi deveyi boğazladılar ve Rab’lerinin emrinin dışına çıktılar. "Ey Salih, eğer gönderilenlerdensen, O BİZİ TEHDİT ETTİĞİNİ, BİZE VAAD ETTİĞİNİ BİZE GETİR. " dediler. )

70/7 - Ve NERAHU KARİBEN ( Ve ONU* YAKIN GÖRÜRÜZ. )

* O = 70/1 kodlu ayette bildirilen "Vaki azab" ( Vuku bulacak azab / Döngü sonu vakaları )

77/7 - İnnema TU'ADUNE LE VAKI'UN ( Kesinlikle VAAD EDİLDİĞİNİZ VAKİ OLACAKTIR. )





18 Haziran 2019 Salı

Denizler Altında 20,000 Fersah

Meşhur bilimkurgu romanı olan "Denizler Altında 20,000 Fersah" Fransız yazar Jules Verne tarafından 1870 yılında yayımlanmıştır. Kitaba ve Jules Verne'e ilişkin 11 nümerolojisi dikkat çekmektedir.

- Kitap 20 bölümden oluşmakta olup, "11." Bölümin ismi "Gerçek BİR Adada Gerçek BİR Av"'dır.

- Jules Verne 08.02.1828 tarihinde doğmuş olup, doğum tarihinin nümerolojisi 29 sayısı üzerinden "11" sayısını vermektedir. ( 0+8+0+2+1+8+2+8 = 29 ... 2+9 = "11" )

- 1 Deniz Fersahı 5,555 metreye eşittir. Buna göre 20,000 Fersah 111,100,000 metreye eşit olmaktadır.


Jules Verne, romanında denizin / suyun farklı boyutlara açılan bir portal olduğuna mı dikkat çekmek istemiştir? Zira farklı boyutlara açılan "Star Gate" ( Yıldız Kapısı ) hep "Su" içinden girişi olan bir portal olarak resmedilir.

Uzay da Hidrojen atomlarıyla kaplı bir denizdir. Kur'an'da da Güneş, Ay ve Yıldızlar için "Dairelerinde YÜZERLER" ve "Vadelerine AKARLAR" ifadeleri yer alır.

21/33 - Ve hüvellezi halekal leyle ven nehara veş şemse vel kamer KÜLLÜN Fİ FELEKİN YESBEHUN ( Ve geceyi ve gündüzü, Güneş’i ve Ay’ı yaratan O'dur. HEPSİ DAİREDE YÜZERLER. )

13/2 - Allahüllezı rafeas semavati bi ğayri amedin teravneha sümmesteva alel arşi ve sehharaş şemse vel kamer KÜLLÜN YECRİ Lİ ECELİN MÜSEMMA yüdebbirul emra yüfassılül ayati lealleküm bi likai rabbiküm tukınun ( O Allah, gökleri sütunsuz yükseltendir. Onları görürsünüz. Sonra arş, taht üzerine seviyelendi. Ay’ı ve Güneş’i buyruğuna aldı. HEPSİ İSİMLENDİRİLMİŞ BELİRLİ VADE İÇİN AKARLAR. İşleri yönetir. Ayetleri ayrıntılandırır. Umulur ki Rab’binize kavuşmaya kani olursunuz. )

39/5 - Halekas semavati vel erda bil hakk yükevvirul leyle alen nehari ve yükevvirun nehara alel leyli ve sehharaş şemse vel kamer KÜLLÜN YECRİ Lİ ECELİN MÜSEMMA e la hüvel azızül ğaffar ( Gökleri ve yeri gerçek ile yarattı. Geceyi gündüze sarar ve gündüzü geceye sarar. Güneş’i ve Ay’ı buyruğuna almıştır. HEPSİ İSİMLENDİRİLMİŞ BELİRLİ VADE İÇİN AKARLAR. İyi bilinki O yüce affedendir. )






11 kelimelik 11. ayetlerdeki özet ...

Kur'an'da, numarası 11 olup da 11 kelimeden oluşan 5 ayet bulunmaktadır. Bu ayetler sırasıyla okunduğunda Kur’an’ın özeti niteliğinde bir akış tezahür etmektedir.

15/11 - Ve (1) ma (2) ye'tı (3) him (4) min (5) rasulin (6) illa (7) kanu (8) bi (9) hı (10) yestehziun (11) ( Ve onlara, alay etmiş olduklarının haricinde resul gelmedi. )

30/11 - Allahü (1) yebdeü (2) el (3) halka (4) sümme (5) yüıydü (6) hu (7) sümme (8) iley (9) hi (10) türceun (11) ( Allah yaratışı ortaya çıkarıp başlatır. Sonra onu tekrarlayıp döndürür. Sonra O'na döndürülürsünüz. )

39/11 - Kul (1) in (2) nı (3) ümirtü (4) en (5) a'büde (6) allahe (7) muhlisan (8) lehü (9) ed (10) dın (11) ( De ki: "Kesinlikle ben, dini O’na halis kılarak Allah’a  kulluk etmeye emrolundum." )

67/11 - Fe (1) a'teref'u (2) bi (3) zenbi (4) him (5) fe (6) suhkan (7) li (8) ashabi (9) es (10) se'ır (11) ( Böylece günahlarını itiraf ederler. Artık ateşin sahipleri için uzak olmalar. )

69/11 - İn (1) na (2) lemma (3) tağa (4) el (5) mau (6) hamelna (7) küm (8) fi (9) el (10) cariyet (11) ( Sular azdığında, kesinlikle biz sizi akıp gidenlerin içinde taşıdık. )

Ayetler bir araya toplanacak olsa şöyle anlamlı bir paragraf oluşmaktadır.

"Gönderdiğimiz tüm resuller ile alay ettiler. Halbuki Allah yaratışı başlatır, onu tekrarlar ve sonra O'na döndürülürsünüz. Sen de ki :"Ben dini O'na halis kılarak Allah'a kulluk etmeye emrolundum." Böylece günahlarını itiraf ederler. Artık ateşin sahipleri uzak olsun. Sular yükselince sizi de akıp gidenlerin içinde taşıyacağız."

5 ayetin 11 kelimeden oluştuğu dikkate alındığında ortaya 55 nümerolojisi ( 5x11 ) çıkmaktadır. 55 sayısı, ismini Allahü Teala’nın sıfatından alan tek sure olan Rahman suresinin sıra numarasıdır. 55 sayısı ayrıca nümerolojik olarak, ilahi mühür olan ve O’nun tekliğini, birliğini, üniteyi sembolize eden “10” yani “1” sayısını ( 5+5 = 10 ... “1” ) vermektedir. ( Allah kelimesinin Kur’an’daki tekrar adedi olan 2701 sayısı da nümerolojik olarak “1” sayısını vermektedir. ( 2+7+0+1 = 10 ... “1” )

Ayrıca 30/11 ve 69/11 kodlu ayetlerde de "döngü sonunda portal açılmasıyla üst boyuta geçiş" fenomeni de bildirilmektedir.



17 Haziran 2019 Pazartesi

Karanlıklardan aydınlığa çıkış

"Karanlıktan aydınlığa çıkış" kavramı insanlar için "Cehennemden cennete çıkış" anlamı taşımaktadır. Zira başlangıçta İblis, insanın, aydınlığın mekanı olan cennetten çıkarılmasına ve karanlıkların mekanı olan Dünya'ya atılmasına sebebiyet vermiştir. Kaba madde planı olan Dünya, "karanlıkların, zulmün, yoksunlukların, kısıtlamların ve ıstırabın mekanıdır." Madde, zaten başlıbaşına Ruh için bir sınırlama, bir pranga ve hapishanedir.

Arapça'da "Zulümat" kelimesinin Karanlıklar" anlamına gelmesi, aynı kökten olan "Zulüm" kelimesinin de "Haksızlık, Adaletsizlik, Zorbalık" anlamlarını içermesi ve her iki anlamın da Allah yolundan "uzak olanı" ve "kötüyü" temsil etmesi önem arzetmektedir.

"Aydınlığa çıkış", kozmik ilahi portal vesilesiyle üst boyuta geçiş yani yeni döngü başlangıcıdır. "Yeni döngü başlangıcı" ve "Portal açılması ile üst boyuta geçiş" kavramlarının nümerik sembolleri ise "8" ve "11" sayıları ve "İkili Yedi" kavramıdır. Kur'an'da "Karanlıklardan aydınlığa çıkış" ifadesinin yer aldığı ayetler incelendiğinde "8" ve "11" nümerolojisi ve "İkili Yedi" fenomeni göz çarpmaktadır.

2/257 - Allahü (1) veliyyü (2) ellezıne (3) amenu (4) YUHRİCU (5) hüm (6) MİN (7) EZ (8) ZULÜMATİ (9) İLA (10) EN (11) NUR (12) ve (13) ellezine (14) keferu (15) evliyaü (16) hüm (17) et (18) tağutü (19) yuhricune (20) hüm (21) MİN (22) EN (23) NURİ (24) İLA (25) EZ (26) ZULÜMAT (27) ülaike (28) ashabü (29) en (30) nar (31) hüm (32) fı (33) ha (34) halidun (35) ( Allah o inananların dostudur. Onları KARANLIKLARDAN AYDINLIĞA ÇIKARIR. O inkar edenler, onların dostları azgındır ki onları AYDINLIKTAN KARANLIKLARA çıkarır. Onlar ateşin sahipleridirler. Onlar onun içinde ebedidirler. )

5/16 - Yehdı bihillahü men ittebea rıdvanehu sübüles selami ve YUHRİCUhüm MİNEZ ZULÜMATİ İLEN NURİ bi iznihı ve yehdıhim ila sıratın müstekım ( Allah onunla rızasına tabi olanları selamet yollarına yönlendirir. Onları, izniyle KARANLIKLARDAN AYDINLIĞA ÇIKARIR. Onları doğru yola yönlendirir. )

14/1 - Elif lam ra kitabün enzelnahü ileyke li TUHRİCEN nase MİNEZ ZULÜMATİ İLEN NURİ bi izni rabbihim ila sıratıl azızil hamıd ( Elif lam ra. Kitap ki, onu sana Rab’lerinin izni ile insanları KARANLIKLARDAN AYDINLIĞA, büyüğün övülesinin yoluna ÇIKARMAN için indirdik. )

14/5 - Ve lekad erselna musa bi ayatina en AHRİC kavmeke MİNEZ ZULÜMATİ İLEN NURİ ve zekkirhüm bi eyyamillah inne fı zalike le ayatin li külli sabbarin şekur ( Ve Musa' yı, kavmini KARANLIKLARDAN AYDINLIĞA ÇIKARSIN ve onlara Allah' ın günlerini hatırlatsın diye ayetlerimizle gönderdik. Kesinlikle bunda her sabredip şükreden için ayetler vardır. )

33/43 - Hüvellezi yüsallı aleyküm ve melaiketühu li YUHRİCEküm MİNEZ ZULÜMATİ İLEN NUR ve kane bil mü'minıne rahıma ( Sizi KARANLIKLARDAN AYDINLIĞA ÇIKARMAK için meleklerini üzerinize salan O’dur. İnananlara merhametlidir. )

57/9 - Hüvellezi yünezzilu ala abdihi ayeten beyyinatin li YUHRİCEküm MİNEZ ZULÜMATİ İLEN NUR ve innellahe biküm le raufun rahım ( Sizi KARANLIKLARDAN AYDINLIĞA ÇIKARMAK için kulunun üzerine açıklayıcı ayetler indiren O'dur. Kesinlikle Allah size iyidir, şefkatlidir, merhametlidir. )

65/11 - Resulen (1) yetlu (2) aley (3) küm (4) ayati (5) allahi (6) mübeyyinatin (7) li (8) YUHRİCE (9) ellezine (10) amenu (11) ve (12) amilu (13) es (14) salihati (15) MİN (16) EZ (17) ZULÜMATİ (18) İLA (19) EN (20) NURİ (21) ve (22) men (23) yü'min (24) bi (25) allahi (26) ve (27) ya'mel (28) salihan (29) yudhıl (30) hu (31) cennatin (32) tecri (33) min (34) tahti (35) ha (36) el (37) enharu (38) halidine (39) fi (40) ha (41) ebeden (42) kad (43) ahsen (44) allahü (45) lehu (46) rizkan (47) ( O inananları ve iyilikler yapanları KARANLIKLARDAN AYDINLIĞA ÇIKARMAK için üzerinize Allah' ın ayetlerini açık delil olarak okuyan resulü. Kim Allah’a  inanırsa ve iyilik yaparsa, onu altlarından nehirler akan, içinde ebediyen ebedi olacakları bahçelere sokar. Allah ona rızkı güzelleştirmiştir. )

- "Karanlıklardan aydınlığa çıkış" ifadesinin ilk kez geçtiği ayette 35 kelime bulunmaktadır. ( 3+5 = "8" )

- Yukarıdaki ayetlerde "Nur" kelimesi "8", "Zulümat" kelimesi de "8" kere tekrarlanmaktadır. Sadece 2/257 kodlu ayette yer alan ve "Minez zulümati ilen nur" ( Karanlıklardan aydınlığa ) ifadesinin tersi olmak üzere sadece bu ayette geçen "Minen nuri ilez zulümat" ( Aydınlıktan karanlığa ) ifadesi "8" nümerolojisinin sağlanması amacıyla bu ayete özellikle yerleştirilmiş gibi görünmektedir. ( 7 kelimeden oluşan Besmelenin "İkili Yedi" tezahürü oluşturması için Fatiha suresinin yanısıra bir de Neml suresinin 27/30 kodlu ayetinde yerleştirildiği gibi. Bu husus evvelki bölümlerde incelenmişti. )

Nur kelimesinin 8 kere ve Zulümat kelimesinin de 8 kere tekrarlanması, Melek kelimesinin 88 kere ve Şeytan kelimesinin de 88 kere tekrarlanması benzeri bir durum oluşturmaktadır.

- "Karanlıklardan aydınlığa çıkış" ifadesinin son kez geçtiği 65/11 kodlu ayetin kodunda da "11" nümerolojisi görülmektedir. 65 ... 6+5 = 11 ve 11 ) Ayrıca bu ayette 47 kelime bulunmakta olup, 47 sayısının nümerolojik değeri de "11" sayısını vermektedir.

- "Karanlıklardan aydınlığa çıkış" ifadesi 7 ayette geçmektedir. Düalite yani "ikilik" oluşturan "Karanlık" ve "Aydınlık" kavramlarının 7 ayette geçmesi de "İkili Yedi" kavramına işaret etmekte gibidir.






16 Haziran 2019 Pazar

Ta Sin Mim

28/1 Ta Sin Mim

28. surenin 1. ayeti Arap alfabesinde yer alan 3 harften oluşmakta ve bir sonraki ayette "Bunların apaçık kitabın ayetleri oldukları" bildirilmektedir.

Bu üç harfin alfabedeki sıra numaraları şöyledir.

Ta = 22
Sin = 15
Mim = 13

- Harflerin sıra numaralarının toplamının nümerolojik değeri "14" ( 2+2+1+5+1+3 = 14 ) sayısını vermektedir. 14 sayısı "İkili Yedi" ( 2x7, 7+7 ) kavramının nümerolojik sembolüdür. "İkili Yedi" yaratılıştaki düaliteyi yani maddesel varlığın astral projeksiyonunu ( Süptil Öz Varlığı ) sembolize etmektedir.

- Harflerin ilk ve son kez yanyana konumlandığı ayetin kodunu oluşturan sayıların toplamı ise "11" sayısını vermektedir. ( 2+8+1 = 11 )

Harflerin anlamları ise  şöyledir.

Ta = Yüksek, uzak, Nihayet, Dek, Erişim noktası *
Sin = İnsan**
Mim = Sonlanma, son

* Türkçe'de "Uzak" anlamını ifade eden "Ta" kelimesi ve Alnanca'da "Orada, Uzakta" anlamını içeren "Da" kelimesi aynı köktendir.

** "Ya sin" kalıbının da "Ya insan" ( Ey insan ) anlamı taşıdığı belirtilmektedir.

Bu anlamlar ışığında "Ta Sin Mim" kalıbının "İnsan yüksekte sonlanır." gibi bir cümleye karşılık geldiği ortaya çıkmaktadır. Bu cümle de "İnsanın tekâmül sürecinin yüksek bir plana geçiş ile sonlanacağı, bir başka deyişle öz varlığın "insan" deneyiminin yüksek plana, üst boyuta geçiş ile sonlanacağı anlamını taşımakta gibidir. ( 11 sayısı portal açılmasıyla üst boyuta geçişin ve düalitenin sembolüdür. )

Karıncaların duyma frekansı

Bilimsel kaynaklar karıncaların maksimum 1 khz'e kadar olan ses frekanslarını duyabildiklerini belirtmektedirler.

https://www.answers.com/Q/What_is_the_hearing_frequency_range_for_a_ant

Neml ( Karınca ) suresinin 27/18 kodlu ayetinde karıncaların iletişiminden bahsedilmektedir. Bu ayette 28 kelime bulunmakta olup 28 sayısının nümerolojik değeri "1" sayısını vermektedir. ( 2+8 = 10 ... 1 )

27/18 - Hatta (1) iza (2) etev (3) ala (4) vadin  (5) NEMLİ (6) kalet (7) NEMLETÜN (8) ya (9) eyyü (10) ha (11) en (12) NEMLÜ (13) udhulu (14) mesakine (15) küm (16) la  (17) yahtım (18) enne (19) küm (20) süleymanü (21) ve  (22) cünudü (23) hu (24) ve (25) hüm (26) la (27) yeş'urun (28) ( Nihayet KARINCALI vadiye yettiklerinde, bir KARINCA "Ey KARINCALAR, meskenlerinize girin ki Süleyman ve orduları, farketmezlerken sizi ezmesinler." dedi. )

Ayrıca 


13 Haziran 2019 Perşembe

Din Günü ve 8 Nümerolojisi

"Yevmed Din" ( Din Günü ) kavramının Yeni Döngü Başlangıcı olduğu, "Gün" kelimesinin esas itibarıyla bir süreci ifade ettiği, Yevmel Kıyameh ( Ayağa Kalkış Günü ), Yevmel Fasl ( Ayrışım Günü ), Yevmel Hısab ( Hesap Günü ) gibi Kur'an kavramlarının da aynı süreci ifade ettiğine evvelki bölümlerde değinilmişti. Din Günü, Kutsal Ruh'un ve Meleklerin tesirlerinin çok yoğun şekilde hiseedileceği, Mesih İsa ile temsil olunan Kolektif Bilincin tesis edileceği ve bu bilinç dışında kalanların  net bir şekilde ayrışacağı süreçtir.

İnfitar suresinin 17. ve 18. ayetlerinde "Din gününün ne olduğu" hususu tekrarlanan iki soru cümlesi ile vurgulanmıştır. Ayetlerdeki "8" nümerolojisi tezahürü Yeni Döngü Başlangıcının sembolizmi açısından dikkat çekmektedir.

82/17 - Ve (1) ma (2) edra (3) ke (4) ma  (5) yevm (6) üd (7) din (8) ( Ve din gününün ne olduğunu sana ne bildirir? )

82/18 - Sümme (1) ma (2) edra (3) ke (4) ma  (5) yevm (6) üd (7) din (8) ( Sonra din gününün ne olduğunu sana ne bildirir? )

- İlk soru cümlesini içeren ayetin numarası 17'dir. ( 1+7 = 8 )
- İki ayetin numaralarının toplamının nümerolojik değeri "8" sayısını vermektedir. ( 17+18 = 35 ... 3+5 = "8" )
- Her iki ayet te "8" kelimeden oluşmaktadır. Bu durum "88" sayısına yani Melek kelimesine işaret etmekte gibidir. ( Melek kelimesi Kur'an'da 88 kere tekrarlanmaktadır. )

11 Haziran 2019 Salı

Çaplar ...

"Kutr" ( Çap ) kelimesi bir daireyi ortasından bölen, kesen doğru parçası olarak tanımlanmaktadır. Kur'an'da "Kutr" kelimesi iki kere ve çoğul olarak yani "Aktar" olarak geçmektedir.

"Pi Sayısı" isimli evvelki bölümde, Pi Sayısına ( 3,14 ) en yakın değerin 22/7 işlemi ile elde edildiğine, "Çap" kelimesinin ilk kez geçtiği 33/14 kodlu ayetin kodunda 3 ve 14 sayılarının bulunduğuna, aytteki "Aktar" ( Çaplar ) kelimesinin 7. kelime olduğuna, ayette ise 22 kelime buluınduğuna ve bu durumun 22/7 işlemine bir yönlendirme olduğuna değinilmişti.

33/14 - Ve (1) lev (2) dühılet (3) aley (4) him (5) min (6) AKTARİ (7) ha (8) sümme (9) süilü (10) el (11) fitnete (12) le (13) atev (14) ha (15) ve (16) ma (17) telebbesu (18) bi (19) ha (20) illa (21) yesıra (22)

( Ve şayet onların üzerine ÇAPLARINDAN, her yandan girilse, sonra da fitne çıkarmaları sual edilse, onu yaparlardı. Onunla da azın haricinde kalmazlardı. )

55/33 - Ya (1) ma'şere (2) el (3) cinni (4) ve (5) el (6) insi (7) in (8) isteta'tüm (9) en (10) TENFÜZÜ (11) min (12) AKTARİ (13) es (14) semavati (15) ve (16) el (17) ardı (18) fe (19) enfüzu (20) la (21) tenfizune (22) illa (23) bi (24) sultan (25)

( Ey cin ve insan toplulukları, eğer göklerin ve yerin çaplarından nüfuz edip geçmeye istidatınız varsa, haydi ötesine geçin. Kuvvet, delil olmadan geçemezsiniz.

"Aktar" kelimesinin geçtiği ayetlerdeki "8" ve "11" nümerolojisi, "Aktar" ( Çaplar ) kelimesiyle farklı boyuta geçiş mesajı verildiği izlenimini oluşturmaktadır.

- "Aktar" kelimesinin ilk kez geçtiği ayetin ( 33/14 ) kodunun oluşturan sayıların toplamı "11" sayısını vermektedir. ( 3+3+1+4 = 11 )

- "Aktar" kelimesi 33/14 kodlu ayette 7. kelime, 55/33 kodlu ayette ise 13. kelimedir. Aktar kelimesinin sıra numaraları toplamı "11" sayısını vermektedir. ( 7+1+3 = 11 )

- 33/14 kodlu ayetteki ilk cümle "8" kelimeden oluşmaktadır. Cümlede "çaplardan geçilmesinden" bahsedilmektedir. Çaplardan geçerek yeni bir boyuta, âleme duhul etmek kavramı yeni döngü başlangıcı ve 8 sayısı ile ilintili gibidir.

 Ve (1) lev (2) dühılet (3) aley (4) him (5) min (6) AKTARİ (7) ha (8) ( Ve şayet onların üzerine ÇAPLARINDAN girilse )

- 33/14 kodlu ayette 22, 55/33 kodlu ayette ise 25 kelime bulunmaktadır. Kelime adetlerinin toplamının nümerolojik değeri "11" sayısını vermektedir. ( 22+25 = 47 ... 4+7 = 11 )

- 55/33 kodlu ayetteki "Tenfüzü" ( Nüfuz edip geçersiniz ) kelimesi "11". kelimedir.

- Ayrıca Pi Sayısının ( 3,14 ) nümerolojik değeri "8" sayısını vermekte ve Pi harfinin ( π ) Grek alfabesindeki iki dikey çizgi içeren şekli de "11" sayısını andırmaktadır.


















Bilecik'te bulunan iki Tevrat

08.05.2018 tarihinde basında yer alan bir haber "8" ve "11" nümerolojisi* açısından dikkat çekici bir durum arzetmiştir. Haberde "Bilecik" ilinde "8" milyon TL değerinde "2" Tevrat mushafı bulunduğu yer almaktaydı.

* 8 ve 11 sayıları düalitenin, döngünün, yeni döngü başlangıcının, halden hale geçişin ve boyutlar arası geçiş portalının nümerik sembolleridir.



- 2 adet Tevrat "11" nümerolojisi içermektedir. ( 1+1 = 2 )

- Tevrat'ların formları iki adet kuleyi yani 11 sayısını andırmaktadır.

- Tevrat'ların bulunduğu il olan Bilecik'in plaka kodu "11"'dir.

- Haber "8" Mayıs 2018 ( 2+0+1+8 = "11" ) tarihinde basında yer almıştır.

- Tevrat'ların değerinin "8" milyon TL olduğu bildirilmiştir.

- "Bilecik" kelimesini oluşturan harflerin alfabedeki sıra değerleri toplamının ( 62 ) nümerolojik değeri de ( 6+2 = 8 ) 8 sayısını vermektedir. 

Osmanlı Devleti'nin kuruluş toprağı olan "Bilecik" ilinin isim kökeni aynı topraklarda bulunan ve "Beyler Beşiği" olarak bilinen "BELEKOMA* Vadisi"'ne dayanmaktadır.

Belek = Kucak, Beşik
Oma / Homa = Adam, İnsan

Kök anlamı itibarıyla "Belekoma" kelimesi, bir başlangıç, oluşum ve yayılım portalını çağrıştırmaktadır. "Belekoma" kelimesi 8 harften oluşmaktadır.



4 Haziran 2019 Salı

Şükürle açılan nimet kapısı

Ramazan ayının bitimi sonrasındaki 3 günün Bayram olarak kutlanması islâmi kültürdeki önemli âdetlerden biridir. Bu Bayram, "Ramazan Bayramı" olarak anılmakta olduğu gibi "Şeker Bayramı" olarak da anılmaktadır. Ancak "Şükür" kökünden gelen "Şeker" kelimesinin gerçek anlamına pek odaklanılmamakta, yiyecek olan şeker kelimesi vurgulanmaktadır.

Oysa derin anlam, oruç ile geçen bir aydan sonra Allahü Teala'nın bahşetmiş olduğu nimetlerin bilincine faha fazla varılmasına bağlı olarak tezahür eden "Şükür" kelimesinde saklıdır. Şükür, ruhsal tekâmül süreci içinde üst boyutlara ( frekans, plan, âlem ) geçiş yani yeni döngü başlangıcına erişim liyakatine vesile olan bir kapı ( portal ) niteliğindedir.

Kamer suresinin 35. ayeti hem "Şeker" kelimesinin anlamını hem de şükretmenin portal açılmasıyla üst boyuta geçiş vesilesi olduğunu nümeroloji destekli olarak bildirmektedir.

54/35 - Nı'meten (1) min (2) ındi (3) na (4) kezalike (5)* neczi (6) men (7) ŞEKER (8) ( İndimizden nimet olarak. O ŞÜKREDEN kimseleri işte böyle karşılıklandırırız. )

- Ayet kodu 54/35 ... 17 ... "8". ( 8 sayısı yeni döngü başlangıcının nümerik sembolüdür. )

Ayetin kodunun nümerolojik değeri olan 8, "Şükür" periyodu sonrasında erişilen "Karşılıklandırılma"" yani "Yeni Döngü Başlangıcı"nı ( Cenneti ) sembolize etmekte gibidir.

- Ayette de "8" kelime bulunmaktadır.

* "Kezalike" ( Ke ( Gibi ) +Zalike ( Bu/Bunun ) = Bunun gibi, BÖYLE ) kelimesi tek kelime addedildiğinde.


3 Haziran 2019 Pazartesi

Kitap ve Hüda

2/2 - Zalike (1) el (2) KİTABU (3) la (4) raybe (5) fi (6) h (7) HÜDEN (8) li (9) el (10) müttekin (11) ( Bu, o hakkında şüphe olmayan, sakınanlar için YÖNLENDİRME olan KİTAPTIR. ) 

Kur'an'da "Kitap" kelimesinin ilk kez geçtiği ayette "11" kelime bulunmaktadır.

-"Kitap" kelimesi 3. kelime, "Hüda" ( Yönlendirme ) kelimesi ise 8.kelimedir. 

8+3 = "11"

"Hüda" kelimesi ise ilk kez Fatiha suresinin yani 1. surenin 6. ayetinin 1. kelimesi olarak geçmektedir. ( 1+6+1 = 8 ) 

1/6 - İHDİ (1) na (2) es (3) sırat (4) el  (5) mustakim (6) ( Bizi doğru yola yönlendir. )

Ayrıca 1/6 ve 1/7 kodlu ayetler 11 kelimeden oluşan "Yönlenme" kalıp cümlesini içermektedir.

1/6 - İhdi (1) na (2) es (3) sırat (4) el (5) mustakim (6) ( Bizi doğru yola yönlendir. )

1/7 - Sırat (7) ellezine (8) en’amte (9) aley (10) him (11) .... ( Üzerlerine nimet verdiklerinin yoluna... )

8 sayısının yeni döngü başlangıcının, 11 sayısının da portal açılmasıyla boyutlar arası geçişin sembolleri oldukları düşünüldüğünde "Kitab"ın, varlıklara "Yönlenme" ve ruhsal tekâmül yoluyla üst planlara, boyutlara geçiş liyakati sağlayan bir nimet olduğu açığa çıkmaktadır.  Şifacıların, cincilerin sorun giderebilmek için belirli Kur'an ayetlerini ve kelimelerini belirli tekrarlara göre okumalarındaki sebep de doğrudan veya üst frekanslar ( boyut ) ile etkileşim sağlayarak kaba maddeyi kontrol altına alabilmektir. Elbette bu uygulamaları kötü amaç ile yani iyileştirmek yerine bozmak amacıyla yapanların varlığı da malumdur.

"Doğru yola yönlenme" kavramı madde alemi olan kainat bazında dikkate alındığında 8 yıldızdan oluşan Canis Majoris takımyıldızına yani Sirius'a işaret edildiği düşünülebilmektedir.

2 Haziran 2019 Pazar

29 Harf, 10 Sayı ve 111

İlahi nümerolojide "1" sayısı "Üniteyi / Tekliği / Singülariteyi" sembolize etmektedir. "Ünite" hem yüce yaratan Allah'ın birliğini, hem de O'nun yolunda olan ve tekâmül etmekte olan varlıklarda oluşmuş "Birleşik İnsanlık" olgusunu ifade etmektedir.

"11" sayısı ise üst boyuta açılan portali ve bu yolla yükselen  idrak seviyesini sembolize etmektedir. ( Kur'anın ilk suresi olan Fatiha ( Açılış ! ) suresinin, temel ayet olan "Bismillahirrahmanirrahim" ( Rahman ve rahim olan Allah'ın ismiyle ) ayetini ( Besmele ) içeren ilk ayetinin kodunda ( 1/1 ) olup 11 nümerolojisi bulunmaktadır. Ayrıca Besmele 19 Türkçe harften oluşmakta olup 19 sayısının nümerolojik değeri "1"'dir. Bu durum 111 sayısına dikkat çekmekte gibidir. )

"111" sayısı ise "1" ve "11" sayılarının birleşmesini, varlığın ruhsal potansiyelinin açığa çıkmasını ve böylelikle varlığın vazife bilinciyle toplu tekâmül sürecine etkin katkı vermeye başlamasını sembolize etmektedir. Bir varlığın bu safhaya gelebilmesindeki temel unsurlar Allahü Teala tarafından bahşedilmiş olan  ve yaratılıştaki her bir bileşenin anlamlanmasını, var olmasını sağlayan "Harfler" ve "Sayılar"dır. Bir varlık ancak Kur'an ilmi ışığında kelime ve sayılar arasındaki derin anlamları, kodları ve ilişkileri algılayıp öğrenebildiği oranda tekâmül edebilmektedir.

Bu çerçevede, tüm dillerin kökeni olduğuna ilişkin üzerinde araştırmalar yapılmış ve yapılmakta olan Türkçe alfabedeki 29 harf ve sayı sistemindeki 10 sayı anlam ifade etmektedir. Zira 29 sayısının nümerolojik değeri "11" sayısını, 10 sayısının nümerolojik değeri ise "1" sayısını vermektedir. Her ikisinin birleşmesiyle de "111" sayısı tezahür etmektedir.

Ayet kodu "111" sayısıyla uyumlu olan Hud suresinin "11/1" kodlu ayeti bu bağlamda bir mesaj vermekte gibidir.

11/1 - Elif lam ra kitabün uhkimet ayatühu sümme füssılet min ledün hakımin habır ( Elif lam ra. Ayetleri açık anlamlı kılınmış kitap. Sonra hakim ve haberdar olanın indinden ayrıntılandırılmıştır. )

Öğretisini ilahi ilmin kodlarına dayandıran Hür ve Kabul Edilmiş Masonlar cemiyetinin büyük locasının adresinin "Tepebaşı 111" olması da bu çerçevede dikkat çekmektedir.