26 Ekim 2019 Cumartesi

Rab'bin ismiyle gelene övgüler olsun.

Kur'an'da Mesih İsa'nın, Haberci Muhammed'in gelişini haber mesinden bahsedilen ayet Saff suresinin 61/6 kodlu ayetidir.

61/6 - Ve iz kale ıysebnü meryeme ya beni israile inni resulullahi ileyküm musaddikan li ma beyne yedeyye minet tevratı ve mübeşşiren bi resulin ye'ti min ba'di İSMÜHU AHMEDU fe lemma caehüm bil beyyinati kalu haza sihrun mübin ( Ve zamanında Meryem oğlu İsa "Ey İsrailoğulları, kesinlikle ben size, Tevrat' tan o benden öncekini doğrulayıcı ve benden sonra İSMİ AHMED olarak gelecek olan resulü müjdeleyici olarak Allah' ın resulüyüm. Böylece onlara açık deliller ile geldiğinde "Bu apaçık sihirdir." dediler. )

Ahmed ( En Övülmüş ), Muhammed ( Övülmüş ) kelimeleri "Hamd" ( Övgü ) kökünden türemiş kelimelerdir. "Hamid" ( Övülen, Övülesi ) kelimesi aynı zamanda Allahü Teala'nın isimlerinden ( Esmaül Hüsna / Güzel İsimler ) biridir. ( Esmaül Hüsna'nın bilinegeldiği üzere 99 isimle sınırlı olmadığı, Kur'an'da yer alması itibarıyla tespit edilmiş 263 isim olduğu evvelce "Esmaül Hüsna" başlıklı bölümde incelenmişti. 263 sayısının nümerolojik değeri 11 ( 2+6+3 = 11 ) olmaktadır. 11 sayısı, farklı boyuta, yeni bir frekansa açılan portalı ( kapı ) ve geçişi sembolize etmektedir. Bu bağlamda Esmaül Hüsna, tekâmül ve idraki boyut atlama vesilesi olması açısından önem arzetmektedir. )

Kur'an'ın ilk suresi olan Fatiha ( Açılış ) suresinin ilk ayetleri de "Allah'ın ismi", "Övgü" ve "Rab" ifadelerini içermektedir.

1/1 - BiSMİLLAHirrahmanirrahim ( Rahman ve rahim olan ALLAH'IN İSMİYLE )

Kur'an'ın "Allah'ın ismi" ifadesini içeren bir ayetle başlaması ve bu ilk ayetin kodunun 1/1 yani sembolik 11 olması, farklı, yeni ve üst boyuta geçiş kapısı AÇILIŞI ve geçiş sembolizmi açısından dikkat çekmektedir. Ayrıca "Bismillahirrahmanirrahim" kelimesi 19 harften oluşmakta olup, 19 sayısının nümerolojik değeri de "Üniteyi" yani Allah'ın Birliği'ni, tekliğini sembolize eden "1" ( 19 ... 1+9 = 10 ... "1" ) sayısını vermektedir. Sure kodu, ayet numarası ve ayetteki harf adedi yanyana yazıldığında ise 111 sayısı elde edilmektedir. Bu sayı da 11 sayısı ile benzer anlam ve enerji içermektedir.

1/2 - El HAMDU lillahi RABBil alemin ( ÖVGÜ alemlerin RAB’bi Allah içindir. )

Mesih İsa'nın, Haberci Muhammed'in gelişini haber vermesine ilişkin cümlelerin İncil'de yer alıp almadığı hep bir araştırma konusu olmuştur. Mesih İsa bu haberi, Fatiha suresinin ilk iki ayetindeki kelimeler ile İncil'de vermektedir.

40-Matthew-23-39 Size şunu söyleyeyim: 'RAB'BİN İSMİYLE GELENE ÖVGÜLER OLSUN!' DİYECEĞİNİZ ZAMANA DEK BENİ BUNDAN BÖYLE GÖREMEYECEKSİNİZ." 

Haberci Muhammed, Rab'bin isimlerinden olan "Hamid" ( Övülesi ) kelimesinden türemiş olan "Ahmed / Muhammed" ( En Övülmüş / Övülmüş ) ismiyle gelmiştir. Batıni anlam olarak ayette Mesih İsa, "İkinci Gelişi" olarak sembolize edilen "Kolektif bilincin uyanışının ve birliğin tesisinin" yani kıyametin ( ayağa kalkışın ) ancak ve ancak "Haberci Muhammed'in Allah'ın resulü olarak kabul edilmesi yani Kur'an'ın kabulü durumunda gerçekleşebileceğini bildirmektedir. Bir 70,000 yıllık döngünün daha sonlanması ( devre sonu / dünya kapanışı / tufan ) "İkinci Geliş" olarak sembolize edilen kolektif bilincin uyanışı akabinde vuku bulacaktır. ( 11 nümerolojisi işte bu yeni devreye, yeni boyuta geçişi sembolize etmektedir. )

Muhammed suresinin 47. sure olması ve 38 ayetten oluşması yine 11 nümerolojisi açısından önemlidir. ( 47 ... 4+7 = 11 ; 38 ... 3+8 = 11 )

40-Matthew-24-2 İsa onlara, "Bütün bunları görüyor musunuz?" dedi. "Size doğrusunu söyleyeyim, BURADA TAŞ TAŞ ÜSTÜNDE KALMAYACAK, HEPSİ YIKILACAK!"

40-Matthew-24-3 İsa, Zeytin Dağı'nda otururken öğrencileri yalnız olarak yanına geldiler. "Söyle bize" dediler, "Bu dediklerin ne zaman olacak, SENİN GELİŞİNİ VE ÇAĞIN BİTİMİNİ GÖSTEREN BELİRTİ NE OLACAK?"

40-Matthew-24-37 Nuh'un günlerinde nasıl olduysa, İnsanoğlu'nun gelişinde de öyle olacak.

Zira takip eden Matta 24-2/3 ve 24-37 kodlu ayetlerde "Taş taş üstünde kalmayacak" ve "Nuh'un günlerinde nasıl olduysa İnsanoğlu'nun gelişinde de öyle olacak." ifadeleriyle döngü sonundaki "Tufan", "Senin gelişin" ifadesiyle "Kolektif bilincin tesisi" bildirilmektedir. Son cümledeki "Çağın bitimi" ise zaten gayet açık bir ifade olarak tezahür etmektedir.

İncil'de Mesih İsa'nın ikinci gelişinin bir maddesel enkarnasyon olmadığı, tüm insanları kapsamına alacak bilinç uyandırıcı ilahi ve kozmik bir tesir olduğu, "şimşek" sembolizmi kullanılarak şu ayetler ile bildirilmektedir. ( 24-27 numaralı ayetteki "İnsanoğlu" kelimesi "Mesih İsa tesiriyle insanlar arasında tesis edilen kolektif bilinci temsil etmektedir. )

40 Matthew 24-25 İşte size önceden söylüyorum.

40 Matthew 24-26 "Bunun için size, 'İşte Mesih çölde' derlerse gitmeyin. 'Bakın, iç odalarda' derlerse inanmayın.

40 Matthew 24-27 Çünkü İnsanoğlu'nun gelişi, doğuda çakıp batıya kadar her taraftan görülen şimşek gibi olacaktır.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder