9 Nisan 2019 Salı

Babil ... Büyük Sınav Şehri

Kutsal kitaplarda antik Babil'in ( bugünkü Irak ) "Kötü ve ahlak dışı" öğretilerin merkezi olduğu yönünde bilgiler bulunmaktadır.

"Babil", Kur'an'da sadece Bakara suresinin 2/102 kodlu ayetinde geçmekte ve bu ayette "Babildeki sihir öğretisinden" ve "Erkek ile eşinin arasını açan unsurdan" bahsedilmektedir.

Ayet şöyledir.

2/102 - Vettebeu ma tetlüş şeyatınü ala mülki süleyman ve ma kefera süleymanü ve lakinneş şeyatıne keferu yüallimunen nasas sıhra ve ma ünzile alel melekeyni bi babile harute ve marut ve ma yüallimani min ehadin hatta yekula innema nahnü fitnetün fe la tekfur fe yeteallemune minhüma ma yüferrikune bihı beynel mer'i ve zevcih ve ma hüm bi darrıne bihı min ehadin illa bi iznillah ve yeteallemune ma yedurruhüm ve la yenfeuhüm ve lekad alimu men işterahü ma lehu fil ahırati min halakın ve le bi'se ma şerav bihı enfüsehüm lev kanu ya'lemun ( Ve o Süleymanın mülkünün ve hükümdarlığının üzerine o şeytanların okuduğuna tabi oldular. Süleyman inkar etmedi ve lakin şeytanlar inkar ettiler. İnsanlara sihiri ve Babil’ de iki melek olan Harut ve Marut’ un üzerine indirileni öğretiyorlardı. "Kesinlikle biz sınavız. O halde inkar etmeyin." diyene kadar kimseye öğretmezlerdi. Onlardan erkeğin ve eşinin arasını neyin ayırdığını öğrenirlerdi. Onlar onunla Allah’ ın izni olmadıkça kimseye zarar veremezlerdi. Onlara ne zarar verebilir ne fayda vermez öğrenirlerdi. Onu satana ahirette nasip olmadığını bilirlerdi. O nefislerini sattıkları ne kötüdür. Keşke bilmiş olsalardı. )

"Sihir" ve "Erkek ile eşinin arasını açan unsur" kavramlarının birlikte aynı ayette yer alması, "İnsanların sihirlenmeleri yoluyla fuhuşa ve ahlaksızlığa yönlendirilmeleri" fenomenini düşündürmektedir. Zira cin şeytanlarının en büyük amacı insan neslinin kontrol edilebilir bir nüfusta tutulmasını sağlamaktır. Bunun tek metodu da erkek ile kadın arasındaki ilişki akışını bozacak unsurları devreye sokabilmektir. Bu unsurların başında "Zina" ve "Eşcinsel ilişki" gelmektedir. Her iki unsur da aile yapısını zedeleme ve insan neslinin sürekliliğini olumsuz etkileme potansiyelini taşımaktadır.

Ayetteki "Zevc" ( Eş ) kelimesi, evvelki bölümlerde değinildiği üzere, insanın süptil yapıya sahip astral alemdeki ( üst boyut / frekans ) tekamül etmiş projeksiyonu olan "Öz Varlık"'ı olarak düşünüldüğünde çok daha derin bir anlam oluşmaktadır. ( Zaman kavramının olmadığı bu noktada hatırlanmalıdır. ) Zira, "Erkek ile eşinin arasını açılması" ifadesi bu bağlamda, insanın özünden koparılması yani süptil alem bağlantısının kesilmesi ve kaba madde alemi olan dünyaya hapsedilmesi anlamını içermektedir.

Babil ile ilgili İncil ayetleri de aynı çerçevede mesjlar vermektedir.

66 Vahiy 14-8 Ardından gelen ikinci bir melek, "Yıkıldı! Kendi azgın fuhuş şarabını bütün uluslara içiren büyük Babil yıkıldı!" diyordu.

66 Vahiy 17-4 Kadın, mor ve kırmızı giysilere bürünmüş, altınlar, değerli taşlar, incilerle süslenmişti. Elinde iğrenç şeylerle, fuhşunun çirkeflikleriyle dolu altın bir kâse vardı.

66 Vahiy 17-5 Alnına şu gizemli ad yazılmıştı: GİZEMLİ BÜYÜK BABİL, FAHİŞELERİN VE DÜNYA İĞRENÇLİKLERİNİN ANASI.

"Gizemli Babil", "Fahişe Babil" .... bu nitelemeler okült ezoterik özellik taşıyan "Sihir" uygulamaları vesilesiyle doğruluk ve ahlak yolundan saptırma eylemlerine ilişkin mesaj vermektedir. Evvelki bölümlerde de bahsedildiği üzere, sihir uygulamaları belirli kelimelerin belirli adetlerde tekrarlanması yoluyla alt boyuta portal ( geçiş kapısı ) açılması ve cin şeytanları ile etkileşime geçilerek kaba madde alemindeki akış üzerinde olumsuz tesirler oluşturmasından ibarettir.

Aşağıdaki ayetlerde, bugün dünya üzerindeki kan ve gözyaşının müsebbibi olan ve kendilerini "elit" olarak adlandıran kibir batağına saplanmış kitleden "Sefahat içindeki dünya kralları" olarak bahsedilmektedir. Bu kitle, "Babil ile fuhuş yapanlar" olarak sembolik bir ifadeyle anılmaktadır. Bugün yeryüzündeki tüm kaos ve kargaşa Babil'i yeniden kurmak isteyen sözde "elit" kitlenin kötülük tuzaklarından kaynaklanmaktadır. ( 66 Vahiy 21-8 kodlu ayette bu kitlenin kısa bir tanımı yer almaktadır. )

66 Vahiy 18-6 Babil nasıl davrandıysa, karşılığını ona aynen verin, Yaptıklarının iki katını ödeyin. Hazırladığı kâsedeki içkinin İki katını hazırlayıp ona içirin.

66 Vahiy 18-7 Kendini yücelttiği, sefahate verdiği oranda Istırap ve keder verin ona. Çünkü içinden diyor ki, 'Tahtında oturan bir kraliçeyim, dul değilim. Asla yas tutmayacağım!'

66 Vahiy 18-8 Bu nedenle başına gelecek belalar Ölüm, yas ve kıtlık- Bir gün içinde gelecek. Ateş onu yiyip bitirecek. Çünkü onu yargılayan Rab Tanrı güçlüdür.

66 Vahiy 18-9 "Kendisiyle fuhuş yapan ve sefahatte yaşayan dünya kralları onu yakan ateşin dumanını görünce onun için ağlayıp dövünecekler.

66 Vahiy 18-10 Çektiği ıstıraptan dehşete düşecek, uzakta durup, 'Vay başına koca kent, Vay başına güçlü kent Babil! Bir saat içinde cezanı buldun' diyecekler.

66 Vahiy 18-11 "Dünya tüccarları onun için ağlayıp yas tutuyor. Çünkü mallarını satın alacak kimse yok artık.

66 Vahiy 21-8 Ama korkak, imansız, iğrenç, adam öldüren, fuhuş yapan, büyücü, putperest ve bütün yalancılara gelince, onların yeri, kükürtle yanan ateş gölüdür. İkinci ölüm budur."













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder