11 Ekim 2021 Pazartesi

11 sayısının kozmik işlevi, Hud ve Hudhud

Okült ezoterik ve ilahi nümerolojinin önemli sayılarından olan 11 sayısı "Düalite, Döngü, Halden hale geçiş, Farklı boyuta geçiş portalı" anlamlarını sembolize etmektedir.

11 sayısı aynı zamanda insandaki bilinçaltı portalını açan kaynak koddur. Özünde bir sembol / şekil olan bu sayı herhangi bir yazının veya görselin içine serpiştirildiğinde o yazı veya görsel ile esas verilmek istenen mesaj muhatabın bilinçaltına kodlanabilmektedir. Bir başka deyişle 11 sayısı bir zihin programlama kodu, bir bilgi ekim katalizörüdür. 11 sayısının bu işlevi düalite ilkesi çerçevesinde pozitif veya negatif yönde tezahür edebilmektedir. Dolayısıyla aslında hep dillendirildiği üzere ortada "küresel elitlerin nümeroloji obsesyonu" gibi bir durum bulunmamaktadır. Nümeroloji mekanizması ilahi kozmik bir kuraldır. Nasıl ki toplama işlemi için "+" sembolü kullanılıyorsa, zihin programlama, bilinçaltı kodlama için de 11 sayısı kullanılmaktadır. Esasen tamamen matematiksel bir işlem söz konusudur. Ve bu nedenledir ki "insan bir algoritmadır" cümlesi sık vurgulanan bir ifadedir. 

Kur'an'da "Onbir" kelimesi "Ehadeaşera" olarak sadece Yusuf suresinin 4. ayetinde geçmektedir.

12/4 İz (1) kale (2) yusufu (3) li (4) ebi (5) hi (6) ya (7) ebet (8) i (9) in (10) ni (11) raeytu (12) EHADEAŞERA (13) kevkeben (14) ve (15) eş (16) şemse (17) ve (18) el (19) kamera (20) raeytu (21) hum (22) li (23) i (24) sacidin (25)

( Zamanında Yusuf babasına "Ey babam, kesinlikle ben ONBİR yıldız, Güneş ve Ay gördüm. Onları benim için yere kapanırlarken gördüm." dedi. )

Sure numarası (12), ayet numarası (4) ve "Ehadeaşera" kelimesinin sıra numarası (13) toplamlarının nümerolojik değeri "11" sayısını vermektedir. ( 1+2+4+1+3 = 11 )

İngilizcedeki "Hut" kelimesi isim olarak "Kulübe, İçine girilecek yer" anlamında, fiil olarak ise "Bir yere giriş yapmak, Bir yere sokmak" anlamındadır. Yani kökende "portalden geçerek içeri girme" anlamı bulunmaktadır. Arapça "Hut" kelimesi "Büyük balık, İçine alan" anlamına gelmektedir. Bu kelime "Ehata" ( Kapsamak, İçine almak ) ve "Muhit" ( Kapsayan, İçine alan ) kelimeleriyle de aynı kökene sahiptir. 

Zihin de esasen, içine bilgilerin girdiği, sokulduğu bir "Hut" niteliğindedir. "Hut" kelimesi ile kök anlam ilintisi olan diğer kelime de "Hud" kelimesidir. Arapça "Hud" kelimesinin Kur'an'daki 11. surenin ismi olması konu bağlamında dikkat çekmektedir. "Hud" kelimesinin anlamları "Yönlenme, Yola girme, Miğfer, Baş zırhı" olarak sıralanabilir. Yani "Farklı bir hale geçme, Başın içine sokulacağı hazne, Portal" anlamları söz konusudur. İsmini, Ad kavmini "yönlendirmek" üzere gönderilen habercinin isminden alan "Hud" suresinin 11/1 ( 111 nümerolojisi ) ilk ayetinde de Kur'an'ın kaynak kodu ve anahtarı niteliğinde olan huruf seti ( Elif lam ra ) yer almaktadır. ( "Elif lam ra" hurufu ilk kez Yunus suresinin 10/1 kodlu ayetinde geçmektedir. Yine 11 nümerolojisi göze çarpmaktadır. )

11/1 Elif lam ra kitabun uhkimet ayatuhu summe fussilet min ledun hakimin habir

( Elif lam ra. Ayetleri açık anlamlı kılınmış kitap. Sonra hakim ve haberdar olanın indinden ayrıntılandırılmıştır. )

Kur'an'daki ilk 11 kelimelik ayette de ilk kez olmak üzere "Hud" kelimesi geçmektedir.

2/2 Zalike (1) el (2) kitabu (3) la (4) raybe (5) fi (6) h (7) HUDen* (8) li (9) el (10) muttekin (11)

( Bu, o hakkında şüphe olmayan, sakınanlar için YÖNLENDİRME* olan kitaptır. )

* Ayetteki "Hud" kelimesinin "Yönlendirme, Yola sokma, Portalden geçirme" anlamları bulunmaktadır.

Neml suresinin 27/20 kodlu ayetinde zikredilen "Hudhud", Hz. Süleyman'ın askeri olan ve O'na bilmediği Sebe ülkesinden haber getiren kuştur. Yani Hudhud, Hz. Süleyman için "bilinmezliğe kapı ( portal ) açan" ve "yönlendirme" sağlayan bir varlık niteliğindedir. Ayet kodunun nümerolojik değeri 11 sayısını vermektedir. ( 2+7+2+0 = 11 )

27/20 Ve tefekkadet tayra fe kale ma liye la eral HUDHUDe em kane minel ğaibin

( Ve kuşları inceledi de "Ne oluyor bana? Hudhudu neden göremiyorum? Gayblardan mı oldu?" dedi. )

Hudhud'un Hz. Süleyman'a hitaben şu söylemi de dikkat çekmektedir.

27/22 Fe mekese ğayra beiydin fe kale ehattu bima lem tuhit bihi ve ci'tuke min sebein bi nebin yekin

( Çok geçmeden "O senin kavrayamadığını, bilmediğini kavradım, öğrendim. Sana Sebe' den kesin doğru haber getirdim." dedi. )

Ayetlerin devamında ise Hudhud'un kitap vasıtasıyla Sebe kavmine "yönlendirme, farklı yöne sokma, portladen geçirme" vesilesi olduğu görülmektedir. Ayrıca Kur'an'daki ikinci ve son "Bismillahirrahmanirrahim" ayeti de bu ayet setinde geçmektedir. Kur'an'daki iki adet besmele de 11 sayısına yani düaliteye işaret etmekte gibidir.

27/28 İzheb bi kitabi haza fe elkih ileyhim summe tevelle anhum fenzur maza yarciun
( Bu kitap ile git de onu onlara atıp bırak. Sonra onlara yüz çevir de neye dönerler bak. )

27/29 Kalet ya eyyuhel meleu inni ulkiye ileyye kitabun kerim
( "Ey ileri gelenler kesinlikle bana faydalı yüce kitap atılıp bırakıldı." dedi. )

27/30 İnnehu min suleymane ve innehu bismillahirrahmanirrahim
( Kesinlikle o Süleyman’ dandır. Kesinlikle o şefkatli merhametli Allah' ın ismi iledir. )

27/31 En la ta'lu aleyye ve'tuni muslimin
( Benim üzerime ululanmayın ve bana teslim olanlar olarak gelin. )

Hudhud'un Tevrat'ta "İbibik" olarak yer aldığı ilk ayetin kodunda da 11 nümerolojisi bulunmaktadır. "İbibik" kelimesi 11. bölümün 19. alt bölümünde geçmektedir. 11 ve 19 ( 1+9 = 10 ... 1+0 = 1 )

Leviticus 11-13 "'Tiksindirici kuşların etini yemeyecek, şunları iğrenç sayacaksınız: Kartal, kuzu kartalı, kara akbaba,

Leviticus 11-19 leylek, balıkçıl türleri, İBİBİK, yarasa.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder