3 Aralık 2021 Cuma

"Contact" filmindeki mesaj ve 9/11 nümerolojisi...

1997 yılı yapımı olan "Contact" ( Temas ) filminin konusu çok kısaca uzaydan ses frekansları ileten üst boyut varlıkları ile temas kurulmasıdır. Filmin bir sahnesinde, başroldeki astronom kadın, boyutlar arası geçiş portalı ( frekans yükseltici ) niteliğindeki bir tesisatın ortasına yerleştirilmiş "kabin" içinde boyut değiştirmek üzereyken ekrana geri sayım panelinin görüntüsü gelmektedir. Geri sayım panelindeki sayı 11'dir ve sayaç 9'a geldiğinde kamera açısı ve sahne değişmektedir. İlgili sekansa ilişkin görüntüye aşağıdaki linkten ulaşılabilir.

Contact 1997 11 -9

Geri sayım paneli filmin başlangıcından 1 saat 55 dakika sonra ekrana gelmektedir. ( 1+5+5 = "11" )



Uzaydan alınan ses frekansı sinyallerinin asal sayıları temsil ettiğinin tespit edilmesi sonrasında ekrana, asal sayıların 101 sayısına kadar sıralandığı ekran görüntüsü gelmektedir.


Bilindiği üzere 11 sayısı ve 9/11 ( 9+1+1 = 11 ) nümerolojisi, halden hale geçişin, boyutlar arası geçiş portalının, düalitenin ve döngünün sembolü olup, filmde çok hassas bir nümerolojik ayarlama yapıldığı görülmektedir.

Bu noktada "Boyutlar arası geçiş" ( Halden hale geçiş ) kavramının incelenmesinde de fayda bulunmaktadır. "Boyut" kelimesi esasen Arapça "Bu'd" ( Uzak, Geniş, Kapsamlı ) kelimesinin farklı telaffuz edilmiş halidir. Ancak Türkçedeki "Boy" ( Uzunluk, Uzaklık ) ve "Büyük" kelimelerindeki "Boy" ve "Büy" kökleri de "Bu'd" kelimesi ile ortak kökene sahiptir. Sona gelen "ut" eki köke "-lık / lik" anlamını, "-ük" eki ise "gibi olan" anlamını katmaktadır. Örnek: Karşıt, Yapıt, Özüt ve Sarkık, Kırık, Uzak, Küçük ...

"Boyut" kelimesi kaba madde yaşam planı bazında, herhangi bir nesnenin "büyüklük ölçülerini, boşluktaki kapsama alanını" ifade ettiği gibi yaratılıştaki süptil veya ruhsal yaşam planlarındaki ( ortamlardaki ) frekans genişliğini de ifade etmektedir. Bu noktada "Boyut" kavramı iki kategoriye ayrışmaktadır.

1- Maddi Boyut : Madde alemi içindeki kapsama genişliği ( Kâinat olarak anılan kavram maddenin tüm hallerini ( Kaba, Yarı Süptil, Süptil ) içeren madde alemi olup, ruh aleminden ayrıdır. Ruhun madde alemindeki temsilcisi süptil nitelikli Öz Varlık'tır. Kaba madde beden süptil Öz Varlığa, spiritüalizmde "gümüş bağ" adı verilen bir frekans köprüsü ile bağlıdır. )

2- Algısal Boyut : Hem Ruh ve Madde alemindeki bilişsel frekans ( titreşim ) seviyesi ( Ruhsal titreşim seviyesi )

Bu çerçevede "Boyut değiştirme" kavramı da iki kategoride izah edilebilir.

1- Maddi Boyut Değiştirme : Bir varlığın, içinde bulunduğu kaba madde yaşam planındaki reenkarnasyonlara dayalı tekamül süreci sonunda gerekli liyakatı kazanması, buna bağlı olarak o plandaki enkarnasyonlarının sonlanması ve madde alemindeki bir sonraki tezahürünün üst süptil yaşam planında gerçekleşmesi durumu.

2- Algısal Boyut Değiştirme : Kaba madde planındaki bir varlığın muhtelif vasıtalarla ( Trans, Medyumsal Trans, Transandantal Meditasyon, Sihir, Hipnoz, Astral Çıkış vb. ) frekansının yükselmesi ve üst yaşam planlarıyla "Temasa" ( Contact = Temas da zaten filmin adıdır. ) geçmesi, yüksek frekans seviyesindeki bilgileri algılama durumu. 

İşte "Contact" filminde konu edilen de bir tesisatının ürettiği yüksek manyetik frekans tesiriyle "Kabindeki" astronomun "algısal boyut değiştirme" deneyimi yaşamasıdır.


Kabinin yukarıdan içine bırakıldığı boyut değiştirme ( frekans yükseltme ) tesisatı



Astronomun içine girdiği kürevi kabin



Yukarıdaki farklı iki sahnede astronomun yüzünün yanında ikinci bir yüz belirmektedir. Bu görüntü "Astral Çıkış / Astral Seyahat" fenomenini yani üst süptil boyuttaki Öz Varlık'ı ve süptil boyutu ( planı ) idrak deneyimini tasvir etmektedir. Zira astronomun deneyimlediği de zaten "Astral Seyahat"'tir.

Filmde astronomun içine girdiği "Kabin" esasen "Kehf" suresinde yer alan "Kehf"'i ( Mağara ) sembolize etmektedir. Zira "Kehf" suresinin konusu bir mağaraya giren bir grup insanın orada transa geçmeleri, frekanslarının yükselmesi nedeniyle algılarının genişlemesi ve "9 artırılmış 300 yıl" olarak tanımlanan süre boyunca üst boyutlardan ( alemlerden planlardan ) kendilerine ilahi kozmik bilgiler aktarılmasıdır. "Contact" filminde bu fenomen sembolize edilmiş görünmektedir.

Kehf suresindeki ilk "Kehf" ( Mağara ) kelimesinin 9. ayette geçmesi ve mağarada ne olduğunun da 11. ayette belirtilmesi yukarıda yapılan 9/11 tespitiyle uyumlu bir durum arzetmektedir.

18/9 Em hasibte enne ashabel kehfi ver rakimi kanu min ayatina aceba

( Sen mağara sahiplerinin ve deri levhaların kesinlikle şaşılacak ayetlerimizden olduklarını mı sandın? )

18/10 İz evel fityetu ilel kehfi fe kalu rabbena atina min ledunke rahmeten ve heyyi' lena min emrina raşeda

( Zamanında genç adamlar mağaraya sığındılar da "Rab’bimiz bize indinden rahmet ve işimizden doğruluğa kolaylık ver." dediler. )

18/11 Fe darabna ala azanihim fil kehfi sinine adeda

( Böylece mağaranın içinde seneler adediyle kulaklarına vurgulayıp beyan ettik. )

Transa girmiş olan süjenin algısında zaman çok daha yavaş akar ki bu fenomene "Time Distortion" ( Zaman Bükülmesi ) adı verilmektedir. Örneğin 3 saatlik bir hipnoz seansı süje tarafından birkaç dakika olarak algılanabilmektedir. Aşağıdaki ayetlerde bu fenomene işaret edilmektedir.

18/12 Summe beasnahum li na'leme eyyul hizbeyni ahsa li ma lebisu emeda

( Sonra bu iki gruptan hangisinin, kaldıkları süreyi daha iyi sayacağını bilmek için onları dirilttik. )

18/19 Ve kezalike beasnahum li yetesaelu beynehum kale kailun minhum kem lebistum kalu lebisna yevmen ev ba'da yevm ......

( Ve işte onları aralarında sual etmeleri için böyle dirilttik. Onlardan sözcü "Ne kadar kaldınız?" dedi. "Bir gün veya günün bazısı, bir bölümü kadar kaldık." dediler. ..... )

18/25 Ve lebisu fi kehfihim selase mietin sinine vazdadu tis'a

( Ve mağaralarının içinde üçyüz sene kaldılar ve dokuz artırdılar.* )

Bu süre 300+9 olabileceği gibi 300x9'da olabilir. Bu durumda 2,700 yıl gibi bir süre ortaya çıkmaktadır ki bu sayının nümerolojik değeri "9" ( 2+7+0+0 ) sayısını vermektedir. ( 3 ve 9 sayılarının yaratılış matematiğindeki önemi zaten malumdur. )

"Contact" filmin sonundaki sahneler ise tam anlamıyla "Time Distortion" ( Zaman Bükülmesi ) fenomenine değinmekte olup, ayrıca "18" sayısının vurgulanması da dikkat çekmektedir. Zira 18 sayısı hem Kehf suresinin numarasıdır, hem de nümerolojik olarak 9 ( 1+8 = 9 ) sayısını vermekte ve ayette belirtilen "9 artırılmış 300 sene" ifadesiyle uyum arzetmektedir. ( "9" ve 300x9 = 2700 ... 2+7+0+0 = "9" )

Aşağıdaki sahnelerde Beyaz Saray görevlisi kadın, kabinin tesisattan birkaç saniyede serbest düşmesine rağmen bu düşüşün kaydedici cihaz tarafından "18 saat" olarak kaydedildiğini söylemektedir.




Bu sahnenin hemen ardından ekrana gelen görüntüde "18 ay sonra" yazması da yine 18 ve 9 sayılarıyla ilginç bir uyum arzetmektedir.


Hz. Muhammed'in "Mi'rac" ( Derecelenme, Yükseliş, Yükseliş Yeri, Dönüş, Dönüş Yeri ) olarak anılan deneyimi de frekans yükselterek boyut değiştirme ve üst alemlerden ilahi kozmik bilgi edinme fenomeninin bir tezahürüdür. Kur'an'da "Mi'rac" kelimesi yer almaz. Ancak Hz. Muhammed'in yukarıda tanımı yapılan "Algısal Boyut Değiştirme" deneyimi kitapta "Rukiyy" ( Yükseliş ) kelimesiyle ifade edilmektedir. ( "Rukiy" kelimesi "Erka" ( Yükselme ) filindeki "RK" köküdür. "Terk" ve "Türk" kelimeleri de aynı kökten olup, "Yükselme, Yükselen, Yükselmiş" anlamlarını içermektedir. )

İsra suresinin 93. ayetinde inkarcılar, "kendi menfaatlerine uygun bir kitap getirmedikçe habercinin yükselişine inanmayacaklarını" beyan etmektedirler. "Göğe yükselmekten" bahsedilen bu ayetin kodunun ( 17/93 ) kodunun nümerolojik değerinin "18" sayısını vermesi ( 1+7+9+3 = 18 ) ve ayetteki "Sema" ( Gök ) kelimesinin 11. kelime olması da dikkat çekmektedir. 

17/93 Ev (1) yekune (2) leke (3) beytun (4) min (5) zuhrufin (6) ev (7) TERKA (8) fi (9) es (10) SEMA (11) min (12) kulli (13) meselin (14) fe (15) eba (16) ekseru (17) en (18) nasi (19) illa (20) kufura (21) ve (22) len (23) nu'mine (24) li (25) RUKİYYİ (26) ke (27) hatta (28) tunezzile (29) aley (30) na (31) kitaben (32) nakrau (33) h (34) kul (35) subhane (36) rabb (37) i (38) hel (39) kuntu (40) illa (41) beşera (42) rasula (43) 

( Veya sana süsten, altından ev olsun veya tüm misallerden GÖĞE YÜKSELESİN. İşte insanların çoğunluğu ancak inkarda diretirler. "Üzerimize, okuyacağımız kitap indirene kadar senin YÜKSELİŞİNE inanmayız." De ki: "Rab’bim yücedir. Ben resul olan insanın haricindeki miyim?" )

Ayrıca "Hayatı görmek, çok deneyim geçirmek ve olgunlaşmak, tekamül etmek" anlamına gelen "Feleğin çemberinden geçmek" ifadesiyle "Contact" filmi arasında dolaylı ilinti bulunmakta gibidir. "Feleğin çemberinden geçmek" ifadesi sanki "boyut atlamak" mesajı vermekte gibidir.

Felek = Dairevi olan, Gök
Çember * = Daire, Oda

* Kamer ( Ay ) ( Ara. ), Chamber ( Oda ) ( İng. ), Kamer ( Oda ) ( Alm. ), Kamara ( Yun. ), Camera ( İng. ) ... hepsi de daire formundan yola çıkılarak anlamlarını bulmuş kelimelerdir. ( "Kamera" kelimesinin kökeni "Kamer" ( Ay ) olup, dairevi ve ışık yansıtan anlamını içermektedir. )

"Contact" filminde astronom kadının içine girdiği kürevi kapsül yani "Kamer / Çember / Chamber" geri sayım sonrası dönen dört "Felek"in arasından geçip düşüyordu. Bu sahne tam anlamıyla "Feleğin çemberi" ve "Geçiş" kavramları ile uyum arzetmektedir. 

Tevrat'ın Ezekiel bölümünde yer alan "Dört Tekerlekli Yaratıklar" kavramı da konu bağlamında dikkat çekmektedir.

26 Ezekiel 1-15 Bu DÖRT yüzlü yaratıklara bakarken, her birinin yanında, yere değen bir TEKERLEK gördüm.

26 Ezekiel 1-16 Tekerleklerin görünüşü ve yapısı şöyleydi: Sarı yakut gibi parlıyorlardı ve DÖRDÜ de 
birbirine benziyordu. Görünüşleri ve yapılışları İÇ İÇE GİRMİŞ BİR TEKERLEK GİBİYDİ.*

* Bu tasvir, "Contact" filmindeki içiçe geçmiş halde dönen dört çemberden oluşan boyut değiştirme tesisatını tanımlamakta gibidir.

26 Ezekiel 1-19 Canlı yaratıklar hareket edince, yanlarındaki TEKERLEKLER de hareket ediyordu; yaratıklar yerden YÜKSELDİKÇE, TEKERLEKLER de onlarla birlikte YÜKSELİYORDU.

26 Ezekiel 1-20 Ruhları onları nereye yönlendirirse oraya gidiyorlardı. Tekerlekler de onlarla birlikte 
yükseliyordu. Çünkü YARATIKLARIN RUHU TEKERLEKLERDEYDİ.









3 yorum:

  1. Merhaba , boyutlar arais gecis ne demek , detayli acikalr misiniz? Ve peygamberlerden Nebi olanlar bu gecisleri deneyimlemis midir ? ve kendisine kral da denen Suleyman peygamber 111 sayisiyle ilintili 11 ile 111 veya 1111 ne gibi kavramsal farkliliklara sahiptirler

    YanıtlaSil
  2. Değindiğiniz ve rabıta vesilesi olan hususlar ilgili bölüme eklenmiştir. Selâmlar.

    YanıtlaSil
  3. harika gerçekten memnun oldum ,
    +212 680-978643 bu benim numaram , daha yakından iletişimde olmak isterim..

    YanıtlaSil