23 Kasım 2019 Cumartesi

Portal işlevi gören piramitler

Kamer suresinin 54/11 kodlu ayetinde üst boyuta açılan geçiş portalından ( Star Gate ) bahsedildiği, ayet kodunun nümerolojik değerinin, ayet numarasının ve ayetteki kelime adedinin farklı boyuta geçiş portalının ve yeni döngü başlangıcının sembolü olan 8 ve 11 sayılarıyla uyumlu olduğu evvelki bölümlerde incelenmişti. 

"54/11" - Fe (l) fetahna (2) ebvabe (3) es (4) semai (5) bi (6) main (7) münhemir (8) 

( Böylece akıp dökülen su ile göğün kapılarını açtık. )

Star Gate yani farklı boyuta geçiş portalının içi su dolu çember ile tasvir edildiği hatırlanmalıdır.


Dünyadaki önemli piramitlerin yüksekliklerinin nümerolojik değerlerinin hep 11 sayısına eşit olması dikkat çekmektedir.

Büyük Giza Piramidi'nin yüksekliği 146 metredir. ( 1+4+6 = 11 )


Maya kentlerinden Teotihuacan'daki ( New Mexico ) Güneş Piramidi'nin yüksekliği 65 metredir. ( 6+5 = 11 )


İlk Çin imparatorunun piramit şeklindeki mozolesi olan Qin Shi Huang Mausoleum'un yüksekliği 47 metredir. ( 4+7 = 11 )


Dünyanın en yüksek binası olan ve ince uzun piramidal bir forma sahip olan Dubai'deki Burj Khalifa da 830 metredir. ( 8+3+0 = 11 )


Kasas suresinin 28/38 kodlu ayetinde Firavun'un "Rab katına yükselebilmek" ( Üst boyuta geçebilmek için ) için Haman'dan bir köşk ( piramit / portal ) yapmasını istediğinden bahsedilmektedir.

28/38 - Ve kale fir'avnü ya eyyühel meleü ma alemtü leküm min ilahin ğayrı fe evkıd li ya hamanü alet tıyni fec'al lı sarhan leallı ettaliu ila ilahi musa ve inni le ezunnühu minel kazibın

( Ve Firavun "Ey ileri gelenler, ben size başka ilah bilmem. Haydi bana çamurun üzerine ateş yak ey Haman. Bana yüksek köşk oluştur. Umulur ki ben Musa' nın ilahına yükselirim. Kesinlikle ben onu yalancılardan zannederim." dedi. )

Ayet kodunun nümerolojik değerinin 111 sayısını vermesi ( 2+8 = 10 ... 1+0 = 1 ve 3+8 = 11 ) ve ayet numarasının nümerolojik değerinin de 11 olması ( 3+8 = 11 ) dikkat çekmektedir.

Ayrıca ayetteki "fec'al lı sarhan leallı ettaliu ila ilahi musa" ( O halde bana yüksek köşk oluştur. Umulur ki ben Musa' nın ilahına yükselirim. ) cümlesi de 11 kelimeden oluşmaktadır.

 fe (1) ic'al (2) li (3) ı (4) sarhan (5) leall (6) ı (7) ettaliu (8) ila (9) ilahi (10) musa (11)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder