19 Aralık 2022 Pazartesi

Diabolos, Düalite, Şirk ve 11 sayısı

Cin şeytanı* "İblis" ( Ümit yitirten ) kelimesinin karşılığı olan "Diabolos" ( Gre. ), "Diable" ( Fra. ), "Devil" ( İng. ), "Teufel" ( Alm. ) kelimeleri "Dia = İki" ve "BOLos = BÖLünme, Ayrılma, Atış" kelimelerinden oluşmaktadır. Dolayısıyla "Diabolos" kelimesinin kök anlamı "İkiye bölen, Ayıran, İkileyen, İkilik Çıkaran" olarak tezahür etmektedir ki zaten ayetlerde de yer aldığı üzere şeytanın ilahi nizamdaki işlevi "Ünite" ( Vahdet, Teklik ) kavramının zıttı olan "Düalite" ( İkilik ) kavramının tezahürüne vasıta olmaktır. 

* "Şeytan" kelimesi esasen negatif frekansları simgeleyen bir sıfat olup, "Şeyt" (Ateş, Yakma, Helak ) ve "An" ( Gibi olan, -ci ) kelimelerinden oluşmakta ve kökende "Yakan, Helak eden" anlamını temsil etmektedir.

Kur'an'da şeytanın ilk eylemi "Ezelle" ( Kaydırdı, Ayırdı ) ve "Ahrace" ( Çıkardı ) fiiliyle zikredilmektedir. Her iki fiil de, bir bütünlüğün bozulmasını, ayrışmayı, "halden hale geçişi" ve "düaliteyi" ( ikiliği ) ( spiritüalizmeki tanımıyla "değer farklanmasını" ) tanımlamaktadır. Bu noktada "Diabolos" ( İkiye bölen, İkileyen, Ayıran ) kelimesinin anlamı da tezahür etmektedir.

2/36 Fe EZELLEhumeş şeytanu anha fe AHRACEhuma min ma kana fih ve kulnehbitu BA'DUKUM Lİ BA'DİN ADUVV ve lekum fil erdi mustekarrun ve metaun ila hiyn

( Böylece şeytan onları oradan KAYDIRDI da onları içinde olduklarından ÇIKARDI. "BİRBİRİNİZE DÜŞMAN* olarak inin. Size yerde belirli zamana kadar durak yeri ve fayda vardır." dedik. )

Yukarıdaki ayetin kodunun ( 2/36 ) nümerolojik değeri 11 ( 2+3+6 = 11 ) olmaktadır. Bilindiği üzere 11 sayısı düalitenin, döngünün ve halden hale geçişin nümerolojik sembolüdür.

* "Birbirinize düşman olarak" ifadesi de "birliğin" bozulması suretiyle "ikiliğin, ayrışmanın, bölünmenin" tezahürünü tanımlamaktadır.

Düalitenin ( ikiliğin ), döngünün ve halden hale geçişin sembolü olan 11 sayısı okült satanik nümerolojide "şirkin" sembolü olarak yani Rab'be eşit diğer bir kudretin varlığının ( haşa ) sembolü olarak da kullanılmaktadır. Nahl suresinin 51. ayetinde "İki İlah" ( 1'e eşit olan 1 ... 11 ) kavramına değinilmektedir.

16/51 Ve kalellahu la tettehizu İLAHEYNİSNEYN innema huve ilahu vahid fe iyyaye ferhebun

( Ve Allah "İKİ İLAH edinmeyin kesinlikle O tek ilahtır. O halde ancak benden korkun."dedi. )

İngilizcede 11 sayısının "Eleven" kelimesi ile ifade edilmesi de ezoterik ve satanik bir sembolizme işaret etmektedir. Zira "Eleven" kelimesi "El = İlah" ve "Even = Eşit" kelimelerinden oluşmakta ve "İlaha eşit" anlamını yansıtmaktadır. Bu durumda 11 sayısının, şeytanı tanımlayan "Diabolos" ( İkileyen, İkiye bölen ) kelimesinin sembolü olduğu da ortaya çıkmaktadır. Şeytanın "İki Boynuzlu" olarak tasvir edilmesi de 11 nümerolojisine dayanmaktadır.

"İki Boynuzlu" anlamına gelen "Zulkarneyn" kelimesinin ilk kez geçtiği ayetin kodunda ( 18/83 ) 11 ve 9/11 nümerolojisi bulunması da önemli bir mesaj niteliğindedir. ( 18 ... 6+6+6 ... 666 ... "9" ve 83 ... "11" ) ( Zulkarneyn, esasen alt kaba madde planı ile üst süptil plan arasında geçiş yapabilen kozmik karakteri tanımlamakta olup, cinlerin ( Ye'cuc - Me'cuc ) madde planına geçişini engellemek için sed inşa etmesiyle bilinir. Ancak okült sembolizmde "iki boynuz" şeytani varlıkları da simgelemektedir. )

18/83 Ve yes'eluneke an ZİL KARNEYN kul seetlu aleykum minhu zikra

( Ve sana ZULKARNEYN'den, İKİ BOYNUZLUDAN sual ediyorlar. De ki: "Size ondan hatırlatma okuyacağım." )

Aşağıdaki ayette ise Zulkarneyn'in "İki Setin" arasına ulaşması ve orada bir kavim bulmasından bahsedilmektedir. Ayetteki "Seddeyni" ( İki set ) ifadesi de "iki sütunlu" bir boyut portalında belirmeyi temsil etmekte gibidir. 

18/93 Hatta İZA BELAĞA BEYNES SEDDEYNİ vecede min dunihima kavmen la yekadune yefkahune kavla

( Nihayet İKİ SETİN ARASINA ULAŞTIĞINDA, sözü anlamaya yanaşmayan, onlardan başka bir kavim buldu. )

"Beynes Seddeyni" ( İki Setin Arası ) ifadesi "Açılmış bir boyut portalı"nı temsil etmektedir. ( İkiz Kuleler, Süleyman Tapınağı'nın İki Kolonu vb. gibi... )

Aşağıdaki ayetlerde Zulkarneyn'in "Açılmış bir boyut portalını kapatması" ve farklı boyut varlıklarının ( cinler ) madde planına ( boyutuna ) girişini engellemesi, kaba madde planının maddi ögeleriyle tasvir edilmektedir.

18/96 Atuni zuberal hadid hatta İZA SAVA BEYNES SADAFEYNİ kalenfuhu hatta iza cealehu naran kale atuni ufriğ aleyhi kitra

( Bana demir kütleleri getirin. Nihayet, İKİ UCUN ARASINI EŞLEŞTİRDİ, BİRLEŞTİRDİ. "Üfleyin." dedi. .... )

18/97 Fe mestau en yazheruhu ve MESTETAU LEHU NAKBA

( Böylece onu ele geçirmeye istidatları olmadı. ONA DELİK AÇMAYA DA İSTİDATLARI OLMADI. )

Yukarıda bahsedilen şirk koşma yani "ikileme", "eş oluşturma" hususu, konuya uyumlu bir koda sahip olan yani sadece 2 rakamlarından oluşan bir koda sahip olan 2/22 kodlu ayette uyarı niteliğinde zikredilmektedir.

2/22 Ellezi ceale lekumul erda firaşen ves semae binaa ve enzele mines semai maen fe ahrece bihi mines semerati rizkan lekum fe LA TEC'ALU LİLLAHİ ENDADEN ve entum ta'lemun

( O size yeri döşek ve göğü bina yaptı. Gökten su indirdi de onunla size faydalısından meyveler, ürünler rızıklar çıkardı. O halde bile bile ALLAH İÇİN EŞLER OLUŞTURMAYIN.  )

İhlas suresi, Allah'ın "birliğini, tekliğini" vurgularken aynı zamanda 11 sayısı tezahürü ile şirk konusunda da uyarmaktadır.

112/1 Kul (1) huve (2) allahu (3) EHAD (4)

( De ki: "O Allah BİRDİR." )

112/2 Allahus samed

( Allah muhtaç olmayan kuvvettir. )

112/3 Lem yelid ve lem yuled

( Doğurmamıştır ve doğurulmamıştır.  )

112/4 Ve (1) LEM (2) YEKUN (3) LEHU (4) KUFUVEN (5) EHAD (6)

( Ve O'NA KAFİ, DENK BİRİ OLAMAZ. )

Surenin ilk ayeti ve son ayeti "Ehad" ( Bir, Tek ) kelimesiyle bitmektedir ki bu durum 11 sayısının tezahürü niteliğindedir. "Ehad" kelimelerinin ayetlerdeki sıra numaraları sırasıyla 4 ve 6 olup, bu iki sayının toplamı 10 sayısını yani nümerolojik olarak 1 sayısını vermektedir. "İki" adet "Ehad" ( Bir ) kelimesinin sıra değerleri toplamının nümerolojik değerinin "Bir" olması da "İkiyi Birlemek" kavramına bir yönlendirme niteliğindedir.

Bakara suresinin 96. ayetinde ise müşriklerden her BİRinin BİN sene ömür sürmek istedikleri bildirilmekte ve bu vesileyle "1" ve "1000" sayılarına dikkat çekilmektedir ki bu iki sayı yine 11 sayısının tezahürüne vesile olmaktadırlar.

2/96 Ve le tecidennehum ahrasan nasi ala hayah ve minellezine EŞRAKU yeveddu EHADuhum lev yuammeru ELFE seneh ve ma huve bi muzahzihihi minel azabi en yuammer vallahu besirun bima ya'melun

( Ve kesinlikle onları hayatta insanların en hırslıları olarak bulacaksın. O ORTAK KOŞANLARDAN her BİRİ BİN sene ömür sürmeyi arzular. Onlar uzun ömür sürerek o azaptan uzaklaşacak değillerdir. Allah o yaptıklarını görendir. ) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder