20 Şubat 2018 Salı

İlahi Nizam ve Kâinat kitabında "Allah" Kelimesi

1959 yılında, Deneysel Ruhçuluğun Türkiye'deki öncüsü Bedri Ruhselman'a Vazifeli Varlıklar tarafından yazdırıldığı Bedri Ruhselman tarafından ifade edilen ve vasiyeti üzerine vefatından 55 yıl sonra, 2013 yılında yayımlanan İlahi Nizam ve Kâinat isimli kitapta "Allah" kelimesi sadece bir defa zikredilmektedir. "Allah" kelimesinin bu kitapta ilk ve son kez zikredildiği sayfaya ilişkin ilginç bir nümerolojik durum söz konusudur.

Kitabın 31. sayfası aşağıda yer almaktadır.

"Ruhun tekâmülünün ebediyetini kabul etmek bir zarurettir. Zira hiçbir isimle yadedemeyeceğimiz, sezgimizin dahi hiçbir şekilde ulaşamayacağı o erişilmezliklerin erişilmezliği; ruhların hiçbir vakit olup bitmiş bir hâle, mutlak kemal hâline gireme-yeceklerini ve ebediyen tekâmül ihtiyaçlarından kurtulamayacaklarını zarurî kılar. Şu hâlde kâinatların ruhlara erişilmezliğini zarurî kılan âmil, ruhların ebedî tekâmülden kurtulamamaları hakikatini de zarurî kılar.


Ruhların ebedî tekâmülünü zarurî kılan âmil de ruhların aslî prensibe hiçbir vakit erişemeyecekleri hakikatinin bir zaruretidir. Ruhların aslî prensibe erişememelerini zarurî kılan âmil ise her şeyin üstünde ve bütünlerin bütünü olan her şeyle en ufak bir münasebeti dahi bahis mevzuu olmayan, akıllara, hayallere, hislere girmeyen, hiçbir isimle ifadesi mümkün olmayan, yalnız burada büyük bir zaruret içinde ancak bir defaya mahsus olmak üzere, hiçbir delâletini düşünmeden, bir dünya kelimesi ile yadedeceğimiz “ALLAH’’ın; erişilmezliklerin erişilmezliği zaruretidir. Bu hakikati tereddüt etmeden ve münakaşa mevzuu yapmadan böylece olduğu gibi kabul etmek de zaruretlerin en büyüğü ve selâmet yolunun tek istikametidir.


Ruhların tekâmüllerine mâtuf olarak aslî prensipten gelen icaplar, kâinatımızın üst hududundan içeri (bu ifadeler semboliktir) girerek kâinatta tesir şeklinde tecelli ederler ve kâinatın bilemediğimiz üst hudutlarında, ileride gene bahsedilecek olan üniteden süzülerek madde kombinezonlarının namütenahi inkişaf ve kabiliyet imkânlarına göre onları ve kendilerini çeşitli formasyonlara, transformasyonlara ve deformasyonlara uğrata uğrata üstten itibaren aşağılara doğru yayılarak, dağılarak inerler ve varacakları noktalara ulaşarak orada ruhların ihtiyaçlarına göre tezahürlerini göstermek suretiyle ruh-cevher arasındaki endirekt alışveriş fonksiyonlarını neticelendirirler. Hangi varlık-"

* "Allah" kelimesinin ilk ve son kez geçtiği sayfanın numarası 31'dir. 31 sayısı iki Lam harfi ve bir Elif harfi formunu içermektedir. Arapça'da Allah kelimesi "Lam Lam Elif" olarak yazılır. 

* 31. sayfada toplam "7" cümle bulunmaktadır. ( 31 x 7 = 217 ) 217 sayısı Allah kelimesinin Kur'an'daki frekansı ( tekrar adedi ) olan 2701 sayısını oluşturan rakamları içermektedir. 217 sayısının nümerolojik değeri de "10"'dur. ( 2+1+7 = 10 )

* "Allah" kelimesi, içinde geçtiği cümlenin 55. kelimesidir. ( 5+5 = "10" ... 1+0 = "1" ) Kur'an'da ismi Allah'ın sıfatından olan tek sure Rahman suresi olup, bu surenin sıra numarası 55'tir. 55 sayısının nümerolojik değeri 10 ( 5+5 = 10 ) yani "1" olup, bu vesileyle "Ünite" ( Vahdet ) mesajı da verilmektedir. 

"Ruhların (1) aslî (2) prensibe (3) erişememelerini (4) zarurî (5) kılan (6) âmil (7) ise (8) her (9) şeyin (10) üstünde (11) ve (12) bütünlerin (13) bütünü (14) olan (15) her (16) şeyle (17) en (18) ufak (19) bir (20) münasebeti (21) dahi (22) bahis (23) mevzuu (24) olmayan (25), akıllara (26), hayallere (27), hislere (28) girmeyen (29), hiçbir (30) isimle (31) ifadesi (32) mümkün (33) olmayan (34), yalnız (35) burada (36) büyük (37) bir (38) zaruret (39) içinde (40) ancak (41) bir (42) defaya (43) mahsus (44) olmak (45) üzere (46), hiçbir (47) delâletini (48) düşünmeden (49), bir (50) dünya (51) kelimesi (52) ile (53) yadedeceğimiz (54) “ALLAH'ın’ın (55); erişilmezliklerin (56) erişilmezliği (57) zaruretidir. (58)" 

Yukarıdaki cümlede toplam 58 kelime bulunmakta olup, 58 sayısının nümerolojik değeri 13'tür. 13 sayısı da iki Lam harfi ve bir Elif harfi formunu içermektedir. İlahi Nizam ve Kainat kitabı 319 sayfadan oluşmaktadır. ( 3+1+9 = “13” )


Dikkat edilecek olursa Allah kelimesinin geçtiği cümlede yer alan "ile" kelimesi bazı durumlarda kendisinden önce gelen kelimeyle bitişik, bazı durumlarda ise ayrı yazılmıştır.

Örnek 1: "her şeyle" ( "şey ile" yerine "şeyle" yazılmıştır.)
Örnek 2 :  "kelimesi ile" ( "kelimesiyle" yerine "kelimesi ile" yazılmıştır. )

Bu durum, Kur’an’da olduğu gibi, kelime adetlerinin belirli bir nümerolojik yapı arzetmesi için özellikle tezahür ettirilmiş gibi görünmektedir.

İlahi Nizam ve Kainat kitabı 1959 yılında derlenmiş, 2013 yılında yayımlanmıştır. Arada tam "55" yıllık periyod bulunmaktadır. ( 5+5 = "10" )

İlahi Nizam ve Kainat kitabı "Nisan 2013" ayında ( 20"13" ) yayımlanmıştır. Yani 4. ay ve 2013 ... 4+2+0+1+3 = "10"

Kur'an'da yüce yaratıcının "Allah" veya "Rahman" olarak anılabileceğine ilişkin bilgi veren tek ayetin kod numarasının ( 17/110 ) nümerolojik değeri de 10 yani "1"'dir. ( 1+7+1+1+0 = 10 ... "1" )  Ayetin kodundaki ( 17/110 ) rakamlar da Allah kelimesinin Kur'an'daki tekrar adedi olan 2701 sayısıyla uyumludur. ( 2+7+0+1 = 10 ... "1" )

17/110 - Kul (1) id' (2) ALLAHE (3) ev (4) id'u (5) er (6) RAHMAN (7) eyyen (8) ma (9) ted'u (10) fe lehül esmaül husna ......... ( De ki: " ALLAH diye çağırın veya RAHMAN diye çağırın. Hangisi ile çağırırsanız. Güzel isimler O’nadır. ...... )

Ayrıca ayetteki "Allah" kelimesi 3., Rahman kelimesi 7. kelimedir. Bu kelimelerin sıra numaraları toplamı da ( 7+3 = 10 ) 10 sayısını yani "1"'i vermektedir.

Allah'ın sıfatından ismini alan tek sure olan ve sıra numarası "55" olan Rahman suresinde "31" kere tekrarlanan "7" kelimelik ayet bulunmaktadır. ( 31 x 7 = 217 217 sayısı Allah kelimesinin Kur'an'daki frekansı ( tekrar adedi ) olan 2701 sayısını oluşturan rakamları içermektedir. 217 sayısının nümerolojik değeri de "10"'dur. ( 2+1+7 = 10 ) 

"Fe (1) bi (2) eyyi (3) alai (4) rabbi (5) küma (6) tükezziban (7)" ( O halde Rab'binizin hangi nimetlerini yalanlarsınız? )

Ve bu ayet ilk kez 55/13 kodlu ayette tezahür etmektedir. ( 55 ve 13 )

55/13 - Fe bi eyyi alai rabbiküma tükezziban ( O halde Rab’binizin hangi nimetlerini yalanlarsınız? )
55/16 - Fe bi eyyi alai rabbiküma tükezziban ( O halde Rab’binizin hangi nimetlerini yalanlarsınız? )
55/18 - Fe bi eyyi alai rabbiküma tükezziban ( O halde Rab’binizin hangi nimetlerini yalanlarsınız? )
55/21 - Fe bi eyyi alai rabbiküma tükezziban (O halde Rab’binizin hangi nimetlerini yalanlarsınız? )
55/23 - Fe bi eyyi alai rabbiküma tükezziban ( O halde Rab’binizin hangi nimetlerini yalanlarsınız? )
55/25 - Fe bi eyyi alai rabbiküma tükezziban ( O halde Rab’binizin hangi nimetlerini yalanlarsınız? )
55/28 - Fe bi eyyi alai rabbiküma tükezziban ( O halde Rab’binizin hangi nimetlerini yalanlarsınız? )
55/30 - Fe bi eyyi alai rabbiküma tükezziban ( O halde Rab’binizin hangi nimetlerini yalanlarsınız? )
55/32 - Fe bi eyyi alai rabbiküma tükezziban ( O halde Rab’binizin hangi nimetlerini yalanlarsınız? )
55/34 - Fe bi eyyi alai rabbiküma tükezziban ( O halde Rab’binizin hangi nimetlerini yalanlarsınız? )
55/36 - Fe bi eyyi alai rabbiküma tükezziban ( O halde Rab’binizin hangi nimetlerini yalanlarsınız? )
55/38 - Fe bi eyyi alai rabbiküma tükezziban ( O halde Rab’binizin hangi nimetlerini yalanlarsınız? )
55/40 - Fe bi eyyi alai rabbiküma tükezziban ( O halde Rab’binizin hangi nimetlerini yalanlarsınız? )
55/42 - Fe bi eyyi alai rabbiküma tükezziban ( O halde Rab’binizin hangi nimetlerini yalanlarsınız? )
55/45 - Fe bi eyyi alai rabbiküma tükezziban ( O halde Rab’binizin hangi nimetlerini yalanlarsınız? )
55/47 - Fe bi eyyi alai rabbiküma tükezziban ( O halde Rab’binizin hangi nimetlerini yalanlarsınız? )
55/49 - Fe bi eyyi alai rabbiküma tükezziban ( O halde Rab’binizin hangi nimetlerini yalanlarsınız? )
55/51 - Fe bi eyyi alai rabbiküma tükezziban ( O halde Rab’binizin hangi nimetlerini yalanlarsınız? )
55/53 - Fe bi eyyi alai rabbiküma tükezziban ( O halde Rab’binizin hangi nimetlerini yalanlarsınız? )
55/55 - Fe bi eyyi alai rabbiküma tükezziban ( O halde Rab’binizin hangi nimetlerini yalanlarsınız? )
55/57 - Fe bi eyyi alai rabbiküma tükezziban ( O halde Rab’binizin hangi nimetlerini yalanlarsınız? )
55/59 - Fe bi eyyi alai rabbiküma tükezziban ( O halde Rab’binizin hangi nimetlerini yalanlarsınız? )
55/61 - Fe bi eyyi alai rabbiküma tükezziban ( O halde Rab’binizin hangi nimetlerini yalanlarsınız? )
55/63 - Fe bi eyyi alai rabbiküma tükezziban ( O halde Rab’binizin hangi nimetlerini yalanlarsınız? )
55/65 - Fe bi eyyi alai rabbiküma tükezziban ( O halde Rab’binizin hangi nimetlerini yalanlarsınız? )
55/67 - Fe bi eyyi alai rabbiküma tükezziban ( O halde Rab’binizin hangi nimetlerini yalanlarsınız? )
55/69 - Fe bi eyyi alai rabbiküma tükezziban ( O halde Rab’binizin hangi nimetlerini yalanlarsınız? )
55/71 - Fe bi eyyi alai rabbiküma tükezziban ( O halde Rab’binizin hangi nimetlerini yalanlarsınız? )
55/73 - Fe bi eyyi alai rabbiküma tükezziban ( O halde Rab’binizin hangi nimetlerini yalanlarsınız? )
55/75 - Fe bi eyyi alai rabbiküma tükezziban ( O halde Rab’binizin hangi nimetlerini yalanlarsınız? )
55/77 - Fe bi eyyi alai rabbiküma tükezziban ( O halde Rab’binizin hangi nimetlerini yalanlarsınız? )








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder