1 Mayıs 2019 Çarşamba

Kafirun ( İnkarcılar / Gerçeği "Örtenler" )

"Kafir" kelimesi "Kefr" kökünden türemiş olup, "Örten" anlamına gelmektedir. "Kefr" kelimesi batı dillerinde de "Örtmek" anlamına gelen "Cover" ing., "Couvrir" fra. kelimelerin de köküdür.

Kur'an'daki 109. sure Kafirun ( İnkarcılar ) suresi olup, bu surede 666 nümerolojisi gizlidir. 6 ayetten oluşan bu surede "Şeytana kulluk etmek, ona ibadet etmek batıl bir din" olarak nitelendirilmektedir. Varoluş tarihi boyunca vuku bulan tüm kötülüklerin sebebi, Allah'ın birliğini, tekliğini inkar etmek ve O'na şirk ( ortak ) koşmak suretiyle şeytana kulluk eden kafirlerin varlığıdır.

109/1 - Kul (1) ya (2) eyyü (3) ha (4) el (5) kafirun (6) ( De ki: "Ey inkarcılar." )
109/2 - La (1) a'büdü (2) ma (3) ta'büdun (4) ( O kulluk ettiğinize kulluk etmem. )
109/3 - Ve (1) la (2) entüm (3) abidune (4) ma (5) a'büd (6) ( Ve siz o kulluk ettiğime kul değilsiniz. )
109/4 - Ve (1) la (2) ene (3) abidün (4) ma (5) abedtüm (6) ( Ve ben o kulluk ettiğinizin kulu değilim. )
109/5 - Ve (1) la (2) entüm (3) abidune (4) ma (5) a'büd (6) ( Ve siz o kulluk ettiğime kul değilsiniz. )
109/6 - Leküm (1) dinü (2) küm (3) ve (4) li (5) iye (6) din (7) i (8) ( Size dininiz ve bana dinim. )

- Ayette toplam 36 kelime bulunmaktadır. 36 sayısı 3 ve 6 sayılarının yanyana tezahürü itibarıyla 666 sayısını sembolize etmektedir. Her iki sayının da nümerolojik değeri, satanik okültizmde sembol olan "9" sayısına eşittir.

- Surenin 3., 4. ve 5. ayetlerinde "6"şar kelime bulunmakta olup, ard arda olan bu durum 666 sayısı tezahürüne sebebiyet vermektedir.

"Gerçeğin, batıl ile ÖRTÜLEREK gizlenmesi" kavramı Kur'an'da "Elbise" ( Örtü ) kelimesinin kökü olan "Libas" kelimesi ile de bildirilmiştir.

2/42 - Ve la telbisül hakka bil batılı ve tektümül hakka ve entüm ta'lemun ( Ve gerçeği batıl ile örtmeyin ve bile bile gerçeği gizlemeyin. )

3/71 - Ya ehlel kitabi lime telbisunel hakka bil batıli ve tektümunel hakka ve entüm ta'lemun ( Ey kitap sahipleri, neden gerçeği batıl ile örtersiniz de gerçeği bile bile gizlersiniz? )




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder