24 Haziran 2019 Pazartesi

"Kapı çalana açılır."


Üst boyutlardaki Vazifeli Varlıklar ( Melekler ) ile iletişime geçilmek suretiyle bilgi almaya yönelik çalışmalar yapılması, bir başka deyişle dua seansları ( celse ) yapılması Kur'an'da ve İncil'de "İkili Yedi" ve “8” nümerolojisiyle bildirilmektedir. Bilindiği üzere “İkili Yedi” ( 7 x 11, 7 x 2, 7+7 ) kavramı düalite ve üst boyutlara açılan portali, 8 sayısı da yeni döngü başlangıcı ve Melek kavramlarının nümerik sembolleridir. )

40 Matta 7-7 "Dileyin, size verilecek; arayın, bulacaksınız; kapıyı çalın, size açılacaktır.

7/7 - Fe le nekussanne aleyhim bi ılmin ve ma künna ğaibın ( Kesinlikle onlara ilimle anlatacağız. Biz görünmeyenler, gizliler değiliz. )

"İkili Yedi" ( 77 ) nümerolojisi içeren yukarıdaki ayetlerde, Vazifeli Varlıkların, insanların kendileriyle temas kurmalarını beklemekte oldukları yönünde bilgi verilmekte gibidir.

Aşağıdaki ayetlerde de yine “İnsanın iletişim kurmak ve bilgi almak için talepte bulunmasına” istinaden etkileşimin gerçekleşebileceği “8” nümerolojisiyle bildirilmektedir.

2/186 - Ve iza seeleke ıbadı annı fe innı karıb ücıbü da'veted daı iza deani fel yestecıbu lı vel yü'minu bı leallehüm yarşüdun ( Ve kullarım sana benden sual ettiklerinde kesinlikle ben yakınımdır. Beni çağırdıklarında çağıranın çağrısını kabul ederim. O halde beni kabul etsinler ve bana inansınlar. Umulur ki onlar doğru olurlar. )

8/9 - İz (1) testeğıysune (2) rabbe (3) küm (4) fe (5) istecabe (6) leküm (7) en (8) nı (9) mümiddü (10) küm (11) bi (12) elfin (13) min (14) el (15) melaiketi (16) mürdifın (17) ( Zamanında Rab’binizden yardım istediniz de size cevap verip kabul etti. "Kesinlikle ben ardarda bin melek ile size yardım ediyorum." )

-        2/186 kodlu ayetin kodunun nümerolojik değeri “8” sayısını vermektedir. ( 2+1+8+6 = 17 ... 1+7 = “8” )
-        8/9 kodlu ayetin kodunun nümerolojik değeri de “8” sayısını vermektedir. ( 8+9 = 17 ... 1+7 = “8” )
Ayrıca 8/9 kodlu ayette “17” kelime bulunmaktadır. ( 1+7 = 8 )

“17” sayısı üzerinden 8 nümerolojisi tezahürü 7 sayısna da dikkat çekmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder