27 Mayıs 2020 Çarşamba

Yeni Dünya Düzeni'nde iki tip insan...

Artık neredeyse her gün duyulmaya başlanan Singularity, Transhumanism, Digital Kimlik, Aşılama, Blockchain, Implant Mikroçip vb. gibi kavramlar aslında yeni dünyada iki tip insanın var olacağının habercisi niteliğindedirler. Çipliler ve Çipsizler...

Bu noktada "çip" kavramı aslında insanın merkezi bilgisayarda bir kod olarak tanımlanmasını ve evvelce de belirtildiği üzere IOT ( Internet of Things / Şeylerin Interneti ) sistemindeki "şeylerden" biri olmasını ifade etmektedir. 

Çipleme yoluyla sayısal kodlama yani Dijital Kimlik konusu, İncil'in Vahiy bölümünde "Canavarın  adını simgeleyen sayı ve işaret olan 666 sayısı" olarak yer almaktadır.

66-Vahiy-13-16 Küçük büyük, zengin yoksul, özgür köle, herkesin sağ eline ya da alnına bir işaret vurduruyordu.

66-Vahiy-13-17 Öyle ki, bu işareti, yani canavarın adını ya da adını simgeleyen sayıyı taşımayan ne bir şey satın alabilsin, ne de satabilsin.

66-Vahiy-13-18 Bu konu bilgelik gerektirir. Anlayabilen, canavara ait sayıyı hesaplasın. Çünkü bu sayı insanı simgeler. Sayısı altıyüzaltmışaltıdır.

Yukarıdaki ayetlerde insanların İblis tarafından 666 sayısı ile kodlanacağı ifade edilmektedir. ( Microsoft'un Crypto Currency ( Kripto Para ) ile ilgili aldığı patent numarasının da 060606 olduğu ve ABD'nin Centers for Disease Control and Prevention / Hastalık Kontrol ve Önleme Merkezi'ndeki devlet yetkililerine bireyleri takip etme ve gerek görmeleri halinde evlere girip test yapma yetkisi veren kararname kodunun H.R.6666 olduğu hatırlanmalıdır. )

66-Vahiy-14-11 Çektikleri işkencenin dumanı sonsuzlara dek tütecek. Canavara ve heykeline tapıp onun adının işaretini alanlar gece gündüz rahat yüzü görmeyecekler.

66-Vahiy-15-2 Ateşle karışık camdan deniz gibi bir şey gördüm. Canavara, heykeline ve adını simgeleyen sayıya karşı zafer kazananlar, ellerinde Tanrı'nın verdiği lirlerle cam denizin üzerinde durmuşlardı.

66-Vahiy-16-2 Birinci melek gidip tasını yeryüzüne boşalttı. Canavarın işaretini taşıyıp heykeline tapanların üzerinde acı veren iğrenç yaralar oluştu.

Vahiy 14-11 ve 16-2 arası ayetlerde ise "Canavarın adının işaretini alanlar" ( Çipliler / Kodlular ) ve "Canavarın adını simgeleyen sayıya karşı zafer kazananlar" ( Çipsizler / Kodsuzlar ) olmak üzere bir ayrışım söz konudur. Bu ayrışım, sistemin dayattığı 7/24 tam kontrol ve tahakküm uygulamasına tepki gösterip zafere ulaşanlar ile tam kontrol sistemini kabul edip helak olanlar arasındaki ayrışıma işaret etmektedir. Bu husus Kur'an'daki "Yevmel Fasl" ( Ayrışım Günü ) ifadesinin anlamlarından birini temsil etmekte gibidir.

Nahl suresinin 75. ayetinde de söz konusu iki tip insan "Abden memluk" ( Malik olunmuş kul ) yani sistem kölesi haline getirilerek "sahip olunmuş" insan ve "Men razakna" ( Rızıklandırdığımız kimse ) yani sisteme teslim olmayan ve Allah'a tevekkül eden insan kavramlarıyla beyan edilmektedir.

16/75 - Darabellahü meselen abden memluken la yakdiru ala şey'in ve men razaknahü minna rizkan hasenen fe hüve yünfiku minhü sirran ve cehra hel yestevun el hamdü lillah bel ekseruhüm la ya'lemun
( Allah, malik olunmuş, hükmedilmiş de hiçbir şeye kudreti yetmeyen kulun misali ile güzel rızıkla rızıklandırdığımız, ondan gizlice ve açıkça harcayan o kimsenin misalini beyan etti. Eşit olurlar mı? Övgü Allah içindir. Bilakis onların çoğunluğu bilmezler. )

Duhan suresinin aşağıdaki ayetinde de insanlar arasındaki ayrışım "Yevmel Fasl"* ( Ayrışım Günü ) kavramıyla bildirilmektedir. ( * Yevmel Fasl = Yevmel Kıyameh ( Ayağa kalkış Günü ) = Yevmed Din ( Din Günü ) = Yevmel Hısab ( Hesap Günü ) ..... )

44/40 - İnne yevmel fasli mıkatühüm ecmeın ( Kesinlikle ayrışım günü, onların toplanma zamanlarıdır. )

77/13 - Li yevmil fasli ( Ayrışım günü için. )
77/14 - Ve ma edrake ma yevmül fasli ( Ve ayrışım gününün ne olduğunu sana ne bildirir? )
77/15 - Veylün yevmeizin lil mükezzibin ( Vay o gün yalanlayanlar için. )
77/16 - E lem nuhlikil evvelin ( Evvelkileri helak etmedik mi? )

78/17 - İnne yevmel fasli kane mikaten ( Kesinlikle ayrışım günü tayin edilen vakit olmuştur. )

Ayrıca Al'i İmran ve Enfal surelerinin aşağıdaki ayetlerinde de ayrışan ve hatta karşı karşıya gelen iki topluluktan bahsedilmektedir. ( "Cem'ani" ( İki Topluluk ) ifadesiyle ayrıca İnsanlar ve Cinler, Sağın Sahipleri ve Solun Sahipleri, Cennet Ehli ve Cehennem Ehli gibi kavramlar da ifade edilmektedir. )

3/166 - Ve ma esabeküm yevmeltekal CEM'ANİ fe bi iznillahi ve li ya'lemel mü’minın
( Ve o size İKİ TOPLULUĞUN karşılaştığı günde isabet eden Allah’ ın izni iledir ve inananları bilmesi içindir. )

8/41 - Va'lemu ennema ğanimtüm min şey'in fe enne lillahi humüsehu ve lir rasuli ve li zil kurba vel yetama vel mesakıni vebnis sebıli in küntüm amentüm billahi ve ma enzelna ala abdina yevmel fürkani yevmel tekal CEM'AN vallahü ala külli şey'in kadır
( Ve bilin ki, kesinlikle o ganimet olarak aldığınız bir şeyden beşte biri Allah için, haberci için, yakınlığı olanlar, yetimler, yoksullar ve yolda kalmışlar içindir. Eğer siz fark yaratıldığı gün, İKİ TOPLULUĞUN karşılaştığı gün, Allah’a  ve o kulumuza indirdiğimize inanmış iseniz. Allah, herşeye gücü yetendir. )



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder