22 Kasım 2020 Pazar

Fuhuş obsesyonu 

"FHŞ" kökünden türeyen "Fahşa / Fahişet / Fuhş" kelimeleri "Ahlaksızlık, Çirkinlik, Günahkârlık, Uygunsuzluk, Aşırılık" anlamlarını temsil etmektedir. Bu kelime kökünden türemiş ilan "Fahiş / -e" kelimesi de "Ahlaksız olan, Çirkin olan Aşırı olan, Uygunsuz olan" anlamlarını taşımaktadır.

"Fahişe" kelimesinin İngilizcede muhtelif argo karşılıkları bulunmakla birlikte en yaygın olanı "Prostitute" kelimesidir. Bu kelime "Pro" ( Ön, Önde ) ve "Stitute" ( Konum, Yerleşme ) kelimelerinden oluşmakta olup özünde "Satılık olarak önde teşhir edilen" anlamını içermektedir. Para karşılığında cinsel ilişkide bulunan kadınlar bu nedenle "Fahişe" kelimesiyle anılmaktadır.

"Porno" kelimesi ise Grek kökenli bir kelime olup "Fahişe" anlamına gelmektedir. "Porno" kelimesine "Grafi" ( Yazım, Çizim ) kelimesinin eklenmesiyle "Fahişeye ilişkin yazı ve resim" anlamına gelen "Pornografi" kelimesi oluşmaktadır. "Porn" kelimesi özünde "Satmak, Köle satmak" anlamını taşımaktadır. Zira porno sektörü ahlaksızlık yolunda köleleştirilmiş insanların ticaretinin yapıldığı bir bataklık niteliğindedir.

Cin ve insan kaynaklı negatif şeytani tesirlerin temel hedefi varlıkları kaba madde frekansında yani düşük frekansta tutarak ruhsal tekâmüllerini engellemek ve geciktirmektir. Kaba, sert, zulme ve zorbalığa dayalı her olgu düşük frekansın bir tezahürü olup, maddi, aldatıcı ve şehvete dayalı bir olgu olan pornografi de insanları sürekli düşük frekansta tutabilmek için kurgulanmış bir bağımlılık tuzağıdır.

Evvelki bölümlerde de incelenen dört illet ( Mülkiyet, İştah, Şehvet ve Riyaset ) insanları gittikçe daha derine çeken bataklık gibidir. Bu dört illet veya obsesyon unsuru insanı aşamalı olarak daha fazlasını isteyen ama asla tatmin olamayan bir konuma taşımakta ve nihayetinde azgınlık ve sapıklık noktasına getirerek helak etmektedir.

"Fahşa" kavramı esasen cok geniş bir kavram olmakla birlikte akla ilk olarak şehvete dayalı günahları ( zina, hayat kadınlığı, eşcinsellik, ensest ilişki, pedofili vb. ) getirmektedir. Kur'an'da "Fahşa" kavramını konu alan ayetler şöyledir.

2/168 - Ya eyyühen nasü külu min ma fil erdı halalen tayyiben ve LA TETTEBIU HUTUVATİŞ ŞEYTAN innehu leküm adüvvün mübın

( Ey insanlar o yerde olanlardan helal ve temiz olarak yiyin. ŞEYTANIN ADIMLARINA TABİ OLMAYIN. Kesinlikle o size apaçık düşmandır. )

2/268 - Eş ŞEYTANÜ yeidükümül fakra ve YE'MÜRUKÜM BİL FAHŞA vallahü yeıdüküm mağfiraten minhü ve fadla vallahü vasiun alim

( ŞEYTAN size fakirliği, yoksulluğu vaad eder ve size AHLAKSIZLIĞI EMREDER. Allah size kendisinden ve üstünlüğünden affı vaad eder. Allah geniştir bilendir. )

"Fuhuşun" nefse zulüm olduğu Al'i İmran suresinin 135. ayetinde bildirilmektedir. Nefise zulüm, bir varlığın diğer bir varlığa zulmetmesi yoluyla esasen kendisine zulmetmesi olgusudur. Ayette ayrıca hatanın farkında olduktan sonra bile bile ve ısrarla aynı hatayı tekrarlamanın affının olamayacağı da dolaylı olarak bildirilmekte gibidir.

3/135 - Vellezine iza FEALU FAHİŞETEN ev ZALEMU ENFÜSEHÜM ZEKERULLAHE FESTAĞFERU Lİ ZÜNUBİHİM ve men yağfiruz zünube illellah ve LEM YÜSIRRU ALA MA FEALU VE HÜM YA'LEMUN 

( Ve onlar AHLAKSIZLIK YAPTIKLARINDA veya NEFİSLERİNE ZULMETTİKLERİNDE ALLAH'I HATIRLARLAR da günahları için af isterler. Allah’ ın haricinde günahları kim affeder? Ve onlar O YAPTIKLARINDA BİLE BİLE ISRAR ETMEZLER. )

Nisa suresinin 15. ayetinde zina eylemi "Fahişet" olarak ifade edilmiştir.

4/15 - Vellatı ye'tınel FAHİŞETE min nisaiküm festeşhidu aleyhinne erbeaten minküm fe in şehidu fe emsikuhünne fil büyuti hatta yeteveffahünnel mevtü ev yec'alellahü lehünne sebıla

( Ve sizlerden dördünüz, o kadınlarınızdan AHLAKSIZLIĞI getirenlere şahitlik etsinler. Eğer şahitlik yaparlarsa, ölüm onları vefat ettirene veya Allah onlara yol verene kadar onları evlerinin içinde tutun. ) 

17/32 - Ve la takrabüz ZİNA innehu kane FAHİŞEH ve sae sebıla

( Ve ZİNAYA yaklaşmayın. Kesinlikle o AHLAKSIZCADIR ve kötü yoldur. )

Nisa suresinin 22. suresinde aile için ensest ilişkiye dolaylı olarak değinilmiştir.

4/22 - Ve LA TENKÜHU MA NEKEHA ABAÜKÜM MİNEN NİSAİ illa ma kad selef innehu kane FAHİŞETEN ve makta ve sae sebıla

( Ve o önceden oluverenin haricinde, O KADINLARDAN BABALARINIZIN NİKAHLADIKLARINI NİKAHLAMAYIN. Kesinlikle o AHLAKSIZCAYDI, iğrençti ve kötü yoldu. )

En'am suresinin 151. ve A'raf suresinin 33. ayetlerindeki "Fevahişe" ( Ahlaksızlıklar ) kelimesiyle genelleme yapılmıştır.

6/151 - Kul tealev etlü MA HARRAME RABBÜKÜM aleyküm en la tüşriku bihı şey'a ve bil valideyni ıhsana ve la taktülu evladeküm min imlak nahnü nerzükuküm ve iyyahüm ve la takrabül FEVAHİŞE ma zahera minha ve ma betan ve la taktülün nefselletı harramellahü illa bil hakk zaliküm vassaküm bihı lealleküm ta'kılun

( De ki: "Haydi gelin, RAB'BİNİZİN size neleri HARAM KILDIĞINI okuyayım. O’na hiçbir şeyi ortak koşmayın, ana babaya iyilik edin, fakirlikten çocuklarınızı öldürmeyin. Sizi de onları da biz rızıklandırırız. AHLAKSIZLIKLARIN açığına da, gizlisine de yaklaşmayın. Allah' ın haram kıldığı nefsi haksızca öldürmeyin. Bunlar size emrettikleridir. Umulur ki akıl edersiniz." )

7/33 - Kul innema HARRAME RABBİYEL FEVAHİŞE ma zahera minha ve ma betane vel isme vel bağye bi ğayril hakkı ve en tüşriku billahi ma lem yünezzil bihı sültanen ve en tekulu alellahi ma la ta'lemun

( De ki: "RAB'BİM, AHLAKSIZLIKLARI, ondan açık ve gizli olanı ve günahları, haksızca azgınlığı, hakkında delil indirmediklerini Allah’a ortak koşmanızı ve Allah’a o bilmediklerinizi söylemenizi kesinlikle HARAM KILMIŞTIR." ) 

Nahl suresinin 90. ayetinde "Ahlaksızlık" kelimesi adeta kendisinin tanımlayan "Kötülük" ve "Azgınlık" kelimeleriyle birlikte kullanılmıştır.

16/90 - İnnellahe ye'müru bil adli vel ıhsani ve ıtai zil kurba ve yenha anil FAHŞAİ vel münkeri vel bağy yeızüküm lealleküm tezekkerun ( Kesinlikle Allah adaleti, iyiliği, yakınlığı olanlara vermeyi, AHLAKSIZLIKTAN, kötülükten ve azgınlıktan men etmeyi emreder. Size öğüt verir. Umulur ki hatırlarsınız. )

A'raf suresinin 28. ayetinde ahlaksız eylemler içinde bulunanların kendilerine haklı sebep yaratmaya çalıştıklarından bahsedilmektedir. Ahlaksızlığı alışkanlık haline getirmiş olanlar bunun bir gelenek, bir ritüel olduğunu ileri sürebilmektedirler. Özellikle okült satanik cemiyetlerde ritüel halini almış ahlaksızca ve sapıkça eylemlerin ifa edildiği bilinmektedir.

7/28 - Ve iza fealu FAHİŞETEN kalu vecedna aleyha abaena vallahü emerana biha kul innellahe la ye'müru bil FAHŞA' e tekulune alellahi ma la ta'lemun ( Ve onlar AHLAKSIZLIK yaptıkları zaman "Babalarımızı onun üzerinde bulduk. Bize onu Allah emretti." derler. De ki: "Kesinlikle Allah AHLAKSIZLIĞI emretmez. Allah’a o bilmediklerinizi mi söylüyorsunuz?" )

A'raf, Neml ve Ankebut surelerinin aşağıdaki ayetlerinde "eşcinsellik" "Fahişet" olarak tanmlanmıştır. Bu ayette yer alan "erkeklere gitme" ifadesi, herhangi bir fizyolojik sorunu olmamasına rağmen kadınlarla cinsel ilişkiye girmek yerine, sadece zevk ve farklı deneyim olsun diye erkeklerle "aktif" cinsel ilişkiye girenleri tanımlamakta gibidir. Zira eşcinsellik hormonal bir sorundan da kaynaklanabilen ve tıbbi tedavi gerektiren bir fenomendir. 

7/80 - Ve lutan iz kale li kavmihı ete'tunel FAHİŞETE ma sebekaküm biha min ehadin minel alemın

( Ve Lut zamanında kavmine "Sizden önce o geçmiş alemlerden hiç birinin yapmadığı AHLAKSIZLIĞI MI getiriyorsunuz?" dedi. )

7/81 - İNNEKÜM LE TE'TUNER RİCALE ŞEHVETEN min dunin nisa' bel entüm kavmün müsrifun

( Kesinlikle siz kadınların dışında ŞEHVETLE ERKEKLERE YETİYORSUNUZ. Bilakis siz müsrifler kavmisiniz. )

27/54 - Ve lutan iz kale li kavmihı e te'tunel FAHİŞETE ve entüm tübsırun

( Ve zamanında Lut kavmine "Sizler göre göre AHLAKSIZLIK mı yapıyorsunuz?" dedi. )

27/55 - E İNNEKÜM LE TE'TUNER RİCALE ŞEHVETEN min dunin nisa' bel entüm kavmün techelun

( Kesinlikle siz kadınların dışında, ŞEHVETLE ERKEKLERE Mİ YETİYORSUNUZ? Bilakis sizler cahillik eden kavimsiniz. )

29/28 - Ve lutan iz kale li kavmihı inneküm le te'tunel FAHİŞETE ma sebekaküm biha min ehadin minel alemın

( Ve zamanında Lut kavmine "Kesinlikle siz, alemlerden hiçbirinin onda sizi geçmediği AHLAKSIZLIĞI getiriyorsunuz." dedi. )

29/29 - E inneküm LE TA'TUNER RİCALE ve taktaunes sebıle ve TE'TUNE Fİ NADİKÜMÜL MÜNKER fe ma kane cevabe kavmihı illa en kalu'tina bi azabillahi in künte mines sadikın

( Kesinlikle SİZ ERKEKLERE Mİ YETECEKSİNİZ? Ve yol mu keseceksiniz? Ve TOPLANTILARINIZDA İNKARI VE KÖTÜYÜ MÜ GETİRECEKSİNİZ? Böylece, kavminin cevabı Eğer doğrulardan isen, bize Allah' ın azabını getir." demelerinin haricindeki olmadı. )

Ankebut suresinin 29. ayetinde ahlaksızlıklığın, okült cemiyet toplantıları esnasındaki ritüelistik eylemler olarak tezahür ettiği mesajı verilmekte gibidir.

Yusuf suresinin 24. ayetinde Haberci Yusuf'un, şeyhin kadını ile zina yapma aşamasına geldiği ancak Rab'bin yönlendirmesiyle bu ahlaksızlıktan uzak tutulduğu bldirilmektedir.

12/24 - Ve lekad hemmet bihı ve hemme biha lev la en raa bürhane rabbih kezalike li nasrife anhüs SUE vel FAHŞA' innehu min ıbadinel muhlesın

( Ve ona taammüd etti, meyledip heveslendi. O Rab’binin delilini görmeseydi, o da ona taammüd edecekti, meyledip heveslenecekti. İşte KÖTÜLÜĞÜ ve AHLAKSIZLIĞI ondan böyle ayırmamız içindi. Kesinlikle o samimi kullarımızdandı. )

Nur suresinin 19. ayetinde yer alan "ahlaksızlığın yayılması" kavramı, muhtelif mecralar kanalıyla ahlaksızlığı ve sapıklığı topluma özendirmeye, alıştırmaya yönelik eylemleri tanımlamaktadır. Pornografi bu eylemlerin en önde geleni olarak belirtilebilir.

24/19 - İnnellezine YÜHIBBUNE EN TEŞIAL FAHIŞETÜ fillezıne amenu lehüm azabün elımün fıd dünya vel ahırah vallahü ya'lemü ve entüm la ta'lemun

( Kesinlikle o inananlar içinde, AHLAKSIZLIĞIN YAYILMASINI SEVENLERE, dünyada ve ahirette elim azap onlaradır. Allah bilir de sizler bilmezsiniz. )

Şura ve Necm surelerinin aşağıdaki ayetlerinde "Ahlaksızlıklar", "büyük günah" olarak tanımlanmaktadır.

42/37 - Vellezine yectenibune KEBAİRAL İSMİ VEL FEVAHİŞE ve iza ma ğadıbu hüm yağfirun

( Ve onlar BÜYÜK GÜNAHTAN VE AHLAKSIZLIKLARDAN kaçınırlar. Onlar, öfkelendiklerinde onlar affederler. )

53/32 - Ellezine yectenibune KEBAİRAL İSMİ VEL FEVAHİŞE illel lemem inne rabbeke vasiul mağfirah hüve a'lemu biküm iz enşeeküm minel erdı ve iz entüm ecinnetun fi butuni ummehatiküm fe la tüzekku enfüseküm hüve a'lemu bi men itteka

( Onlar BÜYÜK GÜNAHTAN VE AHLAKSIZLIKLARDAN, küçük günahlar haricinde, kaçınırlar. Kesinlikle Rab’binin affı geniştir. Sizi yerden inşa ettiği zamanı ve sizin annelerinizin karınlarında cenin olduğunuz zamanı O bilir. O halde nefislerinizi temize çıkarmayın. O sakınan kimseyi bilir. )

Ankebut suresinin 45. ayetinde "kötülük" ve "inkar" olarak tanımlanan "ahlaksızlıktan" uzak durabilmenin tek yolunun "kitabı okumak", "duaya kalkmak" ve "Allah'ı zikretmek / hatırlamak" olduğu bildirilmektedir..

29/45 - Ütlü ma uhıye ileyke minel kitabi ve ekımıs salah innes salate tenha anil fahşai vel münker ve le zikrullahi ekber vallahü ya'lemü ma tasneun

( O sana kitaptan vahyedileni oku ve duaya kalk. Kesinlikle dua ahlaksızlıktan ve kötülükten, inkardan alıkoyar. Allah' ı hatırlamak en büyüğüdür. Allah o ürettiklerinizi bilir. )


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder