1 Aralık 2020 Salı

Ümitsizlik mi? Asla!

Şu anda dünyanın içinde bulunduğu pandemi ortamının bazı insanlarda ümitsizlik frekanslarını aktive etme potansiyeli bulunmaktadır. Ancak Allah inancının temelinde ümitsizliğe düşmemek, korkmamak ve koşullar ne olursa olsun gerçek ve doğruluk mücadelesinden yılmamak bulunmaktadır. Zira ümitsizlik ve korku frekansları İblis'in gıdası niteliğindedir. "İblis" kelimesi de zaten "Ümit yitirten, Mahrum kılan" anlamlarını taşımaktadır. 

15/56 - Kale ve men YAKNETU min rahmeti rabbihı illed dallun 

( "Sapıklardan başka Rab’binin rahmetinden kim ÜMİT KESER?" dedi. )

12/87 - Ya beniyyezhebu fe tehassesu min yusüfe ve ehıyhi ve LA TEY'ESU MİN RAVHİLLAHİ İLLEL KAVMÜL KAFİRUN 

( Ey oğullarım, gidin de Yusuf'u ve kardeşini araştırın. İNKARCILAR KAVMİ HARİCİNDEKİLER ALLAH'IN RAHMETİNDEN ÜMİT KESMEZLER. )

Bakara suresinin 214. ayetinde insanın, ruhsal tekamüle ermek suretiyle üst süptil yaşam planına ( cennet ) intikali öncesinde mutlak surette "kötülük ve darlık" olgularını deneyimleyeceği ancak Rab'bin yardımı ile bunların üstesinden geleceği bildirilmektedir.

2/214 - Em hasibtüm en tedhulül cennete ve lemma ye'tiküm meselüllezıne halev min kabliküm messethümül BE'SAÜ ved DARRAÜ ve ZÜLZİLU hatta yekuler rasulü vellezine amenu mea hu meta nasrullah e la İNNE NASRALLAHİ KARİB )

( Yoksa o sizden önce gelip geçenlerin misali size yetmeden cennete gireceğinizi mi sandınız? Onlara KÖTÜLÜK ve DARLIK dokundu da SARSILDILAR. Nihayet resul ve o onunla birlikte inananlar "Allah’ ın yardımı ne zamandır?" dediler. İyi bilin ki ALLAH'IN YARDIMI KESİNLİKLE YAKINDIR.. )

Nasr ( Yardım ) suresinde "Allah'ın yardımı" kavramına değinilmekte ve bu ilahi yardıma nail olabilmenin yolunun O'nun isimlerini övgüyle zikretmek, af dilemek ve tevbe etmek olduğu bildirilmektedir. 

110/1 - İza cae NASRULLAHİ vel FETH ( ALLAH'IN YARDIMI ve AÇILIŞ geldiğinde, )
110/2 - Ve raeyten nase yedhulune fi dinillahi efvace ( Ve insanların Allah' ın dinine bölükler halinde girdiklerini gördüğün zaman. )
110/3 - Fe sebbih bi hamdi rabbike vestağfirh innehu kane tevvaba ( Böylece Rab’bini övgü sözleriyle öv. O’ndan af iste. Kesinlikle O tevbeyi kabul edendir.  )

Surenin ilk ayetinin kodunun 11/1 olması da farklı hale, farklı boyuta geçiş portalının nümerolojik sembolü olan 11 ve 111 sayıları açısından önem arzetmektedir.

Allahü Teala insanın, şeytandan ve ortaklarından korkmaması gerektiğini aşağıdaki ayetlerde "La Tehaf" ( Korkmayın ) emriyle bildirmektedir. 

3/175 - İnnema zalikümüş şeytanü yühavvifü evliyaehu fe LA TEHAFÜHÜM ve hafuni in küntüm mü'minın
( Kesinlikle bu size şeytandır. Dostlarını korkutur. O halde, eğer inananlar iseniz, ONLARDAN KORKMAYIN da benden korkun. )

20/46 - Kale LA TEHAFA innenı meaküma esmeu ve era ( "KORKMAYIN, kesinlikle ben sizinle birlikteyim, duyarım ve görürüm." dedi. )

20/68 - Kulna LA TEHAF inneke entel a'la ( "KORKMA, kesinlikle sen, sen üstünsün." dedik. )

Fussilet suresinin 30. ayetinde "La Tehaf" ( Korkma ) ve "La Tahzen" ( Üzülme ) emirleri birlikte zikredilmektedir.

41/30 - İnnellezine kalu rabbünellahü sümmestekamu tetenezzelü aleyhimül melaiketü en LA TEHAFU ve LA TAHZENU ve ebşiru bil cennetilletı küntüm tuadun ( Kesinlikle O "Rab’bimiz Allah' tır." diyenlere, sonra doğru olanlara, "KORKMAYIN ve HÜZÜNLENMEYİN. Vaad edilmiş olduğunuz cennet ile müjdelenip sevinin." diye onların üzerine melekler inerler. )

Al'i İmran suresinin 139. ayetinde de "İnancın" en büyük üstünlük ve kudret olduğu ve bu nedenle "Üzülünmemesi" gerektiği bildirilmektedir.

3/139 - Ve la tehinu ve LA TAHZENU ve entümül a'levne in küntüm mü'minın ( Ve gevşemeyin ve HÜZÜNLENMEYİN. Eğer inananlarsanız sizler üstünsünüz. )

Tevbe suresinin 40. ayetinde, inkarcıların saldırılarına maruz kalan resulün mağarada mahsur kalması esnasında yanındaki arkadaşına söyledikleri Allah inancının esasen "Allah'a güvenmek" ve "Üzülmemek" olduğunu bildirmektedir.

9/40 - İlla tensuruhü fe kad nesarahüllahü iz ahracehüllezıne keferu saniyesneyni iz hüma FİL ĞAYRİ * iz yekül li sahıbihı LA TAHZEN İNNALLAHE MEANA   fe enzelellahü sekınetehu aleyhi ve eyyedehu bi cünudin lem teravha ve ceale kelimetellezine keferus süfla ve kelimetüllahi hiyel ulya vallahü azızün hakım

( Eğer siz ona yardım etmezseniz, Allah ona yardım eder. Zamanında, o inkarcılar onu çıkardıkları zaman sadece iki kişinin ikincisi iken, MAĞARADA* OLDUKLARINDA arkadaşına "ÜZÜLME, KESİNLİKLE ALLAH BİZİMLEDİR." diyordu. Allah onun üzerine sükunetini indirmişti. Onu görmediğiniz ordularla destekleyip kuvvetlendirmişti. O inkarcıların kelimelerini alçak kılmıştı. Allah' ın kelimesi, yüce olan O'dur. Allah yücedir hakimdir. )

* "Mağarada olmak" ifadesi, bugün pandemi nedeniyle insanların evlerine ( mağaralarına ) kapanmış olmaları olarak da düşünülebilir. Zira pandemi vakası küresel inkarcı şeytanların insanlığa bir saldırısı niteliğindedir.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder